[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 159 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.147 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@HoppyF Zeker, maar vergeet niet hoe groot de invloed van Amerika is op derest van de wereld. :)F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik weet niet zo goed wat ik van whales moet denken... Ze zijn er vast, maar is elk geintje de schuld van? Als ik whale zou zijn, zou ik BTC naar 15k willen trappen om een flinke fomo-bullrun te veroorzaken (en daar m'n voordeel uit trekken) maar vooralsnog gebeurt dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:21
niels0123456 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:01:
Het lijkt idd een bodem te zijn, maar ben toch bang om bij te kopen. Natuurlijk dropt de prijs dan direct...
Doe maar O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:16
Nee, blijf met je tengels van die koopknop af Nelis!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 22:06
anboni schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:21:
[...]

En jij denkt dat iets wat in de crypto markt speelt "alleen in de USA" kan spelen? Een voor crypto negatieve uitkomst daar heeft wereldwijd gevolgen als amerikanen massaal uit crypto gaan stappen.
Nou, ik denk niet dat Amerikanen massaal gaat uitstappen bij een negatief resultaat.
Kortom, enig effect zal er wel zijn maar dit gedoe is wel sterk overdreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:09
Chris.nl schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:26:
Ik weet niet zo goed wat ik van whales moet denken... Ze zijn er vast, maar is elk geintje de schuld van? Als ik whale zou zijn, zou ik BTC naar 15k willen trappen om een flinke fomo-bullrun te veroorzaken (en daar m'n voordeel uit trekken) maar vooralsnog gebeurt dat niet...
Dan ben je wel héle grote whale ;) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Pelox schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:29:
[...]

Nee, blijf met je tengels van die koopknop af Nelis!
Haha, ik doe het niet... Wat mij betreft mag de $10.000 snel getest gaan worden. :O

[ Voor 51% gewijzigd door niels0123456 op 07-05-2018 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 22:06
Chris.nl schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:26:
Whales zijn ook niet oppermachtig anders hadden ze uiteraard de koers al lang boven de 10k en verder laten stijgen want dan kunnen ze met winst gaan verkopen.
Inkopen hebben ze al gedaan op 6k of in die buurt.
Als ik een whale was zou ik ook achterover gaan leunen en wachten tot 12k of ervoor zorgen dat die 12k gehaald wordt. Liefst een beetje snel want dan kan men het spelletje herhalen.
Er zijn ongetwijfeld meer factoren die de koers beïnvloeden waar whales geen grip op hebben.
Bv het SEC verhaal van vandaag maar zo zijn er meer zaken geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Die SEC-hearing is niet zo belangrijk, het was gewoon de druppel die het reeds overvolle vat liet leeglopen. Als we in een opgaande golf hadden gezeten, dan had heel dat verhaal nauwelijks invloed gehad.

Over whales, die bestaan zeker, dat lieten de voorbije weken meermaals zien. Vergeet niet dat zij ook kunnen shorten, dus soms komt het hen goed uit om juist naar beneden te gaan. Zij geven dan de aanzet en de Twitter-meelopers en paniekvoetballers doen de rest van het werk voor hen. Nu goed, op lange termijn heeft elke whale er wel baat bij dat de koers stijgt, anders droogt de bron aan nieuw geld sowieso op.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Iemand nog meegedaan aan AIRDROPS?

Heb zopas meegedaan aan SEED, Apollo & Leornadian. Je weet maar nooit :-)

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:27
spietie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:37:

shl airdrop ontvangen.
1:1 airdrop als je oyster pearl (prl) bezit.

[ Voor 31% gewijzigd door qwasd op 07-05-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
spietie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:37:

Grotendeels tijdverlies. 70% van de coins heb ik zelfs nooit ontvangen, toen ik in februari eens meedeed aan een twintigtal airdrops. Dus ben er maar mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
HoppyF schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:37:
[...]

