Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.501 views

Onderwerpen

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
https://blockmanity.com/b...r-banks-now-10000-1-cent/

Bitcoin is weer een prima betaalmiddel dus.

LAAT DE MASS ADOPTION MAAR BEGINNEN DAN!

*rent met heel het dorp naar de bitcoin supermarkt*
dag later
"Hey Gerrit, waarom is de fee nou weer zo hoog?"
"Geen idee, laat bitcoin transacties maar weer zitten dan"

Zal nooit wat worden met een PoW coin als betaalmiddel :F

Verwijderd

Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:27:
[...]

Snap ik, maar ik vind de manier waarop het team achter Verge besluit hun business te runnen toch wel erg treurig.

Ik kan best begrijpen dat Justin Vendetta weinig tot geen ervaring in het bedrijfsleven heeft en ik verwacht heus niet dat alles hartstikke professioneel geregeld wordt, maar de manier hoe Verge haar zaken regelt is dan weer een ander uiterste en dan vind ik het belachelijk dat Verge zo hoog gewaardeerd wordt.
Tja ik vind het ook op z'n minst gezegd apart hoe zij de zaakjes runnen. Dat gehype waardeer ik totaal niet, daarom ben ik in december ook uit verge gestapt (nog voor de wraith deadline) heb er nog 200 ofzo...

Ik had gehoopt dat ze echt goud in handen hadden, die grote woorden van Sunerok... Helaas blijkt het wederom een flinke domper. Ze spelen wel briljant in op het psychologische gedeelte van de mensen in de markt.

Het is weer een klassieke buy the rumor, sell the news. Alleen komt het nieuws niet.

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:36:
[...]

Het is weer een klassieke buy the rumor, sell the news. Alleen komt het nieuws niet.
Dat voorkomt natuurlijk wel weer het Sell the News gedeelte ;p

[ Voor 44% gewijzigd door tomdg op 27-03-2018 15:40 ]

Verwijderd

Weet iemand trouwens iets van ONT (ontology)? Deze stijgt maar door, maakt niet uit wat bitcoin doet.

Speelt daar iets? Release ofzo?

Verwijderd

tomdg schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:39:
[...]

Dat voorkomt natuurlijk wel weer het Sell the News gedeelte ;p
Haha precies. Schaamteloos maar op zich wel slim.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:36:
[...]

Tja ik vind het ook op z'n minst gezegd apart hoe zij de zaakjes runnen. Dat gehype waardeer ik totaal niet, daarom ben ik in december ook uit verge gestapt (nog voor de wraith deadline) heb er nog 200 ofzo...

Ik had gehoopt dat ze echt goud in handen hadden, die grote woorden van Sunerok... Helaas blijkt het wederom een flinke domper. Ze spelen wel briljant in op het psychologische gedeelte van de mensen in de markt.

Het hoort erbij.
Er is wel een maar....
Sunerok kan zich na de december misser geen fouten meer veroorloven.
Één misser kan gebeuren maar meer niet.
Het hangt dus allemaal van vandaag af wat er met Verge gaat gebeuren.
Niets, dus zoals het nu is of echt moonen naar januari niveau.
Daar moet echter wel wat voor gebeuren zo'n koers bereik je niet zomaar.
Stijgt de koers wel opeens dan krijg je weer winstnemingen die de prijs drukken.
Aasgieren zullen dan hun kans weer grijpen.

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:40:
[...]

