Vandaag is zo'n beetje de slechtste dag ooit geweest wat mijn portfolio betreft. Ongeveer 2% in de min, in Bitcoins gerekend. Ik zit op verschillende trading sites, en op de meeste is de dip al wel weer hersteld, maar Binance doet het erg slecht vandaag. Morgen maar eens door mijn coins heenlopen, ik geloof dat er een paar tussen zitten die ofwel eruit moeten of flink verminderd in aantal.
WTF! Kom er dus net achter dat allerlei sell-orders van gisterenavond niet uitgevoerd zijn, en dat er in Binance allemaal oude orders (zelfs van maanden geleden) nog in het systeem stonden. Cancellen gaf een foutmelding dat ze al gecancelled waren, maar ze zijn nu wel uit het systeem verdwenen, en nu worden nieuwe orders weer uitgevoerd. Damn!
WTF! Kom er dus net achter dat allerlei sell-orders van gisterenavond niet uitgevoerd zijn, en dat er in Binance allemaal oude orders (zelfs van maanden geleden) nog in het systeem stonden. Cancellen gaf een foutmelding dat ze al gecancelled waren, maar ze zijn nu wel uit het systeem verdwenen, en nu worden nieuwe orders weer uitgevoerd. Damn!
[ Voor 30% gewijzigd door Specy op 07-05-2018 04:33 ]