Legend zijn?Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:38:
Ik automatisch +1 elke reactie hier? Iemand een idee hoe dit kan?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Sorry, maar ik kan het iedereen afraden om naar jou te luisteren. Zolang je geen cryptocurrency-badge hebt ben je geen echte kenner.Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:36:
[...]
Oh okay, dan kan ie maar beter wel naar mij luisteren.
Je hebt een fan!Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:38:
Weet van niks.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:38:
Krijg nou niks, hij is weg!!Bmfd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:38:
[...]
Sorry, maar ik kan het iedereen afraden om naar jou te luisteren. Zolang je geen cryptocurrency-badge hebt ben je geen echte kenner.
[ Voor 47% gewijzigd door Flagg op 29-03-2018 22:40 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Raar, ik ookVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:38:
Staat er onderin je scherm een handje met daarachter "rapporteer" toevallig? zo ja ... dan ben jij de koning van het topic .. Je "plaats reactie" knop wordt dan ook blauw.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:38:
Ach ik sta ongeveer hetzelfde hoor. Dat is inclusief mijn 'donatie' aan Bitgrail Nano's.Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:36:
[...]
Oh okay, dan kan ie maar beter wel naar mij luisteren.
Iets meer dan 55% zelfs.
Het is je andere persoonlijklheid, dat cryptosletje!Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:38:
Vergeet je niet de muntjes over te maken.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:38:
Verwijderd
Nog vager als crypto dit forum.
Ik vind dat ze een tipbot in het forum moeten bouwen. Bij ieder +1 maak je 1 satoshi over ofzo.Ton Hasselt schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:40:
[...]
Vergeet je niet de muntjes over te maken.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Reddcoins?Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:42:
[...]
Ik vind dat ze een tipbot in het forum moeten bouwen. Bij ieder +1 maak je 1 satoshi over ofzo.
Dan gaan die ook nog ooit eens omhoog als tweakers ze gaat gebruiken;)
$7.81 & $8,71Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:45:
LTC begint in de buurt van 100 dollar te komen. Waar staan jullie buy orders op?
Op de één of andere manier voelde dat gewoon goed ...
Die is ervoor bedacht uiteindelijk. Rdd is ook prima.drijfhout schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:45:
[...]
Reddcoins?
Dan gaan die ook nog ooit eens omhoog als tweakers ze gaat gebruiken;)
Op Binance nog $115?Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:45:
LTC begint in de buurt van 100 dollar te komen. Waar staan jullie buy orders op?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Omlaag!ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:44:
$7200. Het oh zo beruchte resistance level volgens de TA boys. Gaan we nu weer omhoog? Of omlaag? Vragen, vragen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Herstelt weer wat.Greymore1 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:44:
TRX gaat wel heel rap omlaag nu.
Bizar groot 24h volume.
Dat is allemaal zn schuld.Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:48:
Ven gaat wel serieus door het putje zeg. Wordt een beetje teveel afgestraft naar mijn gevoel.
Tja die voorspelling komt altijd wel een keer uit, alleen de exacte timing dat is wel een dingetjeVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:48:
[...]
Kan me nog iemand herinneren die bijna twee weken geleden een bloedbad voorspelde.
Dat moeten er heel veel geweest zijn, dit stond in de sterren geschreven. Was een kwestie van tijd voor we weer de dieperik ingingen na die tijdelijke heropleving. Ben blij dat ik er vorige week volledig (tijdelijk, tot het weer aantrekt) ben uitgestapt.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:48:
[...]
Kan me nog iemand herinneren die bijna twee weken geleden een bloedbad voorspelde.
Ja dat las ik ook ergens. Maar in de media niet zoveel aandacht als vorige week. Ze zijn het denk ik alweer vergetenWurmpje schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:49:
De Bitcoin zit nu officieel op de 'Deathcross' dacht ik?
Verwijderd
Dat betekend shoppen voor de mooie munten over een weekje of wat
[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 29-03-2018 22:56 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Yup, ik denk dat we echt naar 6k, zo niet 5k gaan. Het gaat al weken trapsgewijs omlaag met dikke sellwalls die alles tegenhouden, dat zie je nu ook weer.PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:55:
Dit gaat nog wel even door zo denk ik. Geen bounce op 7200, gewoon vol er door.
Aangezien ik 100% in fiat zit vind ik het wel best hoorC6DL schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:58:
Geniet er gewoon van mensen.. popcorn erbij, broek op de knieën en gaan
Dat is wel een stevig support level. Daar is hij al meerdere malen op gestegen.PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:57:
6k is zeer waarschijnlijk nu ja.
