Er zijn op dit moment zoveel kunstmatige zaken aan de gang, en zoveel belanghebbende voor een lage prijs dat we helemaal doorgeslagen zijn ..
Het zijn payment processors die inslaan, Coinbase met zijn smart contracts die het grote geld wil aantrekken, dat trekt grote investeerders aan, dat trekt weer andere snelle gladjakkers aan ... etc, we maken elkaar helemaal gek, en hoe lager de prijs hoe wilder we worden ... alleen dit gaat door tot een absoluut dieptepunt, waarvan ik zeker weet dat er ook een krankzinnig hoogtepunt zal volgen, alleen hodl of trade is nu beide geen succes.
Ik ben eerlijk gezegd gevlucht in fiat omdat er nergens geen enkele eer te behalen is ... je kan alleen maar verder zakken op dit moment .. als BTC of mijn part GVT of een STORM de oplossing was nog iets te
kunnen winnen, dan had ik dat gedaan. Een ander probleem is dat BTC dan nog de toon zet, dus zelfs je pf in BTC bekijken is geen succes.
-- zat er iemand WAN te volgen op Binance toevallig .. wordt even een order van 5 BTC vol geramd met WAN.
[
Voor 4% gewijzigd door
Turbo-Puppy op 29-03-2018 20:05
]