[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.694 views

Onderwerpen

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
sourcecode schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:13:
[...]

Mijn bitcoinwaarde is iets van 6% gestegen vandaag ??????7

vanaf wanneer heb jij gekocht dan ?
Of welke alts hodl je...

Ik heb ff gekeken, ik heb 1% erbij in sats :)

[ Voor 8% gewijzigd door RickvN op 29-03-2018 20:15 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:11:
[...]

Mijn bitcoinwaarde is iets van 6% gestegen vandaag :?

Dollarwaarde wel wat teruggelopen.

Ik hodl gewoon fucking hard door tot moon of gates of hell, zonder enig gevoel of emotie. Als een 16-bit eindbaas.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Als je vanaf de bullmarkt toen bitcoin de 20000 had aangetikt coins HODL wil ik niet eens weten hoeveel verlies je staat, pffff. Moet je nagaan dat je een zooi ripple had gekocht voor $2,50, ETH had gekocht op $1000 en nu gaat kijken hoe het er mee staat. Zijn altijd nog ergere voorbeelden als Nano $35, ICX $10 etc.

Als we ooit weer in zo'n bullmarkt terecht gaan komen, gaan we met heel dit tweakers forum op vakantie inclusief Facedown en A87.

Verwijderd

Door dat hodlen ben ik zo al plus/minus 6000 dollar misgelopen door niet eerder winst te pakken. Was te gefocust om mijn totale verlies op inleg goed te maken. Nu waren die 6000 goed van pas gekomen om bij te gaan kopen als btc een bodem bereikt.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:15:
[...]

Door dat hodlen ben ik zo al 8000 dollar misgelopen door niet eerder winst te pakken. Was te gefocust om mijn totale verlies op inleg goed te maken. Nu waren die 8000 goed van pas gekomen om bij te gaan kopen als btc een bodem bereikt.
het komt goed in 2019 :)

Prepare for the next ATH

Verwijderd

sourcecode schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:13:
[...]

Mijn bitcoinwaarde is iets van 6% gestegen vandaag ??????7

vanaf wanneer heb jij gekocht dan ?
Begin december. Maar dat komt door HTML, die heeft dagen op 5 sats gestaan en nu op 8 _/-\o_ afgelopen weken behoorlijk teruggelopen hoor. En bedoel echt niet 6% vanaf initiële inleg. Want die staat wel -30% ofzo

Al mijn zorgvuldig uitgezochte shitcoins hebben hun functie in mijn accuraat uitgezette hodl meesterplan.

Nee geintje snap er ook geen fuck van. Maar waar is het wel.

Verwijderd

Was rond de 6000 trouwens.

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waar dan de bodem is. Zal 6k echt voldoende zijn voor de grote investeerders? En komen die überhaupt wel?

Ik zit overigens al weer n tijdje in fiat. Wanneer stap je dan weer in hè.
Ik speel niet met veel, maar baal wel dat ik al ver in de - sta met wat ik ingelegd had. Blijft niet meer zoveel over nu.

[ Voor 41% gewijzigd door Goh op 29-03-2018 20:19 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Nou ja, het is allemaal voor jullie zelf maar, sell is well the thing to do.........
mijn mening, wie het er niet mee eens is......

laat maat weten, correctie gaat doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Prepare for the next ATH

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik sell helemaal niksss!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Goh schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:18:
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waar dan de bodem is. Zal 6k echt voldoende zijn voor de grote investeerders? En komen die überhaupt wel?
Ik lees en hoor overal dat, vooraleer de grote investeerder gaan instappen er eerst meer regulering moet komen... Maar op welke manier dan ? Willen grote spelers dan voorkomen dat er bv op 1 dag niet eens -15% komt op een bepaalde coin ? Dat is net eigen aan de volatility van crypto...Je hebt daartegen ook dagen van + 15%.... Hoe leg je dat aan banden ? Of bedoelen ze iets anders met regulation ?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

fijne wedstrijd :)

MIts je gekocht heb voor...................... half 2017 ?

Prepare for the next ATH

Verwijderd

RickvN schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:14:
[...]

Of welke alts hodl je...

Ik heb ff gekeken, ik heb 1% erbij in sats :)
Ik hodl: HTMLCOIN, Genesis Vision, DigiByte, ReddCoin, BitShares, Binance Coin, Verge Mooncoin.

En uiteraard Electroneum :+

• RickvN
sourcecode schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:21:
[...]

Ieder zijn keuze.
Aantal coins zijn bij mij ook aan het plussen. En vaak is de bounce omhoog weer hard en dan kan je zo maar wat missen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Rebbelx schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:20:
[...]

Ik lees en hoor overal dat, vooraleer de grote investeerder gaan instappen er eerst meer regulering moet komen... Maar op welke manier dan ? Willen grote spelers dan voorkomen dat er bv op 1 dag niet eens -15% komt op een bepaalde coin ? Dat is net eigen aan de volatility van crypto...Je hebt daartegen ook dagen van + 15%.... Hoe leg je dat aan banden ? Of bedoelen ze iets anders met regulation ?
Als we het over reguleren in crypto hebben dan wordt nagenoeg altijd bedoeld het gevaar van ico's en andere startups waardoor veel mensen besodemieterd worden ... niet zo zeer de gevaren van het crypto spel met gevestigde orde, dat is echt aan je zelf. :)

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Turbo-Puppy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:22:
[...]

