[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.957 views

Onderwerpen

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
paradoXical schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:33:
[...]

Kunnen we niet met een paar mensen zoiets gaan maken, en dan samen aanvullen (plus je verwachting erbij). En dan ook kijken of mensen daadwerkelijk de voorspellingen waarmaken. Dit is een hele hele simpele opzet, maar je snapt waar ik naar toe wil:

https://docs.google.com/s...pf1uVHyoDGmIExInc/pubhtml
Dit vind ik een zeer goed idee! Jammer genoeg lijkt er weinig animo voor te zijn. Zo veel moeite hoeft het nochtans niet te kosten en iedereen zou zo van elkaar kunnen profiteren. Desnoods zet je er een paswoord op zodat leechers niet mee kunnen gluren.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

TomTorquay schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:11:
[...]
Dit vind ik een zeer goed idee! Jammer genoeg lijkt er weinig animo voor te zijn. Zo veel moeite hoeft het nochtans niet te kosten en iedereen zou zo van elkaar kunnen profiteren. Desnoods zet je er een paswoord op zodat leechers niet mee kunnen gluren.
Idee staat er pas net! Ik wil wel een opzetje maken, en dan geven we gewoon access naar de mensen die willen (edit acces). En leechers zijn welkom toch.... Profiteren is goed :+

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ton Hasselt schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:08:
[...]

Op het moment niet veel, maar pak toch gemiddeld zo'n 5 à 10% per dag op een deel ervan.
Toch lekker, geen idee wat mijn coin gaat doen, als hij ze iets gaat doen. :+

Morgen eerst even motor verder in elkaar sleutelen om een testritje te maken. Je moet wel je aandacht goed blijven verdelen. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
We zitten nog niet in de buurt van het gedrag in eind december/begin januari. Maar, het lijkt nu wel op de periode eind januari tot het moment dat de grote drop er was begin februari. Na dat punt was er een hele tijd weinig mogelijkheid om winst te maken, nu weer wel - maar veel minder dan de periode die ik noemde.

Als ik moet gokken: Er zitten weer meer mensen in, degenen die er eind december/begin januari in zaten zijn er nog niet, maar degenen die begin februari uitgestapt zijn lijken weer voor een deel terug te zijn. In ieder geval is het gedrag van toen weer redelijk terug aan het komen.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

MC ligt weer rond de 450b ...dat zegt eigenlijk alles denk ik. ;)
In verhouding zouden we op 900b nu hoger uitkomen dan met BTC ath toen (op top net geen 1000b)

-edit- 900 .. krijg het woordje "op" niet weg. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Turbo-Puppy op 04-05-2018 00:30 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zijn jullie bekend met koinex exchange? Is die groot genoeg om de listing van een nieuwe coin te moonen?

Anyway, het is in India nu 4u 's nachts. IOST staat als popup op die site qua nieuwe listing. Ik ga slapen, India wordt eerder wakker, ik wordt wakker, alles groen. Goed verhaal lekker kort.

Trusten allen, morgen weer een frisse groene dag, 't is tenminste lente.

[ Voor 59% gewijzigd door Chris.nl op 04-05-2018 00:42 ]

Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:41
Kiek die bitcoin eens gaan! Zo halen we de 10k nog wel voor zonsopgang!
De candles lijken wel een stairway to heaven.

[ Voor 24% gewijzigd door AtlAntA op 04-05-2018 01:08 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:26
Okey, die 10k komt nu wel aardig dichtbij zo. 9820 en rising, dat hadden we eergisteren niet gedacht. 8)

Verwijderd

De japenezen trekken de boel weer leeg ;)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ook maar verkocht ben blij met 10% winst

Weg

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
De verwachte dip is er dus gekomen. Zaal me benieuwen of het hier bij blijft. Wordt morgen interessant ontwaken!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En RDD trekt hem nog maar eens door...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Zo, eens even kijken naar BTC en mijn pf:

BTC <3
LTC <3 <3
Nano <3 <3 <3
Ncash -O-

We zitten nu wel akelig dicht tegen die magische 10k aan, nog 400 dollar. Zouden we die voor het weekeinde halen? Wordt wel heel spannend nu!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ggj87 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 06:35:
Zo, eens even kijken naar BTC en mijn pf:

BTC <3
LTC <3 <3
Nano <3 <3 <3
Ncash -O-

We zitten nu wel akelig dicht tegen die magische 10k aan, nog 400 dollar. Zouden we die voor het weekeinde halen? Wordt wel heel spannend nu!
Er vast wel 1 whale te vinden te vinden die ons dat schopje gaat geven?
Beetje doorbreken naar de 10500/11000 en LTC naar €150 dan wordt het een mooi weekend. :)

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02 18:12

DJT

Mijn alts zijn afgelopen nacht nog een klein stukje verder leeg gelopen. Tot zover sta ik -3,5% sinds 24u.

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:01
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:06:
[...]

