op HitBTC en Polo zijn de ByteCoin withdrawals tijdelijk suspended las ik in de ByteCoin Telegram... maar het versturen vanuit de wallet naar Binance heeft er ook niet veel zin in... Alles zwaar overbelast....
Jammer..Dakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:55:
op HitBTC en Polo zijn de ByteCoin withdrawals tijdelijk suspended las ik in de ByteCoin Telegram... maar het versturen vanuit de wallet naar Binance heeft er ook niet veel zin in... Alles zwaar overbelast....
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik had nog 15 dollar staan op hitbtc, 600 bcn kunnen kopen maar krijg het ook niet echt gestuurd naar Binance.. jammer jammer
Lol, ik durf m'n BCN niet te verkopen op deze manier, manman wat gaat dat heerlijk =)
Verwijderd
Je kunt het in stapjes verkopen ?Cobus79 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:03:
Lol, ik durf m'n BCN niet te verkopen op deze manier, manman wat gaat dat heerlijk =)
Ik heb door steeds een beetje te verkopen en lager weer in te kopen alweer 0.002 btc extra verdiend
Het is tov een maand geleden (op Binance dan) meer dan x50 gegaan. Wanneer verkoop je dan wel?Cobus79 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:03:

Ik had ze bijna op de top (2200) weten te verkopen, maar nu begint het weer te jeuken omdat de prijs ondertussen weer aan het doorstijgen is, nu 1750 op Binance.Cobus79 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:03:
Maar je kan altijd een beetje winst pakken alvast! Ik gok dat als ie instort, dat het ook heel hard gaat!
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Als vanmiddag de Amerikanen wakker worden gaan ze ook nog wel even aan de slag met Bytecoin denk ik.Cobus79 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:06:
Ik ben 2 uur geleden ingestapt snapje
Als je niet graag uitstapt kan je een stop-loss instellen, let er wel op dat je de stop hoger zet dan je limit, in dit geval kan de waarde wel eens snel kelderen
@Dakillerbean als je nog eens een obscuur muntje gaat minen laat je het hier dan weten? Lift volgende keer graag mee.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ben nu al een paar weken bezig met Stellite...AtlAntA schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:13:
@Dakillerbean als je nog eens een obscuur muntje gaat minen laat je het hier dan weten? Lift volgende keer graag mee.
Anoniem: 1032405
Net ff teruggekeken. Het waren er 10k geen 50k. Maar had ze toch graag nu nog gehad 

