[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 167 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.118 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

I'm halfway there. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
HODL!!!!!!! :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip's om Delta te gebruiken.

Ik probeer de Delta app te linken aan de portfolio op Binance.

Nu kreeg ik herhaaldelijk de melding dat ik API Detail met read-only acces moet invullen, iemand die me hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double85
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17-04 14:08
BCN Scam hashrate

https://twitter.com/THOUGHTFULBOB/status/994056512321540096

Tevens dat Poloniex en Hitbtc withdrawal frozen waren maakt het een verdacht zaakje

[ Voor 52% gewijzigd door Double85 op 09-05-2018 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:34:

Nu kreeg ik herhaaldelijk de melding dat ik API Detail met read-only acces moet invullen, iemand die me hiermee kan helpen?
Staat een uitgebreide 'howto' op Delta support: https://support.getdelta.io/exchange-account-connection-and-apis/how-to-connect-binance-to-delta

Heb je daar wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super man, het is gelukt! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:36
Double85 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:37:
BCN Scam hashrate

https://twitter.com/THOUGHTFULBOB/status/994056512321540096

Tevens dat Poloniex en Hitbtc withdrawal frozen waren maakt het een verdacht zaakje
Ik las hier ook wat interessants:

https://cryptocoremedia.com/bytecoin-binance-manipulation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:25
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:34:

Toevallig gisteren gedaan, waar je je 2 API keys kunt vinden staan ook 3 vink boxjes. Die moet je even aanpassen om het werkend te krijgen in je Delta app

edit: zie dat het al gelukt is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Blik1984 op 09-05-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ongekend gewoon @Dakillerbean. Zelfs de early adopters in ons midden hebben niet zulk rendement behaald 8)7

Denk je trouwens dat er "miljonairs" bijgekomen zijn door de historische p&d van gisteren? Of is er echt maar een heel minimaal aantal coins op binance beland (en ben jij één van de gelukkige <3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Met al die exchanges weet je soms niet meer waar je best zit voor een munt te kopen. Binance, Kucoin, Poloniex, IDEX, enz enz.

Wat raden jullie aan? Bijv voor munten die nog niet op Binance gelist zijn?

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:00
Via CMC kan je zoeken op welke exchanges je favoriete muntjes zitten.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
Gefeliciteerd @Dakillerbean, het is je gegund! Heel tof verhaal :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
vuurtjih schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:11:
Via CMC kan je zoeken op welke exchanges je favoriete muntjes zitten.
Yep idd, ik zie het nu ook 8)7

Was al op cmc maar dit nog niet gezien.

Thanks!

Ivm RDD zie ik dit staan bij de eerste 4. Welke kies je dan t best? Waar de fees het laagste zijn natuurlijk. Speelt dit een rol waar je je order plaatst? Enig advies?

# Source Pair Volume (24h) Price Volume (%) Updated
1 UpbitUpbit RDD/BTC $7.379.540 $0,009533 56,88% Recently
2 BittrexBittrex RDD/BTC $5.248.370 $0,009533 40,45% Recently
3 VebitcoinVebitcoin RDD/TRY $183.054 $0,011694 1,41% Recently
4 CryptopiaCryptopia RDD/BTC $77.152 $0,009533 059% Recently

Congrats aan @Dakillerbean , als je 4x je maandsalaris gratis hebt, dan kan je er al een heel pak mee doen! Gelukkig was je die dag thuis en niet aan t werk. :+

[ Voor 10% gewijzigd door spietie op 09-05-2018 15:14 ]

SPiET

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
p0st schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:25:
[...]

Proficiat :) dat is een mooie moon story :Y

Edit: Ik zie dat je je volledige "winst" hebt gecasht en verder gaat met 600 dollar. Mag ik vragen wat hier je redenatie van is? Zoals je zelf al zegt zijn dit "once in a lifetime" situaties. De reden dat ik het vraag is dat ik zelf nooit de neiging heb gevoeld om 95% van mijn opbrengst uit te cashen, ik probeer dit altijd max 20 procent te doen zodat ik met de rest verder kan "spelen". Het is tenslotte nog een jonge markt waarin in de toekomst nog veel te halen valt! Ik ben zelf uiteraard ook begonnen met een paar honderd dollar, maar kan me niet voorstellen dat ik nu alles zou verkopen en weer met een paar honderd dollar "opnieuw" zou moeten beginnen :9
De reden is eigenlijk vrij simpel. Toen ik in crypto stapte heb ik mezelf 3 doelen gesteld en met mezelf afgesproken dat ik deze doelen, indien behaald, ook gewoon ga cashen en ga doen. Doel 1 was gratis weekend weg (januari al behaald), doel 2 een gratis zomervakantie en doel 3 gratis zonnepanelen. Dat was gisteren dus. Geen moment over nagedacht, cashen die handel en niet meer omkijken... nouja, stiekem af en toe de Binance logs dan...

Ik ben in eerste instantie met 0 begonnen (februari me toch laten verleiden €50 LTC te kopen) en gewoon ByteCoins gaan minen voor de lol om te zien waar het schip ooit gaat stranden. Had dit dan ook totaal niet verwacht. Dus los van het uitcashen is die overgebleven $600 ook nog pure winst waarmee ik nu verder speel/hodl.