Er vast wel 1 whale te vinden te vinden die ons dat schopje gaat geven?
Beetje doorbreken naar de 10500/11000 en LTC naar €150 dan wordt het een mooi weekend. :)
Met of zonder crypto wordt het zowiezo een mooi weekend. Open de 3 daagse weersverwachting maar eens 8)

Met tegen BTC tegen de 11k en een volgende run op mijn PF ga ik mijn 2e doel dit weekend eens even veilig stellen *O*

Refrein is wel weer toepasselijk op deze zonnige, groene morgen:

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:37
Als Litecoin en NEO niet zulke dikke loser coins waren dan stond ik allang dik in de plus.

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 20:06
DJT schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:25:
Mijn alts zijn afgelopen nacht nog een klein stukje verder leeg gelopen. Tot zover sta ik -3,5% sinds 24u.
Heb een groot deel van mijn alts allemaal de deur uit gedaan toen de BTC ging stijgen. Om de verliezen te voorkomen

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ypuh schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:30:
Als Litecoin en NEO niet zulke dikke loser coins waren dan stond ik allang dik in de plus.
Buy low (y)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:44
Dat is makkelijk gezegd tias, maar soms wordt je verrast :(

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Schuey schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:44:
Dat is makkelijk gezegd tias, maar soms wordt je verrast :(
Das waar, maar ik herinner mij een recente post van hem waarin hij NEO kocht voor $86 dollar, hoogste koers sinds 13 maart. Stond een tijdje onder de 50$ zelfs. Dus ja

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:44
Dat zijn goede lessen, dat je af en toe ook even wat moet uitzoomen ja...

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ypuh schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:30:
Je bedoeld eigenlijk te zeggen,

Als Ypuh niet zo hoog was ingestapt, stond je allang dik in de plus :X

:+

• ggj87
tias86 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:48:
[...]

Das waar, maar ik herinner mij een recente post van hem waarin hij NEO kocht voor $86 dollar, hoogste koers sinds 14 maart. Stond een tijdje onder de 50$ zelfs. Dus ja
Dat deed ik toen ook, incl. uitzoomen. Er zat al een hele tijd een dalende lijn in en andere alts schoten omhoog toen. Ik dacht dat ik Neo redelijk laag kocht. Nope.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Goedemorgen. Het weekend staat weer voor de deur dus wat extra fiat naar kraken. (Doe zo'n 100 per week dus niet bijster veel). Wat is het genieten met die kleine coins. Koop je voor 50 euro zo'n 13.000 RDD op 17 april en 3 weken later zit je gewoon op 120. Happy trading allemaal. :)

Verwijderd

Dakillerbean schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:29:
[...]

Met of zonder crypto wordt het zowiezo een mooi weekend. Open de 3 daagse weersverwachting maar eens 8)

Met tegen BTC tegen de 11k en een volgende run op mijn PF ga ik mijn 2e doel dit weekend eens even veilig stellen *O*

Refrein is wel weer toepasselijk op deze zonnige, groene morgen:

[video]
Dit weekend maar eens alle opgespaarde AH moestuintjes in de kweekbak.

Laten we hopen dat crypto net zo snel meegroeit.

Dan kunnen we allemaal oogsten aankomende augustus :)

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
paradoXical schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:33:
[...]

Kunnen we niet met een paar mensen zoiets gaan maken, en dan samen aanvullen (plus je verwachting erbij). En dan ook kijken of mensen daadwerkelijk de voorspellingen waarmaken. Dit is een hele hele simpele opzet, maar je snapt waar ik naar toe wil:

https://docs.google.com/s...pf1uVHyoDGmIExInc/pubhtml
Wat vinden jullie van de signalen van premium groepen zoals cryptowereld? Wat ik zie is dat die spot on zijn. Is het niet een idee om die op dit forum te gaan delen zodat de tweakers onder ons ook mee profiteren?

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik ga een Nederlandstalige video serie beginnen over het practisch gebruik van Bitcoin en andere cryptocurrencie voor andere tweakers. En ga al mijn crypto delen met jullie zodat ook tweakers die zelf geen crypto willen/kunnen kopen met de technologie kunnen gaan spelen.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 08:24:
[...]

Dit weekend maar eens alle opgespaarde AH moestuintjes in de kweekbak.

Laten we hopen dat crypto net zo snel meegroeit.

Dan kunnen we allemaal oogsten aankomende augustus :)
Daarom lijkt het mij vet om een soort excel te gaan delen. Als je een paar actieve mensen hebt kun je mooi kennis bundelen. en daar wordt iedereen dan weet beter van.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-02 11:58
Gisteren eth verkocht toen ie rond de 750 dollar hing. Zit daar gewoon al weer boven. Benieuwd wat deze dag ons brengt.

• ggj87
BTC is wakker :) Let's gooooo

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Attentie!! As we speak wordt een Original Tweakers AirDrop voorbereid voor zondag 6 mei!
Meer info volgt.....

