Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit kan ook nooit zo lang aanhouden natuurlijk.
Nu we dat gehad hebben, welke wordt de volgende pump?
GRV Quality Gaming PC's
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Lol, mijn andere muntjes dalen inderdaad flink vandaag maar dat zien we vanavond wel weer... mijn laatste berg ByteCoins zitten vast in de sterk stagnerende blockchain helaas. En de koers begint nu toch flink te duikelen... Zie wel wat er van overblijft, was toch van plan dit laatste restje in andere munten te gaan steken.Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:55:
'Kijk! Een Bytecoin' *bitcoin snel zakken doet*
Niemand had het door.
Gelukkig het gros verkocht, en is de dikke winst al veilig gesteld

Anoniem: 1032405
Dat mag ik hopen zeg! Dan kan ik ook naar de camping. Champagne van 5k per fles drinken met dakillerbeanDAMAGE schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:59:
RDD zodra die op Binance komt ook zo'n sprintje? Succes
Miljonairs camping here we come

Ik hoor dat LTC wel eens heel groot kan worden.Funk001 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:58:
MOOI! Ik ben een kwartiertje geleden uitgestapt...
Dit kan ook nooit zo lang aanhouden natuurlijk.
Nu we dat gehad hebben, welke wordt de volgende pump?
GRV Quality Gaming PC's

Hahaha heerlijk! Wat een dag joh. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet had verwacht met bytecoin. Dacht wel dat ie rond de zomer leuk zou staan maar x20 in een ochtend? Holy crap...Dakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:00:
[...]
Lol, mijn andere muntjes dalen inderdaad flink vandaag maar dat zien we vanavond wel weer... mijn laatste berg ByteCoins zitten vast in de sterk stagnerende blockchain helaas. En de koers begint nu toch flink te duikelen... Zie wel wat er van overblijft, was toch van plan dit laatste restje in andere munten te gaan steken.
Gelukkig het gros verkocht, en is de dikke winst al veilig gesteld
Dit is toch wel het bewijs dat echt niets onmogelijk is.
Nu HTML nog even

De 9200 hield lang stand, maar nu die gebroken is gaan we lager. Eerste support zou bij 8800 moeten zijn.Funk001 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:04:
Zo.... Bitcoin zakt HARD
Met een beetje geluk hetzelfde feest met HTML als HitBTC ooit nog doorgaat? Hoop het zo voor je!Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:06:
[...]
Hahaha heerlijk! Wat een dag joh. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet had verwacht met bytecoin. Dacht wel dat ie rond de zomer leuk zou staan maar x20 in een ochtend? Holy crap...
Dit is toch wel het bewijs dat echt niets onmogelijk is.
Nu HTML nog even![]()
Had dit zelf ook niet verwacht, of durven dromen. Was al blij als het 5 cent werd, dat was in ieder geval wel mijn verkoop punt geweest bij ByteCoin. Dit is gewoon 1 grote gekke malle bonus!
De bubbel is hier. Pak wat je pakken kunt en wegwezen!Funk001 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:04:
Zo.... Bitcoin zakt HARD
Ik sluit me bij je aanAnoniem: 1032405 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:01:
[...]
Dat mag ik hopen zeg! Dan kan ik ook naar de camping. Champagne van 5k per fles drinken met dakillerbean
Miljonairs camping here we come
ik wacht hier al een lange tijd op RDD op binance en ik denk dat vele heeel gelukkig worden daarvan.DAMAGE schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:59:
RDD zodra die op Binance komt ook zo'n sprintje? Succes
hopelijk dit jaar nog
Ja dat met die supports enzo snap ik echt geen hol van.PilatuS schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:07:
[...]
De 9200 hield lang stand, maar nu die gebroken is gaan we lager. Eerste support zou bij 8800 moeten zijn.
Triangles, supports, elliot waves... Ik heb nog een hoop te leren
Heb het gros van mijn crypto nu even in USDT staan tot de dip weer over is.
