TweakerVincent schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:23:
Ik ben sinds een paar weekjes begonnen met Crypto. Met 3k. Tot nu toe spreid ik niks en stop ik alles in 1 coin. Ik denk dat het slimmer is om meerdere coins te kopen? Wat doen jullie? Ik ga binnenkort 200 E in de goedkoopste coins stoppen die ik kan vinden voor HODL en voor later

Je speelt meer op safe wanneer je spreid. Al kan dat ook saai zijn, heb je bijvoorbeeld 10 coins dan zijn er altijd wel 3 die de winst van de andere coins naar beneden trekken. Dus gaat je portfolio langzamer omhoog, maar de kans dat ie omhoog gaat is imo groter (of je moet echt 10 domme keuzes gemaakt hebben).
Zelf doe ik op dit moment heel bewust 'onverstandig' alles op 1 coin zetten, dus heb een enorm volatiele portfolio. De kans dat ik de juiste coin heb gekozen is klein, al heb ik natuurlijk tunnelvisie en denk ik daarom wél dat ik de juiste coin heb.
- edit -
Over tunnelvisie gesproken; Weet je welke coin de afgelopen week
ook 36.09% is gestegen? IOST! Je had dus al >€1000 meer kunnen hebben als je alles daarop gezet had. Je had het ook kunnen verliezen.... Je had ook ≥€6000 meer kunnen hebben als je 23 maart alles op IOST had gezet. Just shilling....
[
Voor 14% gewijzigd door
Chris.nl op 03-05-2018 12:45
]