[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.815 views

Onderwerpen

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:08:
It's over, dit komt nooit meer goed. Het einde van de crypto currency.
dat zou helemaal top zijn
kom ik ook nog eens toe aan de gewone dingen des levens :P

maar helaas , wat ik wil gebeurd nooit
dus deze shit zal wel weer gewoon naar de hemel stijgen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 15:11 ]

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:10:
[...]

dat zou helemaal top zijn
kom ik ook nog eens toe aan de gewone dingen des levens :P
'Verslavende klote zooi ;)

Verwijderd

wat ik niet begrijp is dat je een wedstrijd met QLC heb en dat die niets zeggende bagger hellemaal niks doet??
die hangt de hele dag al op 39
kan iemand die eens ff wakker schoppen
ga ze maar in de uitverkoop gooien en naar ltc

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 15:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:14:
wat ik niet begrijp is dat je een wedstrijd met QLC heb en dat die niets zeggende bagger hellemaal niks doet??
die hangt de hele dag al op 39
kan iemand die eens ff wakker schoppen
ga ze maar in de uitverkoop gooien en naar ltc
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/5271dba668afd6b1a24c9df0d89631d1/tenor.gif?itemid=4930138

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16:49
Kan het slechter?

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:10
Maandag -15% zou wel lekker zijn. Ik sluit niks uit en wacht lekker in mijn fiat

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Haah .. en ja hoor is istie weer.

De jongen die op een verjaardag binnenloop en zich afvraagt waarom een half uur later iedereen opeens naar huis toe moest terwijl het pas 21:15 is. 8)7

Je kunt wel wel merken dat NuJij gestopt is ... al die imbecielen komen opeens hier even kijken.

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:51:
[...]

Haah .. en ja hoor is istie weer.

De jongen die op een verjaardag binnenloop en zich afvraagt waarom een half uur later iedereen opeens naar huis toe moest terwijl het pas 21:15 is. 8)7

Je kunt wel wel merken dat NuJij gestopt is ... al die imbecielen komen opeens hier even kijken.
Oh dear heb je verlies gedraaid en heb ik je nu in je ziel geraakt? Al je geld weg en je hebt niets meer over voor een nieuwe sarcasm radar?

Als je even opgelet had weet je dat juist ik degene ben die altijd roept dat het goed gaat komen.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Dit zijn gewoon bearish reacties. Straks als de markt weer bullish is roept iedereen weer vrolijk 'to the moon!!11' en 'Lamboooo!!!!' Al begin ik me nu ook wel af te vragen of we ooit nog 10k of meer gaan zien en BTC niet langzaam aan het doodbloeden is. Veel animo en fomo lijkt er niet meer te zijn. Maar kan ook zijn dat mensen aan de zijlijn staan te wachten op dé dip.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:08:
[...]

Oh dear heb je verlies gedraaid en heb ik je nu in je ziel geraakt? Al je geld weg en je hebt niets meer over voor een nieuwe sarcasm radar?

Als je even opgelet had weet je dat juist ik degene ben die altijd roept dat het goed gaat komen.
Nee hoor, mijn inleg,althans...90% stamt al uit de tijd dat je BTC voor $6 kocht, dus verlies zal ik nooit meer kunnen maken.

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:13:
[...]

Nee hoor, mijn inleg,althans...90% stamt al uit de tijd dat je BTC voor $6 kocht, dus verlies zal ik nooit meer kunnen maken.
:')

Verwijderd

[...]

je heb gelijk turbo
zoute met die dood praters

• gabn88
ggj87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:11:
Dit zijn gewoon bearish reacties. Straks als de markt weer bullish is roept iedereen weer vrolijk 'to the moon!!11' en 'Lamboooo!!!!' Al begin ik me nu ook wel af te vragen of we ooit nog 10k of meer gaan zien en BTC niet langzaam aan het doodbloeden is. Veel animo en fomo lijkt er niet meer te zijn. Maar kan ook zijn dat mensen aan de zijlijn staan te wachten op dé dip.
Beetje bearish mag ook wel als je in een maand ruim 25% waarde verliest van de belangrijkste munt en de meeste andere coins nog veel meer zijn gedaald.

