[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 165 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.127 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

drusloos schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:12:
doe mij maar een BMW 7serie e38 met een heerlijke V8, of liever de V12. Alle luxe van leer tot goede ruimte, een tv aan boord en misschien krijg je de oldschool telefoon nog werkend. Ik rijd de V8 al maar die gaat weg omdat die 1 op 5 die hij rijdt toch net iets te duur is. Als de coins nou eens hielpen kon die blijven.

On-topic. is er een reden voor de dip? of gewoon een correctie?
Gaat nu weer beter :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Godver, ik kreeg een mail van een airdrop waar ik dacht aan mee te hebben gedaan. Dat ik vanwege de recente hack op MEW mijn 2FA moest instellen op de link.
Prima, ik doorklikken. Vond ik het ineens erg veel op MEW lijken. Kijk ik terug naar de afzender van de mail. Dikke scam... Een of ander vaag e-mailadres.

Als je soms niet in dit wereld blijft opletten, wordt je zo hard genaaid :?
Hoeveel mensen zullen hier in tuimen...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
drusloos schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:12:
doe mij maar een BMW 7serie e38 met een heerlijke V8, of liever de V12. Alle luxe van leer tot goede ruimte, een tv aan boord en misschien krijg je de oldschool telefoon nog werkend. Ik rijd de V8 al maar die gaat weg omdat die 1 op 5 die hij rijdt toch net iets te duur is. Als de coins nou eens hielpen kon die blijven.

On-topic. is er een reden voor de dip? of gewoon een correctie?
Heb ik ook gehad, de 735i met kogelvrij glas en alles der op en der aan , beste auto die ik ooit gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:08
Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 21:46:
Kleine shill coin van mij "Organic Token" Airdrop van mogen ontvangen. Binnen 2 maanden tijd naar de bijna 6 cent. Geen ICO, based op Waves blockchain, te vinden op Waves Platform. Zeer actieve community met grootse plannen om met de tokens Organic voer te kunnen gaan kopen. Er zijn al winkels die de token accepteren(geven op dit moment korting als je met tokens betaald). Website: http://organictoken.info/ Twitter: https://twitter.com/TheOrganicToken

Ze staan echt voor iets met deze coin. Biologisch en betaalbaar voor iedereen.
Grappig.
Op welke Exchange gaat deze komen? Er staat wel in de roadmap Q2.
Is de tag ORGT?
Ik kan er nog weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
mprkooij schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:09:
Ik heb op het moment nog 400 dollar in mijn binance account staan op BTC. Welke coin raden jullie aan om in te investeren?
Ltc en Etc lijken me wel wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
tias86 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:04:
[...]

Hij is van 2017 maar als jij een 6 cilinder in de prijslijst kan vinden vind ik het knap _/-\o_

Allemaal 4cilinder TDI (diesel) en TSI (benzine)motoren

Maar goed we gaan offtopic op deze manier
Niet bij de nieuwe, bij de oudere versie was dat.

https://www.autoweek.nl/a...an-32-v6-4motion-highline

(is de Multivan, maar je had hem ook als bestel Transporter variant)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
HoppyF schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:16:
[...]

Grappig.
Op welke Exchange gaat deze komen? Er staat wel in de roadmap Q2.
Is de tag ORGT?
Ik kan er nog weinig over vinden.
Staat momenteel op https://beta.wavesplatform.com en als ik ze mag geloven staan ze op het punt te worden gelist op een redelijk bekende exchage. Ja ORGT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
tias86 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 21:57:
[...]

VW transporter, bijna goed :O
Die kunnen ook best leuk zijn als je de juiste heb :)
Afbeeldingslocatie: https://germancarsforsaleblog.com/wp-content/uploads/2016/04/s-l1600-1-12.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09 06:57
XRP,ADA,ZIL (voor mij zekerheidjes)
Ncash, IOST, GNT, SRN (gokjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
IOTA blijf ik ook een goed idee vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zilliqa blijft maar gaan en gaan, heerlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:37
BCN :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:44:
Zilliqa blijft maar gaan en gaan, heerlijk!
Ik ben mooi aan het swingen tussen ZIL, IOST en BTC, gaat lekker zo idd :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:50
Taro schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:47:
[...]

