Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.500 views

Onderwerpen

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06
PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:49:
[...]

Ik was een holder. Tot op het punt dat ik op zeg 1000 kocht en de prijs naar 2000 zag gaan om weer terug te zakken naar 1000. Toen was ik er wel klaar mee. Een daytrader ben ik niet. Ik koop nu in en hou weken of maanden vast om te verkopen en later terug in de stappen.
Volgens de definitie van sommigen hier ben je dus een die-hard holder :7

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bmfd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:46:
[...]

Ik ben zelf ook niet van het eeuwige holden, maar bij jou lijkt het er vaker op dat je van coin naar coin springt waarbij er soms maar een paar uur tussen zit. Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik heb het idee dat het niet zo heel effectief is en dat er daarnaast ook nog heel veel tijd in zit.
Klopt de laatste tijd is dat zeker het geval met ritjes op DGD enz. Maar dat komt omdat de markt gewoon beetje gek doet waardoor m'n vertrouwen is gedaald waardoor ik vaker switch en verkeerde keuzes maak. Maar daar leer ik van, zullen we maar zeggen. Nu heb ik mijn keuze gemaakt om een tijd in USDT te zitten al ergens vorige week donderdag dacht ik om het van de zijkant maar even te bekijken. Ik maak heel af'n toe weer een ritje maar in die paar dagen nog maar 2 keer weer ingestapt en uitgestapt. Als ik weer vertrouwen heb in de markt zul je mij ook niet meer zien rondjumpen tussen coins waar tevens veel tijd in gaat. Achja, heb binnenkort examens dus heb tijd zat 8)7 .

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:30
PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:49:
[...]

Ik was een holder. Tot op het punt dat ik op zeg 1000 kocht en de prijs naar 2000 zag gaan om weer terug te zakken naar 1000. Toen was ik er wel klaar mee. Een daytrader ben ik niet. Ik koop nu in en hou weken of maanden vast om te verkopen en later terug in de stappen.
Als je ze verkoopt. Laat je het dan storten op je bankrekening? Want deze transacties kosten toch iedere keer geld?

Verwijderd

je kunt toch ook beide zijn,75% hodl en 25% lekker me klooien

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Als je een beetje leuk zaken doet maken die transactiekosten van versturen en uitbetalen toch geen reet uit.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dionlinn schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:53:
[...]

Als je ze verkoopt. Laat je het dan storten op je bankrekening? Want deze transacties kosten toch iedere keer geld?
In de tussentijd heb ik het geld inderdaad op mijn rekening. De transactiekosten vind ik niet erg. Die zijn te verwaarlozen op de winsten.

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Hoe laat is dat Verge aankondiging gebeuren eigenlijk? Of weten we dat niet omdat ze geen persconferentie hebben belegd... 8)

[ Voor 40% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 26-03-2018 16:57 ]

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:30
PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:56:
[...]

In de tussentijd heb ik het geld inderdaad op mijn rekening. De transactiekosten vind ik niet erg. Die zijn te verwaarlozen op de winsten.
Via welke currency en welke site doe je dat dan?

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:27

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

interessante discussie natuurlijk, HODL of verkopen. Sowieso verkoop ik nu niets. Sta al met al nog wel iets in de plus. Als ik nu alles verkoop, heb ik nog winst. maar dat komt vooral door 2 coins die nog boven mijn inleg staan. Ik zie het eind 2018 wel. Kans is aanwezig dat het een beetje aanmoddert, we kunnen naar beneden (weg winst en inleg) en we kunnen omhoog. Tijd zal het leren. Achteraf kijk je een koe in de kont en weten we precies wat we wel en niet hadden meoten doen. Natuurlijk heb ik spijt dat ik in december de boel niet allemaal verkocht heb. En ja, ik had NEO moeten verkopen ten tijde van de ONT drop (rond de 140$ als ik mij goed herinner). Heb ik nu niets meer aan :P

Minder vaak blockfolio checken helpt ;)

Do { Ping } while ( LOL )

• tias86
Dionlinn schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:57:
[...]

Via welke currency en welke site doe je dat dan?
Wat staat eronder zijn naam? En je litebit bitonic bitstamp coinbase btcdirect kraken etc gebruiken.
En tweakers en google staat er vol mee, hoe te kopen en uitbetalen etc. (y)

[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 26-03-2018 17:03 ]

• Tominatie
  • Niet online
Rechtzodiegaat schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:56:
Hoe laat is dat Verge aankondiging gebeuren eigenlijk? Of weten we dat niet omdat ze geen persconferentie hebben belegd... 8)
Ze deden toch een crowdfunding actie waarbij ze $2miljoen aan Verge nodig hadden om de partnership rond te krijgen? Ik geloof dat ze dat niet gaan halen dus vraag me af of het wel doorgaat uberhaubt. Beetje geld bedelen bij je users voor een partnership, klinkt als een scam.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-11 10:02
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:51:
[...]

