Ik zou voorzichtig zijn met kopen nu.. Als BTC onder de $9k schiet (is een reele mogelijkheid nu) zakken alle alts zomaar weer een procentje of 10.Pelox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:59:
ADA, NEO, TRON toevoegen aan mijn pf of extra investeren in VEN? Ik verwacht dat ze het alle 4 goed gaan doen.. alleen wil ik liever een grotere zak van 1 coin ipv weer 4 zakjes erbij.. ik neig nogal naar ADA eerlijk gezegd..
We hebben het over een munt die in een paar uur 750% gestegen was. Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt... In een paar uur, niet 24 uur.ScreamGT schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:01:
[...]
Bullshit. Zo werkt deze markt nou eenmaal. Als je snel en adequaat handelt kan je goed geld verdienen.
Hoeveel coins zijn er wel niet +200% gestegen in de afgelopen 4 jaar binnen 24 uur?
Uiteindelijk heeft het met timing en ook een stukje geluk te maken. Hoe shit die coin ook is, goede timing is key.
Advies is op eigen risico en is nergens op gebaseerd op de huidige waarde of TA.........ik ben een fan van ADA en VEN (zitten ook in mijn pf).Pelox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:59:
ADA, NEO, TRON toevoegen aan mijn pf of extra investeren in VEN? Ik verwacht dat ze het alle 4 goed gaan doen.. alleen wil ik liever een grotere zak van 1 coin ipv weer 4 zakjes erbij.. ik neig nogal naar ADA eerlijk gezegd..
200% is wat anders dan binnen een dag x20 niet? Wie dan verwacht dat er niet gedumpt gaat worden is zo dom als een kokosnootScreamGT schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:01:
[...]
Bullshit. Zo werkt deze markt nou eenmaal. Als je snel en adequaat handelt kan je goed geld verdienen.
Hoeveel coins zijn er wel niet +200% gestegen in de afgelopen 4 jaar binnen 24 uur?
Uiteindelijk heeft het met timing en ook een stukje geluk te maken. Hoe shit die coin ook is, goede timing is key.
Voor de grap ook maar wat organic token gekocht, ws op de ath
maar ja ik vind het wel een grappig project.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Doe ik iets verkeerd of kan je op DDEX alleen de eerste 5 buyorders en sellorders bekijken? If so, behoorlijk onhandig.Greymore1 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:24:
Die DDEX is wel erg traag hoor.. Wat gekocht en verkocht 15 minuten geleden en hij is nog aan het syncen.
Niet normaal meer; 20 minuten om te syncen. En gasten maar claimen dat "IDEX dood is en DDEX het over gaat nemen" lol.
Dan zit je niet lang genoeg in de crypto's. Dit is al zo verschrikkelijk vaak voorgekomen.Rrehorst schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:03:
[...]
We hebben het over een munt die in een paar uur 750% gestegen was. Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt... In een paar uur, niet 24 uur.
@Double85 Zeg ik dat er niet gedumpt wordt? Ik geef aan dat er bij snel en adequaat handelen helemaal niks mis hoeft te gaan.
Er van uit gaan dat er geen dump gaat plaatsvinden na zo'n belachelijke stijging is een ander verhaal. Ontkenning en jezelf snel rijk rekenen.
Lijkt er wel op ja.Bmfd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:07:
[...]
Doe ik iets verkeerd of kan je op DDEX alleen de eerste 5 buyorders en sellorders bekijken? If so, behoorlijk onhandig.
ClownieFlagg schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:07:
Voor de grap ook maar wat organic token gekocht, ws op de athmaar ja ik vind het wel een grappig project.

Even een andere vraag, wie gebruikt er een app (op android) om zijn PF te monitoren? Ik gebruik nu bitrift die vrij aardige werkt en mooie widgets heeft. Ben benieuwd of er betere apps zijn.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ja zo ken ik er nog wel 6 had 10 jaar geleden btc moeten kopen.Greymore1 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:11:
[...]
ClownieHad je gisteravond moeten doen, had je nu 3x gehad

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Probeer DELTA eens, werkt fijn door de mobile / desktop synchronization.rajackar schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:11:
Even een andere vraag, wie gebruikt er een app (op android) om zijn PF te monitoren? Ik gebruik nu bitrift die vrij aardige werkt en mooie widgets heeft. Ben benieuwd of er betere apps zijn.
heb nu een ruime winst van 20% op BCN staan. een klein deel al verkocht voor 30% winst. Nadat ik gistermiddag op polo er een paar gekocht heb met een klein bedrag. Ik wilde toch eens kijken mocht deposit weer opgaan dan hadden we op binance heel veel winst kunnen halen...... jammer genoeg niet......
Nu sell order zodat ik in ieder geval de winst van 20% heb mocht er een dump komen. Persoonlijk vind ik BCN nog steeds aan de hoge kant staan als je kijkt waar hij begon voor de pump van gisteren.
Wat denken jullie zal er nog een dump komen dat hij richting de 100 sat gaat???
Nu sell order zodat ik in ieder geval de winst van 20% heb mocht er een dump komen. Persoonlijk vind ik BCN nog steeds aan de hoge kant staan als je kijkt waar hij begon voor de pump van gisteren.
Wat denken jullie zal er nog een dump komen dat hij richting de 100 sat gaat???
Gelukkig niet, heb hem kunnen verkopen voor 1230 sats.FrankGuthrie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:48:
[...]
Nooit kopen wanneer dat ding wordt gepumpt. Volgens mijn ben je nu flink beroofd.
Ja maar daar zat wel wat meer tijd tussen. Het moest zo zijn na het shillen gisteravond. Hoop dat er iemand wat van heeft gekocht. Maar deze prijs is nog maar van 1 exchange, en hij gaat zeker nog verder stijgen als ie op een wat bekendere exchange wordt gelist. Op hoeveel heb je hem gekocht? En met Waves of BTC?Flagg schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:12:
[...]
Ja zo ken ik er nog wel 6 had 10 jaar geleden btc moeten kopen.
Thanks, ga ik proberen.nRealsus schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:13:
[...]
Probeer DELTA eens, werkt fijn door de mobile / desktop synchronization.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Blockfolio en Delta. Ik vind zelf Blockfolio het prettigst werken maar mis de mogelijkheid om huidige prijs t.o.v. aankoop te kunnen zien (optie die Delta wel heeft)rajackar schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:11:
Wist niet dat Bill Gates zo'n hater wasBitcoin-fitty tussen Bill Gates en Tyler Winklevoss
Microsoft-oprichter Bill Gates, de op één na rijkste man ter wereld, gaf begin deze week af op de bitcoin en cryptomunten in het algemeen. Gates sprak van een ‘investering voor dwazen’ die geen perspectief heeft wat betreft de waarde-ontwikkeling en het rendement. Dat liet Tyler Winkelvoss, samen met tweelingbroer Cameron oprichter van cryptobeurs Gemini, niet op zich zitten.
Aangezien Gates had aangeven dat hij op een daling van de bitcoin zou speculeren als dat eenvoudig kon, daagde Tyler hem uit: je kunt speculeren op een koersdaling, dus ‘put your money where your mouth is‘!