Ik ben mooi aan het swingen tussen ZIL, IOST en BTC, gaat lekker zo idd :)
Kijk ik vind dat zo lastig om te zien, ik heb dat vandaag ook geprobeerd tussen verschillende coins. 120 dollar verlies ;w

Heb nu nog 300-400 dollar over, iemand die ik ken maakt daar zo 1500-2000 dollar van.. like wtf

[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 08-05-2018 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

En nu weer zo'n geniepig dipje, Europeanen die vannacht in fiat/tether gaan?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

mprkooij schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:48:
[...]
Kijk ik vind dat zo lastig om te zien, ik heb dat vandaag ook geprobeerd tussen verschillende coins. 120 dollar verlies ;w
Het gaat hier ook echt niet altijd goed, maar toch een paar duizend IOST/ZIL erbij inmiddels.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
Ik ga slapen. Hopelijk blijft de koers een beetje stabiel.. #Pray4Bitcoin

Afbeeldingslocatie: https://steemit-production-imageproxy-upload.s3.amazonaws.com/DQmSMWjyQwXXNapJZ4uiVaQKM6mF3bsJoF9fmvazPRChesQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:08
zo, net een limit order geplaatst op $8900 voor BTC, kijken of dat gehaald wordt. Vanmiddag de $9050 gemist namelijk :)

Kortom, +50%, coming up!

[ Voor 10% gewijzigd door Schuey op 08-05-2018 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Schuey schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:20:
zo, net een limit order geplaatst op $8900 voor BTC, kijken of dat gehaald wordt. Vanmiddag de $9050 gemist namelijk :)

Kortom, +50%, coming up!
Denk eerder $9800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:21

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Donderdag Hemelvaart, alles zal stijgen, let maar op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Ton, verdiep je eens in Holochain. Net een week op wat kleine exchanges en nu al rank 88 op CMC. Volgens jaar zullen trouwe volgers zeggen, wist je nog dat die Ton Hasselt toen Holochain kocht!? Die staat gewoon top 10 nu. :Y)

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
power_user schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:37:
Ton, verdiep je eens in Holochain. Net een week op wat kleine exchanges en nu al rank 88 op CMC. Volgens jaar zullen trouwe volgers zeggen, wist je nog dat die Ton Hasselt toen Holochain kocht!? Die staat gewoon top 10 nu. :Y)
Ik zal eens kijken, wat is de afkorting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
Koop gewoon een zooi ETH, die stijgt binnenkort wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:41:
Koop gewoon een zooi ETH, die stijgt binnenkort wel weer.
Doe ik sowieso. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• power_user
Ton Hasselt schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:40:
[...]

Ik zal eens kijken, wat is de afkorting?
HOT (Holotoken) dus niet Hydro Protocol, die heeft ook HOT als ticker. Als er toch ooit een veelbelovend project was dat al vele malen verder is dan 99% van al het andere Cryptogeneuzel wat te koop is dan is het wel Holochain. Zijn al tig dApps voor ontwikkeld, hebben fysieke hardware te koop als hosts voor hun netwerk en mainnet gaat al live over 3 tot 6 maanden. Als kers op de taart werkt de baas van Mozilla ook nog eens even mee en noemt dit hét project waar Mozilla op zat te wachten om aan mee te gaan werken.

Als je dit hebt bestudeerd en bekeken op YouTube en al het materiaal wat er al is en hun green en currency paper leest dan weet je dat al het voorgaande eigenlijk gebakken lucht is waar we in investeerden.

[ Voor 13% gewijzigd door power_user op 08-05-2018 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
power_user schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:44:
[...]

HOT (Holotoken) dus niet Hydro Protocol, die heeft ook HOT als ticker. Als er toch ooit een veelbelovend project was dat al vele malen verder is dan 99% van al het andere Cryptogeneuzel wat te koop is dan is het wel Holochain. Zijn al tig dApps voor ontwikkeld, hebben fysieke hardware te koop als hosts voor hun netwerk en mainnet gaat al live over 3 tot 6 maanden. Als kers op de taart werkt de baas van Mozilla ook nog eens even mee en noemt dit hét project waar Mozilla op zat te wachten om aan mee te gaan werken.
Weet je ook op welke exchanges hij te koop is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
power_user schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:44:
[...]

