Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.500 views

Onderwerpen

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06:33
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:13:
REQ heeft ook een goede announcement de deur uitgedaan.
Samenwerking met PwC (Pricewaterhouse Coopers).

https://blog.request.netw...phone-africa-ad9e00b26c23

+ komende week release van Main net... Wordt een mooie week :)
PwC zet dus vol in op blockchain. Ze hadden al een stevige samenwerking met Vechain.
Keurig PwC & REQ

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:52:
[...]

Niet helemaal mee eens, zie bnb nog laatst, word over het algemeen vrij heftig gereageerd op (mogelijke) partnerships / nieuws.
Alleen sommige coins hebben er last xrp bv lijkt immuun voor goed nieuws, en ik denk dat LTC gewoon is ingehaald door andere bv nano. En het groei potencieel van LTC is er misschien een beetje uit../?
Ik bedoel ik zie ltc geen x5 doen ook geen x2 meer.
BNB = Binance daar kan je verder niks mee.

LTC ingehaald door nano ? waar haal je dat vandaan ? kijk alleen maar naar het volume van LTC en nano.
LTC staat op de 5de plek nano 24.
Dan spelen er ook nog wat dingen bij nano die nog steeds niet duidelijk zijn, puur pump en dump momenteel net als de rest van de coins

XRP zal vast nog wel gepumpt worden net als alle andere coins maar veel mensen die waren ingestapt zijn er inmiddels ook wel achter dat er teveel van in omloop zijn en dat banken het niet zo snel zullen gebruiken, zo ie zo in de EU niet want de grote banken zijn ze bezig met IBM

Vorig jaar zij ook iedereen dat LTC nooit 5x zou doen, vervolgens zijn ze van +/- 4 euro vorig jaar naar nu gegaan ;)
Vorig jaar toen ik instapte stond BTC nog op 1200 euro, als je de topics van toen terug leest, zij ook iedereen dat munten geen 2 of zelf 5 keer over de kop zouden gaan.
Je weet het nooit met crypto en zeg nooit nooit. wat je wel met zekerheid kan zeggen is dat VEN niet op 100 USD zal staan eind van het jaar :+

Groei potentieel is zo ie zo uit het hele crypto op het moment kijk maar naar de marketcap, die is in 3 maanden gehalveerd.

ik ben er zelf al weken uit volg het van de zijlijn, krijg een beetje het idee dat het zo ie zo een pump en dump markt is momenteel, valt wel op dat de markt inzakt ineens een pump krijgt, de kleine bellegers stappen in en de grote jongens stappen weer uit zodat de kleintjes als bagholders achterblijven.
Als ik zo nu en dan dit forum mee lees wordt dat ook bevestigd vele doen nog steeds aan buy high en sell low hier.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:31
powercoaster schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:14:
Goede vraag. Hij heeft wel een paar keer in de store gestaan, dat betekent dat de app die paar keer toch goed gekeurd is.
Kan natuurlijk dat er eerst een hele oppervlakkige keuring wordt gedaan ("zijn alle required fields ingevuld?") en pas later een handmatige controle (of misschien dat iemand een klacht ingediend heeft ofzo)

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Slux schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:15:
[...]
Groei potentieel is zo ie zo uit het hele crypto op het moment kijk maar naar de marketcap, die is in 3 maanden gehalveerd.
Ik lees dit juist wel als groei potencieel van de marketcap..

LTC van 4 naar 150 eu dat bedoel ik potencieel is wel een beetje weg nu in mijn optiek.

Heb zelf nog een keer 1 ltc gekocht voor 275, de kans op 320 te verkopen, niet gedaan. Ben inmiddels al een stuk minder een cryptonoob. Maar ik ben het nog steeds.