Klopt de laatste tijd is dat zeker het geval met ritjes op DGD enz. Maar dat komt omdat de markt gewoon beetje gek doet waardoor m'n vertrouwen is gedaald waardoor ik vaker switch en verkeerde keuzes maak. Maar daar leer ik van, zullen we maar zeggen. Nu heb ik mijn keuze gemaakt om een tijd in USDT te zitten al ergens vorige week donderdag dacht ik om het van de zijkant maar even te bekijken. Ik maak heel af'n toe weer een ritje maar in die paar dagen nog maar 2 keer weer ingestapt en uitgestapt. Als ik weer vertrouwen heb in de markt zul je mij ook niet meer zien rondjumpen tussen coins waar tevens veel tijd in gaat. Achja, heb binnenkort examens dus heb tijd zat 8)7 .
Maar je hoeft toch geen posities aan te houden als je op dit moment weinig vertrouwen in de markt hebt? Daar valt naar mijn mening ook veel winst mee te behalen.

Ik zit ondertussen al 2 maanden lang voor het grootste deel in fiat en ik wacht net zo lang totdat ik het idee heb dat er weer een positiever sentiment is. Met de huidige koersen van de altcoins kan ik zo ongeveer overal m’n posities verdubbelen en dat heb ik bereikt met alleen maar te wachten en voor de rest niets te doen.

Verwijderd

Persoonlijk hodl ik mijn shitcoins for life.

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:00:
[...]

Wat staat eronder zijn naam?
Dat die er staat kan ik niets aan doen. Staat er puur door de reacties op het forum. Zo heb ik onder andere ook motor en waterkoeling er staan als ik in die topics reageer.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ook een shitcoins holder hier.

Weg

• tias86
PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:05:
[...]

Dat die er staat kan ik niets aan doen. Staat er puur door de reacties op het forum. Zo heb ik onder andere ook motor en waterkoeling er staan als ik in die topics reageer.
Jij hebt het altijd over BTC dus ik trek mijn conclusies maar (y)

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
Bmfd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:02:
[...]

Maar je hoeft toch geen posities aan te houden als je op dit moment weinig vertrouwen in de markt hebt? Daar valt naar mijn mening ook veel winst mee te behalen.

Ik zit ondertussen al 2 maanden lang voor het grootste deel in fiat en ik wacht net zo lang totdat ik het idee heb dat er weer een positiever sentiment is. Met de huidige koersen van de altcoins kan ik zo ongeveer overal m’n posities verdubbelen en dat heb ik bereikt met alleen maar te wachten en voor de rest niets te doen.
Same. In die zin is in fiat wachten ook gewoon een vorm van Hodlen :+

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:07:
[...]

Jij hebt het altijd over BTC dus ik trek mijn conclusies maar (y)
Dat is ook zo. Zolang er geen enkele andere is die echt bruikbaar is in het dagelijks leven zie ik er niets in. BTC denk ik van dat het zal blijven als digitaal goud. Mogelijk komt er een munt die wel bruikbaar is en gaat BTC daardoor dood. Tot die tijd heb ik weinig vertrouwen in andere munten op de lange termijn.

Ben bijna in ETH gestapt toen ie op iets van 20 dollar stond. Ik zat toen al in BTC. Alleen toen ging ETH naar de 100 dollar en durfde ik het niet meer aan om daar in te stappen. Dat was achteraf toch wel een beetje jammer _O- Dus ja, het enige wat ik doe is met BTC :P

• Tominatie
  • Niet online
Bitcoin down -> DGD up.

Maakt een mooi ritje zeg, jezus.

• Rechtzodiegaat
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:00:
[...]

Ze deden toch een crowdfunding actie waarbij ze $2miljoen aan Verge nodig hadden om de partnership rond te krijgen? Ik geloof dat ze dat niet gaan halen dus vraag me af of het wel doorgaat uberhaubt. Beetje geld bedelen bij je users voor een partnership, klinkt als een scam.
Lastig. Ik heb daar best wat in zitten nu en zit te dubben wat wijsheid is. Spreiden over wat andere alts die nu ook laag staan of volle bak gokken dat Verge 40% pakt vannacht...

[ Voor 9% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 26-03-2018 17:17 ]

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-11 14:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Rechtzodiegaat schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:16:
[...]

Lastig. Ik heb daar best wat in zitten nu en zit te dubben wat wijsheid is. Spreiden over wat andere alts die nu ook laag staan of volle bak gokken dat Verge 40% pakt vannacht...
Ik weet ook niet wat ik moet doen, sta nu op dik verlies en heb nog steeds alles in de verge zitten. Nu alles gezakt is zou ik ook over kunnen stappen. Tokenpay heeft trouwens aangekondigd iedere betaling van 1 Miljoen verge te verdubbelen.

BTC €94.837,08

• Tominatie
  • Niet online
Rechtzodiegaat schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:16:
[...]

Lastig. Ik heb daar best wat in zitten nu en zit te dubben wat wijsheid is.
Ja ik snap het. Verge heeft sowieso altijd een beetje aangekloot met announcements (ook toen geloof ik met het wraith protocol) correct me if i'm wrong. Maar dat ze geld ophalen voor die partnership is ook wel weer te begrijpen, ze hebben namelijk geen ICO gehad waardoor ze deze inkomsten zijn misgelopen.

Maar denk dat de announcement alleen maar kan tegenvallen door de hype die ze hebben gecreëerd.
Zet het voor jezelf op een rijtje en kijk wat dan het beste is.