Haha precies. Schaamteloos maar op zich wel slim.
Mocht er over nagedacht zijn is het inderdaad wel slim haha

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-11 10:02
flessuh schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:31:
[...]

ik heb er ook puur van gekocht omdat ik de potentie wel zie van switchable privacy. Wat communicatie betreft hebben ze zeker veel fuck-ups. Aan de andere kant hebben meer crypto's dat en bij veel anderen is het zomaar vergeven/vergeten.. hier wordt er iedere keer op in gehakt tot in den treure. Lijkt mij door McAfee te komen dat mensen ze ineens weinig vergeven, alsmede het stellen en dan (net) missen van deadlines |:(
Maar bij Verge is het niet een ding wat fout gaat, maar gaan er keer op keer dingen fout. Ze hebben verschillende keren deadlines niet gehaald, ze hebben McAfee de boel laten pumpen, ze hebben zelf de boel overbodig zitten hypen, ze zijn herhaaldelijk beloftes niet nagekomen, de communicatie is keer op keer weer belabberd. Nu is het weer met deze samenwerking dat ze de boel te erg hypen en dat TokenPay een dubieuze rol heeft. Wat mij betreft is dat amateurisme ten top. Een keer een fout maken kan gebeuren, maar bij Verge is het een aaneenschakeling van fouten.
DAMAGE schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:32:
[...]

Is 5 cent hoog gewaardeerd? Valt wel mee toch?
Ik vind een marketcap van 680 miljoen dollar behoorlijk veel.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:42:
[...]

Ik vind een marketcap van 680 miljoen dollar behoorlijk veel.
Dat mag je wel vinden maar feit is dat ze op de 26ste positie staan. Dat valt allemaal wel mee. Anders ga je het vergelijken met andere coins. Maar op die manier kun je alles weg nuanceren.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Weet iemand trouwens iets van ONT (ontology)? Deze stijgt maar door, maakt niet uit wat bitcoin doet.

Maat je van mij nu voor de twee keer 1000 ont gehad... ze delen het ruim uit daar...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36

flessuh

Set sail for fail!

McAfee de boel laten pumpen? Volgens mij snap je de werkwijze van hem niet helemaal.. Hij pumpt een coin en eist dan geld, of hij gaat negatief doen. Wat exact met Verge is gebeurd, toen ze weigerden te betalen.

anyway, XVG lijkt nu wat naar beneden te buigen terwijl de rest iets omhoog gaat.. volgens mijn crypto tracker dan :P

[ Voor 22% gewijzigd door flessuh op 27-03-2018 15:46 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• hmr

hmr

DAMAGE schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:44:
[...]

Dat mag je wel vinden maar feit is dat ze op de 26ste positie staan. Dat valt allemaal wel mee. Anders ga je het vergelijken met andere coins. Maar op die manier kun je alles weg nuanceren.
Laten we aub wel een beetje reel blijven. Als ze weer met niets komen is dat toch een grove overwaardering? En ik heb best wat XVG.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Ze zorgen er in iedergeval voor dat XVG niet vergeten wordt. Dat blijkt hier wel weer, XVG het gesprek van de dag. Als ze over een maand of 3 weer met iets raars komen zul je zien dat het precies weer zo gaat.

Mensen houden van hoop. En dat is precies hetgene wat verge altijd aanbied; iets om aan vast te klampen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:29
flessuh schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:44:
McAfee de boel laten pumpen? Volgens mij snap je de werkwijze van hem niet helemaal.. Hij pumpt een coin en eist dan geld, of hij gaat negatief doen. Wat exact met Verge is gebeurd, toen ze weigerden te betalen.

anyway, XVG lijkt nu wat naar beneden te buigen terwijl de rest iets omhoog gaat.. volgens mijn crypto tracker dan :P
Ja McAfee is een ras rat

Zero.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 14:34

Dingen gaan vaak moonen vlak na dat ik ze verkoop.
Net zoals bij XVG.

Graag gedaan mensen :p

• Bmfd
DAMAGE schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:44:
[...]

Dus jij vindt dat een munt met een marketcap van $680 miljoen niet hoog gewaardeerd wordt en dat het wel meevalt? :)
flessuh schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:44:

Ik kan me persoonlijk moeilijk voorstellen dat Verge zelf geen aandeel heeft gehad in de acties van McAfee.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:49:
[...]