En dat idee heb ik ook, sommige lopen echt als schaapjes overal achteraan, je hoeft maar iets te roepen of ze "zitten" er in...op de High dan
\

[ Voor 16% gewijzigd door tias86 op 26-03-2018 11:52 ]

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Daar gaan we

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:05
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:13:
REQ heeft ook een goede announcement de deur uitgedaan.
Samenwerking met PwC (Pricewaterhouse Coopers).

https://blog.request.netw...phone-africa-ad9e00b26c23

+ komende week release van Main net... Wordt een mooie week :)
Binnenkort BMW.

Verwijderd

Heb niet zoveel muntjes, of het moet tietallen euro's per munt waard worden.. :+
Maar ben wel enthousiast, 1 van de meest serieuze projecten die ik tot nu toe volg (en blijf volgen)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
anboni schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:18:
[...]

Kan natuurlijk dat er eerst een hele oppervlakkige keuring wordt gedaan ("zijn alle required fields ingevuld?") en pas later een handmatige controle (of misschien dat iemand een klacht ingediend heeft ofzo)
Als je kijkt naar dit stukje dan zie ik al twee redenen waarom die niet meer in de app store staat:

3.1.5 (b) Cryptocurrencies: Apps may facilitate transmission of approved virtual currencies (e.g. Bitcoin, DogeCoin) provided that they do so in compliance with all state and federal laws for the territories in which the app functions. Apps facilitating Initial Coin Offerings (“ICOs”), cryptocurrency futures trading, and other crypto-securities or quasi-securities trading must come from established banks, securities firms, futures commission merchants (“FCM”), or other approved financial institutions and must comply with all applicable law.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Shiiiittt zat te denken om qlink te halen en req.

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 21:39
Slux schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:15:
[...]
Vorig jaar zij ook iedereen dat LTC nooit 5x zou doen, vervolgens zijn ze van +/- 4 euro vorig jaar naar nu gegaan ;)
Vorig jaar toen ik instapte stond BTC nog op 1200 euro, als je de topics van toen terug leest, zij ook iedereen dat munten geen 2 of zelf 5 keer over de kop zouden gaan.
Je weet het nooit met crypto en zeg nooit nooit. wat je wel met zekerheid kan zeggen is dat VEN niet op 100 USD zal staan eind van het jaar :+

De crypto-boom van vorig jaar zie ik vooral als de piek van de standaard hype cycle. De daaropvolgende crash hebben we nu ook wel gehad, maar je merkt nog steeds dat er vrij veel pessimisme heerst over crypto. Meer dan je zou verwachten uit dat andere standaardmodel, waarbij de knik terug naar boven veel scherper is. Ik denk dat we nog wel een paar weken of maanden door de Trough of Disillusionment moeten dreggen voordat we weer omhoog gaan, maar die beweging omhoog die komt er sowieso.

Wat wel opmerkelijk is, is dat de cryptomarkt nu al 2 of 3 keer zo'n hype cycle heeft meegemaakt zonder dat er aan de onderliggende technologie iets substantieels veranderd is. In die zin is de Technology Trigger meer een FOMO-trigger.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
hmr schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:28:
Iemand anders nog vetrouwen in de crowdfunding en het matching project van XVG? Wil ergens het gokje wel wagen, alhoewel ik er wel mijn bedenkingen bij heb..
ik ben heel benieuwd welke naam xvg gaat noemen als ze de funding van 75 miljoen verge coins gaan halen.

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
DeeSung schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:37:
Shiiiittt zat te denken om qlink te halen en req.
Waar houdt de stijging met Qlink op? Ik ga de boel nu toch maar verkopen. 150% stijging in een dag, dat overkomt je toch niet snel meer.

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-11 10:09
Ik probeer QLC van Kucoin naar Binance te versturen, maar dat duurt natuurlijk weer uren hoor...

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:29
nemesis2212 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:50:
[...]

als ze de funding van 75 miljoen verge coins gaan halen.
vooral dit denk ik dan.. het blijft verge he.. :P

Zero.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
blabla1986 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:51:
[...]

Waar houdt de stijging met Qlink op? Ik ga de boel nu toch maar verkopen. 150% stijging in een dag, dat overkomt je toch niet snel meer.
Ja zou ik ook doen. 1300 sat hing die eerst

Neo platform doet t wel goed.