• Bmfd
Er gingen laatst al geruchten de ronde dat Twitter crypto-ads zou gaan bannen, maar nu ook Reuters er verslag over doet, lijkt het officieel te worden
BREAKING: Twitter says it will ban most advertising of cryptocurrencies on its platform $TWTR
https://twitter.com/ReutersBiz/status/978286325261590528

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-10 20:25
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:04:
Persoonlijk hodl ik mijn shitcoins for life.
Dit, momenteel doe ik het ook. Had niet verwacht dat ik in het rood zou komen te staan, maar nu dus wel :P. Ik heb vandaag een deel van mijn ether verkocht om in ieder geval het inlegrisico te verminderen. Mocht het positieve sentiment weer aantrekken dan ga ik er vanuit mijn ARK ervoor zorgt dat mijn gehele portfolio weer in het groen komt te staan.

Ik heb absoluut veel vertrouwen in dat project en het is een zeer professioneel project in mijn optiek, maar damn. Die coin heeft me echt niks opgeleverd, en ik heb er 550 van. Tevens gespreid gekocht, want ja, cost averaging en zo... De prijs is nu weer op het niveau van september 2017 terwijl ether en bitcoin 200 tot 250% staan t.o.v. september.

Ach ja, part of the game.

• koelebobes
  • Laatst online: 23-11 14:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik weet niet wie deze man is maar ik denk dat hij ons vandaag misschien wel gaat redden...

https://verge-blockchain....z3Nz5VF8s5CuimcJY7cjuBBV4

Kijk dan hoeveel hij gekocht heeft VANDAAG

BTC €94.837,08

Verwijderd

ruudvgeleuken schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:31:
[...]

Dit, momenteel doe ik het ook. Had niet verwacht dat ik in het rood zou komen te staan, maar nu dus wel :P. Ik heb vandaag een deel van mijn ether verkocht om in ieder geval het inlegrisico te verminderen. Mocht het positieve sentiment weer aantrekken dan ga ik er vanuit mijn ARK ervoor zorgt dat mijn gehele portfolio weer in het groen komt te staan.

Ik heb absoluut veel vertrouwen in dat project en het is een zeer professioneel project in mijn optiek, maar damn. Die coin heeft me echt niks opgeleverd, en ik heb er 550 van. Tevens gespreid gekocht, want ja, cost averaging en zo... De prijs is nu weer op het niveau van september 2017 terwijl ether en bitcoin 200 tot 250% staan t.o.v. september.

Ach ja, part of the game.
Pijnlijk idd. Maar zolang je coins hold waar je een goed gevoel bij hebt is het geen probleem denk ik. Mocht de markt weer een keertje goed bullish gaan dan komt het allemaal wel goed.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

koelebobes schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:33:
Ik weet niet wie deze man is maar ik denk dat hij ons vandaag misschien wel gaat redden...

Het gaat ook maar door zie ik, wat daar binnen stroomt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Haha guilty. Denk moet mijn mede vergins toch beetje uit de brand helpen he. ;)

• Tominatie
  • Niet online

Holyfuck. Hij bezit 1,5% van alle Verge. Netjes.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Wie zit er hier op de 0.5BTC volume traded met QTUM pairs trouwens?

Verwijderd

ik ben met de kerst ingestapt en toen was alles op ath natuurlijk
maar ik heb eigenlijk geen idee wat normale waardes zijn van coins
als ik dan neo neem,waar zou die op horen te staan?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:55:
Dat is op het ogenblik de million dollar question voor alle coins.

Wat is een normale prijs voor cryptocurrency, antwoord is volgens mij nog steeds: "wat een gek ervoor geeft." :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Helaas weet niemand dat, omdat er fundamenteel te weinig staat om er echt waarde aan te geven.
Het is allemaal nog alpha/beta dus lastig om hier een waarde aan te koppelen.

Alles is waarschijnlijk nog steeds overvalued.

PSN: Eczeem

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:39:
[...]

Pijnlijk idd. Maar zolang je coins hold waar je een goed gevoel bij hebt is het geen probleem denk ik. Mocht de markt weer een keertje goed bullish gaan dan komt het allemaal wel goed.
Dit dus! Hoewel ik zo m'n ergernissen heb qua het bij elkaar joelen van geld ipv met daadwerkelijke toepassingen te komen, geloof ik ook dat deze markt weer een keertje goed bullish gaat. Misschien dec '21 pas.

Ik wil nog één keer op de komende dip bijkopen en dan lijkt het me 't beste om dit topic / m'n pf niet meer te volgen. Ik wil zo'n 4x over de kop met een hodl strategie, dan kan ik het beter loslaten en om de 4 maand m'n pf checken ipv wat ik nu doe.

• PilatuS
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:00:
[...]

Wat is een normale prijs voor cryptocurrency, antwoord is volgens mij nog steeds: "wat een gek ervoor geeft." :)
Je kan ook gewoon een standaard groei lijn trekken. Is voor nieuwe munten alleen niet te doen, maar voor BTC en LTC bijvoorbeeld wel.

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:00:
[...]

Waar zijn die gekken als je ze nodig hebt :P

Dotabuff profile

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/kshr3tkvd4o01.jpg

Bijna snijden die 2 lijnen elkaar wat een golden cross betekent. Dit is het tegenovergestelde van de death cross, dus erg positief. 20k soon.

Wat is TA toch een prachtig iets :+

• Flagg
  • Niet online

Flagg

PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:02:
[...]

