Hij haalt z'n vijlen al tevoorschijn.
Ik investeer nog liever in ouwe kranten dan in zulke troep.
Met nog vier minuten op de teller lijkt het te zullen gaan tussen volgende heren:
Elixyr 9.480,56
Davidovic123 9.485,00
Daacuso 9.488,96
PaulJP78 9.489,50
paradoXical 9.521,00
michelwuyts 9.531,00
jappiejaap 9.678,87
Tominatie 9.800,00
Elixyr 9.480,56
Davidovic123 9.485,00
Daacuso 9.488,96
PaulJP78 9.489,50
paradoXical 9.521,00
michelwuyts 9.531,00
jappiejaap 9.678,87
Tominatie 9.800,00
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Go @VerwijderdTomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:57:
Met nog vier minuten op de teller lijkt het te zullen gaan tussen volgende heren:
Elixyr 9.480,56
Davidovic123 9.485,00
Daacuso 9.488,96
PaulJP78 9.489,50
paradoXical 9.521,00
michelwuyts 9.531,00
jappiejaap 9.678,87
Tominatie 9.800,00
Volgens mijn gevoel heeft een mod ingegrepen.tias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:53:
[...]
Noem ARK gewoon een shitcoin , moet je kijken hoe snel die weer terug is.
Ik gok op jappiejaap.TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:57:
Elixyr 9.480,56
Davidovic123 9.485,00
Daacuso 9.488,96
PaulJP78 9.489,50
paradoXical 9.521,00
michelwuyts 9.531,00
jappiejaap 9.678,87
Tominatie 9.800,00
Die @jappiejaap is echt een legend. Hij zit er gewoon zo dichtbij, ik gooide mijn voorspelling puur als grapje, maar hij is bloedserieus. Knap hoor, geweldige TA'er!
Mooi precedent voor andere hier ... je mag je rustig 3 maanden misdragen voordat je een waarschuwing krijgt. Straf beleid ... ze zullen trots zijn bij de directie van Tweakers.RaptorXS schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:58:
[...]
Volgens mijn gevoel heeft een mod ingegrepen.
Oh dat zou heel goed kunnen trouwens, m'n reactie vanmiddag was ook al aangepast. De mods waren aan het huntenRaptorXS schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:58:
[...]
Volgens mijn gevoel heeft een mod ingegrepen.
En... de oververdiende winnaar is... Jappiejaap!
Met z'n 9.678,87 zat ie minder dan negen dollar naast het uiteindelijke resultaat. Klasse man!
Met z'n 9.678,87 zat ie minder dan negen dollar naast het uiteindelijke resultaat. Klasse man!
Feli Jappiejaap
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
hij had al een waarschuwing gehad toch, begreep ik ooit.Turbo-Puppy schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:59:
[...]
Mooi precedent voor andere hier ... je mag je rustig 3 maanden misdragen voordat je een waarschuwing krijgt. Straf beleid ... ze zullen trots zijn bij de directie van Tweakers.
Als mod elders krijg je daarna een permaban, maar de capabele mods kunnen het wel aan hier
Donders Jaapio alweer, je mag Chrisnl op je blote knietjes bedanken.
ICX is een prima cointje die het motto 'hardlopers zijn doodlopers' op het lijf getatoeëerd heeft. Eén ding is zeker, eens per X weken matcht hij de $ waarde van VEN, keer op keer. Soms betekend het dat VEN in een dipje zit, soms dat ICX even de weg kwijt is en naar boven schiet.Midacmm schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:41:
Ik maar denken dat ik het na 5 maandjes in de smiezen heb...
Die ICX blijft me toch elke keer voor de gek houden.
Gelukkig ben ik zelf ook redelijk tegendraads
Nu is wel een leuk momentje om ICX te kopen. Loopt wat achter op VEN en heeft al een tijdje geen grove bump meer gehad. Als een baksteen zakken doet ie sws nooit.
* Ypuh realiseert zich dat shillen besmettelijk is.