Sowieso een goede kans op een bounce daar. Mogelijk halen we de 6k zondag en krijgen we volgende week weer een flinke groene week. De vraag is dan alleen of het niet stijgt naar zeg 7500-8500 en dan alsnog naar de 5k gaat.ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:58:
[...]
Dat is wel een stevig support level. Daar is hij al meerdere malen op gestegen.
[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 29-03-2018 23:02 ]
Tja alsof die 7200 een magic nummer was, support kan net zo goed op 7000 of 7100 of 6750 zitten.PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:55:
Dit gaat nog wel even door zo denk ik. Geen bounce op 7200, gewoon vol er door. Bijna 10% er af sinds 2 uur vannacht
6750 is voldoende om weer mijn buy order op xrp te halen ws. Dus ik zeg 6750.
[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 29-03-2018 23:02 ]
$5400, ik zeg het al wekenggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:57:
[...]
Yup, ik denk dat we echt naar 6k, zo niet 5k gaan. Het gaat al weken trapsgewijs omlaag met dikke sellwalls die alles tegenhouden, dat zie je nu ook weer.
Als we daardoor gaan ziet het er heel, heel beroerd uit en is de bodem virtueel $0.
Zou het nog zo lang duren?? De vorige keer ging de daling van 7 naar 6k in een paar uur. Het zou kunnen dat hij dat vannacht nog haalt, al hoop ik het niet. Anders misschien wel in de komende dagen. We gaan het vanzelf zienPilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:00:
[...]
Sowieso een goede kans op een bounce daar. Mogelijk halen we de 6k zondag en krijgen we volgende week weer een flinke groene week. De vraag is dan alleen of het niet stijgt naar zeg 7500-8500 en dan alsnog naar de 5k gaat.
Of op 1000Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:01:
[...]
Tja alsof die 7200 een magic nummer was, support kan net zo goed op 7000 of 7100 of 6750 zitten.
Pfoe ja, als we lager dan $5400 zakken dan zou dat denk ik wel paniek veroorzaken ja. Ik denk dat ik dan ook alles verkoop hoor, dik verlies of niet, je moet dan toch wat.TomTorquay schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:01:
[...]
$5400, ik zeg het al weken
Als we daardoor gaan ziet het er heel, heel beroerd uit en is de bodem virtueel $0.
Ik blijf bij mijn strategie van eerder vanavond; holden met de gedachte dat hij bij een bounce mijn verlies kan beperken of bij een (extreme) dip bijkopen. En met die geruststellende gedachte ga ik nu naar bed
[ Voor 20% gewijzigd door ggj87 op 29-03-2018 23:05 ]
Support en resistance levels kloppen anders heel vaak enorm goed. De vorige resistance zat op 11.8 bij die stijging en precies daar ging het weer omlaag.Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:01:
[...]
Tja alsof die 7200 een magic nummer was, support kan net zo goed op 7000 of 7100 of 6750 zitten.
6750 is voldoende om weer mijn slbuy order op xrp te halen ws. Dus ik zeg 6750.
Ik lees steeds over mensen die de daling wel goed vinden en klaar staan met fiat. Maar heb mensen fiat horen roepen bij 10,9,8, en nu 7k. Waar komt toch het vertrouwen vandaan dat het steeds maar weer omhoog kan gaan?
Die fiat mensen die instapten op eerdere dalingen die zijn nu ook commited omdat de boel verder uiteindelijk is gezakt of zie ik dit niet goed?
Ik heb ook een leuke computer..
Wauw, had het even gemist, werd 'ie zo hard omlaag gedrukt ja? Bizar!Turbo-Puppy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:04:
LTC / EUR-- > GDAX = LOCO
Zou inderdaad goed kunnen wat je zegt. Het is de vraag of we nog ergens stoppen voor een paar uur. Mogelijk gebeurt dat een paar keer, of we knallen inderdaad door, we gaan het zien.ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:01:
[...]
Zou het nog zo lang duren?? De vorige keer ging de daling van 7 naar 6k in een paar uur. Het zou kunnen dat hij dat vannacht nog haalt, al hoop ik het niet. Anders misschien wel in de komende dagen. We gaan het vanzelf zien
Omdat we crashes zoals deze al vaker hebben gezien en alles iedere keer weer naar een nieuwe ATH gaatTranzy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:04:
Waar komt toch het vertrouwen vandaan dat het steeds maar weer omhoog kan gaan?
Edit: En we krijgen even een 7k gevecht.
[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 29-03-2018 23:09 ]
De bot van 604 werd net ook even genaaid, die gooide z'n order weer opnieuw een paar cent boven actual .. en instant was die ruim 500 nog wat LTC kwijt ...ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:06:
[...]