Pff na alle fee's ed heb ik er nu iets van 1100 voor 200€ ofzo.Greymore1 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:14:
[...]
Ja maar daar zat wel wat meer tijd tussen. Het moest zo zijn na het shillen gisteravond. Hoop dat er iemand wat van heeft gekocht. Maar deze prijs is nog maar van 1 exchange, en hij gaat zeker nog verder stijgen als ie op een wat bekendere exchange wordt gelist. Op hoeveel heb je hem gekocht? En met Waves of BTC?
Eerst wat hand verkocht omgezet naar dash withdrawal van hitbtc naar waves daar van Dash naar waves en daarna orgt.
Wat een ellende.
Oh valt mee in totaal heb ik er 1275 zie ik nu.
[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 09-05-2018 11:19 ]
Ik zag dat de universele wallet van ethos als eerst naar nederland komt.
Als nederland als eerste overal crypto gaat accepteren kunnen we als land wel erg rijk worden in de toekomst xD. Iedereen die crypto heeft komt dan hier naartoe om te spenden. Dan kan onze overheid nou ook alvast een mooie spaarpotje maken met crypto.
Als nederland als eerste overal crypto gaat accepteren kunnen we als land wel erg rijk worden in de toekomst xD. Iedereen die crypto heeft komt dan hier naartoe om te spenden. Dan kan onze overheid nou ook alvast een mooie spaarpotje maken met crypto.
Flagg schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:18:
[...]
Pff na alle fee's ed heb ik er nu iets van 1100 voor 200€ ofzo.
Eerst wat hand verkocht omgezet naar dash withdrawal van hitbtc naar waves daar van Dash naar waves en daarna orgt.
Wat een ellende.

Had je wat gezegd dan had ik je er doorheen geloodst

[ Voor 7% gewijzigd door Greymore1 op 09-05-2018 11:26 ]
Ik gebruik nu Bitsnapp. Deze synct ook met je eigen wallets (address tracking) en heel veel exchanges zoals Bittrex, Poloniex, Bitstamp, Kraken, Binance, etc (via api's). Met handige sorteringen op totaal in EUR of BTC en per wallet, etc. Gratis en zonder adds. Nadelen: geen widgets en nog steeds in ontwikkeling.rajackar schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:11:
Hij is gewoon een hater die niet in crypto heeft geinvesteerd. De blockchain is een van de meest geniale stukjes software.
Maar hij zegt niks over de blockchain zelf, alleen over cryptocurrencies en de huidige waarde die ze vertegenwoordigen.DeeSung schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:24:
[...]
Hij is gewoon een hater die niet in crypto heeft geinvesteerd. De blockchain is een van de meest geniale stukjes software.
Gewoon HODL dan! 1275$ binnenkortFlagg schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:18:
[...]
Pff na alle fee's ed heb ik er nu iets van 1100 voor 200€ ofzo.
Wat een ellende.
Oh valt mee in totaal heb ik er 1275 zie ik nu.

Die Organic Token gaat best aardig (als ik livecoinwatch mag geloven): https://www.livecoinwatch.com/price/OrganicToken-ORGT
Heb er zelf ook honderd (van een airdrop ooit). Lekker holden denk

