[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.718 views

Onderwerpen

Verwijderd

tias86 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:20:
Ik ga denk morgen nog een bergje Enigma halen 400 stuks, voor net dat beetje diversiteit in de portefeuille
Hoe ziet jou portefeuille eruit?

Wat zijn jullie top 5 coins die het in 2018 ver gaan schoppen?

Ik zelf heb:

VEN-ICX-NEBL-WAN en NEO

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

ONT gaat ook weer lekker! Ik ben erg slecht in het holden van crypto's, maar, ik praat mijzelf steeds aan dat het een 2e NEO is en wat voor sukkel ik was toen die ooit terugzakte naar 16 Dollar en ik er toen niet honderden van heb gekocht. Het is geen 2e NEO, maar je weet maar nooit en vooralsnog vergroot ik steeds mijn voorraad.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Taro schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:32:
ONT gaat ook weer lekker! Ik ben erg slecht in het holden van crypto's, maar, ik praat mijzelf steeds aan dat het een 2e NEO is en wat voor sukkel ik was toen die ooit terugzakte naar 16 Dollar en ik er toen niet honderden van heb gekocht. Het is geen 2e NEO, maar je weet maar nooit en vooralsnog vergroot ik steeds mijn voorraad.
Zeg dat wel had er maar 72 stuks gekocht twee weken terug toen t 5 dollar was.. Kan snel gaan

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
RedHat schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:23:
[...]

Ik geef precies aan waar het vandaan komt, dat is DNV GL. Wat moet ik nog meer zeggen dan?

Als je een kant en klaar antwoord wilt zonder research te doen dan is crypto bij uitstek een markt waar je niet in wilt zitten.
Als jij met merken als Unilever en Cola-Cola aankomt, is het toch niet raar dat er naar een bron wordt gevraagd? Voor zo ver ik kan zien is er geen concrete bron en gaat het puur om speculatie vanuit jouw kant (correct me if I'm wrong). Prima, het gebeurd regelmatig dat achter geruchten uiteindelijk een vorm van waarheid blijkt te zitten, maar kom dan niet met de standaard 'doe je eigen onderzoek'-verhaal aan zodra er één 'kritische' vraag wordt gesteld en je meteen een ontwijkend antwoord geeft.

Verwijderd

RedHat schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:23:
[...]

Ik geef precies aan waar het vandaan komt, dat is DNV GL. Wat moet ik nog meer zeggen dan?

Als je een kant en klaar antwoord wilt zonder research te doen dan is crypto bij uitstek een markt waar je niet in wilt zitten.
Niks,dit is een duidelijk en de rest is ff lees werk

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:11
Full into XRP. Buy limit ingesteld op 0.71

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@Verwijderd ik hold maar 2 projecten, waarbij ik alleen extra bijkoop en nooit verkoop: dit zijn GET en TRAC.

Derest staat op binance en ga een beetje met de hype mee of gooi wat geld in coins waar m'n gevoel zegt: FAKAAAA MANN, AANSCHAFFENNNNN DIE HANDEL!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:35:
[...]
Zeg dat wel had er maar 72 stuks gekocht twee weken terug toen t 5 dollar was.. Kan snel gaan
Ik heb er ook rond de 5 Dollar 100 gekocht en onlangs nog 200 stuks aan toegevoegd. De komende weken ga ik EOS verder afbouwen richting o.a. ONT. Wel grappig dat veel mensen rondom de airdrop destijds aangaven dat het een muntje van max 1 Dollar zou worden :D

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:29:
@Ton Hasselt Zo hey, die is weer ouderwets aan het zakken. Met mijn voorspelling van $178 was ik toch iets te bullish.
Geef hem even tot 9 Mei, dan zou er weer iets moeten gebeuren met ltc. Hopelijk gelijk de 250 dollar resistance testen.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Btc blijft precies maar langzaam dalen of ben ik te pessimistisch?

Verwijderd

Taro schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:32:
Beetje pump and dump munt geworden zo te zien.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:39:
[...]

Geef hem even tot 9 Mei, dan zou er weer iets moeten gebeuren met ltc. Hopelijk gelijk de 250 dollar resistance testen.
Ik zal 'm in de gaten blijven houden! B)

• TweakerVincent
Wat is jullie opinion about XRP?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

TweakerVincent schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:42:
Wat is jullie opinion about XRP?
Links laten liggen.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zover ik vandaag weer lees, is Technische Analyse nog steeds niet van toepassing op de crypto's.
Ondanks alle grafiekjes, moeilijke termen uit de aandelenhandel en kleurtjes... 8)

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
RaptorXS schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:43:
Zover ik vandaag weer lees, is Technische Analyse nog steeds niet van toepassing op de crypto's.
Ondanks alle grafiekjes, moeilijke termen uit de aandelenhandel en kleurtjes... 8)
Helemaal mee eens. d:)b

Verwijderd

Taro schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:39:
[...]