Afbeeldingslocatie: https://4.img-dpreview.com/files/w/E?url=http%3A%2F%2Fwww.cardatabase.net%2Fmodifiedairlinerphotos%2Fphotos%2Fbig%2F00011851.jpg&signature=0u3fIHpJZjLjlIkZrDHbaTwWSN8%3D

Verwijderd

Beaulion schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:01:
Attentie!! As we speak wordt een Original Tweakers AirDrop voorbereid voor zondag 6 mei!
Meer info volgt.....

[afbeelding]
d:)b d:)b d:)b oOo

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Was deze al gepost? Erg sterk interview met een gedeelte van het OriginTrail team.

YouTube: Origin Trail - Supply Chains are Awesome

• Chris.nl
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:33:
Zijn jullie bekend met koinex exchange? Is die groot genoeg om de listing van een nieuwe coin te moonen?

Anyway, het is in India nu 4u 's nachts. IOST staat als popup op die site qua nieuwe listing. Ik ga slapen, India wordt eerder wakker, ik wordt wakker, alles groen. Goed verhaal lekker kort.

Trusten allen, morgen weer een frisse groene dag, 't is tenminste lente.
_/-\o_ en wordt wakker met +10%

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Ik heb nog een stilstaand potje op Binance. Iemand tips?

Zit er zelf aan te denken om het te verdelen over RLC en TRX, of zijn er nog andere pareltjes voor de komende 1-2 maanden?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Adnanos
  • Laatst online: 06-06-2024
RickvN schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:32:

Zit er zelf aan te denken om het te verdelen over RLC en TRX, of zijn er nog andere pareltjes voor de komende 1-2 maanden?
VEN komt in Juni met hun mainnet.

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-02 10:08

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Komende maanden is moeilijk in te schatten maar ik denk dat NANO (gezien de competitie op Binance) tot de 10de wel stevig door zal zetten, wellicht weer naar de 15/16 dollar zoals voorheen.

• RickvN
Adnanos schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:37:
[...]

VEN komt in Juni met hun mainnet.
Dat is al mijn grootste holding (kan uiteraard altijd uitbreiden). Wellicht zelfs beter omdat ik al ca. 10 coins in m’n pf heb voor overzicht...
drumstickNL schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:38:
[...]

Komende maanden is moeilijk in te schatten maar ik denk dat (gezien de competitie op Binance) tot de 10de wel stevig door zal zetten, wellicht weer naar de 15/16 dollar zoals voorheen.
Je bedoelt NANO? Afgelopen week verkocht om terug te kopen in de dip... Dus ga niet hoger instappen :p |:(

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Verwijderd

Ik denk dat je met enige vorm van zekerheid wel een gokje kunt wagen op TRX. Heb ik zelf ook gedaan.

RLC ook zeker goeie keus, wellicht eerst een inlegje daarop, met oog op de V2.

Denk dat als TRX weer begint te pumpen, je hier op korte termijn wel meer uit haalt. Je weet hoe die tekeer kan gaan.

Daarintegen: mocht het compleet de mist ingaan met BTC en kom je vast te zitten in je trade zit je in RLC met toekomstgerichte bags wat mij betreft.

M.a.w. Keuzes, keuzes.

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
Leuk voor de TRAC holders hier, je kan je aanmelden voor een meet & greet in Amsterdam op dinsdag 8 mei: https://twitter.com/origin_trail/status/992308210789830656

oja gratis, je hoeft niet eens coins te doneren! :9

[ Voor 14% gewijzigd door japjaan op 04-05-2018 09:50 ]

• RickvN
Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:43:
[...]

Ik denk dat je met enige vorm van zekerheid wel een gokje kunt wagen op TRX. Heb ik zelf ook gedaan.

RLC ook zeker goeie keus, wellicht eerst een inlegje daarop, met oog op de V2.

Denk dat als TRX weer begint te pumpen, je hier op korte termijn wel meer uit haalt. Je weet hoe die tekeer kan gaan.

Daarintegen: mocht het compleet de mist ingaan met BTC en kom je vast te zitten in je trade zit je in RLC met toekomstgerichte bags wat mij betreft.

M.a.w. Keuzes, keuzes.
Ik denk inderdaad dat momenteel het uitbreiden van mijn 2 grootste holdings (VEN en TRX) ook de veiligste keuze is. Op TRX kan je zo gemakkelijk 20-30% pakken en VEN zal komende 2 maanden ook lekker bezig blijven. Zeker als die nu al van start is!
RLC zit ik al in en wellicht gewoon bij een bescheiden potje houden. Maar ik dacht, wellicht zie ik een IOST, STORM, WAN oid over het hoofd omdat ik daar niet in zit en dus niet weet wat die de komende maanden gaan doen.

