[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 158 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.715 views

Onderwerpen

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-12 14:05
Vandaag is zo'n beetje de slechtste dag ooit geweest wat mijn portfolio betreft. Ongeveer 2% in de min, in Bitcoins gerekend. Ik zit op verschillende trading sites, en op de meeste is de dip al wel weer hersteld, maar Binance doet het erg slecht vandaag. Morgen maar eens door mijn coins heenlopen, ik geloof dat er een paar tussen zitten die ofwel eruit moeten of flink verminderd in aantal.

WTF! Kom er dus net achter dat allerlei sell-orders van gisterenavond niet uitgevoerd zijn, en dat er in Binance allemaal oude orders (zelfs van maanden geleden) nog in het systeem stonden. Cancellen gaf een foutmelding dat ze al gecancelled waren, maar ze zijn nu wel uit het systeem verdwenen, en nu worden nieuwe orders weer uitgevoerd. Damn!

[ Voor 30% gewijzigd door Specy op 07-05-2018 04:33 ]

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
TomTorquay schreef op maandag 7 mei 2018 @ 03:02:
Wow, dit gaat wel als een baksteen naar beneden nu. Nog even wachten met slapen precies. $9400 opnieuw in zicht...

Edit: ja jongens, pittig hoor. Dieptepunt lag nu even boven $9300. Ben ondertussen voor 75% terug ingestapt, de rest hou ik achter de hand voor tussen 9100 en 9200...
Gisterenavond getwijfeld om terug in te stappen, gelukkig niet gedaan, voorgevoel was juist, de vraag is is dit even een test of is de weg naar de 6k ingezet? Persoonlijk had ik dit niet zien aankomrn...

[ Voor 3% gewijzigd door dabla op 07-05-2018 06:21 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Het waren 2 leuke weken.

Zero.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Crypto is weer dood mensen. De bubbel is here. Of te wel weer een koop momentje, als de markt rood kleurt en de mensen zien het somber in best time to buy. Over het algemeen dan, je weet natuurlijk nooit hoe ver we gaan dippen. Maar mijn gevoel zegt dat we zeer binnenkort weer de groene cijfers en optimisme zien. Al heb je natuurlijk altijd pessimisten die zien altijd rode cijfers en grote terugvallen ook al is dat niet de realiteit.

[ Voor 47% gewijzigd door tias86 op 07-05-2018 07:37 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:54
tias86 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 07:29:
Crypto is weer dood mensen. De bubbel is here. Of te wel weer een koop momentje, als de markt rood kleurt en de mensen zien het somber in best time to buy.
Geen vallende messen vangen hé.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• tias86
AtlAntA schreef op maandag 7 mei 2018 @ 07:37:
[...]

Geen vallende messen vangen hé.
Buy low dont fomo

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Het zijn zware tijden, we gaan niet naar de maan, maar de maan komt naar ons!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
tias86 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 07:29:
Crypto is weer dood mensen. De bubbel is here. Of te wel weer een koop momentje, als de markt rood kleurt en de mensen zien het somber in best time to buy. Over het algemeen dan, je weet natuurlijk nooit hoe ver we gaan dippen. Maar mijn gevoel zegt dat we zeer binnenkort weer de groene cijfers en optimisme zien. Al heb je natuurlijk altijd pessimisten die zien altijd rode cijfers en grote terugvallen ook al is dat niet de realiteit.
Het bloed vloeit nog niet door de straten, zelf wacht ik nog even met aankopen. :)

• tias86
RaptorXS schreef op maandag 7 mei 2018 @ 07:45:
[...]

Het bloed vloeit nog niet door de straten, zelf wacht ik nog even met aankopen. :)
Het kan nog een stuk erger ja lol,

Wacht ook nog ff met de Enigma aankoop.

Voor de rest de pf is het on hold *O* :)F

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RedHat schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:09:
[...]

DNV GL gaat de benchmark zijn voor VEN. Verdiep je in DNV GL en vind de antwoorden.

Partnerships zeggen mij niet zo veel. Ik kijk puur naar business adoption
Ik vraag je alleen waar Unilver en Cocacola vandaan komen, daar heeft een DNV GL niks mee te maken.