Concierge wordt de nieuwe booking.com
Qlink wordt een gedecentraliseerd globale mobiele netwerk.

[ Voor 17% gewijzigd door DeeSung op 26-03-2018 12:04 ]

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:31
nemesis2212 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:50:
[...]

ik ben heel benieuwd welke naam xvg gaat noemen als ze de funding van 75 miljoen verge coins gaan halen.
Ik gok BMW :+

• tias86
Misschien kan Ven dan BMW betalen met Xvg voor het parkeren in de startup garage op het netwerk van Req die weer toegang heeft in de cardatabase van Bmw via Cv carvertical..
En zo is BMW de blocksteen in de samenleving van de blockchain :P

[ Voor 9% gewijzigd door tias86 op 26-03-2018 12:10 ]

• Ari Gold
Als ik dus zo even snel lees is REQ een soort tikkie?

Verwijderd

Ari Gold schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:10:
Als ik dus zo even snel lees is REQ een soort tikkie?
Nee, REQ is een compleet eco systeem voor betalingen, invoicing, auditing en accounting etc.
Lees dit maar eens door: https://request.network/#/

En er zijn ook genoeg Youtube filmpjes waarin uitgelegd wordt wat het precies is.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:44
€0.17 voor ADA en €59 voor NEO. Auch :|.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Ypuh schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:45:
Vertel mij wat :/ LTC €126.. Gelukkig is de RSI weer redelijk laag wat (meestal) duidt op een aankomende stijging.

Verwijderd

Het zakt allemaal lekker door zeg. Ethereum krijgt ook beste klappen...

• Ari Gold
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:44:
[...]

Nee, REQ is een compleet eco systeem voor betalingen, invoicing, auditing en accounting etc.
Lees dit maar eens door: https://request.network/#/

En er zijn ook genoeg Youtube filmpjes waarin uitgelegd wordt wat het precies is.
Ja, payment request dus wat Tikkie ook kan alleen is Req dan Tikkie op steroids.

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ypuh schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:45:
17 cent voor ADA is nog steeds veel te veel.

• blabla1986
Heeft er nog iemand een TA met een positieve wending om mij valse hoop te geven?

Ik las over support levels tusen de 8180 en 8320, waar we nu al onder zitten.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:35
blabla1986 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:19:
Heeft er nog iemand een TA met een positieve wending om mij valse hoop te geven?

Dit wordt een gevalletje geheel naar de kloten vrees ik voor je.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023

Major support rond $5400 ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Jup! Volgens mij komt de laatste (en laagste) dip van 2018 eraan. Daarna gaan we heuvelopwaards richting het berglandschap, maar rond 9/10 april is pas het dieptepunt, dus nog even doorbikkelen....

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

We zitten in een inverted bullmarket waar de negatieve winsten hoog zullen zijn.

Zoiets? :P

Ach met zijn alle door het putje schept ook een band, al zal ie niet echt laag gaan denk ik.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11 08:50
Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:36:
[...]

We zitten in een inverted bullmarket waar de negatieve winsten hoog zullen zijn.

Ach met zijn alle door het putje schept ook een band, al zal ie niet echt laag gaan denk ik.
Met die crypto badge boven je hoofd klinkt echt alles wat je zegt intelligent. :9~

• blabla1986
Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:36:
[...]

Thanx! ik wilde eigenlijk uitstappen, maar dit stemt me toch wel zeer bullish!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

blabla1986 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:47:
[...]

Thanx! ik wilde eigenlijk uitstappen, maar dit stemt me toch wel zeer bullish!
Je woont niet op de 4de verdieping of hoger toevallig?

Just checking... O-)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
$8000 is wel een keylevel al zeg ik het zelf. Hoop niet dat we daar doorheen gaan

• jansenpam
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-11 13:21
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:55:
$8000 is wel een keylevel al zeg ik het zelf. Hoop niet dat we daar doorheen gaan
In 3...2...1....