Tuurlijk wil ik net als eenieder hier financiele onafhankelijkheid, maar had voor mezelf wel het idee dat reëele doelen stellen beter gaat werken. Want wanneer ben je nu echt financieel onafhankelijk?

Nu wordt het natuurlijk tijd om weer nieuwe doelen te stellen. Heb alleen voor nu nog geen idee welke. Ga daar eens rustig over nadenken de komende dagen. Wellicht wordt het nu wel hypotheek aflossen??? Warmtepomp ter vervanging van de CV ketel? Zoveel doelen nog... Eerst maar eens genieten van dit feest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
spietie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:10:
Met al die exchanges weet je soms niet meer waar je best zit voor een munt te kopen. Binance, Kucoin, Poloniex, IDEX, enz enz.

Wat raden jullie aan? Bijv voor munten die nog niet op Binance gelist zijn?
Zit zelf sinds kort op Kucoin (MWAT, OCN en HKN) maar vind met name het volume dramatisch..Gaan soms 10 minuten voorbij zonder een enkele trade op een bepaalde coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
spietie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:13:
[...]

Thanks!

Ivm RDD zie ik dit staan bij de eerste 4. Welke kies je dan t best? Waar de fees het laagste zijn natuurlijk. Speelt dit een rol waar je je order plaatst? Enig advies?

Congrats aan @Dakillerbean , als je 4x je maandsalaris gratis hebt, dan kan je er al een heel pak mee doen! Gelukkig was je die dag thuis en niet aan t werk. :+
Ja dat laatste was mazzel boven mazzel. Al zit op het werk het hele team in de crypto, inclusief mijn teamleider en zijn ze allemaal de moeilijkste niet, en ik gok dat die dit feestje vast live hadden willen meemaken als ik aan het werk was geweest... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Dakillerbean schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:17:
[...]

Ja dat laatste was mazzel boven mazzel. Al zit op het werk het hele team in de crypto, inclusief mijn teamleider en zijn ze allemaal de moeilijkste niet, en ik gok dat die dit feestje vast live hadden willen meemaken als ik aan het werk was geweest... _/-\o_
Haha ja stel je voor . Live aan traden, niet werken en dan toch nog 4x je maandsalaris erbij :9 What a day! Ik gun je het van harte.

Maar je zei ook Dentacoin en Stellite een coin voor naar uit te kijken?

Peepcoin? :o

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
spietie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:13:
[...]

Thanks!

Ik heb mijn RDD bij Bittrex staan, maar een logische benadering is dat je de exchange neemt met de hoogste volume.
Raak je je RDD dan ook het beste kwijt als je wilt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
spietie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:19:
[...]

Haha ja stel je voor . Live aan traden, niet werken en dan toch nog 4x je maandsalaris erbij :9 What a day! Ik gun je het van harte.

Volgens mij heeft hij in het verleden aardig verdiend aan Dentacoin, maar nu zou ik daar dus niet meer op instappen, gezien het een scam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:34
Waarom heeft iedereen het ineens weer over rdd??? Heb ik iets gemist?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Worstkaas schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:19:
[...]

Ik heb mijn RDD bij Bittrex staan, maar een logische benadering is dat je de exchange neemt met de hoogste volume.
Raak je je RDD dan ook het beste kwijt als je wilt verkopen.
Dus infeite , ivm RDD best bij deze 2 dan:

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:45
Ik gun de winst je van harte @Dakillerbean maar het is natuurlijk wel zo dat deze situatie die je had erg uitzonderlijk is. De kans dat zoiets voorkomt is zeer klein.
Ondanks dat is het natuurlijk leuk dat je dit hier wilt vertellen.
Het omgekeerde, dat veel geld verloren wordt vanwege een verkeerde keuze lees je zelden!
Wel iets om bij stil te staan.
Het is bij crypto eigenlijk een omgekeerde wereld.
De goede verhalen lees je vaak de minder goede veel minder.
Bij bijvoorbeeld een verkeerd of slecht werkend product of dienst lees je altijd de negatieve verhalen en nooit de positieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Pelox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:26:
Waarom heeft iedereen het ineens weer over rdd??? Heb ik iets gemist?
er gebeurd nog weinig met RDD (ontwikkelingen), volgens mij wilde gewoon iemand er wat coins van kopen.