Vrij nutteloze reactie op mijn vraag verder.

Maar bedankt voor je heldere uitleg, het is duidelijk dat je zelf goed op de hoogte bent van iets waar je in investeert.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

dabla schreef op maandag 7 mei 2018 @ 06:17:
[...]

Gisterenavond getwijfeld om terug in te stappen, gelukkig niet gedaan, voorgevoel was juist, de vraag is is dit even een test of is de weg naar de 6k ingezet? Persoonlijk had ik dit niet zien aankomrn...
Vooral blijven twijfelen en niet instappen. Als jij 6k serieus overweegt zou ik snel een andere bezigheid zoeken. Heb jij zelf niet door hoe raar dat soort opmerkingen zijn??? (Zeg maar gerust tegen dom aan)

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
FUN doet het ook aardig, pump n dump? kon geen nieuws vinden.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Turbo-Puppy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 07:51:
[...]

Vooral blijven twijfelen en niet instappen. Als jij 6k serieus overweegt zou ik snel een andere bezigheid zoeken. Heb jij zelf niet door hoe raar dat soort opmerkingen zijn??? (Zeg maar gerust tegen dom aan)
Nooit gezegd dat ik de 6k afwacht he, was gewoon een vraag...

Verwijderd

Hmm, 5% in de min ten op zichte van zaterdag.
Sunday bloody sunday !

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
De reguliere weekenddip, keep on walkin', nothing to see here! Ik hoop dat BCC deze week nog ff sprintje trekt, daar zit ik vuistdiep in :P

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
dabla schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:30:
[...]

Nooit gezegd dat ik de 6k afwacht he, was gewoon een vraag...
Het antwoord is 42

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:06
Slux schreef op maandag 7 mei 2018 @ 07:48:
[...]

Ik vraag je alleen waar Unilver en Cocacola vandaan komen, daar heeft een DNV GL niks mee te maken.

Vrij nutteloze reactie op mijn vraag verder.

Maar bedankt voor je heldere uitleg, het is duidelijk dat je zelf goed op de hoogte bent van iets waar je in investeert.
https://www.google.nl/sea.....0.1.56....0.pxFhTK9XOds

En laten die nou net (of althans dat is het plan) uitgegeven gaan worden op het VeChain platform.

Ik zeg alleen dat Coca Cola en Unilever klanten zijn van DNV GL en DNV GL diensten op VeChain's platform gaat aanbieden aan haar klanten.

[ Voor 15% gewijzigd door RedHat op 07-05-2018 09:10 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Dus jij wil zeggen dat btc niet meer naar de 6k gaat? Ik denk dat we die toch echt nog wel een keer gaan zien hoor, of we eerst de 12k nog een keer gaan aantikken of voor die tijd al geen idee maar ik zie de 6k echt niet als onmogelijkheid.

Al hoop ik dat bij de volgende serieuze dip de 6500 of 7k als bodem gehandhaafd blijft.

Ligt er ook een beetje aan welke kant ie kiest na deze zijwaartse beweging. Ik verwacht eigenlijk omhoog, maar er is maar weinig voor nodig in crypto om het sentiment om te laten slaan.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Flagg schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:04:
[...]

Dus jij wil zeggen dat btc niet meer naar de 6k gaat? Ik denk dat we die toch echt nog wel een keer gaan zien hoor, of we eerst de 12k nog een keer gaan aantikken of voor die tijd al geen idee maar ik zie de 6k echt niet als onmogelijkheid.

Al hoop ik dat bij de volgende serieuze dip de 6500 of 7k als bodem gehandhaafd blijft.

Ligt er ook een beetje aan welke kant ie kiest na deze zijwaartse beweging. Ik verwacht eigenlijk omhoog, maar er is maar weinig voor nodig in crypto om het sentiment om te laten slaan.
Hell no dat we nu nog 6K BTC gaan zien...Veel te veel positief nieuws op dit moment

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
[...]

In april stonden we op 6K.
Wat is er nu anders dat dit niet meer kan?

• Rrehorst
  • Laatst online: 31-10-2022
Worstkaas schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:13:
[...]

