XRP = trash
Die tweet is 6 dagen oud dit weet iedereen allangTominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:44:
[...]
Oef, dit betekent het einde van Ven.
Edit: Just to clarify, VeChain is participating in the BMW Startup Garage programme. As a Venture Client, the BMW Group becomes a customer of the start-up at a time when the product, technology or service is not yet ready for the market.
Bij mij dook die er keer op keer op of onder, steeds 3 /4 /5% en hop, weer ver uit de buurt van mijn prijs. Opflikkeren met die dingentias86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:18:
Ik druk altijd op gewoon buy and sell gaat altijd goed
Oh ja das wel irritant. LEKKER OPTYFEN MET DIE KUT BOTS DANTurbo-Puppy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:21:
[...]
Bij mij dook die er keer op keer op of onder, steeds 3 /4 /5% en hop, weer ver uit de buurt van mijn prijs. Opflikkeren met die dingen
Ga zelf is wat doen
DRUK gewoon met je grote blote mannen klauwen die KNOP IN!
[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 26-03-2018 20:28 ]
Net als alle mensen die verkopen!!! Ook weg!!!
Ik roep morgen uit tot internationale Buy a Bitcoin day!!!
Je mag alleen kopen en niks verkopen!!!
Dusss..
[ Voor 44% gewijzigd door Flagg op 26-03-2018 20:28 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
reden van uitbreiding:it looks like their team and advisors are associated with PokerStars and DraftKings. The future looks bright!
en een stijging van plaats 1450 naar 216 op de marketcap
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2018 20:31 ]
welke coin is dat ?Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:28:
net een bak vol coins gekocht op nlexch ,geen last van bots daar![]()
reden van uitbreiding:it looks like their team and advisors are associated with PokerStars and DraftKings. The future looks bright!
en een stijging van plaats 1450 naar 216 op de marketcap
Prepare for the next ATH
Verwijderd
[..
welke coin is dat ?
[/quote
csc
xvg begint te klimmen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2018 20:45 ]
Geduld is een schone zaak.
Wil wel wat ICX kwijt maar dan ben ik nu te laat.
Afgelopen weekend mijn TRX met 10% uitgebreid door sell en buy back en zelfde geldt voor POE met een procent of 5.
Daarnaast vandaag ff snel NEBL verkocht (4 ST) en even later in de dip 4,5 teruggekocht. Toch her en der kleine winstjes die eens goed uitpakken
Als er geen gekke events staan gepland kan je toch eens zoiets proberen na een stijging... ik begin de markt wat te kennen na 3 maanden
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Verwijderd
kijk dat is verdienen in een neer gaande marktRickvN schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:55:
Ik hou het even vast.
Wil wel wat ICX kwijt maar dan ben ik nu te laat.
Afgelopen weekend mijn TRX met 10% uitgebreid door sell en buy back en zelfde geldt voor POE met een procent of 5.
Daarnaast vandaag ff snel NEBL verkocht (4 ST) en even later in de dip 4,5 teruggekocht. Toch her en der kleine winstjes die eens goed uitpakken.
Als er geen gekke events staan gepland kan je toch eens zoiets proberen na een stijging... ik begin de markt wat te kennen na 3 maanden
Ja nu lukt het eens...Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:56:
[...]
kijk dat is verdienen in een neer gaande markt
Wilde vandaag POWR verkopen toen die omhoog knalde. Durfde het niet aan op 4500 sat, toen kelderde dje meteen en nog harder zelfs, had daar meer dan 10% kunnen pakken in half uur...
Zelfde geldt voor req, 90 stuks me 17% verkocht nog dit weekend. Had 40% kunnen zijn vandaag... maar van de andere kant, de dip kwam ook hard
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
https://twitter.com/LitecoinFork/status/977672872301944832
Helaas nu 100 ... voorgaande keer waren het er 500.
Leer eens te lezen @Turbo-Puppy
[ Voor 14% gewijzigd door Turbo-Puppy op 26-03-2018 21:02 ]
Ik mis de AirDrop? Dit is een uitreiking?Turbo-Puppy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:59:
Ik weet niet meer wie er op zoek was naar gratis coins, maar bij deze.