Whales zijn ook niet oppermachtig anders hadden ze uiteraard de koers al lang boven de 10k en verder laten stijgen want dan kunnen ze met winst gaan verkopen.
Inkopen hebben ze al gedaan op 6k of in die buurt.
Als ik een whale was zou ik ook achterover gaan leunen en wachten tot 12k of ervoor zorgen dat die 12k gehaald wordt. Liefst een beetje snel want dan kan men het spelletje herhalen.
Er zijn ongetwijfeld meer factoren die de koers beïnvloeden waar whales geen grip op hebben.
Bv het SEC verhaal van vandaag maar zo zijn er meer zaken geweest.
Volgens mij snap je er vrij weinig van. De meeste whales gaan niet passief achterover leunen, maar zij proberen een zo hoog mogelijk rendement te behalen. Door alleen maar van een stijging uit de gaan, lukt je dat al per definitie niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
TomTorquay schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:40:
[...]
Grotendeels tijdverlies. 70% van de coins heb ik zelfs nooit ontvangen, toen ik in februari eens meedeed aan een twintigtal airdrops. Dus ben er maar mee gestopt.
Ah toch maar meegedaan met die ONT airdrop newsletter? >:) Ik jammer genoeg niet, heel veel spijt van.

Ja ik heb er al een paar meegedaan en die krijg ik al binnen in mijn MEW. Nuja zeker de helft zal nooit iets worden, das zeker maar die doen niets verkeerd als ze daar blijven zitten. :P

[ Voor 3% gewijzigd door spietie op 07-05-2018 15:48 ]

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
spietie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:45:
Ah toch maar meegedaan met die ONT airdrop newsletter? >:) Ik jammer genoeg niet, heel veel spijt van.
Hehe, ja die newsletter. En toen later die airdrop op Binance.
"Niet geïnteresseerd, wat voor coin is dit nu weer? Wordt max $1 waard."
Oepsie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
BTC doet een duikje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels0123456
alweer.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
zo zit je het weekend lekker tegen de $10k aan en nu gaat hij wel hard naar beneden 9.2k :( ik vond vorige week leuker haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 22:47

DJT

Toch zie ik dat de BTC waarde van m'n portfolio bijna onveranderd is in de afgelopen 24u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
DJT schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:14:
Toch zie ik dat de BTC waarde van m'n portfolio bijna onveranderd is in de afgelopen 24u.
3% (verlies) van 0.01 btc is niks, 3% van 1+ btc is best wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het is ook warm zeg. Die gozert moet ook even afkoelen :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:17
Hoort iemand anders @PilatuS ook in zijn vuistje gniffelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Tja...wat had je verwacht met dit warme weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Stoffa schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:16:
Ik vind het wel prima ja :) Was toch geen slecht idee om nog even te wachten. Nu is het zien of de 9200 gebroken word of niet. Als de 9200 valt gaat de 9k waarschijnlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in DGD maar dat is verrotte eng :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Toch een leuke airdrop mogen ontvangen een aantal weken terug van Organic Token. Helaas sliep ik toen er airdrops werden gedaan van 2000 tokens, tot 3x aan toe, maar heb er toch zelf een aardig aantal mogen bemachtigen (kleine 2100). Hij staat nu op $ 0.056. Totale waarde is nu $127.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
Stoffa schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:16:
Waarom? We staan nu weer op het niveau van een week geleden, niets mis mee toch? Als je het over een maand bekijkt staat bitcoin nog op +35% en veel alts doen het nog stukken beter dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
anboni schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:49:
[...]

hell no.. Eerst ons nieuwe huis afbetalen. Als er daarna echt nog een significant bedrag overblijft, een leuk gepimpte 'normale' auto (meest 'extreme' waar ik mezelf in zie rijden is een Tesla S, maar uit praktische overwegingen wordt de volgende auto waarschijnlijk toch een of andere station)
Ik zie hier op de parkeerplaats voor mijn kantoor steeds een Tesla S staan, mooi ding wel... als we nog eens zo'n run als in december/januari krijgen dan overweeg ik het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
PilatuS schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:31:
[...]