hopelijk kunnen ooit Dakillerbean taferelen meemaken met rdd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:14
verge gaat hard omhoog vandaag, zit weer dik in de plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:30:
Ik gun de winst je van harte @Dakillerbean maar het is natuurlijk wel zo dat deze situatie die je had erg uitzonderlijk is. De kans dat zoiets voorkomt is zeer klein.
Het omgekeerde, dat veel geld verloren wordt vanwege een verkeerde keuze lees je zelden!
Bij bijvoorbeeld een verkeerd of slecht werkend product of dienst lees je altijd de negatieve verhalen en nooit de positieve.
Dat is toch met alles zo,als iemand 500 uit de gokkast haalt mag iedereen het weten
Pleurt hij er 4 weken lang 200 in hoor je niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:00
Het is net Facebook.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
zwerfkater schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:39:
2 pump spikes inderdaad. mogelijk zijn er mensen wakker geworden die denken: ah nu kan ik eindelijk anomiem abboneren op mooie film websites... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Mensen die RDD, XVG of BCN houden gun ik alles, maar winst gebeurt toch eigenlijk alleen vanwege een pump of een BTC-run zodat je meer hebt in fiat? Of mis ik daadwerkelijk een stukje usecase, implementatie en ontwikkeling bij deze projecten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SebasRe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:36
Vandaag is de opbrengst van XVG per blok gehalveerd. Wellicht dat dat de kleine stijging verklaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 12:47
nemesis2212 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:41:
[...]

2 pump spikes inderdaad. mogelijk zijn er mensen wakker geworden die denken: ah nu kan ik eindelijk anomiem abboneren op mooie film websites... :+
Alleen jammer dat je niet kunt abboneren :'( Alleen mogelijk voor losse premium content. Zomaar een gokje trouwens, ik weet dit helemaal niet :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
nRealsus schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:47:
[...]

Alleen jammer dat je niet kunt abboneren :'( Alleen mogelijk voor losse premium content. Zomaar een gokje trouwens, ik weet dit helemaal niet :9~
toch handig he zo'n buurman die dat allemaal weet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 15:10

ScreamGT

joejoe

Ik heb in december 10k geind aan o.a. Dogecoins en EFL's die ik 4 jaar geleden heb gemined en gekocht. Daar dan weer een auto van gekocht (goede investering mixen met een slechte investering, investception!). Wilde het toch even delen.

Vervolgens in Februari 55% van mijn overgebleven portofilio en dreamshot in Ripples weer zien verbranden. Nu hodl en iedere maand wat bijkopen.

[ Voor 16% gewijzigd door ScreamGT op 09-05-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
weet iemand wat dit bericht betekent gaat er weer wat zakken straks

🚀💰PUMP ALERT 7 Hours REMAINING💰🚀

👉Date: Wednesday 9th
👉Time: 7pm GMT (Exemple: London 8pm, Paris 9pm, Moscow 10pm)

👉Exchange: Cryptopia💻

📊Target: Unknown 👀💰💰like everyday +260% minimum 😍

🙌This coin is going to hit great highs! 🚀📈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
zwerfkater schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:02:
weet iemand wat dit bericht betekent gaat er weer wat zakken straks

🚀💰PUMP ALERT 7 Hours REMAINING💰🚀

👉Date: Wednesday 9th
👉Time: 7pm GMT (Exemple: London 8pm, Paris 9pm, Moscow 10pm)

👉Exchange: Cryptopia💻

📊Target: Unknown 👀💰💰like everyday +260% minimum 😍

🙌This coin is going to hit great highs! 🚀📈
het is mij alleen onduidelijk over welke coin dit gaat hahah. staat er niet bij of ik lees er over heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemesis2212 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:04:
[...]

het is mij alleen onduidelijk over welke coin dit gaat hahah. staat er niet bij of ik lees er over heen
Dat zeggen ze nooit
Maar er gaat er 1 gepumpt worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
nemesis2212 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:04:
[...]

nee zit ff op dat kanaal en zie bij de vorige dat ze dat net voordat het begint zeggen welke munt. ik begin het al te snappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
NEX vs Aphelion vs Switcheo

Ben wel benieuwd welke DEX op de NEO blockchain gaat domineren. NEX heeft iedergeval de hype en (pakkende naam) mee. Aphelion gaat binnenkort live dus ben super benieuwd. Switcheo is al live, maar weet niet of dat een succes is - hoor er namelijk helemaal niks over van mensen die het gebruiken.

Zie APH/NEX ook wel de nieuwe ONT worden, die enorm in prijs zullen stijgen. Heb zojuist wat APH gekocht omdat hij na de listing op kucoin behoorlijk gedumpt is. Laat maar komen die $10 oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@zwerfkater NIET AAN MEEDOEN! Verlies gegarandeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dakillerbean
spietie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:19:
[...]

DentaCoin lekker ver weg van blijven inderdaad. In december per toeval bij een P&D uitgekomen op HitBTC, maar verder is het 1 grote grap. Even voorgaande topics terugzoeken, heb er ooit een heel stuk aan gewijd...

En Stellite op dit moment omdat deze vrij makkelijk met CPU te minen is... Daarnaast ook nog PeepCoin en ColossusXT...
Tominatie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:04:
Ongekend gewoon @Dakillerbean. Zelfs de early adopters in ons midden hebben niet zulk rendement behaald 8)7

Denk je trouwens dat er "miljonairs" bijgekomen zijn door de historische p&d van gisteren? Of is er echt maar een heel minimaal aantal coins op binance beland (en ben jij één van de gelukkige <3 )
Heb werkelijk geen idee, gisteren in de ByteCoin Telegram groep wel mensen voorbij zien komen met een paar miljoen coins die ze goed verkocht hadden maar het gros was al te laat. Nederlandse ByteCoin groep was ik de enige.