Coinbase kondigt support voor ERC20 tokens aan, zonder direct een specifieke coin toe te voegen. Wordt mooi speculeren...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Excuus, dacht dat dit hem al voor week 12 was, die staat er dus nog niet op.
Verwijderd
geen idee wat je hier voor moet doenTurbo-Puppy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:59:
Ik weet niet meer wie er op zoek was naar gratis coins, maar bij deze.
Leer eens te lezen @Turbo-Puppy
(xvg al 6% ,nog 34 te gaan
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2018 21:13 ]
Je wordt doorverwezen naar een pagina met 5 knoppen, ik heb ze alle 5 doorgeklikt ... geen idee wat er stond, kan van alles zijn , maar daarna doe je mee. (lijkt sterk op belastingaangifte doen in een vreemde taal)
TA is complete onzin. Beetje self-proclaimed experts die domme lijntjes lopen te trekken en denken dat ze de wolf of wall-street zijn.PilatuS schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:50:
Vind het wel grappig dat mensen denken dat TA volledig onzin is. Ondertussen heb ik hele leuke winsten gepakt en ben ik ruim op tijd uitgestapt. De laatste keer uitgestapt op 11.2k toen de top 11.8k was. Wat denk je dat whales doen ? Er gigantische bedragen op de gok in gooien ? Volgens mij ben ik hier 1 van de weinige met winst. Dus ja, denk maar dat het allemaal onzin is hoor, prima
En ja, ik sta x5 tov mijn initiële inleg met begin dec ingestapt zonder ook maar een enkele keer TA serieus te nemen. Enkel nuttig voor potentiële support/resistance levels, that's it.
Verwijderd
ik kom nergens met die link...en al helemaal niet bij 5 knoppenTurbo-Puppy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:13:
[...]
Je wordt doorverwezen naar een pagina met 5 knoppen, ik heb ze alle 5 doorgeklikt ... geen idee wat er stond, kan van alles zijn , maar daarna doe je mee. (lijkt sterk op belastingaangifte doen in een vreemde taal)
kom steeds bij wie er gewonnen hebben
https://gleam.io/taSGn/litecoin-cash-giveaway-win-100lcc
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2018 21:21 ]
Dus omdat jij op X5 staat ten opzichte van je initiële inleg zonder TA's te gebruiken kun je de conclusie trekken dat TA's complete onzin zijn? Ik ben eind november ingestapt en sta op >X5 en ik gebruik af en toe wel TA's. Kan ik nu dan de conclusie trekken dat TA's geen bullshit zijn?poderosoo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:15:
[...]
TA is complete onzin. Beetje self-proclaimed experts die domme lijntjes lopen te trekken en denken dat ze de wolf of wall-street zijn.
En ja, ik sta x5 tov mijn initiële inleg met begin dec ingestapt zonder ook maar een enkele keer TA serieus te nemen. Enkel nuttig voor potentiële support/resistance levels, that's it.
Ik blijf het apart vinden dat technische en fundamentele analyses veelvuldig gebruikt worden binnen andere financiële markten en dat het bij de cryptocurrency markt als complete onzin wordt afgedaan.
Ehm .. ja dat klopt ook, maar bij de aanmelding om mee te doen bedoelde ik, die is overigens steeds hetzelfde.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:19:
[...]
ik kom nergens met die link...en al helemaal niet bij 5 knoppen
kom steeds bij wie er gewonnen hebben
https://gleam.io/taSGn/litecoin-cash-giveaway-win-100lcc
Die zal er morgen of overmorgen wel op staan, ik poste per abuis de uitreiking van eerdere airdrop. Dat je die knoppen nu dus even niet ziet klopt wel.
Nu tijd voor de dagelijkse hoeveelheid FOMO ...
10.5 in de wallet en 9.17 pending.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ze hebben ook een korte introductie video gemaakt, leuk om deze resultaten te zien van een Nederlands project!
