Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.501 views

Onderwerpen

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Pelox schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:16:
Uiteindelijk 70% van mijn xvg omgezet in Ripple.. ik wist het ook niet meer.. Alles is klote op dit moment hahaha

Heb nog een plukje Verge over wat ik gewoon ga hodlen tot het 0,0001 waard is. Waarschijnlijk ben ik er dus zo vanaf :+
Why Ripple men?, die koers is bij de huidige stand van zaken nog steeds tig keer over de kop. En huge marketcap. Denk je dat die in de toekomst nog x10 gaat doen bijvoorbeeld?
Niks tegen XRP overigens, ik kijk gewoon naar groei potencieel.

[ Voor 5% gewijzigd door tias86 op 27-03-2018 12:21 ]

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:34
Pelox schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:16:
Uiteindelijk 70% van mijn xvg omgezet in Ripple.. ik wist het ook niet meer.. Alles is klote op dit moment hahaha

Heb nog een plukje Verge over wat ik gewoon ga hodlen tot het 0,0001 waard is. Waarschijnlijk ben ik er dus zo vanaf :+
Beter XRP dan BTC!
De enige coin die momenteel niet deugt is de Bitcoin.
Weken zitten we al opgescheept met een dwalende coin.

Ondanks dat is XVG leuk bezig.
Eindelijk weer eens wat actie.
Je kunt de crowdfunding actie vreemd vinden maar er zijn duizenden crowdfundingacties waarvan een deel wel degelijk resultaat oplevert.
Gewoon even wachten op de aankondiging vandaag.
Ik houd XVG gewoon aan of de koers nu stijgt of daalt.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:29
tias86 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:20:
[...]

Why Ripple men?, die koers is bij de huidige stand van zaken nog steeds tig keer over de kop. En huge marketcap. Denk je dat die in de toekomst nog x10 gaat doen bijvoorbeeld?
Niks tegen XRP overigens, ik kijk gewoon naar groei potencieel.
Nee maar hij is het meest stabiel.. dat was een beetje mijn idee.. maar zoals ik al zei.. ik weet het ook allemaal niet meer.. :X

Zero.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Iedereen komt met zware taal dat BTC zakt naar 6k 5k 4k.
Veel mensen kijken naar training views, TA, dead crosses en nog vele andere dingen.
Geloof er niet zo in. De FUD komt van de mensen zelf deze keer.
Er is niks gebeurd in de media, politiek enz.
Denk persoonlijk dat we rond deze waarde blijven hangen 7k tot 9k.
De goede projecten zie ik alleen maar stijgen in Satoshi waarde.
Laten we zeggen na de -70% zal BTC wat stabiliseren, mooi toch.
Maar wie ben ik? Grote winstnemingen zijn al lang geweest.
Het geld is teveel verspreid en ICO's en vervloekte projecten zullen het onderspit krijgen. Hulde aan 2018. En mocht ie zakken tot 4k 5k of 6k kopen we lekker bij.
Shit, me geld is op na al die dips. Bummer :|

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:41
jorisdeket schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:24:
Iedereen komt met zware taal dat BTC zakt naar 6k 5k 4k.
Veel mensen kijken naar training views, TA, dead crosses en nog vele andere dingen.
Geloof er niet zo in. De FUD komt van de mensen zelf deze keer.
Er is niks gebeurd in de media, politiek enz.
Denk persoonlijk dat we rond deze waarde blijven hangen 7k tot 9k.
De goede projecten zie ik alleen maar stijgen in Satoshi waarde.
Laten we zeggen na de -70% zal BTC wat stabiliseren, mooi toch.
Maar wie ben ik? Grote winstnemingen zijn al lang geweest.
Het geld is teveel verspreid en ICO's en vervloekte projecten zullen het onderspit krijgen. Hulde aan 2018. En mocht ie zakken tot 4k 5k of 6k kopen we lekker bij.
Shit, me geld is op na al die dips. Bummer :|
Jij snapt het :)
2018 gaat alsnog een goed jaar worden.

• tias86
Pelox schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:22:
[...]

Nee maar hij is het meest stabiel.. dat was een beetje mijn idee.. maar zoals ik al zei.. ik weet het ook allemaal niet meer.. :X
De euro is stabieler hoor ;) Maar je kan denk beter investeren in serieuze projecten die nog onder de radar liggen van het grote publiek. Gewoon rustig blijven *O*

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-11 10:02
HoppyF schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:22:
[...]

Beter XRP dan BTC!
De enige coin die momenteel niet deugt is de Bitcoin.
Weken zitten we al opgescheept met een dwalende coin.

Ondanks dat is XVG leuk bezig.
Eindelijk weer eens wat actie.
Je kunt de crowdfunding actie vreemd vinden maar er zijn duizenden crowdfundingacties waarvan een deel wel degelijk resultaat oplevert.
Gewoon even wachten op de aankondiging vandaag.
Ik houd XVG gewoon aan of de koers nu stijgt of daalt.
Verge is leuk bezig in de zin van drama creëren. Wat een trieste bedoeling om de aankondiging uit te stellen, maar wat kan je anders van zo’n team verwachten. Ik heb in ieder geval zelden zoiets onprofessioneels gezien, dat moet ik ze wel nageven.

Nu maar hopen dat dit soort teams zo snel mogelijk uit crypto verdwijnen. :)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:33:
Speciaal voor de twijfelaars en non-beliebers, het hoogtepunt van de video. Hij wil zelf dus ook zo snel mogelijk verdwijnen, komt goed!