Als we het over reguleren in crypto hebben dan wordt nagenoeg altijd bedoeld het gevaar van ico's en andere startups waardoor veel mensen besodemieterd worden ... niet zo zeer de gevaren van het crypto spel met gevestigde orde, dat is echt aan je zelf. :)
Tja grote spelers die gaan toch volgens mij eerder geneigd zijn in te stappen in de top 20 coins...

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Sta nu 31,47% in het rood. Ben het wel gewend geworden. Ben begonnen november 2017. En deeltje bijgekocht. Heb 3 projecten waarin ik geloof. Op langer termijn komt het goed🙌

• Goh

Goh

Zo langzamerhand word ik die pumps ook zat. Wil gewoon soms geeneens meer mee doen met dit “spel”. Ik ben er al zo vaak ingetrapt. Zag de koers op Binance naar $7334 zakken en had al t idee dat die weer als n soort van elastiek terug zou veren. En ja hoor.
En ondanks dat t zo voorspelbaar is, verdien ik niks, maar verlies ik enkel geld tot nu toe.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 18:47
CMT to the moon :p

Verwijderd

Ik vind het helemaal mooi maar dit is een 8-bit eindbaas.

16-bit eindbazen gaan wel even heel wat verder, ik wil hier verder niet al teveel op ingaan want offtopic.

32-bit en 64-bit eindbazen respecteer ik zozeer dat ik mezelf niet op dat niveau zou durven plaatsen.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12 10:18
Rebbelx schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:20:
[...]

Ik denk dat je bij regulatie eerder moet denken aan regelgeving omtrent de handel in cryptocurrencies. Staan overheden het überhaupt toe? Komen er bepaalde vereisten voor ICO's? Daarnaast is het ook nog altijd redelijk onduidelijk hoe cryptocurrencies gekwalificeerd worden en verschilt dat ook nog eens per land. In landen als Amerika is er nog altijd geen duidelijke belastingheffing op cryptocurrencies etc.

Verwijderd

Rebbelx schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:23:
[...]

Tja grote spelers die gaan toch volgens mij eerder geneigd zijn in te stappen in de top 20 coins...
Wall Street heeft ook niet voor niks interesse om hun PF uit te breiden met de top 5 munten. Vermoed dat de focus inderdaad bij de top 20 zal liggen bij grote investeerders.

• tias86
sourcecode schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:21:
[...]

Ik zit vol in BPT en GET en die liggen niet zo ver van mijn aankoopprijs. Billions and billions and billions and billions

En nog wat ark 144 10 gvt en 50 eng en 500 gulden met dat laaste een beetje handelen, hoop dat het wat bijtrekt en dan gooi ik al die zooi om in ENG of toch noch een miljoen KIN halen hmm |:(

Dan long term BPT GET ENG

[ Voor 8% gewijzigd door tias86 op 29-03-2018 20:33 ]

Verwijderd

Goh schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:25:
Zo langzamerhand word ik die pumps ook zat. Wil gewoon soms geeneens meer mee doen met dit “spel”. Ik ben er al zo vaak ingetrapt. Zag de koers op Binance naar $7334 zakken en had al t idee dat die weer als n soort van elastiek terug zou veren. En ja hoor.
En ondanks dat t zo voorspelbaar is, verdien ik niks, maar verlies ik enkel geld tot nu toe.
Battle of the bots.

• Tominatie
  • Niet online
Sowieso mogen die ICO's ook allemaal opdonderen van mij. Belachelijk dat er zo weinig regulatie bij komt kijken. Elke debiel kan een ICO starten en daar vaak gewoon enorm aan verdienen. Hierdoor verdwijnt ook gewoon veel geld uit de cryptospace want die gaan hierna gewoon een luxe leventje leiden en zetten soms een berichtje op twitter over een announcement met BMW.

Ach ik ben ook gewoon gefrustreerd op het moment. |:(

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
Vandaag is de ICO van Byeshares van start gegaan. Het Nederlandse bedrijf Byelex heeft als eerste in Europa haar bedrijf 'tokanized' (is daar een Nederlands woord voor?). De token Byeshares heeft als onderliggende waarde dus de aandelen van het bedrijf. Geen investering in verwachtingen of vertrouwen in een nog te ontwikkelen product maar in een reeds jarenlang goedlopend bedrijf. Zie ook www.byeshares.com. Heb zelf meegedaan aan de pre-ICO.
Ik weet dat er hier wat mensen belangstelling voor hadden (maar niet meer precies wie) dus vandaar deze post.

Verwijderd

sourcecode schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:19:
Nou ja, het is allemaal voor jullie zelf maar, sell is well the thing to do.........
mijn mening, wie het er niet mee eens is......

laat maat weten, correctie gaat doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Klopt. Maar die paar honderdjes die het nog waard is zal me werkelijk aan mn reet roesten.