Dus jij vindt dat een munt met een marketcap van $680 miljoen niet hoog gewaardeerd wordt en dat het wel meevalt? :)
Ik kan er wel van alles van vinden maar dat doet niet ter zake. Het is puur marktwerking.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36

flessuh

Set sail for fail!

nou ja, ik heb bij meerdere coins die hij gepumpt heeft "klachten" gelezen dat hij geld wilde zien. Een aantal zijn daarna ook weer naar beneden gehaald door hem. Dat zegt mij wel genoeg.

https://www.dutchsolarboat.com

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 14:34
Stop limit orders nu mogelijk in de Binance app op ios, eindelijk.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

De stier is los, ik herhaal, de stier is los!!

:P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:44:
[...]

Maat je van mij nu voor de twee keer 1000 ont gehad... ze delen het ruim uit daar...
Das een leuk bedragje om zomaar te krijgen.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 17:53
hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:44:
[...]

Zonde dat ik met vakantie was, blijkbaar 1900 dollar (of zelfs 4000 dollar bij listing misgelopen). :+

Verwijderd

Flagg schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:57:

Het doet me helemaal geen ene moer meer. Apart is dat. Denk dat ik pas weer enthousiasme ga voelen als we een keer hoog door de 10k knallen.

• Tominatie
  • Niet online

En dat mis ik dan weer net natuurlijk, omdat die idioten van admins mij uit de NEO telegram groep donderde omdat ik geen profielfoto had. Ik had niet door dat ze me hadden gewaarschuwd gaan ze opeens mans doen daar. Moet ik weer een heel gezeik doorgaan om er weer in te mogen.

AFKNAPPER

Verwijderd

is er neo news dan?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:00:
[...]

Het doet me helemaal geen ene moer meer. Apart is dat. Denk dat ik pas weer enthousiasme ga voelen als we een keer hoog door de 10k knallen.
Stier is alweer gestruikeld en zal zo wel de sloot inflikkeren. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 06:19
Pff voor de zoveelste keer dat BTC onder de 8000 gaat ik ze heb omgezet naar USDT vlak boven de 7900 om later te zien dat ze weer vrolijk teruggaat naar waar ze vandaan komt.

En waarschijnlijk kan ik het straks weer niet laten, en ga ik weer BTC terugkopen om weer wat alts in te slaan.

• Tominatie
  • Niet online
The first neo decentralised exchange, switcheo, is due to launch 31st of march. The exchange has already signed up to trade RPX, TKY, EFX, TNC and IAM with NEO, GAS and SWH pairing. This is a huge step in the right direction!

Opzich denk wel goed nieuws voor NEO. Ben er ook zelf wel erg benieuwd naar.

Binnenkort ook nog de NEX ICO met hetzelfde idee. 2018: het jaar van decentrale exchanges? (die goed zijn?!!!)

ONT heeft ook veel support in de NEO community en lijkt een goed project te zijn, heb mij er zelf nog niet in verdiept. Men zegt daar in iedergeval dat ONT een heel groot groeipotentieel heeft.

Verwijderd

inderdaad geen slecht nieuws ,heb zowel neo als ont
niet bijster veel maar ik heb ze

• Tominatie
  • Niet online
bobdigi schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:05:
Pff voor de zoveelste keer dat BTC onder de 8000 gaat ik ze heb omgezet naar USDT vlak boven de 7900 om later te zien dat ze weer vrolijk teruggaat naar waar ze vandaan komt.

En waarschijnlijk kan ik het straks weer niet laten, en ga ik weer BTC terugkopen om weer wat alts in te slaan.
Ik zou echt nog ff wachten, de support is niet inmens boven de 8000. Gisteravond hadden we ook opeens een spike naar 8200 die snel weer over was.