[Video: http://1chris.nl/d1sg5(0).mp4]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Nou kom op mensen, even doorzetten. Nog maar 92k te gaan.

• HoppyF
Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:33:
[...]

Verge is leuk bezig in de zin van drama creëren. Wat een trieste bedoeling om de aankondiging uit te stellen, maar wat kan je anders van zo’n team verwachten. Ik heb in ieder geval zelden zoiets onprofessioneels gezien, dat moet ik ze wel nageven.

Drama of niet Verge komt tenminste met iets.
Het merendeel (inclusief de Bitcoin!) komt alleen maar negatief in het nieuws.
Daar kopen we niks voor, letterlijk.

Er zijn inderdaad veel alt coins die weinig voorstellen maar er zijn er ook genoeg die ondergewaardeerd zijn en beter verdienen.
De invloed van de Bitcoin is helaas nog veel te groot met als gevolg vaak een inkakkende markt.
Potentieel krachtige alt coins raken dan ondergesneeuwd.

Wat Verge verder gaat presenteren is ook maar de vraag maar geef ze een kans.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06
HoppyF schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:06:
[...]

Ja, poeh, wat positief zeg.
22 maart:"Geef allemaal gul want 26 maart komen we met een enorme aankondiging, gamechanger!!!one1eleven".
26 maart: "Morgen komt die aankondiging en het wordt echt groot!"
27 maart: <video die ook weer wordt verwijderd> "Nee, 16 april komen we echt met gigantisch nieuws"

Serieus, als je dat positief nieuws noemt... |:(

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

[...]

Er zijn inderdaad veel alt coins die weinig voorstellen maar er zijn er ook genoeg die ondergewaardeerd zijn en beter verdienen.
De invloed van de Bitcoin is helaas nog veel te groot met als gevolg vaak een inkakkende markt.

Bitcoin alleen negatief in het nieuws? Ja door nietswetende media die enkel kijken naar de koers. Als je de twitters van developers in de gaten houdt zie je dat BTC juist floreert waar het Lightning Netwerk misschien wel de belangrijkste verandering is. Er wordt daar keihard gewerkt. Zonder een handje op de houden bij de achterban..

• tias86
[...]

GET Protocol kwam meerdere keren positief in het nieuws, zelfs op De wereld draait door.
Het lijkt wel of mensen liever investeren in gebakken lucht, mogelijke partnerships, fake partnerships en veel mooie praatjes maar geen euro omzetten 8)7 , ipv een werkend product. GET is een van de weinige met een echte blockchain oplossing, die in de praktijk al toegepast word. Ik geloof er in. GET gaat shinen in de toekomst daar ben ik vrij zeker van.! *O*
Topcoin van de toekomst, mark my words!

[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 27-03-2018 13:17 ]

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-11 10:30
Na gedegen onderzoek (helemaal geen FOMO hoor :+ ) heb ik mijn bag RDD verkocht en XVG gekocht, dus zal XVG wel gaan dalen nu 8)7

PSN ID: Svennie-NL

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Dooiedibbes schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Bitcoin alleen negatief in het nieuws? Ja door nietswetende media die enkel kijken naar de koers. Als je de twitters van developers in de gaten houdt zie je dat BTC juist floreert waar het Lightning Netwerk misschien wel de belangrijkste verandering is. Er wordt daar keihard gewerkt. Zonder een handje op de houden bij de achterban..
Is er eigenlijk iets geweten wanneer Lightning Network ongeveer gaat komen?

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Svennie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:18:
Na gedegen onderzoek (helemaal geen FOMO hoor :+ ) heb ik mijn bag RDD verkocht en XVG gekocht, dus zal XVG wel gaan dalen nu 8)7
Maar dat ligt dit keer niet aan jou maar aan Verge zelf _O-

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Buy high sell low... Het enige dat kan gebeuren is dat de koers nu in elkaar dondert.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• HoppyF
Dooiedibbes schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Het zou anders handig zijn de "nietswetende" media eens te voorzien van de juiste informatie zodat de BTC koers eindelijk eens omhoog gaat ipv al wekenlang in een bearish trend te gaan zitten.
Daar zit het probleem dus.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Seriously? Alleen al uit principe zou ik geen cent meer in XVG willen stoppen at the moment.

Wat een clown... Oh wacht... :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Bmfd
[...]

Met wat zijn ze nu dan gekomen? We weten echt nog helemaal niets, ze hebben alleen een heleboel mooie praatjes.

Ik word er moe van dat het lijkt alsof alle grote aankondigingen die worden gemaakt uiteindelijk een stuk minder bijzonder zijn dan dat ze in eerste instantie worden aangekondigd. Eerst had je Walton die een samenwerking met Alibaba Cloud claimde waarbij het naderhand onzin bleek te zijn, vervolgens had je Vechain die de samenwerking met BMW iets groter deed voordoen dan dat het in werkelijkheid was en nu heb je Verge die om donaties gaat smeken om de 'grootste partnership binnen de crypto-wereld te kunnen bewerkstelligen'. Ze gaan de boel nog even extra hypen om vervolgens de aankondiging uit te stellen. Erg professioneel allemaal. :)

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Adnanos schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:18:
[...]

Is er eigenlijk iets geweten wanneer Lightning Network ongeveer gaat komen?
Beta is sinds 15 maart* live op mainnet en het aantal nodes blijft groeien. Zal sneller gaan dan we denken, maar we wachten ook al lang genoeg.

