[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.143 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
BTC raakt maar niet door de resistance van $9450. Heb mijn winst gepakt in NEO en ben tijdelijk weer in fiat. Ik vertrouw het niet. Vanmiddag zie ik wel wat het geworden is, maar deze extra dollars pakken ze mij (voorlopig) toch niet meer af :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
Aan het orderbook van eos (in blockfolio) te zien gaat die vanochtend hopelijk weer een ritje maken, ben benieuwd :)

Bijna alles in het groen op een 24hrs change!

TA uitdaging, met een zondagdip in acht nemende. Hoe groot achten jullie de kans dat we net onder de $9k gaan duiken voor de opmars riching de $10k ingezet wordt?

[ Voor 50% gewijzigd door Schuey op 08-05-2018 07:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Niks EOS... vandaag gaan we door die 10k. Can’t you feel it? Mijn tekenen staan goed, gras is groen, de lucht ziet blauw... dan weet je..die whale komt gauw. :Y

Alles +30% vandaag. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 07:50:
Niks EOS... vandaag gaan we door die 10k. Can’t you feel it? Mijn tekenen staan goed, gras is groen, de lucht ziet blauw... dan weet je..die whale komt gauw. :Y

Alles +30% vandaag. oOo
Ik help het je hopen maar het lijkt een beetje alsof de extreme volaliteit met de bitcoin wat voorbij is. Hoe lang is het wel niet geleden dat we meer dan 10% stijging/daling in 1 dag hebben gezien?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024

Alles +30% vandaag. oOo
Dank je Turbo. Elke keer als ik nu de Teletubbies kijk met mijn kinderen moet ik aan de Turbo puppy's denken 😂.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 25-07 13:38

Alles +30% vandaag. oOo
Mijn ByteCoins wel! Binance listing *O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:08:
[...]

Mijn ByteCoins wel! Binance listing *O* *O* *O*
Serieus? Het lijkt erop dat je vakantie dan in zicht is vriend. Een muntje als bytecoin op binance, die gaat knallen. Kijk net ff op livecoinwatch, is al aan het knallen dus. 40% in 24h 7(8)7

Gefeliciteerd d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2018 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:12:
[...]

Serieus? Het lijkt erop dat je vakantie dan in zicht is vriend. Een muntje als bytecoin op binance, die gaat knallen.
Die had ik van het weekend eigenlijk al toen BTC tegen de 10k aan liep te schurken, maar toen was ik druk met andere zaken. Maar ik wist dat Binance er mogelijk aan zat te komen dus wou het zowiezo nog even afwachten. Geduld wordt beloond oOo eens kijken wat het gaat doen als de handel zo opengaat. Wel alvast mijn wallet in sync gebracht, toevallig een vrije dag vandaag. Maar hiervoor sta ik graag vroeger op :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig dit. Iedereen focust zich op de veelbesproken erc20 tokens met bijbehorende hoogstaande projecten.

En dan is daar bytecoin. Je verwacht het niet. Bam. Knallen hey die ouwe gek.

De flippening is hier!!! Bytecoin is de nieuwe bitcoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:19:
[...]

Die had ik van het weekend eigenlijk al toen BTC tegen de 10k aan liep te schurken, maar toen was ik druk met andere zaken. Maar ik wist dat Binance er mogelijk aan zat te komen dus wou het zowiezo nog even afwachten. Geduld wordt beloond oOo eens kijken wat het gaat doen als de handel zo opengaat. Wel alvast mijn wallet in sync gebracht, toevallig een vrije dag vandaag. Maar hiervoor sta ik graag vroeger op :9
Een felicitatie waard dit. Ik vind het mooi voor je! d:)b goed bezig man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sodeju kijk em gaan hey! Ongekend dit. Allemamaggies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Artikel op nu.nl: https://www.nu.nl/economi...yptomunt-in-nederland.amp

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 08-05-2018 08:34 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:29:
Sodeju kijk em gaan hey! Ongekend dit. Allemamaggies
Genieten, met een kop koffie constant op refresh drukken. Ik heb niet eens bytecoin, maar dit is gewoon mooi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bezitters zijn gemiddeld 25 minuten per dag bezig met de munten. Ze volgen de koersen, handelen erin of praten er met anderen over.
Of lurken de hele dag op GoT *O*

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:51
Bezitters van cryptovaluta's zijn vooral mannen van achttien tot 34 jaar en over het algemeen hoogopgeleid.

ben wel een vreemde eend in de bijt als ik dit lees :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Chris.nl schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:35:
[...]