Alles staat in vaste wallets behalve GVT en ga echt niet alles overschrijven. Ben echt een luie hodler. Ik zie wel waar het schip strand.

Als we echt betreurend diep zakken, en er ineens weer moon in zicht lijkt koop ik dan wel 1k om x2 te gaan en heb ik mijn inleg van dit moment eruit+winst.

• Bmfd
tias86 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:28:
[...]

Ik zit vol in BPT en GET en die liggen niet zo ver van mijn aankoopprijs. Billions and billions and billions and billions

En nog wat ark 144 10 gvt en 50 eng en 500 gulden met dat laaste een beetje handelen, hoop dat het wat bijtrekt en dan gooi ik al die zooi om in ENG of toch noch een miljoen KIN halen hmm |:(

Dan long term BPT GET ENG
Toch denk ik dat GET best een mooie opbrengst kan leveren zodra de markt weer enigszins bijtrekt en hij op een fatsoenlijke centralised exchange terecht komt, hopelijk eentje met een redelijk volume. Ik heb er nu al een paar keer luchtig naar gekeken en ook al ben ik nog niet compleet overtuigd, de prijs is ondertussen al zodanig gezakt dat het wel interessant wordt om erop in te stappen.

• Goh

Goh

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:28:
[...]

Wall Street heeft ook niet voor niks interesse om hun PF uit te breiden met de top 5 munten. Vermoed dat de focus inderdaad bij de top 20 zal liggen bij grote investeerders.
Hoe weet je dat Wall Street interesse heeft?

• Tominatie
  • Niet online
Bmfd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:38:
[...]

Toch denk ik dat GET best een mooie opbrengst kan leveren zodra de markt weer enigszins bijtrekt en hij op een fatsoenlijke centralised exchange terecht komt, hopelijk eentje met een redelijk volume. Ik heb er nu al een paar keer luchtig naar gekeken en ook al ben ik nog niet compleet overtuigd, de prijs is ondertussen al zodanig gezakt dat het wel interessant wordt om erop in te stappen.
Idd, ik wil ook al een tijd op GET stappen maar omdat hij op zo'n pleuris exchange te krijgen is ben ik gewoon te lui. Heel veel mensen zullen dit hebben. Mocht hij ooit op bittrex komen wat heeeeel lekker zou zijn (want dan komt 'ie ook op litebit) kan die zomaar over de kop gaan, met de weinige supply en de lage prijs.
Ik ga denk maar een accountje maken op IDEX.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Goh schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:40:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://cointelegraph.com/images/725_aHR0cDovL2NvaW50ZWxlZ3JhcGguY29tL3N0b3JhZ2UvdXBsb2Fkcy92aWV3L2E1ZWMxZDY5YTA1MTg4YWVjZjZmMDQyYzc5ZmY1NDIwLnBuZw==.jpg

• tias86
Bmfd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:38:
[...]

Ja die ligt wel op de bodem, en je kan niet verliezen bijna, want in Q3 hebben ze een buyback back actie las ik, krijg je 0,50euro per GET. Was ik niet van plan overigens.

En ze zijn bezig met een Wallet en het staken van GET.

Hier nog een heel technisch verhaal over het token mocht je dat interessant vinden.Die Kasper Keunen is geen domme jongen.
https://blog.guts.tickets...tocol-part-1-3d4fa25f7f95

• Goh

Goh

Stom van me, dat ik dat nog niet wist. Is natuurlijk in t nieuws geweest. _O-

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Heb in dec, jan, feb stapjes bijgekocht en dat weer zien dalen, XRP, ADA, VEN, MIOTA, ICX, BTC.
4 meer recent gestarte potjes sta ik gemiddeld nog meh, BNB, IOST, NCASH, NEBL.

Wacht op nog een dip om daar nog wat BTC bij te halen. M'n enthousiasme is niet verminderd, m'n doel wel bijgesteld, bij gem. 4x ga ik fiat. Kan zijn dat ik op een ander moment weer anders denk, maar dan liever nieuwe hodl potjes / doelen starten dan vroegtijdig uitstappen.

'k Ben wel een (beetje) hypocriete hodl'r, ik heb NLG en Verge weer verkocht ivm bedenkingen en ooit een fiets gestolen om op tijd in de kerk te kunnen zijn.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• Goh

Goh

Duurt wel lang trouwens met dat doorzakken. Word er simpel van.

• Bmfd
Goh schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:45:
Ruim 6% in de afgelopen 24 uur en 14% in de afgelopen 7 dagen. Dat is toch niet heel langzaam?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Hypocriet dat ik ben ... (ik doe het wel even in een spoiler, want helemaal lekker is dit niet)

spoiler:
MAG VAN MIJ DIE HELE GROTE TERING ZOOI ZO HARD IN ELKAAR DONDEREN NU, DAT ER NIKS MEER OVEREIND STAAT ... DE BITCOIN MAG STINKEN NA STRONT, RUIKEN NA PIS, EN VERKRACHT WORDEN TOT DE B EEN O IS... BEN TOCH IN FIAT NU, EN IK WIL GEWOON OF STINKEND RIJK HIER UIT KOMEN, OF ME ZELF VOOR EEN TREIN WILLEN GOOIEN DAT IK DIE KEUZE VANDAAG MAAKTE

Verwijderd

Bmfd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:47:
[...]