LOL! Ik heb er vorig jaar blijkbaar 350000 gekocht voor 0.05BTC, had ik die maar gehouden
pro tip, grote bags voor de langere termijn bewarenDanielson schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:29:
LOL! Ik heb er vorig jaar blijkbaar 350000 gekocht voor 0.05BTC, had ik die maar gehouden
[ Voor 13% gewijzigd door nemesis2212 op 08-05-2018 11:37 ]
Heeft er hier iemand nog NEXO gekocht voor de IDEX outage?
Nee.. was wel de laatste die nog heel klein plukje ven heeft kunnen kopen daar.. na mijn buy was het echt gedaan.Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:38:
Heeft er hier iemand nog NEXO gekocht voor de IDEX outage?
Zero.
Jammer, op DDEX staat ie namelijk flink hoger https://ddex.io/trade/NEXO-ETHPelox schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:39:
[...]
Nee.. was wel de laatste die nog heel klein plukje ven heeft kunnen kopen daar.. na mijn buy was het echt gedaan.
BCN gewoon op 22 cent op Binance, wtf? En als je terug kijk naar de grafiek lijkt het ook geen fout te zijn?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
idd... Waarom wil die munt maar niet door de $10k grens heen?
Jup, puur FOMODAMAGE schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:50:
BCN gewoon op 22 cent op Binance, wtf? En als je terug kijk naar de grafiek lijkt het ook geen fout te zijn?
Fantastisch ook. en straks correctie als een malle. Vet hoor, maar ik ga echt niet meer instappen haha. Was een mooi ritje geweest damn!
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ik ben nog aan boord, ik zie hem nog wel verder stijgen vanmiddag/vanavond.paradoXical schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:52:
Fantastisch ook. en straks correctie als een malle. Vet hoor, maar ik ga echt niet meer instappen haha. Was een mooi ritje geweest damn!
Nee daar zou ik mijn vingertjes ook niet meer aan branden. Best bizarre stijging. Ben benieuwd wanneer dat kaartenhuis inelkaar knalt inderdaad.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zou het niet zo kunnen zijn dat er een miljard verdampt is aan BTC en dat nu in BCN zit?
Zekers. Een ziek ritje man. En wat een moment om te dumpen voor de holders.paradoXical schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:52:
Denk niet dat iemand deze had zien aankomen.
Behalve onze held @Dakillerbean. Als iemand hier die cryptocurrency badge verdient...
En zo zie je maar weer dat die hele circulating supply niet zo heel veel zegt hè? Kijk hoeveel BCN er in omloop is en hoe dat in een korte tijd is gaan plussen. Blijkbaar is dit wat FOMO en een Binance listing kunnen doen LOL!
Coinmarketcap neemt Binance nog niet eens mee. Kun je na gaan.
Coinmarketcap neemt Binance nog niet eens mee. Kun je na gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door DAMAGE op 08-05-2018 11:58 ]
Enige Alt die ik nog HODL is Cardano (ADA), voor de rest toch even afwachten wat BTC doet.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die (en VEN) houd ik ook stug vast. Verwacht van beide wel dat deze de komende periode een goede stijging door gaan maken. Als die verrekte Bitcoin nu maar even mee wil gaan werkenJumpman schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:00:
Enige Alt die ik nog HODL is Cardano (ADA), voor de rest toch even afwachten wat BTC doet.

En daar gingen de volgende 30k Bytecoins voor 23 cent.... Wat een extreem trage bedoeling ineens, liep altijd te promoten dat het ByteCoin netwerk zo supersnel is/was... Neem ik voor vandaag even terug ;-)
Het zal me allemaal een hele grote worst wezen wat de koes nog gaat doen... 1e 15k verkocht rond de 16 cent, de volgende 30k op 23 cent. De rest net vanuit de wallet verzonden, maar kan maar zo een uur duren voor die op Binance zijn aangekomen. Geen idee wat de koers dan is, maar verkopen doe ik ze dan zeker.
Deze gaat never nooit meer zo hoog komen gok ik. Zomervakantie gratis, zonnepanelen gratis, ruim zakgeld voor de zomervakantie... Mijn crypto verhaal kan nu al niet meer stuk!
Oja, heb ook nog een hele berg COLX en PCN, die was ik bijna vergeten... maar dat zijn nu kruimels geworden bij deze klapper... en een klein plukje Stellite... voor wie wellicht mee wil liften op mogelijke toekomstige successen??? ;-)
Het zal me allemaal een hele grote worst wezen wat de koes nog gaat doen... 1e 15k verkocht rond de 16 cent, de volgende 30k op 23 cent. De rest net vanuit de wallet verzonden, maar kan maar zo een uur duren voor die op Binance zijn aangekomen. Geen idee wat de koers dan is, maar verkopen doe ik ze dan zeker.
Deze gaat never nooit meer zo hoog komen gok ik. Zomervakantie gratis, zonnepanelen gratis, ruim zakgeld voor de zomervakantie... Mijn crypto verhaal kan nu al niet meer stuk!
Oja, heb ook nog een hele berg COLX en PCN, die was ik bijna vergeten... maar dat zijn nu kruimels geworden bij deze klapper... en een klein plukje Stellite... voor wie wellicht mee wil liften op mogelijke toekomstige successen??? ;-)
Heeft er iemand nog nieuws met betrekking tot Coinbase? Er schijnt weer iets aan te komen.. ze zijn hun capaciteit in ieder geval flink aan het vergroten.
Zero.
Veel mensen zullen hun gat branden aan BCN. Verwacht nog een gigantische dump.
Congratz en geniet er van! Goeie deal lijkt mij. Had sowieso nooit verwacht dat een Binance listing die coin naar uberhaupt 21 cent kon pompen. Wat een dag. Not even mad dat ik geen enkele BCN heb hahaDakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:05:
En daar gingen de volgende 30k Bytecoins voor 23 cent.... Wat een extreem trage bedoeling ineens, liep altijd te promoten dat het ByteCoin netwerk zo supersnel is/was... Neem ik voor vandaag even terug ;-)
Dankzij mijn schoonmoeder vandaag een verplicht dagje vrij, alsof het zo moest wezen... Ze was gisteren gevallen, paar ribben gekneusd en een hersenschudding, kon niet oppassen op de kids.Vakantietijd dus niets kunnen regelen qua opvang. Werd vanochtend wakker van een Delta alert BCN +45% en toen wist ik lichtelijk wat voor een dag het ging worden. maar ik dacht zelf aan een cent of 5, geen 23DAMAGE schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:07:
[...]
Congratz en geniet er van! Goeie deal lijkt mij. Had sowieso nooit verwacht dat een Binance listing die coin naar uberhaupt 21 cent kon pompen. Wat een dag. Not even mad dat ik geen enkele BCN heb haha