Terwijl alle signalen daar waren dat het eraan zat te komen, zelfs Crypto Ed had het er vorige week nog over...
Ach, mindere tijden heb ik ook gehad, volgens mij ook nog wel hier gedeeld. Mijn fantastische HTMLcoin avontuur. "Bergen" gemined en gekocht toen ze op 35 sat stonden, en vastgehouden. Om uiteindelijk op 5 sat te verkopen met de staart tussen de benen. Maargoed, met een PF van $600 zijn "bergen" toch al gauw $300 :+

Mijn daytrade poging in december was, los van de DentaCoin P&D ook 1 groot fiasco. FOMO all over the place, en $300 zien verdampen naar $100 in een weekje. Weliswaar een deel daarvan uit winst van DentaCoin maar toch sneu geld. Toen ook afgesproken met mezelf, dat dus gewoon niet meer te doen. Niet voor mij weggelegd blijkbaar, dan maar niet meeliften op waves, maar blijkbaar ben ik heel goed in het pakken van de verkeerde waves, die naar beneden. Surfen is ook nooit echt mijn ding geweest. Been there, done that...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:06:
Die snap ik ff niet
Als je weet welke munt kun je die kopen en een sell order plaatsen op 30% of zo iets
Of zie ik het fout

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:11:
[...]

Die snap ik ff niet
Als je weet welke munt kun je die kopen en een sell order plaatsen op 30% of zo iets
Of zie ik het fout
Maar dat weet je niet hé. Je kan natuurlijk wel een gokje wagen op een coin (waarvan jij verwacht dat daar een pump op komt). Maar nooit inkopen als zij aangekondigd hebben welke coin het is, dan wordt jij bagholder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
zwerfkater schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:05:
[...]

nee zit ff op dat kanaal en zie bij de vorige dat ze dat net voordat het begint zeggen welke munt. ik begin het al te snappen
Welke munt hebben ze vorige keer gepumped?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Dakillerbean schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:09:
[...]

DentaCoin lekker ver weg van blijven inderdaad. In december per toeval bij een P&D uitgekomen op HitBTC, maar verder is het 1 grote grap. Even voorgaande topics terugzoeken, heb er ooit een heel stuk aan gewijd...

En Stellite op dit moment omdat deze vrij makkelijk met CPU te minen is... Daarnaast ook nog PeepCoin en ColossusXT...

[...]

Heb werkelijk geen idee, gisteren in de ByteCoin Telegram groep wel mensen voorbij zien komen met een paar miljoen coins die ze goed verkocht hadden maar het gros was al te laat. Nederlandse ByteCoin groep was ik de enige.

Terwijl alle signalen daar waren dat het eraan zat te komen, zelfs Crypto Ed had het er vorige week nog over...

[...]

Ach, mindere tijden heb ik ook gehad, volgens mij ook nog wel hier gedeeld. Mijn fantastische HTMLcoin avontuur. "Bergen" gemined en gekocht toen ze op 35 sat stonden, en vastgehouden. Om uiteindelijk op 5 sat te verkopen met de staart tussen de benen. Maargoed, met een PF van $600 zijn "bergen" toch al gauw $300 :+

Mijn daytrade poging in december was, los van de DentaCoin P&D ook 1 groot fiasco. FOMO all over the place, en $300 zien verdampen naar $100 in een weekje. Weliswaar een deel daarvan uit winst van DentaCoin maar toch sneu geld. Toen ook afgesproken met mezelf, dat dus gewoon niet meer te doen. Niet voor mij weggelegd blijkbaar, dan maar niet meeliften op waves, maar blijkbaar ben ik heel goed in het pakken van de verkeerde waves, die naar beneden. Surfen is ook nooit echt mijn ding geweest. Been there, done that...
Ik waardeer het ook dat je je minder succesvolle acties deelt.
Dit zorgt er immers voor dat mensen niet op het verkeerde been gezet worden.
Je springt er deze keer ver bovenuit en dat is je nogmaals gegund.
Wellicht lukt dit in de toekomst nog wel een keer, het blijft crypto.

Wat je ook vaak ziet gebeuren dat mensen hun gekochte coins die niks opleveren toch maar met verlies van de hand doen uit frustratie.
Een tijd later gaat zo'n coin opeens omhoog en blijkt dat ze toch te vroeg verkocht hebben.
Soms moet je erg snel zijn met kopen en verkopen maar soms ook helemaal niet en moet je maanden wachten. Dat maakt het misschien ook wel leuk en dynamisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FutureAPD

Ik reageer hier voor het eerst. Ik weet niet of ik het goed doe, maar goed. Electronero heeft niets te maken met Electroneum, dus blijf hier vandaan. Kijk even op Youtube hoe het zit. Men denkt dat het een scam is. Kortom, voor de fork hoef je dus helemaal niets te doen. Er komen geen twee munten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
Beaulion schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:15:
[...]

