PilatuS schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:48:
[...]
Nieuwe ATH zou iets van 55k moeten zijn. Wanneer ? Op zijn vroegst eind dit jaar. Anders over een jaar of 2 tot 3. De vraag is of er een flink herstel komt na de bodem en waar die bodem ligt. Een bodem van 5k of 6k is heel anders dan een bodem van 3k. Verder is het de vraag of we maanden rond die bodem blijven of enorm omhoog gaan.
Met alle respect (en dat meen ik), is het niet wijzer om naar de stand van het moment te kijken?
Ik zie nu: 1) Toenemende volumes, maar nog geen stijgende koersen (veel bodemvissers, die snel in/uit-stappen). 2) Dalende koersen, maar nog geen paniek. 3) toenemende angst.
Voor mij alle 3 indicatoren dat we dicht bij EEN bodem zitten. Is het DE bodem, dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik rond $6k weer vol in stap. Of het voor een paar uur of voor een paar dagen is dat moet nog blijken, maar ik heb er alle vertrouwen in dat rond de $6k (met eventueel wat panic sells die hem eronder duwen) een bodem gevonden gaat worden. (en dan bedoel ik niet zo'n lousie <10% bodem, maar een stevige 15%+ bodem)
[
Voor 3% gewijzigd door
gabn88 op 30-03-2018 16:54
]