Verwijderd
Nog maar eens een vraagje over ETN, iemand die weet in welke wallet je de coins best zet ivm de fork van Electronero morgen ? in de mobile miner zullen ze niet kunnen blijven staan waarschijnlijk ?
Verwijderd
Jesus wat is ltc weer gedaald zeg. Even vandaag afwachten wat de prijs doet en anders ga ik wat agressiever de munten bespelen van de paid group waar ik sinds kort een maand abo op heb want dit schiet duidelijk niet op.
Ben ik ook wel benieuwd naar!Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:31:
Nog maar eens een vraagje over ETN, iemand die weet in welke wallet je de coins best zet ivm de fork van Electronero morgen ? in de mobile miner zullen ze niet kunnen blijven staan waarschijnlijk ?
Als jullie de kans kregen om een botje helemaal leeg te trekken, zouden jullie dat dan doen?
Goed mee weggekomenmprkooij schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:14:
[...]
Gelukkig niet, heb hem kunnen verkopen voor 1230 sats.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ben zelf ook biologisch afbreekbaar dus je hebt er toch snel een band mee.Tominatie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:31:
Die Organic Token gaat best aardig (als ik livecoinwatch mag geloven): https://www.livecoinwatch.com/price/OrganicToken-ORGT
Ja maar die huidige waarde is wel wat de rest het waard vind. Dus hij probeert hier de koers te beïnvloeden. De op 1 na rijkste man ter aarde wil niet dat alles wat hij heeft minder waard wordt door concurrentie.Bmfd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:25:
[...]
Maar hij zegt niks over de blockchain zelf, alleen over cryptocurrencies en de huidige waarde die ze vertegenwoordigen.
[ Voor 25% gewijzigd door DeeSung op 09-05-2018 11:42 ]
Organic Token heeft er een nieuwe partner bij, een tandartspraktijk geloof ik, lol.
Als ik die koers van de afgelopen maand zo bekijk gaan we nog een keer keihard terugvallen naar rond de 200 miljard marketcap totaal. Helaas maar waar.
GET Protocol heeft zojuist een blog met development updates gepost, wel leuk om in grote lijnen te zien waar ze zich mee bezig hebben gehouden: https://blog.guts.tickets...lopment-team-bd6e0e2fce43
Ik ben nog altijd enthousiast over dit project, maar dat is wel wat minder geworden. Ze hadden een centrale exchange in Q2 beloofd en nu blijkt het om Exrates (???) te gaan. Het lijkt er dus op dat ze veel moeite hebben om op exchanges terecht te komen en dat zie ik niet als een goed teken. De enige centrale exchanges waar het nu opstaat zijn Exrates en Yobit en ik vraag me af op je listings op dat soort shady exchanges moet ambiëren, naar mijn mening ben je namelijk beter af zonder die exchanges.
Ik ben nog altijd enthousiast over dit project, maar dat is wel wat minder geworden. Ze hadden een centrale exchange in Q2 beloofd en nu blijkt het om Exrates (???) te gaan. Het lijkt er dus op dat ze veel moeite hebben om op exchanges terecht te komen en dat zie ik niet als een goed teken. De enige centrale exchanges waar het nu opstaat zijn Exrates en Yobit en ik vraag me af op je listings op dat soort shady exchanges moet ambiëren, naar mijn mening ben je namelijk beter af zonder die exchanges.
Zit op het moment vol in ZIL, ben benieuwd hoe hoog die coin staat eind van de week.
Voordeel van delta is dat hij transacties kan importeren dat lijkt met blockfolio niet te kunnen.RookieRooster schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:15:
[...]
Blockfolio en Delta. Ik vind zelf Blockfolio het prettigst werken maar mis de mogelijkheid om huidige prijs t.o.v. aankoop te kunnen zien (optie die Delta wel heeft)
Ik gebruik nu nog bitrift dat heel erg lijkt op blockfolio maar wat mij betreft wat overzichtelijker is.
Of er wordt aan hem de vraag gesteld wat hij van cryptocurrencies vindt en hij geeft daar een normaal en eerlijk antwoord op.DeeSung schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:41:
[...]
Ja maar die huidige waarde is wel wat de rest het waard vind. Dus hij probeert hier de koers te beïnvloeden. De op 1 na rijkste man ter aarde wil niet dat alles wat hij heeft minder waard wordt door concurrentie.
Gebaseerd op wat?Malawolar schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:43:
Als ik die koers van de afgelopen maand zo bekijk gaan we nog een keer keihard terugvallen naar rond de 200 miljard marketcap totaal. Helaas maar waar.
Kijk dan naar die koers van de afgelopen maanden, da's toch duidelijk!!!Bmfd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:45:
[...]
Of er wordt aan hem de vraag gesteld wat hij van cryptocurrencies vindt en hij geeft daar een normaal en eerlijk antwoord op.
[...]
Gebaseerd op wat?

"gaan we, helaas maar waar"... volgens mij bedoel je er bestaat een kans datMalawolar schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:43:
Zero.
Heb je je coins al verkocht om ze later voor lager terug te kopen?Malawolar schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:43:
Geen zorgen.. BTC is net weer met 0,00003% gestegen, komt goedMalawolar schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:43:

Jongens, genoeg arbritage te vinden tussen IDEX en DDEX zodra IDEX weer live is gegaan. NEXO, EOSDAC verschillen van 20 tot wel 30% ten opzichte van elkaar op de twee exchanges. Ben je snel genoeg dan valt er een hoop te verdienen.
Net even op de webstie gekeken:
Bron: https://electronero.org/How can I retrieve my ETNX if I own ETN coins?
To be safe, you may follow this guide:
1: Keep your ETN secure in your web wallet or preferred Exchange storage.
2: Create an ETN paper wallet, or an ETN desktop wallet before the snapshot occurs on block # 307,000
3: Transfer some or all of your ETN tokens to your ETN paper wallet, or ETN desktop wallet before the snapshot occurs on block # 307,000
4: Transfer your ETN back to your ETN web wallet or preferred Exchange storage for safe keeping after the blockchain snapshot on block # 307,000
5: Retrieve your private spend and view keys, along with your address and/or mnemonic seed word key from the ETN wallet you transferred tokens to on step 3
6: Restore your paper wallet / desktop wallet on ETNX network and claim your new Electronero 1:1 ETNX for ETN
Is het versturen tussen die exchanges traag?Greymore1 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:53:
Jongens, genoeg arbritage te vinden tussen IDEX en DDEX zodra IDEX weer live is gegaan. NEXO, EOSDAC verschillen van 20 tot wel 30% ten opzichte van elkaar op de twee exchanges. Ben je snel genoeg dan valt er een hoop te verdienen.
No guts no glory, zo kom je nooit aan je LamboDouble85 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:56:
[...]
Makkelijk praten? Dit is niks anders dan logisch nadenken. Je koopt geen coin die binnen een dag van 1 naar meer dan 20 cent schiet. Dan vraag je om problemen.
Ik heb gisteren fors verdiend aan BCN en zit er nu weer in....
Gisteren toch ook maar 25.000 RDD gekocht, wanneer verwachten we de lift off?
Vandaag staat trouwens de release van het Stratis ICO Platform gepland. Lijkt mij een flinke stap voorwaards, maar vooralsnog heeft het geen effect op de prijs. Blijft een lastige coin, ik zit er al een jaar in maar hij lijkt bij positief nieuws toch weinig te bewegen.
Vandaag staat trouwens de release van het Stratis ICO Platform gepland. Lijkt mij een flinke stap voorwaards, maar vooralsnog heeft het geen effect op de prijs. Blijft een lastige coin, ik zit er al een jaar in maar hij lijkt bij positief nieuws toch weinig te bewegen.
Withdrawal vanuit IDEX naar je MEW valt op zich wel mee. DDEX synced direct naar je MEW. Je moet wel confirmation accepteren als je voor het eerst een token wil verkopen. Ook als je een sell of buy-order wil plaatsen. Je krijgt dan een pop-upje.
ik hoop dat RDD dit jaar nog rond de 10 cent zit of mogelijk meer.Amras schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:00:
Gisteren toch ook maar 25.000 RDD gekocht, wanneer verwachten we de lift off?
Voor waar ie op staat kun je hem niet laten liggen, vandaag een herhaling van gisteren zou fijn zijnWorstkaas schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:58:
[...]
No guts no glory, zo kom je nooit aan je Lambo
Ik heb gisteren fors verdiend aan BCN en zit er nu weer in....