[...]
Of lurken de hele dag op GoT *O*
Ja ik dacht ook al haha

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beaulion schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:34:
[...]

Genieten, met een kop koffie constant op refresh drukken. Ik heb niet eens bytecoin, maar dit is gewoon mooi.
Ja idd. Daytraders mogen wel ff opletten. Prachtkans voor procentjes dit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
“Gemiddeld 25 minuten per dag bezig met cryptomunten”
Ok... we kunnen dit topic beter veranderen van slowchat in: cryptocurrency anonymous.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
"Dakillerbean schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:01:
[...]

Ik heb er door het minen van ByteCoin op wat VPSjes helemaal geen eigen geld inzitten, ook geen stroomkosten, hooguit de kosten van die VPSjes maargoed, die had ik toch al en zijn al betaald.

Uit die winst van Bytecoin heb ik een stukje verkocht, kon begin vorige week alleen maar op HitBTC en kwam daar dus TRON laag tegen, gekocht en ingelezen terwijl hij skyrocket ging. Dat op zijn max per toeval verkocht en DentaCoin gekocht. Die klom ook flink, ook puur geluk. En van die winst gedeelte verkocht en TRON weer laag gekocht om te holden komende week, want dan moet ik ook weer werken. En dan zien we van de week wel weer wat er gebeurt. Verwacht niet dat Bytecoin zal instorten, hooguit dat Dentacoin een flinke drop gaat maken maargoed, dat is tot nu toe allemaal gratis geld. Delta app geeft nu 900 dollar aan, stond vorige week nog op 200. Met dank aan de groei van ByteCoin, dat dan weer wel. Maar die is nu verder voor de long run, gaat pas weg vanaf 0,10 als die dat al red...

Wat HitBTC betreft vind ik het allemaal wel meevallen. Al een aantal keren Bytecoin over en weer gestuurd als test en om te verkopen, en ging bijna real time. Denk dat dat de terugweg van mijn winst ook wordt... terug naar Bytecoin en naar mijn wallet, en dan de bytecoins weer naar Poloniex waar ik iets meer vertrouwen in heb. Of eerst een paar tientjes vanaf HitBTC naar Coinbase als test en daarna de rest. Kost wel iets meer maar beter dat als alles zien verdampen. Het is gratis geld maar wil het dan wel graag op een normale manier cashen, en niet door een al dan niet shady exchange zien verdampen..."

Nou hij staat zelfs op 0.20 nu.. Vergeet een gratis vakantie, hallo vrijstaand huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Weet iemand hoe zo’n listing precies werkt? Moet er naast een aanvraag bijvoorbeeld ook voor betaald worden en hoeveel tijd gaat er ongeveer overheen voordat een aanvraag van behandeling tot beslissing komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:39:
"Dakillerbean schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:01:
[...]

Ik heb er door het minen van ByteCoin op wat VPSjes helemaal geen eigen geld inzitten, ook geen stroomkosten, hooguit de kosten van die VPSjes maargoed, die had ik toch al en zijn al betaald.

Uit die winst van Bytecoin heb ik een stukje verkocht, kon begin vorige week alleen maar op HitBTC en kwam daar dus TRON laag tegen, gekocht en ingelezen terwijl hij skyrocket ging. Dat op zijn max per toeval verkocht en DentaCoin gekocht. Die klom ook flink, ook puur geluk. En van die winst gedeelte verkocht en TRON weer laag gekocht om te holden komende week, want dan moet ik ook weer werken. En dan zien we van de week wel weer wat er gebeurt. Verwacht niet dat Bytecoin zal instorten, hooguit dat Dentacoin een flinke drop gaat maken maargoed, dat is tot nu toe allemaal gratis geld. Delta app geeft nu 900 dollar aan, stond vorige week nog op 200. Met dank aan de groei van ByteCoin, dat dan weer wel. Maar die is nu verder voor de long run, gaat pas weg vanaf 0,10 als die dat al red...