Welke munt hebben ze vorige keer gepumped?
zoals ik lees deze

Last Pump:
Exchange: Cryptopia Pair: DON

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Tominatie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:06:
Inderdaad!
Tegen die tijd dat je hoort wat de coin is die gepumpt gaat worden ben je al te laat.
Degene die mee proberen te liften betalen de prijs.
De pumpbazen vullen hun zakken en gaan er met de winst vandoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Over ETN: heb vannacht eindelijk 10ETN mogen ontvangen in m'n wallet. Werd verstuurd uit de miner op... 3 april. Meer dan een maand onderweg 8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
SebasRe schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:45:
Vandaag is de opbrengst van XVG per blok gehalveerd. Wellicht dat dat de kleine stijging verklaart.
Ik lees ook op de Reddit van XVG dat Binance aan het testen is met usdt / xvg pairs. Niet 100% betrouwbaar, maar als het waar is dan kan dat best een goede stijging gaan veroorzaken

[ Voor 14% gewijzigd door Beaulion op 09-05-2018 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
TomTorquay schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:23:
Over ETN: heb vannacht eindelijk 10ETN mogen ontvangen in m'n wallet. Werd verstuurd uit de miner op... 3 april. Meer dan een maand onderweg 8)7
Il heb 8 mei sinds lange tijd ook 10 ETN ontvangen. De overige 230 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Beaulion schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:26:
[...]

Ik lees ook op de Reddit van XVG dat Binance aan het testen is met usdt / xvg pairs
:/ :'(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
zwerfkater schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:21:
[...]

zoals ik lees deze

Last Pump:
Exchange: Cryptopia Pair: DON
Zoals je ook kunt lezen in de topic warning (de eerste twee punten notabene!). Is het initiëren van pumps en pumps of delen van Telegram / Signal kanalen verboden..

Dat er dus nog steeds mensen zijn die het hier over hebben alsof ze er voor de eerste keer mee te maken hebben.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:31:
[...]

Zoals je ook kunt lezen in de topic warning (de eerste twee punten notabene!). Is het initiëren van pumps en pumps of delen van Telegram / Signal kanalen verboden..

Dat er dus nog steeds mensen zijn die het hier over hebben alsof ze er voor de eerste keer mee te maken hebben.. |:(
niet iedereen is een topper als j..... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:41:
[...]

niet iedereen is een topper als j..... _/-\o_
Je Broer?

Waar slaat dit nou op? Jij denkt dat dit soort types niet beter weten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:42:
[...]

Je Broer?

Waar slaat dit nou op? Jij denkt dat dit soort types niet beter weten..?
Je kan het ook anders brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:43:
[...]

Oh excuses hoor.. Waarom denk je dat dit soort zaken BOVENIN een topic WARNING staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
D-Ed schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:31:
[...]

en wat deel ik dan heb ik een link gepost ofzo :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Dakillerbean schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:22:
Zo... Poehpoeh... dat was een kort nachtje. Zoveel adrenaline op 1 dag, slaap je niet heel rustig op. Maar 1 ding is zeker: Heb gisteren echt dikke pure mazzel gehad dat ik die BCN nog op Binance heb gekregen, en op de piek heb kunnen verkopen. De laatste 7k BCN kwamen vannacht om 3 uur door, maar vond het wel welletjes, een mens moet ook slapen en gewoon naar zijn werk de volgende ochtend. Die laatste 7k BCN was vanochtend nog $160 waard. Een schijntje van wat het gisteren ochtend "waard" was en wat ik aan deze massieve P&D heb gepakt.

Vanochtend even voor de gein gechecked wanneer ik ben begonnen met minen, 16 sat tegen $0,000255 per stuk. Gisteren gemiddeld verkocht voor $0,20 per stuk.Procentueel gezien een +78331% Bizar... gewoon BI-ZAR!

Centen pronken inmiddels op mijn bankrekening... Mijn vrouw gisteren avond in "kindertaal" een beetje uitgelegd hoe dit tot stand is gekomen, maar ze kan het niet bevatten. Ikzelf zit nog steeds om de zoveel tijd tegen mijn bank-app aan te kijken met een glimlach van oor tot oor.

Gisterenavond komen dan de bekende "wat als" gesprekken op gang met je ouders, schoonouders en wat goede bekenden... ByteCoin had destijds in december maar iets meer waard moeten worden dan de 1,5 cent en dan had ik ze toen al van de hand gedaan. Mijn doel was om op 3 cent te verkopen, en die dag was gisteren, vandaar dat de muntjes al vroeg naar Binance gingen. Dat ze vervolgens zo hoog gingen, had ik zelfs niet voor mogelijk gehouden.

Zo blijkt maar weer dat harde doelen stellen je soms kunnen leiden naar een positief pad. In mijn geval iets meer dan dat, maar was op 3, 4 of 5 cent ook al heel blij geweest met de $1500, $2000 of $2500 die het was geweest. Nu gewoon in 1 dag 4 maandsalarissen bij elkaar geharkt. Heeft me waarschijnlijk een week van mijn leven gekost, zo hoog was het stresslevel.