En sinds dat de ICO twee weken geleden is afgelopen, is de prijs X11 gegaan. Het kan best dat die nog hoger gaat, maar kopen na zo'n stijging kan ik niemand echt aanraden. Er zijn naar mijn idee nog genoeg andere projecten waar een mooie ROI op te pakken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Bmfd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:46:
[...]

En sinds dat de ICO twee weken geleden is afgelopen, is de prijs X11 gegaan. Het kan best dat die nog hoger gaat, maar kopen naar zo'n stijging kan ik niemand echt aanraden. Er zijn naar mijn idee nog genoeg andere projecten waar een mooie ROI op te pakken is.
Eth was $0.35 gedurende ICO. Stond in December dus x 3600 de Ico prijs. Waren vast ook mensen die zeiden toen Eth op $3.85 stond dat het niet meer de moeite was. Deze technologie loopt rondjes om ethereum heen. Ze waren al bezig met dit idee sinds net voor de Bitcoin Whitepaper en komen er nu pas mee naar buiten. Omgekeerde volgorde van de meeste projecten dus waar alles marketing is en velen hun te ambitieuze deadlines missen.

[ Voor 15% gewijzigd door power_user op 09-05-2018 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• power_user
@Ton Hasselt Ik zou even wachten tot Idex weer terug is. Holochain heeft hun Exchange op de knieën gekregen (10.000 Eth volume op dag 1). Zijn nu aan het verhuizen naar een praktisch oneindige scalable solution zodat ze voorbereid zijn. Komt naar verwachting binnen 72 uur wel weer online.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
power_user schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:50:
[...]

Eth was $0.35 gedurende ICO. Stond in December dus x 3600 de Ico prijs. Waren vast ook mensen die zeiden toen Eth op $3.85 stond dat het niet meer de moeite was. Deze technologie loopt rondjes om ethereum heen.
Ethereum heeft ook vaak genoeg een forse stijging gehad om daarna ook weer behoorlijk te dalen.

Hoe je het ook wendt of keert: investment-wise is het niet de meest verstandige keuze om te kopen nadat er een stijging van 1100% in 2 weken tijd heeft plaatsgevonden, dan kan de technologie nog zo goed zijn. De personal cap tijdens de ICO was redelijk groot, wat betekent dat er aardig wat mensen zijn met een groot deel van de supply (https://etherscan.io/toke...06c8e98ea48526e2#balances). Zo hebben de top-100 adressen 67% van de supply in handen en zijn er in totaal minder dan 5000 tokenholders, wat aan de lage kant is. Er is dus een kans dat dat soort personen de boel gaan verkopen nu ze in zo'n korte tijd 1100% op hun investment kunnen pakken, dus er zit nu behoorlijk wat risico aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
*O* Niet elke miljonair wordt hier zo in de watten gelegd als Ton! *O*

Held dat je er 20k tegenaan wil gooien, 'k lees graag wat je pf wordt en hoe je de volgende bullrun meepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

gaan we vannacht down of niet ?

zit te twijfelen of een deel fiat te zetten

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• power_user
Ik bekijk het meer als interessant project en wat dit potentieel voor de wereld kan gaan betekenen. Ik neem aan dat Ton zelf wel kan bedenken dat hij er niet zijn hele 20k in moet stoppen en dat hij ook zelf wacht op een dip om eventueel in te kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door power_user op 09-05-2018 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

sourcecode schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:06:

Meestal als men dit zegt heb ik zelf ook dat gevoel en doe ik dat. 95% van die ochtenden word ik wakker en heb ik een stijgende lijn gemist. Vannacht doe ik dit niet, dus zal het wel dalen en heb ik verlies. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

Ik zou me niet verbazen op -8% op mijn pf vannacht, 'k blijf stil zitten en laat me scheren. +21.05% in 24u is te bovengemiddeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Chris.nl schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:06:
*O* Niet elke miljonair wordt hier zo in de watten gelegd als Ton! *O*

Held dat je er 20k tegenaan wil gooien, 'k lees graag wat je pf wordt en hoe je de volgende bullrun meepakt.
Ik hou jullie zeker op de hoogte, zal m'n pf hier mededelen. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Chris.nl schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:11:
[...]