GRV Quality Gaming PC's
Resistance en support is erg handig om te bepalen wel of niet te verkopen als je ritjes maakt. Dingen als elliot waves is meer TA waarvan de meeste niet kloppen in de praktijk. Support en resistance klopt heel vaak heel goed en dat is erg nuttigFunk001 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:15:
[...]
Ja dat met die supports enzo snap ik echt geen hol van.
Triangles, supports, elliot waves... Ik heb nog een hoop te leren
Heb het gros van mijn crypto nu even in USDT staan tot de dip weer over is.
Het gaat me eigenlijk best goed af in BTC waarde van mijn pf de afgelopen dagen, jammer dat de BTC koers zo zenuwachtig is.
Ik ga toch ook eens wat geld in van die kleine pruts moeten stoppen
Linkje naar het artikel voor de geïnteresseerden: https://www.nu.nl/cryptov...ptomunt-in-nederland.htmlStop met de promotie van cryptomunten, de valuta voor criminelen, mining is super vervuilend en de handel is niet gereguleerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Bmfd op 08-05-2018 14:31 ]
Hoeveel van ons hebben daar wat achtergelaten? "DYOR" Klaas_vaak 100% FaceDownBmfd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:29:
Lees ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens een artikel op nu.nl, blijkt dat je daar weer kunt reageren op artikels. Dat gaat weer mooie reacties en discussies opleveren.![]()
[...]
Linkje naar het artikel voor de geïnteresseerden: https://www.nu.nl/cryptov...ptomunt-in-nederland.html

Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:36:
[...]
Hoeveel van ons hebben daar wat achtergelaten? "DYOR" Klaas_vaak 100% FaceDown
Zit in Hexx sinds $0.50.DJT schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:24:
Iemand anders ook in Hexx? Eergister een paar gekocht, staat nu in 24u op +56%.
Het gaat me eigenlijk best goed af in BTC waarde van mijn pf de afgelopen dagen, jammer dat de BTC koers zo zenuwachtig is.
1200% sinds een maand.
En gaat nog een stuk meer opleveren met die supply van maar 1.6 miljoen munten.
[ Voor 5% gewijzigd door sunblaster op 08-05-2018 14:45 ]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstsunblaster schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:44:
[...]
Zit in Hexx sinds $0.50.
1200% sinds een maand.
En gaat nog een stuk meer opleveren.
GRV Quality Gaming PC's
Dat kan zeker kloppen.Funk001 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:45:
[...]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Dan zien we over een tijdje wel weer dan.
Leuk wakker worden zo. Vraag is nu wanneer terug in te stappen. Deze terugval geeft nu niet bepaald veel vertrouwen
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Wat een artikel...Bmfd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:29:
Lees ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens een artikel op nu.nl, blijkt dat je daar weer kunt reageren op artikels. Dat gaat weer mooie reacties en discussies opleveren.![]()
[...]
Linkje naar het artikel voor de geïnteresseerden: https://www.nu.nl/cryptov...ptomunt-in-nederland.html
Er wordt gesproken over een groep van 7000 Nederlanders.
Stel dat dit een representatieve groep is.
Hoeveel procent van deze groep bezit werkelijk crypto of handelt erin?
Dat staat er namelijk niet.
Alleen dat van de mensen die wèl crypto hebben er een bepaalde verhouding is.
Het enige positieve is dat van de mensen die plannen hebben in crypto te stappen er veel in alt coins willen investeren waarbij Ripple met 34% toch wel opvallend is.
Blijkbaar spreekt dit mensen aan.
De reacties onder het bericht zijn werkelijk hilarisch!
Zoiets kun je zelf niet bedenken.
Zoveel domheid geeft nog een enorm potentieel voor de crypto handel.
Denk niet dat dit heel lang aanhoudt hoor...ggj87 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:02:
Als BCN zo stabiel blijft op Binance maak ik er mijn dagtaak van om op Poloniex in te slaan en op Binance te verkopen. Dit is toch bizar?
Maar pakken wat je pakken kan!