We gaan denk echt nog wel lager dan die 7800 O-)

• hmr

hmr

Mijn stop loss is getriggered.. :) positie van XVG breakeven de deur uit.. ach ja als ze alsnog komen met die uitkondiging, dan mis ik het maar.. Was een leuk gokje vannacht.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:03

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Noted, ik zet de val wel :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:08:
Mijn stop loss is getriggered.. :) positie van XVG breakeven de deur uit.. ach ja als ze alsnog komen met die uitkondiging, dan mis ik het maar.. Was een leuk gokje vannacht.
Inderdaad. Soms moet je een gokje wagen. Het had ook daadwerkelijk iets groots kunnen zijn, waardoor de koers naar bijvoorbeeld $0.10 was geschoten. Dan had je mooi je geld verdubbeld.

• Tominatie
  • Niet online
ONT blijft maar gaan joh.

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:08:
Of razendsnel weer inkopen als die video om 17.00 goed nieuws is.

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:12:
[...]

Of razendsnel weer inkopen als die video om 17.00 goed nieuws is.
Dan ben je vaak te laat.. of je moet 10 min daarna weer verkopen ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Pelox
Flagg schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:03:
[...]

Stier is alweer gestruikeld en zal zo wel de sloot inflikkeren. :P
Als een of andere boer hem er maar wel weer uittrekt met zijn tractor dan maakt het me weinig uit.

Zero.

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:13:
[...]

Dan ben je vaak te laat.. of je moet 10 min daarna weer verkopen ;)
Toch niet als ie 100% stijgt? ;)

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:15:
[...]

Die illusie heb ik niet... maar misschien tot 5 weer een gokje nemen? ;) Hij daalt nu weer rustig ...

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 27-03-2018 16:16 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Waarom geen 500% :P

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:15:
[...]

Die illusie heb ik niet... maar misschien tot 5 weer een gokje nemen? ;) Hij daalt nu weer rustig ...
Kans dat ie op weg naar 17.00 weer een sprongetje maakt.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:07
Omhoog!! Jij smerige t*fud lijer! Ben er klaar mee!! Omhoog of ik doe je wat! Moet hier godskraaiend niet gekker worden!

Ja ik bedoel de btc. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

[...]

Het lijkt me sterk dat zoiets nu nog plaats zal vinden na afgelopen dagen. Daarvoor is het allemaal veel te dubieus.

Tenzij ze met VISA ofzo gaan samenwerken natuurlijk. Maar dat lijkt me stug.

Verwijderd

In deze bear market? 8)7

• Pelox
VeVeee Veeerrgg VeeerrgeeeConnect!! +75999%

Zero.

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 11:09
系统升级中
尊敬的用户:
为了更好地提升我们的服务质量,火币全球专业站正在进行系统升级,预计结束时间为新加坡时间3月28日2:00。
系统升级期间,网站与客户端将暂停访问,API暂停提供数据。您将无法进行Huobi Pro和HADAX的币币交易和杠杆交易、无法进行法币交易与币币交易账户的资金划转、无法进行提现,充值将在升级完成后陆续上账,请您提前做好准备。
为您带来的不便,敬请谅解。感谢您的理解与支持!
升级期间,法币交易不受影响。如需交易,请至https://otc.huobipro.com或 https://otc.huobi.pro/
火币全球专业站

2018年3月27日
Het zal waarschijnlijk allemaal wel koosjer zijn, maar ik ben niet zo happig om tijdelijk andere urls te gaan gebruiken.

Ik heb altijd schrik van defacement+phising.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Net zo reëel als die 100% me thinks.

Verwijderd

:Y ik teken voor 50%

• Tominatie
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:18:
Omhoog!! Jij smerige t*fud lijer! Ben er klaar mee!! Omhoog of ik doe je wat! Moet hier godskraaiend niet gekker worden!

Ja ik bedoel de btc. ;)
Ik las vanochtend dat je geld was verloren door problemen met binance, maar had geen tijd erop in tegaan. Al updates?

Off:
Verge gaat samenwerken met Uber is nu het gerucht dat het vaakst naar voren komen.