• HoppyF
anboni schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:10:
[...]

Ja, poeh, wat positief zeg.
22 maart:"Geef allemaal gul want 26 maart komen we met een enorme aankondiging, gamechanger!!!one1eleven".
26 maart: "Morgen komt die aankondiging en het wordt echt groot!"
27 maart: <video die ook weer wordt verwijderd> "Nee, 16 april komen we echt met gigantisch nieuws"

Serieus, als je dat positief nieuws noemt... |:(
Die aankondiging komt er vandaag wel.
Dit is immers toegezegd en het target van de funding actie is gehaald.
Het zou hééél erg dom zijn als Verge de beloftes niet gaat nakomen.
De community is niet gek en laat zich zeker niet misleiden.
In de USA zijn ze helemaal niet zo moeilijk en kun je vervolgd worden voor misleidende informatie.
Die fout gaat Verge dus zeker niet maken.
Dat zou immers hun ondergang zijn niet alleen van de coin maar ook van de developers persoonlijk.

• Bapap
  • Laatst online: 04-08-2021
tias86 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:13:
[...]

GET Protocol kwam meerdere keren positief in het nieuws, zelfs op De wereld draait door.
Het lijkt wel of mensen liever investeren in gebakken lucht, mogelijke partnerships, fake partnerships en veel mooie praatjes maar geen euro omzetten 8)7 , ipv een werkend product. GET is een van de weinige met een echte blockchain oplossing, die in de praktijk al toegepast word. Ik geloof er in. GET gaat shinen in de toekomst daar ben ik vrij zeker van.! *O*
Topcoin van de toekomst, mark my words!
Waar kan je GET coins kopen ?

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
zonde van de RDD. hoeveel rdd had je? ik zit er nog warmpjes bij met rdd coins. zodra die op binance komt is het jackpot

• RickvN
Bapap schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:24:
[...]

Waar kan je GET coins kopen ?
CMC --> GET opzoeken --> markets... IDEX verwacht ik zo ;)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

HoppyF schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:21:
[...]

Het zou anders handig zijn de "nietswetende" media eens te voorzien van de juiste informatie zodat de BTC koers eindelijk eens omhoog gaat ipv al wekenlang in een bearish trend te gaan zitten.
Daar zit het probleem dus.
Als je geld van normies wilt. Whales e.d. trekken zich niets aan van nieuws, die genereren nieuws.
Laat BTC nou maar eerst fundamenteel ontwikkelen, er is helemaal geen haast. Vorig jaar deze tijd deed BTC 1000 dollar.

Er is dus geen probleem. Ja voor alle FOMO's die in december zijn ingestapt misschien, maar die geven ook geen reet om de techniek.

• HoppyF
Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:23:
[...]

Met wat zijn ze nu dan gekomen? We weten echt nog helemaal niets, ze hebben alleen een heleboel mooie praatjes.

Ik word er moe van dat het lijkt alsof alle grote aankondigingen die worden gemaakt uiteindelijk een stuk minder bijzonder zijn dan dat ze in eerste instantie worden aangekondigd. Eerst had je Walton die een samenwerking met Alibaba Cloud claimde waarbij het naderhand onzin bleek te zijn, vervolgens had je Vechain die de samenwerking met BMW iets groter deed voordoen dan dat het in werkelijkheid was en nu heb je Verge die om donaties gaat smeken om de 'grootste partnership binnen de crypto-wereld te kunnen bewerkstelligen'. Ze gaan de boel nog even extra hypen om vervolgens de aankondiging uit te stellen. Erg professioneel allemaal. :)
Het is en blijft crypto waarbij er allerlei nieuws wordt verspreid wat soms niet juist blijkt te zijn.
In de reguliere media worden ook fouten gemaakt maar bij crypto wordt er allemaal wat breder uitgemeten.

Als je het er niet mee eens bent kun je beter je spaargeld gewoon op de bank laten staan en niet in crypto gaat zitten.
Ik word ook wel eens moe van onnozele berichten maar dat vooral als het om de Bitcoin gaat.
Bij alt coins neem ik dit voor lief maar van de Bitcoin verwacht ik meer en geen onzin.
Het blijkt echter dat de Bitcoin zich ook veel te gemakkelijk laat beïnvloeden.
Een coin met een marktaandeel van 44% zou veel stabieler moeten zijn.

• tias86
Bapap schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:24:
[...]

Waar kan je get kopen ?
Ga niet blind op mij af he!
Maar je kan het kopen op IDEX, eerst eth naar mew sturen. Dan inloggen op IDEX, dan de deposit doen van mew naar IDEX en dan kopen. En dan kan je het weer in mew withdrawlen. Succes, vind het maar een rot exchange maar dat terzijde.

• Bmfd
HoppyF schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:29:
[...]

Het is en blijft crypto waarbij er allerlei nieuws wordt verspreid wat soms niet juist blijkt te zijn.
In de reguliere media worden ook fouten gemaakt maar bij crypto wordt er allemaal wat breder uitgemeten.

Als je het er niet mee eens bent kun je beter je spaargeld gewoon op de bank laten staan en niet in crypto gaat zitten.
Ik word ook wel eens moe van onnozele berichten maar dat vooral als het om de Bitcoin gaat.
Bij alt coins neem ik dit voor lief maar van de Bitcoin verwacht ik meer en geen onzin.
Het blijkt echter dat de Bitcoin zich ook veel te gemakkelijk laat beïnvloeden.
Een coin met een marktaandeel van 44% zou veel stabieler moeten zijn.
Daar heb ik het toch niet over? :? Ik heb het over announcements en beloftes die door de desbetreffende teams zelf worden gemaakt, niet over foutieve nieuwsberichten vanuit de media.