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 03-05-2018 22:04 ]
[ Voor 12% gewijzigd door jappiejaap op 03-05-2018 22:05 ]
@jappiejaap @Chris.nl Jullie regelen onderling het verschuiven van het prijzengeld ter waarde van 38+ NLG? Nogmaals gefeliciteerd!
Jappiejaap was dus de eerste outlier. Slechts twee deelnemers waren meer bullish gestemd. Sterk!
Jappiejaap was dus de eerste outlier. Slechts twee deelnemers waren meer bullish gestemd. Sterk!
Ik vond mezelf al redelijk bullish, denk maak het niet te gek
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
3538 gulden geloof ikjappiejaap schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:04:
wat heb ik gewonnen hoor ik dat goed kan ik met pensioen ?
En dankjulliewel.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik zei dat ik mezelf als doel gesteld had om een whale te worden he.... moet eerst nog gebeuren
Maar als iemand anders 'm over de 10 heen wil duwen dan profiteer ik graag even mee
Dan heb ik die even gemist kennelijk.RaptorXS schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:02:
[...]
hij had al een waarschuwing gehad toch, begreep ik ooit.
Als mod elders krijg je daarna een permaban, maar de capabele mods kunnen het wel aan hier
De reden dat ik mijn frustraties hierover uit is dat ik, en waarvan ik weet nog tenminste 1 deelnemer hier nagenoeg eindeloos berichten gerapporteerd hebben waar meerdere keren een een zeer gebagatelliseerd antwoord op terug kwam. Klaarblijkelijk is daar - al dan niet met hulp van anderen daar nu eindelijk iets aan gedaan.
Ik heb verder geen hekel aan hem, en er zal ongetwijfeld een reden voor zijn gedrag zijn, maar zo'n beetje iedere bijdrage raakte kant noch wal, gewoon too much to be true.
Verwijderd
Gefeliciteerd naamgenoot! Een mooie bag NLG, beter dan die shitcoin EUROjappiejaap schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:04:
En dankjulliewel.
@Chris.nl bedankt voor het crowdfunden van deze actie en @TomTorquay bedankt voor de rete strakke organisatie en uitvoering!
Ja, 38 Bitcoin ... Van harte met het winnen van deze Whale Competition.jappiejaap schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:04:
En dankjulliewel.
Zo, TRX bijna onder de 900 SAT, ik ga zo even shoppen. Al hele bag tpay tegen korting ingeslagen, die gaat binnenkort moon! XVG is bijna gratis, TRON ook!
Yummie, helemaal loaded met shitcoins.
Oh ja, ook nog STRAT en PIVX voor het evenwicht.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Wasn't me helaas. Maar misschien maar beter ook, ik zat 300 lager dus hadden we geen dikke run gehad vandaagtias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:03:
Donders Jaapio alweer, je mag Chrisnl op je blote knietjes bedanken.
Vergeet NCASH niet toe te voegen, prachtige shitcoin die met een beetje hype hetzelfde riedeltje gaat doorlopen als Verge, Tron etc.
Vakantiegeld ontvangen ?paradoXical schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:09:
Zo, TRX bijna onder de 900 SAT, ik ga zo even shoppen. Al hele bag tpay tegen korting ingeslagen, die gaat binnenkort moon! XVG is bijna gratis, TRON ook!
Shit, dan moet ik ergens wat BTC vandaan toveren. Aan mijn bag kwaliteitscoins kom ik niet, ik handel voor 60% in stabiele coins en 40% in hypecoins. Ik zal er eens naar kijken als ik mijn zakken weer gevuld heb bij de aankomende pumpsTominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:10:
[...]
Vergeet NCASH niet toe te voegen, prachtige shitcoin die met een beetje hype hetzelfde riedeltje gaat doorlopen als Verge, Tron etc.
Zijn er nog leuke pareltjes recent op Idex gelist of komt er nog een pareltje aan, Heb net weer beetje speelgeld erop gezet, ben anders alleen maar aan t holden.
