Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.501 views

Onderwerpen

Verwijderd

Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:37:
[...]

Het gaat mij om het gehype. Het komt op deze manier echt over als een middelbare school project.

Ik zou het super knap vinden als Verge echt met een grote samenwerking komt, maar ga er dan op een professionele manier mee om. Leg uit waar je de donaties voor nodig hebt, ga het vervolgens niet verder lopen hypen via TokenPay (waar Justin Sunerok adviseur van is) etc.

Ik ben persoonlijk klaar met dat gehype van projecten. Het komt op deze manier echt over als een speeltuin en daar heeft niemand baat bij.

[...]

Dit kan je toch niet serieus nemen?
Ik ben het echt 100% met je eens. En verbaas me erover hoe goed het toch elke keer blijkt te werken.

Raar wereldje.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Even misschien off-topic. Maar wellicht was er inderdaad een strenge NDA getekend en wilde het xvg team wel, maar konden ze niets zeggen op straffe van een hoge boete. Is niet heel raar zulke NDA, buiten de Crypto wereld. Ik wacht gewoon af... hebt is of de laatste adem van Verge of ik pak een leuke ride mee ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:42:
Even misschien off-topic. Maar wellicht was er inderdaad een strenge NDA getekend en wilde het xvg team wel, maar konden ze niets zeggen op straffe van een hoge boete. Is niet heel raar zulke NDA, buiten de Crypto wereld. Ik wacht gewoon af... hebt is of de laatste adem van Verge of ik pak een leuke ride mee ;)
Ga denk ik ook de gok even wagen met een klein bedrag.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:42:
Er was zeker sprake van een NDA, ja. Dat heeft Sunerok nog aangegeven in een video. Zal wel wachten zijn tot alle partijen het met elkaar eens zijn en dat alles geverified is.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-11 10:02
DAMAGE schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:39:
Ze hebben uitgelegd waar de donaties voor nodig waren. Helaas is dat gehype op alles van toepassing vandaag de dag. Van mij hoeft dat ook niet zo, maar het trekt wel de aandacht, dus denk dat we daar voorlopig nog niet van af zijn.
Maar waar is het dan voor nodig?

Verwijderd

DAMAGE schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:44:
[...]

Er was zeker sprake van een NDA, ja. Dat heeft Sunerok nog aangegeven in een video. Zal wel wachten zijn tot alle partijen het met elkaar eens zijn en dat alles geverified is.
Na het vorige debacle moet het toch haast wel iets groots zijn zou je denken anders is het gedaan met verge.

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:46:
[...]

Na het vorige debacle moet het toch haast wel iets groots zijn zou je denken anders is het gedaan met verge.
Als er nu niets komt lijkt het mij, iig voor 2018, gedaan met Verge..

Ik ben wel heel erg benieuwd... als je iets zo opblaast, waarmee kom je dan? Zal geen financiële instelling zijn of iets dergelijks. Het privacy gedachtegoed matched niet met financiële wetgeving... welke markt heeft veel baat bij anonieme transacties maar is niet schimmig en potentie om mainstream nieuws te halen?

[ Voor 34% gewijzigd door hmr op 27-03-2018 01:51 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:45:
[...]

Maar waar is het dan voor nodig?
Wat dacht je van dit scenario: Dat je als partner dus ook een X aantal Verge muntjes ter beschikking hebt, zodat mocht de prijs inderdaad exploderen, je direct mee profiteert van je eigen partnership. Is nog niet eens zo'n raar idee. Daarnaast, het is een heel sterk signaal als een muntje in zo'n korte tijd zo veel geld ter beschikking kan krijgen. Dat geeft aan hoeveel support er is. Eigenlijk is het belachelijk dat ze in zo'n korte tijd zoveel geld bij elkaar hebben gekregen. Das best iets waar je respect voor kunt hebben.

Je kunt trouwens op YT de videos vinden van Sunerok over deze onderwerpen. Zijn korte update videos. Dan weet je direct alles vanuit Verge zelf.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Ja lekker, zakt btc weer 8)7

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:46:
[...]

Jup precies mijn gedachte. Als dit flopt dan is dat best pijnlijk.

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:39:
[...]

Ik ben het echt 100% met je eens. En verbaas me erover hoe goed het toch elke keer blijkt te werken.