Vind de roadmap er ook nog veelbelovend uitzien.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9r1Rf501Uhc]
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
En als je verkocht had zou je een leuk bedrag op je rekening hebben en meer coinspoderosoo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:15:
[...]
En ja, ik sta x5 tov mijn initiële inleg met begin dec ingestapt .
Verwijderd
ik probeer op cfinex te komen maar blijft wit met bewegende blauwe streepjes
Andere browser proberen? Site lijkt het hier goed te doen in ChromeVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:41:
weet iemand wat ik kan doen als een site niet opent?
ik probeer op cfinex te komen maar blijft wit met bewegende blauwe streepjes
Verwijderd
dank je wel ,je had gelijkNukubu schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:43:
[...]
Andere browser proberen? Site lijkt het hier goed te doen in Chrome
werk nu ook bij mij
Jezus, dat mensen nu nog instappen
[ Voor 64% gewijzigd door ggj87 op 26-03-2018 21:49 ]
30.33 in de wallet en 5.86 pending.
Ik ga ook nog bijkopen, heb er wel vertrouwen in.
Beetje Wangevoel.
Waarom niet? Kan maar zo de bodem zijn. En je gaat mij niet wijsmaken dat de 10k nooit meer gehaald gaat worden. Dus middellange termijn maak je hoe dan ook winst.
Edit
Ik zou nu iig nu niet durven te verkopen met de hoop substantieel goedkoper terug te kopen.
[ Voor 35% gewijzigd door Flagg op 26-03-2018 22:00 ]
- december 2017: whitepaper
- februari 2018: partnerships
- maart 2018: rebranding
😂
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Dit is juist een goed moment om in te stappen, ik wou dat ik wat meer fiat had klaarstaan.Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:57:
[...]
Waarom niet? Kan maar zo de bodem zijn. En je gaat mij niet wijsmaken dat de 10k nooit meer gehaald gaat worden. Dus middellange termijn maak je hoe dan ook winst.
Nou vindt dat BMW een special plekje op deze kalender mag krijgenarmageddon_2k1 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:59:
De modewoorden kalender:
😂
Ik ken iemand die die woorden in één zin gebruikte.armageddon_2k1 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:59:
De modewoorden kalender:
😂
Ik reageerde op de ZRX pump een paar posts boven mij (ik was net iets te langzaam met posten).Flagg schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:57:
[...]
Edit
Ik zou nu iig nu niet durven te verkopen met de hoop substantieel goedkoper terug te kopen.
Ik weet precies wie je bedoelt....Ton Hasselt schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:03:
[...]
Ik ken iemand die die woorden in één zin gebruikte.
"Gezichtnaarbeneden"?Ton Hasselt schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:03:
[...]
Ik ken iemand die die woorden in één zin gebruikte.
Waar is ie trouwens. Vechain breekt bijna door de $3. Op de leuke manier dan
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
AH okay dacht dat je btc bedoelde.ggj87 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:04:
[...]
Ik reageerde op de ZRX pump een paar posts boven mij (ik was net iets te langzaam met posten).
Ban gekregen.armageddon_2k1 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:05:
[...]
"Gezichtnaarbeneden"?
Waar is ie trouwens. Vechain breekt bijna door de $3. Op de leuke manier dan
Nee, dat lijkt me nu onderhand ook wel een mooi moment om in te stappen ja
In een ander topic geloof ik.
Wie had dat nu gedacht.
Hij wou ook zo`n naam bordje net als flagg en pilatus alleen dan met vechain erop. Dat kreeg hij niet van de mods, toen is ie helemaal door het lint gegaan
Anders misschien een BMW-schildje?tias86 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:10:
[...]
Hij wou ook zo`n naam bordje net als flagg en pilatus alleen dan met vechain erop. Dat kreeg hij niet van de mods, toen is ie helemaal door het lint gegaan
Heb hem alvast ontworpen .. doe mij die maar.