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Zo mijn buy order voor xrp is er doorheen op .4710€ dus we kunnen weer naar boven.

Sorrie voor het ongemak, maar het moest even.

We gaan zo weer gezellig omhoog. :)

Edit

We gaan zo weer gezellig omhoog!!!!! *Duwt* :P

[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 26-03-2018 14:07 ]

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Dat is een flinke sell muur daar bij BNB. Bijna 5500 BNB'tjes. Ik vind het allemaal prima, hij mag weer wat lager zodat ik meer kan bijkopen.

Dotabuff profile

• Tominatie
  • Niet online
Nja, ik ben weer ingestapt. Zie het over een uurtje wel weer. Hoop dat @Flagg de boel een beetje omhoog weet te krijgen. :(:)

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:07:
Nja, ik ben weer ingestapt. Zie het over een uurtje wel weer. Hoop dat @Flagg de boel een beetje omhoog weet te krijgen. :(:)
Never catch a falling knive.

• ggj87
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:07:
Ik denk dat dit wel een mooi moment is. De RSI van BTC op 2h is zwaar oversold, 4h is laag, kan lager maar is eerder rond dit punt ook al gestegen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sam2013 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:10:
[...]

Never catch a falling knive.
Valt ie nog dan of ligt ie op de grond?

Als je wacht tot ie weer omhoog gaat krijg je de volgende nutteloze onliner:"never buy on green"

Oftewel als tie begint met dalen nooit meer kopen. 8)7

• blabla1986
Op Binance nog niet onder de 8K gekomen in ieder geval.
8000,01 namelijk :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het zou mij verbazen als we niet onder de 8k gaan. Sowieso is omlaag gaan op maandag meestal een slechte week. Eigenlijk iedere keer dat maandag slecht is blijft dat nog dagen doorgaan.

• SmileAlot
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-12-2024
is er ook nog een reden van deze daling?

• PilatuS
  • Niet online
SmileAlot schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:14:
is er ook nog een reden van deze daling?
De correctie is nog niet voorbij. Verder niets specifieks voor vandaag.

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:15:
[...]

De correctie is nog niet voorbij. Verder niets specifieks voor vandaag.
Behalve dat Verge natuurlijk ergens vandaag gaat moonen. 8)7

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:13:
[...]
Als je wacht tot ie weer omhoog gaat krijg je de volgende nutteloze onliner:"never buy on green"
Ergo: je verliest altijd met crypto. Komt wonderlijk goed overeen met mijn ervaringen de voorbije twee maand :+

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

Gisteren in Neblio gezeten, stijgijng heeft niet doorgezet maar ook niet op verloren. Nu toch maar weer wat ICX terug gekocht. Moet ie natuurlijk niet teveel blijven zakken. Zo blijf je heen en weer gaan om je verlies te beperken danwel quitte te spelen op eerdere trades :/

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-11 10:52
En we gaan weer omhoog " to the moon" _/-\o_

• Mortel
  • Laatst online: 06:33
Elixyr schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:28:
Nou zeg maar gerust tot de 9K. Want daar boksen we al weken tegen aan.
Geen reden waarom we daar doorheen zouden gaan. Volume is ook nog eens bedroevend.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• bramb0
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-01-2024
:$

Verwijderd

Nou waar blijft die 11k bitcoin?

Dit schiet natuurlijk niet op zo. Saaaaaaai

Verwijderd

Kan er niet meer warm of koud van worden eigenlijk, het is handelen binnen hele kleine marges de laatste weken. Wat uitschieters bij bepaalde coins daargelaten waar je precies op het juiste moment bij moet zijn en waarbij de luck factor de boventoon voert.

• ggj87
Mortel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Nou zeg maar gerust tot de 9K. Want daar boksen we al weken tegen aan.
Geen reden waarom we daar doorheen zouden gaan. Volume is ook nog eens bedroevend.
Op 9k verkoop ik hoor. Het zit wel goed.