Hey wat leuk, ik had 50 APH tokens mogen ontvangen uit een airdrop die hier een keer genoemd werd. Heel lang niet naar omgekeken en staat nu op kucoin! https://coinmarketcap.com/currencies/aphelion/#charts
Wordt dit de nieuwe ONT? Iedergeval lekker holden
Wordt dit de nieuwe ONT? Iedergeval lekker holden

Ik zag deze foto net voorbij komen op Telegram, auto is gespot in Amsterdam:

Kucoin en CarVertical hadden een trading competition opgezet en een Nederlander heeft deze een tijdje terug gewonnen.

Kucoin en CarVertical hadden een trading competition opgezet en een Nederlander heeft deze een tijdje terug gewonnen.
Hij mag hem wel eens wassen. Zeker een studentBmfd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:09:
Ik zag deze foto net voorbij komen op Telegram, auto is gespot in Amsterdam:
[afbeelding]
@Bmfd Ik zou dat kucoin en carvertical logo 100% weghalen. Nu kun je namelijk niet zeggen: "ja, ik was een early adopter van bitcoin, vandaar deze mooie bak"
Ik ben altijd wel nieuwsgierigheid en heb mij dus vanmorgen op het Waves platform aangemeld.Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:26:
[...]
Staat momenteel op https://beta.wavesplatform.com en als ik ze mag geloven staan ze op het punt te worden gelist op een redelijk bekende exchage. Ja ORGT.
Dit werkt.
Op een PC dan niet op mijn iPad (browser not supported....)
Nu zocht ik de trading pairs ORGT maar zag deze niet staan.
Wel allerlei andere coins.
Bij de zoekfuctie kun je Organic Token kiezen en dan staat deze bij WAVES.
Dus niet ORGT/WAVES bv of ORGT/BTC.
Klopt dit?
Om te kunnen traden heb je funds nodig dit kan zo te zien door een transfer te doen of Euro's met sepa te storten. Blijkbaar kun je alleen in BTC en WAVES traden.
Ik zag dat de WAVES koers ongeveer $ 6 is en de waarde van ORGT 0,02 WAVES iets van $ 0,12 dus.
Deze waarde zal wel flink fluctueren omdat WAVES ook niet erg stabiel lijkt te zijn.
Zou je een korte toelichting kunnen geven?
Ach hij is wel heel mooi more grey nu.Greymore1 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:10:
[...]
Hij mag hem wel eens wassen. Zeker een student
Alsof hij daar mee bezig is... En daarbij het is ook nog eens strafbaar, mocht hij dat doen.DeeSung schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:41:
[...]
Ja maar die huidige waarde is wel wat de rest het waard vind. Dus hij probeert hier de koers te beïnvloeden. De op 1 na rijkste man ter aarde wil niet dat alles wat hij heeft minder waard wordt door concurrentie.
Je kan gewoon zijn portfolio inzien, zijn verplicht daar melding van te maken.
https://www.simplysafediv...ortfolio-dividend-stocks/
[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 09-05-2018 12:20 ]
Weet iemand toevallig hoe het zit op kucoin met "dust"?
Kan je daar ook je fees aftrekken van bijvoorbeeld hun kucoin shares? (hetzelfde als met BNB?)
In that case I will buy some kucoin shares. Want heb een hekel aan dust, heb bijvoorbeeld nu 0.0000973 van een coin staan, is natuurlijk niks maar het staat zo lelijk in je wallet.
Kan je daar ook je fees aftrekken van bijvoorbeeld hun kucoin shares? (hetzelfde als met BNB?)
In that case I will buy some kucoin shares. Want heb een hekel aan dust, heb bijvoorbeeld nu 0.0000973 van een coin staan, is natuurlijk niks maar het staat zo lelijk in je wallet.
Je kunt Waves naar het WavesPlatform sturen vanaf bijv. Binance. Fee is dan 0.002 Waves. De pair Waves/Organic Token (afkorting is ORGT) wordt het meest gebruikt voor die token. Waarde van Waves heeft niet al te veel invloed op de prijs, net als ETH het niet zo heeft op IDEX. Als het extreem verschilt dan weer wel natuurlijk.HoppyF schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:15:
[...]
Ik ben altijd wel nieuwsgierigheid en heb mij dus vanmorgen op het Waves platform aangemeld.
Dit werkt.
Op een PC dan niet op mijn iPad (browser not supported....)
Nu zocht ik de trading pairs ORGT maar zag deze niet staan.
Wel allerlei andere coins.
Bij de zoekfuctie kun je Organic Token kiezen en dan staat deze bij WAVES.
Dus niet ORGT/WAVES bv of BTC/WAVES.
Klopt dit?
Om te kunnen traden heb je funds nodig dit kan zo te zien door een transfer te doen of Euro's met sepa te storten. Blijkbaar kun je alleen in BTC en WAVES traden.