GRV Quality Gaming PC's
30 minuten geleden voor 630 dollar BCN ingeslagen aan 1914 sats. Een kwartier later voor 2000 sats verkocht, 10 minuten later staat ie plots aan 1500 sats.. Even geluk gehad daar!ggj87 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:02:
Als BCN zo stabiel blijft op Binance maak ik er mijn dagtaak van om op Poloniex in te slaan en op Binance te verkopen. Dit is toch bizar?
Op Poloniex:ggj87 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:02:
BCN is currently under maintenance or experiencing wallet issues. Deposits and withdrawals will remain disabled as we work to find, test, and audit a solution. Thank you for your patience in the meantime.
Maar het lukt jou dus wel?
Ongelooflijk wat voor risico's er genomen worden voor 3,5%Waarez schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:05:
30 minuten geleden voor 630 dollar BCN ingeslagen aan 1914 sats. Een kwartier later voor 2000 sats verkocht, 10 minuten later staat ie plots aan 1500 sats.. Even geluk gehad daar!
Is al een halt toegeroepen ben ik bang. Blockchain van BCN lijkt bevroren, en alle exchanges zijn de connectie met de BCN blockchain kwijt. Heb nog ergens 7k BCN in de chain vanuit mijn wallet vastzitten onderweg naar Binance, een uurtje of 4 geleden. Maar die waarde zie ik met de minuut verdampen...Funk001 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:04:
[...]
Denk niet dat dit heel lang aanhoudt hoor...
Maar pakken wat je pakken kan!
Edit:
https://explorer.bytecoin.org/
en
https://chainradar.com/bcn/blocks
wezenlijk verschil... Ik zeg: STUK!
[ Voor 11% gewijzigd door Dakillerbean op 08-05-2018 15:09 ]
Nee maar je zou eerder verwachten dat mensen wel door gaan krijgen dat ze x10 hebben en dumpen en zeker niet x10 gaan kopen maar dat doen ze dus wel. Het zakt niet zo hard als ik had verwacht. Ben benieuwd wanneer hij daar op een normale prijs staat.DAMAGE schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:07:
[...]
Op Poloniex:
BCN is currently under maintenance or experiencing wallet issues. Deposits and withdrawals will remain disabled as we work to find, test, and audit a solution. Thank you for your patience in the meantime.
Maar het lukt jou dus wel?
Ik vrees dat 80% van de cryptohandelaren niet bijster goed weten waar ze mee bezig zijn.ggj87 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:10:
Nee maar je zou eerder verwachten dat mensen wel door gaan krijgen dat ze x10 hebben en dumpen en zeker niet x10 gaan kopen maar dat doen ze dus wel. Het zakt niet zo hard als ik had verwacht. Ben benieuwd wanneer hij daar op een normale prijs staat.
Linke soep nu...
Edit. Als ze wederom heel ver gezakt zijn maar een flinke voorraad inslaan en gokken op nog zo'n piek?

[ Voor 28% gewijzigd door Silasje op 08-05-2018 15:16 ]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Daar zit Binance helegaar nog niet bij in he... Vandaar.Silasje schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:15:
Ik lees continue verhalen over binance die 10x de waarde geeft.. Maar als ik dit zie is dit 1 van de 2 "jaarlijkse pieken" https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/ gekeken naar het verleden dan
Hij was eerder op de dag ook al van 1000 naar 2000 gesprongen. Zou nu ook wel weer kunnen. Maar ik ben geen miljonair dus te veel risico voor mij
de waarde op CMC is allesbehalve de waarde van BCN op Binance... nu op 11 cent ipv de 1,5 cent op CMC, en vanochtend zelfs op 23 cent. op CMC staat Binance ook nog niet tussen de exchanges gelist.Silasje schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:15:
Ik lees continue verhalen over binance die 10x de waarde geeft.. Maar als ik dit zie is dit 1 van de 2 "jaarlijkse pieken" https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/
Don't FUD or FOMO is mij altijd verteld.Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:16:
[...]