• PilatuS
  • Niet online
Weinig kans. Wanneer er een tijdelijke bodem is gaat het meestal met flinke groene candles omhoog, nu gaat het wel omhoog, maar alle behalve snel. Dit geeft meestal aan dat de bodem er nog niet is.

• Thommie.nl
T'is zo langzamerhand een ongecoördineerde pump en dump munt aan het worden die hele BTC.
Hoger lager hoger lager hoger lager.

En waarom dat weet niemand.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-11 10:02
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:33:
Kan er niet meer warm of koud van worden eigenlijk, het is handelen binnen hele kleine marges de laatste weken. Wat uitschieters bij bepaalde coins daargelaten waar je precies op het juiste moment bij moet zijn en waarbij de luck factor de boventoon voert.
3 weken geleden stond bitcoin op $11200, vervolgens met meer dan 30% gezakt naar $7300. Daarna kwam een stijging van meer dan 25% richting de $9200. Nu zijn we een paar dagen verder en heeft er een daling van 13% plaatsgevonden.

Dat vind ik nou niet bepaald kleine marges. :?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Zei ik toch... :P We hebben ff mijn buy order opgehaald. Nu weer richting de 9k.

• PilatuS
  • Niet online
Sam2013 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:43:
T'is zo langzamerhand een ongecoördineerde pump en dump munt aan het worden die hele BTC.

We zitten gewoon nog steeds in de correctie vanaf 20k. Als je gaat kijken naar de 2014 correctie gaat de correctie van nu vrijwel gelijk op alleen sneller.

Verwijderd

Onzekerheid over de markt waarschijnlijk. Binnen die kleine up and down schommelingen valt natuurlijk wel leuk te verdienen voor whales maar een behoorlijke sprong naar boven ga je denk ik pas zien als het algehele sentiment positiever is om in crypto te beleggen.

• tias86

Ja dat doet de ehele crypto markt al zij hele bestaan toch, wat valt er anders te handelen als het constant blijft. Gewoon marktwerking. Vraag aanbod

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:50:
[...]

Onzekerheid over de markt waarschijnlijk. Binnen die kleine up and down schommelingen valt natuurlijk wel leuk te verdienen voor whales maar een behoorlijke sprong naar boven ga je denk ik pas zien als het algehele sentiment positiever is om in crypto te beleggen.
Hoe pumpen we het algehele sentiment? Dan kunnen even door.

• tias86
PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:49:
[...]

We zitten gewoon nog steeds in de correctie vanaf 20k. Als je gaat kijken naar de 2014 correctie gaat de correctie van nu vrijwel gelijk op alleen sneller.
De piek was ook veel hoger en sneller toch, krijg je ook hardere correcties

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:53:
[...]

De piek was ook veel hoger en sneller toch, krijg je ook hardere correcties
In 2013 ging het opzich harder dan vorig jaar. Toen van 120 naar over de 1.000 in korte tijd. Vorig jaar van 4.000 naar 20.000, dat is een kleinere stijging.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:52:
[...]

De consensus meeting in Mei is in ieder geval een stap in de goede richting.

https://www.coindesk.com/events/consensus-2018/

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:57:
[...]

De consensus meeting in Mei is in ieder geval een stap in de goede richting.

https://www.coindesk.com/events/consensus-2018/
Laten we hopen!

Verwijderd

Benieuwd of er rond 16/16.30 uur weer een pump komt of nu juist een dump ;)

• ggj87
Het volume is hier ook laag.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 10-11 02:03
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:05:
Het zakt allemaal lekker door zeg. Ethereum krijgt ook beste klappen...
Boem, boem, bam. Ethereum voelt `t gevolg met een rode wang.

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:44:
[...]