Ik zag dat de WAVES koers ongeveer $ 6 is en de waarde van ORGT 0,02 WAVES iets van $ 0,12 dus.
Deze waarde zal wel flink fluctueren omdat WAVES ook niet erg stabiel lijkt te zijn.
Zou je een korte toelichting kunnen geven?
Vannacht aanzienlijk gestegen, door waarschijnlijk een whale aankoop. ORGT heeft al meerdere partners en heeft al een use in dit geval.
Ik ben benieuwd wat je hier precies mee bedoelt?Greymore1 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:39:
Als jullie de kans kregen om een botje helemaal leeg te trekken, zouden jullie dat dan doen?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nou ja, zou je om ethische redenen mocht je een kans zien om een botje dat tussen 100% en 200% koopt en verkoopt en jij dat botje naar 110% kan krijgen met zijn sell-orders en 190% met zijn buy-order, leeg trekken als je hem op de manier kunt manipuleren?AtlAntA schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:33:
[...]
Ik ben benieuwd wat je hier precies mee bedoelt?
Vroeg het mij af wat de gemiddelde cryptoavonturier hier mee om zou gaan.
hell yeah, maar ik ben dan ook een vieze profiteur die niet voor de prachtige toekomst in crypto zit maar voor de knaken.
blup
Ok, bedankt.Greymore1 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:24:
[...]
Je kunt Waves naar het WavesPlatform sturen vanaf bijv. Binance. Fee is dan 0.002 Waves. De pair Waves/Organic Token (afkorting is ORGT) wordt het meest gebruikt voor die token. Waarde van Waves heeft niet al te veel invloed op de prijs, net als ETH het niet zo heeft op IDEX. Als het extreem verschilt dan weer wel natuurlijk.
Vannacht aanzienlijk gestegen, door waarschijnlijk een whale aankoop. ORGT heeft al meerdere partners en heeft al een use in dit geval.
Het gaat dus om een WAVES pair.
Ik ga wel eens kijken wat handig is om te doen. Op Binance heb ik niet genoeg staan dus moet eerst toch wat fiat ergens vandaan halen.
Nu a la minute ORGT kopen is ook niet slim als deze net een piek heeft gehad.
De kortste route zal dan wel euro's naar het Waves platform overmaken dan WAVES kopen en daarmee weer ORGT kopen.
Zoveel stappen maar dat zie je helaas overal.
Er zijn nu eenmaal te weinig USD en EUR pairs. Waarom weet ik niet want het zou allemaal zoveel simpeler kunnen. Een Exchange verdient toch wel of het nu om een BTC of EUR trading pair gaat
Waarom ze dat dan niet doen blijft vaag zeker bij de gangbare coins.
Als ik de kans zou hebben een bot dwars te zitten zou ik dit heel graag doen.Greymore1 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:36:
[...]
Nou ja, zou je om ethische redenen mocht je een kans zien om een botje dat tussen 100% en 200% koopt en verkoopt en jij dat botje naar 110% kan krijgen met zijn sell-orders en 190% met zijn buy-order, leeg trekken als je hem op de manier kunt manipuleren?
Je moet hiervoor wel genoeg kennis hebben maar ik zou deze kans niet laten liggen.
Bots manipuleren de markt enorm en verdienen een koekje van eigen deeg.
Laat ze ook maar eens flinke verliezen incasseren.
Zou ik zeker doen.Greymore1 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:36:
[...]
Nou ja, zou je om ethische redenen mocht je een kans zien om een botje dat tussen 100% en 200% koopt en verkoopt en jij dat botje naar 110% kan krijgen met zijn sell-orders en 190% met zijn buy-order, leeg trekken als je hem op de manier kunt manipuleren?
Bots zijn imo ook een soort van markt manipulatie.
in cryptoland verdienen meestal alleen de devs eraan omdat de markt erg volatiel is en je constant moet fijn tunen.
Jep, zal RLC door de 1800 heen gaan?cursquidHome schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:02:
mijn RLC en ZIL gaan tegen de BTC markt in wel omhoog............flip the coin and rule them all
Net even zelf volgende mini-chart gemaakt.
Dit is volgens mij de meest logische komende BTC markt tendens.. gebaseerd op mijn marktsentiment met 1,5 jaar ervaring binnen de bitcoin/altcoin marken.
Ik ben zelf benieuwd wat er van zal komen :-)
Dit is volgens mij de meest logische komende BTC markt tendens.. gebaseerd op mijn marktsentiment met 1,5 jaar ervaring binnen de bitcoin/altcoin marken.