Hij was eerder op de dag ook al van 1000 naar 2000 gesprongen. Zou nu ook wel weer kunnen. Maar ik ben geen miljonair dus te veel risico voor mij
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
In principe doe ik geen swing trades. Echter, was al even aan het monitoren en zag toch redelijke support.TomTorquay schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:08:
[...]
Ongelooflijk wat voor risico's er genomen worden voor 3,5%
Daarmee een gokje gewaagd. Denk niet dat ik het nog ga doen als ik kijk naar het potentiële verlies dat ik kon geleden hebben.
Heb intussen alles omgezet in USDT.. even uit de markt gestapt en kijken wat het de volgende dagen geeft vooraleer ik weer instap.

Post van Binance over deze actie: https://medium.com/binanc...-competition-9b488269d107
Die hoodie is wel tof, jammer dat ze die niet verkopen.
Dat is hele goedkope reclame voor binance...Bmfd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:31:
Aangezien hier nogal wat mensen zitten die meedoen aan airdops/promo-acties, Binance heeft nu ook een actie waarmee je 5 BNB ($65) en een hoodie kunt winnen![]()
[afbeelding]
Post van Binance over deze actie: https://medium.com/binanc...-competition-9b488269d107
Die hoodie is wel tof, jammer dat ze die niet verkopen.
Haha, eens, maar het werkt wel en ze doen er mensen ook nog een pleziertje mee, prima toch.
Dat zeker hoorBmfd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:35:
[...]
Haha, eens, maar het werkt wel en ze doen er mensen ook nog een pleziertje mee, prima toch.
Weer een ritje gemaakt van 1220 naar 1259 sats, billen knijpenGreymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:16:
[...]
Pff wat een risico voor zo'n kleine stijgingWorstkaas schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:38:
[...]
Weer een ritje gemaakt van 1220 naar 1259 sats, billen knijpen
Hier exact hetzelfde =)Waarez schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:28:
[...]
Heb intussen alles omgezet in USDT.. even uit de markt gestapt en kijken wat het de volgende dagen geeft vooraleer ik weer instap.
Heb een beetje het gevoel dat de angst begint toe te slaan en het momentum "omhoog" verloren geraakt. Wat is het eerste support onder 8800? 8000?
En nog eentje van 1190 naar 1230Worstkaas schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:38:
[...]
Weer een ritje gemaakt van 1220 naar 1259 sats, billen knijpen
Pas maar op, straks grijp je mis en zit je met de bags. Die komen nooit weer zo hoog ben ik bang. Worstkaas scenario hodl je for life.
Ik stop er ook mee, was een topdag met BCN.Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:02:
[...]
Pas maar op, straks grijp je mis en zit je met de bags. Die komen nooit weer zo hoog ben ik bang. Worstkaas scenario hodl je for life.
Nu ga ik de winst investeren in RDD
Ik heb er vanmiddag ook weer wat van gekocht, heb het idee dat rdd nog wel wat ruimte heeft de komende maanden.Worstkaas schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:07:
[...]
Ik stop er ook mee, was een topdag met BCN.
Nu ga ik de winst investeren in RDD
Al een paar keer een kort ritje mee gedaan en steeds ongeveer 15 - 25% winst gehad, maar wil ze nu gaan vasthouden voor een langere periode.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
same here. hopelijke wordt RDD binnekort de 'met pensioen gaan' coinFlagg schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:17:
[...]
Ik heb er vanmiddag ook weer wat van gekocht, heb het idee dat rdd nog wel wat ruimte heeft de komende maanden.
Al een paar keer een kort ritje mee gedaan en steeds ongeveer 15 - 25% winst gehad, maar wil ze nu gaan vasthouden voor een langere periode.
Ik heb al 75% gepakt sinds 11 april.Flagg schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:17:
[...]
Ik heb er vanmiddag ook weer wat van gekocht, heb het idee dat rdd nog wel wat ruimte heeft de komende maanden.