Je kan ook gewoon een standaard groei lijn trekken. Is voor nieuwe munten alleen niet te doen, maar voor BTC en LTC bijvoorbeeld wel.
En dan is nu de vraag wat een standaard groeilijn voor crypto is. Zelfs btc heeft volgens mij nog veel te weinig historie en is veel te grillig om zo'n lijn te kunnen trekken.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Rechtzodiegaat
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:10:
[afbeelding]

Bijna snijden die 2 lijnen elkaar wat een golden cross betekent. Dit is het tegenovergestelde van de death cross, dus erg positief. 20k soon.

Uitgeprint en boven mijn bed gehangen!

• tias86
Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:12:
[...]

En dan is nu de vraag wat een standaard groeilijn voor crypto is. Zelfs btc heeft volgens mij nog veel te weinig historie en is veel te grillig om zo'n lijn te kunnen trekken.
Je moet toch ergens een lijn trekken! :P

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

Met btc kan je 2 / 3 jaar uitzoomen toch?

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Kan prima hoor.

Afbeeldingslocatie: https://fixwillpower.com/wp-content/uploads/2013/04/bubble.jpg

Deze kan je ook prima loslaten op BTC. Het gaat dan om de mean lijn.

• Rechtzodiegaat
tias86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:13:
[...]

Je moet toch ergens een lijn trekken! :P
Klopt. Tijd om op je strepen te gaan staan. Maar wel opletten, want het is een dun lijntje. Zelfs als je een streepje voor hebt.

• Alabama_man
Mijn mening is dat de prijs van crypto's in het algemeen wordt gedreven door de Greater fool theory (https://en.wikipedia.org/wiki/Greater_fool_theory). De vraag is daarom eerder: wat vind jij waar deze op hoort te staan? Afhankelijk van het antwoord koop of verkoop je ;)

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:51
Alabama_man schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:15:
[...]

Mijn mening is dat de prijs van crypto's in het algemeen wordt gedreven door de Greater fool theory (https://en.wikipedia.org/wiki/Greater_fool_theory). De vraag is daarom eerder: wat vind jij waar deze op hoort te staan? Afhankelijk van het antwoord koop of verkoop je ;)
Mwoah, wat ik vind en wat het momenteel is zit wel verschil in.

ik vind Bitcoin niet meer waard dan een eurotje of max een tientje.. waarom zoveel ?

Toch zou ik bijkopen op 5000 omdat het word gezien als lage prijs blijkbaar..

• Alabama_man
[afbeelding]

Geen idee wat een golden cross is dus heb het even opgezocht.
The golden cross is a bullish breakout pattern formed from a crossover involving a security's short-term moving average (such as the 15-day moving average) breaking above its long-term moving average (such as 50-day moving average) or resistance level. As long-term indicators carry more weight, the golden cross indicates a bull market on the horizon and is reinforced by high trading volumes.
https://www.investopedia.com/terms/g/goldencross.asp
Als ik dit zo lees is er ook een hoog handelsvolume voor nodig. En laat dit nu net hetgeen zijn dat sinds de 20k piek dalende is.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06
[afbeelding]

Zie ik daar nou vlak voor die death cross ook al een golden cross zichtbaar? Rare definitie van 20k heb jij dan :P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:15:
[...]

Kan prima hoor.

[afbeelding]

Deze kan je ook prima loslaten op BTC. Het gaat dan om de mean lijn.
Dat heet achteraf de lijn zo neerleggen dat ie klopt en met een gunstig gekozen tijdlijn. :) Of net zo lang wachten tot ie het lijntje weer raakt.

Er is geen vermogensbeheerder op deze wereld aanwezig die het geld van zijn klanten durft over te leveren aan dat lijntje. ;)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Chris.nl schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:14:
[...]

Met btc kan je 2 / 3 jaar uitzoomen toch?
Ja maar de huidige charts die ze gebruiken van de ouderwetse stock market zijn gebaseerd op decennia historie met heel veel verschillende scenario's en onderliggende economieen en trends daarin.

Varkenscyclus alleen al is meen ik 7 jaar.

Het voelt voor mij een beetje alsof mensen houvast zoeken om de koers te kunnen verklaren en achteraf opeens allemaal patronen zien.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[afbeelding]

#WhenLambo #MoonSoon ... vanaf nu promoveren we jou tot meester in de TA, en ieder uur verwachten we een paar lijnen die louter positief zijn. oOo

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Het gebruik van de volgende emoticons wordt met klem bemoedigd.
*O* , oOo , :) , (y) , d:)b
Het gebruik van combinaties en meerdere op rij verdient zelfs een karma punt.

Een bericht zou kunnen beginnen met:
*O* oOo :)F - *O* oOo :)F - *O* oOo :)F - *O* oOo :)F
gevolgd door uitsluitend een TA, al dan niet op z'n kop en/of in spiegelbeeld om de verwachting naar wens in te vullen.

Zijn er nog vragen?

• Tominatie
  • Niet online
*O* We breken bijna de 8100 door, het volume is behoorlijk aan het stijgen. Op twitter is #goldencross nummer 1 trending. Geruchten gaan dat whales uit China op het punt van instappen staan. Zelfs Ven gaat over de kop, oh nee die mag ik niet noemen. Zelfs op facebook maken de oudjes al grapjes dat je beter naar de charts kan kijken nu, dan naar het Nederlands Elftal. WAT EEN SPEKTAKEL *O* *O* oOo oOo

LETS GO, MOON :)F

Verwijderd

_/-\o_ even jullie,s advies gevolgd d:)b en zelf wat lijnen getrokken :)F over neo heen *O* moonnnnnnnn *O*

• Bmfd
-

[ Voor 99% gewijzigd door Bmfd op 26-03-2018 19:13 ]

• PilatuS
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:24:
[...]