Had nog 1.7BTC staan, na zo'n pump toch lekker inkopen. Ik verkoop weer zodra ze aantrekken en wacht op de volgende pump. Iets zegt me dat we dat patroon gaan zien komende weken....
Filteren op volume, daling, en inkopen maar!
GDAX begint bullish trekjes te vertonen .... relatief laag volume en een buywall die continu matched. Vanaf 23:00 weer een sprint?
Doe nou niet! Ik sta net in de winkel aan alle aanbiedingen te kijkenTurbo-Puppy schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:15:
GDAX begint bullish trekjes te vertonen .... relatief laag volume en een buywall die continu matched. Vanaf 23:00 weer een sprint?
Wie was hier van de week zo aELF aan het promoten? Heb em nu een dag of 3 op m'n watchlist staan en die sindsdien is het een stabiele neerwaartse lijn. Blij dat ik er niets van gekocht heb.
Ik heb je een privébericht gestuurd... Daar verder voor het innen van je prijs.jappiejaap schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:04:
En dankjulliewel.
ps het gaat om 35,38 NLG ter waarde van 3euro 34cent, maar je weet maar nooit wat dit waard is in 2025
Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1
ZEBItias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:13:
Zijn er nog leuke pareltjes recent op Idex gelist of komt er nog een pareltje aan, Heb net weer beetje speelgeld erop gezet, ben anders alleen maar aan t holden.
Holochain
http://www.avfoto.nl
Ok ik ga kopen, ga niet eens kijken wat het is
Heel goed, supply komt net boven de 16 miljoen te liggen van het muntje dus dat is 'niks'. Doe maar goed sparen.
Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen, technisch lijkt het te draaien maar aangezien het een one man show is en ik ook andere dingen te doen heb moet eea nog even goed getest worden.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Van horen zeggen heb ik begrepen dat GET wel wat is..tias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:13:
Ga er van uit dat ZEBI en HOLO snel gaan moonen kan ik weer meer GET kopen.Danny.G schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:27:
[...]
Van horen zeggen heb ik begrepen dat GET wel wat is..
Even wachten maar
Maintenance in Progress
IDEX is down for maintenance. It has been down for 49m2.097771s and it should be back soon.
[ Voor 23% gewijzigd door tias86 op 03-05-2018 22:31 ]
Opvallend eerder het bericht vandaag van Bitcoin miljonair Marc van der Chijs dat de Bitcoin naar de 100.000 gaat de komende maanden.
Nu het bericht dat Goldman Sachs de prijs verder laat stijgen.
Chris noemde ook al dat institutionele beleggers gaan instappen.
Het grote geld dus.
https://www.telegraaf.nl/...t-bitcoin-dicht-naar-9500
Het grote geld dus.
[ Voor 1% gewijzigd door HoppyF op 03-05-2018 22:56 . Reden: Typo ]
Je moet het zelf weten, maar Holo trade nu voor X9 in USD-value ten opzichte van de ICO-prijs van een week geleden.tias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:29:
[...]
Ga er van uit dat ZEBI en HOLO snel gaan moonen kan ik weer meer GET kopen.
Even wachten maar![]()
Maintenance in Progress
IDEX is down for maintenance. It has been down for 49m2.097771s and it should be back soon.
Hmm goed punt,Bmfd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:36:
[...]
Je moet het zelf weten, maar Holo trade nu voor X9 in USD-value ten opzichte van de ICO-prijs van een week geleden.
Koop ik toch maar weer gewoon GET.
Als iedereen denkt dat Bitcoin naar 100 000 USD gaat dan gaat Bitcoin naar 100 000 USD. Maar deze kerel vergeet totaal dat je Bitcoin ook kunt shorten. Bitfinex/Tether hun poolse bank is een tijdtje terug door europol en de poolse politie geraid en ze hebben iets van 400 miljoen euro in beslag genomen. Of daar geld van Tether/Bitfinex by zat weet ik niet.HoppyF schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:36:
Opvallend eerder het bericht vandaag van Bitcoin miljonair Chris van der Chijn dat de Bitcoin naar de 100.000 gaat de komende maanden.