Nu terug naar de waan van de dag. Gewoon aan het werk, sterke verhalen vertellen aan de koffieautomaat, en de logs van Binance aan je crypto collega's laten zien. Afgelopen zaterdag een andere auto gekocht voor m'n vrouw, maar dat is nu ineens letterlijk een moederdag cadeau geworden. Ze heeft 'm net opgehaald... Afgelopen zaterdag kreeg ik het ff niet voor elkaar de spaarcenten over te boeken naar de lopende rekening, maar dat was gisteren eind van de dag niet eens meer nodig, net zo hard weer teruggeboekt B)

Komende weken maar eens wat zonnepaneel boeren over de vloer laten komen. Zag een mooi zonnepaneel topic op Tweakers, daar gaan we ook even in rondhangen om ook daar het meeste rendement uit te halen. Ons bent zuunig zal ik maar zeggen...

In ieder geval iedereen onwijs bedankt voor alle felicitaties tot nu toe! Ik gun jullie uiteraard ook het beste in cryptoland! Uiteraard ging het niet altijd van een leien dakje... Heb ook $900 in januari zien verdampen naar een krappe $200 en tot voor gisteren weer terug naar $600. die $600 heb ik nog steeds, maar dan in andere muntjes waarvan ik oprecht denk dat ze over een tijd flink gaan stijgen. Die +78331% ga ik waarschijnlijk never nooit meer zien, maar heb over 30 jaar wel een damn good story to tell in wat ooit mijn crypto avontuur was.
Geen idee of ie al was gepost, maar ik denk dat deze persoon heeft bijgedragen aan jouw dikke winst :+

https://www.reddit.com/r/...ns_and_the_dumbest_moves/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwerfkater schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:46:
[...]

precies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:43:
[...]

Hij brengt het anders prima. Komt hier iemand heel semi onschuldig een pump onder de aandacht brengen.

Je moet wel heel naïef zijn wil je denken dat het zo maar een belangstellend berichtje was waar iemand vraagt wat dat nou weer voor een raar berichtje is over een pump.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:41
niet zo boos doen tegen elkaar mensen er is al ellende genoeg en vooral mijn PF :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:47:
[...]

Hij brengt het anders prima. Komt hier iemand heel semi onschuldig een pump onder de aandacht brengen.

Je moet wel heel naïef zijn wil je denken dat het zo maar een belangstellend berichtje was waar iemand vraagt wat dat nou weer voor een raar berichtje is over een pump.
hij deelt niks
als dat zo was stond de coin er ook wel

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
bie100 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:48:
niet zo boos doen tegen elkaar mensen er is al ellende genoeg en vooral mijn PF :O
Hmm. Hier gaat het wel. COLX en ECA doen goed hun best :). Dat compenseert de rest van de ellende een beetje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Nog niet... Je zit nog niet zo lang op het www zo te lezen... :+

Hij heeft de schijn tegen en als je precies dat doet wat in de topic warning bovenin staat (behalve het delen van een link) dan mag je wat mij betreft dus meteen een reactie verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pf ook prut zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:41
ksborg schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:49:
[...]

Hmm. Hier gaat het wel. COLX en ECA doen goed hun best :). Dat compenseert de rest van de ellende een beetje...
tja die heb ik niet :) maar mooi voor je _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:50:
[...]

Nog niet... Je zit nog niet zo lang op het www zo te lezen... :+

Hij heeft de schijn tegen en als je precies dat doet wat in de topic warning bovenin staat (behalve het delen van een link) dan mag je wat mij betreft dus meteen een reactie verwachten..
Oke

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:48:
[...]

hij deelt niks
als dat zo was stond de coin er ook wel
Naïef dus.

Paar posts later komt ie er ineens achter over welke coin het wel eens kon gaan... Goh toevallig zeg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
Het delen van pumpinformatie uit het verleden, omdat mensen vragen om welke coin het ging is volgens mij heel wat anders(niet erg) dan daadwerkelijk hier een toekomstige pump delen met de vraag of mensen zin hebben om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 09:34
Nou, als jullie graag negatieve bot-ervaringen horen dan heb ik er hier wel eentje. Ik heb (op dit moment, had) een bot draaien op Cryptopia. Die kocht en verkocht kleine aantallen van wat munten.

Blijkt dat er sinds vannacht een bug in zit: Je krijgt bij het zetten van een order vrij vaak een error terug (dus het plaatsen van de order is mislukt), MAAR HIJ IS WEL GEPLAATST.

Dus ik zit nu met een hele hoop van een berg shitcoins. Al 0.4 BTC verlies, en ik moet ze nog maar zien verkocht te krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

nemesis2212 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:53:
Het delen van pumpinformatie uit het verleden, omdat mensen vragen om welke coin het ging is volgens mij heel wat anders(niet erg) dan daadwerkelijk hier een toekomstige pump delen met de vraag of mensen zin hebben om mee te doen.
Ja subtiel is het wel iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
nemesis2212 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:53:
idd ik vroeg toch in mijn bericht info of iemand iets wist daarover, ik ben nu gewaarschuwd om niet daar aan mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
zwerfkater schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:46:
[...]