Vasthouden en bijkopen dit pareltje.
https://www.reddit.com/r/...histicated_pump_and_dump/
[ Voor 11% gewijzigd door Adnanos op 08-05-2018 16:21 ]
Alleen jammer dat ze niet beschikbaar zijn op hitbtc. Maar zal vast niet lang meer duren hoop ik.nemesis2212 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:19:
[...]
same here. hopelijke wordt RDD binnekort de 'met pensioen gaan' coin
Blijft een scamcoin. Maar ook daar kan je leuk mee verdienen.Adnanos schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:20:
Over de BCN pump & dump:
https://www.reddit.com/r/...histicated_pump_and_dump/
[ Voor 34% gewijzigd door Flagg op 08-05-2018 16:23 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
litebit wel, maar iets duurder denk ikFlagg schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:20:
[...]
Alleen jammer dat ze niet beschikbaar zijn op hitbtc. Maar zal vast niet lang meer duren hoop ik.
[...]
Blijft een scamcoin. Maar ook daar kan je leuk mee verdienen.
Gewoon van afblijven, veel te riskant! Goed dat je je ervaring deeltGreymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:25:
Iedereen heeft wat geld weten te verdienen met BCN, behalve ikWilde er gewoon niet eens aankomen totdat ik al die winsten voorbij zag komen. En ja hoor, paar autistische FOMO momenten en voila, 90$ verlies. Gelukkig wel 300 op DDEX weten te pakken dus het compenseert. Ik ben gewoon niet gemaakt voor dit soort shit.
Ik heb eeb accountje bij Bittrex voor RDD
Alleen een BTC pair.
Tuurlijk, buiten de succesverhalen zijn er ook de faalacties.TomTorquay schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:27:
[...]
Gewoon van afblijven, veel te riskant! Goed dat je je ervaring deelt
Ja daar heb ik ze nu ook gekocht, maakt voor lange termijn toch niet zoveel uit.
Ach ik heb niet meegedaan met bcn, kijk eigenlijk niet eens naar dat soort coins, had een kort fomo momentje vanmiddag, maar gelukkig kunnen negeren.Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:25:
Iedereen heeft wat geld weten te verdienen met BCN, behalve ikWilde er gewoon niet eens aankomen totdat ik al die winsten voorbij zag komen. En ja hoor, paar autistische FOMO momenten en voila, 90$ verlies. Gelukkig wel 300 op DDEX weten te pakken dus het compenseert. Ik ben gewoon niet gemaakt voor dit soort shit.
[ Voor 57% gewijzigd door Flagg op 08-05-2018 16:33 ]
Dat is VEN alnemesis2212 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:19:
[...]
same here. hopelijke wordt RDD binnekort de 'met pensioen gaan' coin
Ik had ook wel FOMO jeuk maar precies om die reden heb ik me in kunnen houden.Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:25:
Heb nog nooit echt winst gepakt op dit soort dingen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

De toon is gezet door de kopers in China en Huobi (hoop ik
Oja..

Edit.. LOL!! Ik lees net dat er iemand 1 MIOTA (waarde zo'n $2,44 nu) heeft gekocht voor één BTC
[ Voor 24% gewijzigd door D-Ed op 08-05-2018 16:33 ]
Het is gewoon een ordinaire pump & dump (zie mijn post hierboven). Het is ook heel uitzonderlijk dat die zo hard gepumpt wordt. Maar dit komt dus omdat de meeste mensen hun BCN niet konden verplaatsen naar Binance. Dus een klein aantal coins op binance = gemakkelijker te manipuleren = kassa kassaGreymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:25:
Neem je zelf niets kwalijk want het was dus een uitzonderlijke manipulatie + bij een pump & dump is het altijd een gok.
Ik blijf er zelf altijd af.
Ik blijf het herhalen, VEN zorgt voor een enorm lekker bedrag voor mij over een paar jaar.