Het grote geld dus.
Maar er zijn 2 miljard tethers in omloop en als het vertrouwen daarin ooit weg gaat dan gaat de prijs van alle crypto keihard naar beneden.
[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 03-05-2018 22:58 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik denk niet zo zeer dat ze in BTC gaan stappen maar dat bedrijven als Coinbase de prijs flink hebben gedrukt afgelopen maanden om hun contracten te kunnen verkopen. Dat is 1 van de nieuwe verdienmodellen van hun, en andere hadden deze al of zullen volgen. Zodra deze van de hand zijn en de prijs wordt losgelaten konden we best eens gekke dingen gaan zien.HoppyF schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:36:
Opvallend eerder het bericht vandaag van Bitcoin miljonair Chris van der Chijn dat de Bitcoin naar de 100.000 gaat de komende maanden.
Het grote geld dus.
Ik denk dat BTC, LTC en ETH hier eveneens het meeste van zullen profiteren. Heb vrij recent een lange uitleg van op youtube zitten kijken, meestal veel gebakken lucht, maar dit was zowaar interessant en geloofwaardig. (zoek hem even op) Charlie Lee heeft trouwens ook een podcast van februari ergens staan waarin dit al genoemd is.
Ik heb aELF wel eens ter sprake gebracht, maar direct ook het enthousiasme getemperd omdat z'n sell-the-news-spike al op de terugweg bleek.Ypuh schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:19:
Wie was hier van de week zo aELF aan het promoten? Heb em nu een dag of 3 op m'n watchlist staan en die sindsdien is het een stabiele neerwaartse lijn. Blij dat ik er niets van gekocht heb.
Over BTC: vraag me af tot hoever we potentieel terugzakken. $9400? Lager?
Inderdaad interessant bericht! Op het youtube-kanaal van Bitcoin Magazine, hoorde ik al soortgelijke berichten, dat institutionele beleggers in gaan stappen dus....HoppyF schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:36:
Het grote geld dus.
Het is trouwens Bitcoin miljonair Marc van der chijs, niet Chris van der chijn 😉.
[ Voor 35% gewijzigd door getfirefoxnow op 03-05-2018 22:44 ]
Effe wachten op de Aziaten, spannend.TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:43:
[...]
Ik heb aELF wel eens ter sprake gebracht, maar direct ook het enthousiasme getemperd omdat z'n sell-the-news-spike al op de terugweg bleek.
Nope. 9500 is de nieuwe ondoordringbare bodem. Dat is zo omdat ik het net zeg. Self fulfilling prophecy ftw!TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:43:
[...]
Ik heb aELF wel eens ter sprake gebracht, maar direct ook het enthousiasme getemperd omdat z'n sell-the-news-spike al op de terugweg bleek.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Haha, als je wat meer wilt diversifiëren zijn Origin Trail en SophiaTx ook nog wel goede opties naar mijn mening, maar die zijn beide al wat langer gelist en ik zie ze eerder als long term hold, dus niet voor een quick gain.tias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:40:
[...]
Hmm goed punt,
Koop ik toch maar weer gewoon GET.
GET is ook nog altijd een prima keuze.
Wie regelt de volgende tweakers giveaway?
@bmfd niet perse diversifieren, gewoon een beetje handelen. Wacht wel evn tot er weer wat nieuws gelist word met quick moon potentie.
@bmfd niet perse diversifieren, gewoon een beetje handelen. Wacht wel evn tot er weer wat nieuws gelist word met quick moon potentie.
[ Voor 62% gewijzigd door tias86 op 03-05-2018 22:56 ]
tias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:54:
Nou ... Litecoin gaat er even voor zitten hoor, laat maar eens zien.
Binance, Okex en GDAX zien er goed uit.
Sorry, domme fout van mij met zijn naam!getfirefoxnow schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:43:
[...]