Wat HitBTC betreft vind ik het allemaal wel meevallen. Al een aantal keren Bytecoin over en weer gestuurd als test en om te verkopen, en ging bijna real time. Denk dat dat de terugweg van mijn winst ook wordt... terug naar Bytecoin en naar mijn wallet, en dan de bytecoins weer naar Poloniex waar ik iets meer vertrouwen in heb. Of eerst een paar tientjes vanaf HitBTC naar Coinbase als test en daarna de rest. Kost wel iets meer maar beter dat als alles zien verdampen. Het is gratis geld maar wil het dan wel graag op een normale manier cashen, en niet door een al dan niet shady exchange zien verdampen..."

Nou hij staat zelfs op 0.20 nu.. Vergeet een gratis vakantie, hallo vrijstaand huis.
Hahahahaha helaas is het nogal een aanslag op het ByteCoin netwerk... muntjes versturen duurt een eeuwigheid volgens mij... En dan worden net de kids wakker...

Nouja, met 0.10 neem ik ook genoegen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greymore1
Dakillerbean, komt eens per 2 weken even wat posten en gaat dan weer, terwijl de meeste van ons met kleine %tjes lopen te kloten en er de hele dag mee bezig zijn. Zo zie je maar dat HODL pays off.

Als IDEX weer up is ga ik weer daytraden :) Maar ga toch mijn HODL coins nog wat uitbreiden want ik heb weer hoop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ben ook mijn Bytecoin wallet even aan het syncen. :D Zal er niet veel hebben maar het is toch mooi meegenomen. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik ben blij met die actie van ByteCoin... maar ik baal ook dat ik niet gewoon mijn game PC de afgelopen 2 maanden dat heb laten minen... dan had ik nu een huisje op Hawaii gehad! (of ergens zonder vulkanen!)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
bie100 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:35:
[...]

Bezitters van cryptovaluta's zijn vooral mannen van achttien tot 34 jaar en over het algemeen hoogopgeleid.

ben wel een vreemde eend in de bijt als ik dit lees :O
http://www.dumpert.nl/med...e_nooit_meer_zeggen_.html :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dakillerbean schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:20:
Ergens blijf ik het grappig vinden dat hier nagenoeg niet over ByteCoin gesproken wordt. Ok, het is een coin met een schimmig verleden en een hele berg FUD, maar het team wat er nu op zit doet goede zaken, goede roadmap en tot nu toe al hun deadlines gehaald. Zijn flink aan de weg aan het timmeren op het aziatische continent, binnenkort een flinke berg exchanges in het verschiet, en de afgelopen maand +178% gedaan, waarvan de meerderheid in BTC waarde. Wat blijkbaar niet veel mensen weten, is dat dit de eerste cryptonight munt was, van origine. Alle andere, waaronder Monero, zijn hardforks van ByteCoin, maar dan met heel wat meer PR dan ByteCoin zelf. Heb dit muntje nu sinds mei 2017, en sta nu bijna op +350%. Zie dit pareltje na hun hardfork en wat meer exchanges met gemak de top 20 inschieten dit jaar.
Hadden we maar geluisterd. Een eerlijke heads up is er geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Beaulion schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:52:
Weet iemand hoe zo’n listing precies werkt? Moet er naast een aanvraag bijvoorbeeld ook voor betaald worden en hoeveel tijd gaat er ongeveer overheen voordat een aanvraag van behandeling tot beslissing komt?
Aanvraag door CEO, dokken, usecase die beetje uit te leggen is, en boven alles: potentie voor handelsvolume, want daar gaat het om voor de exchange. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
Beaulion schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:52:
Er moet inderdaad ook betaald worden. Het verschilt per exchange, maar waarschijnlijk ligt dat bedrag bij Binance rond de $1M, al is het nooit officieel bevestigd.