January 2018: bitcoin crash?armageddon_2k1 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:59:
De modewoorden kalender:
😂
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Worst?Turbo-Puppy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:18:
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n naambordje ...![]()
[afbeelding]
Was het maar zo'n feest
Nee joh. Bitcoin van 7800 naar 100k. Anders hebben we nog geen lambo'sTominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:24:
27-3-2018: BUY THE DIP GROOT SUCCES: bitcoin van 7800 naar 10k!![]()
Was het maar zo'n feest
Kom op, we gaan het alvast vieren.Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:24:
27-3-2018: BUY THE DIP GROOT SUCCES: bitcoin van 7800 naar 10k!![]()
Was het maar zo'n feest
Verwijderd
Turbo-Puppy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:18:
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n naambordje ...![]()
[afbeelding]
Een meer dan je zou vermoedden representatief filmpje voor winst met crypto.
[ Voor 15% gewijzigd door Turbo-Puppy op 26-03-2018 22:29 ]
Ik zie ook dat ik die 50 WPR heb ontvangen nadat ik op ze gestemd had bij Binance.
Toch mooi $4.5 voor noppes... KA-CHING!
PSN: ButsMG
Verwijderd
Ongelooflijk. In de markt van vandaag zo'n stijging...
Ik neem m'n woorden terug over hun PR beleid. Blijkbaar werkt het... Op de korte termijn in ieder geval.
wow iemand koopt nu voor 76btc aan verge, hij durft!Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:38:
[...]
Ongelooflijk. In de markt van vandaag zo'n stijging...
Ik neem m'n woorden terug over hun PR beleidt. Blijkbaar werkt het... Op de korte termijn in ieder geval.
Ik durf het in iedergeval niet aan, verge kan hard stijgen maar net zo hard weer dalen.
[ Voor 11% gewijzigd door Tominatie op 26-03-2018 22:39 ]
Bizar... ik zou eerder winstpakken en morgen weer instappenTominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:38:
[...]
wow iemand koopt nu voor 76btc aan verge, hij durft!
Drijft de prijs wel lekker op.Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:38:
[...]
Ik durf het in iedergeval niet aan, verge kan hard stijgen maar net zo hard weer dalen.
Bron? Niks is nog zeker toch, zijn toch alleen nog maar geruchten?ButsMG schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:34:
Ik zie dat WPR gelist gaat worden op Binance.![]()
Ik zie ook dat ik die 50 WPR heb ontvangen nadat ik op ze gestemd had bij Binance.![]()
Iedergeval hoop ik het ook, misschien wordt die 50WPR dan nog wat meer waard. Ik HODL ze gewoon lekker.
Moet je ze wel hebben.RickvN schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:39:
[...]
Bizar... ik zou eerder winstpakken en morgen weer instappen
Op 2 adressen mogen ontvangen.Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:40:
[...]
Bron? Niks is nog zeker toch, zijn toch alleen nog maar geruchten?
Iedergeval hoop ik het ook, misschien wordt die 50WPR dan nog wat meer waard. Ik HODL ze gewoon lekker.
Verwijderd
Gelijk heeft ie. Bitcoin is toch geen fuck meer waardTominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:38:
[...]
Als ik nu die admin zit te volgen vind ik hem wel heel amateuristisch... Maar ach, een gegeven paard..
Mijn botje kwam met foutmeldingenTominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:40:
[...]
Bron? Niks is nog zeker toch, zijn toch alleen nog maar geruchten?
PSN: ButsMG
Ik heb XVG eigenlijk nooit echt begrepen .. zonder het af te zeiken..
Ze hebben een coin en een omgekatte wallet.
De kracht zit hem in het WRAITH protocol, je heb een mogelijkheid om anoniem transacties te maken. Thats it.
Alle grote coins, of alle grote (software) bedrijven kunnen zoiets al dan niet voor eigen doeleinden ontwikkelen, en indien gewenst een bestaand concept voor forken. Zo'n protocol kon 1 dev ( het zijn er 4, met maar 1 echte developer) in zijn 1 tje maken, maar iedere software gigant draait er eigenlijk zijn hand niet voor om, en vaak wordt zoiets op maat geschreven voor een bedrijf.