Ik heb er ook rond de 5 Dollar 100 gekocht en onlangs nog 200 stuks aan toegevoegd. De komende weken ga ik EOS verder afbouwen richting o.a. ONT. Wel grappig dat veel mensen rondom de airdrop destijds aangaven dat het een muntje van max 1 Dollar zou worden :D
Haha nice man... Had er ook meer moeten bijkopen maar heb ook wat ingestoken in OMG had wat neer spreiding in me pf nodig vandaar

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:06
Bmfd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:35:
[...]

Als jij met merken als Unilever en Cola-Cola aankomt, is het toch niet raar dat er naar een bron wordt gevraagd? Voor zo ver ik kan zien is er geen concrete bron en gaat het puur om speculatie vanuit jouw kant (correct me if I'm wrong). Prima, het gebeurd regelmatig dat achter geruchten uiteindelijk een vorm van waarheid blijkt te zitten, maar kom dan niet met de standaard 'doe je eigen onderzoek'-verhaal aan zodra er één 'kritische' vraag wordt gesteld en je meteen een ontwijkend antwoord geeft.
Ontwijkend? Ik geef precies aan uit welke hoek het komt. Je kan ook gewoon 1 seconde DNV GL in Google intikken en kijken wat ze doen en voor wie. 8)7

Dat is wat ik al vaker heb gezegd adoptie van bedrijven direct of indirect. Ik zit op mobiel en kan geen epistel schrijven wat DNV GL gaat doen met VeChain en hoe het dat gaat implementeren bij klanten van DNV GL.

Ik gaf niet meer dan een tip met informatie die al 100 jaar beschikbaar is en jij doet net alsof het iets nieuws is. Nu verwacht je van mij dat ik een spreekbeurt ga houden wat DNV GL is, wie haar klanten zijn en bronnen tbv implementatie van VeChain in bedrijfsprocessen terwijl dat met 10 seconde via Google is opgezocht.

[ Voor 26% gewijzigd door RedHat op 06-05-2018 21:50 ]

• Ton Hasselt
Effe douchen jongens. :w

[ Voor 8% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-05-2018 21:48 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:54
dabla schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:41:
Btc blijft precies maar langzaam dalen of ben ik te pessimistisch?
Misschien. Zo uit mijn geheugen zijn we de afgelopen 3 zondagen of omhoog gegaan of gelijk gebleven. In de periode februari maart april leek het een terugkerend dingetje te zijn dat als de zondag rood was het eigenlijk de rest van de week rood zou zijn. Natte vingerwerk natuurlijk :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:32:
[...]

Hoe ziet jou portefeuille eruit?

Wat zijn jullie top 5 coins die het in 2018 ver gaan schoppen?

Ik zelf heb:

VEN-ICX-NEBL-WAN en NEO
Leuke pf, allemaal Chinese?

1 GET Protocol ticketing business
2 BPT exchange token
3 ENG blockchain-based protocol Daar heb ik er nu nog maar 50 van, maar dat ga ik morgen of in de loopp van de week verandering in brengen.

[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 06-05-2018 21:51 ]

• Bmfd
RedHat schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:45:
[...]

Ontwijkend? Ik geef precies aan uit welke hoek het komt. Je kan ook gewoon 1 seconde DNV GL in Google intikken en kijken wat ze doen en voor wie. 8)7
De vraag is toch of je een bron hebt om jouw uitspraak te ondersteunen? Daar geef je geen antwoord op, dat noem ik ontwijken, ja. :)

Edit: ik heb overigens geen zin om in een hele ja/nee discussie terecht te komen. Unilever en Coca-Cola zijn interessante en indrukwekkende namen en ik vroeg me af of er iets concreets was gecommuniceerd, maar voor zo ver ik kan zien, is daar geen sprake van. That's it.

[ Voor 25% gewijzigd door Bmfd op 06-05-2018 21:52 ]

Verwijderd

tias86 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:49:
[...]

Leuke pf, allemaal Chinese?

1 GET Protocol ticketing business
2 BPT exchange token
3 ENG blockchain-based protocol
Whaah.. Nu je het zegt!

Mwa heb er wel vertrouwen in hoor.. Hoewel ik soms wel me twijfels over icx krijgt!

Maar goed.. We zullen zien

Verwijderd

Bmfd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:49:
[...]

De vraag is toch of je een bron hebt om jouw uitspraak te ondersteunen? Daar geef je geen antwoord op, dat noem ik ontwijken, ja. :)
???????????????????????????????
ben ik de enige die wel een antwoord leest in de reactie?

• Tominatie
  • Niet online
Je eigen analyse en gevoel geeft je de meeste informatie. Het is natuurlijk goed om van meerdere mensen meningen te horen maar je moet vooral nooit iemand blind volgen. Het is namelijk zo: als jij je eigen keuzes blijft maken en het valt een keer tegen, is dat veel minder erg dan dat je iemand anders handelen nadoet om dan met verlies te staan.

Wijze worden van een jongeman.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:06
[...]