Inderdaad interessant bericht! Op het youtube-kanaal van Bitcoin Magazine, hoorde ik al soortgelijke berichten, dat institutionele beleggers in gaan stappen dus....
Het is trouwens Bitcoin miljonair Marc van der chijs, niet Chris van der chijn 😉.
Als BTC deze zomer op €100.000 staat volgens een bericht eerder vandaag, hoe hoog staat LTC dan wel niet?Turbo-Puppy schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:57:
Nou ... Litecoin gaat er even voor zitten hoor, laat maar eens zien.![]()
[ Voor 5% gewijzigd door ggj87 op 03-05-2018 22:59 ]
Ik heb toevallig net de BPT naar unflanked gestuurd. Dussss
Moet ik alweer iets organiseren hmmm Ga er even over nadenken.
Was maar een grapje hoor... Je mag best een ander voor laten gaan... Vaak genoeg gelezen dat anderen ook iets bla blatias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:59:
Ik heb toevallig net de BPT naar unflanked gestuurd. Dussss
Bij €1000 gaan er wel opeens deuren open die normaal gesloten zouden blijven ... laat maar komen.ggj87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:58:
[...]
Als BTC deze zomer op €100.000 staat, hoe hoog staat LTC dan wel niet?
Even domme vraag mss. Waarom is ‘iedereen’ zo blij met bv een btc verhoging van 9200 naar 9400? Dit is toch maar 2%? Ik was veel blijer toen mijn ETH van 500 naar 550 ging (10%)
Ik snap dat btc leidend is voor veel coins.
Is dit puur voor hodl strategie met oog dat hij weer 15k oid wordt?
Leuk joh beetje fomo kwekenHoppyF schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:36:
Opvallend eerder het bericht vandaag van Bitcoin miljonair Marc van der Chijs dat de Bitcoin naar de 100.000 gaat de komende maanden.
Het grote geld dus.
Rapapa...
Wanneer gaat Tweakers.net nu eens eindelijk crypto ondersteunen zodat we op tweakers ook de nieuwe tech kunnen gaan gebruiken. Ik vraag er al jarer om, maar niemand heeft interesse.tias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:54:
Het is allemaal speculatie en niemand die het echt wil gebruiken of interesse heeft om het te gebruiken.
Bitcoin tips op Tweakers!
Kun je eigenlijk een tweakers.net abo kopen en betalen met crypto? Zelfs dat kan volgens mijn niet eens. En maar posts maken over blockchain technology maar T.net doet er zelf helemaal NIKS mee
Gemiste kans als je het mij vraagt. Ik heb geen credit kaart en vroeger kocht ik altijd een tweakers abo maar nu woon in het buitenland.
Als ik met Ethereum of dogecoin of monero of Bitcoin-BCH of Bitcoin-BTC een tweaker abo zou kunnen kopen zou ik de eerste klant van hun zijn. Meteen, onmiddellijk.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Vrij lullig gezegd, no one cares about ETH ... veel minder pairs, en vaak minder interessant om op te traden, daarbij niet leidend in wat er in de markt gebeurt. BTC is door zijn vele pairs en dominantie DÉ graadmeter.TweakerVincent schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:01:
Even domme vraag mss. Waarom is ‘iedereen’ zo blij met bv een btc verhoging van 9200 naar 9400? Dit is toch maar 2%? Ik was veel blijer toen mijn ETH van 500 naar 550 ging (10%)
Dat is de zeer korte uitleg.
Ok dus het gaat puur als graadmeterTurbo-Puppy schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:03:
[...]
Vrij lullig gezegd, no one cares about ETH ... veel minder pairs, en vaak minder interessant om op te traden, daarbij niet leidend in wat er in de markt gebeurt. BTC is door zijn vele pairs en dominantie DÉ graadmeter.
Dat is de zeer korte uitleg.
Misschien zakt LTC dan juist wel... Door alle updates die bij BTC plaatsvinden en dan denk ik bijvoorbeeld aan Lightning Network, zal LTC op termijn misschien minder relevant worden... Ik hoop het niet want ik heb vorig jaar nog LTC gekocht, veel te duur ook nog 😩ggj87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:58:
[...]