Ze passen opzich wel bij elkaar, allebei een beetje schofterig in hun branche. >:)

• Willem Egel
  • Laatst online: 03-09 20:43
Wat ONT betreft komt testnet eraan, partnerships aankondiging en daarna mainnet. Denk ook dat een hoop NEO adepten hun coins tijdig hebben verwisseld of aan het verwisselen zijn voor ONT.

De whitepapers laten een berg aan informatie zien, ziet er allemaal gelikt uit. Maar net als de rest gewoon weer afwachten wat het gaat brengen.

Ik zit er iig voor 80% van mijn portfolio in en heb ook mogen profiteren van hun cadeautje's :)

[ Voor 5% gewijzigd door Willem Egel op 27-03-2018 16:27 ]

Verwijderd

geen idee wat voor munt het is maar het valt me op dat iost ook al dagen rustig omhoog klimt

Verwijderd

Willem Egel schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:26:
Wat ONT betreft komt testnet eraan, partnerships aankondiging en daarna mainnet. Denk ook dat een hoop NEO adepten hun coins tijdig hebben verwisseld of aan het verwisselen zijn voor ONT.

De whitepapers laten een berg aan informatie zien, ziet er allemaal gelikt uit. Maar net als de rest gewoon weer afwachten wat het gaat brengen.

Ik zit er iig voor 80% van mijn portfolio in en heb ook mogen profiteren van hun cadeautje's :)
Dan mag ik je inmiddels wel feliciteren denk ik. Ziet er naar uit dat het lekker doorgaat met ONT. En dat in deze marktstaat. Als we bullish gaan zal het je zeker een leuke duit opleveren.

Al kan dat over 3 dagen natuurlijk weer compleet zijn omgeslagen :')

Verwijderd

Flagg schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Net zo reëel als die 100% me thinks.
Volgens mij deed storm 150%

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Het is ongelooflijk maar waar, ik zie weer heeel voorzichtig groene cijfertjes bij een van de coins die ik heb.. BPT

Verwijderd

tias86 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:36:
Het is ongelooflijk maar waar, ik zie weer heeel voorzichtig groene cijfertjes bij een van de coins die ik heb.. BPT
*O* Lambo..Moon! *O*

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
mogelijk in december/januari ja...

• Tominatie
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:36:
Congrats, wat een prestatie! *O* *O*

Alleen de besten krijgen dat voor elkaar momenteel oOo

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Ja die 2000 ONT die mensen hebben gekregen voor een subscription op een newsletter.. gaat echt nergens over, haha. Is gewoon mijn hele portfolio in waarde.

Verwijderd

Het is kinderlijk ik weet het maar ik moet toch wel steeds lachen om die stomme emoticons ;)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Wat is Mithril? Die gaat sinds gisteren x4!

• Willem Egel
  • Laatst online: 03-09 20:43
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:31:
[...]

Dan mag ik je inmiddels wel feliciteren denk ik. Ziet er naar uit dat het lekker doorgaat met ONT. En dat in deze marktstaat. Als we bullish gaan zal het je zeker een leuke duit opleveren.

Al kan dat over 3 dagen natuurlijk weer compleet zijn omgeslagen :')
ONT kwam op de markt en was volgens velen overpriced. Dat dacht ik ook, na de competities op Binance/Huobi had ik wel verwacht dat hij zou gaan zakken naar de 0,75 - 0,50.

Echter is deze tot nu toe erg stabiel gebleken in een bearing market. Dag voor het einde van de Binance competitie mijn ONT's verkocht, met de hoop ze na de drop voor een prikkie op te kopen. Maar hij kwam niet onder de dollar, voor mij een teken om een berg te kopen en te wachten.