Daarnaast lijkt het einde van de daling nog niet in zicht, dus dat is ook nooit een fijn vooruitzicht. Redenen hiervoor zijn o.a. Afnemende populariteit in de media, praktische acceptatie die toch langer duurt dan verwacht/gehoopt, bergen rondslingerende BTC en ETH door ICO’s die dit jaar vrij komen. En er was nog een reden, maar die ben ik even kwijt.

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 17:11
[...]

Wacht maar. BTC @ $5.9 als het zo verder gaat :)

• ggj87
gabn88 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:17:
[...]

Beetje bearish mag ook wel als je in een maand ruim 25% waarde verliest van de belangrijkste munt en de meeste andere coins nog veel meer zijn gedaald.

Daarnaast lijkt het einde van de daling nog niet in zicht, dus dat is ook nooit een fijn vooruitzicht. Redenen hiervoor zijn o.a. Afnemende populariteit in de media, praktische acceptatie die toch langer duurt dan verwacht/gehoopt, bergen rondslingerende BTC en ETH door ICO’s die dit jaar vrij komen. En er was nog een reden, maar die ben ik even kwijt.
Ja ok maar dan nog.

Bedoel je de Mt. Gox coins?

Verwijderd

ik ga die QLC wedstrijd niet winnen...
kan ze niet kwijt? :/
,
mss maandag als btc weer op 9k staat *O*

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 16:22 ]

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

We zijn nog lang niet klaar met crashen, en als we te deep gaan kan het het einde betekenen van een hoop altcoins. Tijd om wat geld achter de hand te houden voor het kopen van een hoop tweedehands GPU's die op de markt gegooit gaan worden als het zo door gaat.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 17:11
Kain_niaK schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:22:
We zijn nog lang niet klaar met crashen, en als we te deep gaan kan het het einde betekenen van een hoop altcoins.
Zou ik in veel gevallen niet rouwig om zijn.

Verwijderd

er is niks mooier dan vallen..en weer op staan

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

De een zijn dood is de ander zijn brood.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Verwijderd

in een val gaan we er allemaal aan
behalve de genen die blijven staan

ga je plotseling hard naar beneden
eindig je hoog en tevreden

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 16:28 ]

• gabn88
Uit de korte termijn grafiek van ETH lijkt het er heel sterk op dat er een dubbele bodem wordt gezet en we dus nog 5 tot 10% gaan dalen voordat we weer omhoog kunnen. Dit is geen advies, maar ik handel hier persoonlijk wel naar.

Edit @Verwijderd : waarschijnlijk levert een dubbele bodem in de koffer wel meer op :+

[ Voor 16% gewijzigd door gabn88 op 30-03-2018 16:30 ]

Verwijderd

gabn88 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:28:
Uit de korte termijn grafiek van ETH lijkt het er heel sterk op dat er een dubbele bodem wordt gezet en we dus nog 5 tot 10% gaan dalen voordat we weer omhoog kunnen. Dit is geen advies, maar ik handel hier persoonlijk wel naar.
laatst op schiphol ook iemand met een dubbelle bodem in de koffer
die was er gloeiend bij ;w

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:21:
ik ga die QLC wedstrijd niet winnen...
kan ze niet kwijt? :/
,
mss maandag als btc weer op 9k staat *O*
Draai die 9 maar om. 9=6 ;)

Verwijderd

ach, de lift moet eerst altijd naar beneden alvorens hij weer naar boven kan
prima toch

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
* Bartjeee is vooral benieuwd hoe hoog de volgende ATH is :9

Komt wel weer goed, kwestie van tijd. Misschien nog wat bijkopen, al zit ik wel op het limiet welke ik met mezelf afgesproken heb.

[ Voor 49% gewijzigd door Bartjeee op 30-03-2018 16:33 ]

• ggj87
Bartjeee schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:32:
Minder hoog na de bounce van februari. Ik denk max. 10k, zo niet 9k.

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:33:
[...]

Minder hoog na de bounce van februari. Ik denk max. 10k, zo niet 9k.
Dan is het feitelijk geen all time high 8)7 . Geloof absoluut in 25K, grote vraag is wanneer.

• ggj87
Bartjeee schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:35:
[...]