Als BTC deze zomer op €100.000 staat volgens een bericht eerder vandaag, hoe hoog staat LTC dan wel niet?
[ Voor 45% gewijzigd door getfirefoxnow op 03-05-2018 23:05 ]
En dan wel een giveaway op de goede manier... Iets van 5000ETH of zo, zou niet misstaan. Dan creëren we hier gewoon een nieuwe whale.tias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:54:
Wie durft? Of eerder, wie heeft het toevallig liggen?
Wie vult mijn lijstje verder aan met belangrijke momenten voor de komende maand(en)?
18/05 RLC iExec - Release v2
31/05 TRX Tron - Mainnet Launch
31/05 NEM XEM - Release v2
31/05 WTC Waltonchain - Release WTC iOS Wallet
31/05 NULS - Wallet Release
31/05 DRGN Dragonchain - Heroku add-ons
01/06 SYS Syscoin - Airdrop
07/06 STORM - Airdrop
07/06 BTS Bitshares - Hardfork
12/06 BCN Bytecoin - Hardfork
21/06 DGB Digibyte - Hardfork
30/06 VEN VeChain - Mainnet Launch
30/06 STRAT Stratis - Mainnet Beta + Wallet Release
30/06 XVG Verge - Launch Social Network
30/06 WABI - Launch Masternodes
* een datum op de laatste dag van de maand moet worden gelezen als "dit gebeurt ten laatste op het eind van deze maand" en kan dus ook vroeger gebeuren
07/06 STORM - Airdrop
* een datum op de laatste dag van de maand moet worden gelezen als "dit gebeurt ten laatste op het eind van deze maand" en kan dus ook vroeger gebeuren
De BTC dominatie is wel flink omlaag sinds de laatste dip. Vraag me dus wel af of deze dominance nog gaat terug komen. Er is de laatste weken meer fiat in altcoins dan bitcoin gestopt.
feitelijk ..ja op exchanges wordt alles gewogen in sats ... (BTC) dat is 1, maar het grote geld komt binnen op BTC, dat is de voordeur naar cryptoland, aan het volume en dominantie kun je een beetje aanvoelen welke kant het op gaat. Feit is .. gaat BTC goed, dan gaat alles goed, of zal volgen. Dat is bij ETH niet het geval, vrij specifiek ETH niet omdat die in staat is redelijk een eigen koers te varen.
Ben hier zelf eerlijk gezegd niet zo bang voor, in essentie wil/zal/moet (vul zelf wat in) LTC een betaal bridge worden in de toekomst waar BTC heel andere doeleinden bedient.getfirefoxnow schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:04:
[...]
Misschien zakt LTC dan juist wel... Door alle updates die bij BTC plaatsvinden en dan denk ik bijvoorbeeld aan Lightning Network, zal LTC op termijn misschien minder relevant worden... Ik hoop het niet want ik heb vorig jaar nog LTC gekocht, veel te duur ook nog 😩
[ Voor 33% gewijzigd door Turbo-Puppy op 03-05-2018 23:10 ]
Je heb t helemaal gelijk, eigenlijk een slechte zaak. Het is de tech website van Nederland, maar crypto integreren is te moeilijkKain_niaK schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:02:
[...]
Wanneer gaat Tweakers.net nu eens eindelijk crypto ondersteunen zodat we op tweakers ook de nieuwe tech kunnen gaan gebruiken. Ik vraag er al jarer om, maar niemand heeft interesse.
Het is allemaal speculatie en niemand die het echt wil gebruiken of interesse heeft om het te gebruiken.
Kun je eigenlijk een tweakers.net abo kopen en betalen met crypto? Zelfs dat kan volgens mijn niet eens. En maar posts maken over blockchain technology maar T.net doet er zelf helemaal NIKS mee
Gemiste kans als je het mij vraagt. Ik heb geen credit kaart en vroeger kocht ik altijd een tweakers abo maar nu woon in het buitenland.