Achteraf makkelijk praten natuurlijk, maar bij een hoop andere coins zag ik toch vaak die erorme terugval. Maargoed, morgen kan alles weer anders zijn :X

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:41:
Het is kinderlijk ik weet het maar ik moet toch wel steeds lachen om die stomme emoticons ;)
:)F *O* *O* die houden de positieve vibe er tenminste nog in *O* *O* :)F

Verwijderd

ggj87 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:43:
Vage naam hoor.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
NEO komt weer naar amsterdam. Ze blijven die tours doen. Waar dat geld allemaal niet naartoe gaat.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
DeeSung schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:46:
NEO komt weer naar amsterdam. Ze blijven die tours doen. Waar dat geld allemaal niet naartoe gaat.
iig niet naar de koers :(

Maar wat is dan de bedoeling? Presentatie en meet & greet oid.?

• Tominatie
  • Niet online
Ja, maar kijk waar die vandaan kwam. Op 10 maart was dat ding $0,90.

1 ETH = 5000 MITH

Geloof dat je dan nu al wel een behoorlijk mooi winstje zou hebben als je mee had gedaan aan de ICO.

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Geen LOTR-liefhebbers hier blijkbaar.

• Bmfd
Ben ik de enige die er wel eens over nadenkt wat mensen gaan denken als er na 3/4/5 jaar op dit topic wordt teruggekeken? Ik zie voornamelijk twee scenario's voor me:

Scenario 1: Ze zijn jaloers dat dat wij er relatief vroeg bij waren en dat wij bepaalde coins voor bodemprijzen hebben kunnen kopen, net zoals wij nu jaloers zijn op de mensen die op Bitcoin/Ethereum zijn ingestapt toen ze nog maar een paar dollar waard waren.

Scenario 2: Ze lachen ons hartstikke hard uit omdat we serieus geloofden geld te kunnen verdienen met onze berg shitcoins, terwijl het achteraf een grote bubbel bleek te zijn. :)

Verwijderd

Scenario 3: BTC flippert nog steeds rondom de 8K

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:55
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/6/66/Mithrilpaita.png/280px-Mithrilpaita.png

Verwijderd

ik wou net zeggen,vraag het frodo :Y

• Tominatie
  • Niet online
Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:52:
Ben ik de enige die er wel eens over nadenkt wat mensen gaan denken als er na 3/4/5 jaar op dit topic wordt teruggekeken? Ik zie voornamelijk twee scenario's voor me:

Scenario 1: Ze zijn jaloers dat dat wij er relatief vroeg bij waren en dat wij bepaalde coins voor bodemprijzen hebben kunnen kopen, net zoals wij nu jaloers zijn op de mensen die op Bitcoin/Ethereum zijn ingestapt toen ze nog maar een paar dollar waard waren.

Scenario 2: Ze lachen ons hartstikke hard uit omdat we serieus geloofden geld te kunnen verdienen met onze berg shitcoins, terwijl het achteraf een grote bubbel bleek te zijn. :)
Scenario 3 lijkt me waarschijnlijker: Ze zijn allemaal jaloers op ons omdat wij er vroeg bij waren met het verzamelen van shitcoins, maar lachen Facedown wel gruwelijk uit met zijn Ven :+ :')

Lijkt me trouwens wel frustrerend om dit te lezen en niet te kunnen reageren vanwege een ban

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:34
zilver7 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:51:
[...]

Geen LOTR-liefhebbers hier blijkbaar.
Of Full Metal Panic....

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:56:
[...]

Scenario 3 lijkt me waarschijnlijker: Ze zijn allemaal jaloers op ons omdat wij er vroeg bij waren met het verzamelen van shitcoins, maar lachen Facedown wel gruwelijk uit met zijn Ven :+ :')

Lijkt me trouwens wel frustrerend om dit te lezen en niet te kunnen reageren vanwege een ban
Scenario 4: VeChain staat op 9k per stuk en FaceDown heeft Tweakers.net gekocht en iedereen gebanned.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:52:

Ik ga uit van scenario 2, en hoop op scenario 1.