Dan is het feitelijk geen all time high 8)7 . Geloof absoluut in 25K, grote vraag is wanneer.
Oh zo. Ik bedoelde na de huidige dip. Nee de volgende ATH durf ik niet te zeggen. Ik hoop voor een zeker iemand meer dan een miljoen anders is het :w

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ook wel weer een prima zet. TRX aanschaffen 😂. Potverdikkeme.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Tominatie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:50:
Lijkt toch wel dat de bodem is bereikt met 6600 of zijn er nog pessimistische zielen hier die het nog lager zien gaan?

Micro pips is dat een ouderwets begrip ofzo? Nog nooit van gehoord, ook op school niet.
Wacht maar als we de alom beruchte 6k gaan testen, dan had je gehoopt dat je geen alts >:)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bartjeee schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:32:

Komt wel weer goed, kwestie van tijd. Misschien nog wat bijkopen, al zit ik wel op het limiet welke ik met mezelf afgesproken heb.
Nieuwe ATH zou iets van 55k moeten zijn. Wanneer ? Op zijn vroegst eind dit jaar. Anders over een jaar of 2 tot 3. De vraag is of er een flink herstel komt na de bodem en waar die bodem ligt. Een bodem van 5k of 6k is heel anders dan een bodem van 3k. Verder is het de vraag of we maanden rond die bodem blijven of enorm omhoog gaan.

• gabn88
PilatuS schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:48:
[...]

Nieuwe ATH zou iets van 55k moeten zijn. Wanneer ? Op zijn vroegst eind dit jaar. Anders over een jaar of 2 tot 3. De vraag is of er een flink herstel komt na de bodem en waar die bodem ligt. Een bodem van 5k of 6k is heel anders dan een bodem van 3k. Verder is het de vraag of we maanden rond die bodem blijven of enorm omhoog gaan.
Met alle respect (en dat meen ik), is het niet wijzer om naar de stand van het moment te kijken?

Ik zie nu: 1) Toenemende volumes, maar nog geen stijgende koersen (veel bodemvissers, die snel in/uit-stappen). 2) Dalende koersen, maar nog geen paniek. 3) toenemende angst.

Voor mij alle 3 indicatoren dat we dicht bij EEN bodem zitten. Is het DE bodem, dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik rond $6k weer vol in stap. Of het voor een paar uur of voor een paar dagen is dat moet nog blijken, maar ik heb er alle vertrouwen in dat rond de $6k (met eventueel wat panic sells die hem eronder duwen) een bodem gevonden gaat worden. (en dan bedoel ik niet zo'n lousie <10% bodem, maar een stevige 15%+ bodem)

[ Voor 3% gewijzigd door gabn88 op 30-03-2018 16:54 ]

Verwijderd

Ondertussen hodl ik gewoon door als random toeschouwer in dit alles.

Verwijderd

gabn88 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:53:
[...]

Maar ik weet wel dat ik rond $6k weer vol in stap. Of het voor een paar uur of voor een paar dagen is dat moet nog blijken.
Dus ook een bodemvisser.

• PilatuS
  • Niet online
gabn88 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:53:
[...]

Met alle respect (en dat meen ik), is het niet wijzer om naar de stand van het moment te kijken?

Ik zie nu: 1) Toenemende volumes, maar nog geen stijgende koersen (veel bodemvissers, die snel in/uit-stappen). 2) Dalende koersen, maar nog geen paniek. 3) toenemende angst.

Voor mij alle 3 indicatoren dat we dicht bij EEN bodem zitten. Is het DE bodem, dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik rond $6k weer vol in stap. Of het voor een paar uur of voor een paar dagen is dat moet nog blijken, maar ik heb er alle vertrouwen in dat rond de $6k (met eventueel wat panic sells die hem eronder duwen) een bodem gevonden gaat worden. (en dan bedoel ik niet zo'n lousie <10% bodem, maar een stevige 15%+ bodem)
De stand van het moment is voor mij dat alles nog mogelijk is. Dat 6k de bodem is zou mij niets verbazen, maar lager sluit ik gewoon niet uit. Zelfs 3k is mogelijk, al is dat niet zo waarschijnlijk. Ik gok zelf ook op 6k of misschien even kort 5k, maar dat lager niet kan sluit ik echt niet uit.