Raar wereldje.
Ze hebben ook aangegeven nu direct een potentiele top 3 speler te worden. Hoe kun je uberhaupt jezelf vergelijken met crypto's die een heel ander doel dienen? Ze hebben overigens 3 pakketten. Bij het pakket 'whale' donatie van 75.000 XVG. Met als hoofdprijs, jawel; tadaaaa....5x een Skype gesprek met Sunerok!!🎉

Als ze straks Visa als partner noemen, uiteraard petje af. Spannend is het wel!

• Bmfd
DAMAGE schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:49:
[...]

Wat dacht je van dit scenario: Dat je als partner dus ook een X aantal Verge muntjes ter beschikking hebt, zodat mocht de prijs inderdaad exploderen, je direct mee profiteert van je eigen partnership. Is nog niet eens zo'n raar idee. Daarnaast, het is een heel sterk signaal als een muntje in zo'n korte tijd zo veel geld ter beschikking kan krijgen. Dat geeft aan hoeveel support er is. Eigenlijk is het belachelijk dat ze in zo'n korte tijd zoveel geld bij elkaar hebben gekregen. Das best iets waar je respect voor kunt hebben.

Je kunt trouwens op YT de videos vinden van Sunerok over deze onderwerpen. Zijn korte update videos. Dan weet je direct alles vanuit Verge zelf.
Als het bedrijf er echt zoveel vertrouwen in heeft, dan gaan ze de mogelijkheid op een samenwerking echt niet laten afhangen van de donaties van de cryptocommunity.

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Wanneer wordt er eigenlijk verwacht dat er echt een announcement komt en er duidelijkheid is? Kan dit zo even niet vinden

Verwijderd

tomdg schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:58:
Wanneer wordt er eigenlijk verwacht dat er echt een announcement komt en er duidelijkheid is? Kan dit zo even niet vinden
Echt een cliffhanger dit.

De laatste aflevering van het seizoen van GTST is er niets bij.

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Gaat weer lekker bij mij op Binance met de app en website, plots een lading geld eraf. Traden lukt niet meer vet vaag.

Het begon met dat de app geen order uit kon voeren, dit gebeurt wel eens vaker dus even refreshen of naar je funds en dan terug en het werkt weer. Ditmaal niet sterker nog toen ik het dus nog eens probeerde en terug ging was er in 1x 20% van mijn totaal cash verdwenen. Toen ben ik naar de site gegaan en kon daar ook niets doen. Nu staat er dat ik alleen nog DGD hebt maar kan er niets mee. Trade log ziet er ook vreemd uit. Heeft mijn laatste orders (toen het al raar deed) in hele kleine delen opgesplitst (zelfs in 18 stukken in dezelfde seconde)

Leuk dat ik niks meer kan maar mijn geld blijft er wel afgaan... hopelijk komt het goed :(

Iemand ervaring mee met hoe Binance dit mogelijk oplost?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Verwijderd

Totaal geen nieuws wat betreft Verge. Ze hebben blijkbaar de deadline voor de crowdfunding gehaald en rond middenacht zou Sunerok de partnership bekendmaken. Echter kwam er alleen een appje in de telegram groep dat het bedtijd was en de announcement wordt verplaatst naar morgen (vandaag dus) :')

Er is een officieel bericht uit gegaan dat Sunerok een video zal posten over de crowdfunding en 'other news'. In het officiële bericht staat ook ineens niets meer over een partnership:
https://twitter.com/verge...s/978480446685241344?s=20

Ondertussen ontploft de community compleet en zakt de koers wat op en neer... Het is allemaal weer een lekker vaag Verge verhaal...

Madness. 8)7

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-11 14:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Verge zet net een uur geleden op twitter in de ochtend nieuws... wtf

BTC €94.837,08

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Okay ik heb net al mijn XVG hodlings gesold. Je kan mij niet 4 dagen in spanning houden en dan na de Crowdfunding helemaal niks zeggen... Echt een enorme domper.

BTC €94.837,08

Verwijderd

koelebobes schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:02:
Okay ik heb net al mijn XVG hodlings gesold. Je kan mij niet 4 dagen in spanning houden en dan na de Crowdfunding helemaal niks zeggen... Echt een enorme domper.
Ja zo denken de meeste mensen er op dit moment over...

Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat. Het wordt door veel holders niet gewaardeerd.

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:05:
[...]

Ja zo denken de meeste mensen er op dit moment over...

Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat. Het wordt door veel holders niet gewaardeerd.
Ik waardeer dit echt niet, heb 4 dagen lang alleen maar naar een countdown gekeken, gedoneerd gehyped. Gisterenavond hele avond in spanning toegekeken en dan _____________ flatline. Ik heb wel gesold maar wil weer terug in. Ik hoop eigenlijk dat ie iets daalt zodat ik weer bij kan kopen. Weet niet wat jullie daar van vinden

BTC €94.837,08

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 08:11
LTC zou ook nog wel eens flink kunnen gaan droppen, voor zover dat al niet gebeurd is de afgelopen 24 uur:

https://www.coindesk.com/...culpa-litepay-pulls-plug/

Verwijderd

koelebobes schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:08:
[...]

Ik waardeer dit echt niet, heb 4 dagen lang alleen maar naar een countdown gekeken, gedoneerd gehyped. Gisterenavond hele avond in spanning toegekeken en dan _____________ flatline. Ik heb wel gesold maar wil weer terug in. Ik hoop eigenlijk dat ie iets daalt zodat ik weer bij kan kopen. Weet niet wat jullie daar van vinden
Dat moet je helemaal zelf weten. Denk dat de koers nog wel wat meer zal zakken totdat ze de announcement over het beloofde parnership doen. Overal wederom fud en hoop, tis een zootje. Als ze echt een prachtig iets onthullen stijgt de koers wel weer. Ik denk dat het verstandig is om even uit te stappen want dit kan echt gigantisch tegen ze gaan werken.

Verwijderd

Dakillerbean schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:11:
LTC zou ook nog wel eens flink kunnen gaan droppen, voor zover dat al niet gebeurd is de afgelopen 24 uur:

https://www.coindesk.com/...culpa-litepay-pulls-plug/
Yup. Ook een dikke misser bij litecoin... Drama dagje in crypto. Samen met de bitcoin koers momenteel niet veel goeds...

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 08:11
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:13:
[...]

Yup. Ook een dikke misser bij litecoin... Drama dagje in crypto. Samen met de bitcoin koers momenteel niet veel goeds...
Nou inderdaad... Gok ergens dat we de onderkant van de $7k nog wel gaan zien vandaag. Stiekem hoop ik het ergens, dan is dat hele gezeur eindelijk voorbij, en kunnen we weer omhoog :P

Maar los daarvan gaat het "daytraden" voor zover mogelijk me redelijk af, zelfs in een neergaande spiraal. In ieder geval is zelfs bij deze daling, door de winst van IOST en andere muntjes zaterdag me verder leed bespaard. Met de huidige koers van BTC staat het bedrag verkochte plukje LTC nu in dollars nog +4% dan waar ik begon. Zal vandaag wel weinig van overblijven maar als ik het in LTC had laten staan, was het een stuk minder geweest. Dus in dat opzicht "pure winst", of "minder drama" 8)

Nu geparkeerd in USDT, Delta alert op $7100 en wachten maar... Dan stap ik met datzelfde plukje wel weer in, mocht ik tijdens het werk de alert opvangen. Zo niet, dan zie ik eind van de middag wel waar we staan en stap ik dan weer in.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:13:
[...]

Hopen dat iedereen dit nieuws al ingecalculeerd had ... anderzijds, veel slechter kon het toch al niet ... :r

Verwijderd

Dakillerbean schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:22:
[...]

Nou inderdaad... Gok ergens dat we de onderkant van de $7k nog wel gaan zien vandaag. Stiekem hoop ik het ergens, dan is dat hele gezeur eindelijk voorbij, en kunnen we weer omhoog :P

Maar los daarvan gaat het "daytraden" voor zover mogelijk me redelijk af, zelfs in een neergaande spiraal. In ieder geval is zelfs bij deze daling, door de winst van IOST en andere muntjes zaterdag me verder leed bespaard. Met de huidige koers van BTC staat het bedrag verkochte plukje LTC nu in dollars nog +4% dan waar ik begon. Zal vandaag wel weinig van overblijven maar als ik het in LTC had laten staan, was het een stuk minder geweest. Dus in dat opzicht "pure winst", of "minder drama" 8)

Nu geparkeerd in USDT, Delta alert op $7100 en wachten maar... Dan stap ik met datzelfde plukje wel weer in, mocht ik tijdens het werk de alert opvangen. Zo niet, dan zie ik eind van de middag wel waar we staan en stap ik dan weer in.
Succes! Hopen dat het mooi blijft uitpakken. (y)

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:44

DJT

Bizarre koerswisselingen van de BTC weer de afgelopen 6u. Voor zover dat de laatste weken nog wel lukte kan ik er nu helemaal geen touw aan vastknopen.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:23:
Heb nog even 25k Verge gekocht! Kijken hoe ik wakker word :)
Jij rijd nu naar Schiphol? :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
RickvN schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:54:
[...]