DNV GL gaat VeChain gebruiken (of eigenlijk THOR) in hun bedrijfsprocessen waar al hun klanten mee gaan werken. Je kunt ook zelf wel opzoeken wie de klanten zijn van DNV GL en hoe het gebruikt gaat worden

Ik zit op mobiel wat iets lastiger is en het is met 1 seconde Google werk te vinden waardoor ik het onnodig vind om zelf uit te typen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn

Ik vraag alleen om even 1 seconde te googlen, dat is niet ontwijken.

[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 06-05-2018 21:55 ]

Verwijderd

Taro schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:39:
[...]

Heb van af het begin aan steeds gezegt dat deze munt met gemak de $5 zou halen
Maar $9 had ik ook niet gedacht :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2018 21:55 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:53:
[...]
Klopt, ik moet eigenlijk bekennen dat toen je dat zei ik voor de eerste keer ben ingestapt :) Ik had daarvoor al wel extra NEO gekocht ivm de ONT airdrop, maar nog nooit ONT direct gekocht.

Thx dus :)

Verwijderd

Taro schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:56:
[...]

Klopt, ik moet eigenlijk bekennen dat toen je dat zei ik voor de eerste keer ben ingestapt :) Ik had daarvoor al wel extra NEO gekocht ivm de ONT airdrop, maar nog nooit ONT direct gekocht.

Thx dus :)
Your welcom,heb hem overigens zelf helaas verkocht op de $5 :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:53:
[...]

Maar $9 had ik ook niet gedacht :P
En wat verwacht je dat ie 2018 zeker wel gaat halen:P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:57:
[...]

En wat verwacht je dat ie 2018 zeker wel gaat halen:P
Geen idee ;) maar 1 ding is vrij zeker,als BTC gaat stijgen zakt ONT weer in

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Op het moment suprême nog wel. Maar het lijkt te gaan tussen @XPS15 en @Slomy met nog 2 minuten op de klok.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

ONT is door de 100k sats heen *O*

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:25

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 21:57:
[...]

Your welcom,heb hem overigens zelf helaas verkocht op de $5 :'(
Damn ik zie nu pas dat hij 9 dollar is, die is hard gegaan in een paar weken tijd! Ik had zelf maar 20 NEO destijds dus ik kreeg er welgeteld 1 :p ...

Aan de andere kant, als Ontology in zo'n korte tijd naar 1 miljard Mcap kan groeien, dan heb ik nog meer vertrouwen dat mijn aankoop van een paar Elastos vanmiddag de juiste keuze was :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Ton Hasselt
Ben er weer.🤩

• Tominatie
  • Niet online
Een GVT whale had er even geen zin meer in. Die dacht laat ik de koers maar even flink onderuit schoffelen. Dat wordt weer een tijdje met tegenzin holden. oOo *O*

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
*OTA*Original Tweakers AirDrop*OTA*

De uitslag is binnen. Op 22:00 stond de koers van Litecoin op coinmarketcap op $169,18. Dat betekent dat @XPS er het dichtste bij zit met zijn voorspelling van $167,23. Helaas zonder verdubbelaar ;).
Gefeliciteerd!! Als je mij jouw walletadres kan sturen dan komen de 7,5 Feathercoins zsm die kant op!

[ Voor 4% gewijzigd door Beaulion op 06-05-2018 22:20 ]

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:12
[...]

Edit: ik heb overigens geen zin om in een hele ja/nee discussie terecht te komen. Unilever en Coca-Cola zijn interessante en indrukwekkende namen en ik vroeg me af of er iets concreets was gecommuniceerd, maar voor zo ver ik kan zien, is daar geen sprake van. That's it.
PWC lijkt me een aardige grote jonge naast DNV GL.
Incl statement van henzelf en niet zomaar een random partnership/start-up incubator program:
https://www.pwchk.com/en/...itter&utm_medium=20180504

Qua DNV GL, eerste hit op google:
https://www.dnvgl.com/new...ry-to-the-consumer-110284

BMW kan nog interessant worden, het ging om een start-up programma waar Vechain aan meedeed, echter lijken ze door de selectie fase te zijn en er zou volgens mij ergens deze maand nieuws naar buiten moeten komen over wat voor project ze samen met BMW gaan doen? Heb hier niet zo snel bronnen van atm en is nog speculatief.

[ Voor 23% gewijzigd door Junia op 06-05-2018 22:24 ]

• XPS15
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Beaulion schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:16:

De uitslag is binnen. Op 22:00 stond de koers van Litecoin op coinmarketcap op $169,18. Dat betekent dat @XPS er het dichtste bij zit met zijn voorspelling van $167,23. Helaas zonder verdubbelaar ;).
Gefeliciteerd!! Als je mij jouw walletadres kan sturen dan komen de 7,5 Feathercoins zsm die kant op!
*O* *O* *O* mijn dag kan niet meer stuk! Bedankt!!!

Verwijderd

Beaulion schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:16:

Haha mooie actie weer dit (y) @XPS15 gefeliciteerd met je prijs en @Beaulion bedankt voor je leuke actie met creatieve verdubbelaar _/-\o_

• Ton Hasselt
XPS15 schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:24:
[...]

*O* *O* *O* mijn dag kan niet meer stuk! Bedankt!!!
Gefeliciteerd, nu ben je ook een whale, bofkont.