Wauw, had het even gemist, werd 'ie zo hard omlaag gedrukt ja? Bizar!
Denk dat we binnen het uur wel weer voor even een plateautje bereiken. De daling vandaag was al stevig genoeg vermoed ik. Maar goed, als er echt paniek uitbreekt kan het snel gaan...PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:06:
[...]
Zou inderdaad goed kunnen wat je zegt. Het is de vraag of we nog ergens stoppen voor een paar uur. Mogelijk gebeurt dat een paar keer, of we knallen inderdaad door, we gaan het zien.
Haha, net goedTurbo-Puppy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:08:
[...]
De bot van 604 werd net ook even genaaid, die gooide z'n order weer opnieuw een paar cent boven actual .. en instant was die ruim 500 nog wat LTC kwijt ...
Bel je verzekering maar want hij ligt door mijn voorruit.Greymore1 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:10:
*schopt tegen een steen*
* hoopt zo het verlies in coins goed te maken *
Nieuwe ATH? Ik denk en lees dit ook om mij heen, dat de coins iets volwassener worden en niet meer zonder echt aantoonbare ontwikkeling de hoogte in gaan. Tuurlijk bounced hij terug maar dat gebeurde eerder om later weer lager te eindigen.PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:06:
[...]
Zou inderdaad goed kunnen wat je zegt. Het is de vraag of we nog ergens stoppen voor een paar uur. Mogelijk gebeurt dat een paar keer, of we knallen inderdaad door, we gaan het zien.
[...]
Omdat we crashes zoals deze al vaker hebben gezien en alles iedere keer weer naar een nieuwe ATH gaat
Edit: En we krijgen even een 7k gevecht.
Wilde dit gewoon ff kwijt.. Zit in mijn hoofd en wilde het eens ter discussie brengen.
Geloof het of niet, maar dit is nog steeds een "normale" correctie van de explosieve groei in december. Pas al we door die trendlijn zakken (rond de $5400) is er een probleem en zou het kunnen dat die ATH's voor heel, heel ver in de toekomst zijn. Zolang we echter niet door dat niveau zakken, is die ATH-potentie onverminderd aanwezig.Tranzy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:14:
[...]
Nieuwe ATH? Ik denk en lees dit ook om mij heen, dat de coins iets volwassener worden en niet meer zonder echt aantoonbare ontwikkeling de hoogte in gaan. Tuurlijk bounced hij terug maar dat gebeurde eerder om later weer lager te eindigen.
Wilde dit gewoon ff kwijt.. Zit in mijn hoofd en wilde het eens ter discussie brengen.
Deze post past ook prima in 2013 en dat is mijn punt.Tranzy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:14:
[...]
Nieuwe ATH? Ik denk en lees dit ook om mij heen, dat de coins iets volwassener worden en niet meer zonder echt aantoonbare ontwikkeling de hoogte in gaan. Tuurlijk bounced hij terug maar dat gebeurde eerder om later weer lager te eindigen.
Edit: Toen ging de boel van 100 naar 1000 en terug naar 350. Toen kwamen alle verhalen over dat dit het einde was net zo als dat ze er nu zijn. Sindsdien heeft BTC vanuit die 350 20k gedaan. Ook dit komt wel weer goed, maar het kan lang duren.
[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 29-03-2018 23:22 ]
Nu weer in fiat omgezet, ik stel voor dat we nog even dalen met BTC naar 4600 euro oid en dan naar 16000 euro, dan sta ik toch ongeveer weer quitte
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Ben ik niet met je eens. 2013 wist maar een select aantal nerds van coins. Nu.. is iedereen in de hype van december er in gedoken en is het niet te vergelijken.PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:19:
[...]
Deze post past ook prima in 2013 en dat is mijn punt.
Omfg, vlak voordat ik ga slapen ookTon Hasselt schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:18:
BTC stijgt alweer.
Zie de edit. Het kan lang duren, maar ik zie niet dat dit het einde is.Tranzy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:22:
[...]
Ben ik niet met je eens. 2013 wist maar een select aantal nerds van coins. Nu.. is iedereen in de hype van december er in gedoken en is het niet te vergelijken.
Ben ik niet met je eens. 2013 wist maar een select aantal nerds van coins. Nu.. is iedereen in de hype van december er in gedoken en is het niet te vergelijken.PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:19:
[...]
Deze post past ook prima in 2013 en dat is mijn punt.