Meer mensen met ELIX in hun PF? Zeer lage waarde gezien de circulating supply. Mogelijkheden!
Gefeliciteerd man!Dakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:11:
[...]
Dankzij mijn schoonmoeder vandaag een verplicht dagje vrij, alsof het zo moest wezen... Ze was gisteren gevallen, paar ribben gekneusd en een hersenschudding, kon niet oppassen op de kids.Vakantietijd dus niets kunnen regelen qua opvang. Werd vanochtend wakker van een Delta alert BCN +45% en toen wist ik lichtelijk wat voor een dag het ging worden. maar ik dacht zelf aan een cent of 5, geen 23
Ik voel zelfs enige euforie terwijl ik nog nooit naar BCN heb gekeken, laat staan dat ik ze ooit heb gekocht.
Dit is misschien wel het duwtje dat de crypto community nodig had om weer écht bullish te worden. Ik zie langzaam maar zeker mijn BTC waarde doorstijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door DJT op 08-05-2018 12:20 ]
Lekker man, enjoy!Dakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:05:
Ik ook vanorgen even meegelift, heb ze ook nog al een mooi % winst.Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:53:
[...]
Ik ben nog aan boord, ik zie hem nog wel verder stijgen vanmiddag/vanavond.
Sta wel klaar om elk moment te verkopen
en net verkocht, ik betrouw het niet meer.
Misschien te vroeg verkocht maar liever wat minder winst dan.
[ Voor 13% gewijzigd door oldgrumpy op 08-05-2018 12:27 ]
In januari tipte iemand op een feestje mij BCN, niets mee gedaan helaas.
Ik wacht nog even de 0,25 af...oldgrumpy schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:24:
[...]
Ik ook vanorgen even meegelift, heb ze ook nog al een mooi % winst.
Sta wel klaar om elk moment te verkopen
en net verkocht, ik betrouw het niet meer.
Misschien te vroeg verkocht maar liever wat minder winst dan.
Jezus die 2ct... niet te hebberig worden he.
Bcn is sowieso een fout. 180 miljard tokens. BCN meer waard dan ADA, NEO 🤣
[ Voor 4% gewijzigd door DeeSung op 08-05-2018 12:45 ]
Niet zeuren joh, mijn wallet is al uren aan het synchroniseren...Dakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:05:
Okee mooi weer, verder sleutelen aan mijn motor.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Klopt, ze gaan Cryptocurrency toevoegen. Cardano (ADA) en VEN zijn genoemd in geruchten.Pelox schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:05:
Heeft er iemand nog nieuws met betrekking tot Coinbase? Er schijnt weer iets aan te komen.. ze zijn hun capaciteit in ieder geval flink aan het vergroten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Met de huidige prijs van $0,22 op Binance en een circulating supply van 183,8 miljard heeft Bytecoin een marketcap van $40.4 miljard dollar en daarmee staat hij op nummer 3, boven Ripple en Bitcoin Cash. Zieke pump dit.