• RaptorXS
Junia schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:21:
[...]

Incl statement van henzelf en niet zomaar een random partnership/start-up incubator program:

Qua DNV GL, eerste hit op google:
https://www.dnvgl.com/new...ry-to-the-consumer-110284

BMW kan nog interessant worden, het ging om een start-up programma waar Vechain aan meedeed, echter lijken ze door de selectie fase te zijn en er zou volgens mij ergens deze maand nieuws naar buiten moeten komen over wat voor project ze samen met BMW gaan doen? Heb hier niet zo snel bronnen van atm en is nog speculatief.
Ach, bank Santander in Spanje doet ook iets met XRP, ze maken gebruik van het netwerk, niet van hun zgn. tokens :)

• Junia
RaptorXS schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:27:
[...]

Ach, bank Santander in Spanje doet ook iets met XRP, ze maken gebruik van het netwerk, niet van hun zgn. tokens :)
Ik begrijp de insteek van je reactie niet... wat heeft dit te maken met wat ik zojuist post?

Edit: gefeliciteerd met je airdrop :>

[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 06-05-2018 22:29 ]

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:26:
[...]

Haha mooie actie weer dit (y) @XPS15 gefeliciteerd met je prijs en @Beaulion bedankt voor je leuke actie met creatieve verdubbelaar _/-\o_
🤔 mmm...misschien kan ik iets met m'n Centra's doen. _/-\o_

• RaptorXS
Junia schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:28:
[...]

Ik begrijp de insteek van je reactie niet... wat heeft dit te maken met wat ik zojuist post?

Edit: gefeliciteerd met je airdrop :>
Dat een "grote naam" niet zoveel zegt op crypto gebied, BMW zou ook van alles doen etc...

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:16:
Een GVT whale had er even geen zin meer in. Die dacht laat ik de koers maar even flink onderuit schoffelen. Dat wordt weer een tijdje met tegenzin holden. oOo *O*
Ik heb ze ook gekocht,5 stuks
Komt wel weer bij

• Junia
RaptorXS schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:30:
[...]

Dat een "grote naam" niet zoveel zegt op crypto gebied, BMW zou ook van alles doen etc...
Worden er letterlijk bronnen gegeven die afkomstig zijn van de bedrijven zelf, dus geen vage reddit post o.i.d. en alsnog wordt het afgedaan "ja, maar zegt eigenlijk weinig zo'n naam" met een raar voorbeeld van ripple dat totaal niet te vergelijken valt in deze context.

PWC: announce that they are in a joint business relationship with VeChain. PwC Hong Kong and PwC Singapore have each acquired a small ownership interest in VeChain. PWC Hong Kong is now in discussions with VeChain to provide trust based services on the VeChain platform. This will require the use of VeChain Tokens to access and perform transactions on the platform.

DNV GL is a global provider of assurance services and one of the world’s leading certification bodies, assisting companies in a range of industries to improve their business performance. Going forward, DNV GL will progressively adopt blockchain to help companies boost the transparency and traceability of their products from the factory to the consumer

Verder geef ik het op :P .

[ Voor 44% gewijzigd door Junia op 06-05-2018 22:38 ]

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:33:
[...]

Ik heb ze ook gekocht,5 stuks
Komt wel weer bij
Ja inderdaad. Denk het ook wel, sowieso zit ik nu weer even hun reddit te bekijken en kom tot de conclusie dat het niet met tegenzin holden wordt. Ik ga even een tijdje niks doen, lang leve Govert! *O*

• Ton Hasselt
Pfff...die icx beweegt nog langzamer dan m'n schoonmoeder, dan weet je het wel.

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:37:
Hmm jaa.. Snap t niet... Te hoge verwachtingen misschien

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12-2025
Ton Hasselt schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:37:
Zij die geduld hebben, zullen worden beloond. (y)

• Tominatie
  • Niet online
Die kerel op bitfinex blijft maar cool doen met zijn 1000btc buyordertje.

• TweakerVincent
Zo zit full in XRP. Op naar 0,76 euro!

• Ton Hasselt
Danny.G schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:39:
[...]

Zij die geduld hebben, zullen worden beloond. (y)
Zal wel moeten, gekocht op 4600.

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:36:
[...]

Ja inderdaad. Denk het ook wel, sowieso zit ik nu weer even hun reddit te bekijken en kom tot de conclusie dat het niet met tegenzin holden wordt. Ik ga even een tijdje niks doen, lang leve Govert! *O*
Ik zit zelf ook in GVT en moet zeggen dat van alle coins die ik hold GVT de meest serieuze en diepgaande community heeft die ik heb gezien tot nu toe.

Er zitten daar mensen met behoorlijk verstand van zaken die er met aanzienlijke posities inzitten.

Indien ze hun roadmap keurig blijven waarmaken zoals ze tot nu toe hebben gedaan is het slechts een kwestie van tijd tot GVT moont. Als het ze echt lukt om succesvol crypto, forex en stocks gecombineerd aan te bieden op hun platform worden die tokens vanzelf goud waard.

oOo *O* oOo

• TweakerVincent
Wat zijn DE tools voor de iOs om je winsten bij te houden? IK zit nu te kloten met kraken app en wat losse apps. Schiet niet echt op. Hoe doen jullie dat?