Verwijderd
Zijn er mensen die ervaring hebben met daytrading? Welk handelsplatform gebruiken jullie en hoe weten jullie in welk cryptomunt je moet investeren?
Ik hoop het natuurlijk wel. Er wordt zo weer een groep wakker dus ik verwacht in een bull mind dat hij binnen nu en een uur door de 1800 gaat

Ik hodl maar ga dit wel in de gaten houden voor toekomstig golven die ik wil meebewegen om meer procentjes mee te pakken. Ik lijk het beetje bij beetje beter te kunnen inschatten. Zover dit kan in de crypto wereld

Ow god, TA op basis van 1,5 jaar ervaring dit moet wel goed zijnWaarez schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:05:
[afbeelding]

Ik hodl zelf ook, trading heeft me tot nu toe nooit iets opgeleverd, in tegendeel zelfs. Maar ik ga bij hier ook maar weer eens proberen wat %tjes te pakken.cursquidHome schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:08:
[...]
Ik hoop het natuurlijk wel. Er wordt zo weer een groep wakker dus ik verwacht in een bull mind dat hij binnen nu en een uur door de 1800 gaat.
Ik hodl maar ga dit wel in de gaten houden voor toekomstig golven die ik wil meebewegen om meer procentjes mee te pakken. Ik lijk het beetje bij beetje beter te kunnen inschatten. Zover dit kan in de crypto wereld
Hah. De breakout kan ook net wat eerder of later zijn, maar klopt idd.poderosoo schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:11:
[...]
Ow god, TA op basis van 1,5 jaar ervaring dit moet wel goed zijnEn wat houden al je gekke lijntjes in? Dat wanneer BTC maar lang genoeg naar rechts gaat op de chart dat het dan uiteindelijk augustus is?
Ik heb gewoon 2 trend lijnen getekend.
Speciaal voor jou: De horizontale groene lijn zowat in op 9200 dollar is de current (=huidige) prijs.
Extrapolatie in zijn puurste vorm. Plausibel. Heb je er ook 1 van Ethereum? Daar ben ik wel benieuwd naar!Waarez schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:05:
[afbeelding]
Ik vind dit best interessant. Mag wat mij betreft wel meer gepost worden. Ziet er ook plausibel uit.poderosoo schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:11:
[...]
Ow god, TA op basis van 1,5 jaar ervaring dit moet wel goed zijnEn wat houden al je gekke lijntjes in? Dat wanneer BTC maar lang genoeg naar rechts gaat op de chart dat het dan uiteindelijk augustus is?
Wishful thinking != plausibelhellsau schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:19:
[...]
Ik vind dit best interessant. Mag wat mij betreft wel meer gepost worden. Ziet er ook plausibel uit.
Zo... Poehpoeh... dat was een kort nachtje. Zoveel adrenaline op 1 dag, slaap je niet heel rustig op. Maar 1 ding is zeker: Heb gisteren echt dikke pure mazzel gehad dat ik die BCN nog op Binance heb gekregen, en op de piek heb kunnen verkopen. De laatste 7k BCN kwamen vannacht om 3 uur door, maar vond het wel welletjes, een mens moet ook slapen en gewoon naar zijn werk de volgende ochtend. Die laatste 7k BCN was vanochtend nog $160 waard. Een schijntje van wat het gisteren ochtend "waard" was en wat ik aan deze massieve P&D heb gepakt.
Vanochtend even voor de gein gechecked wanneer ik ben begonnen met minen, 16 sat tegen $0,000255 per stuk. Gisteren gemiddeld verkocht voor $0,20 per stuk.Procentueel gezien een +78331% Bizar... gewoon BI-ZAR!
Centen pronken inmiddels op mijn bankrekening... Mijn vrouw gisteren avond in "kindertaal" een beetje uitgelegd hoe dit tot stand is gekomen, maar ze kan het niet bevatten. Ikzelf zit nog steeds om de zoveel tijd tegen mijn bank-app aan te kijken met een glimlach van oor tot oor.
Gisterenavond komen dan de bekende "wat als" gesprekken op gang met je ouders, schoonouders en wat goede bekenden... ByteCoin had destijds in december maar iets meer waard moeten worden dan de 1,5 cent en dan had ik ze toen al van de hand gedaan. Mijn doel was om op 3 cent te verkopen, en die dag was gisteren, vandaar dat de muntjes al vroeg naar Binance gingen. Dat ze vervolgens zo hoog gingen, had ik zelfs niet voor mogelijk gehouden.
Zo blijkt maar weer dat harde doelen stellen je soms kunnen leiden naar een positief pad. In mijn geval iets meer dan dat, maar was op 3, 4 of 5 cent ook al heel blij geweest met de $1500, $2000 of $2500 die het was geweest. Nu gewoon in 1 dag 4 maandsalarissen bij elkaar geharkt. Heeft me waarschijnlijk een week van mijn leven gekost, zo hoog was het stresslevel.