Zit zelf ook wel naar die 6k te kijken. Sowieso is het goed mogelijk dat er een dikke bounce komt naar mogelijk 8k. Die wil ik wel meepakken. Maar of we het dan echt gehad hebben of toch niet weer omlaag gaan moet ik zien :)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Allemaal hodlen en niet eens te koop aanbieden, gewoon de hele markt op slot zetten. ;)

Op dit moment ook een fabrikant in Nederland actief die het helemaal spuugzat is dat zijn product voor prijzen aangeboden wordt die doorgeslagen zijn. Als tegenreactie heeft die nu zijn productie (wordt gezegd) teruggeschroefd en schaarste gaat creëren... Je kunt er van vinden wat je wil, zijn tactiek is a 2 maanden zeer succesvol. :) Als wij al 1 van zijn producten ingekocht krijgen dan wil je het wel tegen de hoofdprijs wegzetten.

• gabn88
Absoluut, dat was ook mijn insteek in december toen ik door willekeurige mensen (de postbode, mijn buurvrouw en mijn tante) gevraagd werd of bitcoins niet interessant waren om te kopen. Ik wist dat dat de top van de bubbel was, maar heb er niet genoeg geld voor over (risk/reward) om short te gaan, dus ik koop nu steeds de dips en verkoop met winst. Het gaat redelijk (+80% nu), maar het is in ieder geval leuk om te doen :*)

Verwijderd

Lekker onder de 1k gaan we zitten. Denk 7 a 800 dollar. Ethereum terug naar 40 dollar.

Dan pas gooi ik mijn belastingteruggave er vol in. En dan alles voor een jaar of 3 compleet wegleggen.

Nu al zin in :Y

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:07:
Lekker onder de 1k gaan we zitten. Denk 7 a 800 dollar. Ethereum terug naar 40 dollar.

Dan pas gooi ik mijn belastingteruggave er vol in. En dan alles voor een jaar of 3 compleet wegleggen.

Nu al zin in :Y
Is 1k niet erg laag? :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:03:
Allemaal hodlen en niet eens te koop aanbieden, gewoon de hele markt op slot zetten. ;)

Op dit moment ook een fabrikant in Nederland actief die het helemaal spuugzat is dat zijn product voor prijzen aangeboden wordt die doorgeslagen zijn. Als tegenreactie heeft die nu zijn productie (wordt gezegd) teruggeschroefd en schaarste gaat creëren... Je kunt er van vinden wat je wil, zijn tactiek is a 2 maanden zeer succesvol. :) Als wij al 1 van zijn producten ingekocht krijgen dan wil je het wel tegen de hoofdprijs wegzetten.
Welk product is dat dan? Nu wil ik het ook hebben :+

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

D-Ed schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:34:
[...]

Welk product is dat dan? Nu wil ik het ook hebben :+
--> DM :)

Verwijderd

Nee joh kan nog veel lager! Hij gaat zo laag dat zelfs de early adapters gaan panic sellen. Totale wanhoop.

Dat is wanneer je koopt. :') :+

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

plaatje werkt niet ... nevermind

[ Voor 94% gewijzigd door Turbo-Puppy op 30-03-2018 17:47 ]

• tias86
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:42:
[...]

Nee joh kan nog veel lager! Hij gaat zo laag dat zelfs de early adapters gaan panic sellen. Totale wanhoop.

Dat is wanneer je koopt. :') :+
Met 0,05 cent voor 1 BTC raak je niet zo snel in paniek denk :P

En de laatse ARK NEBL GVT maar omgezet in GET *O* , 508 stuks _/-\o_

Nou moet Kin nog ff moonen kan dat ook in GET

Get gaat als een malle +12%

[ Voor 17% gewijzigd door tias86 op 30-03-2018 18:13 ]

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

BTC zit nu op de prijs van eind november

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
Om maar eens een optimistische mogelijkheid te geven: Laagste punt op zondag tussen de 6.5k tot 5.8k. Vanaf zondagavond / maandag als een idioot omhoog en geen nieuwe low meer.