Ik zou me niet verbazen op -8% op mijn pf vannacht, 'k blijf stil zitten en laat me scheren. +21.05% in 24u is te bovengemiddeld.
Ik verkoop niks. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
@Bmfd Aan Crypto zit altijd groot risico en kijk ook even naar de top 100 wallets van ripple. 98% van ripple is in handen van de top 100 wallets. Staat toch nummer 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik zat al in fiat en kijk de kat nog maar even uit de boom...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

denk dat ik mijn ZIL maar even fiat zet.............

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
power_user schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:21:
@Bmfd Aan Crypto zit altijd groot risico en kijk ook even naar de top 100 wallets van ripple. 98% van ripple is in handen van de top 100 wallets. Staat toch nummer 3 :)
En daar is ook behoorlijk veel commentaar op. Overigens is een deel van die supply gelockt en dus nog niet in circulatie gekomen, maar ik weet niet precies om welk percentage dat gaat.

Dat er standaard een risico aan cryptocurrencies zit snap ik, maar dat betekent niet dat je dat risico niet kunt proberen te verminderen door onder meer een goed entry-point te bepalen. Instappen na een stijging van 1100% valt daar dus duidelijk niet onder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Wat een bangepoeperts hier? Niet dat ik de wijsheid in pacht heb maar volgens mij gaan we heel binnenkort weer een leuke stijging meepakken en daar wil ik wel in zitten. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:30
Tijdje terug LTC gekocht, werd toen alleen maar geroepen dat ik van LTC moest afblijven. Vervolgens ging die coin aardig stijgen. Ik laat me niet meer gek maken in dit forum :-) Lees alles als advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16-08 23:55
Maar trek je eigen plan! En geloof erin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Yes sir! Een S13 :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
TweakerVincent schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:43:
Tijdje terug LTC gekocht, werd toen alleen maar geroepen dat ik van LTC moest afblijven. Vervolgens ging die coin aardig stijgen. Ik laat me niet meer gek maken in dit forum :-) Lees alles als advies.
Ik zeg ook niet dat hij het per definitie niet moet doen, uiteindelijk moet iedereen zelf weten waar die z'n geld in stopt.

Ik zeg alleen dat de risk/reward ratio na een stijging van 1100% niet erg gunstig ligt, maar het kan best dat die nog verder door stijgt. Zo was er een aantal weken terug toen de markt er erg slecht voor stond een coin die in een paar uur tijd +30% was gestegen vanwege het feit dat ze in een reclamespotje tijdens de Super Bowl te zien zouden zijn. Toen zei ik ook dat de verhouding niet erg gunstig lag, maar steeg de boel door naar volgens mij +120%. Ik probeer de boel zo objectief mogelijk te bekijken en op basis daarvan advies te geven, ik heb er voor de rest geen belang bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Bmfd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:59:
Ik probeer de boel zo objectief mogelijk te bekijken en op basis daarvan advies te geven
En dat wordt geapprecieerd, maar helaas niet altijd door iedereen...

[ Voor 8% gewijzigd door TomTorquay op 09-05-2018 02:51 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:01
https://cryptocoremedia.com/bytecoin-binance-manipulation/

pff alles in het rood gaat hard naar beneden zo

[ Voor 30% gewijzigd door Toerq op 09-05-2018 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Werd wakker van een blockfolio alert. Kwam 60 dollar te kort voor mijn limit order ;(

Edit
Als dit klopt valt het me tegen van binance, benieuwd of daar nog communicatie over volgt.

[ Voor 37% gewijzigd door Schuey op 09-05-2018 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Het is wel weer mooi geweest zo. Zullen we vanaf nu gewoon weer kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ehm, staan nu 80 btc te koop in het orderbook, nog even niet denk ik.

Edit
En weer weg.

[ Voor 19% gewijzigd door Schuey op 09-05-2018 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Wat een drama weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-09 15:41
The story of my life 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Alweer 54 miljoen dollar weg uit de totale marketcap sinds 6 mei 2018.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Organic token gisteravond op bijna 6 cent, nu 12 cent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Gisteren geprobeerd mee te liften op de BCN P&D maar helaas mijn muntjes zwerven nog ergens rond. Voor 75€ 5900 muntjes gekocht en naar binance gestuurd wat op dat moment zo'n 1000€ waard was maar ze zijn nog niet aangekomen. Jammer maar helaas, was de moeite om het te proberen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TweakerVincent schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:43:
LTC is gewoon een ''veilige'' coin, ook erg leuk voor de korte ritjes.