Als ik met Ethereum of dogecoin of monero of Bitcoin-BCH of Bitcoin-BTC een tweaker abo zou kunnen kopen zou ik de eerste klant van hun zijn. Meteen, onmiddellijk.
Ik las vandaag nog een topic uit 2014 terug waarin werd aangegeven dat het toevoegen van BTC als betaalmiddel een hoge prioriteit had, dus ze hebben er blijkbaar wel aan gedacht, maar gecanceld.Kain_niaK schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:02:
[...]
Wanneer gaat Tweakers.net nu eens eindelijk crypto ondersteunen zodat we op tweakers ook de nieuwe tech kunnen gaan gebruiken. Ik vraag er al jarer om, maar niemand heeft interesse.
zeef in "Overhaul V&A invoerpagina"
Edit: my bad, gaat enkel om V&A. Alsnog jammer dat het niet is doorgevoerd.
Kunnen we niet gewoon met z'n allen de Persgroep.nl opkopen en Tweaker.net zodoende de crypto induwen? Elke week een airdropje op de Frontpage, met Verge betalen om 'speciale' reclame's te zien, met VEN betalen om de ban van onze lievelingstroll op te heffen, en dat soort flauwekul...tias86 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:07:
[...]
Je heb t helemaal gelijk, eigenlijk een slechte zaak. Het is de tech website van Nederland, maar crypto integreren is te moeilijk
[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 03-05-2018 23:13 ]
Nog wel... Echter Er wordt hard gewerkt aan BTC... Het valt niet uit te sluiten dat BTC straks ook als betaalmiddel geschikt is...Turbo-Puppy schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:06:
Ben hier zelf eerlijk gezegd niet zo bang voor, in essentie wil/zal/moet (vul zelf wat in) LTC een betaal bridge worden in de toekomst waar BTC heel andere doeleinden bedient.
Waarom betalen voor Tweakers? Lijkt me een andere discussie.Kain_niaK schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:02:
[...]
Betaal wel met btc voor de vpn hier
Interessant artikel.

Op OKEX worden ondertussen beste partijen BTC ingeruild voor LTC ... opvallend.

Op OKEX worden ondertussen beste partijen BTC ingeruild voor LTC ... opvallend.
[ Voor 29% gewijzigd door Turbo-Puppy op 03-05-2018 23:25 ]
coincall.io geeft nu een waarschuwing bij coins die zij als shitcoin/scam beschouwen.
Hey, ik zit dit allemaal in 3 seconden in elkaar te flansen heh ...Danny.G schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:25:
[...]
Ik denk dat A87 de auteur is. Zo kijkende naar de zinsopbouw, spelling en grammatica.
A87 heeft uren de tijd voor een reactie en dan komt er nog niets zinnigs uit.
Kunnen we niet met een paar mensen zoiets gaan maken, en dan samen aanvullen (plus je verwachting erbij). En dan ook kijken of mensen daadwerkelijk de voorspellingen waarmaken. Dit is een hele hele simpele opzet, maar je snapt waar ik naar toe wil:TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:06:
Wie vult mijn lijstje verder aan met belangrijke momenten voor de komende maand(en)?
07/06 STORM - Airdrop
https://docs.google.com/s...pf1uVHyoDGmIExInc/pubhtml
GDAX volume op bijna alle pairs valt opeens helemaal stil ...
-edit-- BTC/USD nu een wall van minder dan 10BTC 5 BTC both ways.
-edit-- BTC/USD nu een wall van minder dan 10BTC 5 BTC both ways.
[ Voor 61% gewijzigd door Turbo-Puppy op 03-05-2018 23:41 ]
Kijk eens op Bitfinex en GDAX ... volgens mij zitten we even vast.Danny.G schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:38:
Die 10k zie ik vannacht ook nog wel gebeuren eerlijk gezegd. Zal leuk wakker worden zijn.