Ruim 6% in de afgelopen 24 uur en 14% in de afgelopen 7 dagen. Dat is toch niet heel langzaam?
Ik vind dat vrij traag. Kan best wat sneller naar beneden. :+

• Tominatie
  • Niet online
Mijn ervaring is altijd: als iedereen wilt dat 'ie daalt gaat hij fucking hard stijgen.
Wil je dat 'ie stijgt gaat hij fucking hard dalen.

Misgunner die bitcoin.

Off:
GET heeft echt een belachelijk laag volume zeg. Soms worden er uren geen trades gedaan. IDEX is geloof ik ook echt een uitgestorven exchange.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik heb overigens wel echt .. een oprechte vorm van medelijden met ETH houders ... dat we zouden zakken was geen verassing, maar die is helemaal bont en blauw geslagen de afgelopen 2 maanden ... en als die hier uit komt, dan is er geen reden om aan te nemen dat die nog de oude gaat worden.

ETH was eigenlijk de munt waar is destijds op in wilde stappen ...

• tias86
Turbo-Puppy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:53:
Ik heb overigens wel echt .. een oprechte vorm van medelijden met ETH houders ... dat we zouden zakken was geen verassing, maar die is helemaal bont en blauw geslagen de afgelopen 2 maanden ... en als die hier uit komt, dan is er geen reden om aan te nemen dat die nog de oude gaat worden.

ETH was eigenlijk de munt waar is destijds op in wilde stappen ...
Ligt er maar net aan wanneer je ingestapt bent je kon met 1k beetje op tijd, en zeer leuk bedrag hebben gemaakt.

En je had 10k op de piek kapot kunnen slaan en dan voel je je nu heel behoorlijk slecht denk

@Tominatie buy low ;)

Q2 centrale exchange

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 29-03-2018 20:57 ]

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Niet alles staat lager, begin januari Linda gekocht op 12, staat nu op 26.

• Tominatie
  • Niet online
Ben benieuwd, zal zo eens kijken.
Als hij naar binance komt, wat me onwaarschijnlijk lijkt dan zal die echt 4-5$ easy kunnen aantikken.

Tenzij de cryptomarkt dood is.

[ Voor 25% gewijzigd door Tominatie op 29-03-2018 21:00 ]

Verwijderd

tias86 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:55:
[...]

Ligt er maar net aan wanneer je ingestapt bent je kon met 1k beetje op tijd, en zeer leuk bedrag hebben gemaakt.

En je had 10k op de piek kapot kunnen slaan en dan voel je je nu heel behoorlijk slecht denk
Tenzij je een fundamentele haat hebt voor het bestaande financiële systeem en een statement wil maken door 10k zo snel mogelijk te laten verdampen in de grootste en meest gedetailleerde ponzi scheme uit de geschiedenis.

Dan ben je best trots nu.

• Tominatie
  • Niet online
Eigenlijk hebben wij het nog wel prima, wij zijn tenminste niet in bitconnect getrapt. Wat lopen we dan eigenlijk ook te zeuren. Nou de cryptomarkt heeft weer even een terugval. Ik denk dat dat in de toekomst echt wel weer goed gemaakt gaat worden. Pussy dat ik ben geworden, vroeger stapte ik nooit uit naar die USDT troep...

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:07:
Eigenlijk hebben wij het nog wel prima, wij zijn tenminste niet in bitconnect getrapt. Wat lopen we dan eigenlijk ook te zeuren. Nou de cryptomarkt heeft weer even een terugval. Ik denk dat dat in de toekomst echt wel weer goed gemaakt gaat worden. Pussy dat ik ben geworden, vroeger stapte ik nooit uit naar die USDT troep...
dus nu wel :)

Prepare for the next ATH

Verwijderd

Je moet terug naar de kern. Terug naar die oerinstincten. Dit is geen spelletje, dit is overleven. Jij of de 0. Alles of niets. Stroop je mouwen op, trek met een merkstift wat oorlog strepen op je gezicht.

Spuug in je handen, beweeg die muis naar je buy knop en ga all fucking in.

• Bmfd
Maar ook qua belastingheffing hebben wij het prima. Als je kijkt naar Amerika: zij moeten over iedere trade belasting betalen. Er zijn nu dus ook Amerikanen die dankzij de recente dip meer belasting zijn verschuldigd dan dat ze überhaupt aan crypto hebben. Daarnaast moeten ze al hun trades registreren en per trade uitrekenen hoeveel winst/verlies het ze heeft opgeleverd, daar kan ook aardig wat tijd in gaan zitten.