Boem, boem, bam. Ethereum voelt `t gevolg met een rode wang.
Ico's hosten, het leek zo leuk. Maar ohjee ik kreeg een beuk.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

HAND staat 4% in de plus. 8)

Iets met flippening. :P

• tias86
Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:45:
HAND staat 4% in de plus. 8)

Iets met flippening. :P
Oh Hand lijkt wel een safezone nou.
In mijn optiek dan.
Hand gaat maar door.
Ik pak er nog een biertje bij.
Hand gaat gewoon tegen BTC in.
Biertje erbij en naar de charts kijken :)
Vind het wel bijzonder dit. :P

Handen omhoog voor Hand *O*

@Flagg ik zie hand niet op cmc.? alleen stronghands. .

[ Voor 15% gewijzigd door tias86 op 26-03-2018 15:58 ]

• Tominatie
  • Niet online
Bedankt @Flagg, net terug van mijn autorijles en zie dat ik al weer een winstje kan pakken. Ik kijk het nu nog ff aan. Hoop dat 'ie verder stijgt. MOON

• appelflap1992
  • Laatst online: 20:08
Iemand enig idee hoe ik voordelig XPR koop op gatehub? Er is daar een bod aan het werk dat constant net onder mijn buy order gaat zitten?

• Tominatie
  • Niet online
Fuck this shit I'm out. Laat hem nu maar doorzakken.

• ggj87
appelflap1992 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:59:
Iemand enig idee hoe ik voordelig XPR koop op gatehub? Er is daar een bod aan het werk dat constant net onder mijn buy order gaat zitten?
Market buy of zelf een bot gebruiken.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:49:
[...]

Oh Hand lijkt wel een safezone nou.
In mijn optiek dan.
Hand gaat maar door.
Ik pak er nog een biertje bij.
Hand gaat gewoon tegen BTC in.
Biertje erbij en naar de charts kijken :)
Vind het wel bijzonder dit. :P

Handen omhoog voor Hand *O*

@Flagg ik zie hand niet op cmc.? alleen stronghands. .
Haha en wederom dat gevoel in de zeik te worden genomen.... Echt heel gek. :P

Ik heb hem nog nooit ergens anders gezien dan op hitbtc, cryptocompare kent hem ook (nog) niet. Zijn ook pas eind vorig jaar begonnen geloof ik. :)

Edit -5% nu overigens...the backflippening!!! :P
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:52:
Bedankt @Flagg, net terug van mijn autorijles en zie dat ik al weer een winstje kan pakken. Ik kijk het nu nog ff aan. Hoop dat 'ie verder stijgt. MOON
Uhm nou *kijkt naar BTC koers* geen dank geen dank.

Nee echt, geen dank. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Flagg op 26-03-2018 16:12 ]

• PilatuS
  • Niet online
Vind deze wel een goede mogelijkheid. Bounce op 7.5k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ON4O856fzLnudsaEmS0niyKd/full.png

• tias86
Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:09:
[...]

Haha en wederom dat gevoel in de zeik te worden genomen.... Echt heel gek. :P

Ik heb hem nog nooit ergens anders gezien dan op hitbtc, cryptocompare kent hem ook (nog) niet. Zijn ook pas eind vorig jaar begonnen geloof ik. :)
Ik loop je niet in de zeik te nemen, ik citeer even een ander forumlid..

Top toch dat Hand het wel goed doet! (y)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:11:
[...]

Ik loop je niet in de zeik te nemen, ik citeer even een ander forumlid..

Top toch dat Hand het wel goed doet! (y)
Zie edit... -5% weer... :P HAND just bitchslapped me.

Verwijderd

jullie hadden beter bus kunnen kopen op hitbtc,die staat 625% |:(

• Tominatie
  • Niet online
HODLEN is denk niet meer echt van toepassing op 2018. Voordeel van een gediversifieerde portfolio is dan weer wel dat je in plaats van 1 coin die -50% staat, je er 5 hebt die -50% staan. _O- oOo

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:18:
HODLEN is denk niet meer echt van toepassing op 2018. Voordeel van een gediversifieerde portfolio is dan weer wel dat je in plaats van 1 coin die -50% staat, je er 5 hebt die -50% staan. _O- oOo
Ja, hij is erg leuk :/