In april stonden we op 6K.
Wat is er nu anders dat dit niet meer kan?
Het weer... :P

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:29
Ton Hasselt schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:37:
Pfff...die icx beweegt nog langzamer dan m'n schoonmoeder, dan weet je het wel.
zaterdag btc aangekocht aan 9800, onmiddellijk ICX aangekocht.

Vanaf het punt dat ik het heb aangekocht ging het onmiddellijk naar beneden..

Nuja uiteindelijk enorm domme beslissing, was eerder impulsief.. 1 van de zaken waar ik normaal gezien niet aan laten vangen. Ook nog eens net voor de zondag gekocht wat op zich al idioot is.

Gewoon holden maar en ik zie wel wat er verder gebeurd.

• Rebbelx
Rubberen schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:18:
[...]

Nuja uiteindelijk enorm domme beslissing, was eerder impulsief.. 1 van de zaken waar ik normaal gezien niet aan laten vangen. Ook nog eens net voor de zondag gekocht wat op zich al idioot is.

:-) Grappig...wou zaterdag ook wat ICX aankopen aangezien deze niet in dezelfde stijgende lijn zit dan andere cryptos + deze toch flink wat potentieel en groei in zich heeft. Uiteindelijk is er iets tussengekomen waardoor ik niet kon kopen, gelukkig maar...BLijft wel een munt die op mijn radar blijft staan hoor :-)

• AtlAntA
Rubberen schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:18:
[...]

Geduld. We kunnen morgen wel op 12k zitten.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-12 10:11
Slux schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:25:
[...]

Heb je daar een bron van ?

Ben het wel met je eens met een VEN dat je er leuk aan kan verdienen, maar het product wat VEN wil aanbieden wordt ook al door bedrijven in de EU en VS aangeboden die misschien wel verder zijn dan een VEN.

Er is al jaren een bedrijf bezig met Nike en een NL startup is ook lekker bezig, kom alleen even niet op de naam, is laatst op tv geweest was erg interessant artikel.

Nu met dat handels gedoe in de VS en China zie ik het niet heel positief voor ze in.

Ze hebben klanten nodig geen partners daar vergissen veel mensen zich in met VEN.
DNV GL controleert o.a. of de kwaliteitscertificaten (veiligheid, fair trade, juiste stoffen etc) van multinationals juist zijn toegepast. Zonder die certificaten draait hun business niet (goed). DNV GL is dus belangrijke controleur van grote bedrijven en wil VEN toepassen om hun werk makkelijker te maken. MyStory is hun eerste dApp die zij hebben gepubliceerd op VeChain (private blockchain nog) afgelopen maart.

Misschien zit Unilever en Coca Cola ook tussen die bedrijven maar dat weet ik niet.

Gecombineerd met PwC die ook heeft geïnvesteerd in aandelen van een dochtervennootschap en dus waarschijnlijk als go-to-blockchain wil presenteren bij hun klanten in consultancy/audit zorgt dat ervoor dat VeChain bijna zelf niet meer op zoek hoef te gaan naar klanten voor hun product :)

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
mede crypto guru's.......wat is er met FUN aan de hand? Ik zie op binuance heel veel 1 quantity orders langskomen. Wie gaat er nu 1 FUN kopen of verkopen voor die paar cent....:S

[ Voor 3% gewijzigd door cursquidHome op 07-05-2018 09:48 . Reden: zowel buy als sell zag je veel ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Dat zijn waarschijnlijk bots. Zie je heel vaak, de tactiek erachter snap ik ook niet helemaal.

• Adnanos
  • Laatst online: 06-06-2024
7 dagen klimmen we rustig omhoog = 7 dagen euforie
En in 1 dag stort alles naar omlaag en staan we terug waar we 7 dagen gelden stonden

• Rebbelx
Adnanos schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:52:
7 dagen klimmen we rustig omhoog = 7 dagen euforie
En in 1 dag stort alles naar omlaag en staan we terug waar we 7 dagen gelden stonden
Staan wel pak hoger dan 1 maand geleden, dat is wat telt!

• Adnanos
Rebbelx schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:54:
[...]