Ik vind het wel prima ja :) Was toch geen slecht idee om nog even te wachten. Nu is het zien of de 9200 gebroken word of niet. Als de 9200 valt gaat de 9k waarschijnlijk ook.
Zonet toch een vrij stevige rejection op de $9200. Maar dat is geen garantie natuurlijk.
Ik ben nu volledig uit fiat en 100% in NEO. Je moet ooit instappen natuurlijk. Met het risico dat we alsnog door de $9000 heen zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:30
Specy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:35:
[...]

Ik zie hier op de parkeerplaats voor mijn kantoor steeds een Tesla S staan, mooi ding wel... als we nog eens zo'n run als in december/januari krijgen dan overweeg ik het wel.
Tis alleen een beetje jammer dat het niet bij de aanschaf blijft. Ding kost ook een kapitaal aan verzekering waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 22:47

DJT

nemesis2212 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:15:
[...]
3% (verlies) van 0.01 btc is niks, 3% van 1+ btc is best wat
Is minder dan 1% verlies t.o.v. gisteren. Dat vind ik verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Kom op Bitcoin wat doe je nu, je gaat de verkeerde kant op stel je nav in op 10k and beyond.
9k heb ik nou wel gezien.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Bmfd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:35:
[...]

Waarom? We staan nu weer op het niveau van een week geleden, niets mis mee toch? Als je het over een maand bekijkt staat bitcoin nog op +35% en veel alts doen het nog stukken beter dan dat.
Ja en als je t over 5 jaar bekijkt dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
anboni schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:37:
[...]

Tis alleen een beetje jammer dat het niet bij de aanschaf blijft. Ding kost ook een kapitaal aan verzekering waarschijnlijk.
Nog helemaal niet naar gekeken verder... eerst maar eens een nieuwe run afwachten. Als er weer zo'n run komt als eind vorig jaar/begin dit jaar zit ik er klaar voor en verwacht ik er minstens een miljoen uit te kunnen slepen. Maar ja, er moet wel nog even zo'n run komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik wil ook wel een station maar dan wel een M5 station :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Specy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:39:
[...]

Nog helemaal niet naar gekeken verder... eerst maar eens een nieuwe run afwachten. Als er weer zo'n run komt als eind vorig jaar/begin dit jaar zit ik er klaar voor en verwacht ik er minstens een miljoen uit te kunnen slepen. Maar ja, er moet wel nog even zo'n run komen...
Dus je zit er nu met 500.000 in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Specy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:39:
[...]

Hoeveel heb je er nu inzitten dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Maar een miljoen ga ik niet voor,dat is de poedel prijs
ik wil tog zeker met de kerst de 7.500.000 voor bij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 11:46
WePower is listed op KuCoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Stoffa schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:38:
[...]

Ja en als je t over 5 jaar bekijkt dan...
Redelijke dooddoener en niet echt een relevante vergelijking vind ik.

Volgens mij is @PilatuS er boven de 11K uitgestapt, dus in dat opzicht gaat hij er nu niet op achteruit of iets dergelijks, maar hij gaf laatst ook al zelf aan dat hij dit keer te laat is ingestapt. Dat we nu een dip van 10K naar 9.2K zien, betekent naar mijn mening dus niet dat hij nu de juiste beslissing heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bmfd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:52:
[...]

Redelijke dooddoener en niet echt een relevante vergelijking vind ik.

Volgens mij is @PilatuS er boven de 11K uitgestapt, dus in dat opzicht gaat hij er nu niet op achteruit of iets dergelijks, maar hij gaf laatst ook al zelf aan dat hij dit keer te laat is ingestapt. Dat we nu een dip van 10K naar 9.2K zien, betekent naar mijn mening dus niet dat hij nu de juiste beslissing heeft gemaakt.
Scheelt toch 10%, is wel geld dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Bmfd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:52:
De enige foute beslissing is als je er met veel verlies moet uitstappen. Een gemiste kans is jammer, maar als je het te riskant vond, dan vind ik dat een valabele beslissing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoffa
TomTorquay schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:01:
[...]