Dat heet achteraf de lijn zo neerleggen dat ie klopt en met een gunstig gekozen tijdlijn. :)
Als je er zo over denkt dan had je vraag ook geen zin.

Verwijderd

oOo oOo oOo Omdat iedereen hier lekker losgaat heb ik zelf ook een paar beste lijnen gelegd. d:)b Ik voel me nu echt super positief!!! Fuck yeah wat gaan we kopen, komop dan!!! oOo oOo oOo

• Bmfd
Announcement van de Litecoin Foundation over Litepay
We wanted to inform you that a couple of days ago, the Litecoin Foundation was contacted by Kenneth Asare, CEO of LitePay, informing us that he has ceased all operations and is preparing to sell the company.
(...)
We are greatly disheartened that this saga has ended in this way and we apologize for not doing enough due diligence that could have uncovered some of these issues earlier. We are currently working hard to tighten our due diligence practices and ensure that this does not happen again.
Toch wel jammer. Hopelijk lukt het de nieuwe eigenaar straks wel om er een succes van te maken.

• PilatuS
  • Niet online
Vind het wel grappig dat mensen denken dat TA volledig onzin is. Ondertussen heb ik hele leuke winsten gepakt en ben ik ruim op tijd uitgestapt. De laatste keer uitgestapt op 11.2k toen de top 11.8k was. Wat denk je dat whales doen ? Er gigantische bedragen op de gok in gooien ? Volgens mij ben ik hier 1 van de weinige met winst. Dus ja, denk maar dat het allemaal onzin is hoor, prima :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:42:
[...]

Als je er zo over denkt dan had je vraag ook geen zin.
Nou trek die lijn maar door dan en geef aan waar we over een jaar ongeveer zijn. Achteraf neerleggen heeft echt geen enkele zin. Dan gaan we over een jaartje er gezellig met elkaar er om lachen. (Mij uitlachen kan ook natuurlijk :P)

Zeker niet over zo'n korte periode waar je nog nauwelijks kan spreken over terugkerende en herkenbare patronen.

• Alabama_man
vinno86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:20:
[...]

Mwoah, wat ik vind en wat het momenteel is zit wel verschil in.

ik vind Bitcoin niet meer waard dan een eurotje of max een tientje.. waarom zoveel ?

Toch zou ik bijkopen op 5000 omdat het word gezien als lage prijs blijkbaar..
Zodra je iets koopt ga je akkoord met de prijs die ervoor wordt gevraagd. Dus ondanks dat je zelf vind dat het max een tientje waard is blijkt het in de praktijk voor jou (op moment van aanschaf) toch een stuk meer waard te zijn. Tevens doe je dit ook in de hoop het later voor meer te verkopen. Wat weer prima aansluit op de Greater fool theory.

• PilatuS
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:51:
[...]

Nou trek die lijn maar door dan en geef aan waar we over een jaar ongeveer zijn. Achteraf neerleggen heeft echt geen enkele zin. Dan gaan we over een jaartje er gezellig met elkaar er om lachen. (Mij uitlachen kan ook natuurlijk :P)

Zeker niet over zo'n korte periode waar je nog nauwelijks kan spreken over terugkerende en herkenbare patronen.
Die lijn kan veel langer lopen dan op het plaatje. Het doel van het plaatje is de run naar de 20k er buiten laten. Je kan prima vanaf 2011 of 2013 dezelfde lijn trekken. Crypto gaat sowieso harder per jaar in procenten dan andere dingen. Trek je de lijn een stuk langer kom je op ongeveer 6 tot 7k uit voor een normale prijs op dit punt. Nou is dat natuurlijk vrij ruim, maar het is geen 3k en ook geen 10k. De 20k was een uitschieter, geen normale koers. Het plaatje geeft die 20k aan, niet de hele lijn van een aantal jaar. Het plaatje was om de mean lijn aan te geven.

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 26-03-2018 18:58 ]

Verwijderd

mijn gevoel zegt dat btc hard gaat zakken
( oOo ik zit er altijd naast d:)b )
heb trouwens toch ook maar wat xvg gekocht,op basis van je weet nooit

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2018 18:59 ]

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:50:
Vind het wel grappig dat mensen denken dat TA volledig onzin is. Ondertussen heb ik hele leuke winsten gepakt en ben ik ruim op tijd uitgestapt. De laatste keer uitgestapt op 11.2k toen de top 11.8k was. Wat denk je dat whales doen ? Er gigantische bedragen op de gok in gooien ? Volgens mij ben ik hier 1 van de weinige met winst. Dus ja, denk maar dat het allemaal onzin is hoor, prima :)
Ik denk zelf dat TA een geloof is. Maar net zoals elk geloof heeft het aanhangers, waardoor de koers wel degelijk beïnvloed kan worden.

Ben dan wel benieuwd wat jij denkt van de huidige koers. Waarom gaan we naar beneden/omhoog deze periode volgens jou?

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:59:
[...]

Ik denk zelf dat TA een geloof is. Maar net zoals elk geloof heeft het aanhangers, waardoor de koers wel degelijk beïnvloed kan worden.