Jij rijd nu naar Schiphol? :)
Dan had ie wel rond 04:00 uur de boel moeten verkopen, toen stond ie op 0,42 cent. Inmiddels weer 0,38 cent.

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Even een update, Binance heeft het deels in orde gemaakt, maar nog geen uitleg gekregen wat er nu precies is misgegaan. Helaas heb ik niet al mij funds terug gekregen die verloren zijn gegaan. Al met al valt de schade mee, iets meer dan 3%. Echter wil ik dit graag terug ontvangen.

Word vervolgd...

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:34
Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:57:
[...]

Dan had ie wel rond 04:00 uur de boel moeten verkopen, toen stond ie op 0,42 cent. Inmiddels weer 0,38 cent.
Je moet nog even de komma een plekje naar rechts zetten ;)

• Rechtzodiegaat
Zeara schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:29:
[...]

Je moet nog even de komma een plekje naar rechts zetten ;)
Haha iets met espresso. En het feit dat ik ooit de komma een plekje te ver naar links had gezet hier in het topic 8)7

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:35
16 april word pas de partner bekend gemaakt :')

Wat een lachertje dit. SELLLLLL

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

EHA1337 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:43:
16 april word pas de partner bekend gemaakt :')

Wat een lachertje dit. SELLLLLL
Waar zie je dit bron ?

BTC €94.837,08

• EHA1337
YouTube: YouTube

Zoals te zien, video is snel verwijderd...

Quote was onder de video stond:

Geüpload op 26 mrt. 2018

We are excited to share with everyone the details of this partnership. Verge Currency has confirmed and secured the partnership that we’ve all worked so hard for. Tune in as our lead developer and founder goes in detail on this partnership. We will be announcing the name of partnership on April 16th. Until then - stay close to our updates and we thank our Verge Family and all our fans around the world on helping us accomplishing this historic partnership.

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

EHA1337 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:03:
[...]

YouTube: YouTube

Zoals te zien, video is snel verwijderd...

Quote was onder de video stond:

Geüpload op 26 mrt. 2018

We are excited to share with everyone the details of this partnership. Verge Currency has confirmed and secured the partnership that we’ve all worked so hard for. Tune in as our lead developer and founder goes in detail on this partnership. We will be announcing the name of partnership on April 16th. Until then - stay close to our updates and we thank our Verge Family and all our fans around the world on helping us accomplishing this historic partnership.
Ik hou het in de gaten thanks!

BTC €94.837,08

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:32

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Ik denk dat het nu toch wel een beetje over is. Tenzij iemand met een geweldig idee komt
DJT schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:49:
Bizarre koerswisselingen van de BTC weer de afgelopen 6u. Voor zover dat de laatste weken nog wel lukte kan ik er nu helemaal geen touw aan vastknopen.

Usenet handleidingen

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:07

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
De 'echte' beurzen in de VS en Europa staan ook diep in het rood, vanwege de mogelijke handelsoorlog tussen China en de VS.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• EHA1337
koelebobes schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:04:
[...]

Ik hou het in de gaten thanks!
Ben normaal een hodl'er. Echter, voor het eerst nu een gokje gewaagd het te verkopen nu en later wellicht weer in te stappen. Kijken hoe dit uitpakt. :+

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

EHA1337 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:09:
[...]

Ben normaal een hodl'er. Echter, voor het eerst nu een gokje gewaagd het te verkopen nu en later wellicht weer in te stappen. Kijken hoe dit uitpakt. :+
Ik ben vanmorgen 7 uur uitgestapt toen ik wakker werd na 4 dagen hype en nog steeds geen nieuws. Wel spijt van hoor trouwens

BTC €94.837,08

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

De video in kwestie!

https://streamable.com/d1sg5

No Rick Roll

BTC €94.837,08

• EHA1337
koelebobes schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:12:
[...]

Ik ben vanmorgen 7 uur uitgestapt toen ik wakker werd na 4 dagen hype en nog steeds geen nieuws. Wel spijt van hoor trouwens
Kijk even in 't telegram kanaal van verge. zie je meerdere verwijzingen. Daarnaast was de link ook verborgen. Alleen als je de link zelf had, kon je het filmpje zien. Deze werd massaal gedeeld op telegram.