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd Precies, ik was Govert alweer een beetje vergeten. Het was echt een tijd geleden de tweakers community coin hierzo, de hype was groot! Nu ik me weer ingelezen heb ben ik weer helemaal van de partij.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-12-2025
TweakerVincent schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:51:
Wat zijn DE tools voor de iOs om je winsten bij te houden? IK zit nu te kloten met kraken app en wat losse apps. Schiet niet echt op. Hoe doen jullie dat?
Ik gebruik vooral Crypto pro.
Overzichtelijk en met een today widget

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:51:
@Verwijderd Precies, ik was Govert alweer een beetje vergeten. Het was echt een tijd geleden de tweakers community coin hierzo, de hype was groot! Nu ik me weer ingelezen heb ben ik weer helemaal van de partij.
Snap alleen dat lage volume niet zo van GVT

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:51:
Hahaha en omdat je er toevallig inzit natuurlijk :')

Maar wacht maar tot ze zelf hun platform gaan promoten. Dan gaan we pas hype zien.

Als die coin ooit de top 50 bereikt met 3m circulating supply gaan we mooie prijsjes zien.

Ben echt benieuwd.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:55:
[...]

Snap alleen dat lage volume niet zo van GVT
Komt denk door meerdere factoren: hele kleine supply, nog relatief onbekend, op het moment geen hype. Daarnaast heb ik inderdaad het idee dat er slimme mensen inzitten die gewoon holden.

Bijna alle coins met groot volume hebben ook een grote supply.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:56:
[...]

Hahaha en omdat je er toevallig inzit natuurlijk :')
Ja maar natuurlijk, elke coin waar ik inzit blijf ik hier en daar wat verheerlijken :P

Maar vindt zelf het idee achter GVT best wel cool, het is geen geromantiseerd idee over de muziekindustrie op de blockchain en dergelijke (wat toch nooit van de grond gaat komen). Wat zij doen gaat echt van de grond komen: dan blijft de vraag of het veel gebruikt gaat worden. Moch dat zo zijn dan wordt het echt binnenlopen voor GVT holders, met zo'n kleine supply en een goed werkende usecase die ook nog eens veel gebruikt wordt: Top 50 coin dan sowieso :Y oOo

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:57:
[...]

Komt denk door meerdere factoren: hele kleine supply, nog relatief onbekend, op het moment geen hype. Daarnaast heb ik inderdaad het idee dat er slimme mensen inzitten die gewoon holden.

Bijna alle coins met groot volume hebben ook een grote supply.
Spijker op z'n kop. Veel holders, weinig goede fluctuaties dus minder aantrekkelijk voor het gros van de daytraders. Daardoor laag volume. Waarom zou je GVT pakken als je voor die prijs ook ETC kunt pakken die nu veel leukere spikes heeft, zo kun je nog wel 10 andere coins bedenken in die price range waar momenteel aantrekkelijkere percentages op zijn te pakken.

GVT is echt een beetje zo'n coin die je koopt en vergeet voor een tijd. Tot je hem opeens weer de top 100 in ziet komen.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Meneer had in al die jaren dat hij al crypto's heeft - anders kun je de nieuwelingen nog eens vertellen hoe lang jij er al in zit, en hoe geweldig veel je dat al opbracht door werkelijk helemaal niks te doen? - misschien beter eens een klein deeltje van zijn winst afgeroomd en omgezet in een bril met glazen op de juiste sterkte. Dan had hij gelezen dat deze daling al dagen geleden werd voorspeld door... TA ;w

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

Ik wacht me een breuk op die rit van TRON.. |:(

Verwijderd

TomTorquay schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:10:
[...]

Meneer had in al die jaren dat hij al crypto's heeft - anders kun je de nieuwelingen nog eens vertellen hoe lang jij er al in zit, en hoe geweldig veel je dat al opbracht door werkelijk helemaal niks te doen? - misschien beter eens een klein deeltje van zijn winst afgeroomd en omgezet in een bril met glazen op de juiste sterkte. Dan had hij gelezen dat deze daling al dagen geleden werd voorspeld door... TA ;w
WHOEHAHAHAHAHAHA...humor :P

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:03:
[...]

Ja maar natuurlijk, elke coin waar ik inzit blijf ik hier en daar wat verheerlijken :P

Maar vindt zelf het idee achter GVT best wel cool, het is geen geromantiseerd idee over de muziekindustrie op de blockchain en dergelijke (wat toch nooit van de grond gaat komen). Wat zij doen gaat echt van de grond komen: dan blijft de vraag of het veel gebruikt gaat worden. Moch dat zo zijn dan wordt het echt binnenlopen voor GVT holders, met zo'n kleine supply en een goed werkende usecase die ook nog eens veel gebruikt wordt: Top 50 coin dan sowieso :Y oOo
Precies dit. Duidelijk is dat het geen scam is. Hier wordt hard gewerkt. Dit team gaat er 100% voor en ik heb daar mijn vertrouwen in gelegd.