Volgens mij zijn alle erc20 munten al eens genoemd.Jumpman schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:35:
[...]
Klopt, ze gaan Cryptocurrency toevoegen. Cardano (ADA) is genoemd in geruchten.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ben benieuwd of ie dat allemaal vast blijft houden, of dat alle gelukszoekers er binnenkort weer uit jumpenBmfd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:36:
Met de huidige prijs van $0,22 op Binance en een circulating supply van 183,8 miljard heeft Bytecoin een marketcap van $40.4 miljard dollar en daarmee staat hij op nummer 3, boven Ripple en Bitcoin Cash. Zieke pump dit.![]()
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik denk dat er over een paar dagen een paar bagholders gaan zijn met een kater die nu kopen op 20 cent of meer.
Heb gehoord dat het 0x (ZRX) gaat worden. Munt die hier nooit genoemd wordt.Jumpman schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:35:
[...]
Klopt, ze gaan Cryptocurrency toevoegen. Cardano (ADA) en VEN zijn genoemd in geruchten.
Ik heb een deel ICX hiervoor ingeruild.
ZRX steeg gisteren door tijdens de dip en gata vandaag ook weer heel lekker!
http://www.avfoto.nl
weet iemand zo of er nog een huidige coin voting plaatsvindt van binance of is Bytecoin hiervan de gelukkiger winnaar geworden?
En moet dat met de tijd erbij wanneer ie gaat moonen
Lekker man, prachtige winst op een zeer bizarre pump. Ongelooflijk.Dakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:05:
En ik denk voor ons allemaal zeker een mooi voorbeeld dat er nog zat te halen valt in crypto.
Denk dat jij komende dagen zeker het heertje bent in huis, hier kan je mee thuiskomen
Vooral ook even goed tegen je vrouwtje zeggen: zie je wel? Zei toch dat het ooit een mooi bedrag zou worden?
Denk niet dat zij ooit nog haar bezwaren uit als je weer eens bezig bent met je hobby
Zo dan! Ik had nog bijna 25K Bytecoins op Poloniex staan.
Had ik eigenlijk al een beetje afgeschreven

Ik krijg bijna een hartverzakking zeg...
Wanneer zal ik het verkopen, hij gaat zo weer dippen natuurlijk
Had ik eigenlijk al een beetje afgeschreven
GRV Quality Gaming PC's
Verwijderd
Ergens vandaag. Meestal wordt een groot deel <24 uur weer gedumpt.Funk001 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:08:
Had ik eigenlijk al een beetje afgeschreven![]()
Voor zo'n stijging van BCN blijft hij onnatuurlijk stabiel. Nog nooit eerder gezien dat iets wat zo omhoog gaat, ook nabij de top zo lang op hetzelfde niveau blijft.
hartverzakking van 250 euro? hahah.Funk001 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:08:
Had ik eigenlijk al een beetje afgeschreven![]()
ik zou wel opletten vandaag, wat de rest ook zegt, na zo'n grote pumpp door binance zal die waarschijnlijk nu of vanmiddag weer hoop gaan zakken.
25k x 0,23 is in principe 5750 toch?nemesis2212 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:13:
[...]
hartverzakking van 250 euro? hahah.
ik zou wel opletten vandaag, wat de rest ook zegt, na zo'n grote pumpp door binance zal die waarschijnlijk nu of vanmiddag weer hoop gaan zakken.
*mocht het lukken naar Binance over te hevelen.
[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 08-05-2018 13:14 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
5000 euro bedoel je?nemesis2212 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:13:
[...]
Die 250 klopt niet, en al klopte het wel, so what ? Voor de ene persoon is 10.000 euro niets en voor de andere persoon is 100 euro heel veel. Nogal een verschil of je 16 bent en 3 euro bij de AH verdient of 40 bent en 5k in de maand verdient.
nvm ik kan niet rekenen als ik CMC koersen gebruik of in general