Bij 1 houd ik verder mijn mond. Bij 2 ga ik iedereen de hele dag lopen zieken met mijn Bentley en huis in Schotland. :P

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:00:
[...]

Scenario 4: VeChain staat op 9k per stuk en FaceDown heeft Tweakers.net gekocht en iedereen gebanned.
haha heerlijk, hoelang heeft die man eigenlijk ban? (iemand die dat weet?)

Verwijderd

[...]

Revenge of the nerds ;)

Verwijderd

Nou, waar blijft die video.

Verwijderd

ze zijn nooit nergens mee op tijd bij verge
en als hij komt,die video
waar is dat te zien?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2018 17:08 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:06:
Volgens mij hebben ze daar echt last van grootheidswaanzin ofzo, met die hoogste donaties een skype gesprek met die justin vendetta. Goh. En dan nooit op tijd iets bekend maken terwijl het is aangekondigd, zelfs nadat er duizenden in de bres zijn gesprongen om dit te realiseren. Als ik geen FOMO had zou ik ze de dikke vinger geven.

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:38
Tominatie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:02:
[...]

haha heerlijk, hoelang heeft die man eigenlijk ban? (iemand die dat weet?)
Vind het wel jammer dat die geband is, vond het altijd wel vermakelijk.
Laat die man toch lekker met zijn VET, ik hoop voor hem dat het nog een keer flink gaat stijgen (en mezelf natuurlijk ook O-) )

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Zeara schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:57:
[...]

Of Full Metal Panic....
Haha, die moest ik dan weer opzoeken. 'A private military organization known as Mithril, tasked with protecting Kaname Chidori, a hot-headed Japanese high school girl', tuurlijk. Maar Tolkien was toch de eerste... :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:06:
en als hij komt,die video
waar is dat te zien?
Verge twitter kanaal?

Verwijderd

slecht nieuws bij xvg?
ik zie dat het gaat dalen -O-

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:14:
slecht nieuws bij xvg?
ik zie dat het gaat dalen -O-
Tja, geen nieuws is op dit moment erg slecht nieuws voor Verge. Mensen raken het vertrouwen steeds meer kwijt denk ik zo.

• HoppyF
[...]

Inderdaad! :)
De ban begint met @Tominatie :X

Los daarvan geloof ik in het scenario dat we er relatief vroeg bij waren en de koersen flink gestegen zijn.
Terug kijkend is dit ook zo met de echte vroege instappers in Bitcoin.
Die zijn echt niet rijk geworden want ze wisten immers niet wat er zou gaan komen.
De kans is groot dat ze hun Bitcoins al lang verkocht hebben toen deze x2 of x3 stond.

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:15:
[...]

Tja, geen nieuws is op dit moment erg slecht nieuws voor Verge. Mensen raken het vertrouwen steeds meer kwijt denk ik zo.
nog steeds geen video dan?

Verwijderd

Waarom zou hij nu wel de partner noemen als dat op de eerste video pas op de 16'de zal zijn.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
HoppyF schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:16:
[...]

Inderdaad! :)
De ban begint met @Tominatie :X

Los daarvan geloof ik in het scenario dat we er relatief vroeg bij waren en de koersen flink gestegen zijn.
Terug kijkend is dit ook zo met de echte vroege instappers in Bitcoin.
Die zijn echt niet rijk geworden want ze wisten immers niet wat er zou gaan komen.
De kans is groot dat ze hun Bitcoins al lang verkocht hebben toen deze x2 of x3 stond.
:) ik zeg maar niks :*)

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-11 14:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:18:
Waarom zou hij nu wel de partner noemen als dat op de eerste video pas op de 16'de zal zijn.
Omdat de eerste video volgens Verge nooit bestaan heeft. Echt ik heb vanmorgen mijn verlies gepakt ik ben er klaar mee dit project is zo onprofessioneel als wat. In december in gestapt voor de Wraith Launch, Steeds een beetje bijgekocht en op het moment dat we dan eindelijk hadden kunnen Boomen verpest hij het weer. Echt ongelooflijk hij had 2 video's af moeten hebben. 1 Waarin we het hadden gehaald met de naam en de 2de video met we hebben het niet gehaald.