LTC/USD komt nu weer op gang op GDAX in positieve zin.
[ Voor 10% gewijzigd door Turbo-Puppy op 03-05-2018 23:43 ]
Verwijderd
Een vijde deel lees ik vaak.ggj87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:58:
[...]
Als BTC deze zomer op €100.000 staat volgens een bericht eerder vandaag, hoe hoog staat LTC dan wel niet?
Het is verder al uitgelegd maar dat maakt eth nog niet minder interessant. Sterker nog, heb een mooie stijging van 450 naar 570 (ruim 20%) mee kunnen pakken met een klein aantal. Het lastige is dus idd wel dat eth een eigen koers vaart en je dus niet zomaar in kunt stappen afgaande op de rest van de markt. Het is zo je wil wat meer 'gokken' maar als hij gaat dan levert dat ook leuk op.TweakerVincent schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:01:
Ik ben wat meer naar eth gaan kijken omdat ltc zo rock steady is, met wat grotere aantallen was hier in het verleden leuk mee te verdienen maar nu is het dubbeltjes per coin werk waar eth soms ineens wel (tientallen) euro's doorschiet.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Gaat vandaag de wintertijd soms in voor het verre oosten? Gebeurt niets ...
[ Voor 3% gewijzigd door Turbo-Puppy op 03-05-2018 23:50 ]
Er wordt ff wat extra brandstof in de raket geplaatst. Lange reis gaat het worden.Turbo-Puppy schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:50:
Zitten we nu eigenlijk niet aan dezelfde percentages + als afgelopen half december? Als ik in mijn delta app kijk zie ik toch grote gelijkenissen
Verwijderd
Als Charlie Lee nou even gaat moonen voor zijn webcam misschien dat er dan wat met de koers van ltc gebeurt.Turbo-Puppy schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:50:
Als ik naar mijn pf kijk niet.hazecase schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:53:
Zitten we nu eigenlijk niet aan dezelfde percentages + als afgelopen half december? Als ik in mijn delta app kijk zie ik toch grote gelijkenissen
Yep, vrijwel hetzelfde nu. Behalve het USD bedrag..hazecase schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:53:
Sorry, meest logische verklaring inderdaad.Danny.G schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:51:
[...]
Er wordt ff wat extra brandstof in de raket geplaatst. Lange reis gaat het worden.
Verwijderd
nee op sommige alts sta ik nog op 60% verlies, andere 20 a 30% verlies.hazecase schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:53:
maar hier en daar ook alweer iets in het groen
Meeste staan bij mij eindelijk weer in het groen. Op een paar beginnersfouten na (lees HTML en VOISE) deze staan op -80%Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:58:
[...]
nee op sommige alts sta ik nog op 60% verlies, andere 20 a 30% verlies.
maar hier en daar ook alweer iets in het groen
[ Voor 3% gewijzigd door hazecase op 04-05-2018 00:01 ]
Ik ga naar bed, over Linda dromen, welterusten.
[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 04-05-2018 00:03 ]
Doet Linda nog wat of is daar de sjeu wel weer af? Hou die coins eigenlijk niet meer zo bij...
Het Nederlandse REBL blijft ook maar doorgaan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Op het moment niet veel, maar pak toch gemiddeld zo'n 5 à 10% per dag op een deel ervan.Crypts schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:05:
[...]
Doet Linda nog wat of is daar de sjeu wel weer af? Hou die coins eigenlijk niet meer zo bij...
REBL is ook gewoon een interessante coin! Een veelbesproken pareltje hier!Jumpman schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:05:
Het Nederlandse REBL blijft ook maar doorgaan.
Er zijn relaties waarin minder "gepakt" wordt per dag ... lijkt me dus een prima deal.Ton Hasselt schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:08:
[...]
Op het moment niet veel, maar pak toch gemiddeld zo'n 5 à 10% per dag op een deel ervan.
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:10:
[...]
Er zijn relaties waarin minder "gepakt" wordt per dag ... lijkt me dus een prima deal.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!