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-01 17:22
PilatuS schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:53:
Om maar eens een optimistische mogelijkheid te geven: Laagste punt op zondag tussen de 6.5k tot 5.8k. Vanaf zondagavond / maandag als een idioot omhoog en geen nieuwe low meer.
Zeker, of een pessimistische mogelijkheid: nog één bear trap en dan door naar de $376 op 8 juli. Dat kan ook.

• tias86
Groever schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:55:
[...]

Zeker, of een pessimistische mogelijkheid: nog één bear trap en dan door naar de $376 op 8 juli. Dat kan ook.
Ja dat hoort bij een pessimist _/-\o_ *O*

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mijn gevoel zegt dat we er eigenlijk al zijn ...

We dippen hard, alle triggers gaan af, rood/groen/rood/groen ... we weten het allemaal niet meer, het voelt als een goed moment maar we wachten elkaar af op bevestiging als ik er zo eens overheen kijk ... iedereen wil in ieder geval het veld op zo lijkt het.

Denk dat we vanavond een uur of 23:00 wel een uitslag hebben ook waarmee we weten waar we aan toe zijn. US en Azie liggen grotendeels op hun kont dit weekend, net als wij.

[ Voor 21% gewijzigd door Turbo-Puppy op 30-03-2018 17:59 ]

Verwijderd

Maar ff serieus, dit is wel een echt harde crash hoor. Denk niet dat we daar dit jaar nog van herstellen. Het kan wel eens een paar jaar worden... En waarschijnlijk alle coins uit mijn PF compleet dood tegen die tijd. Ik heb ingekocht voor de lange termijn, maar dit had ik niet zien aankomen.

2 maanden geleden zou ik een moord hebben gedaan voor de huidige prijzen. Nu zou ik er voor geen goud nog meer geld in steken.

Denk dat dit gegeven wel genoeg zegt over het sentiment. Kan wel even duren voordat dit weer omslaat. Mits er geen gekke dingen gebeuren zoals bijvoorbeeld een NANO of BNB (noem maar wat) die honderden dollars gaat doen en bijvoorbeeld LTC en BCH uit de top 5 stoten.

Wat ik erg tof zou vinden is om bitcoin compleet te zien vallen, hartstikke kapot en morsdood, verbannen naar het verleden. Natuurlijk betekend dit complete instorting van de markt zoals we die nu kennen, maar toch ben ik heel nieuwsgierig wat dit teweeg zou brengen. Zou dit het einde zijn van crypto of zou het in een tijdsbestek van jaren weer opnieuw beginnen?

Zoveel mogelijkheden, best interessant om wat over te mijmeren.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ti's mooi geweest ..

Heb alles teruggekocht nu, met een kleine winst en alles laat ik staan, geen sell order, geen buy orders .. basta. Ik weiger om uit te stappen, en ik weiger om ze te verpatsen voor een kut prijs door al die manipulatie.

Houdt ze vast alsof m'n leven er van af hangt en als een speculant ze wil, dan zal die ze echt uit m'n dode vingers moeten trekken ... F* de whales, F* de speculanten en F* de manipulatie .. ik doe er niet meer aan mee. :+

Zijn in ieder geval weer een paar munten minder op de markt. ;)

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:26:
Ti's mooi geweest ..

Heb alles teruggekocht nu, met een kleine winst en alles laat ik staan, geen sell order, geen buy orders .. basta. Ik weiger om uit te stappen, en ik weiger om ze te verpatsen voor een kut prijs door al die manipulatie.

Houdt ze vast alsof m'n leven er van af hangt en als een speculant ze wil, dan zal die ze echt uit m'n dode vingers moeten trekken ... F* de whales, F* de speculanten en F* de manipulatie .. ik doe er niet meer aan mee. :+

held _/-\o_
crypto gaat kapot aan de laffaards die aan de kant in fiat staan en maar roepen...het gaat nog vedder zakken

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 18:33 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ti's mooi geweest ..

Ik wacht nog even 8)

Prepare for the next ATH

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:58:
Maar ff serieus, dit is wel een echt harde crash hoor. Denk niet dat we daar dit jaar nog van herstellen. Het kan wel eens een paar jaar worden... En waarschijnlijk alle coins uit mijn PF compleet dood tegen die tijd. Ik heb ingekocht voor de lange termijn, maar dit had ik niet zien aankomen.