En een pak lager dan 2 maanden geleden :p

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ach als het nog verder zakt kun je weer kopen. Geen paniek.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Pelox
Rebbelx schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:54:
[...]

*O*
Adnanos schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:01:
[...]

En een pak lager dan 2 maanden geleden :p
-O-

Zero.

• Rookert25
Bitcoin Cash houdt goed stand, +14% in 7 dagen, BTC maar 0.07%.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:57:
IOTA gaat inderdaad echt heel dik, daar zal onze vriend @D-Ed heel blij mee zijn.
En weer op $2,14... -O-

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/76294123/tripple-your-bitcoin-and-no-one-bats-an-eye-lose-10-and-everyone-loses-their-mind.jpg

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-12 14:22

DJT

En het lijkt erop dat de weg naar boven weer is ingezet, hij is (op Binance) weer over de 9400.

• Adnanos
All aboard the rocket, we're ready for take off!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-12 14:22

DJT

Mijn alts stijgen dit keer ook bijna allemaal mee. :)

• Rookert25
DJT schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:38:
En het lijkt erop dat de weg naar boven weer is ingezet, hij is (op Binance) weer over de 9400.
Dat is USDT, Bitfinex met echte dollars is betere graadmeter en daar staat ie nog op 9340 dollar

• ggj87
GDAX $9370.00.

• Rrehorst
  • Laatst online: 31-10-2022
Rookert25 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:40:
[...]

Dat is USDT, Bitfinex met echte dollars is betere graadmeter en daar staat ie nog op 9340 dollar
Momenteel staat hij daar op 9412

• ggj87
GDAX $9354.18 $9333.01 9344.73 93367.29 $9344.72

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:53
Ik heb mijn pf een stuk of 6 dagen geleden omgezet van 100% BTC naar 100% STRAT op tip van @Tominatie. Ik heb er toch mooi een ritje van +17% op zitten, terwijl BTC maar wat in de 9000 regio blijft plakken. _/-\o_
Vandaag toch maar 50% STRAT omgezet naar 50% GVT om het risico wat te spreiden.
Ready? Set! GOOOOOO! *O*

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12 10:50
Ik hoor niemand over Banano hier, een (meme)fork van Nano.

Geen idee of het ooit wat waard word, maar het spelletje waarmee je banano's kan verdienen is wel grappig:

https://old.reddit.com/r/...ano_runner_24_hour_event/

• Specy
Specy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 04:05:
Vandaag is zo'n beetje de slechtste dag ooit geweest wat mijn portfolio betreft. Ongeveer 2% in de min, in Bitcoins gerekend. Ik zit op verschillende trading sites, en op de meeste is de dip al wel weer hersteld, maar Binance doet het erg slecht vandaag. Morgen maar eens door mijn coins heenlopen, ik geloof dat er een paar tussen zitten die ofwel eruit moeten of flink verminderd in aantal.

WTF! Kom er dus net achter dat allerlei sell-orders van gisterenavond niet uitgevoerd zijn, en dat er in Binance allemaal oude orders (zelfs van maanden geleden) nog in het systeem stonden. Cancellen gaf een foutmelding dat ze al gecancelled waren, maar ze zijn nu wel uit het systeem verdwenen, en nu worden nieuwe orders weer uitgevoerd. Damn!
Ik kan inmiddels bevestigen dat sinds het moment dat ik op "Cancel all" gedrukt heb (wat ik 5 keer moest herhalen omdat ik steeds foutmeldingen kreeg over dat er te veel gecancelled moest worden, zodat het niet in 1 keer lukte), ik op Binance weer winst begin te maken. Alleen jammer dat het zoveel gekost heeft voor ik erachter was.

Waarschuwing dus: Check bij Binance je open orders, er blijft nogal eens wat hangen. Wat ook niet in alle views zichtbaar is!

• jappiejaap
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
EOS gisteravond nog ingekocht rond 4en ;) goedemorgen. :) Nu net nog wat NANO gekocht en alle EOS voor 0.00197 eruit heerlijk 😁😁.