Edit: Toen ging de boel van 100 naar 1000 en terug naar 350. Toen kwamen alle verhalen over dat dit het einde was net zo als dat ze er nu zijn. Sindsdien heeft BTC vanuit die 350 20k gedaan. Ook dit komt wel weer goed, maar het kan lang duren.
Je kan absoluut 2013 niet vergelijken met nu
We zullen zien waar BTC over 2 jaar staatTranzy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:23:
[...]
Ben ik niet met je eens. 2013 wist maar een select aantal nerds van coins. Nu.. is iedereen in de hype van december er in gedoken en is het niet te vergelijken.
Toch welTranzy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:23:
Klopt BTC is tien keer meer waard als toen en er doen veel meer mensen meeTranzy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:23:
[...]
Verwijderd
De wildernis in Afrika is niets bij.
Ik kijk er nu al naar uit om ook samen met jullie naar de volgende ATH te knallen.
Tja, veel mensen zijn er op ingestapt, maar gemiddeld gezien ligt het bedrag per persoon niet zo erg hoog volgens mij. Er hoeft echt niet zo'n zelfde hype te zijn om terug te keren naar ATH's.Tranzy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:23:
[...]
Op naar 2020
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 29-03-2018 23:28 ]
Ik nu 35. Ik laat mijn telefoon nu zoveel mogelijk op 4G staan, dan valt de verbinding tenmiste niet weg. En ik heb een trucje geleerd door even op stop en weer op start te drukken voor een hogere hashrate. De start stop-methode voor minenTon Hasselt schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:15:
Toch alweer een dikke 45 ETN.
Interessant, ze lijken wel erg voorzichtig of misschien zelfs realistisch met hun voorspelling itt sommige mensen. Maar hoe komen ze aan al die cijfers?PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:28:
Vind deze voorspelling trouwens wel leuk. Die staat er al meer dan een maand en tot nu toe klopt ie aardig goed. Het lijkt alleen wat sneller te gaan: https://longforecast.com/...2017-2018-2019-btc-to-usd
Op naar 2020
Verwijderd
Juni 2021 cash ik uitPilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:28:
Vind deze voorspelling trouwens wel leuk. Die staat er al meer dan een maand en tot nu toe klopt ie aardig goed. Het lijkt alleen wat sneller te gaan: https://longforecast.com/...2017-2018-2019-btc-to-usd
Op naar 2020
Vooral vorig jaar december gebleken geen slechte taktiek te zijn geweest
Ik zet m ook jn m’n agenda!
Als je de crash van 2013/2014 los laat op deze kom je daar uit. Het gaat nu alleen sneller dan in 2014.ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:33:
[...]
Interessant, ze lijken wel erg voorzichtig of misschien zelfs realistisch met hun voorspelling itt sommige mensen. Maar hoe komen ze aan al die cijfers?
We gaan weer omlaag.Ton Hasselt schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:18:
BTC stijgt alweer.
Weg
We gaan onder de 7k komen, kan bijna niet anders. We hadden even een bounce van 7 naar 7.2 maar die was niet zo sterk zoals je dat normaal ziet wanneer de prijs dan niet verder meer zakt. We hadden nu 2 leuke candles, dat hadden er 4 of 5 achter elkaar moeten zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 29-03-2018 23:48 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Ton Hasselt op 29-03-2018 23:48 ]
Diverse TA-ers voorspellen dat medio april de bodem is bereikt, 6k-6,5k.PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:47:
[...]
We gaan onder de 7k komen, kan bijna niet anders. We hadden even een bounce van 7 naar 7.2 maar die was niet zo sterk zoals je dat normaal ziet wanneer de prijs dan niet verder meer zakt. We hadden nu 2 leuke candles, dat hadden er 4 of 5 moeten zijn.
Dus gaat er aardig op lijken zo..........
6.5k denk ik eigenlijk niet. 6k is denk ik wel het minimale. Ik zie de 5k toch ook wel gebeuren.Storm300 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:49:
[...]
Diverse TA-ers voorspellen dat medio april de bodem is bereikt, 6k-6,5k.
Dus gaat er aardig op lijken zo..........
Toch 2%.blabla1986 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:50:
Nou dat was me een schitterende rit net. BTC aangekocht op 7050, om ze vervolgens met knikkende knietjes weer op 7200 weg te doen.
Dat is een mooie. Nog zat leuke bijkoop momenten zo te zien. 2020 it is! (klinkt nog ver weg maar het is maar iets meer dan anderhalf jaar)PilatuS schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 23:28:
Op naar 2020
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hopen dat ze het goed doen, koop ik er weer meer GET van.
[ Voor 25% gewijzigd door tias86 op 30-03-2018 00:35 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!