2 maanden geleden zou ik een moord hebben gedaan voor de huidige prijzen. Nu zou ik er voor geen goud nog meer geld in steken.

Denk dat dit gegeven wel genoeg zegt over het sentiment. Kan wel even duren voordat dit weer omslaat. Mits er geen gekke dingen gebeuren zoals bijvoorbeeld een NANO of BNB (noem maar wat) die honderden dollars gaat doen en bijvoorbeeld LTC en BCH uit de top 5 stoten.

Wat ik erg tof zou vinden is om bitcoin compleet te zien vallen, hartstikke kapot en morsdood, verbannen naar het verleden. Natuurlijk betekend dit complete instorting van de markt zoals we die nu kennen, maar toch ben ik heel nieuwsgierig wat dit teweeg zou brengen. Zou dit het einde zijn van crypto of zou het in een tijdsbestek van jaren weer opnieuw beginnen?

Zoveel mogelijkheden, best interessant om wat over te mijmeren.
Gewoon een grote zak Verge kopen en tot 16 april wachten. Na die dag zal crypto nooit meer hetzelfde zijn :+

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Gewoon de handel stil liggen, dat begint bij jezelf ... Ik heb iedere dag met mensen te maken die € xx.xx bieden voor een product ... ik wil daar iets in meegaan, maar met 3% marge weglopen, me reet! ... dan laat het maar lekker staan. :Y Er zal best een gek te vinden zijn die het aanpakt, maar dat meestal wel degene die dat een maand of 3 later dan de curator op de koffie heeft.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:35:
[...]

Gewoon een grote zak Verge kopen en tot 16 april wachten. Na die dag zal crypto nooit meer hetzelfde zijn :+
bron of glazen bol ?

Prepare for the next ATH

• gabn88
Ti's mooi geweest ..

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/n7eGc7/2016_05_25_22_52_22.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door gabn88 op 30-03-2018 18:38 ]

Verwijderd

durf...

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:41
Als je je inleg er een tijdje geleden in hebt gestopt maakt t op een gegeven moment steeds minder uit of het goed gaat of slecht :)
In de tussentijd al weer aantal keren salaris ontvangen dus het geld mis ik niet :) Lekker laten staan en maar zien wat er van komt.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-01 20:25
ik twijfel enorm over het omzetten van eth naar eos/ltc/btc. wil graag in de big caps blijven, alleen is eth echt enorm gedaald en zijn de berichten niet echt positief rondom eth (scaling issues etc)

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
Lol... mijn html coins zijn nu in $ meer waard dan mijn bytecoins... en DAT had ik helemaal niet aan zien komen. INS aankopen was ook een mooie zet (not). Gek genoeg de afgelopen week mijn PF wel 30% in BTC waarde gestegen. Dus ergens wel goed op en neer geschoven met de centjes :D

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-01 14:54

p0st

Dutch Reefer

tias86 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:44:
[...]

Met 0,05 cent voor 1 BTC raak je niet zo snel in paniek denk :P

En de laatse ARK NEBL GVT maar omgezet in GET *O* , 508 stuks _/-\o_

Nou moet Kin nog ff moonen kan dat ook in GET

Get gaat als een malle +12%
Volume (24h)
$12,404 USD

Je bent blijkbaar een van de weinige die het koopt lol, super zonde om daar je Ark en Neblio voor te verkopen!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Berry powel schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:38:
ik twijfel enorm over het omzetten van eth naar eos/ltc/btc. wil graag in de big caps blijven, alleen is eth echt enorm gedaald en zijn de berichten niet echt positief rondom eth (scaling issues etc)
Tja het momentum hangt deels af van hoeveel je heb geïnvesteerd.
ETH heeft idd een mega klap gekregen......
Kapers liggen op de loer.........

Prepare for the next ATH

Verwijderd

p0st schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:40:
[...]