De enige foute beslissing is als je er met veel verlies moet uitstappen. Een gemiste kans is jammer, maar als je het te riskant vond, dan vind ik dat een valabele beslissing.
Valabel. Mooi woord is dat wel, mensen gebruiken dat te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Vorige 'dip' van 9600 naar 8600 ging ook heel snel.

Wat me verder opvalt en mij wel boeit is dat voor ons nachts 01:00 - 04:00, vaak kenmerkend is voor de rest van de dag waar het heen gaat. Vaak een begin moment van een lange dip, dus dan er dan veels grote sells plaats vinden. (canals gezien op een uur en dan de dikke rode beginnen vaak rond die tijd:p)
Eigenlijk moet ik de wekker zetten rond 03:00 en dan misschien overgaan op een sell. Tenminste het lijkt op een goed moment om te gaan shorten.

Dit keer te laat met het shorten van btc rond de 10k, te lang gewacht en had te weinig reserve om een stijging niet te kunnen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:42:
[...]

500.000 satoshi. _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bmfd
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:57:
[...]

Scheelt toch 10%, is wel geld dacht ik zo
Klopt, maar er zijn genoeg mogelijkheden geweest om in te kopen op $7000, maar dat deed hij niet want hij verwachtte nog een verdere daling. Ten opzichte van dat punt zijn we eerst naar $10.000 gestegen, dan praat je over een stijging van ruim 40%. Vervolgens vindt er een daling van 8% plaats, maar dan heb je het alsnog over een stijging van 30% ten opzichte van die $7000. Ik zie dan persoonlijk niet echt een aanleiding om in je vuistje te gniffelen, maar als anderen dat anders zien, dan is dat prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:30
Bmfd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:05:
[...]

Klopt, maar er zijn genoeg mogelijkheden geweest om in te kopen op $7000, maar dat deed hij niet want hij verwachtte hij nog een verdere daling. Ten opzichte van dat punt zijn we eerst naar $10.000 gestegen, dan praat je over een stijging van ruim 40%. Vervolgens vindt er een daling van 8% plaats, maar dan heb je het alsnog over een stijging van 30% ten opzichte van die $7000. Ik zie dan persoonlijk niet echt een aanleiding om in je vuistje te gniffelen, maar als anderen dat anders zien, dan is dat prima.
Is dit niet een typisch moment voor de obligate 'don't be like bill' meme? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
anboni schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:06:
[...]

Is dit niet een typisch moment voor de obligate 'don't be like bill' meme? :P
Absoluut. Heb nu 10% meer NEO dan toen ik ergens halfweg de opgaande golf vorige week ben uitgestapt omdat het me te heet onder de voeten werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bmfd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:05:
[...]

Klopt, maar er zijn genoeg mogelijkheden geweest om in te kopen op $7000, maar dat deed hij niet want hij verwachtte hij nog een verdere daling. Ten opzichte van dat punt zijn we eerst naar $10.000 gestegen, dan praat je over een stijging van ruim 40%. Vervolgens vindt er een daling van 8% plaats, maar dan heb je het alsnog over een stijging van 30% ten opzichte van die $7000. Ik zie dan persoonlijk niet echt een aanleiding om in je vuistje te gniffelen, maar als anderen dat anders zien, dan is dat prima.
Daar heb je een punt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
TomTorquay schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:01:
[...]

Helemaal mee eens hoor, daar niet van. Ik heb vaak het idee dat mensen hier in de veronderstelling zijn dat ze ten alle tijden posities moeten aanhouden, terwijl ik in fiat zitten ook als een positie beschouw en daar is niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instappen in DGD, dat was een foute beslissing -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:18
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:13:
over 3 maanden misschien niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:14:
[...]

over 3 maanden misschien niet
Drie maanden ?
Jij kent me niet he :P , ik ben mega ongeduldig |:(

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen al dit cryptogeweld heb ik mn BBQ aangestoken. Lekker 4 dagen weekend.

Heb echt vet schattige flesjes heineken gekocht. 15cl. Gaat nergens over.

Lekker vreten gasten. Laat die bitcoin maar ff zn gang gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:42:
[...]