• jansenpam
  • Laatst online: 20:01
Malantur schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:58:
Ik heb mijn pf een stuk of 6 dagen geleden omgezet van 100% BTC naar 100% STRAT op tip van @Tominatie. Ik heb er toch mooi een ritje van +17% op zitten, terwijl BTC maar wat in de 9000 regio blijft plakken. _/-\o_
Vandaag toch maar 50% STRAT omgezet naar 50% GVT om het risico wat te spreiden.
Ready? Set! GOOOOOO! *O*
GVT lijkt me een zeer goede deal nu!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Volgende daling ingezet?

Weg

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
jappiejaap schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:07:
EOS gisteravond nog ingekocht rond 4en ;) goedemorgen. :) Nu net nog wat NANO gekocht en alle EOS voor 0.00197 eruit heerlijk 😁😁.
Zo dan heb je netjes gedaan :)
Zag die pump vanmorgen, geen idee waar dat ineens vandaan kwam.

Benieuwd of BTC nog onder de 9K gaat komen... Ik zie hier al wat meer nieuwe namen verschijnen, ik ben voornemens in te stappen voor de grote media aandacht en dan maar zien wat hij in December/Januari doet :)

[ Voor 23% gewijzigd door Schuey op 07-05-2018 11:32 ]

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05
Schuey schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:30:
[...]

Zag die pump vanmorgen, geen idee waar dat ineens vandaan kwam.
Da's toch heel normaal crypto gedrag? Je moet je pas zorgen gaan maken als de markt wel voorspelbaar begint te reageren :P

• Slux
  • Niet online
Rookert25 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:24:
[...]

DNV GL controleert o.a. of de kwaliteitscertificaten (veiligheid, fair trade, juiste stoffen etc) van multinationals juist zijn toegepast. Zonder die certificaten draait hun business niet (goed). DNV GL is dus belangrijke controleur van grote bedrijven en wil VEN toepassen om hun werk makkelijker te maken. MyStory is hun eerste dApp die zij hebben gepubliceerd op VeChain (private blockchain nog) afgelopen maart.

Misschien zit Unilever en Coca Cola ook tussen die bedrijven maar dat weet ik niet.

Gecombineerd met PwC die ook heeft geïnvesteerd in aandelen van een dochtervennootschap en dus waarschijnlijk als go-to-blockchain wil presenteren bij hun klanten in consultancy/audit zorgt dat ervoor dat VeChain bijna zelf niet meer op zoek hoef te gaan naar klanten voor hun product :)
Snap ik, er wordt nu van alles en nog wat bij gehaald wat niks te maken had met mijn vraag :P
Vroeg alleen naar de bron van die 2 bedrijven, meer niet.
Die zijn er dus niet.

Om te zeggen dat DNV GL samen werkt met VEN en dan ook een unliver en coca cola klant van VEN is klopt niet.

Dat is het zelfde als ik zou zeggen dat het transport bedrijf van de boer van de slager, mijn klant is.
Misschien beetje rare vergelijking maar je begrijpt wat ik bedoel hoop ik :+

• Rookert25
Slux schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:57:
[...]

Snap ik, er wordt nu van alles en nog wat bij gehaald wat niks te maken had met mijn vraag :P
Vroeg alleen naar de bron van die 2 bedrijven, meer niet.
Die zijn er dus niet.

Om te zeggen dat DNV GL samen werkt met VEN en dan ook een unliver en coca cola klant van VEN is klopt niet.

Dat is het zelfde als ik zou zeggen dat het transport bedrijf van de boer van de slager, mijn klant is.
Misschien beetje rare vergelijking maar je begrijpt wat ik bedoel hoop ik :+
Eens, het kan zo zijn, maar het is nooit bevestigd inderdaad :)

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-12 20:49

zomertje

Barisax knorretje

Ergens verwacht ik wel een grote klapper omhoog in de hele crypto markt. Er is veel goed nieuws en projecten boeken voortgang.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Slux
  • Niet online
Rookert25 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:58:
[...]

Eens, het kan zo zijn, maar het is nooit bevestigd inderdaad :)
Het zou wel mooi zijn, vandaar ook mijn vraag want dan had ik nog een extra berg VEN ingeslagen.