Mocht diezelfde video toch deze ochtend online komen zal de prijs wel dalen. Ik gok 't erop
Jup thats him!

[ Voor 15% gewijzigd door EHA1337 op 27-03-2018 09:15 ]

• Rechtzodiegaat
EHA1337 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:15:
[...]

Kijk even in 't telegram kanaal van verge. zie je meerdere verwijzingen. Daarnaast was de link ook verborgen. Alleen als je de link zelf had, kon je het filmpje zien. Deze werd massaal gedeeld op telegram.

Mocht diezelfde video toch deze ochtend online komen zal de prijs wel dalen. Ik gok 't erop

[...]

Jup thats him!
Ik ook. Dit kan niet goed gaan. 30% gestegen in afwachting van gisteren, waarop dus eigenlijk niks gebeurde. Dat moet gaan dalen. Ik pak ze in april wel weer op.

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:17:
[...]

Ik ook. Dit kan niet goed gaan. 30% gestegen in afwachting van gisteren, waarop dus eigenlijk niks gebeurde. Dat moet gaan dalen. Ik pak ze in april wel weer op.
Nee toch ze zeiden , als we 75m ophalen kondigen we de partner aan want dan hebben we het gehaald. Hebben we het eindelijk gehaald dan post hij een video in de ochtend en nu 16 april... Dit is toch raar en belachelijk...

BTC €94.837,08

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Ik wil wel verkopen en wéér een verlies lijden maar ik ben ergens bang dat hij dan weer flink stijgt. Ik denk dat het verkopen wel weer moet. Hoewel de RSI erg laag is hij begin maart precies zo geweest en toen zakte hij ook nog flink door. Ik lees ook overal dat men nog verdere dalingen verwacht en ik vrees het ook wel. Hopelijk komt er nog een lichte stijging en dan wordt het even afwachten tot De Echte Dip©... :/

[ Voor 7% gewijzigd door ggj87 op 27-03-2018 09:27 ]

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik had de video op /r/Vergecurrency gezet word meteen verwijderd, die zijn natuurlijk bang dat de prijs keldert ...wow

BTC €94.837,08

• EHA1337
koelebobes schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:19:
[...]

Nee toch ze zeiden , als we 75m ophalen kondigen we de partner aan want dan hebben we het gehaald. Hebben we het eindelijk gehaald dan post hij een video in de ochtend en nu 16 april... Dit is toch raar en belachelijk...
https://twitter.com/vergecurrency/status/976929958185652227

Staat duidelijk onderaan, dat ze vandaag de partner naam bekend gingen maken.

• ggj87
Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door ggj87 op 27-03-2018 09:27 ]

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-11 13:35
Soms moet je gewoon accepteren dat je m even moet nemen zonder glijmiddel. Het gaat wel weer over jongens.

• EHA1337
Zijn nu allemaal geruchten. Wanneer de video officieel word vrijgegeven en het blijkt dezelfde zijn zal de prijs naar mijn idee alleen maar kunnen dalen..

• ggj87
Stoffa schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:28:
Soms moet je gewoon accepteren dat je m even moet nemen zonder glijmiddel. Het gaat wel weer over jongens.
Uh huh, maar ik sta nu weer 25 euro onder mijn aankoop koers bij LTC. Ik moet het ook een keer terug verdienen. Ouch..

• Stoffa
  • Laatst online: 26-11 13:35
ggj87 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:34:
[...]

Uh huh, maar ik sta nu weer 25 euro onder mijn aankoop koers bij LTC. Ik moet het ook een keer terug verdienen. Ouch..
Gewoon wachten tot de koers je meer aan staat en je niet gek laten maken.

• hmr

hmr

Hmmmm XVG nog wel prima ~8% op nu... maar het nieuws dat ze pas in april met de partner komen klopt niet... Denk dat ik maar sell.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:29
ggj87 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:34:
[...]

Gewoon een weekje/maandje niet meer kijken.. dat werkt bij mij altijd heel goed.

Zero.

• Pelox
hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:43:
Hmmmm XVG nog wel prima ~8% op nu... maar het nieuws dat ze pas in april met de partner komen klopt niet... Denk dat ik maar sell.
Is april al officieel dan?

Zero.

• EHA1337
Pelox schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:44:
[...]

Is april al officieel dan?
Officieel nee, video was niet officieel released.