Wel ben ik erg blij met mijn uitstap op ICX voor het grootste deel op 48 en 50k sat...!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik heb een aardige zak BCC (BCH of wat dan ook) en die als een malle gestegen de laatste weken. Maar nu dichter op de hardfork (15 mei, wat eigenlijk niet echt een fork is, maargoed) stagneert het allemaal wat. Verwachten jullie komende week nog iets leuks daarmee? (of is iedereen uit principe tegen dit muntje :P)

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-02 21:01
Op basis waarvan zijn mensen zo positief over TRX? Het is toch een redelijk nieuwe coin dus valt er toch weinig over te zeggen?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RickvN schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:56:
[...]

Ik denk inderdaad dat momentee het uitbreiden van mijn 2 grootste holdings (VEN en TRX) ook de veiligste keuze is. Op TRX kan je zo gemakkelijk 20-30% pakken en VEN zal komende 2 maanden ook lekker bezig blijven. Zeker als die nu al van start is!
RLC zit ik al in en wellicht gewoon bij een bescheiden potje houden. Maar ik dacht, wellicht zie ik een IOST, STORM, WAN oid over het hoofd omdat ik daar niet in zit en dus niet weet wat die de komende maanden gaan doen.

We ben ik erg blij met mijn uitstap op ICX voor het grootste deel op 48 en 50k sat...!
TRX is echt een high risk gok

TRX, XVG, kan je flink op verdienen maar ook flink op verliezen, zoek maar terug in de vorige topics hier.
Zijn heel veel mensen ingestapt op een ATH en bleven als bagholder achter

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:00

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

[...]

Ik denk inderdaad dat momentee het uitbreiden van mijn 2 grootste holdings (VEN en TRX) ook de veiligste keuze is. Op TRX kan je zo gemakkelijk 20-30% pakken en VEN zal komende 2 maanden ook lekker bezig blijven. Zeker als die nu al van start is!

We ben ik erg blij met mijn uitstap op ICX voor het grootste deel op 48 en 50k sat...!
Wanchain vind ik ook interessant, maar staat voor mij momenteel te hoog om in te stappen. Zij hebben mooie projecten lopen, maar wel voor de langere termijn. Ik verwacht dus dat hij de komende maanden terugzakt (vrij recent gelist op Binance ook)

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
[...]

Ook de keuze gemaakt om de rest van me ICX te verkopen een paar weken geleden.

• ggj87
Ik krijg zo'n GVT gevoel bij WAN. Die steeg ook zo enorm en is daarna flink gezakt.

• RickvN
TuutjDrie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:59:
[...]

Wanchain vind ik ook interessant, maar staat voor mij momenteel te hoog om in te stappen. Zij hebben mooie projecten lopen, maar wel voor de langere termijn. Ik verwacht dus dat hij de komende maanden terugzakt (vrij recent gelist op Binance ook)
Klopt, met de Tweakers slowchat zijn veel ritjes gemaakt toen WAN net gelist was van 47k naar 49k haha....

Verwijderd

Ik zou zeggen naast RLC, wat veiliger met VEN en IOTA.
Met meer risico op TRX.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
ggj87 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:02:
Ik krijg zo'n GVT gevoel bij WAN. Die steeg ook zo enorm en is daarna flink gezakt.
Verschil is wel dat Wanchain maandenlang de meest gehypte ICO is geweest en dat veel mensen nogal lang (5 maanden) hebben gewacht voordat die op exchanges terecht kwam.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:11
Zelf probeer ik TRX en EOS nu te kopen ivm launch mainnet, maarja is ook wel erg risky.
Verder VEN en ONT (alhoewel deze nu te hoog staat voor mij).

verder ben ik erg benieuwd of de alts nog wel zoveel zullen stijgen tov bitcoin wanneer btc >10k bereikt. Kans is aanwezig dat btc dan weer meer in het nieuws komt!

• jorisdeket
Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:04:
[...]

Ik zou zeggen naast RLC, wat veiliger met VEN en IOTA.
Met meer risico op TRX.
Niks veilig aan hoor, het idee is mooi als ze het waar kunnen maken met Q. Het is en blijft een gok

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:22
Ik wil 3k inzetten en begin het spel wat beter te begrijpen.

Alles op 1 lijkt me riskant. Plan is om 1k op EOS in te zetten en 2k op een andere coin. (en 100 euro verspreid over 5 onbekendere coins). Zouden jullie zoiets doen?

Ik merk dat Day-traden best gestress is :) Moet me nog beter inlezen maar wil weer meedoen. 19% rendement afgelopen 1.5 maand dus dat is wel netjes vind ik zelf.

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

RickvN schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:43:
[...]

Je bedoelt NANO? Afgelopen week verkocht om terug te kopen in de dip... Dus ga niet hoger instappen :p |:(
Heb het aangepast, NANO inderdaad! Die van vorige week was niet echt een dip toch? Vond de drop van 16 naar ~6 dollar meer een dip, heb ze toen ook op 15 dollar verkocht.