In het geval van Verge komen ze plotseling met een erg krappe deadline om 75 miljoen Verge op te halen. Vervolgens komt TokenPay in beeld met nogal dubieuze acties en Verge en TokenPay gaan de boel samen
nog even verder hypen op de meest onprofessionele manier mogelijk. De deadline wordt gehaald en vervolgens geeft Sunerok in een video aan dat de samenwerking pas ergens in april wordt aangekondigd.

Sorry, maar ik vind het erg kinderachtig en onprofessioneel geregeld en crypto is naar mijn mening beter af zonder dit soort hobbyprojectjes van incapabele figuren.

• EHA1337
  • Laatst online: 22:35
Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:35:
[...]
In het geval van Verge komen ze plotseling met een erg krappe deadline om 75 miljoen Verge op te halen. Vervolgens komt TokenPay in beeld met nogal dubieuze acties en Verge en TokenPay gaan de boel samen
nog even verder hypen op de meest onprofessionele manier mogelijk. De deadline wordt gehaald en vervolgens geeft Sunerok in een video aan dat de samenwerking pas ergens in april wordt aangekondigd.

Sorry, maar ik vind het erg kinderachtig en onprofessioneel geregeld en crypto is naar mijn mening beter af zonder dit soort hobbyprojectjes van incapabele figuren.
Het bizarre is. Het doet nagenoeg niks met de koers van Verge. Benieuwd wat er gebeurd als eenmaal wel uitkomt dat de aankondiging pas 16 april komt.

• tias86
@HoppyF de media verspreid fud over BTC, en ja ze berichten over extreme koers schommelingen omdat het een hot topic is dezer dagen best logisch.

In het geval van een x aantal altcoins komt het van uit het "'team" of moet ik zeggen #fam zelf die expres fomo aan t creeren zijn en onzin en weet ik wat lopen te verkondigen

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-11 11:23
Wordt wel langzaamaan tijd voor wat betere tijden. De daling blijft maar doorzetten. Zou de markt goed doen als er een stijging a la december zou komen in een light variant :)

• Svennie
nemesis2212 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:28:
[...]
zonde van de RDD. hoeveel rdd had je? ik zit er nog warmpjes bij met rdd coins. zodra die op binance komt is het jackpot
voor ongeveer 42E, hoezo FOMO, nu wil ik weer RDD kopen |:(

• tias86
Svennie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:42:
[...]

voor ongeveer 42E, hoezo FOMO, nu wil ik weer RDD kopen |:(
Dit lijkt me de beste taktiek om je geld te laten verdampen, had dan in xvg gesprongen na die eerste tweet dan had je al wat kunnen pakken. En weer meer rdd kunnen kopen. Geen idee wat daar de toekomst van is maar goed.

Verwijderd

EHA1337 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:39:
[...]

Het bizarre is. Het doet nagenoeg niks met de koers van Verge. Benieuwd wat er gebeurd als eenmaal wel uitkomt dat de aankondiging pas 16 april komt.
Ik zie nog nergens een officiële aankondiging aangaande 16 april behalve een vaag filmpje welke ook verwijdert is.

• Svennie
tias86 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:46:
[...]

Dit lijkt me de beste taktiek om je geld te laten verdampen, had dan in xvg gesprongen na die eerste tweet dan had je al wat kunnen pakken. En weer meer rdd kunnen kopen. Geen idee wat daar de toekomst van is maar goed.
het verdampt ook als een gek :'(
Beter maar ophouden met achter elke mogelijke winst aanrennen

• EHA1337
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:49:
[...]

Ik zie nog nergens een officiële aankondiging aangaande 16 april behalve een vaag filmpje welke ook verwijdert is.
Vaag of toch niet?

Het filmpje was op het youtube kanaal van verge currency. Daarbij was de film verborgen voor kijkers. Alleen de mensen met de directe link konden het filmpje afspelen.

Vind ik toch wel iets meer dan "een vaag filmpje".

• Bmfd
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:49:
[...]

Hoezo was het een vaag filmpje? Het was een video waarin Justin Vendetta aan het woord was, gepost op het officiële Youtube-kanaal van Verge. Je kon de video niet zomaar bekijken, want hij stond niet op het kanaal zelf. Je moest de link zelf hebben en de enige die in eerste instantie aan die link kan komen is de persoon die de video zelf heeft geupload.

Edit: iemand heeft de video opgeslagen en opnieuw geplaatst https://streamable.com/d1sg5

[ Voor 8% gewijzigd door Bmfd op 27-03-2018 13:56 ]

• RickvN
TRX stijgt als één van de enige naast XVG lekker door.
Als straks XVG mogelijk ineens als een kaartenhuis ineenvalt, zal dan TRX meegaan (beetje zelfde categorie hodlers) of stapt iedereen in TRX en gaat die nog harder?

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:43
Om even na te lezen: https://medium.com/@super...burnt-no-way-c53de65c166a

Ik geloof er sterk in dat de volledig markt gemanipuleerd wordt!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 17:53
RickvN schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:28:
[...]