Ben dan wel benieuwd wat jij denkt van de huidige koers. Waarom gaan we naar beneden/omhoog deze periode volgens jou?
Heb je al eens naar support en resistance gekeken bij TA ? Tuurlijk klopt niet iedere grafiek en zit het er ook vaak genoeg naast. Als je gaat kijken naar support en resistance klopt dat wel vrijwel iedere keer. Dat is sowieso iets waar je wat mee kan om je aankoop en verkoop te timen. Verder kijk ik naar heel veel TA's en zie ik ook wel dat er genoeg niet kloppen. Maar als je er vaak naar kijkt zie ik wel dat er genoeg zijn die wel kloppen. Hoe dan ook, tot op nu is het voor mij zeer nuttig geweest om te bepalen waar ik aankoop en verkoop.

Wat ik over de huidige koers denk is dat we deze week nog verder omlaag gaan. De 8k is een resistance en als deze gebroken word, wat ik denk trouwens, gaan we sowieso verder omlaag naar 7.5k.

Wat mij ook opvalt is dat wanneer een maandag slecht begint het meestal de hele week slecht gaat. Het herstel is dan vaak op zondag. Doet zondag en maandag nacht het goed, gaat vaak de hele week goed.

Tuurlijk zit er een hoop onzin bij TA en klopt er veel niet, maar voor mij is het tot nu toe zeer nuttig geweest. En los van dat, genoeg mensen die met grote bedragen spelen geloven er wel in. Dat alleen al zorgt er voor dat het vaak genoeg uitkomt zoals je zelf al zegt.

Edit: Ik geloof ook niet in TA als: Volgende week staan we daar en over 3 maanden staan we daar. Ik werk er mee op dagen en weken, niet maanden. Gebeurt er iets anders dan verwacht dan veranderd de TA ook en handel ik dan ook naar. Op korte termijn kan je er veel mee, op lange termijn vrijwel niets vind ik.

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 26-03-2018 19:08 ]

Verwijderd

https://themerkle.com/her...now-according-to-experts/
hier word ik erg blij van,zou ik dan toch aan de goede kant van het geluk varen? *O*

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ja en daar gaan we !!

*O* oOo oOo :)F *O* oOo *O*

Nu ook op RTL nieuws in het breaking nieuws !
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1803/385414/8jpAWG9i.png

Volgens analisten wereldwijd is de goudprijs zojuist compleet in elkaar gedonderd, en stijgt de Bitcoin koers met de minuut op dit moment, de verwachtingen vanuit de financiele markten wereld wijd is dat Bitcoin vanavond nog de $100.000 grens ruw zal doorbreken. Amerika heeft zijn eerste schepen vol geladen met goud, en zal een deze zo'n 80km uit de kust Florida dumpen tot nader .. Het gerucht gaat dat Fort Knox reeds enkele maanden geleden al leeggehaald is en omgebouwd tot MEGA serverpark.

Om 20:05 vanavond zullen de Chinese en Amerikaanse president naar alle waarschijnlijkheid uitspreken dat een toekomst zonder Bitcoin niet meer mogelijk is en het voortbestaan van deze wereld niet langer zonder Litecoins, Bitcoins en Ethereum kan verder gaan.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1803/385429/InHT1cEx.jpg

Zelfs de Dalai Lama poste zojuist het volgende bericht;
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1803/385430/yL43Fwf2.jpg

• Flagg
  • Niet online

Flagg

PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:55:
[...]

Die lijn kan veel langer lopen dan op het plaatje. Het doel van het plaatje is de run naar de 20k er buiten laten. Je kan prima vanaf 2011 of 2013 dezelfde lijn trekken. Crypto gaat sowieso harder per jaar in procenten dan andere dingen. Trek je de lijn een stuk langer kom je op ongeveer 6 tot 7k uit voor een normale prijs op dit punt. Nou is dat natuurlijk vrij ruim, maar het is geen 3k en ook geen 10k. De 20k was een uitschieter, geen normale koers. Het plaatje geeft die 20k aan, niet de hele lijn van een aantal jaar. Het plaatje was om de mean lijn aan te geven.
Nee mee eens die december uitschieter moet je gewoon vergeten, maar da's redelijk common sense. Achteraf.

Tijdens die piek had je onnoemelijk veel TA's die gewoon een vrolijke lijn verder omhoog aangaven of op zijn minst enkel afvlakte.

Er zijn hele volksstammen de boot in gegaan op de piek en er waren verdomd weinig TA's die jouw lijn op dat moment gaven als redelijk verloop.

En met zoveel TA's zullen er wat geweest zijn die het wel correct hadden, nu is de vraag of diezelfde mensen daarna ook nog een goede trackrecord hadden.

• Tominatie
  • Niet online
@Turbo-Puppy 1 seconde na jouw post, stort de boel onder de 8k, woow.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:21
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:10:
Ja en wat een sell walls worden er steeds opgetrokken

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Verwijderd

als ik de experts moet geloven gaat casinocoin top 9 :Y ,waar koop je een lambo? oOo

• PilatuS
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:10:
[...]

Nee mee eens die december uitschieter moet je gewoon vergeten, maar da's redelijk common sense. Achteraf.

Tijdens die piek had je onnoemelijk veel TA's die gewoon een vrolijke lijn verder omhoog aangaven of op zijn minst enkel afvlakte.