• Rookert25
Slux schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:01:
[...]

Het zou wel mooi zijn, vandaar ook mijn vraag want dan had ik nog een extra berg VEN ingeslagen.
Ik heb het sowieso wel gedaan, er gaat veel gebeuren komende 7 weken.

• ggj87
Je hebt stop limits maar waarom zijn er eigenlijk geen 'Go orders'? Dus dat je voor het geval de koers ineens stijgt automatisch mee instapt. Of is dat een slecht idee? Zou wel leuke pumps kunnen triggeren :p

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:42

DirtyBird

Praktiserend denker

ggj87 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:05:
Je hebt stop limits maar waarom zijn er eigenlijk geen 'Go orders'? Dus dat je voor het geval de koers ineens stijgt automatisch mee instapt. Of is dat een slecht idee? Zou wel leuke pumps kunnen triggeren :p
Kan wel denk ik. Je kunt namelijk orders maken die pas geplaatst worden bij een bepaalde gebeurtenis.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Verwijderd

Waarom stijgt ICX nu ineens zo gruwelijk in ETH waarde? USD en BTC is het om te janken namelijk.

Misschien maar eens uitstappen en naar ETC of TRX met al hetgeen wat er aan zit te komen.

• ggj87
Het blijft een raar wereldje _O-

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:21:
Waarom stijgt ICX nu ineens zo gruwelijk in ETH waarde? USD en BTC is het om te janken namelijk.

Misschien maar eens uitstappen en naar ETC of TRX met al hetgeen wat er aan zit te komen.
Haha, dat is omdat ETH keihard dropt en je dus meer ETH moet dokken voor dezelfde ICXjes ;)

Nu mooi instapmoment voor Zilliqa trouwens. Zit nu even in dip, maar trend gaat hard omhoog.
https://www.tradingview.com/symbols/ZILBTC/

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeRSPiN op 07-05-2018 12:27 ]

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:00
wanneer gaat de ETN mining app weer ETN naar de wallet overzetten? Heb er nu 230 in afwachting.

PSN ID: Svennie-NL

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@Malantur Dat is leuk om te horen! Ik heb ook zo'n 22-25% op Stratis gepakt in een heel korte periode, dat had ik zelf ook niet verwacht.... Het had zelfs nog wel meer kunnen zijn 8)7

@D-Ed Achja, het trekt allemaal wel weer aan joh. Denk dat iedereen een beetje in de shit zit, alle alts zijn namelijk behoorlijk geraakt -O-

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:25
CyBeRSPiN schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:25:
[...]

Haha, dat is omdat ETH keihard dropt en je dus meer ETH moet dokken voor dezelfde ICXjes ;)

Nu mooi instapmoment voor Zilliqa trouwens. Zit nu even in dip, maar trend gaat hard omhoog.
Week geleden stond hij lager dan nu, het is maar net hoe je het bekijkt. Die stijgingen en dalingen gaan eigenlijk ook helemaal nergens over, net een een of ander labiel wijf wat getriggered wordt door een Loesje poster.

• Tvermeulen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-12 19:16
Is het niet dat eth dropt omdat er vandaag door de SEC besloten wordt of eth een security is? Zelfde geldt waarschijnlijk ook voor xrp.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:25
Tvermeulen schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:55:
Is het niet dat eth dropt omdat er vandaag door de SEC besloten wordt of eth een security is? Zelfde geldt waarschijnlijk ook voor xrp.
Wordt niks besloten, is slechts een hearing.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:44:
@Malantur Dat is leuk om te horen! Ik heb ook zo'n 22-25% op Stratis gepakt in een heel korte periode, dat had ik zelf ook niet verwacht.... Het had zelfs nog wel meer kunnen zijn 8)7

@D-Ed Achja, het trekt allemaal wel weer aan joh. Denk dat iedereen een beetje in de shit zit, alle alts zijn namelijk behoorlijk geraakt -O-
Ik hou mezelf voor: "Wat flink kan dalen, kan ook flink stijgen, zolang ik maar een goeie coin heb voor de komende bullrun." :)

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• Pelox
maan

*O* oOo *O*

Zero.