Dat product maak ik me geen zorgen om, dat gaat er zeker weten komen. Echter is wat je zegt helemaal juist; de vraag is of het veel gebruikt gaat worden.

En daarin zit de gok. Maar zie het als volgt: indien de markt blijft groeien (iets wat we allemaal wel geloven anders zaten we hier niet) is dit een mogelijkheid voor relatief vermogende mensen om zonder toeters en bellen crypto in te stappen. Zie jij al een miljonair zitten achter zijn laptopje te daytraden? Deze vorm van handelen is totaal niet aantrekkelijk voor dat soort mensen. Die willen gewoon vermogen uitbesteden om te zien groeien. En dat is wat Genisis Vision aanbied.

Persoonlijk zie ik daar wel toekomst in.

Verwijderd

Ik ben daar eens mee bezig geweest met dat lijnen trekken langs de punten
Conclusie, je kan ze alle kanten op lijnen die je wil
En als er dan per ongeluk eentje uit komt kun je zeggen,zie je wel!!
MIjn mening is dat ta staat voor totale onzin
Maar dat is de mijne, een ander mag anders denken

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:14:
Ik ben daar eens mee bezig geweest met dat lijnen trekken langs de punten
Conclusie, je kan ze alle kanten op lijnen die je wil
En als er dan per ongeluk eentje uit komt kun je zeggen,zie je wel!!
MIjn mening is dat ta staat voor totale onzin
Maar dat is de mijne, een ander mag anders denken
TA is veel meer dan lijnen trekken alleen ;)
Wat dat lijnen trekken betreft ben ik het grotendeels met je eens B)

Verwijderd

TomTorquay schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:17:
[...]
TA is veel meer dan lijnen trekken alleen ;)
Wat dat lijnen trekken betreft ben ik het grotendeels met je eens B)
Gaat in crypto niet echt op
Waarschijnlijk ergens anders wel

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-12-2025

Malarky

Wils voor wat ieder

Junia schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:21:
[...]

Let wel, de PwC kantoren wereldwijd opereren autonoom van elkaar, op lokale samenwerkingsverbanden na.
PwC Singapore (1 kantoor) en PwC Hongkong (7 kantoren) vallen dan in omvang best wel mee, als je bedenkt dat PwC Nederland 13 kantoren heeft.

Zou willen dat ik in VEN betaald kreeg :*)

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:18:
[...]

Gaat in crypto niet echt op
Waarschijnlijk ergens anders wel
We agree to disagree. En dat is ok :)

• Ton Hasselt
TomTorquay schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:21:
[...]
We agree to disagree. En dat is ok :)
Maar goed dat we allemaal verschillend zijn, anders konden we net zo goed tegen een spiegel praten. 🤡

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-12-2025

The_Worst

Unox

Malarky schreef op zondag 6 mei 2018 @ 23:18:
[...]

Let wel, de PwC kantoren wereldwijd opereren autonoom van elkaar, op lokale samenwerkingsverbanden na.
PwC Singapore (1 kantoor) en PwC Hongkong (7 kantoren) vallen dan in omvang best wel mee, als je bedenkt dat PwC Nederland 13 kantoren heeft.

Zou willen dat ik in VEN betaald kreeg :*)
Yups. Zo werkt PwC Frankrijk weer samen met Request Network. 8)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor iedere TA die omhoog laat zien is er wel een TA die omlaag laat zien. Wat vooral handig is, is om te zien wat de verwachting is en wat de resistance en support levels zijn. Je kan vinden over TA wat je wil, maar wanneer het aankomt op resistance en support zitten ze toch vrijwel altijd enorm goed. Een TA die precies goed aangeeft wat er gaat gebeuren is zeldzaam en valt weg tussen de TA's die het fout hebben. Naar 10 TA's kijken en rekening houden met zowel omhoog als omlaag naar bepaalde levels is erg handig om te timen wannneer te kopen of te verkopen. Zowel bij een TA die denkt dat het omhoog gaat als bij een TA die denkt dat het omlaag gaat is het handig om te kijken wat het beste punt is om te kopen of om te verkopen.

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
Deze opmerking lees ik hier zo vaak. Gasten, TA biedt geen zekerheid, maar legt scenario's bloot. En tussen die scenario's is er altijd wel een waarschijnlijker dan de ander, betekent nog niet dat dat scenario werkelijkheid wordt.

• Midacmm
  • Laatst online: 27-09-2025
BTC TA van Ed.

.

• TomTorquay
Hij is sprakeloos geworden van de aankomende bull run? :+

• AtlAntA
OMG verkopen!!! 11! 7(8)7

• Tominatie
  • Niet online
Ed heeft wel dezelfde visie als ik. Echte broeder

10k komt sowieso morgen.

• Ton Hasselt
Toch weer wat leuke winsten (vermeerderen) behaald vandaag met Linda.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Tominatie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:01:
Ed heeft wel dezelfde visie als ik. Echte broeder

10k komt sowieso morgen.
+500 in 1 dag? Ik hoop met je mee maar ik denk eerder richting 9700 oid?