Nu terug naar de waan van de dag. Gewoon aan het werk, sterke verhalen vertellen aan de koffieautomaat, en de logs van Binance aan je crypto collega's laten zien. Afgelopen zaterdag een andere auto gekocht voor m'n vrouw, maar dat is nu ineens letterlijk een moederdag cadeau geworden. Ze heeft 'm net opgehaald... Afgelopen zaterdag kreeg ik het ff niet voor elkaar de spaarcenten over te boeken naar de lopende rekening, maar dat was gisteren eind van de dag niet eens meer nodig, net zo hard weer teruggeboekt
Komende weken maar eens wat zonnepaneel boeren over de vloer laten komen. Zag een mooi zonnepaneel topic op Tweakers, daar gaan we ook even in rondhangen om ook daar het meeste rendement uit te halen. Ons bent zuunig zal ik maar zeggen...
In ieder geval iedereen onwijs bedankt voor alle felicitaties tot nu toe! Ik gun jullie uiteraard ook het beste in cryptoland! Uiteraard ging het niet altijd van een leien dakje... Heb ook $900 in januari zien verdampen naar een krappe $200 en tot voor gisteren weer terug naar $600. die $600 heb ik nog steeds, maar dan in andere muntjes waarvan ik oprecht denk dat ze over een tijd flink gaan stijgen. Die +78331% ga ik waarschijnlijk never nooit meer zien, maar heb over 30 jaar wel een damn good story to tell in wat ooit mijn crypto avontuur was.
Vanochtend even voor de gein gechecked wanneer ik ben begonnen met minen, 16 sat tegen $0,000255 per stuk. Gisteren gemiddeld verkocht voor $0,20 per stuk.Procentueel gezien een +78331% Bizar... gewoon BI-ZAR!
Centen pronken inmiddels op mijn bankrekening... Mijn vrouw gisteren avond in "kindertaal" een beetje uitgelegd hoe dit tot stand is gekomen, maar ze kan het niet bevatten. Ikzelf zit nog steeds om de zoveel tijd tegen mijn bank-app aan te kijken met een glimlach van oor tot oor.
Gisterenavond komen dan de bekende "wat als" gesprekken op gang met je ouders, schoonouders en wat goede bekenden... ByteCoin had destijds in december maar iets meer waard moeten worden dan de 1,5 cent en dan had ik ze toen al van de hand gedaan. Mijn doel was om op 3 cent te verkopen, en die dag was gisteren, vandaar dat de muntjes al vroeg naar Binance gingen. Dat ze vervolgens zo hoog gingen, had ik zelfs niet voor mogelijk gehouden.
Zo blijkt maar weer dat harde doelen stellen je soms kunnen leiden naar een positief pad. In mijn geval iets meer dan dat, maar was op 3, 4 of 5 cent ook al heel blij geweest met de $1500, $2000 of $2500 die het was geweest. Nu gewoon in 1 dag 4 maandsalarissen bij elkaar geharkt. Heeft me waarschijnlijk een week van mijn leven gekost, zo hoog was het stresslevel.
Nu terug naar de waan van de dag. Gewoon aan het werk, sterke verhalen vertellen aan de koffieautomaat, en de logs van Binance aan je crypto collega's laten zien. Afgelopen zaterdag een andere auto gekocht voor m'n vrouw, maar dat is nu ineens letterlijk een moederdag cadeau geworden. Ze heeft 'm net opgehaald... Afgelopen zaterdag kreeg ik het ff niet voor elkaar de spaarcenten over te boeken naar de lopende rekening, maar dat was gisteren eind van de dag niet eens meer nodig, net zo hard weer teruggeboekt
Komende weken maar eens wat zonnepaneel boeren over de vloer laten komen. Zag een mooi zonnepaneel topic op Tweakers, daar gaan we ook even in rondhangen om ook daar het meeste rendement uit te halen. Ons bent zuunig zal ik maar zeggen...
In ieder geval iedereen onwijs bedankt voor alle felicitaties tot nu toe! Ik gun jullie uiteraard ook het beste in cryptoland! Uiteraard ging het niet altijd van een leien dakje... Heb ook $900 in januari zien verdampen naar een krappe $200 en tot voor gisteren weer terug naar $600. die $600 heb ik nog steeds, maar dan in andere muntjes waarvan ik oprecht denk dat ze over een tijd flink gaan stijgen. Die +78331% ga ik waarschijnlijk never nooit meer zien, maar heb over 30 jaar wel een damn good story to tell in wat ooit mijn crypto avontuur was.
ProficiatDakillerbean schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:22:
Zo... Poehpoeh... dat was een kort nachtje. Zoveel adrenaline op 1 dag, slaap je niet heel rustig op. Maar 1 ding is zeker: Heb gisteren echt dikke pure mazzel gehad dat ik die BCN nog op Binance heb gekregen, en op de piek heb kunnen verkopen. De laatste 7k BCN kwamen vannacht om 3 uur door, maar vond het wel welletjes, een mens moet ook slapen en gewoon naar zijn werk de volgende ochtend. Die laatste 7k BCN was vanochtend nog $160 waard. Een schijntje van wat het gisteren ochtend "waard" was en wat ik aan deze massieve P&D heb gepakt.