CMC --> GET opzoeken --> markets... IDEX verwacht ik zo ;)
Ga mijn CPChain ook maar inruilen voor GET, gokje is niet gelukt, GET is al meer dan prima bezig. Verwacht dat ze bij Amsterdam Capital Week (of eerder) wel geld moeten kunnen lospeuteren. Mooi Nederlands project :)

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Datadash is bullish op crypto. Hij zegt als de us stock market crashed (ziet er volgens hem niet echt goed uit). Er grote kans is dat dat geld naar andere dingen gaan. Waaronder crypto, goud, zilver.

Datadash is de guy die voorspelde dat btc rond de 45% dominantie ging.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
[Ik geloof er sterk in dat de volledig markt gemanipuleerd wordt!
No shit he! 8)7

• qwasd
DeeSung schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:08:
Datadash is bullish op crypto. Hij zegt als de us stock market crashed (ziet er volgens hem niet echt goed uit). Er grote kans is dat dat geld naar andere dingen gaan. Waaronder crypto, goud, zilver.

Ja ik heb het gezien.
Ook het top 3 coins filmpje van 2 dagen geleden.
Oyster Pearl (PRL) die ik bezit werd behandeld (heeft ie al eens eerder gedaan) en ging gelijk 20/25% omhoog.
Er kijken veel mensen naar datadash en ze vertrouwen hem ook...

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36

flessuh

Set sail for fail!

Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:54:
[...]

Hoezo was het een vaag filmpje? Het was een video waarin Justin Vendetta aan het woord was, gepost op het officiële Youtube-kanaal van Verge. Je kon de video niet zomaar bekijken, want hij stond niet op het kanaal zelf. Je moest de link zelf hebben en de enige die in eerste instantie aan die link kan komen is de persoon die de video zelf heeft geupload.

Edit: iemand heeft de video opgeslagen en opnieuw geplaatst https://streamable.com/d1sg5
Ik ben vooral benieuwd of ze deze straks gewoon re-posten, of dat ze nu een nieuw filmpje aan het maken zijn.

Op de Verge sub zegt iemand dat ze het niet eerder dan de 16e mogen aankondigen ivm NDA, en dat de aankondiging dat samenvalt met een marketing campagne wat op zich wel logisch klinkt... maar waarom zeggen ze dan dat ze de 26e de naam van de partner gaan geven :+
*iets over ezel en een steen*

https://www.dutchsolarboat.com

• DeeSung
  • Niet online
Verge is een test om te kijken of hype nog een gekke bullrun kan veroorzaken.

• qwasd

Trouwens als de stocks guys overstappen op Crypto gaan we echt grote stappen maken...
Dan gaan we december zeker weten overschrijden.
Of juist helemaal de andere kant op 8)7
We gaan het zien...

• HoppyF
flessuh schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:11:
[...]

Ik ben vooral benieuwd of ze deze straks gewoon re-posten, of dat ze nu een nieuw filmpje aan het maken zijn.

Op de Verge sub zegt iemand dat ze het niet eerder dan de 16e mogen aankondigen ivm NDA, en dat de aankondiging dat samenvalt met een marketing campagne wat op zich wel logisch klinkt... maar waarom zeggen ze dan dat ze de 26e de naam van de partner gaan geven :+
*iets over ezel en een steen*
Dat klopt niet.
Er duidelijk gezegd dat als het doel van 75M donaties gehaald zou worden de naam van de partner bekend gemaakt zou worden. Dat staat dus ook in de NDA.
De rest daarna dus de marketing campagne zal later wel volgen.
De naam is belangrijk want daar is het uiteindelijk om begonnen.

• DeeSung
  • Niet online
qwasd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:14:
[...]

Trouwens als de stocks guys overstappen op Crypto gaan we echt grote stappen maken...
Dan gaan we december zeker weten overschrijden.
Of juist helemaal de andere kant op 8)7
We gaan het zien...
Stocks gaat later ook op de blockchain. Dus ik kijk nu al uit naar exchanges die securities mogen doen.

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

HoppyF schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:15:
[...]

Dat klopt niet.
Er duidelijk gezegd dat als het doel van 75M donaties gehaald zou worden de naam van de partner bekend gemaakt zou worden. Dat staat dus ook in de NDA.
Nou ja, in het gelekte filmpje wordt dat dus als reden gegeven dat ze de 16e pas alles bekend maken; zodat de bekendmaking samenvalt met de marketing campagne..

Blijf het nog knap vinden dat er nog mensen serieus reageren op de verge sub.. toxic fud-hol dat dat geworden is.. lijkt bijna /cryptocurrency wel 8)7

en als stock mensen op crypto over stappen gaat het wel los met fluctuaties en manipulatie denk ik

[ Voor 6% gewijzigd door flessuh op 27-03-2018 14:19 ]

Verwijderd

[...]

Dat klopt niet.
Daarom heb ik zelf ook een kleine donatie gedaan en nu wil ik het weten ook :o

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Ik denk dat precies het tegenovergestelde zal gebeuren.

Ik denk dat als de beurs crashed wat bijna onlosmakelijk verbonden is aan een economische crisis. Mensen eerder hun winsten uit crypto halen dan dat ze er fiat in gaan pompen. Je wilt in een tijd van crisis zekerheid, dat vind je momenteel niet in crypto.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

[...]

Dat klopt niet.
Wat jij zegt is niet per sé waar....