• Tominatie
  • Niet online
Nee, ik ben er vanaf. Ik blijf in bitcoin en ga niet terug naar USDT. Fuck it.
Ik heb er vertrouwen in dat de cryptomarkt op lange termijn een waarde vertoont van 1000 miljard en nog wel groter zal worden. Iedere markt kent zijn terugvallen.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Wauw, 1000 miljard... zeg maar iets meer dan Apple waard is. Aim high

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• tias86
armageddon_2k1 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:16:
Wat is nou 1000 miljard op deze aarde?

Verwijderd

Ik heb zelf de stoute schoenen aangetrokken en ben een veel groter gedeelte van mijn crypto aan het gebruiken om te daytraden. Vind het lelijk om m'n portfolio zo hard te zien dalen in deze bear market. Steeds 5~10% swings pakken, in een stuk of 5 verschillende coins. Met 4 tot 5 btc op Binance gaat dat best hard.

Het gaat niet altijd goed, want soms daalt bitcoin te hard en dan gaan al m'n alts nog harder omlaag. Maar, dan kijk ik welke alt de grootste klappen heeft gekregen, en ruil ik er m'n minst verliesgevende alts voor om. De rebounds zijn ook krachtiger bij die alts die zwaar inboeten in de panic swings. Gewoon niet vergeten om meteen sell targets te zetten.

Heb zo ook nog wat lol eraan. Je moet wat.

• Tominatie
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:16:
Nou, we zaten er al een keer heel close (800miljard). Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er ook echt "800" miljard aan geld in zit hé. Maar dat de markt dat gewoon waard is omdat mensen voor een bitcoin en dergelijke goed willen betalen :>

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12 08:26
Er worden ook ineens heel erg veel videokaarten aangeboden op V&A. Toeval?

Zoals ik al eerder meldde heb zelfs IK mijn minimale mining activiteiten stopgezet omdat het echt geen drol meer oplevert. Kan me voorstellen dat de iets proffesionelere hobby miner er net zo over denkt.

Mooi was die tijd, dat HTML met 1000en per dag binnenkwam ;) Lijkt wel een jeugdsentiment, terwijl het pas 3 maanden geleden was...

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

LTC gaat in elkaar donderen? ... in 2 minuten tijd schuift de Buy wall bijna $2 op zonder dat de actuele koers wijzigt. :/

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12 22:28

DJT

Zitten er ook anderen in NAS (Nebulas)? Mijn enige echte HODL coin.. Hij trekt nu aardig door naar boven.

O nee, ik HODL ook nog HTML. >:)

[ Voor 19% gewijzigd door DJT op 29-03-2018 21:41 ]

Verwijderd

Dakillerbean schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:19:

Zoals ik al eerder meldde heb zelfs IK mijn minimale mining activiteiten stopgezet omdat het echt geen drol meer oplevert. Kan me voorstellen dat de iets proffesionelere hobby miner er net zo over denkt.

Mooi was die tijd, dat HTML met 1000en per dag binnenkwam ;) Lijkt wel een jeugdsentiment, terwijl het pas 3 maanden geleden was...
Ik weet het nog goed, vroeger, toen je nog bitcoin kocht voor 15k. Toen je nog 4 uren moest wachten tot het op een exchange aankwam. Toen Ethereum over de 1000 dollar stond en zelfs toen van zijn plek werd gestoten door Ripple.

Toen blockchain nog van hout was en de mannen van staal. Toen de echte kerels nog gewoon stug hodlden en niet als onzekere puberjochies hun geld in USDT drukten.

Toen de marketcap 800 miljard was en we lachend inkochten op 20k bitcoin. In plaats van schuchter kijken of de 7k al bereikt is.

Toen regulaties met 1 hand lacherig werden afgewimpeld als FUD terwijl je met je andere hand 25k in bitconnect drukte.

Toen je met je mining rigg je huis op 25 graden hield met de deuren wagenwijd open, en er ook nog dik op verdiende.

Toen je dagenlang 'when wraith?' kon typen en je XVG zelfs dan niet lager kwam als $0.15.

Mooie tijden, dat vroeger. Ik zal het nooit vergeten en voor altijd koesteren in mijn hart.

• RickvN
Kap toch met janken, even relativeren. We zijn allemaal met geld ingestapt dat we kunnen missen en we zijn alleen maar een stelletje gloryhunters op zoek naar snel geld dat niet bestaat.

Zo, HODL on:)

• Bmfd
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:38:
[...]

Ik weet het nog goed, vroeger, toen je nog bitcoin kocht voor 15k. Toen je nog 4 uren moest wachten tot het op een exchange aankwam. Toen Ethereum over de 1000 dollar stond en zelfs toen van zijn plek werd gestoten door Ripple.

Toen blockchain nog van hout was en de mannen van staal. Toen de echte kerels nog gewoon stug hodlden en niet als onzekere puberjochies hun geld in USDT drukten.

Toen de marketcap 800 miljard was en we lachend inkochten op 20k bitcoin. In plaats van schuchter kijken of de 7k al bereikt is.

Toen regulaties met 1 hand lacherig werden afgewimpeld als FUD terwijl je met je andere hand 25k in bitconnect drukte.

Toen je met je mining rigg je huis op 25 graden hield met de deuren wagenwijd open, en er ook nog dik op verdiende.