Nee. Maar met de vorige run ben ik maal 25 gegaan, helaas (achteraf gezien) niet met genoeg geld gestart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:18:

Lekker hoor, geniet ervan. Als je ze in shotglaasjes uitschenkt lijkt het nog ergens op. Zet ze ook niet in de zon, anders verdampt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zo is het ... LTC BTC .. ABC .. prima allemaal, we kijken donderdag wel weer. Heb net ook maar 6 "vet schattige" flesjes van keizer Jan gehaald. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Hier ook, en de nieuwe zomer hit van Ben op volume 10, kan mijn dag niet meer stuk 8)
Fly to the moon
https://www.dumpert.nl/me..._dikke_zomerhit_uit_.html

Alleen mij buren zijn het er niet helemaal mee eens geloof ik .. zuur pruimen -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels0123456
Hier gaat de BBQ ook aan.
:w crypto, tot vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jappiejaap
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
Gimme some action plss ik heb gvd geen BBQ . Dan maar even sporten hang daar wel even de bull uit 😂.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoffa

Hou je het wel valabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Echt apart hoe BNB, ADA, EOS op elkaar lijkt qua grafiek. Een mooi kuiltje, hopelijk een parabolic run :9
Wat dat ook wezen mag :+

[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 07-05-2018 17:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Slux schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:26:
[...]

Hier ook, en de nieuwe zomer hit van Ben op volume 10, kan mijn dag niet meer stuk 8)
Fly to the moon
https://www.dumpert.nl/me..._dikke_zomerhit_uit_.html

Alleen mij buren zijn het er niet helemaal mee eens geloof ik .. zuur pruimen -O-
Aangezien het op Dumpert staat hoef ik er niet eens op te klikken om blij te zijn dat je mijn buurman niet bent. :P

Maar ik woon dan ook niet in een pracht/kracht/kanswijk. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:30:
[...]

Aangezien het op Dumpert staat hoef ik er niet eens op te klikken om blij te zijn dat je mijn buurman niet bent. :P

Maar ik woon dan ook niet in een pracht/kracht/kanswijk. :)
Wacht maar als je straks in het hoge Schotland woont, want dan kom ik met mijn vouwwagen en Opel Kadet gezellie bij je op bezoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Slux schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:38:
[...]

Wacht maar als je straks in het hoge Schotland woont, want dan kom ik met mijn vouwwagen en Opel Kadet gezellie bij je op bezoek.
Deal! :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 22:16
Hoe laat onze tijd is het besluit van de SEC vanavond?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
outlandos schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:51:
Moeten ze nog over beslissen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
outlandos schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:51:
Is afaik alleen nog maar een hearing. Weet niet of het een public hearing dus zou zomaar kunnen dat er geen nieuws uit voortvloeit.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 22:16
Ton Hasselt schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:53:
[...]

Moeten ze nog over beslissen. 8)7
Dus niet bekend? Lekker dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:13:
Jammer :|
Wel bedankt dat je dit deelt met ons. Er zijn er veel te weinig die ook hun miskleunen durven toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Is iemand nog short aan het gaan op Eos? Best lucratief volgens mij als ik met mijn leken ogen naar de koers kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Zal zo zien hoop ik wat mijn winst is. Ik moet nog -20% goedmaken dus kan het gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Schuey schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:11:
Zal zo zien hoop ik wat mijn winst is. Ik moet nog -20% goedmaken dus kan het gebruiken!
Wacht maar tot je kinderen en schoonmoeder :'( hebt, kan die bull-run van december niet tegenop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jappiejaap
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
TomTorquay schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:55:
[...]
Jammer :|
Wel bedankt dat je dit deelt met ons. Er zijn er veel te weinig die ook hun miskleunen durven toegeven.
Omdat je het zo lief vraagd APPC VIBE AMB zijn de grootste dompers van het weekend waarvan 2 een stop loss getriggerd hebben. Gecontroleerden verliezen zijn wel een standaard kan niet altijd goed gaan maar is wat minder leuk om te horen }:O En hier is het ook composeren voor de laatste 2 dagen maar EOS vanmorgen heeft al zo een 9% terug gegeven ( kon niet slapen dus dan lig je uren in bed je vriendin boos te maken doordat je telkens je tel pakt en te lui bent om naar de woonkamer te lopen :9 ). Zit nog in TRX GNT APPC en GVT waarvan ik goede hoop met GNT en GVT heb. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:14:
[...]