Volume (24h)
$12,404 USD

Je bent blijkbaar een van de weinige die het koopt lol, super zonde om daar je Ark en Neblio voor te verkopen!
dat vergt mannen met stalen ballen en durf...
geen uitstappers maar opzij stappers _/-\o_

• gabn88
sourcecode schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:40:
[...]

Tja het momentum hangt deels af van hoeveel je heb geïnvesteerd.
ETH heeft idd een mega klap gekregen......
Kapers liggen op de loer.........
ETH Is idd aan het uitbodemen, maar aan de andere kant is het nu nog een vallend mes :p

En weer zon $100 van de BTC prijs. We zakken nu toch lekker door!

[ Voor 8% gewijzigd door gabn88 op 30-03-2018 18:49 ]

• zilver7
  • Laatst online: 05-09-2025
Ik ga dit Paasweekend gebruiken voor bezinning. Stilstaan bij de hebzucht der mensheid, de dans om het Gouden Kalf, allemaal ledigheid.

En dan na de Pasen weer vrolijk verder de afgrond in *O*

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

gabn88 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:42:
[...]

ETH Is idd aan het uitbodemen, maar aan de andere kant is het nu nog een vallend mes :p
Kijk ETH zal heus niet omvallen, echter zit de markt nu wel in een nieuwe fase......

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zilver7 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:43:
Ik ga dit Paasweekend gebruiken voor bezinning. Stilstaan bij de hebzucht der mensheid, de dans om het Gouden Kalf, allemaal ledigheid.

En dan na de Pasen weer vrolijk verder de afgrond in *O*
hahaha LOL ik pak nog ff een biertje
en ga naar de charts van BTC zitten kijken, hoe die downnnnnnnnnnn gaat

Prepare for the next ATH

Verwijderd

altijd vreemd hoe sommigen hun eigen winkel naar beneden halen
met een biertje er bij nog wel

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 18:46 ]

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Wie kent de 42coin?
Is dik drieëneenhalf keer zoveel waard dan de Bitcoin.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:46:
altijd vreemd hoe sommigen hun eigen winkel naar beneden halen
met een biertje er bij nog wel
deze zin is voor mij ff te crypties :)
verklaar u nader

Prepare for the next ATH

Verwijderd

sourcecode schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:47:
[...]

verklaar u nader
oke
have fun

• PilatuS
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:47:
Wie kent de 42coin?
Er zijn er dan ook maar 42 van, geen miljoenen :)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

sourcecode schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:47:
[...]

verklaar u nader
Tis crypto he, je moet halleluja, moon en lambo blijven roepen. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

sourcecode schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:43:
[...]

Kijk ETH zal heus niet omvallen, echter zit de markt nu wel in een nieuwe fase......
Het is eind 1e kwartaal ..

Coinbase -- > Mega MEGA aan het inslaan om haar smart contracts te kunnen slijten 2e kwartaal
LitePal --> zelfde verhaal
Aflopende Future's voor BTC en LTC .. de rest weet ik even niet.

Wereldwijd moeten nu de belastingaangiften definitief gemaakt worden.

Ik zie een verband tussen de crash en lopende verplichtingen. ;)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

fijne pasen :)
zo zeg gaat nu wel hard 6632 BTC

Prepare for the next ATH

• tias86
Ton Hasselt schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:47:
Wie kent de 42coin?
Over lage volumes gesproken, 0,3 BTC 8)7

Bij GET is dat ook dramatisch ja @p0st

• Ton Hasselt
PilatuS schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:49:
[...]

Er zijn er dan ook maar 42 van, geen miljoenen :)
Ik wilde ze ook niet alle 42 kopen. :Y

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nee een gekke bullrun gaat denk ik nietmeer gebeuren. Tenzij vertrouwen in fiat en stocks afneemt.

De technologie gaat geïmplementeerd worden en is het wachten tot het uitkomen van de ideeën van bepaalde coins.

Uiteindelijk verdient zich dit allemaal terug. Mss niet voor ons maar wel de volgende generaties.

• PilatuS
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:50:
[...]

Ik wilde ze ook niet alle 42 kopen. :Y
Er kunnen er nog wel wat bij. OneCoin (Is er natuurlijk 1tje van) 69Coin, 555Coin, 666Coin, 12345Coin en natuurlijk XXXCoin waarvan niemand weet of het er 122 worden of 998 :P

• gabn88
42coin is wel geniaal, heb je direct het antwoord op alles!