• hmr

hmr

EHA1337 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:45:
[...]

Het stinkt iig....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Rechtzodiegaat
EHA1337 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:45:
[...]

Dat zou wel een stunt zijn. Een nepvideo 'lekken' om de prijs nog wat te laten dalen en daarna een samenwerking met Apple aankondigen _O-

• hmr

hmr

Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:46:
[...]

Dat zou wel een stunt zijn. Een nepvideo 'lekken' om de prijs nog wat te laten dalen en daarna een samenwerking met Apple aankondigen _O-
Stop jij eens even..... nu heb ik fomo!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ggj87
Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:46:
[...]

Waarom niet? Buy low, sell high toch?

• Pelox
Ach ik wacht gewoon af. Sta op dit moment nog 800 euro verlies op Verge dus het boeit me weinig meer.. als hij stijgt is het fijn zo niet dan niet.

Zero.

• Rechtzodiegaat
Pelox schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:47:
Ach ik wacht gewoon af. Sta op dit moment nog 800 euro verlies op Verge dus het boeit me weinig meer.. als hij stijgt is het fijn zo niet dan niet.
Ik heb mijn Verge (40% winst) ondergebracht bij BTC en NEO in afwachting van wat komen gaat. Verge stond nog niet zo lang gelden op 1,5 a 2 cent. Dat weet ik nog goed. 8)7

• EHA1337
hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:47:
[...]

Stop jij eens even..... nu heb ik fomo!
Pelox schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:47:
Oef. Ben toch wel blij dat ik er dan met wat minder geld inzit.

Ik heb het naar ETH omgezet. De gok dat de video welke rondgaat inderdaad officieel gepost word. Koop het later wel terug

• Pelox
EHA1337 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:48:
[...]

[...]

Oef. Ben toch wel blij dat ik er dan met wat minder geld inzit.

Ik heb het naar ETH omgezet. De gok dat de video welke rondgaat inderdaad officieel gepost word. Koop het later wel terug
Heeft er iemand een linkje van deze video?

*heb hem gevonden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 27-03-2018 09:51 ]

Zero.

• Rechtzodiegaat
EHA1337 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:48:
[...]

[...]
De gok dat de video welke rondgaat inderdaad officieel gepost word. Koop het later wel terug
Exact. Lekker op 1,8 cent weer instappen straks en dan 16 april afwachten. _/-\o_

• Rechtzodiegaat
Pelox schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:49:
[...]

Heeft er iemand een linkje van deze video?
Staat hierboven ergens. En gaat rond op Twitter.

• EHA1337
https://streamable.com/d1sg5

Voor de liefhebber.

• Pelox
Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:49:
[...]

Exact. Lekker op 1,8 cent weer instappen straks en dan 16 april afwachten. _/-\o_
Ik ben overtuigd.. ik stap er ook uit :)

Shitcoin

Zero.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
DAMAGE schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 01:44:
[...]

Het is gewoon een echt rare manier van werken.

ALs ik het zo zie dan koopt hij in princiepe gewoon een partnership af. Dat betekend dus niks voor crypto, crypto moet geld van buitenaf binnen krijgen niet omgekeerd .

• hmr

hmr

Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:49:
[...]

Heb een stop limit sell order op mijn break even punt uit staan... Minimaal risico en mocht het ontploffen dan pak ik hem mee ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kortom; XVG heeft volle zakken en zichzelf het doel gesteld om 16 april een werelds grote campagne te starten die de cryptowereld zal veranderen.

Iets zegt me dat 16 april bekend wordt gemaakt dat een stille vennoot nog even anoniem wil blijven om zijn positie niet te marginaliseren, maar dat de andere partner enorm enthousiast is en XVG vanaf begin Q3 'het product' wereldwijd simultaan zal introduceren "Iedereen zal erover praten"!
Nogmaals thnx you guys! We hebben zoveel impuls gehad vanuit de community! Dit is uniek, iedereen zal nog precies weten waar hij was, wanneer all systems Go zijn!

En dan medio Q3 een kleine setback gehad, maar we blijven open naar de community en hebben daarom besloten in het belang van de prospectus van de wereldcampagne dat we eerst een vork moeten doen voordat we een stabiele basis hebben voor een presentatie van deze omvang omdat we al die transacties wel moeten kunnen verwerken. Niet alleen nu, maar ook redundant genoeg for many years to come!