Wacht maar tot je kinderen en schoonmoeder :'( hebt, kan die bull-run van december niet tegenop.
Altijd voor een rijkere vrouw gaan met minimaal 2 achternamen. golddiggers 101. Ik heb gefaald helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ton Hasselt schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:14:
[...]

Idd, mijn lieve vrouw kan geen bull-run tegenop O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Beaulion schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:18:
[...]

Altijd voor een rijkere vrouw gaan met minimaal 2 achternamen. golddiggers 101. Ik heb gefaald helaas.
Linda?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Niets tegen m'n vrouw zeggen. 🤫

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:22:
[...]

Niets tegen m'n vrouw zeggen. 🤫
On the bro code. I swear it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:40
Wat een gezeur hier. Heb van de week XMY gekocht, die gaat best aardig hoor. >:)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Kak, helemaal niks aan die EOS pump verdient.. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Kan hier wel om lachen, Warren Buffett en maatje Munger vinden de Bitcoin maar niks.
https://www.zerohedge.com...ould-short-it-if-he-could
Waarom het lachen?
Samen zijn ze 180+ jaar oud.
Ze investeren niet in dingen die ze niet begrijpen, dus ze hebben de opkomst van de Fang stocks kompleet gemist.
Ze hebben van ellende nu... hun IBM aandelen er maar uitgegooid, ter faveure van Apple.

Voor hun aandeelhouders verdienen ze genoeg maar ze hebben soms de boot kompleet gemist. :)

Het lijkt wel een beetje op wat zure reakties hier op het forum als je Early Adapter bent :+

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 07-05-2018 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:35:
Kan hier wel om lachen, Warren Buffett en maatje Munger vinden de Bitcoin maar niks.
Waarom het lachen?
Ze investeren niet in dingen die ze niet begrijpen, dus ze hebben de opkomst van de Fang stocks kompleet gemist.
Ze hebben van ellende nu... hun IBM aandelen er maar uitgegooid, ter faveure van Apple.

Voor hun aandeelhouders verdienen ze genoeg maar ze hebben soms de boot kompleet gemist. :)
Bill Gates vergelijkt handelen in bitcoins als handelen met “Turds”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Waarom het lachen?

Het lijkt wel een beetje op wat zure reakties hier op het forum als je Early Adapter bent :+
Hij heeft mijn leeftijd aan miljarden, ik zijn leeftijd nog niet eens in euro's...life sucks. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Ton Hasselt schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:40:
[...]

Hij heeft mijn leeftijd aan miljarden, ik zijn leeftijd nog niet eens in euro's...life sucks. :(
Maar jij hebt Linda _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Oh ja... oOo *O* oOo life is great.
Arme Warren.

[ Voor 6% gewijzigd door Ton Hasselt op 07-05-2018 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rav994
  • Laatst online: 21-09 15:50
Dit dus;

https://www.reddit.com/r/..._sec_hearing_on_ethereum/

Blijkbaar geen sec hearing voor eth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Waarom het lachen?

Ik heb er geen probleem mee als iemand een early adapter is en ik heb ook geen probleem met jou, maar je benadrukt het wel erg vaak dat je er al vroeg bij bent geweest, vaak ook op momenten dat het totaal irrelevant is, en dat zorgt waarschijnlijk voor irritatie bij mensen.

Maar inderdaad, Warren Buffet heeft al vaker aangegeven niet te investeren in zaken die hij niet begrijpt en hij heeft ook al vaker aangegeven weinig verstand van technologie te hebben, dus erg verrassend zijn zijn uitspraken niet. Wel is het zonde dat hij zich er dan maar op een negatieve manier over uitlaat, maar ja, dat moet die zelf weten natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Waarom het lachen?