Wordt ook al veel gebruikt als betaal middel, goedkope fees, snel netwerk, grote community, staat altijd wel in de top qua volume, en wat ik zelf belangrijk vind is dat het een coin is die te minen is en decentraal.

En het allergrootste voordeel voor mij is dat er EUR pairs zijn, ik vind het zo irritant om op bijvoorbeeld een Binance of Bitrex te kopen met al die pairs, je blijft omrekenen en afhankelijk van BTC en alt's.

Ik trade vrij veel op verschillende exchanges en verdien het meeste aan de EUR pairs en dan voornamelijk LTC :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12

CyBeRSPiN

sinds 2001

sourcecode schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:25:
denk dat ik mijn ZIL maar even fiat zet.............
Waarom? Gaat nog steeds als een speer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

CyBeRSPiN schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:04:
[...]

Waarom? Gaat nog steeds als een speer!
Ja had ik niet verwacht, na de opwaardse flow van gisteren, can happen :(

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Is die geweldige bytecoin nou dood?, volgens cmc wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Van bijna break even naar -15% in 3 dagen.. Je kan beter in shitcoins zitten in deze markt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
tias86 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:09:
CMC en bijvoorbeeld Moonstats laten hem idd niet meer in het overzicht zien..
Via de directe link is deze echter nog wel te benaderen:

https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
tias86 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:09:
Nee, maar iedereen probeerde mee te liften op dit succes, en dat kon het Bytecoin netwerk niet aan. Dus iedereen gooit de deposit adressen.

Geeft ook wel meteen aan dat Crypto's niet klaar zijn om door miljarden mensen dagelijks gebruikt te gaan worden ^^

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Die DDEX is wel erg traag hoor.. Wat gekocht en verkocht 15 minuten geleden en hij is nog aan het syncen.

Niet normaal meer; 20 minuten om te syncen. En gasten maar claimen dat "IDEX dood is en DDEX het over gaat nemen" lol.

[ Voor 36% gewijzigd door Greymore1 op 09-05-2018 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Leuk dat mensen hebben kunnen verdienen aan BCN maar wat ik zo lees heeft het de markt geen goed gedaan, zal wel een flinke dip komen vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Mijn BCN heeft Hitbtc nooit verlaten zie ik nu, net opnieuw geprobeerd maar geen success. Prijs is wat gestegen op Hitbtc dus kunnen verkopen met wat winst, heb nu nog wat ETH staan op Hitbtc. Staan daar leuke muntjes op die de moeite zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:13:
Van bijna break even naar -15% in 3 dagen.. Je kan beter in shitcoins zitten in deze markt.
Heeft DGB niet nog iets in het vat zitten?
Slux schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:37:
Leuk dat mensen hebben kunnen verdienen aan BCN maar wat ik zo lees heeft het de markt geen goed gedaan, zal wel een flinke dip komen vermoed ik
Ja, dit is inderdaad op de korte termijn niet goed voor het vertrouwen in de markt. Maar voor de overige privacy georiënteerde coins kan deze blamage wellicht nog wat opleveren.

[ Voor 46% gewijzigd door Beaulion op 09-05-2018 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Beaulion schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:00:
[...]

Heeft DGB niet nog iets in het vat zitten?
Ja komt goed. Ik heb veel vertrouwen in mijn top 5 coins.

Update: GET +12%

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 09-05-2018 09:03 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:56
Svennie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:46:
Mijn BCN heeft Hitbtc nooit verlaten zie ik nu, net opnieuw geprobeerd maar geen success. Prijs is wat gestegen op Hitbtc dus kunnen verkopen met wat winst, heb nu nog wat ETH staan op Hitbtc. Staan daar leuke muntjes op die de moeite zijn?
Ik zou eens kijken naar Universa, veel potentie op de lange termijn

[ Voor 4% gewijzigd door alki op 09-05-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Leuke achtergrond wat betreft ByteCoin: https://www.reddit.com/r/...histicated_pump_and_dump/

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Greymore1 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 07:13:
Organic token gisteravond op bijna 6 cent, nu 12 cent :)
15 cent* 18 cent :)

[ Voor 5% gewijzigd door Greymore1 op 09-05-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Pelox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:01:
[...]