Voor overig gebruik hadden we al Monero die dat gat vulde, en als 1 van de top 5 munten zich een beetje kwaad maakt, dan hebben ze het zo geïmplementeerd, je kunt rustig stellen dat achter elk van die een team zit dat dit moeiteloos toevoegt aan een bestaande coin..
Wellicht mis ik heel veel, maar ik heb nooit begrepen welk gat ze echt probeerde te vullen.
BTC €94.837,08
Maar stel nou dat ze toch gelist worden nu, dan is het wel soort van door de coin of the month vote gekomen. Krijgen we dan alsnog 150 WPR per persoon extra omdat het 200 zou zijn als ze de competitie zouden winnen? Zal wel niet, ach dat gegeven paard iddButsMG schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:34:
Ik zie dat WPR gelist gaat worden op Binance.![]()
Ik zie ook dat ik die 50 WPR heb ontvangen nadat ik op ze gestemd had bij Binance.![]()
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Het gat in mijn begroting?Turbo-Puppy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:43:
[...]
Ik heb XVG eigenlijk nooit echt begrepen .. zonder het af te zeiken..
Ze hebben een coin en een omgekatte wallet.
De kracht zit hem in het WRAITH protocol, je heb een mogelijkheid om anoniem transacties te maken. Thats it.
Alle grote coins, of alle grote (software) bedrijven kunnen zoiets al dan niet voor eigen doeleinden ontwikkelen, en indien gewenst een bestaand concept voor forken. Zo'n protocol kon 1 dev ( het zijn er 4, met maar 1 echte developer) in zijn 1 tje maken, maar iedere software gigant draait er eigenlijk zijn hand niet voor om, en vaak wordt zoiets op maat geschreven voor een bedrijf.
Voor overig gebruik hadden we al Monero die dat gat vulde, en als 1 van de top 5 munten zich een beetje kwaad maakt, dan hebben ze het zo geïmplementeerd, je kunt rustig stellen dat achter elk van die een team zit dat dit moeiteloos toevoegt aan een bestaande coin..
Wellicht mis ik heel veel, maar ik heb nooit begrepen welk gat ze echt probeerde te vullen.
Zal wel gaan stijgen.p0st schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:45:
[...]
Maar stel nou dat ze toch gelist worden nu, dan is het wel soort van door de coin of the month vote gekomen. Krijgen we dan alsnog 150 WPR per persoon extra omdat het 200 zou zijn als ze de competitie zouden winnen? Zal wel niet, ach dat gegeven paard idd![]()
![]()
Niet gek met een inzet van 76 BTC, weer een avondje gratis stappen.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:48:
wat xvg ook mag wezen of wat ze wel vullen of niet,pak tog ff 15%
Verwijderd
had er maar 500Turbo-Puppy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:49:
[...]
Niet gek met een inzet van 76 BTC, weer een avondje gratis stappen.
We komen effe een biertje pakken.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:48:
wat xvg ook mag wezen of wat ze wel vullen of niet,pak tog ff 15%
Ti's sund van die boot, maar hij zonk wél mooi ....Tominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:50:
Treurig genoeg daalt bitcoin ook steeds verder maar hij heeft wel een stabiele daling!
Met een beetje geluk kunnen we bitcoin nog van de bodem rapen. Hoop niet dat veel mensen financieel sneuvelen.Turbo-Puppy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:53:
[...]
Ti's sund van die boot, maar hij zonk wél mooi ....
Verwijderd
nu eerst de verge winst vieren
bier
Nee hoor, ben al gesneuveldTominatie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:54:
[...]
Met een beetje geluk kunnen we bitcoin nog van de bodem rapen. Hoop niet dat veel mensen financieel sneuvelen.
Bij het derde, krijg je de eerste 2 gratis.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:55:
smit rotterdam haalt hem wel weer boven water
nu eerst de verge winst vieren
biertieten
en winst
![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!