Toen je dagenlang 'when wraith?' kon typen en je XVG zelfs dan niet lager kwam als $0.15.

Mooie tijden, dat vroeger. Ik zal het nooit vergeten en voor altijd koesteren in mijn hart.
Vroeger, toen Nano nog Raiblocks heette. :)

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:17

The_Scarabial

MTB for life!

RickvN schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:39:
Kap toch met janken, even relativeren. We zijn allemaal met geld ingestapt dat we kunnen missen en we zijn alleen maar een stelletje gloryhunters op zoek naar snel geld dat niet bestaat.

Idd, als je geschoren wordt moet je stil zitten O-)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Het komt allemaal wel goed ... alleen even goed nadenken nu over je keuzes.

Durf je te gaan voor een alt die gaat floreren, of zet je in op BTC omdat die voor in de rij staat ... en anderen gaan in fiat. Iets wat zo hard kan zakken, waarvan de reden duidelijk is, zal ook harder, al dan niet harder omhoog moeten. Gewoon geduld, en blijven nadenken, wellicht zijn dit wel dé kansen bij uitstek om door rationeel te denken je pf straks naar een hoogtepunt te brengen.

Wat maakt het uit dat de fiat waarde laag is? als je plannen had om uit te stappen is het niet handig nu, maar zolang je je pf wilde uitbreiden, dan zijn er nog legio aan kansen momenteel, al dan niet meer dan in een snel stijgende markt. :)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Turbo-Puppy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:49:
Hypocriet dat ik ben ... (ik doe het wel even in een spoiler, want helemaal lekker is dit niet)

spoiler:
MAG VAN MIJ DIE HELE GROTE TERING ZOOI ZO HARD IN ELKAAR DONDEREN NU, DAT ER NIKS MEER OVEREIND STAAT ... DE BITCOIN MAG STINKEN NA STRONT, RUIKEN NA PIS, EN VERKRACHT WORDEN TOT DE B EEN O IS... BEN TOCH IN FIAT NU, EN IK WIL GEWOON OF STINKEND RIJK HIER UIT KOMEN, OF ME ZELF VOOR EEN TREIN WILLEN GOOIEN DAT IK DIE KEUZE VANDAAG MAAKTE
Turbo-Puppy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:43:
Het komt allemaal wel goed ... alleen even goed nadenken nu over je keuzes.

Durf je te gaan voor een alt die gaat floreren, of zet je in op BTC omdat die voor in de rij staat ... en anderen gaan in fiat. Iets wat zo hard kan zakken, waarvan de reden duidelijk is, zal ook harder, al dan niet harder omhoog moeten. Gewoon geduld, en blijven nadenken, wellicht zijn dit wel dé kansen bij uitstek om door rationeel te denken je pf straks naar een hoogtepunt te brengen.

Wat maakt het uit dat de fiat waarde laag is? als je plannen had om uit te stappen is het niet handig nu, maar zolang je je pf wilde uitbreiden, dan zijn er nog legio aan kansen momenteel, al dan niet meer dan in een snel stijgende markt. :)
Ennuh hoe bevalt die bipolaire manische cryptosieviteit nou? :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:48:
[...]

[...]

Dit is gewoon 3/4e fles whiskey die zijn werk doet.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:48:
[...]

[...]

Helemaal niet goed ... toen we omlaag gingen was ik er ... niet echt gelukkig mee.
Het idee te vroeg zijn uitgestapt maakt me zenuwachtig ... het ging evenwel wel gebeuren, maar die kleine week eerder dan gepland zit me nog niet helemaal lekker. Van je plan afwijken is doorgaans nooit de beste keuze.
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:50:
[...]

Dit is gewoon 3/4e fles whiskey die zijn werk doet.
Zodra ze daar een alcoholvrije variant van uitbrengen sta ik vooraan in de rij. :Y
Nog nooit whiskey op, maar het zal ongetwijfeld lekker zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Turbo-Puppy op 29-03-2018 21:53 ]

• tias86
Turbo-Puppy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:50:
[...]

Helemaal niet goed ... toen we omlaag gingen was ik er ... niet echt gelukkig mee.
Het idee te vroeg zijn uitgestapt maakt me zenuwachtig ... het ging evenwel wel gebeuren, maar die kleine week eerder dan gepland zit me nog niet helemaal lekker. Van je plan afwijken is doorgaans nooit de beste keuze.
*O* Kop op turbo pup komt wel goed, in het allerslechste geval verliezen we heel veel geld *O*

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Misschien, heel misschien is een korte cryptopauze best goed... Gewoon dit topic in de gaten blijven zodat je op de hoogte blijft van de allerberoerdste coins en verder even gewoon... niet. :P

Goooooosfraaabaaaa. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-12 13:23
[...]

[...]

Zodra ze daar een alcoholvrije variant van uitbrengen sta ik vooraan in de rij. :Y
Hehe, de markt laat zich nooit timen. Dat heb ik al wel geleerd. Ik koop rustig volgende week rond $6k in hoor. De berg BTC die verkocht gaat worden, wordt in $ steeds minder ;)

Verwijderd

[...]