Hij had de hele community en ogen weer op zich net als bij Wraith and he blew it. Ik ben 900 kwijt maar ik ga andere muntjes zoeken die ik kan Hodlen weet nog niet wat.

BTC €94.837,08

• Tominatie
  • Niet online
Jij bent dan ook wel weer een uitzondering natuurlijk d:)b

@Verwijderd nee nog niet.

Verwijderd

koelebobes schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:21:
[...]

Omdat de eerste video volgens Verge nooit bestaan heeft. Echt ik heb vanmorgen mijn verlies gepakt ik ben er klaar mee dit project is zo onprofessioneel als wat. In december in gestapt voor de Wraith Launch, Steeds een beetje bijgekocht en op het moment dat we dan eindelijk hadden kunnen Boomen verpest hij het weer. Echt ongelooflijk hij had 2 video's af moeten hebben. 1 Waarin we het hadden gehaald met de naam en de 2de video met we hebben het niet gehaald.

Hij had de hele community en ogen weer op zich net als bij Wraith and he blew it. Ik ben 900 kwijt maar ik ga andere muntjes zoeken die ik kan Hodlen weet nog niet wat.
Houd DGB in de gaten als die nog een keer laag in prijs is. Gaat groot worden.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:48:
[...]

iig niet naar de koers :(

Maar wat is dan de bedoeling? Presentatie en meet & greet oid.?
Het is een hackaton en conferentie.

Conferentie kaarten zijn 37,50 euro
En speciale investor 500 euro dan kan je ff praten met andere grote investeerders op een feest onder het genot van een drankje.

Oa Ontology, VDTnetwork (nederlands), alchemint komen daar.

Er is wss geen livestream denk ik. Maar volgensmij rehashen ze alles van alle andere tours die ze hebben gehad. Inclusief die grote developersconferentie die ze laatst hadden en op youtube staat.

• Pelox
[...]

Hier precies hetzelfde verhaal. Uiteindelijk iets van 650/700 euro verlies.

Zero.

Verwijderd

ik ga ze maar snel droppen ;w

• HoppyF
[...]

Stap je niet te vroeg uit?
Een dagje langer wachten lijkt me toch niet zo erg.
Ik ben het wel met je eens dat er twee video's klaar hadden moeten staan.
Na het bereiken van de 75M had deze video vrijgegeven kunnen worden en kan er een conclusie getrokken worden.
Nu ontstaat er weer een hoop gezeur wat vermeden had kunnen worden.
Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 17:53
Zou Verge met geen 10-meter lange stok aanraken, elk ander bedrijf waar je geld aan zou doneren zou nooit wegkomen met zulke communicatie en gedrag. Gun de ontwikkelaars elke dollar die ze weten te ontfutselen van de massa, want als het zo makkelijk gaat verdienen ze het ook ... :)

Verwijderd

had die knaken beter in ont kunnen stoppen ,dit was mijn laatste xvg avontuur
ben er ook klaar mee
droevige onbetrouwbare bende

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2018 17:35 ]

• Tominatie
  • Niet online
Rookert25 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:32:
Zou Verge met geen 10-meter lange stok aanraken, elk ander bedrijf waar je geld aan zou doneren zou nooit wegkomen met zulke communicatie en gedrag. Gun de ontwikkelaars elke dollar die ze weten te ontfutselen van de massa, want als het zo makkelijk gaat verdienen ze het ook ... :)
Hoop oprecht niet dat Verge met een exit scam bezig is want slecht nieuws in deze bearmarket kunnen we niet echt gebruiken. :N
Pagina: 1 ... 26 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!