jullie hebben gelijk het is 0.2 x 25k.
omdat op CMC nog steeds geen binance staat bij Bytecoin hebben ze nog steeds een oude waarde staan.
Sorry, ik was niet op de hoogte dat er een minimale waarde was voor blijdschap.nemesis2212 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:13:
[...]
Ja ik heb al een stoploss ingesteld
GRV Quality Gaming PC's
ik ben blij voor je alleen ik vind blij zijn of een hartverzakking ergens van krijgen wel een verschil. maar dat is voor iedereen verschillendFunk001 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:16:
[...]
Sorry, ik was niet op de hoogte dat er een minimale waarde was voor blijdschap.
Ja ik heb al een stoploss ingesteld
teken ervoor 250 pleuro winstnemesis2212 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:13:
[...]
Volgens mij zien we nu heel veel bagholders die net zijn ingestapt wachten totdat ze kunnen meesurfen op pump. Afhankelijk of er nog domme Amerikanen zo hoog instappen als ze wakker worden gaat het nog omhoog, maar denk eerder dat een whale zometeen een market sell doet van een paar miljoen stuks en nog even meesurft op een bull trap als hij terugkaatst later vanmiddag
Gewoon lekker verkopen en inslaan op andere projecten die lager genoteerd staan en even terug zijn gevallen afgelopen dagen.
Als je wat muntjes hebt staan die je al als verloren had beschouwd en het blijkt ineens zes keer zo veel waard dan is dat toch lekker lijkt mij.nemesis2212 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:17:
[...]
ik ben blij voor je alleen ik vind blij zijn of een hartverzakking ergens van krijgen wel een verschil. maar dat is voor iedereen verschillend

Exactemundo.Rookert25 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:18:
Gewoon lekker verkopen en inslaan op andere projecten die lager genoteerd staan en even terug zijn gevallen afgelopen dagen.
Dat wel, maar je moet er dan wel optijd uit, anders ben je te laat en is het geen 600% meerRechtzodiegaat schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:19:
[...]
Als je wat muntjes hebt staan die je al als verloren had beschouwd en het blijkt ineens zes keer zo veel waard dan is dat toch lekker lijkt mij.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Denk dat ie enkel nog naar beneden gaat vanaf nuVerwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:25:
De BCN kermis gaat nog wel even door vandaag. Maar pak op tijd je winst inderdaad!
ik ga ook een rondje proberen, net via LiteBit voor 75€ ETH gekocht, naar HitBTC gestuurd, eens kijken of ik het op tijd rond krijg, wilde toch al extra VEN kopen, dit zou een mooi aantal VEN op kunnen gaan leveren, als het allemaal op tijd lukt
[ Voor 30% gewijzigd door Svennie op 08-05-2018 13:27 ]
PSN ID: Svennie-NL
Hij staat alweer op 0,19 inderdaad.oldgrumpy schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:26:
[...]
Denk dat ie enkel nog naar beneden gaat vanaf nu
Die DDEX exchange is ook baggertraag zeg
Maargoed neem ik voor lief als er wat geld te verdienen valt.

Toch mooi $2500.- verdiend met wat handeltjes BCN/BYTECOIN op Binance.
Telkens een order inleggen van 10.000$
Nu brand ik mijn handen er niet meer aan
Ok ok ok.... Ik moet mijn winst pakken.
Nu heb ik die 250, straks misschien nog maar 200 of 150.
Nu heb ik die 250, straks misschien nog maar 200 of 150.
GRV Quality Gaming PC's
Tjonge, jij durft. Ik zweet hier peentjes met mijn 200$ inleg.Worstkaas schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:32:
Toch mooi $2500.- verdiend met wat handeltjes BCN/BYTECOIN op Binance.
Zo dan! Vanmorgen is IOTA verhandelbaar geworden Huobi (grote Chinese exchange).. En man man wat werd daar even snel gehandeld.. IOTA tikte gewoon $18,- aan
Nu weer op het 'normale' niveau beland maar toch ff leuk om te volgen zo
Op de normale exchanges nu een mooie groei naar dik $2,40 gekregen dus we klagen niet

Nu weer op het 'normale' niveau beland maar toch ff leuk om te volgen zo

Als multimiljo is dat anders. Dan is 10k hetzelfde als 200 piek voor ons.Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:34:
[...]
Tjonge, jij durft. Ik zweet hier peentjes met mijn 200$ inleg.