• D-Ed
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:44:

Ach tja, ik heb weer wat BTC van Nicehash overgezet in IOTA dus tja.. oOo Het zijn kleine aantallen maar toch weer 'goedkoop' in kunnen slaan. Hier nog steeds vertrouwen (hoewel dat wel op de proef wordt gesteld..)

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Heb niet zoveel met TA’s maar deze neem ik wel serieus. Zeker een denkbaar scenario. Vanaf nu ben jij hier meester in de TA die van iemand als jou beschouwen als niet gepost. d:)b

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:09
Svennie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:38:
wanneer gaat de ETN mining app weer ETN naar de wallet overzetten? Heb er nu 230 in afwachting.
Bij mij stonden er ook vrij veel (250 ofzo) pending maar vorige week gingen ze ineens weer naar mijn wallet. Komt dus wel goed.

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:25:
[...]

Maar BTC dropt ook toch? Die heeft wel een dalende lijn.

Klinkt ook wel goed dat Zilliqa. Damn, teveel interessante coins ;)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17

• ggj87
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:11:
[...]

Maar BTC dropt ook toch? Die heeft wel een dalende lijn.

Klinkt ook wel goed dat Zilliqa. Damn, teveel interessante coins ;)
Gewoon 1 euro op elke coin gooien. Kan niet misgaan. Beat the system! (y)

• Svennie
FutureAPD schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:08:
[...]

Bij mij stonden er ook vrij veel (250 ofzo) pending maar vorige week gingen ze ineens weer naar mijn wallet. Komt dus wel goed.
mooi, rustig afwachten dus :*)

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:25
De "crash" van 3% BTC is dus alleen veroorzaakt door de SEC hearing vandaag.
Bij een positieve uitkomt gaat alles dus weer omhoog.
De kans is groot dat er ook een positief resultaat komt.
Verder interessant te lezen dat de ETH nog zoveel potentie heeft.
Ik kan dus beter ETH gaan aanschaffen ipv BTC.
BTC heb ik toch al een hekel aan dus dat zou ook mijn voorkeur hebben als ik fiat erin ga stoppen.

Goed stukje is dit om te lezen.
https://www.coinspeaker.c...any-waiting-sec-decision/

Verwijderd

FutureAPD schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:08:
[...]

Dit soort dingen lees ik graag. Ik heb er inmiddels ook een kleine 600 pending op mijn accounts.

Ga denk ik de Electronero fork niet redden helaas.

Verwijderd

Het wordt tijd voor de tokenswap van ICX!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
8 years since IDEX.

• AtlAntA
Ik wist het! Meteen mijn complete pensioen erin gegooid.

• ggj87
ggj87 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:03:
[...]

+500 in 1 dag? Ik hoop met je mee maar ik denk eerder richting 9700 oid?
$9700

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/101/781/Y0UJC.png

• Pelox
AtlAntA schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:11:
[...]

Uitstekend idee!

Zero.

• anboni
AtlAntA schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:11:
[...]

Alleen je pensioen? ik heb meteen de hypotheek op m'n huis verhoogd tot het maximale :P

• Pelox
anboni schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:32:
[...]

Alleen je pensioen? ik heb meteen de hypotheek op m'n huis verhoogd tot het maximale :P
Lambo soon! *O*

Zero.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:17
yep en geen huis >:)

• anboni
Eentje maar? Ik ga gewoon die hele bloody fabriek opkopen :+

• Specy
Iemand zien om een Lambo-versie van het Pizza-lied van Andre van Duin op te namen? Lambo, lambo, hoooo, Lambo, Lambo, Lambo, effe wachten... Lambo!!!!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
iedereen droomt over lambo's haha maar aan het einde van de dag gaat niemand een lambo kopen zelfs al maak je een miljoen euro winst met crypto's _O-

maar ik ben voor dromen over dit soort dingen hoor

[ Voor 17% gewijzigd door nemesis2212 op 07-05-2018 14:46 ]

• Pelox
nemesis2212 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:46:
iedereen droomt over lambo's haha maar aan het einde van de dag gaat niemand een lambo kopen zelfs al maak je een miljoen euro winst met crypto's
Ik wel hoor, koop ik lekker een tweedehandsje voor erbij.