• Rechtzodiegaat
Chris.nl schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:10:
Kortom; XVG heeft volle zakken en zichzelf het doel gesteld om 16 april een werelds grote campagne te starten die de cryptowereld zal veranderen.

Iets zegt me dat 16 april bekend wordt gemaakt dat een stille vennoot nog even anoniem wil blijven om zijn positie niet te marginaliseren, maar dat de andere partner enorm enthousiast is en XVG vanaf begin Q3 'het product' wereldwijd simulataan zal introduceren "Iedereen zal erover praten"!
Nogmaals thnx you guys! We hebben zoveel impuls gehad vanuit de community! Dit is uniek, iedereen zal nog precies weten waar hij was, wanneer all systems Go zijn!

En dan medio Q3 een kleine setback gehad, maar we blijven open naar de community en hebben daarom besloten in het belang van de prospectus van de wereldcampagne dat we eerst een vork moeten doen voordat we een stabiele basis hebben voor een presentatie van deze omvang omdat we al die transacties wel moeten kunnen verwerken. Niet alleen nu, maar ook redundant genoeg for many years to come!
Haha, je kunt zo aan boord daar _O-

• RickvN
Binance heeft eindelijk zijn eigen iOS app. Geen gesodemieter meer iedere week dat de app niet meer werkt en weer van een andere ontwikkelaar het gedownload moet worden :).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• hmr

hmr

RickvN schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:25:
Binance heeft eindelijk zijn eigen iOS app. Geen gesodemieter meer iedere week dat de app niet meer werkt en weer van een andere ontwikkelaar het gedownload moet worden :).
Kan hem nog niet vinden in de appstore..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-11 10:09
Ik krijg steeds van die klote 'Bunny Token' reclame op YouTube... Ik dacht dat Google crypto had gebanned, of geldt dat niet voor al hun platforms?

• hmr

hmr

Theniers schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:28:
Ik krijg steeds van die klote 'Bunny Token' reclame op YouTube... Ik dacht dat Google crypto had gebanned, of geldt dat niet voor al hun platforms?
Haha bezoek jij wel een gezellige amusementswebsites op je mobiel/computer ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Theniers schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:28:
Minder Playboy kopen :P

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-11 10:52
RickvN schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:25:
Bij mij nog niet hoor, krijg nog steeds "niet vertrouwde bedrijfsappontwikkelaar"

• RickvN
hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:26:
[...]

Kan hem nog niet vinden in de appstore..
je moet zoeken op 'Binance Holdings Limited' (zie evt. ook hun Instagram), ik kreeg hem eerst ook niet gevonden.

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-11 10:52
RickvN schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:32:
[...]

je moet zoeken op 'Binance Holdings Limited' (zie evt. ook hun Instagram), ik kreeg hem eerst ook niet gevonden.
Top heb hem nu ook.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-11 19:56
Wat mij betreft 1 grote Fake wat er gebeurd daar bij Verge.. De mensen zijn niet gek hoor..

• Rechtzodiegaat
r0bb schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:42:
Wat mij betreft 1 grote Fake wat er gebeurd daar bij Verge.. De mensen zijn niet gek hoor..
Toch blijft de koers redelijk overeind. Ik had verwacht dat ie al wel onder de 3 cent zou duiken het afgelopen uur.

• hmr

hmr

Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:04:
[...]

Toch blijft de koers redelijk overeind. Ik had verwacht dat ie al wel onder de 3 cent zou duiken het afgelopen uur.
Inderdaad.. hij komt nog niet in de buurt van mijn limit order.... Denk wel dat hij in elkaar zakt als het daadwerkelijk 16 april wordt... Dat kunnen ze niet goed praten.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Pelox
[...]

compensatie omdat btc weer een beetje aan het herstellen is. Mocht btc echt weer richting de 8.5/9 gaan dan profiteer je met verge automatisch mee. Tot het moment van teleurstelling natuurlijk dan klapt het..

Zero.

• ggj87
[...]

Krijg nou, zijn de mensen toch gek.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-11 19:56
Tokenpay heeft 90% van het ´benodigde´ geld gelapt (is natuurlijk nooit gelapt). Klinkt alsof meneer XVG wat korte termijn geld nodig had om zn business omhoog te houden wat nu lukt met de 10% donaties.

Sorry maar je kan niet eerst zeggen dat als het doel wordt gehaald meteen de Gamechanging partner wordt onthuld en vervolgens stellen dat we nog 3 (!) weken moeten wachten. Voor mij prima ritje van +30% maar als Verge aanhanger zou ik hier niet vrolijk van worden.