Een literfles wodka en een sixpack bier werkt net zo goed. Alleen niet schrikken als je wakker wordt langs een rondweg met je enkel tussen de spaken van je voorwiel.

Verwijderd

Goh schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:40:
[...]

Was een tijdje terug het gesprek bij een amerikaans financieel programma. Wall Street wil hun futures uitbreiden over de top 5 munten.

Verwijderd

Goh schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:45:
Dat zullen ze wel bedoelen met "then we tire them out" ;)
First we shake them out then we tire them out.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:59:
[...]

Was een tijdje terug het gesprek bij een amerikaans financieel programma. Wall Street wil hun futures uitbreiden over de top 5 munten.
Sinds die futures gaat het met Bitcoin niet al te lekker. Denk dat daar een hoop geld op gemaakt wordt in combinatie met prijsmanipulatie op Bitcoin. Dus het zou voor de top 5 in mijn ogen niet veel goeds betekenen. Er gaan dan misschien grote bedragen in die futures maar niet in de currency zelf.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Wat er ook gebeurt, ik hoop niet dat de bodem ‘s nachts onze tijd wordt bereikt. Stel je voor; zit je een week naar dalende lijnen te kijken wordt je ‘s ochtends wakker met een bullish markt die 30% in de plus staat. The horror.. the horror..

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:31
Volgens mij is er al vrij overtuigend gedemonstreerd dat die futures een verwaarloosbare impact hebben op de koersen. Da's voor bitcoin zo, dat zal voor de rest van de top5 niet anders zijn.

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:06:
Wat er ook gebeurt, ik hoop niet dat de bodem ‘s nachts onze tijd wordt bereikt. Stel je voor; zit je een week naar dalende lijnen te kijken wordt je ‘s ochtends wakker met een bullish markt die 30% in de plus staat. The horror.. the horror..
Gewoon koop- en verkoop-orders zetten.

• ggj87
Ton Hasselt schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:09:
[...]

Gewoon koop- en verkoop-orders zetten.
Ja dat kan maar dan loop je weer het risico dat hij er verder dan je kooporder zakt.

En je kunt toch geen verkooporder instellen als je nog geen coins hebt?

• RickvN
HTML naar 9 sat. What happened?
Moooooon!

Verwijderd

RickvN schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:39:

Dat geld bestaat wel, alleen het verdwijnt in de verkeerde zakken.

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:11:
[...]

Ja dat kan maar dan loop je weer het risico dat hij er verder dan je kooporder zakt.

En je kunt toch geen verkooporder instellen als je nog geen coins hebt?
Klopt, maar als je ze wel hebt kun je bv de helft te koop zetten, en voor hetzelfde aantal of zo een aankoop zetten.

Verwijderd

RickvN schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:12:
Moooooon!
HTML is de nieuwe DGD.

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12 08:26
RickvN schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:12:
Moooooon!
*O* HODL loont dus wel! :+

En nu hophop naar de 50 sat, waar die vandaan komt 8) Net op tijd bijgeplust eergisteren, nog een plukje LTC erbij opgedrukt richting HTML. In 1 dag mijn LTC verlies rechtgetrokken _/-\o_

Verwijderd

Ik denk dat er wel weer een opleving komt als mensen belasting en of vakantiegeld vangen. Ik denk dat de opleving in december ook sterkt te maken heeft gehad met eindejaars of 13e maand.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:14
Bij diverse coins ATH gecheckt, zijn maar 70 tot 80% gezakt gemiddeld... _/-\o_

Verwijderd

Dakillerbean schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:17:
[...]

*O* HODL loont dus wel! :+

En nu hophop naar de 50 sat, waar die vandaan komt 8) Net op tijd bijgeplust eergisteren, nog een plukje LTC erbij opgedrukt richting HTML. In 1 dag mijn LTC verlies rechtgetrokken _/-\o_
Bam! Zo doen we dat. Gaat idd weer de goeie kant op met HTML. Schijnt ook een whale zijn sellwalls op bleutrade te hebben opgetrokken. En natuurlijk bitcoin richting de 7k.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:19:
Ik denk dat er wel weer een opleving komt als mensen belasting en of vakantiegeld vangen. Ik denk dat de opleving in december ook sterkt te maken heeft gehad met eindejaars of 13e maand.
Ik heb geen idee uit welke gedeelte van de wereld het meeste geld in december erin is gestoken eigenlijk. Amerika kent nauwelijks een 13de maand dus dan zou de hele stijging vanuit Europa gekomen moeten zijn.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:17

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:19:
En wellicht mensen die dachten dat crypto's niet onder het belastingstelsel vielen en dachten ik pot mooi ff wat spaargeld naar die BTC dan is mn saldo op 1 januari ff wat lager, hehe

• RickvN
Reddcoin zelfs in de plus. Het kan niet anders dan dat dit samenhangt met de wederopstanding van Jezus tijdens pasen.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:50
Dakillerbean schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:19:

Ik heb een rig met 6x1070 en een 1080ti in mijn gamepc draaien en vergeleken met januari is het echt janken. Begin januari waren de inkomsten ongeveer 30 euro per dag (in btc) en nu zit ik net over de 6 euro. Stroomkosten zijn 4 en een halve euro per dag dus het is nog winstgevend maar het houdt niet over.