Er valt weinig over te zeggen hoe lang het duurt, aangezien teams achter een coin niet bekend mogen maken vanaf welk moment ze in onderhandeling waren met een exchange. Vaak duurt het hele proces wel een aantal weken, zo weet ik dat Wanchain er bijna 2 maanden op heeft gewacht om op Binance gelist te worden, en ook in het geval van Nano duurde het een aantal weken. ERC20-tokens zijn een stuk makkelijker te integreren dan coins met hun eigen, unieke blockchain, dus dat kan ook nog voor een verschil zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Kan het zijn dat ik op binance tijdelijk een verkeerde balans zie (ben even zenuwachtig)? Ik heb namelijk een partial filled order gecancelled. (edit: en ik heb bytecoin gekocht)

[ Voor 10% gewijzigd door Cobus79 op 08-05-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Cobus79 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:19:
Kan het zijn dat ik op binance tijdelijk een verkeerde balans zie (ben even zenuwachtig)? Ik heb namelijk een partial filled order gecancelled. (edit: en ik heb bytecoin gekocht)
Heb je op de 20 cent gekocht toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
Geen idee, waar kan ik dat zien, ik dacht 12 cent ofzo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dakillerbean
Pfff deposit van ByteCoin naar Binance is een drama... Netwerk kan het allemaal effe niet zo goed handelen.... de 1e 15k ByteCoins zijn in ieder geval al voor 16 cent per stuk van de hand... 2x zomervakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Cobus79 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:27:
Geen idee, waar kan ik dat zien, ik dacht 12 cent ofzo
Onderaan, in de filled orders. Zie hem net naar 14 springen, dus je kan al met wat winst verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Allen investeren in Bytecoin nu?

Is dit nu nog de moeite na die listing op binance?

@Dakillerbean Hoeveel stuks heb je dan? Enkel door t mijnen?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
0.00001091 staat er in BTC, kan dat? Maar bij mijn total balance staat er 45000BCN, maar in BTC of dollars nul.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dakillerbean
spietie schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:30:

Tsja laten we zeggen dat ik nog ongeveer 12x zomervakantie in mijn wallet heb staan... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16-08 23:55
Dakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:28:
Pfff deposit van ByteCoin naar Binance is een drama... Netwerk kan het allemaal effe niet zo goed handelen.... de 1e 15k ByteCoins zijn in ieder geval al voor 16 cent per stuk van de hand... 2x zomervakantie :D
Gefeliciteerd man! Ik voel me als een kind zo blij en ik heb 0.0 BCN!

Ben benieuwd waar de vakantie heen gaat!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34

Kopen na een stijging van 75%, over FOMO gesproken. :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Het ligt er wel een beetje aan waar je een zomervakantie houdt ;)

Nederland vs Hawaii =)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Katala schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:33:
Het ligt er wel een beetje aan waar je een zomervakantie houdt ;)

Nederland vs Hawaii =)
Klopt. Nederland is vele malen duurder

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het mogelijk dat hij op 20 cent is komen te staan op binance??? Ongelooflijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online

Yes, full live FOMO. Cryptohandel is een natte droom voor psychologen en antropologen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
Midacmm schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:32:
[...]

Gefeliciteerd man! Ik voel me als een kind zo blij en ik heb 0.0 BCN!

Ben benieuwd waar de vakantie heen gaat!
Die was al geboekt en betaald, gewoon 2 weken in nederland kamperen met de kids, op een ANWB 5 sterren camping, dat dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Wtf betalen ze nu echt 10x de prijs voor BCN op Binance? Gestoord! Of geniaal juist in het geval van de verkopers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Cobus79 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:31:
0.00001091 staat er in BTC, kan dat? Maar bij mijn total balance staat er 45000BCN, maar in BTC of dollars nul.
Verkoop ze zou ik zeggen, heb je rond de 1250 dollar winst gemaakt in een korte tijd met 45000 Bytecoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midacmm
Dakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:34:
[...]

Die was al geboekt en betaald, gewoon 2 weken in nederland kamperen met de kids, op een ANWB 5 sterren camping, dat dan weer wel...
Nogmaals gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 19:54
Lekker man, zat bij de tandarts toen trading live ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
[...]