Ja komt goed. Ik heb veel vertrouwen in mijn top 5 coins.

Update: GET +12%
Idex ligt nog steeds plat, geen handel in GET/ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
DDEX nu ook plat. Goh. Het zal eens wel lekker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Binance hapert, zal dat liggen aan de enorme hoeveelheid orders BCN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Worstkaas schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:12:
[...]

Idex ligt nog steeds plat, geen handel in GET/ETH
Op ddex 90k volume, maar het komt voornamelijk volgens mij dat themis naar hadax gaat en die heeft dezelfde ticker als GET knuppels.
Volgens mij is themis 1 grote scam die nooit een product gaat neerzetten, besteden al de eth aan voting bots en fake telegram users/airdops.
Dat ze niet eens een ticker kunnen uitkiezen die nog niet bezet is al vind ik al veelzeggend.
En dan ook met GET komen, wat is de relatie met het woord themis? niks. TMN TMS is gewoon vrij en veel logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
alki schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:03:
[...]
Ik zou eens kijken naar Universa, veel potentie op de lange termijn
ik ga er naar kijken _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 11:46
En nu relatief goedkoop. Kijk ook eens hier voor wat er de komende tijd op de planning staat: https://medium.com/univer...ext-100-days-72b89b05314c

[ Voor 8% gewijzigd door Wurmpje op 09-05-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

mprkooij schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:32:
BNC zojuist gekocht op 1100sats, weet niet of dat echt slim is.. Maar we gaan het zien.
Nooit kopen wanneer dat ding wordt gepumpt. Volgens mijn ben je nu flink beroofd.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:37
FrankGuthrie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:48:
[...]

Nooit kopen wanneer dat ding wordt gepumpt. Volgens mijn ben je nu flink beroofd.
Hij kocht het midden in de dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

outlandos schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:49:
[...]

Hij kocht het midden in de dump.
Volgens mij heeft hij nog steeds maar 1/5 van wat hij heeft geïnvesteerd.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:45:
XVeeG want ik veeg* er m'n reet mee af ondertussen. Stomme ik dat ik ze niet op de 1400 sat had verkocht, en nu met een "waardeloze" munt zit opgescheept.
XVG gaat vanzelf weer stijgen, die 1400 ga je echt nog wel terugzien!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13
XVG lijkt er eentje van de lange adem inderdaad.
Ze leveren aardig op (het team) en communiceren veel.
Ik heb ze destijds op 0.0052 dollar gekocht a 3000 stuks en ik houd ze gewoon vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
GeeMoney schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:02:
XVG lijkt er eentje van de lange adem inderdaad.
Ze leveren aardig op (het team) en communiceren veel.
Ik heb ze destijds op 0.0052 dollar gekocht a 3000 stuks en ik houd ze gewoon vast.
Ik heb meer het idee dat de community erachter erg trouw is aan de munt en dat die vooral zorgen voor extra hype. Het dev team levert niet echt kwaliteit af in mijn beleving. Om de electrum Wallet aan de praat te krijgen met Tor kostte mij al een paar uur. De core Wallet idem.

[ Voor 5% gewijzigd door Beaulion op 09-05-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Beaulion schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:10:
[...]

Ik heb meer het idee dat de community erachter erg trouw is aan de munt en dat die vooral zorgen voor extra hype. Het dev team levert niet echt kwaliteit af in mijn beleving. Om de electrum Wallet aan de praat te krijgen met Tor kostte mij al een paar uur. De core Wallet idem.
Nou deze trouwe hodler is er mooi uitgestapt tijdens de laatste piek, geen xvg voor mij meer.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Laatst online: 31-10-2022
Pelox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:17:
[...]

Nou deze trouwe hodler is er mooi uitgestapt tijdens de laatste piek, geen xvg voor mij meer.
Zo'n trouwe hodler ben je dus ook weer niet :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:17:
[...]

Afvallige! #VergeFam #VergeArmy #Crypto-extremisten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Beaulion schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:19:
[...]