• jorisdeket
Had ik nog wat geld over was ik voor ETHOS gegaan, maar dat ben ik😅

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

TweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:09:

Alles op 1 lijkt me riskant. Plan is om 1k op EOS in te zetten en 2k op een andere coin. (en 100 euro verspreid over 5 onbekendere coins). Zouden jullie zoiets doen?

Ik merk dat Day-traden best gestress is :) Moet me nog beter inlezen maar wil weer meedoen. 19% rendement afgelopen 1.5 maand dus dat is wel netjes vind ik zelf.
Het blijft altijd een gok, ik zou het zelf wat verder uitspreiden. Day-traden kan leuk zijn maar meestal vergeten nieuwere handelaars de trading fees en als het daarnaast niet altijd goed uitpakt kun je maar zo flink wat verlies oplopen. Zelf heb ik een combinatie van langere holds (Ether, litecoins en wat Ripple, ook al ben ik geen fan van Ripple) en wat goedkope coins die wellicht nog wat kunnen worden in de toekomst. (Tron, NANO)

Verwijderd

Ik zoek een (goede) NEO-wallet, non-exchange. Iemand tips ?
NEON-wallet ?

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:11
Ik weet overigens niet of er behoefte aan is maar ik volg al een tijdje: CryptosRUs op youtube.
Moet zeggen dat ik veel van hem heb geleerd, doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-02 09:44

Dan had je beter niet kunnen traden en gewoon BTC of ETH kunnen kopen en stilzitten, nu heb je geld verloren eigenlijk :) Stijging is meer dan 20% bij holden in die periode

[ Voor 3% gewijzigd door Rookert25 op 04-05-2018 10:15 ]

• Bmfd
XRP-USDT trading pair op Binance. Hopelijk gaan ze nu steeds meer coins toevoegen. :)

• ggj87
We have lift-off!! 🚀

• TweakerVincent
drumstickNL schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:13:
[...]

Het blijft altijd een gok, ik zou het zelf wat verder uitspreiden. Day-traden kan leuk zijn maar meestal vergeten nieuwere handelaars de trading fees en als het daarnaast niet altijd goed uitpakt kun je maar zo flink wat verlies oplopen. Zelf heb ik een combinatie van langere holds (Ether, litecoins en wat Ripple, ook al ben ik geen fan van Ripple) en wat goedkope coins die wellicht nog wat kunnen worden in de toekomst. (Tron, NANO)
Langer wil ik op zich ook wel. Hoe lang is lang? Mss beter om 4 coins te houden voor langer termijn en met 1 day traden? en dan nog 5 cointjes voor super langer termijn

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-02 16:53

Als je een beetje een idee wil krijgen hoe day traden gaat, er zitten hier wat gebruikers die dat vaak doen en als ik hun replies lees schieten ze er maar weinig mee op op een enkeling na. 19% rendement na 1,5 maand is leuk maar kan zo 40% naar benden zijn over een maand. Is veels te kort om conclusies uit te trekken. ik begon ook met 15% in de plus en heb nu een paar maanden op 40 % verlies gestaan. Sta pas weer een week op 10% plus.

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

TweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:15:
[...]

Langer wil ik op zich ook wel. Hoe lang is lang? Mss beter om 4 coins te houden voor langer termijn en met 1 day traden? en dan nog 5 cointjes voor super langer termijn
De coins na een crash kopen en dan vasthouden tot ze op een oud niveau zijn werkt tot nu toe goed voor mij. Zoals Ether is van 1000~ dollar gegaan naar ~400 dollar, kopen op een laag moment en dan een maand of 3-4 wachten tot de volgende opleving. Het is wel belangrijk om winst te pakken af en toe en zelf een "doel" te zetten voor welke prijs je het wil verkopen.

Zoals nu heb ik Ether op 390 dollar gekocht en ga ik het verkopen indien de prijs 1000 dollar weer aantikt. Het klinkt logisch maar meestal heb je in een dip enkel doemdenkers en paniekzaaiers en praten mensen enkel over het kopen van coins wanneer het al aardig laat is.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:37
tias86 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:48:
[...]

Das waar, maar ik herinner mij een recente post van hem waarin hij NEO kocht voor $86 dollar, hoogste koers sinds 13 maart. Stond een tijdje onder de 50$ zelfs. Dus ja
Ik heb NEO nog ergens boven de $110 gekocht en daarna heeft ie nog op $150 gestaan. Vervolgens crashte de hele markt en heb ik 2 maanden niet naar m'n pf gekeken.

Idem met LTC. Gekocht op $160 ofzo, ging daarna naar $220 en durf niet eens te kijken wat het nu is.

De rest van mijn PF zit inmiddels alweer ruim boven de waardes die het toen waren, maar NEO en LTC blijven flink achter en drukken de winst.

[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 04-05-2018 10:25 ]

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Is het dan nog niet beter om alles de hodl en niet te verkopen? Stel dat je BTC hebt ingekocht op 5500 EUR en die stijgt tot bijv 9000 EUR. Dan kan je idd alles snel verkopen en in fiat steken en heb je 3500 EUR winst.