Dat wordt dus 2 weken glamping

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En elke dag met truffels gevulde reeruggetjes in een zoete saus gemaakt van zeldzame kaviaar lijkt me 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01 18:59
[...]

Elke dag de traiteur laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midacmm
ICX gaat na weer lang wachten dan toch misschien een move maken.

Kijken of mijn geduld ook wordt beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Laatst online: 31-10-2022
Midacmm schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:37:

Ik hoop het!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Durf mijn balance nog niet te checken op Binance. Nog even wat meer groen dan voorzichtig de schade opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

[...]

Gefeliciteerd natuurlijk!

*off-topic: een camping; jij liever dan ik

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robino007
[...]

Meteen even naar de eigenaar lopen, dit is mijn camping nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Midacmm schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:37:

Bekendmaking van partnership met B Crypto's (toonaangevende risicokapitaalfondsen in Japan)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Wooah mijn iost verkocht en effe in Bcn. Ben benieuwd.

Op binance +500% 🤪

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Zal wel FOMO zijn dat nu de BCN prijs op drijft.
De FOMO jeukt hier ook een beetje maar mijn vermoeden is dat het ieder moment hard in kan zakken.

#proofmewrong

[ Voor 5% gewijzigd door rajackar op 08-05-2018 09:54 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Dash en monero zien bytecoin straks voorbijvliegen. Iets met 2 honden vechten om een been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
Phew, mijn balance is weer op orde, man man dat was zweten. Idd op 30 minuten tijd paar een dikke 'kop' erbij =)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Hebben mensen nou echt niet door dat de prijs op Binance 10x zo hoog is als op CMC???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:09
ggj87 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:58:
Hebben mensen nou echt niet door dat de prijs op Binance 10x zo hoog is als op CMC???
Dat wilde ik net zeggen, verschil kan toch nooit zo groot zijn op polo is t gewoon 1,4 ct
ik ga ze daar kopen en dan voor 10x zo hoog verkopen :P

[ Voor 9% gewijzigd door alki op 08-05-2018 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Bizar! Een betere prijs om te dumpen
komt er waarschijnlijk nooit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
Spraakverwarring mensen, decimaal verkeerd: ik kocht op 0,012 dollar zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
wat is de waarde op binance nu dan? vast geen 1,4$ cent zoals op cmc haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01 18:59
nemesis2212 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:02:
[...]

1,39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
nemesis2212 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:02:
[...]

0.14 ct op binance

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Lol, ByteCoin was de eerste coin waarmee ik instapte. Wilde toen eigenlijk voor +-€200 aan ByteCoin kopen, maar het was op weinig plekken te koop en vond het omslachtig :+ Uiteindelijk heb ik er maarliefst 100 gemined, dat is nu 1,12 waard! Daar komt m'n Lambo!!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
14 cent al, ja dat is een behoorlijk verschil. cmc moet wat sneller updaten hahah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
Vermoed dat binance een 0 vergeten is bij t adden van de coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:04:
Lol, ByteCoin was de eerste coin waarmee ik instapte. Wilde toen eigenlijk voor +-€200 aan ByteCoin kopen, maar het was op weinig plekken te koop en vond het omslachtig :+ Uiteindelijk heb ik er maarliefst 100 gemined, dat is nu 1,12 waard! Daar komt m'n Lambo!!
Ik heb ergens in december plus minus 50k bytcoins gedumpt tegen marktwaarde op poloniex. Iets van 27 sats per stuk ofzo. Ze stegen me niet snel genoeg mee. Een paar dagen later ging ie compleet over de kop. En nu dit.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alki schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:05:
Ja dit klopt niet. Maar wat een kans!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
ik ga ff cashen haha, heb toevallig nog wat btc op polo staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:15
Nee... Als je terugkijkt op tradingview begon hij op 300 sat. Wat nog altijd iets hoger is dan op andere plaatsen.
Dit is gewoon puur FOMO bij een nieuwe listing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:08:
[...]