Afvallige! #VergeFam #VergeArmy #Crypto-extremisten
:o

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Double85
  • Laatst online: 17-04 14:08
mprkooij schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:32:
BNC zojuist gekocht op 1100sats, weet niet of dat echt slim is.. Maar we gaan het zien.
Jij koopt een coin die 'sochtends nog op 130 in voor 1100? Dan verdien je het ook niet om geld te verdienen. Inmiddels alweer onder de 200 zie ik dus hoop dat je je verlies snel na je aankoop al hebt genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Double85 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:44:
[...]

Jij koopt een coin die 'sochtends nog op 130 in voor 1100? Dan verdien je het ook niet om geld te verdienen. Inmiddels alweer onder de 200 zie ik dus hoop dat je je verlies snel na je aankoop al hebt genomen.
Fomo in zijn mooiste vorm |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Laatst online: 31-10-2022
tias86 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:47:
[...]

Fomo in zijn mooiste vorm |:(
Fomo in de ochtend als hij midden in de stijging zit, kan ik nog begrijpen, jeukte bij mij ook...

Maar tijdens de dump... ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Fomo's a bitch

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Het is achteraf altijd makkelijk praten... ik kocht mijn 1e BTC ook toen ie 15k was, want hij was al lekker gezakt van 20k!

Idem met NEO op 80 (euro).

Maar de BCN drop was wel te verwachten natuurlijk, 700% omhoog krijgt een tik terug :P

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Katala schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:51:
Het is achteraf altijd makkelijk praten... ik kocht mijn 1e BTC ook toen ie 15k was, want hij was al lekker gezakt van 20k!

Maar de BCN drop was wel te verwachten natuurlijk, 700% omhoog krijgt een tik terug :P
Zeker waar maar ik verwacht BTC nog wel op een nieuwe AtH eigenlijk, en idem voor neo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Double85
  • Laatst online: 17-04 14:08
Katala schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:51:

Makkelijk praten? Dit is niks anders dan logisch nadenken. Je koopt geen coin die binnen een dag van 1 naar meer dan 20 cent schiet. Dan vraag je om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
ADA, NEO, TRON toevoegen aan mijn pf of extra investeren in VEN? Ik verwacht dat ze het alle 4 goed gaan doen.. alleen wil ik liever een grotere zak van 1 coin ipv weer 4 zakjes erbij.. ik neig nogal naar ADA eerlijk gezegd..

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 09-05-2018 11:00 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:15

ScreamGT

joejoe

Double85 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:56:
[...]

Makkelijk praten? Dit is niks anders dan logisch nadenken. Je koopt geen coin die binnen een dag van 1 naar meer dan 20 cent schiet. Dan vraag je om problemen.
Bullshit. Zo werkt deze markt nou eenmaal. Als je snel en adequaat handelt kan je goed geld verdienen.
Hoeveel coins zijn er wel niet +200% gestegen in de afgelopen 4 jaar binnen 24 uur?

Uiteindelijk heeft het met timing en ook een stukje geluk te maken. Hoe shit die coin ook is, goede timing is key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
mijn RLC en ZIL gaan tegen de BTC markt in wel omhoog............flip the coin and rule them all :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
ScreamGT schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:01:
[...]

Bullshit. Zo werkt deze markt nou eenmaal. Als je snel en adequaat handelt kan je goed geld verdienen.
Hoeveel coins zijn er wel niet +200% gestegen in de afgelopen 4 jaar binnen 24 uur?

Uiteindelijk heeft het met timing en ook een stukje geluk te maken. Hoe shit die coin ook is, goede timing is key.
Geluk en geen werk zijn volgens mij de belangrijkste factoren 8)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Pelox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:59:
ADA, NEO, TRON toevoegen aan mijn pf of extra investeren in VEN? Ik verwacht dat ze het alle 4 goed gaan doen.. alleen wil ik liever een grotere zak van 1 coin ipv weer 4 zakjes erbij..
Met de launch van het mainnet eind deze maand, denk ik dat Tron nog wel goed gaat stijgen. Dan zou je eventueel daarna nog op Vechain kunnen instappen, aangezien zij hun mainnet in juni live laten gaan.
Pagina: 1 ... 165 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!