Er zijn hele volksstammen de boot in gegaan op de piek en er waren verdomd weinig TA's die jouw lijn op dat moment gaven als redelijk verloop.

En met zoveel TA's zullen er wat geweest zijn die het wel correct hadden, nu is de vraag of diezelfde mensen daarna ook nog een goede trackrecord hadden.
Zie mijn post hierbovven ook voor verdere uitleg. TA werkt ook niet op lange termijn, maar op korte termijn vind ik dat je er heel veel mee kan. En ja, die TA veranderd dan ook vaak, maar dat is ook niet erg.
PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:14:
Het zou mij verbazen als we niet onder de 8k gaan.
:P

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 26-03-2018 19:15 ]

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:51
Alabama_man schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:52:
[...]

Zodra je iets koopt ga je akkoord met de prijs die ervoor wordt gevraagd. Dus ondanks dat je zelf vind dat het max een tientje waard is blijkt het in de praktijk voor jou (op moment van aanschaf) toch een stuk meer waard te zijn. Tevens doe je dit ook in de hoop het later voor meer te verkopen. Wat weer prima aansluit op de Greater fool theory.
Nee, ik vind dat het niet zo duur hoeft te zijn.. als ik er voor betaal wat ik eigenlijk wil dan kan ik het dus nooit kopen.

Die 2,39 voor me koffie in de supermarkt vind ik ook teveel maar ik heb weinig andere keus.

Het is meer meeloperij dan er een waarde aan toekennen. Denk dat niemand Bitcoins gaat kopen bij 7.000 euro omdat ie vind dat ze dat waard zijn..

Je koopt ze inderdaad alleen met de hoop ze voor meer te verkopen, zal mij een worst wezen of die Bitcoin 5 euro is of 5000.. van 5 naar 10 is hetzelfde als van 5000 naar 10.000..

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Een wolkenkrabber begint ook 30 meter onder de grond ... :Y

• Tominatie
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:12:
[...]

Ja en wat een sell walls worden er steeds opgetrokken
Ja jezus, elke buywall wordt gelijk opgevreten. Behoorlijke selloff

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:14:
[...]

Zie mijn post hierbovven ook voor verdere uitleg. TA werkt ook niet op lange termijn, maar op korte termijn vind ik dat je er heel veel mee kan. En ja, die TA veranderd dan ook vaak, maar dat is ook niet erg.
zou best kunnen werken,maar een ta zal er toch ook wel eens volledig naast zitten?

[...]

[...]

:P

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
We storten naar beneden

Weg

• Tominatie
  • Niet online
tering jantje dit gaat echt naar de 7k op deze manier

[ Voor 101% gewijzigd door Tominatie op 26-03-2018 19:23 ]

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:16:
[zou best kunnen werken,maar een ta zal er toch ook wel eens volledig naast zitten?]
Niet eens wel eens, heel vaak zelfs. Sowieso zitten er genoeg bij van mensen die maar wat roepen. Ik ga ook niet uit van 1 TA van 1 persoon. Ik kijk naar tig TA's en de onderbouwing en trek dan mijn eigen plan. En dus alleen op de termijn van dagen of hooguit weken. Komt er goed nieuws of slecht nieuws kan het zomaar omslaan.
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:20:
tering jantje dit gaat echt naar de 7k op deze manier

edit: sell wall van 5000btc op 7880, sellwal op 7860 van 3000btc, aiiiiii gaat lekkerrrr

edit: bulltrap
Dat gebeurt er als een key resistance gebroken word en de ene na de andere sell order getriggert word.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 26-03-2018 19:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:57:
mijn gevoel zegt dat btc hard gaat zakken
( oOo ik zit er altijd naast d:)b )
heb trouwens toch ook maar wat xvg gekocht,op basis van je weet nooit
-O- was niet de bedoeling dat ik gelijk zou krijgen

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:23:
Dat gebeurt er al een key resistance gebroken word en de ene na de andere sell order getriggert word.
Nou idd, behoorlijk rap allemaal. Die 7500 van jou is denk behoorlijk realitisch.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
BTC seems most likely to take out support at $8,200 and re-test $7,240 (recent low) this week.

The weekly chart favors a drop to $6,600 (weekly 50-MA).

Intraday bullish scenario: A move above $8,550 (4-hour 50-MA) could yield a re-test of $9,177 (March 21 high) and $9,200.

• tias86
*O* Dat zijn die mtgox bitcoins weer DUIZENDEN BITCOINS EN ZE BLIJVEN MAAR KOMEN *O*

[ Voor 44% gewijzigd door tias86 op 26-03-2018 19:26 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Turbo-Puppy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:16:
[...]

Een wolkenkrabber begint ook 30 meter onder de grond ... :Y
That's the spirit! _/-\o_

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:24:
[...]
Die 7500 van jou is denk behoorlijk realitisch.
Als we daar komen is het de vraag of ie stand houd. Ik weet absoluut niet zeker dat we naar de 7500 gaan hoor, ik vermoed het alleen. Mogelijk stopt het bijvoorbeeld op 7600. Aan de andere kant kan het ook nog wel lager dan die 7500, het is voor mij een punt om goed naar te kijken of ik wil gaan kopen of niet.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Waar komt die huge selloff van BTC vandaan eigenlijk? Best wel bizarre duikvlucht ineens.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:28:
Waar komt die huge selloff van BTC vandaan eigenlijk? Best wel bizarre duikvlucht ineens.
De ene sellorder triggert de volgende. Die op 7995 zorgt voor de val naar 7975 en die triggert de order op die stand weer. Dan krijg je een domino effect.