Edit: Ik zie dat je je volledige "winst" hebt gecasht en verder gaat met 600 dollar. Mag ik vragen wat hier je redenatie van is? Zoals je zelf al zegt zijn dit "once in a lifetime" situaties. De reden dat ik het vraag is dat ik zelf nooit de neiging heb gevoeld om 95% van mijn opbrengst uit te cashen, ik probeer dit altijd max 20 procent te doen zodat ik met de rest verder kan "spelen". Het is tenslotte nog een jonge markt waarin in de toekomst nog veel te halen valt! Ik ben zelf uiteraard ook begonnen met een paar honderd dollar, maar kan me niet voorstellen dat ik nu alles zou verkopen en weer met een paar honderd dollar "opnieuw" zou moeten beginnen
[ Voor 9% gewijzigd door p0st op 09-05-2018 13:28 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
@Dakillerbean gaat er trouwens nog iets van kansspelbelasting vanaf ofzo?
Ga je er vanuit dat je dit belastingvrij kunt besteden?
Crypto is geen kansspel. Je mag er gewoon belasting over betalen wat je boven een bepaald bedrag hebt op 31-12-2018... kortom, koop die auto!CyBeRSPiN schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:26:
@Dakillerbean gaat er trouwens nog iets van kansspelbelasting vanaf ofzo?Ga je er vanuit dat je dit belastingvrij kunt besteden?
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Kansspelbelasting? Ik weet dat sommige mensen investeren in crypto als gokken zien, maar ik wist niet dat er mensen waren die het zo letterlijk nemen.CyBeRSPiN schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:26:
@Dakillerbean gaat er trouwens nog iets van kansspelbelasting vanaf ofzo?Ga je er vanuit dat je dit belastingvrij kunt besteden?
Besef wel dat de lijnen ietwat arbitrair zijn. Als jij dezelfde figuur wilt namaken zul je een paar graden afwijken en is je conclusie dat deze stijging een maand later of eerder plaatsvindt. Dat is daarmee ook het grote nadeel van TA; de bias naar welke lijnen je wilt tekenen, hoe je ze tekent en wat je wil laten zien.hellsau schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:19:
[...]
Ik vind dit best interessant. Mag wat mij betreft wel meer gepost worden. Ziet er ook plausibel uit.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Het is gewoon een belegging. Als hij netjes zijn cryptobezittingen op 1 januari aangeeft bij de aangifte IB over dit jaar en zijn spaarsaldo op 1 januari volgend jaar, is er niets aan de hand. Misschien handig om de binance trade logs te archiveren om als bewijs te kunnen laten zien.CyBeRSPiN schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:26:
Tja, dit patroon zagen we de afgelopen twee jaar steeds, een sterker terugkomende koers. Maar de markt is veranderd, de mensen van vorig jaar december laten zicht niet zomaar nog een keer pakken, er zijn meer bots, etc. Ik ben erg benieuwd, al hoop ik natuurlijk wel op een goede toekomst wat betreft de BTC koers.Waarez schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:05:
[afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
tis je gegund man,hoop dat het mijn ook lukt het enige wat ik niet zou doen is het tegen mijn vrouw vertellen die stuur ik wel een kaartje als ik aan kom bij mijn bestemmingDakillerbean schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:22:
BCN wordt weer gepumpt.
Gaan we naar de 300sat?
Gaan we naar de 300sat?
Korte info die ik in alle snelheid heb kunnen vinden:CyBeRSPiN schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:26:
"De waarde van je cryptocurrencies wordt gezien als onderdeel van je totale vermogen. Als dat meer is dan 25.000 euro, dan komt de Belastingdienst langs: afhankelijk van de hoogte van je vermogen betaal je tussen 0,86 en 1,61 procent aan belasting.
Dit zijn de belastingpercentages:
Tot en met 75.000 euro: 0,86 procent, waarvan 25.000 belastingvrij (met een fiscaal partner is dat 50.000 euro)
Vanaf 75.001 tot en met 975.000 euro: 1,38 procent
Vanaf 975.001 euro: 1,61 procent
Dus het duurt nog wel effe voordat ik op die grens zit ;-), maar netjes op/aangeven zal ik volgend jaar zeker doen.
Ja die logs heb ik inderdaad bewaard inmiddels. Inclusief prints van al mijn inkomende en uitgaande BCN transacties van het begin, etc.etc. Mochten ze er ooit om vragen, ben ik er klaar voor...anboni schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:30:
[...]
Het is gewoon een belegging. Als hij netjes zijn cryptobezittingen op 1 januari aangeeft bij de aangifte IB over dit jaar en zijn spaarsaldo op 1 januari volgend jaar, is er niets aan de hand. Misschien handig om de binance trade logs te archiveren om als bewijs te kunnen laten zien.
Ergens wel gek, BCN is een zogenaamde anonieme munt, maar zodra je er mee gaat schuiven buiten hun eigen blockchain om, is het alles behalve anoniem... Think about that...
Het was ook niet mijn intentie om hier heel strak naar te handelenDirtyBird schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:29:
[...]
Besef wel dat de lijnen ietwat arbitrair zijn. Als jij dezelfde figuur wilt namaken zul je een paar graden afwijken en is je conclusie dat deze stijging een maand later of eerder plaatsvindt. Dat is daarmee ook het grote nadeel van TA; de bias naar welke lijnen je wilt tekenen, hoe je ze tekent en wat je wil laten zien.
Ja, maar wat is ruw. Als ik je voorspel dat btc gedurende dit jaar nog wel een keer gaat stijgen, heb je daar dan echt wat aan?hellsau schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:42:
[...]
Het was ook niet mijn intentie om hier heel strak naar te handelen. Maar eerder om een ruwe toekomst schets voor ogen te hebben. A man can dream
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Als persoon X persoon Y betaald in die BCN dan is het annoniem dat X aan Y betaald heeft.[b]Dakillerbean schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:40:
Ergens wel gek, BCN is een zogenaamde anonieme munt, maar zodra je er mee gaat schuiven buiten hun eigen blockchain om, is het alles behalve anoniem... Think about that...
Als Y het om laat zetten in Euro's dan valt dat natuurlijk op
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Iemand enig idee wat een cmtc is? Net nieuw op hitbtc en had nog 23 usdt staan, dus heb er nu 300. niks research doen gewoon ergens op klikken. 
Iets met crowd machine....whatevah!
Iets met crowd machine....whatevah!
[ Voor 20% gewijzigd door Flagg op 09-05-2018 13:54 ]
dat is vaak het beste gewoon een gok nemenFlagg schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:51:
Iemand enig idee wat een cmtc is? Net nieuw op hitbtc en had nog 23 usdt staan, dus heb er nu 300. niks research doen gewoon ergens op klikken.
Iets met crowd management geloof ik.
4 maandsalarissen in 1 dag is best lekker. Dit heb je met alleen maar traden op binance gedaan of had je al een grote bag goedkoop ingekocht van BCN en die gister op de piek verkocht?Dakillerbean schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:22:
De BCN gaat toch wel weer redelijk, op coinmarketcap zag ik gister dat een vergelijkbare piek eerder voorgekomen was, vanmorgen 3000 muntjes gekocht voor 180sat, nu alweer 250 sat. Zijn kleine bedragen, maar toch wel lekker
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
jammer de bulls hebben verloren......and down we go with RLC.Nurksis schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:16:
[...]
Ik hodl zelf ook, trading heeft me tot nu toe nooit iets opgeleverd, in tegendeel zelfs. Maar ik ga bij hier ook maar weer eens proberen wat %tjes te pakken.
Krijg nu net een melding op de Binance app: "BNC Withdraw suspend. Network Congestion, Deposit Delay, Waiting for BCN team fix"
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Dat gegorgel wat je hoort is orgt die door het putje ging.
Mensen ervaringen met andere (simpelere / goedkopere) tradingboyts dan ProfitTrailer ? Ben benieuwd en kijk wat rond.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Buy high sell low!Flagg schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:07:
Dat gegorgel wat je hoort is orgt die door het putje ging.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!