Het kan zo zijn dat dat "plaatje" is gemaakt door mensen van een afdeling/crowdinitiatief van verge dat de gehele inhoud van de NDA niet kende en dat er dus verkeerde informatie is beland op die aankondiging. Dit duidt wel op onprofessionaliteit, maar het is wel mogelijk en gebeurt helaas vaker.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• EHA1337
RickvN schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:07:
Als straks XVG mogelijk ineens als een kaartenhuis ineenvalt, zal dan TRX meegaan (beetje zelfde categorie hodlers) of stapt iedereen in TRX en gaat die nog harder?
TRX heeft 31e launch van hun test net. Daardoor stijgt hij al sinds een week..

• HoppyF
flessuh schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:18:
[...]

Nou ja, in het gelekte filmpje wordt dat dus als reden gegeven dat ze de 16e pas alles bekend maken; zodat de bekendmaking samenvalt met de marketing campagne..

Blijf het nog knap vinden dat er nog mensen serieus reageren op de verge sub.. toxic fud-hol dat dat geworden is.. lijkt bijna /cryptocurrency wel 8)7

en als stock mensen op crypto over stappen gaat het wel los met fluctuaties en manipulatie denk ik
Gelekte filmpjes hoort er allemaal bij.
Zo blijft de aandacht gevangen en dat is ook de bedoeling.
Ik ben benieuwd toch wat het gaat opleveren.
Beter dan de hele dag naar een grafiekje van de BTC kijken die toch niets doet.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-11 08:47

zo moeilijk te voorspellen is die scenario niet.
bij een volgende financiële crisis gaan cryptos de hoogte in. En met de schuldenberg is dat goed mogelijk.
We moeten er alleen nog jaren op wachten.

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:44

DJT

Is het iemand in de afgelopen weken gelukt om een Bittrex account te openen? Ik zie dat het nu alleen voor corporates en op uitnodiging is. Is dat continue of zijn er momenten waarop je wel een account kunt openen, zoals eerder dit jaar bij Binance?

• Bmfd
DJT schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:31:
Is het iemand in de afgelopen weken gelukt om een Bittrex account te openen? Ik zie dat het nu alleen voor corporates en op uitnodiging is. Is dat continue of zijn er momenten waarop je wel een account kunt openen, zoals eerder dit jaar bij Binance?
Dat is continu zo, helaas. De CEO van Bittrex zei laatst dat ze van plan zijn de registraties binnenkort weer toe te staan, maar dat is ondertussen al bijna 2 maanden geleden sinds hij dat zei.

Ik vind het apart, want het lijkt me dat ze de backlog ondertussen voor het grootste deel weggewerkt zouden moeten hebben. Op deze manier verliezen ze er zelf alleen maar geld mee.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Nou, ik zie dat er weinig gebeurd is vandaag. Nog steeds rond de 8000. Vraag me af of we dieper gaan.

Edit: ik blijf in iedergeval nog lekker in USDT zitten.
Zie dat we een low hebben bereikt van onder de 7800 dus dat gaan we nog wel een keertje doen.

[ Voor 43% gewijzigd door Tominatie op 27-03-2018 14:37 ]

• EHA1337
Hier weer bijna kiet op TRX naar een lange tijd. Hodl of verkopen? :')

• Rookert25
Rookert25 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:07:
[...]

Ga mijn CPChain ook maar inruilen voor GET, gokje is niet gelukt, GET is al meer dan prima bezig. Verwacht dat ze bij Amsterdam Capital Week (of eerder) wel geld moeten kunnen lospeuteren. Mooi Nederlands project :)
Gebruik van IDEX was veel simpeler dan gedacht, erg snel :)

Je kan blijkbaar GET ook gaan staken, dat zal wel wat interesse opleveren :)

• Tominatie
  • Niet online
EHA1337 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:36:
Hier weer bijna kiet op TRX naar een lange tijd. Hodl of verkopen? :')
Verkopen. Of ik zou nog even wachten en verkopen 1 dag voor het test net ofz. Wantja "sell the news"

• tias86
Rookert25 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:37:
[...]

Gebruik van IDEX was veel simpeler dan gedacht, erg snel :)

Je kan blijkbaar GET ook gaan staken, dat zal wel wat interesse opleveren :)
Meld je ook even aan bij GET telegram, volg hun twitter, en upvote hun reddit post por favor (y)
Beetje support hebben ze hard nodig!

[ Voor 5% gewijzigd door tias86 op 27-03-2018 14:49 ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

RickvN schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:07:
Dat soort glazenbollen berichten heeft echt niemand wat aan. ALS dit ALS dat. Ondertussen is XVG vandaag een van de weinige coins met 25%+ En iedereen blijft maar nare berichten posten op Reddit, Twitter noem maar op. Is om moe van te worden. Just wait and see. TRX en XVG doen het inderdaad prima tot op heden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:48
DAMAGE schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:45:
[...]

Dat soort glazenbollen berichten heeft echt niemand wat aan. ALS dit ALS dat. Ondertussen is XVG vandaag een van de weinige coins met 25%+ En iedereen blijft maar nare berichten posten op Reddit, Twitter noem maar op. Is om moe van te worden. Just wait and see. TRX en XVG doen het inderdaad prima tot op heden.
Eens. De laatste tweet was "will be posting a video about the crowdfund and other news in the morning! Thanks to everyone who helped us reach our goal!"

Dat was 9 uur geleden. Het is nu 08:50 daar. Hopelijk komt ie dus. Uiteraard was die ene video al gepost. En geript en vervolgens alsnog overal verspreid. Maar ik kan me voorstellen dat die niet voor niets door XVG zelf weer verwijderd was.