• Tominatie
  • Niet online
Tsja er was een tijd, dat alles wat je vasthield over de kop ging. Nu moet je denk toch meer gericht traden en je momenten kiezen: instappen/uitstappen. Blind een coin kopen om te HODLEN is een verloren strategie, helaas.... ;(

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:55
Afbeeldingslocatie: https://steemit-production-imageproxy-thumbnail.s3.amazonaws.com/DQmZyopPRzJYU8j6zfC2qVBLLy8mPyi4B55cJ8JP78Vvcm3_1680x8400

• tias86
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:18:
Ligt eraan hoe lang je Hold natuurlijk, jij hold niet langer als een dag heb ik het idee ;) , en 2018 is net begonnen conclusies over 2018 kunnen we eind december begin januarie trekken.

• Tominatie
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:29:
[...]

Ligt eraan hoe lang je Hold natuurlijk, jij hold niet langer als een dag heb ik het idee ;) , en 2018 is net begonnen conclusies over 2018 kunnen we eind december begin januarie trekken.
Heb ICX echt een maand geHODL, om daar met behoorlijk verlies uit te stappen. Tuurlijk mis je dan de trein weer omhoog -_-

GVT heb ik ook een tijdlang geHODL maar sinds de markt zo gek doet, durf ik het niet meer aan. Zit nu ook al dagen in USDT met soms een klein ritje.

• Helix
  • Laatst online: 21:10
tias86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:29:
[...]

Precies, dat kun je nu nog niet zeggen. HODL is over een langere periode gezien, niet over een aantal weken/maanden.

Maar dat het nu klote tijden zijn moge duidelijk wezen.

• tias86
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:31:
[...]

Heb ICX echt een maand geHODL, om daar met behoorlijk verlies uit te stappen. Tuurlijk mis je dan de trein weer omhoog -_-

GVT heb ik ook een tijdlang geHODL maar sinds de markt zo gek doet, durf ik het niet meer aan. Zit nu ook al dagen in USDT met soms een klein ritje.
Donders een hele maand? Knap dat je dat hebt volgeholden.

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 26-03-2018 16:34 ]

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:52:
[...]
Een goed product verkoopt zichzelf, toch?

• Tominatie
  • Niet online
Ja ik dacht uiteindelijk: ik stap maar uit dat was rond 0,00029BTC/ICX en daarna bleef hij maar dalen tot 0,00020BTC/ICX. Ik trek dan na een tijdje me conclusies en ga niet blind lopen HODLEN terwijl niks een stijging lijkt aan te geven. Dan ga ik liever verder kijken. Vind HODL sowieso gekke strategie, want waarom zou je ergens in blijven zitten als 'ie alleen maar blijft dalen. Dan ga je er toch even uit om later weer in te stappen bijv. maarja.

• Thommie.nl
Donders een hele maand? Knap dat je dat hebt volgeholden.
Laat Roy dit maar niet zien.... :X

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Eventueel voor geïntresseerde:

https://www.facebook.com/events/188432448567744/

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/28515138_1670934816279287_3035168283084983911_o.jpg?_nc_cat=0&_nc_eui2=v1%3AAeFwii0vvpHfelrSUz-_TVz_Yrb7Ozp5FNlFjNrRrtTIEFeF4nKexF1GqNFE_7OZ24SMU-gKar6MAwLW4wcoGaL7pV1tYK0pRLKje9Kw_CeWVQ&oh=cc84f39664e01dd14e4c100a0a3258e9&oe=5B2BA809

beetje last minute
Nevermind, uitverkocht zie ik net
De lezing is net uitverkocht, de inschrijving is gesloten. Woon je in de buurt? Dan loont het de moeite om aan de deur te kijken of er nog plaatsen overblijven. Er is echter geen garantie.

[ Voor 22% gewijzigd door Viper® op 26-03-2018 16:36 ]

• Bmfd
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:31:
[...]

Een maand is natuurlijk niets. Volgens mij focus je veel te zeer op de korte termijn.

• Tominatie
  • Niet online
Bmfd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:35:
[...]