Goed te zien dat de meesten winst durven te pakken, is stuk lastiger tijdens een pump
Ja als je toch al gebakken zit. De weg naar rijkdom is voor anderen een stuk langer.Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:35:
[...]
Als multimiljo is dat anders. Dan is 10k hetzelfde als 200 piek voor ons.
Ja het is gewoon PURE GREED bij zo'n pump.Rookert25 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:35:
Goed te zien dat de meesten winst durven te pakken, is stuk lastiger tijdens een pump
Nog een procentje er bij, nog een extra satje, meer meer.
Het is ook van de zotten eigenlijk, ik ga lekker uit eten van mijn winst dit weekend.
GRV Quality Gaming PC's
Heb je de grafiek bekeken op Binance? Is gewoon een normale stijgende lijn. Geen fout. Of zie jij iets wat ik niet zie? Maar denk dat het straks als een kaartenhuis in elkaar ploft want eigenlijk zou dit helemaal niet moeten kunnenDeeSung schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:34:
Bcn is sowieso een fout. 180 miljard tokens. BCN meer waard dan ADA, NEO 🤣
[ Voor 4% gewijzigd door DAMAGE op 08-05-2018 13:48 ]
Ik stel mij ook gewoon tevreden met een kort ritje van 40% winst.Funk001 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:39:
[...]
Ja het is gewoon PURE GREED bij zo'n pump.
Nog een procentje er bij, nog een extra satje, meer meer.
Het is ook van de zotten eigenlijk, ik ga lekker uit eten van mijn winst dit weekend.
Welke grafiek op Binance? Het is toch pas vandaag gelist daar?DAMAGE schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:48:
[...]
Heb je de grafiek bekeken op Binance? Is gewoon een normale stijgende lijn. Geen fout. Of zie jij iets wat ik niet zie? Maar denk dat het straks als een kaartenhuis in elkaar ploft want eigenlijk zou dit helemaal niet moeten kunnen
Kijk beter op coinmarketcap, het is een typische pump & dump coin
Ze zeggen dat hun transacties "instant" zijn, maar dat blijkt vandaag helemaal anders te zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Adnanos op 08-05-2018 13:51 ]
Haha nee dit is echt een zieke pump. Nog nooit meegemaakt dit. Heel benieuwd hoe dit allemaal afloopt.DAMAGE schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:48:
[...]
Heb je de grafiek bekeken op Binance? Is gewoon een normale stijgende lijn. Geen fout. Of zie jij iets wat ik niet zie? Maar denk dat het straks als een kaartenhuis in elkaar ploft want eigenlijk zou dit helemaal niet moeten kunnen
Gewoon DE grafiek op binance. Dan zie je dat er geen fout is gemaakt maar dat men de coin gewoon als een malle pumpt ja. Dat ie straks gedumpt wordt daar twijfel ik niet aan, maar het is gewoon een normale (abnormale eigenlijk ja) pump. Maar géén fout.Adnanos schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:50:
[...]
Welke grafiek op Binance? Het is toch pas vandaag gelist daar?
Kijk beter op coinmarketcap, het is een typische pump & dump coin
Leuk dat Bytecoin, inmiddels gaan we wel weer even 10 procent omlaag t.o.v. afgelopen zaterdag in het geheel.
Het was een afleidingsmanoeuvreMalawolar schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:51:
Leuk dat Bytecoin, inmiddels gaan we wel weer even 10 procent omlaag t.o.v. afgelopen zaterdag in het geheel.
Yup. Bytecoin leidt me mooi af van mijn portfolio. Helemaal niets om blij van te worden daar
Ja inderdaad... Bytecoin zorge er voor dat ik vanochtend in ene weer in het groen stond, maar dat is nu weer verdamptMalawolar schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:51:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!