Ja dit klopt niet. Maar wat een kans!!!
In potentie ja. Wallet is nog steeds aan het synchroniseren, dan moet het nog naar Binance toe en tegen die tijd dat het daar is zal de prijs wel ernstig in elkaar gedonderd zijn... ;(

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
De vraag is wanneer en hoeveel ik ga cashen...tot hoe ver gaat bytecoin vandaag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/29un8s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
Cobus79 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:11:
De vraag is wanneer en hoeveel ik ga cashen...tot hoe ver gaat bytecoin vandaag? :P
Nergens meer heen, is al ver over de top. Zou alles nu dumpen nu het nog kan tussen 1600-1800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
Hij stijgt toch nog steeds of ligt het aan mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Een tijd terug ook naar Bytecoin zitten kijken en wilde ik ook gaan kopen. En veel ook. Maar inderdaad; obscure exchanges hebben mij toen doen besluiten om het niet te doen. Best wel bizar dat die zo erg omhoog knalt nu. Waar komt dat vandaan?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
denk dat bcn wel de ATH voorbij gaat van begin januari. helaas heb ik geen bcn :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
DAMAGE schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:15:
Een tijd terug ook naar Bytecoin zitten kijken en wilde ik ook gaan kopen. En veel ook. Maar inderdaad; obscure exchanges hebben mij toen doen besluiten om het niet te doen. Best wel bizar dat die zo erg omhoog knalt nu. Waar komt dat vandaan?
binance listing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47
Zilliqa! 8) _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:03

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Cobus79 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:14:
Hij stijgt toch nog steeds of ligt het aan mij??
Dat ligt deels aan jou :) BCN is zo'n 700 sat lager dan z'n ATH op Binance vanochtend, maar hij is wel weer aan het stijgen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bytecoin kopen op poloniex en versturen naar binance. X10 binnen een uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:36:
Ik denk dat er veel dat nu doen. Op Poloniex is de prijs ook flink gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Net even gekeken, dat is 14 vs 15 cent momenteel. Het is winst inderdaad, maar niet x 10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Katala schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:40:
[...]

Net even gekeken, dat is 14 vs 15 cent momenteel. Het is winst inderdaad, maar niet x 10 ;)
Je mist een 0 volgens mij....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Op polo 165 sats. Binance 1600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
[...]

Je moet toch kijken naar de BTC prijs? Die is wel x10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Heb jeje funds gekregen dan op binance ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha wat een ochtend ook weer. Nooit saai met die crypto, en altijd weer iets wat je niet verwacht. Heerlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

alki schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:44:
[...]

Zou het lukken? Ik ga het even proberen met 500 euro

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alki schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:44:
[...]

Nee sorry ik doe er niet aan mee. Zal ongelooflijk stressen zijn. Netwerk van bytecoin lijkt me zwaar overbelast.

Voor mij een gemiste kans.

Gelukkig is niet elke gemiste kans een verlies heb ik ooit een wijs man horen zeggen. Schijnt ook op een tegeltje te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Godver ik kan niet eens inloggen op Poloniex. Invalid 2fa :s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alki
hmr schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:46:
[...]

Zou het lukken? Ik ga het even proberen met 500 euro
heb ook wat gestuurd maar staat voorlopig nog op pending in polo.
als het lukt koopt deze jongen toch mooi een nieuwe oled tv :D

[ Voor 12% gewijzigd door alki op 08-05-2018 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:47:
[...]

Nee sorry ik doe er niet aan mee. Zal ongelooflijk stressen zijn. Netwerk van bytecoin lijkt me zwaar overbelast.

Voor mij een gemiste kans.

Gelukkig is niet elke gemiste kans een verlies heb ik ooit een wijs man horen zeggen. Schijnt ook op een tegeltje te staan.
Gelukkig niet, dan zou ik niets meer overhebben met al die kansen die er in crypto voorbij komen.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

alki schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:48:
[...]

heb ook wat gestuurd maar staat voorlopig nog op pending in polo.
als het lukt koopt deze jongen toch mooi een nieuwe oled tv :D
Kut, was nog niet verified hier... gaat mijn kans....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
microtransactions
Pagina: 1 ... 161 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!