Tijdens internet hype gingen heel veel failliet.
Dat had hij wel goed. Hij is gewoon geen early adaptor of een durf investeerder. Mocht cryptocurrency met producten echt winst maken dan stapt hij er heus wel in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom het lachen?

Jij was er erg vroeg bij met bitcoin en ook met litecoin.

Wat ik me afvraag; Investeer je momenteel ook in andere opkomende munten of ico's?

Verder denk ik dat veel mensen gewoon wel een soort jaloezie hebben ten opzichte van early adopters. Mij boeit het allemaal niet zoveel, mag je zo vaak herhalen als je wilt. Lijkt me een heerlijke positie om in te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:57:
[...]

Wat ik me afvraag; Investeer je momenteel ook in andere opkomende munten of ico's?

Verder denk ik dat veel mensen gewoon wel een soort jaloezie hebben ten opzichte van early adopters. Mij boeit het allemaal niet zoveel, mag je zo vaak herhalen als je wilt. Lijkt me een heerlijke positie om in te zitten.
In die tijd had je niks anders dus was het gewoon het geluk van vroeg er bij zijn'
ik ken er ook wel een paar die dat hebben gedaan
Werden toen uit gelachen, maar als je ze nu vraagt waarom en welke munt weten ze het ook niet.
Maar het is ze gegunt, wou dat ik het ook eerder kende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:01:
[...]

In die tijd had je niks anders dus was het gewoon het geluk van vroeg er bij zijn'
ik ken er ook wel een paar die dat hebben gedaan
Werden toen uit gelachen, maar als je ze nu vraagt waarom en welke munt weten ze het ook niet.
Maar het is ze gegunt, wou dat ik het ook eerder kende :P
Ik heb er aan lopen denken om een bitcoin te kopen in 2012 of 2013 ofzo, toen ze rond de 300 euro deden. Beetje in verdiept, vond het allemaal wat ingewikkeld en had het toen ook druk met andere dingen. Uiteindelijk niets meer mee gedaan.

Was toch leuk geweest als ik er 1 had gehaald 8)7

Maarja achteraf is alles een makje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:57:
[...]

Nee, alleen BTC en LTC, de opkomst van de Ethereum wel meegemaakt maar helaas kwam er geen vervolg op door prive omstandigheden. Maar zal inderdaad ,zoals als aangehaald door Bmfd, me matigen met e.e.a.
Opvallend is wel dat een aantal langdurige BTC gebruikers/bezitters hier niet meer verschijnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Ik weet nog dat ik op het nieuws zag dat Bitcoin $100 had bereikt. Vond het toen maar vaag en zo werd er toen ook over gepraat. Later idem met $1000. If only... :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Waarom het lachen?

Nee je kan het meer vergelijken met mensen die al vroeg ingestapt zijn en eigenlijk alleen Ethereum en bitcoin ed als coins zien, alle nieuwe alts vinden ze maar niks en hebben ze geen kaas van gegeten en missen dan ook de boot straks. :P :> ;)

Ps early adopter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monero was nog eerder aanwezig als ETH
Wist ik niet eens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:04

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik heb nog xrp gekocht voor 7ct, verkocht voor 14ct en ltc voor 3 gekocht en voor 5 verkocht :')
Allemaal heel zonde, maar al met al ben ik wel tevreden over mn rendementen

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Flagg schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:08:
[...]

Nee je kan het meer vergelijken met mensen die al vroeg ingestapt zijn en eigenlijk alleen Ethereum en bitcoin ed als coins zien, alle nieuwe alts vinden ze maar niks en hebben ze geen kaas van gegeten en missen dan ook de boot straks. :P :> ;)

Ps early adopter ;)
Heb je nog Ripple?
Ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ton Hasselt schreef op maandag 7 mei 2018 @ 19:10:
[...]

Heb je nog Ripple?
Ik wel.
Haha meeste is weer naar fiat gegaan, heb nog wel wat op hitbtc om mee te spelen. Bij de volgende dip stap ik wel weer in xrp. :)

Pagina: 1 ... 159 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!