Nee, nog erger: je post gewoon het volledig bericht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
zwerfkater schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:54:
[...]

idd ik vroeg toch in mijn bericht info of iemand iets wist daarover, ik ben nu gewaarschuwd om niet daar aan mee te doen
Nope. Het is zelfs twijfelachtig of het niet strafbaar is (je kunt natuurlijk moeilijk aantonen of je eraan meegedaan hebt gok ik zo), maar het is in principe een manier om andere mensen geld af te pakken. Nogal onethisch. Laat nogal maar weg trouwens.

Met degenen die meedoen hoef je geen medelijden te hebben, maar er zijn altijd mensen die zien dat een bepaalde coin ineens hard stijgt en die dan maar gaan kopen - vervolgens klapt 'ie weer in en zijn ze 80% van hun inleg kwijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ik kan me de route wel voorstellen hoor.. Sinds afgelopen weekend stapt @zwerfkater in zijn cryptoavontuur (welkom overigens d:)b ) en krijgt hij van verschillende lieden tips/advies en hulp om te starten.. Nadrukkelijk is hem gevraagd om zijn DYOR te doen dus hij kan al beter weten maar goed..

Dan beland hij dus bij de welbekende P&D groepen en gaat daar op advies van die P&D groepen (kom op, we hebben ze allemaal wel eens gevolgd en in de gaten gehouden dus 'we know the drill') proberen mensen te inspireren om aan te haken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
zwerfkater schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 15:39:
4.14% zegt cmc, vind ik niet echt dik ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Specy schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:54:
Nou, als jullie graag negatieve bot-ervaringen horen dan heb ik er hier wel eentje. Ik heb (op dit moment, had) een bot draaien op Cryptopia. Die kocht en verkocht kleine aantallen van wat munten.

Blijkt dat er sinds vannacht een bug in zit: Je krijgt bij het zetten van een order vrij vaak een error terug (dus het plaatsen van de order is mislukt), MAAR HIJ IS WEL GEPLAATST.

Dus ik zit nu met een hele hoop van een berg shitcoins. Al 0.4 BTC verlies, en ik moet ze nog maar zien verkocht te krijgen. :(
Shit, da's stevig balen :-(
Illustreert wel mooi een van de risico's waarom ik weigerachtig ben om een bot te gebruiken. Automatisch, da's allemaal handig en leuk, totdat ie automatisch fouten begint te maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Worstkaas schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:58:
[...]

4.14% zegt cmc, vind ik niet echt dik ofzo.
Je bent verwend door BCN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
TomTorquay schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:58:
[...]
Illustreert wel mooi een van de risico's waarom ik weigerachtig ben om een bot te gebruiken. Automatisch, da's allemaal handig en leuk, totdat ie automatisch fouten begint te maken :/
ja ik trade zelf niet, wel geinteresseerd, maar volgens mij moet je wel precies weten wat je aan het doen ben anders is straks al je inleg weg aan fee's of slechte verkopen. Maar dat is mijn idee want ik weet weinig van traden af...nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:53
TomTorquay schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:58:
[...]
Welke bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Specy schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:54:

Damn, das flink balen.. Toevallig las ik vanmiddag iemand die een botje voor de gek kon/wilde houden.. Het blijft met die dingen sowieso oppassen idd..

Welke bot gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Specy schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:56:
[...]

Nope. Het is zelfs twijfelachtig of het niet strafbaar is (je kunt natuurlijk moeilijk aantonen of je eraan meegedaan hebt gok ik zo), maar het is in principe een manier om andere mensen geld af te pakken. Nogal onethisch. Laat nogal maar weg trouwens.

Met degenen die meedoen hoef je geen medelijden te hebben, maar er zijn altijd mensen die zien dat een bepaalde coin ineens hard stijgt en die dan maar gaan kopen - vervolgens klapt 'ie weer in en zijn ze 80% van hun inleg kwijt.
Dat gebeurt in principe toch altijd? Als jij iets verkoopt, koopt iemand anders het van jou. Het hele illegale aan P&D's is dat het handel met voorkennis is. Dat mensen er aan mee (willen) doen is eigen keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
ksborg schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:47:
[...]

Geen idee of ie al was gepost, maar ik denk dat deze persoon heeft bijgedragen aan jouw dikke winst :+

https://www.reddit.com/r/...ns_and_the_dumbest_moves/
Ik geloof er geen reet van dat je zonder je huiswerk te doen 22 btc in een shitcoin stopt. Leuk verhaal maar het lijkt mij gewoon op iemand die een beetje interessant wil doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Om het even welke bot. Alles waar je geen toezicht op houdt kan opeens uit de hand lopen, niet? Kans is niet erg groot, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
zwerfkater schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:54:
[...]

Zolang je geen whale bent trek je vroeg of laat aan het kortste eind.. één van de redenen het hier zo duidelijk in de topic warning staat ;)

Sorry als het te bot overkwam maar zoals in het weekend al is aangegeven.. Doe vooral je eigen onderzoek, dan ga je echt crypto leren kennen (de leuke en minder leuke kanten) (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
D-Ed schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:04:
[...]