FaceDown lacht zich straks een ongeluk! En ik ga hem dan ergens opzoeken en een flesje bubbels met hem drinken
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
het is een social coin zoals zij het zelf neerzetten. Social media is belachelijk groot, als dit ooit een goede partner/opdracht + binance listing krijgt dan is het kassaBlik1984 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:38:
[...]
passief inkomen is key voor pensioen, heeft RDD dat?
Ik hoorde pas laat over VEN. Heeft Facedown een node?hmr schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:41:
[...]
Ik blijf het herhalen, VEN zorgt voor een enorm lekker bedrag voor mij over een paar jaar.
FaceDown lacht zich straks een ongeluk! En ik ga hem dan ergens opzoeken en een flesje bubbels met hem drinken
Ik hoop het voor hem.. FaceDown is een beetje persona non-grata hier op het forum, maar voornamelijk uit jaloezie bij veel mensen. En het is ongeveer een beetje een meme geworden om aan hem te refereren zodra VEN hier wordt genoemd..Blik1984 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:45:
[...]
Ik hoorde pas laat over VEN. Heeft Facedown een node?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het klopt dat sociaal media belachelijk groot is. Of dit nou iets met de koers van RDD gaat doen? Ze zouden het kunnen gebruiken voor een soort van beloningssysteem. (coins geven ipv likes etc?).nemesis2212 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:41:
[...]
het is een social coin zoals zij het zelf neerzetten. Social media is belachelijk groot, als dit ooit een goede partner/opdracht + binance listing krijgt dan is het kassa
Naast mijn huidige coins, heb ik de afgelopen weken veel ZIL gekocht waarin ik veel potentie zie.
wat jij zegt klopt. dit gebeurt nu al dat je RDD als een soort tip coin kan gebruiken om posts of ideeen van andere te liken of promoten. Echter denk ik als straks Redd ID uitkomt en rest van de roadmap dat dit nog veel groter kan worden. Waar het heen gaat, geen idee, maar ik heb goede hooplonehitman schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:49:
[...]
Het klopt dat sociaal media belachelijk groot is. Of dit nou iets met de koers van RDD gaat doen? Ze zouden het kunnen gebruiken voor een soort van beloningssysteem. (coins geven ipv likes etc?).
Naast mijn huidige coins, heb ik de afgelopen weken veel ZIL gekocht waarin ik veel potentie zie.
En toch leer je er van. Komt goed. Gelukkig zijn het geen honderden euros.Greymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:25:
Haha, ik heb zelf ook een plukje VEN in de hoop dat deze passief wat inkomsten gaan genereren.hmr schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:41:
[...]

jalozie …. Wat een onzinhmr schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:47:
[...]
Ik hoop het voor hem.. FaceDown is een beetje persona non-grata hier op het forum, maar voornamelijk uit jaloezie bij veel mensen. En het is ongeveer een beetje een meme geworden om aan hem te refereren zodra VEN hier wordt genoemd..
Heb je gezien hoeveel bagholders er hier bij zijn dankzij hem.
En ja natuurlijk je doet het zelf maar zijn manier om te shillen was wel heel irritant.
VEN staat nu pas weer op het niveau toen hij iedereen aan het overhalen was maanden terug en de boel inzakte.
Hij was zelf ook rond dit niveau ingestapt.
Hij heeft toch altijd verkondigd er voor de lange termijn in te zitten. En mensen die zonder onderzoek op een ATH instappen heb ik overigens weinig medelijden mee. Ik gun ze natuurlijk wel dikke gains, maar dat is iets andersSlux schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:01:
[...]
jalozie …. Wat een onzin.
Heb je gezien hoeveel bagholders er hier bij zijn dankzij hem.
En ja natuurlijk je doet het zelf maar zijn manier om te shillen was wel heel irritant.
VEN staat nu pas weer op het niveau toen hij iedereen aan het overhalen was maanden terug en de boel inzakte.
Hij was zelf ook rond dit niveau ingestapt.