Verwijderd

goed moment om nog maar eens een paar ton aan casinocoin bij te kopen
want uiteidelijk moet die de boot met knaken binnen varen

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:56:
Paar ton aan geld of muntjes?

• gabn88
Ton Hasselt schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:57:
[...]

Aan hout 8)7

edit: Ik snap die mensen niet die nu nog kopen. $6k is obvious, you can't stop the madness! >:)

[ Voor 22% gewijzigd door gabn88 op 30-03-2018 19:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:56:
Ik volg CSC nu ook een aantal weken. Maar ik zie dat die eens en soms meermaals per dag 20% stijgt en daarna weer daalt. Dit zou ideaal zijn voor daytraden toch? Of werkt dat niet zo met CSC?

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:57:
[...]

als ik tonnen aan geld had deed ik dat ook ja
100% overtuigt

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:58:
[...]

als ik tonnen aan geld had deed ik dat ook ja
100% overtuigt
Word ik jouw stuurman. oOo

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:58:
[...]

Ik volg CSC nu ook een aantal weken. Maar ik zie dat die eens en soms meermaals per dag 20% stijgt en daarna weer daalt. Dit zou ideaal zijn voor daytraden toch? Of werkt dat niet zo met CSC?
Waarom niet?

Verwijderd

en al mijn zooi op binance in ltc gestopt zojuist
die zal ook wel weer bij trekken

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 19:01:
en al mijn zooi op binance in ltc gestopt zojuist
die zal ook wel weer bij trekken
denk je echt als de bullrun komt dat deze de kartrekker zal zijn in % ?
Mijn gevoel zegt dat BNB de coin is om dan vol voor te gaan

Prepare for the next ATH

Verwijderd

ik ken iemand in fam kring die vrij diep in de gamble wereld zit
die maakt wallets op zijn lap voor zijn klein kinderen met csc
zal die niet zomaar doen toch?
ik ga er blind vol in
plus als ik me inlees doen ze mooie dingen nu en wat een ander er van vind...mij prima

Verwijderd

sourcecode schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 19:03:
[...]

denk je echt als de bullrun komt dat deze de kartrekker zal zijn in % ?
Mijn gevoel zegt dat BNB de coin is om dan vol voor te gaan
jou gevoel heeft me al een keer $30 armer gemaakt
ik pas even...sorry

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik volg etn een beetje maar de miningpools lopen ook hard terug net als de waarde van het muntje. Gister nog 240MH/sec en vandaag 190MH/sec. Heb je geloof in de toekomst van een muntje gaat minen dus ook weer wat meer lonen, ervan uitgaande natuurlijk dat de waarde weer gaat toenemen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021

Verwijderd

Zodra mijn fiat eindelijk op coinbase staat, zal ik mijn eerste aankopen ETN en DGB doen om te holden en CSC om te gaan daytraden.

Mijn PF ziet er nu zo uit:

https://ibb.co/j5y3Pn

Alleen GVT wil ik nog verkopen als ie hoog staat. Daarna lekker een paar jaar mijn hele PF de moeder HODLEN.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
tias86 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 18:50:
[...]

Over lage volumes gesproken, 0,3 BTC 8)7

Bij GET is dat ook dramatisch ja @p0st
Daar thrive ik op op IDEX. Lage volume coins en dan de hele dag op meerdere 1 uppen boven anderen, en uiteindelijk wint de aanhouder. Werken voor mijn geld.

• tias86
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3i1QcKh7vCckO2N1WGEqXSfx/full.jpg

+Fiat gateway voor blockport samenwerking met Bunq instant betalingen en geen withdrawal fees.

Momenteel in beta testfase

[ Voor 45% gewijzigd door tias86 op 30-03-2018 19:26 ]

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:00
Verpotdikkie wat is VEN aan het kelderen ineens, de avond dat ik met winst nog wilde verkopen hoor, je verzint het niet :+

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

binance is toch ook decentralized ? met hun nieuwe platform wat ze willen ?

Prepare for the next ATH

Pagina: 1 ... 38 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!