Maar dan moet je terug wachten op een serieuze dip niet? Anders verlies je toch veel te veel?

SPiET

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Zo..ben even in de achtertuin bezig (nieuwe tuin sponsored by XRP) en kijk even in mijn koffie pauze...is er nieuws wat ik heb gemist?

• mannowlahn
Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:13:
Ik zoek een (goede) NEO-wallet, non-exchange. Iemand tips ?
NEON-wallet ?
Aphelion wallet vind ik persoonlijk veel beter!

• TweakerVincent
drumstickNL schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:22:
[...]

De coins na een crash kopen en dan vasthouden tot ze op een oud niveau zijn werkt tot nu toe goed voor mij. Zoals Ether is van 1000~ dollar gegaan naar ~400 dollar, kopen op een laag moment en dan een maand of 3-4 wachten tot de volgende opleving. Het is wel belangrijk om winst te pakken af en toe en zelf een "doel" te zetten voor welke prijs je het wil verkopen.

Zoals nu heb ik Ether op 390 dollar gekocht en ga ik het verkopen indien de prijs 1000 dollar weer aantikt. Het klinkt logisch maar meestal heb je in een dip enkel doemdenkers en paniekzaaiers en praten mensen enkel over het kopen van coins wanneer het al aardig laat is.
Maar is dat niet saai? Dan moet ik 3/4 maanden geen zak doen met 90% van mijn coins? En kan ik met 0.3k een beetje handelen?

• Rrehorst
  • Laatst online: 31-10-2022
Zo blij dat BTC en ETH lekker stijgen, maar vervolgens zakt mn hele PF in elkaar, al mn mooie munten zakken als een malle in waarde :p

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-02 17:46

hmr

TweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:28:
[...]

Maar is dat niet saai? Dan moet ik 3/4 maanden geen zak doen met 90% van mijn coins? En kan ik met 0.3k een beetje handelen?
Wil je saai of wil je high risk? Ik hoor je praten over dat je wat risico avers bent, maar vervolgens vind je niets doen saai?

Wat is je motief voor het inzetten van die 3K en wat verwacht je realistisch te bereiken binnen nu en het einde van het jaar?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Korte pumpje?

Weg

• mannowlahn
[...]

Saai? Ja als je graag continu als een manische iemand uit je dak wilt gaan omdat de koersen alle kanten opschieten, ga vooral daytraden. maar zoals ik al zei, lees hier wat replies van mensen die steeds plaatsen "jahoor als ik koop knalt de boel naar beneden" "ik ga snel token x verkopen met een beetje winst om te kijken of ik token y snel met winst kan verkopen" en dit overkomt ze bijna elke week als ik het zo lees. Voor mij vermakelijk omdat ik niet snap waarom die mensen zelf niet inzien dat ze er niet zo goed in zijn. Heeft ook te maken dat ze geen geduld hebben. Koop gewoon tokens waarvan je zelf verwacht dat die over een jaar in waarde gestegen zijn, wat er tussendoor gebeurt maakt niets uit, maar ga dan ook niet verkopen. In theorie kan je met de koersen super veel geld verdienen, in de praktijk faalt bijna iedereen er mee. Gebruik dan in ieder geval een trading bot, die haalt de emotie er uit.

• Adnanos
  • Laatst online: 06-06-2024
Vandaag breken we de 10k sowieso 8)

• RookieRooster
  • Laatst online: 25-04-2025
Danster schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:27:
Zo..ben even in de achtertuin bezig (nieuwe tuin sponsored by XRP) en kijk even in mijn koffie pauze...is er nieuws wat ik heb gemist?
XRP/USDT pair op Binance zal de reden zijn

• Chris.nl
  • Niet online
Kain_niaK schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 08:41:
Ik ga een Nederlandstalige video serie beginnen over het practisch gebruik van Bitcoin en andere cryptocurrencie voor andere tweakers. En ga al mijn crypto delen met jullie zodat ook tweakers die zelf geen crypto willen/kunnen kopen met de technologie kunnen gaan spelen.

[video]
Sympathiek initiatief! d:)b

• TweakerVincent
hmr schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:31:
[...]

Wil je saai of wil je high risk? Ik hoor je praten over dat je wat risico avers bent, maar vervolgens vind je niets doen saai?