Zullen het zien. Dat reddit is ook om gek van te worden. Tijdens de hype is iedereen "verge-family" en alles wat XVG doet is ge-wel-dig. Op het moment dat de coin niet x100 gaat door een aankondiging is het opeens een scam.

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:44

DJT

En FUN ook. Dat was één van mijn HODL coins waar ik gisteren uit ben gestapt. :+

• Rookert25
tias86 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:41:
[...]

Meld je ook even aan bij GET telegram, volg hun twitter, en upvote hun reddit post por favor (y)
Beetje support hebben ze hard nodig!
Heb geen telegram. Ik houd dit gewoon een tijdje vast. Begrijp ik nou goed dat je kan staken uit hun laatste blogpost?

• tias86
Rookert25 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:50:
[...]

Heb geen telegram. Ik houd dit gewoon een tijdje vast. Begrijp ik nou goed dat je kan staken uit hun laatste blogpost?
Ze zijn daar mee bezig, voor als nog kan dit nog niet(zo ver ik weet ingeval). Hun roadmap loopt ook door tot eind 2019, staat veel op de planning https://guts.tickets/nl/get-protocol

Verwijderd

Zo, XVG wederom gesprek van de dag zie ik.

Gezellige boel daar.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:59:

Gezellige boel daar.
Ze kunnen wel goed sensatie maken, moet je ze nageven.

• DeeSung
  • Niet online
Partnership van verge = vechain #mindisblown

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:59:

Gezellige boel daar.
Afbeeldingslocatie: https://cdn-images-1.medium.com/max/750/1*wbuvHdRwW9PdRI8g0roFbg.gif

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Zijn toch zo te zien vooral mensen die zelf geen XVG (meer) hebben die de boel zitten ter verzieken daar.

best interessant soms om van de negatievelingen even hun post history te bekijken })

[ Voor 29% gewijzigd door flessuh op 27-03-2018 15:04 ]

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:00:
[...]

Ze kunnen wel goed sensatie maken, moet je ze nageven.
Ja laat dat maar aan XVG over.

Bizar dat de koers niet in elkaar is gekeldert inmiddels.

• DeeSung
  • Niet online
nog een leuk weetje. Verge = frans voor penis

• tias86
DeeSung schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:06:
#penisfamilie?

Verwijderd

Nou dat dekt wel de lading als ik die dev zie in dat filmpje.

• Vittok
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 12:33
Volgens een printscreen in het officiële verge telegram kanaal heeft de dev gezegd dat hij binnen 12 uur een announcement zal maken. Dit heeft hij gezegd rond 10pm en gezien de EST tijdzone zou die announcement dus voor 17:00 onze tijd plaats moeten vinden.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:29
Vittok schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:09:
Volgens een printscreen in het officiële verge telegram kanaal heeft de dev gezegd dat hij binnen 12 uur een announcement zal maken. Dit heeft hij gezegd rond 10pm en gezien de EST tijdzone zou die announcement dus voor 17:00 onze tijd plaats moeten vinden.
Ahaa dus ergens in april.

Zero.

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

zo.. gezellig hier.. ben ik op Reddit terecht gekomen ofzo?

• Tominatie
  • Niet online
#vergefamily

Dacht al wel dat ze homo waren oOo

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Zou een goeie 1 april zijn van Verge...

Ik ben wel benieuwd naar Matrix en de drie nieuwe exchanges waar ze in maart op gelist zouden worden. Nog niks gezien so far.

Dotabuff profile

• Vittok
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 12:33
Het zou me niet eens verbazen.
Pelox schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:09:
[...]

Ahaa dus ergens in april.

Verwijderd

flessuh schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:10:
Nee, de man cave van gefrustreerde crypto beleggers.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Het enige wat hier stijgt is mijn bloeddruk (maar niet in mijn Verge).

• Bmfd
flessuh schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:10:
Ach, zo’n kansloos project mag echt wel eens veroordeeld worden na de zoveelste dubieuze actie.

• Tominatie
  • Niet online
Zit te twijfelen om ook in verge te stappen. De flippening zit eraan te komen denk ik

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:05:
[...]

Ja laat dat maar aan XVG over.

Bizar dat de koers niet in elkaar is gekeldert inmiddels.
Hij is tot op heden niet bij mijn limit sell in de buurt gekomen... erg slecht voor mijn concentratie.. dat wel.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Bapap
  • Laatst online: 04-08-2021
tias86 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:29:
[...]

Ga niet blind op mij af he!
Maar je kan het kopen op IDEX, eerst eth naar mew sturen. Dan inloggen op IDEX, dan de deposit doen van mew naar IDEX en dan kopen. En dan kan je het weer in mew withdrawlen. Succes, vind het maar een rot exchange maar dat terzijde.
Doe ik niet hoor maar heb even opgezocht en lijkt mij inderdaad een interessant gegeven , zeker als Joup participeert hé . Bedankt :)

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
argon007 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:07:
Om even na te lezen: https://medium.com/@super...burnt-no-way-c53de65c166a

Ik geloof er sterk in dat de volledig markt gemanipuleerd wordt!
Is al een keertje voorbij gekomen. Artikel heeft veel karakteristieken van een complottheorie en is daarmee zonde van je tijd.

Dat er veel gemanipuleerd wordt in de crypto wereld ben ik overigens wel met je eens. Lang leve de ongereguleerde markt :+

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:13:
[...]