Zero.

• anboni
nemesis2212 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:46:
iedereen droomt over lambo's haha maar aan het einde van de dag gaat niemand een lambo kopen zelfs al maak je een miljoen euro winst met crypto's
hell no.. Eerst ons nieuwe huis afbetalen. Als er daarna echt nog een significant bedrag overblijft, een leuk gepimpte 'normale' auto (meest 'extreme' waar ik mezelf in zie rijden is een Tesla S, maar uit praktische overwegingen wordt de volgende auto waarschijnlijk toch een of andere station)

• Tominatie
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:06:
[...]
Nee joh. We gaan ver over de 10k in de komende 24 uur.

Ik ben echt super bullish. MAAR ECHT SUPER SUPER BULLISH
@ggj87

Ver over de $10000 :') :')

[ Voor 16% gewijzigd door Tominatie op 07-05-2018 14:53 ]

• Tominatie
  • Niet online
We hebben hopelijk de bodem bereikt. Het zou ook helpen als de SEC even met positief nieuws zou komen, denk dat veel mensen daarop aan het wachten zijn. Iedergeval een mooi inkoopmoment (voor m'n gevoel), heb nog een aantal TRAC bijgesprokkeld.

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Het lijkt idd een bodem te zijn, maar ben toch bang om bij te kopen. Natuurlijk dropt de prijs dan direct...

• Tominatie
  • Niet online
niels0123456 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:01:
Het lijkt idd een bodem te zijn, maar ben toch bang om bij te kopen. Natuurlijk dropt de prijs dan direct...
Ja je weet het natuurlijk nooit... Maar ik heb het gevoel dat eenmaal de SEC met goed nieuws komt, we echt gaan moonen. Maar updates laten nog op zich wachten :(:)

• AtlAntA
Tominatie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:05:
[...]

Ja je weet het natuurlijk nooit... Maar ik heb het gevoel dat eenmaal de SEC met goed nieuws komt, we echt gaan moonen. Maar updates laten nog op zich wachten :(:)
Wanneer mogen we deze updates verwachten?

• ggj87
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks :p

• Tominatie
  • Niet online
@AtlAntA uit niet erg betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze nu zijn begonnen dus er zullen over een tijdje wel updates verschijnen :Y

• Svennie
niet zo negatief, het kan nog, de dag is nog niet voorbij :+

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:25
Tominatie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:11:
@AtlAntA uit niet erg betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze nu zijn begonnen dus er zullen over een tijdje wel updates verschijnen :Y
Afwachten dus...
Blijft alleen vreemd dat iedereen daar op zit te wachten terwijl dit alleen in de USA speelt.

• anboni
HoppyF schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:19:
[...]

Afwachten dus...
Blijft alleen vreemd dat iedereen daar op zit te wachten terwijl dit alleen in de USA speelt.
En jij denkt dat iets wat in de crypto markt speelt "alleen in de USA" kan spelen? Een voor crypto negatieve uitkomst daar heeft wereldwijd gevolgen als amerikanen massaal uit crypto gaan stappen.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
dabla schreef op maandag 7 mei 2018 @ 06:17:
[...]

Echt zien aankomen doe je nooit. Maar op basis van TA had ik wel een sterk vermoeden dat we nog dieper konden dan die $9450 gisterenmiddag. Dus toen maar niet ingestapt. Wel getwijfeld hoor, het blijft immers altijd een berekende gok.

Naar 6k zie ik ons echt niet meer gaan. Mijn persoonlijke visie is dat dit gewoon een correctie was voor de voorbije twee weken. En dat we tegen het eind van de week de weg naar boven wel weer teruggevonden hebben. Mogelijk zakken we nog wel even naar $9100, heel misschien zelfs $8800, maar verder zie ik de boel toch niet wegzakken. Maar goed, het blijft altijd een beetje koffiedik kijken: als een grote whale wil dat we naar beneden gaan, dan gaan we gewoon naar beneden, geen TA die daar tegenop kan.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Pagina: 1 ... 158 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!