Wat is je motief voor het inzetten van die 3K en wat verwacht je realistisch te bereiken binnen nu en het einde van het jaar?
Ik doe het traden voor de lol en ook om wat te verdienen. Maar iets vastzetten voor 3 maanden trekt me nu niet. High risk coins moet ik nog aan wennen.
Saai? Ja als je graag continu als een manische iemand uit je dak wilt gaan omdat de koersen alle kanten opschieten, ga vooral daytraden. maar zoals ik al zei, lees hier wat replies van mensen die steeds plaatsen "jahoor als ik koop knalt de boel naar beneden" "ik ga snel token x verkopen met een beetje winst om te kijken of ik token y snel met winst kan verkopen" en die overkomt ze bijna elke week als ik het zo lees. Voor mij vermakelijk omdat ik niet snap waarom die mensen zelf niet inzien dat ze er niet zo goed in zijn. Heeft ook te maken dat ze geen geduld hebben. Koop gewon tokens waarvan je zelf verwacht dat die over een jaar in waarde gestegen zijn, wat er tussendoor gebeurt maakt niets uit, maar ga dan ook niet verkopen. In theorie kan je met de koersen super veel geld verdienen, in de praktijk faalt bijna iedereen er mee. Gebruik dan in ieder geval een trading bot, die haalt de emotie er uit.
Maar daytraden kan toch ook gewoon veranderen in een langer termijn plan? Toen ik ETH kocht maand terug ging die meteen naar beneden (bekende dip). Toen een maand gewacht en verkocht met 10% winst. Wat is dan het risico met daytraden? Ding hoef ik niet te verkopen om mijn hypotheek te betalen dus zie het risico/verschil niet?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:16
Yes!! weer meer tweakers laten van zich horen in het topic! Fomo is strong!

8)

Zero.

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

[...]

Het is inderdaad kiezen tussen "saai" en hoog risico, zodra de markt een neerwaartse trend laat zien moet je veel geluk / kennis hebben om winst uit day traden te halen. Een tijd terug zat ik continue op mijn telefoon te kijken wat de koers was, met mijn huidige plan is dat een stuk relaxter.

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-02 14:29

Afgelopen 1.5 maand is de totale mcap ongeveer met 40% gestegen, de markt heeft je dus out-performed qua winst. Just fyi.

Daarnaast vraag je nu advies aan onbekende op het internet wat je met je geld moet doen. Prima hoor, maar kijk er dan ook niet gek van op dat je mogelijk de meest ongelofijke shit-coins geshilled worden. Jij deze dan koopt en uiteindelijk bag-holder blijft.

Wot-stats

• hmr

hmr

drumstickNL schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:39:
[...]

Het is inderdaad kiezen tussen "saai" en hoog risico, zodra de markt een neerwaartse trend laat zien moet je veel geluk / kennis hebben om winst uit day traden te halen. Een tijd terug zat ik continue op mijn telefoon te kijken wat de koers was, met mijn huidige plan is dat een stuk relaxter.
Ik heb zelf gewoon wat coins die ik lange tijd hold en trek er zo nu en dan ook winst uit... prima strategie en heeft mij absoluut geen windeieren gelegd...

Heb de tijd en de kennis niet voor day trading.. #schoenmakerblijfbijjeleest

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Chris.nl
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:38:
Yes!! weer meer tweakers laten van zich horen in het topic! Fomo is strong!

8)
M'n broertje die vooralsnog alleen in aandelen zit en al blij is met een jaarrendement van 8% begint ook flink geïnteresseerd te worden. 'k Kreeg gisteren bijvoorbeeld een berichtje van um "Het gaat wel flink door. Als bitcoin door de 10k gaat kan het zo maar weer los gaan." geen idee of hij representatief is voor het crypto-sentiment wat onder de aandelenhandelaren (is dat een woord?) heerst, maar feit dat hij/ze met een half oog naar de BTC koers kijken lijkt me een mooi begin.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:11
hmr schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:42:
[...]

Ik heb zelf gewoon wat coins die ik lange tijd hold en trek er zo nu en dan ook winst uit... prima strategie en heeft mij absoluut geen windeieren gelegd...

Heb de tijd en de kennis niet voor day trading.. #schoenmakerblijfbijjeleest
Dat is een prima strategie. Maar om de echte klappers te kunnen maken, moet je kennis van de markt hebben en veel risico kunnen en durven nemen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• spietie
  • Laatst online: 05-01 15:12
@BoulaMouzer Kan jij mij es een PM sturen of hier zeggen hoe je de WHEN tokens die al gelocked zijn in de WHENHUB interface kan transferren naar MEW?

Bedankt!

SPiET

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11-2025
Jumpman schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:46:
[...]

Dat is een prima strategie. Maar om de echte klappers te kunnen maken, moet je kennis van de markt hebben en veel risico kunnen en durven nemen.
Korte termijn gezien, denk ik dat je gelijk hebt. Op de lange termijn kun je (denk ik!!!) nog steeds leuke winsten maken zonder dat je al teveel verstand van crypto hebt.

• Pelox
Chris.nl schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:45:
[...]

M'n broertje die vooralsnog alleen in aandelen zit en al blij is met een jaarrendement van 8% begint ook flink geïnteresseerd te worden. 'k Kreeg gisteren bijvoorbeeld een berichtje van um "Het gaat wel flink door. Als bitcoin door de 10k gaat kan het zo maar weer los gaan." geen idee of hij representatief is voor het crypto-sentiment wat onder de aandelenhandelaren (is dat een woord?) heerst, maar feit dat hij/ze met een half oog naar de BTC koers kijken lijkt me een mooi begin.
Ik ben er 100% van overtuigd dat als we echt gaan, en dan bedoel net zoals in december, we nog veel en veel hoger omhoog schieten.. uiteraard om daarna weer als een baksteen omlaag te knallen maar dan zijn we er al uitgesproken hoop ik.