• Helix
  • Laatst online: 23:38
En de whales maken er dankbaar gebruik van. Manipulatie tot en met.

• Tominatie
  • Niet online
Ach, ik pak mijn positie in NEO en ziet het binnenkort wel weer. Fuck it.

Kwestie van niet naar de charts kijken....

[ Voor 23% gewijzigd door Tominatie op 26-03-2018 19:32 ]

Verwijderd

wat duurt het lang voor een deposit binnen is?
zit al 2 uur te wachten en onder tussen is de coin die ik kopen wil van -30 naar - 7 % gegaan
jammer weer

• tias86
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:34:
wat duurt het lang voor een deposit binnen is?
zit al 2 uur te wachten en onder tussen is de coin die ik kopen wil van -30 naar - 7 % gegaan
jammer weer
Dat komt omdat het druk is, wanneer het eigenlijk snel moet zijn word het juist traag, ondanks al die geweldige snelle blockchain netwerken 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 26-03-2018 19:42 ]

• yinx84
  • Laatst online: 12-11 19:49
https://mobile.twitter.com/BMWUSA/status/976149675861458944

Excuus als deze al voorbij gekomen is... maaruh... :')

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:21
:')
Nou daar raken we ook nooit meer vanaf

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Tominatie
  • Niet online
Oef, dit betekent het einde van Ven.

Edit: Just to clarify, VeChain is participating in the BMW Startup Garage programme. As a Venture Client, the BMW Group becomes a customer of the start-up at a time when the product, technology or service is not yet ready for the market.

[ Voor 31% gewijzigd door Tominatie op 26-03-2018 19:46 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

DAMAGE schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:28:
Hopen dat dat nare vervelende Chineze curatortje van MtGox eens even een paar duizend coins naar een niet bestaand adres overmaakt. Dat verziekt de hele markt namelijk momenteel. Wanneer vraag en aanbod uit balans raken, doet de markt de gekste dingen met prijzen.

De huizenmarkt / eigenaren waren hier 10 jaar geleden getuige van.

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Ik kan niet wachten tot het moment dat Bitgrail 20% van mijn gestolen Nano's gaat terug geven. Huidige koers onder de 6,50. Ik ga vast naar een Lambo kijken!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tot op heden waren derivaten het grootste financiële kut product wat je kon kopen, maar volgens mij heeft crypto vandaag met vlag en wimpel die strijd gewonnen. Wat een teloorgang zeg ... ongelooflijk!
De ene randdebiel na de andere debiel begint te panic sellen en al die kut bots die elkaar volgen en triggeren ... stiekem hoop ik gewoon dat iedereen met een tradingbot met een mega verlies vanavond zit, flikker op met die markt-verziekende klote dingen. })

Je kunt nauwelijks anticiperen op die bots ... zet je een order, bam, duikt er 1 onderdoor ..derhalve hoop ik dat de gemiddelde bot eigenaar eind deze week met een verlies van 95% zit opgescheept.

• Tominatie
  • Niet online
Eens met jou, @Turbo-Puppy. Die pleuris bots moeten lekker opzouten, ga gewoon met zijn alle lekker ouderwets speculeren en koop zelf je crypto in.

Enige positieve is dat WPR een stijging doormaakt!

[ Voor 15% gewijzigd door Tominatie op 26-03-2018 20:12 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Probeer net wat te kopen op 2 sats boven de prijs, redelijke order, ik heb letterlijk 10/12 keer die order moeten zetten en nog is de helft niet gevuld, terwijl en zat aanbod was ...althans, hij stond al onderin het orderbook steeds. Tijd dat exchanges bots gaan verbieden.

• tias86
Ik druk altijd op gewoon buy and sell gaat altijd goed (y)

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:11:
Eens met jou, @Turbo-Puppy. Die pleuris bots moeten lekker opzouten, ga gewoon met zijn alle lekker ouderwets speculeren en koop zelf je crypto in.
_/-\o_ _/-\o_

XRP = trash

• Alabama_man
vinno86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:15:
[...]
Nee, ik vind dat het niet zo duur hoeft te zijn.. als ik er voor betaal wat ik eigenlijk wil dan kan ik het dus nooit kopen.

Die 2,39 voor me koffie in de supermarkt vind ik ook teveel maar ik heb weinig andere keus.
Ik stel het misschien wat zwart wit, maar door daadwerkelijk een bedrag voor iets te betalen ga je gewoon akkoord met de gevraagde waarde en is het in een zekere zin ook wat je er zelf voor over hebt. Helemaal in de context van een situatie waarbij je datgeen dat je koopt eigenlijk niet eens nodig hebt om te kunnen overleven/functioneren.
Het is meer meeloperij dan er een waarde aan toekennen. Denk dat niemand Bitcoins gaat kopen bij 7.000 euro omdat ie vind dat ze dat waard zijn..
Eens, daar waar ik denk dat mensen dit doen omdat ze denken dat het meer waard is en ze het voor meer kunnen verkopen. Dit staat los van of het daadwerkelijk datgeen waard is (intrinsieke waarde).
Pagina: 1 ... 21 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!