TweakerVincent schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:23:
Ik ben sinds een paar weekjes begonnen met Crypto. Met 3k. Tot nu toe spreid ik niks en stop ik alles in 1 coin. Ik denk dat het slimmer is om meerdere coins te kopen? Wat doen jullie? Ik ga binnenkort 200 E in de goedkoopste coins stoppen die ik kan vinden voor HODL en voor later

Ik heb 5 tientjes waarmee ik daytrade, puur op de momenten dat het hodlen saai is en ik even tijd over heb. Voor de lol dus.
Voor de rest heb ik alles in coins staan waarmee ik winst denk te gaan behalen. Sommige zijn al half of compleet de afgrond in gezakt. Op een aantal sta ik nog wat in de min en op een aantal gelijk of leuk in de plus.
Heb wat coins voor de korte tot middellange termijn en een aantal waar ik echt wel in geloof voor de lange termijn.
Heb verder geen doelen gezet of iets dergelijks, dus een echte strategie is er niet. Ik hodl gewoon door de pieken en dalen heen in de hoop dat ze tussen nu en 5 jaar op een veel hoger gemiddelde staan.
Verder is het geld afgeschreven, als het in zn totaal 30 cent waard is over 5 jaar dan heb ik het gokje verloren.
Het beste is om er wat tijd en moeite in ste steken en wat onderzoek te doen naar muntjes waarvan jij denkt dat ze een goede toekomst hebben. Je kunt aanbevelingen van andere mensen als basis gebruiken om onderzoek te doen en zelf je conclusies te vormen. Waar denk je dat de markt zich naar toe ontwikkeld? Denk aan exchange coins, coins met usecases en implementatie voor betalingen, b2b... Er is ongelooflijk veel te bieden. Zie het als een kruispunt met 300 afslagen en kies wat coins die verschillende directies ingaan.
Het is allemaal vrij relatief op dit moment. Als bitcoin zou dalen naar 3k volgende week dan zit je met al je coins en dik verlies.