Zit zelf lang in ven en heb al redelijke winst, maar ik hou dit muntje lekker aan! Ieder zijn eigen keuzes, maar tezamen met de mensen op werk waar ik altijd mee overleg over crypto vinden we dit een leuke investering voor de long term!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
https://www.coindesk.com/...r.com&utm_campaign=buffer
Het is idd een leuk hype muntje maar staar je er niet blind op.hmr schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:07:
[...]
Hij heeft toch altijd verkondigd er voor de lange termijn in te zitten. En mensen die zonder onderzoek op een ATH instappen heb ik overigens weinig medelijden mee. Ik gun ze natuurlijk wel dikke gains, maar dat is iets anders.
Zit zelf lang in ven en heb al redelijke winst, maar ik hou dit muntje lekker aan! Ieder zijn eigen keuzes, maar tezamen met de mensen op werk waar ik altijd mee overleg over crypto vinden we dit een leuke investering voor de long term!
Heb je bijvoorbeeld dit al gelezen ?
https://www2.deloitte.com...rtification_industry.html
https://www2.deloitte.com.../emea-blockchain-lab.html
En deze
https://www.dnvgl.nl/news...-vooruit-te-helpen-101685
[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 08-05-2018 17:32 ]
LOL jaloezie? Waar moet men jaloers op zijn? Dat hij VEN had terwijl iedereen daar gewoon aan kan komen? Of hoe emotioneel verbonden hij was aan de munt, wat ontzettend gevaarlijk is met crypto?hmr schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:47:
[...]
Ik hoop het voor hem.. FaceDown is een beetje persona non-grata hier op het forum, maar voornamelijk uit jaloezie bij veel mensen. En het is ongeveer een beetje een meme geworden om aan hem te refereren zodra VEN hier wordt genoemd..
Het is vooral een meme geworden door het gepassioneerd shillen zonder schaamte. Het was vervelend maar ook vermakelijk tegelijkertijd.
Rdd? nee nooit van gehoord.Anoniem: 1070397 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:00:
Inmiddels geïnvesteerd in RDD (redddcoin), andere die met mij mee zijn gegaan?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Wat is een ABBA?
Nah, wacht even tot ze ath staan. Laatste tijd grote moeite de bergen winst uit LTC weg te krijgen.Anoniem: 1070397 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:00:
Inmiddels geïnvesteerd in RDD (reddcoin), andere die met mij mee zijn gegaan?
Winst wegkrijgen is vrij simpel, vandaag gemerkt... Euro's van ByteCoin staan al te blinken op mijn bankrekening. CoinBase heeft er maar haast mee vandaagTurbo-Puppy schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:11:
[...]
Nah, wacht even tot ze ath staan. Laatste tijd grote moeite de bergen winst uit LTC weg te krijgen.
En ohhhh wat staat dat mooi!

Ik hoorde het vandaag van Jaapio. Gefeliciteerd manDakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:17:
[...]
Winst wegkrijgen is vrij simpel, vandaag gemerkt... Euro's van ByteCoin staan al te blinken op mijn bankrekening. CoinBase heeft er maar haast mee vandaag![]()
En ohhhh wat staat dat mooi!
Nee, ik heb eosDAC gratis via EOS gekregen en hou ze voorlopig nog mooi even vastGreymore1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:54:
Nog iemand die EOSdac of NEXO redelijk hoog heeft gekocht op IDEX en ze nu niet kwijt kan? Check https://ddex.io/trade/EOSDAC-ETH dan even.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
In ieder geval stukken beter dan een spaarrekening

[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 08-05-2018 19:03 ]
De rest wel kunnen verkopen?Dakillerbean schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:08:
[...]
Is al een halt toegeroepen ben ik bang. Blockchain van BCN lijkt bevroren, en alle exchanges zijn de connectie met de BCN blockchain kwijt. Heb nog ergens 7k BCN in de chain vanuit mijn wallet vastzitten onderweg naar Binance, een uurtje of 4 geleden. Maar die waarde zie ik met de minuut verdampen...
Edit:
https://explorer.bytecoin.org/
en
https://chainradar.com/bcn/blocks
wezenlijk verschil... Ik zeg: STUK!
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!