Voordeel is dat ik in btc uitbetaald word(nicehash) en dat is de enigste munt die me boeit en die ik ook wil hodlen. Helaas zijn mijn inkomsten zowel in fiat als in btc achteruitgegaan. Maar ik zet het spul voorlopig niet uit.

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 29-03-2018 22:33 . Reden: Ik lust geen T ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Ik heb toch in veel TA's gelezen dat er op 7200 veel weerstand zou zitten en daar goed mogelijk, een bounce naar boven plaats vindt. Ik ben benieuwd, want we zitten nu onder de 7300.

Ik ga het gokje wagen in ieder geval en stop er weer wat fiat in.

Verwijderd

[...]

[...]

Afbeeldingslocatie: https://display.hotkinkycomments.com/1/35524e0f26dbc5f8e.gif

• Flagg
  • Niet online

Flagg

blabla1986 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:21:
Ik heb toch in veel TA's gelezen dat er op 7200 veel weerstand zou zitten en daar goed mogelijk, een bounce naar boven plaats vindt. Ik ben benieuwd, want we zitten nu onder de 7300.

Ik ga het gokje wagen in ieder geval en stop er weer wat fiat in.
Dapper. :) Ik denk dat we vannacht nog lager gaan, morgenvroeg tussen 03:00 en 06:00 vermoed ik zo. :)

• Ton Hasselt
Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:22:
[...]

Dapper. :) Ik denk dat we vannacht nog lager gaan, morgenvroeg tussen 03:00 en 06:00 vermoed ik zo. :)
_O-

Verwijderd

RickvN schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:21:
Reddcoin zelfs in de plus. Het kan niet anders dan dat dit samenhangt met de wederopstanding van Jezus tijdens pasen.
Hahhaha inderdaad! Ik zie de connectie nu ook. Wedden dat die ouwe dibbes zelf ook wat van die penny crypto's hodlt?

https://coinmarketcap.com/currencies/jesus-coin/

• RickvN
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:26:
[...]

Hahhaha inderdaad! Ik zie de connectie nu ook. Wedden dat die ouwe dibbes zelf ook wat van die penny crypto's hodlt?

https://coinmarketcap.com/currencies/jesus-coin/
LAMBO!

Airdrop vanwege pasen bij de Jesus coin.
https://jesuscoin.network/easter-giveaway/

Laat maar, het blijft een Lada, je moet al JC hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door RickvN op 29-03-2018 22:28 ]

• ggj87
Ncash houdt zich ook goed hoor! Had ik niet verwacht. Komt dat nou omdat die nieuw is of zit daar echt iets goeds achter? Zitten ook altijd flinke volumes in.

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:22:
[...]

Neeee toch niet weer de Aziaten die er met als ons geld vandoor gaan? :9

Ik lees in ieder geval een hoop paniek hier, dat is meestal een signaal dat we snel (tijdelijk) weer omhoog gaan. Of we zakken nog 2000, ik weet het ook niet meer :)

Verwijderd

RickvN schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:28:
[...]

LAMBO!

Airdrop vanwege pasen bij de Jesus coin.
https://jesuscoin.network/easter-giveaway/

Laat maar, het blijft een Lada, je moet al JC hebben.
Een 1wieler met een lekke band.

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
anboni schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:07:
Volgens mij is er al vrij overtuigend gedemonstreerd dat die futures een verwaarloosbare impact hebben op de koersen. Da's voor bitcoin zo, dat zal voor de rest van de top5 niet anders zijn.
Klopt, maar ze willen de top 5 natuurlijk ook pakken, want die hebben een flink kleinere cap en kunnen ze volledig controleren als ze willen :P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

blabla1986 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:29:
[...]

Neeee toch niet weer de Aziaten die er met als ons geld vandoor gaan? :9

Ik lees in ieder geval een hoop paniek hier, dat is meestal een signaal dat we snel (tijdelijk) weer omhoog gaan. Of we zakken nog 2000, ik weet het ook niet meer :)
Weet niet wie het zijn maar ik zie verdacht vaak dipjes zo aan het eind van de nacht.

Ik zou sowieso tot de ochtend wachten met fiat, maar ja dat zou ik doen, en heb nog maar 50% van mijn inleg, dus of je naar mij moet luisteren is zeer de vraag. :P

• Ton Hasselt
Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:31:
[...]

Weet niet wie het zijn maar ik zie verdacht vaak dipjes zo aan het eind van de nacht.

Ik zou sowieso tot de ochtend wachten met fiat, maar ja dat zou ik doen, en heb nog maar 50% van mijn inleg, dus of je naar mij moet luisteren is zeer de vraag. :P
Heb je het nog goed gedaan.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Oh okay, dan kan ie maar beter wel naar mij luisteren. :P

Iets meer dan 55% zelfs. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 29-03-2018 22:38 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!