Zero.

• ernstk
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
ETH door de 800. laat dat een goede voorbode voor de btc zijn :)

• hmr

hmr

Jumpman schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:46:
[...]

Klopt, dat hoor je mij ook niet zeggen. Risico kan ook zitten in het bedrag wat je erin stopt ;). Maar eens, voor echte fast gains moet je risico nemen onderbouwd met kennis en een tikkeltje geluk ;)

Heb op mijn initiële inleg flinke winst gepakt. Echt prima rendementen, maar goed zat er ook vanaf begin vorig jaar al in :p

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 04-05-2018 10:51 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jumpman
Pelox schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:48:
[...]

Ik ben er 100% van overtuigd dat als we echt gaan, en dan bedoel net zoals in december, we nog veel en veel hoger omhoog schieten.. uiteraard om daarna weer als een baksteen omlaag te knallen maar dan zijn we er al uitgesproken hoop ik.
Goede kans, daarom mijn fiat staat klaar, zodra we stabiel boven de BTC 10k zitten, gooi ik alles er in.

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11-2025
Wat doen jullie als we echt gaan? Een ritje BTC of hopen dat de Alts meegaan?

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 20:06
Pranjic schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:51:
Doorgaans als de BTC echt gaat, gaat dit ten koste van veel alts. Had zelf laatst ook een deel van de alts verkocht op die BTC sprong van gister mee te nemen.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• poehee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:02
Jumpman schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:50:
[...]

Goede kans, daarom mijn fiat staat klaar, zodra we stabiel boven de BTC 10k zitten, gooi ik alles er in.
18-20k leek behoorlijk stabiel.......................

You're either part of the solution or you're part of the problem

• Jumpman
Alts voor long term zit ik al weer in sinds begin april. Al mijn fiat gaat in BTC, daar kan ik dan af en toe meedoen in Alts voor de short term.
poehee schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:53:
[...]

18-20k leek behoorlijk stabiel.......................
Daarom altijd stop loss hebben staan.

[ Voor 24% gewijzigd door Jumpman op 04-05-2018 10:54 ]

• Pelox
Ik blijf zitten waar ik zit:

https://www.cointrackr.com/s/dYAMQxHdoCz50

Wil alleen mijn GET en EOS nog wat opschalen..

Zero.

• Bmfd
spietie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:47:
@BoulaMouzer Kan jij mij es een PM sturen of hier zeggen hoe je de WHEN tokens die al gelocked zijn in de WHENHUB interface kan transferren naar MEW?

Bedankt!
Dat gaat niet volgens mij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U073px7ZxUou8Zc4j3gf9oF9/full.png

• mannowlahn
Ik doe helemaal niks. Mijn holdings zijn allemaal lange termijn (ont, matrix, ven, nex/neo) maar ik zal er wel een lekker biertje voor open trekken vanavond ;)

• RickvN
Bmfd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:55:
[...]

Dat gaat niet volgens mij

[afbeelding]
Volgens mij wel. Je moet een specialist ze laten unlocken. En die specialist was bij @BoulaMouzer z’n vriendin dacht ik. Je kan alleen de 500 standaard WHEN niet unlocken. Overige wel.

Ik heb besloten trouwens om mijn pf in VEN en TRX minimaal uit te breiden (40% van het potje) en de overige 60% gaat in GET :).

• Pelox
muffstuff schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:58:
[...]

Ik doe helemaal niks. Mijn holdings zijn allemaal lange termijn (ont, matrix, ven, nex/neo) maar ik zal er wel een lekker biertje voor open trekken vanavond ;)
Hoe lang is jouw lange termijn? Ik zit er in principe hetzelfde in maar als het echt enorm stijgt denk ik dat ik toch af en toe wat eruit haal met de hoop het na een dip weer te investeren.

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Héérlijk wakker worden!

Amper een dip gehad zie ik, rond de 9550 als dieptepunt. Die 10k gaat komen en snel!

Mijn APPC gaan echt geweldig, maar die gaan op termijn nog veel meer waard worden denk ik. Krijg een beetje een zwak voor het project. Een appstore (die nu al 200 miljoen gebruikers heeft) gaat met de blockchain aan de haal. En ik denk dat dit ook het makkelijkste is om mee te beginnen aangezien devs ook wel houden van nieuwe techniek dus mensen die apps maken vinden dit lijkt me helemaal geweldig. (REAL LIFE ADAPTION) en denk dat ik puur om te supporten als het allemaal is uitgerold ergens in september gewoon een app ga kopen met appcoins d:)b :)
Pagina: 1 ... 145 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!