Zolang je geen whale bent trek je vroeg of laat aan het kortste eind.. één van de redenen het hier zo duidelijk in de topic warning staat ;)

Sorry als het te bot overkwam maar zoals in het weekend al is aangegeven.. Doe vooral je eigen onderzoek, dan ga je echt crypto leren kennen (de leuke en minder leuke kanten) (y)
daar ben ik al de hele week mee bezig, mijn engels is niet zo denderent en soms moet je wat vragen om een antwoord te krijgen. ik ben geen expert en verwacht ook niet dat dat gaat zijn in korte tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
DirtyBird schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:43:
[...]

Ja, maar wat is ruw. Als ik je voorspel dat btc gedurende dit jaar nog wel een keer gaat stijgen, heb je daar dan echt wat aan?
Dan heb ik liever een visueel sterk beeld dan iedereen die te pas en te onpas roept dat we nog omhoog/omlaag gaan dit jaar.... :|

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb zojuist 1000 Master Contract Tokens mogen ontvangen. Ik lees er nu dit over: https://github.com/Splyse/MCT

Als ze wat waard worden, zou dat mooi zijn oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Beaulion schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:26:
[...]

Ik lees ook op de Reddit van XVG dat Binance aan het testen is met usdt / xvg pairs. Niet 100% betrouwbaar, maar als het waar is dan kan dat best een goede stijging gaan veroorzaken
mmm nice

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
I smell money.. >:)

geintje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
zwerfkater schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:12:
[...]

daar ben ik al de hele week mee bezig, mijn engels is niet zo denderent en soms moet je wat vragen om een antwoord te krijgen. ik ben geen expert en verwacht ook niet dat dat gaat zijn in korte tijd
Dan is het dus zaak om stap voor stap je onderzoek te doen.. Inlezen in P&D groepen zijn de slechtste tijdsbesteding die je kunt verzinnen..

Gebuik Google of eigenlijk nog beter (zo heb ik het geleerd afgelopen zomer) gebruik de search optie van dit forum.. Zo'n beetje alle vragen die je kunt verzinnen zijn hier ooit al eens beantwoord. Als je het hier niet kunt vinden dan ga je het ergens anders ook niet vinden nml..

Koop btc via een NL Brooker, verzenden naar Binance (meest gebruikte hier volgens mij), kies een coin, plaats een marketorder en voilà, je doet mee met een eigen pf.. Dan hier meelezen en opzoek naar de beste coin(s) die goed bij je passen en je zingt, lacht huilt of bewondert samen met ons :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Eigen brouwsel (deels - gebouwd tegen een bestaande API-library, dus uiteindelijk is alleen de code die regelt wanneer 'ie moet kopen/verkopen van mij). Wellicht had ik meer checks in moeten bouwen, maar ja, als de API teruggeeft dat een order mislukt is ga je er niet vanuit dat 'ie toch gelukt is...

[ Voor 18% gewijzigd door Specy op 09-05-2018 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
zwerfkater schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:12:
[...]

Zolang het geen extreme basic vragen zijn ("waar koop ik btc"), zijn alle vragen hier welkom hoor. We zullen ze met plezier beantwoorden. Blijf gewoon weg van die telegram-groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
ggj87 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:01:
[...]

Dat gebeurt in principe toch altijd? Als jij iets verkoopt, koopt iemand anders het van jou. Het hele illegale aan P&D's is dat het handel met voorkennis is. Dat mensen er aan mee (willen) doen is eigen keuze.
Dit keer push je mensen om iets te kopen waarvan je weet dat het gaat dalen, da's anders dan dat je gewoon iets koopt/verkoopt.

Ik weet trouwens niet in hoeverre voorkennis bij crypto illegaal is omdat het geen beurs of aandelen of zo zijn. Maar, blijf er liever gewoon weg - zelfs als het niet illegaal is blijft het smerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Die Organic Token is zo volatiel als maar kan, echt ziek hahaha 7(8)7

Zie 'm nog wel is een hype worden en naar $1 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:36:
Die Organic Token is zo volatiel als maar kan, echt ziek hahaha 7(8)7

Zie 'm nog wel is een hype worden en naar $1 gaan.
Ik kan crypto's niet echt associëren met organisch of groen... Ook echt een super sterke whitepaper. Ach ja, zolang het maar geld in het laatje brengt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
Beaulion schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:50:
[...]

Ik kan crypto's niet echt associëren met organisch of groen... Ook echt een super sterke whitepaper. Ach ja, zolang het maar geld in het laatje brengt :)
cannabiscoin
potcoin
Hempcoin

Nu gaat het associeren vast beter met iets organisch of groen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-06 14:42
Zag er somber uit deze ochtend voor me. Met in het achterhoofd dat ik 0 BCN heb/had..

Toch heeft ZIL (+15,4%) en NEXO (+31,28%) het goed gedaan voor me.. Sowieso is ZIL de laatste dagen echt een lekkere coin geweest voor me (sinds 2 mei al een goeie +60% behaald)

Cryptowereld blijft toch echt fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
nemesis2212 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:56:
[...]

cannabiscoin
potcoin
Hempcoin

Ah, ja. Nu zie ik het voor mij, thx ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

nemesis2212 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:56:
[...]

cannabiscoin
potcoin
Hempcoin

Buy high sell high
Pagina: 1 ... 167 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!