Ach, zo’n kansloos project mag echt wel eens veroordeeld worden na de zoveelste dubieuze actie.
90% van crypto is dubieus.. :+

• Tominatie
  • Niet online
" When crypto was in a bull market it felt like it would never crash. Now that it's a bear market people feel like it will never go up again. Just want to point out that the current state always feels "permanent" but the market never is. Nobody knows if we are going up, down or trading sideways but we should know that no state is permanent."

Wie ziet zichzelf hierin? *O*

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
DAMAGE schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:45:
[...]

Sterker nog; waarom laat men zich door anderen beïnvloeden om te kopen en/of verkopen?!
Volgens mij is het 'slim' om zelf gedegen onderzoek te doen alvorens een actie te plegen.
Tips volg ik ook, maar niet blindelings. Maar ja, wie ben ik.

Tijd geleden ook zo'n droeftoeter die elke keer Reddit erbij haalde om zijn gelijk te halen.
Als ik daar iets van zei dan was ik een FUD verspreider. En hij maar ondertussen schaamteloos shillen.
Dit heeft heel wat mensen geld gekost, maar die zwijgen uiteraard.
Zolang een coin/token nog geen werkend product heeft geloof ik niemand op zijn blauwe ogen!

Zoveel emotional traders hier, heel apart.

Ik heb ook TRX en houdt ze sowieso tot aan 31 mei (uitrollen mainnet) en als ze kunnen leveren wordt het geld verdienen. Leveren ze niet dan ga ik zeker (deels) verkopen en wachten op beter nieuws. Zo niet, dan niet. Gemiste kans. En door naar het volgende veelbelovende project...........

• Bmfd
flessuh schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:19:
[...]

90% van crypto is dubieus.. :+
Snap ik, maar ik vind de manier waarop het team achter Verge besluit hun business te runnen toch wel erg treurig.

Ik kan best begrijpen dat Justin Vendetta weinig tot geen ervaring in het bedrijfsleven heeft en ik verwacht heus niet dat alles hartstikke professioneel geregeld wordt, maar de manier hoe Verge haar zaken regelt is dan weer een ander uiterste en dan vind ik het belachelijk dat Verge zo hoog gewaardeerd wordt.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Storm300 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:27:
[...]

Sterker nog; waarom laat men zich door anderen beïnvloeden om te kopen en/of verkopen?!
Volgens mij is het 'slim' om zelf gedegen onderzoek te doen alvorens een actie te plegen.
Tips volg ik ook, maar niet blindelings. Maar ja, wie ben ik.

Tijd geleden ook zo'n droeftoeter die elke keer Reddit erbij haalde om zijn gelijk te halen.
Als ik daar iets van zei dan was ik een FUD verspreider. En hij maar ondertussen schaamteloos shillen.
Dit heeft heel wat mensen geld gekost, maar die zwijgen uiteraard.
Zolang een coin/token nog geen werkend product heeft geloof ik niemand op zijn blauwe ogen!

Zoveel emotional traders hier, heel apart.

Ik heb ook TRX en houdt ze sowieso tot aan 31 mei (uitrollen mainnet) en als ze kunnen leveren wordt het geld verdienen. Leveren ze niet dan ga ik zeker (deels) verkopen en wachten op beter nieuws. Zo niet, dan niet. Gemiste kans. En door naar het volgende veelbelovende project...........
Dat dus. Veel te veel mensen die met gevoelens traden of naar gevoelens handelen ipv gewoon even rustig na te denken voor jezelf. Waar ik mij ook kapot aan irriteer zijn de price predictions videos op YT. 9 van de 10 videos is allemaal BS en dom gelul zonder enige TA er op los te laten.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:27:
[...]

Snap ik, maar ik vind de manier waarop het team achter Verge besluit hun business te runnen toch wel erg treurig.

Ik kan best begrijpen dat Justin Vendetta weinig tot geen ervaring in het bedrijfsleven heeft en ik verwacht heus niet dat alles hartstikke professioneel geregeld wordt, maar de manier hoe Verge haar zaken regelt is dan weer een ander uiterste en dan vind ik het belachelijk dat Verge zo hoog gewaardeerd wordt.
ik heb er ook puur van gekocht omdat ik de potentie wel zie van switchable privacy. Wat communicatie betreft hebben ze zeker veel fuck-ups. Aan de andere kant hebben meer crypto's dat en bij veel anderen is het zomaar vergeven/vergeten.. hier wordt er iedere keer op in gehakt tot in den treure. Lijkt mij door McAfee te komen dat mensen ze ineens weinig vergeven, alsmede het stellen en dan (net) missen van deadlines |:(

[ Voor 3% gewijzigd door flessuh op 27-03-2018 15:32 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:27:
[...]

Is 5 cent hoog gewaardeerd? Valt wel mee toch?

• hmr

hmr

DAMAGE schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:32:
[...]

Hangt af hoe je het bekijkt.... 5 cent kan belachelijk hoog zijn bij de ene coin, bij de ander minder..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:33:
[...]

Hangt af hoe je het bekijkt.... 5 cent kan belachelijk hoog zijn bij de ene coin, bij de ander minder..
Absoluut maar we hebben het over Verge natuurlijk.

• tias86
DAMAGE schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:32:
[...]

x 16.555.000.000 Valt reuze mee inderdaad

[ Voor 6% gewijzigd door tias86 op 27-03-2018 15:37 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!