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:03:
[...]

Nee joh. We gaan ver over de 10k in de komende 24 uur.

Ik ben echt super bullish. MAAR ECHT SUPER SUPER BULLISH

• Ton Hasselt
[...]

En zelfs dan mogen we blij zijn.

• Ton Hasselt
Welterusten allemaal. :w :Z :w

[ Voor 22% gewijzigd door Ton Hasselt op 07-05-2018 00:15 ]

• AtlAntA
[...]

Zonet 80 dollars in 2 minuten dus het zou me niks verbazen. :)

• Tominatie
  • Niet online
Nu ik de laatste weken weer heel veel bezig ben met crypto ga ik vanaf morgen weer even afkicken. Nu ik toch vastzit aan GVT valt er toch weinig te doen. Koersen checken en dergelijke moet ik weer veel minder gaan doen. Hebben jullie ook periodes dat je een tijd heel weinig bezig bent met je cryptomuntjes om er daarna weer constant mee bezig te zijn? Bij mij gaat dat iedergeval in flows: heb echt 2 maanden gehad dat ik niks meer deed behalve holden en amper de koersen bekeek maar nu ben ik weer constant in de weer.

Minder op tweakers zitten hoort daar ook bij, maar dat vind ik wel erg moeilijk hoor :S

• Midacmm
  • Laatst online: 27-09-2025
Tominatie schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:23:
Nu ik de laatste weken weer heel veel bezig ben met crypto ga ik vanaf morgen weer even afkicken. Nu ik toch vastzit aan GVT valt er toch weinig te doen. Koersen checken en dergelijke moet ik weer veel minder gaan doen. Hebben jullie ook periodes dat je een tijd heel weinig bezig bent met je cryptomuntjes om er daarna weer constant mee bezig te zijn? Bij mij gaat dat iedergeval in flows: heb echt 2 maanden gehad dat ik niks meer deed behalve holden en amper de koersen bekeek maar nu ben ik weer constant in de weer.

Minder op tweakers zitten hoort daar ook bij, maar dat vind ik wel erg moeilijk hoor :S
Even accumuleren. NP man!

• Tominatie
  • Niet online
Midacmm schreef op maandag 7 mei 2018 @ 00:27:
[...]

Even accumuleren. NP man!
Denk dat het woord "accumuleren" @Verwijderd mentaal teveel gaat worden, die krijgt denk een burn-out binnenkort. :+

Verwijderd

Klopt, afgelopen februari ben ik er echt bar weinig mee bezig geweest. Ik moet zelf ook wat gaan minderen. Heb nog wat mooie klussen liggen in en om het huis die ik even op ga pakken. En tevens wat leuke dingen in de planning betreffende andere hobby's, waar ook wat tijd in zal gaan zitten.

Moet zeggen dat crypto wel een verslavende hobby is en als je er eenmaal dagelijks mee bezig bent is het al snel vrij saai zonder. Vooral de mooie dagen met veel stijging geven toch een kick. Vooral als je succesvol wat trades zet.

En natuurlijk post en hang ik veel te veel binnen dit topic :')

Het is altijd kiezen of delen. Maar gezellig topic altijd en heb hier ook tips weg waar ik zelf enorm blij mee ben.

• Bmfd
Kain_niaK schreef op zondag 6 mei 2018 @ 03:48:
Ik ga Roger Ver (Bitcoin.com) video interviewen met vragen van tweakers.

https://www.reddit.com/r/...ou_for_the_dutch/dyighnn/

Dus post hier je vragen over Bitcoin Cash en Bitcoin en crypto en dan vertaal ik de vragen naar het engels en zal ik deze vragen naar Roger Ver sturen.

En ga ik hem video interviewen. Deze video zal ik voorzien van Nederlandse ondertitels en dan hier plaatsen.

Plaats je vragen onder deze tweakblog post --> Kain_niaK en de output van zijn kop: Ik ga Roger Ver (Bitcoin.com) video inte...
Tof dat je dit doet en ook tof dat hij hier voor openstaat, ook al ben ik het vaak absoluut oneens met deze man.

Ik heb m'n vragen in ieder geval gesteld, succes met je interview. :)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

't Was mij nog geen week gelukt om weg te blijven, maar op dat moment had ik het blijkbaar ff nodig om gas terug te nemen / een poging te doen. Terwijl ik simpel hodl ipv actief daytrade heeft het m'n focus meer dan ik weet dat goed voor me is. Dit topic is ook mieters interessant, soms off- nog meer als ontopic. Hoe een roedel bijvoorbeeld een A87 verbaal verscheurd en opvreet is an sich interessant. Voor mij een sport om af en toe géén mening te hebben over hoe mensen hier met elkaar omgaan, doe er zelf soms aan wél mee. Een herenakkoord als "Laten we het er dan op houden dat we het oneens zijn" lees ik soms, maar graag. Gebeurt ook regelmatig dat ik ff m'n toestel check en vriend of collega vraagt waarom ik moet lachen. 'k Weet niet zo goed welk punt ik wil maken, maar ik denk bij mezelf ook iets van een verslaving te herkennen en kan me indenken dat je / ik / men af en toe even moet afkicken. Dus respect voor wat je ook doet.