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Afbeeldingslocatie: http://www.thecryptotea.com/wp-content/uploads/2018/03/vergecrowdfund1.jpg

Vooral dit stuit mij tegen de borst... DIT STOND in de donatie sheet... DIT.. Niet 16 April. Misschien dat de video fake is maar dat kan ik mij niet voorstellen. Ik heb gesold en voel mij er op dit moment goed onder. Ja ik heb 800 verlies maar het is de hele tijd aankondiging op aankondiging op aankondiging....

BTC €94.837,08

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
hmr schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:05:
[...]

Inderdaad.. hij komt nog niet in de buurt van mijn limit order.... Denk wel dat hij in elkaar zakt als het daadwerkelijk 16 april wordt... Dat kunnen ze niet goed praten.
eerst die video van sunerok maar afwachten over het doel van 75 miljoen xvg en welke partner het wordt... ben benieuwd.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verge sucked. Ik had dit precies in december toen wraith zou uitkomen. Toen gesold nooit spijt van gehad. Nu flikken ze t weer.

• EHA1337
En het duurt nog wel even voor de video uitkomt. Verge timezone is EST welke 7 uur terug in de tijd is voor ons. Vanavond dus wellicht meer..

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Alweer 300 miljard ik denk dat we de 250/200 miljard gaan aantikken

• ggj87
Waarom neemt de waarde van USDT in BTC eigenlijk toe? Staat bijna 5% in de plus. Ik dacht dat het uitwisselen van BTC naar 'fiat' was maar blijkbaar kun je er nog op verdienen?

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:41
ggj87 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:37:
Waarom neemt de waarde van USDT in BTC eigenlijk toe? Staat bijna 5% in de plus. Ik dacht dat het uitwisselen van BTC naar 'fiat' was maar blijkbaar kun je er nog op verdienen?
Koers van de dollar?

• Bmfd
ggj87 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:37:
Als jij $10.000 in USDT hebt zitten terwijl btc op $10.000 staat, dan zou je er op dat moment 1 bitcoin mee kunnen kopen. Als btc vervolgens naar $5000 zakt en je hebt nog altijd die $10.000 in USDT, dan kun je 2 btc kopen: 100% winst in bitcoin. Bedoel je dat?

• ggj87
Ik bedoel de gele lijn op CMC.

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:41
Bmfd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:51:
[...]

Als jij $10.000 in USDT hebt zitten terwijl btc op $10.000 staat, dan zou je er op dat moment 1 bitcoin mee kunnen kopen. Als btc vervolgens naar $5000 zakt en je hebt nog altijd die $10.000 in USDT, dan kun je 2 btc kopen: 100% winst in bitcoin. Bedoel je dat?
Nee hij bedoelt denk ik dat de waarde van USDT wat kan veranderen.
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de waarde/koers van de dollar.

• gabn88
  • Laatst online: 26-11 08:30
DeeSung schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:35:
Alweer 300 miljard ik denk dat we de 250/200 miljard gaan aantikken
Sowieso verwacht ik deze week nog $6.3k voor BTC. Vanaf daar gestaffeld inkopen, ik ben er klaar voor.

• Bmfd
qwasd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:54:
[...]

Nee hij bedoelt denk ik dat de waarde van USDT wat kan veranderen.
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de waarde/koers van de dollar.
Hij zegt toch echt
Waarom neemt de waarde van USDT in BTC eigenlijk toe?
Daarnaast komen er fluctuaties voor in de waarde van USDT, maar 5% is wel erg veel en komt nauwelijks/niet voor.
ggj87 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:54:
Ik bedoel de gele lijn op CMC.
Dat leg ik toch net uit? :) De USDT-value van bitcoin verandert continu, dan verandert de hoeveelheid bitcoin die je met een USDT kunt kopen dus ook.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Moet zeggen dat de koers van BPT zich heel goed houd in deze barre tijden.

[ Voor 9% gewijzigd door tias86 op 27-03-2018 12:05 ]

• Pelox
Uiteindelijk 70% van mijn xvg omgezet in Ripple.. ik wist het ook niet meer.. Alles is klote op dit moment hahaha

Heb nog een plukje Verge over wat ik gewoon ga hodlen tot het 0,0001 waard is. Waarschijnlijk ben ik er dus zo vanaf :+

Zero.

Pagina: 1 ... 24 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!