Een maand is natuurlijk niets. Volgens mij focus je veel te zeer op de korte termijn.
Misschien wel maar HODLEN combineren met je momenten kiezen: instappen en uitstappen kan je veel meer opleveren. Iedergeval, mij zie je niet een coin kopen om er een jaar in te zitten maar ieder zijn strategie natuurlijk.

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:34:
[...]

Ja ik dacht uiteindelijk: ik stap maar uit dat was rond 0,00029BTC/ICX en daarna bleef hij maar dalen tot 0,00020BTC/ICX. Ik trek dan na een tijdje me conclusies en ga niet blind lopen HODLEN terwijl niks een stijging lijkt aan te geven. Dan ga ik liever verder kijken. Vind HODL sowieso gekke strategie, want waarom zou je ergens in blijven zitten als 'ie alleen maar blijft dalen. Dan ga je er toch even uit om later weer in te stappen bijv. maarja.
Alleen holden zolang er een stijgende lijn in de koers zit is niet echt holden. Wat jij beschrijft klinkt mij meer als "daytraden". Ik zit al stug 3 maanden te holden en heb enkele keren bijgekocht. Ik heb alleen verkocht als ik 50% kon pakken en vrij zeker was dat ik binnen korte tijd weer meer terug kon kopen.
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:36:
[...]

Misschien wel maar HODLEN combineren met je momenten kiezen: instappen en uitstappen kan je veel meer opleveren. Iedergeval, mij zie je niet een coin kopen om er een jaar in te zitten maar ieder zijn strategie natuurlijk.
Hoeveel heeft dat je opgeleverd?:P Ga nou gewoon holden en kijk niet meer naar die koers. Eind van het jaar spreken we elkaar weer bij de mcdrive in onze lambo's....deal? :+

[ Voor 22% gewijzigd door hellsau op 26-03-2018 16:39 ]

Dotabuff profile

• PilatuS
  • Niet online
Ik zie holden nog steeds als jaren vasthouden, niet maanden en laat staan weken.

• Tominatie
  • Niet online
hellsau schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:37:
[...]
Hoeveel heeft dat je opgeleverd?:P Ga nou gewoon holden en kijk niet meer naar die koers. Eind van het jaar spreken we elkaar weer bij de mcdrive in onze lambo's....deal? :+
Haha ik twijfel gewoon nog erg, vroeger was HODLEN toch een stuk makkelijker met Stellar die van 0,06$ naar 0,60$ schoot etc. Heb gewoon niet zoveel vertrouwen in de markt at the moment en verwacht nog een flinke dip. Als die uitblijft dan ga ik weer terug naar mijn HODL coins: NEO, ICX, Stratis en GVT. En dan beloof ik die te HODLEN maar inderdaad ben een "moderne" hodler en mij zul je dan nog lekker zien daytraden om er meer te verzamelen, als je dat niet erg vindt *;

• Bmfd
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:36:
[...]

Ik ben zelf ook niet van het eeuwige holden, maar bij jou lijkt het er vaker op dat je van coin naar coin springt waarbij er soms maar een paar uur tussen zit. Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik heb het idee dat het niet heel effectief is en dat er daarnaast ook nog heel veel tijd in zit.

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:41:
Ik zie holden nog steeds als jaren vasthouden, niet maanden en laat staan weken.
Ben jij een HODLER of een daytrader? Of allebei?
Met jouw expertise over grafieken in dit forum denk ik dat je het tweede bent oOo

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:47:
[...]

Ben jij een HODLER of een daytrader? Of allebei?
Met jouw expertise over grafieken in dit forum denk ik dat je het tweede bent oOo
Ik was een holder. Tot op het punt dat ik op zeg 1000 kocht en de prijs naar 2000 zag gaan om weer terug te zakken naar 1000. Toen was ik er wel klaar mee. Een daytrader ben ik niet. Ik koop nu in en hou weken of maanden vast om te verkopen en later terug in de stappen.
Pagina: 1 ... 20 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!