[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 07-05-2018 02:03 ]

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• Tominatie
  • Niet online
@Chris.nl Voor mij is het een standaard geworden: ik heb als ik op de computer zit ALTIJD dit forum open (en zo niet op de computer, open ik het forum in het lekkere zonnetje op me mobiel wel). Daarnaast heb ik ALTIJD de bitcoin bitfinex koers open. Ik merk oprecht dat m'n verslaving groter begint te worden, ik merk nu ook dat ik toch even die GVT koers wil bekijken - maar ik hou me er vanaf.

Dit alles geeft me wel een seintje van: ey kerel, doe het ff wat minder.. Het is inderdaad echt een leuk forum dit, met leuke mensen en de berichten die worden gedeeld zijn toch vaker van niveau dan men veronderstelt. Slowchat vind ik het allerminst. Iedergeval ga ik proberen me ervan te weerhouden koersen constant te openen. Ik ga proberen vanaf morgen (max. 2 keer te kijken naar de bitcoin en gvt koers).

Het tweakers forum blijf ik sowieso in de gaten houden, want dat zie ik niet als een verslaving. Het is gewoon een leuke hobby. We zijn eigenlijk met zijn alle (crypto)vrienden geworden *; #cute

[ Voor 10% gewijzigd door Tominatie op 07-05-2018 00:58 ]

• Chris.nl
  • Niet online
@Tominatie ik heb m'n vorige post inmiddels al zo'n 2x aangepast om het hobbymatige ervan te omschrijven (hoezo verslaving). Suc7 en tot kijk!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12-2025

Als iemand die vrij verslavingsgevoelig is, zat ik op mijn hoogtepunt rond januari wat betreft bijna ongezond veel ermee bezig zijn. Van alles op de hoogte willen zijn, wekkers zetten, alarmen voor crypto-targets blahblah, wakker blijven tot diep in de nacht etc. Die race to the bottom kwam dus eigenlijk wel goed uit, heb toen alles stopgezet en sindsdien weet ik me keurig in te houden en doe ik amper iets met crypto behalve dit topic en Twitter checken.

Goed dat je er bewust van bent, dat is al het halve werk. d:)b

• AtlAntA
@Tominatie als je dit topic blijft bijhouden dan hoef je geen koers meer te checken toch? Welke shitcoin ook een scheet laat en het staat hier meteen. En als de btc omhoog gaat dan vind iedereen het een topmunt en als ie zakt dan wil men minder markt dominantie en andere pairs. Lol het enige wat niet te voorspellen is, is de koers. De reacties er op wel. Dus een beetje dit topic in de gaten zou voldoende moeten zijn toch?

Dat gezegd hebbende, soms kijk ik hier eens een halve dag niet en dan komt dat welbekende groene balkje onder de laatste post en dan is het echt geen uitzondering dat daar getal met 3 cijfers die soms zelfs met een 2 begint.

Als het als een verslaving aan begint te voelen dan is wat afstand nemen inderdaad geen gek idee. Want laten we eerlijk zijn, dit is gewoon gokken op een ingewikkelde manier.

Verwijderd

Is dit het einde van het topic? Is de cryptocurrency slowchat bubble gebarsten? Zal Tominatie zijn iPhone winnen? Gaat Chris.nl zijn balkon project ooit afmaken?

Je ziet het na de zomer in het nieuwe seizoen van crypto tijden slowchat tijden.

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 02:14:
Is dit het einde van het topic? Is de cryptocurrency slowchat bubble gebarsten? Zal Tominatie zijn iPhone winnen? Gaat Chris.nl zijn balkon project ooit afmaken?

Je ziet het na de zomer in het nieuwe seizoen van crypto tijden slowchat tijden.
Als ik een collega van je was zou ik de noodstop van je heftruck stiekem afplakken met tape, en toekijken.

Ontopic: btc $9.665,85

• TomTorquay
En opnieuw sub-9600 as we speak. Had gedacht dat ie ging doorschieten naar 9800. Maar niet dus. Gaat best hard naar beneden momenteel. Bijna tijd om te gaan slapen, ben benieuwd wat de dag van morgen brengt in cryptoland!

Afbeeldingslocatie: https://yt3.ggpht.com/a-/AJLlDp1pqPH9_gvQnyGUIjkGjENtVAYqU57DDgHL8Q=s900-mo-c-c0xffffffff-rj-k-no

• TomTorquay
Wow, dit gaat wel als een baksteen naar beneden nu. Nog even wachten met slapen precies. $9400 opnieuw in zicht...

Edit: ja jongens, pittig hoor. Dieptepunt lag nu even boven $9300. Ben ondertussen voor 75% terug ingestapt, de rest hou ik achter de hand voor tussen 9100 en 9200...

[ Voor 42% gewijzigd door TomTorquay op 07-05-2018 03:26 ]

Pagina: 1 ... 157 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!