[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.953 views

Onderwerpen

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 15:26
Noxa schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:54:
[...]

Juist, XRP kopen! Is nog een goede prijs nu. In Juni gaat SBI aan de slag met een Exchange die drijft op XRP. Miljoenen Japanners krijgen dan de kans om bij hun bank crypto's te kopen.

Dat, en het live gaan van XRapid bij diverse banken gaat zeker voor prijsstijging zorgen.

Anders is TRX ook een leuke. Lancering van main net en verkiezing van super representatieve (soort master node) zorgen voor een prijs stijging.
Met XRP als trading pair. :)
https://www.ccn.com/japan...unch-for-crypto-exchange/
https://www.reddit.com/r/..._sbi_will_be_launching_a/

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-02 19:29
Nieuwe airdrop, wie het langst de posts van A87 kan negeren wint 100 XRP

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:58
Wil wel een masternode / systemnode, nu zit ik te kijken naar smartcash, crown (systemnode) en neutron. Mensen ervaring met 1?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Laat het gewoon jongens, het is nu wel duidelijk voor iedereen neem ik aan? <knip> Doe jij ook maar gewoon normaal richting andere users

Ben het compleet met je eens @A87, laat niet met je fucken kerel! FIGHT THEM

[ Voor 18% gewijzigd door Grotman op 03-05-2018 13:40 ]

Verwijderd

TweakerVincent schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:23:
Ik ben sinds een paar weekjes begonnen met Crypto. Met 3k. Tot nu toe spreid ik niks en stop ik alles in 1 coin. Ik denk dat het slimmer is om meerdere coins te kopen? Wat doen jullie? Ik ga binnenkort 200 E in de goedkoopste coins stoppen die ik kan vinden voor HODL en voor later :)
Ik heb 5 tientjes waarmee ik daytrade, puur op de momenten dat het hodlen saai is en ik even tijd over heb. Voor de lol dus.

Voor de rest heb ik alles in coins staan waarmee ik winst denk te gaan behalen. Sommige zijn al half of compleet de afgrond in gezakt. Op een aantal sta ik nog wat in de min en op een aantal gelijk of leuk in de plus.

Heb wat coins voor de korte tot middellange termijn en een aantal waar ik echt wel in geloof voor de lange termijn.

Heb verder geen doelen gezet of iets dergelijks, dus een echte strategie is er niet. Ik hodl gewoon door de pieken en dalen heen in de hoop dat ze tussen nu en 5 jaar op een veel hoger gemiddelde staan.

Verder is het geld afgeschreven, als het in zn totaal 30 cent waard is over 5 jaar dan heb ik het gokje verloren.

Het beste is om er wat tijd en moeite in ste steken en wat onderzoek te doen naar muntjes waarvan jij denkt dat ze een goede toekomst hebben. Je kunt aanbevelingen van andere mensen als basis gebruiken om onderzoek te doen en zelf je conclusies te vormen. Waar denk je dat de markt zich naar toe ontwikkeld? Denk aan exchange coins, coins met usecases en implementatie voor betalingen, b2b... Er is ongelooflijk veel te bieden. Zie het als een kruispunt met 300 afslagen en kies wat coins die verschillende directies ingaan.

Het is allemaal vrij relatief op dit moment. Als bitcoin zou dalen naar 3k volgende week dan zit je met al je coins en dik verlies.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:01:
Laat het gewoon jongens, het is nu wel duidelijk voor iedereen neem ik aan? <knip>
Ben het compleet met je eens @A87, laat niet met je fucken kerel! FIGHT THEM
Voel je je nu beter dan? je beter voelen over jezelf :o
Ik voel mij prima, ik verdien lekker geld met traden en ben een van de weinige die ontopic is
Ik heb een IQ van 20 ofso sorru

[ Voor 21% gewijzigd door Grotman op 03-05-2018 13:41 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Willem Egel
  • Laatst online: 03-09-2025
ONT blijft maar doordenderen, wat een heerlijke coin tot nu toe. Definititie van Trust, gebackt door Onchain. oOo

• A87
  • Niet online

A87

Zo weer lekker 150 euro verdient in halve dag!

• A87
  • Niet online

A87

Waar zijn de Moon en Lambo boys gebleven? Mischien paar tips voor dikke winst :+ ??

[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 03-05-2018 13:18 ]

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-02 20:56
A87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:18:
Waar zijn de Moon en Lambo boys gebleven? Mischien paar tips voor dikke winst :+ ??
Geen bereik op de maan.

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:44
untflanked schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:27:
[...]

Een goedkope coin betekend helemaal niets. Ik zou je eerst beter inlezen, al was dat handig geweest als je dat vantevoren had gedaan. Welke munt heb je nu alles in?
Ik heb nu niks ingezet. 3050E limit order EOS 13,01. Wil ze 16 a 17 verkopen.

20 euro in NuclearVision gestopt. Was de cheapste die ik kon vinden en die beschouw ik als niet meespelend. Mss zijn ze over 2 jaar opeens iets waard. Wil dat bij nog een paar muntjes doen die niks waard zijn.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-02 16:53
A87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:56:
[...]

whaha, ik doe gewoon normaal en dan gaan mensen op de man spelen en dan ga ik trollen vind je het gek kerel >:) ik laar niet met me fucken op forums of irl. :+ :+ Daar is mijn ego to groot voor
Ik neem je ook niet kwalijk hoor :)

• spietie
  • Laatst online: 05-01 15:12
Chris.nl schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:53:
Quote om deze airdrop onder de aandacht te houden...

[afbeelding]

[...]
@Chris.nl USD of Euro? Of maakt niet uit?

SPiET

• Tominatie
  • Niet online
spietie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:30:
[...]

USD

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
spietie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:30:
[...]

Dat mag je TomTorquay vragen (ik denk USD) hij organiseert de wedstrijd.

Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02 18:12

DJT

Poepsaai dagje vandaag, mijn pf staat zo ongeveer al de hele dag stil.

• Willem Egel
  • Laatst online: 03-09-2025
Vergeten ONT te kopen :P

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-02 22:02
Tsja voor ByteCoin ben je helaas te laat, had het er van de week nog over, bak kritiek ontvangen, en As-We-Speak +25% en in mijn PF +448%, die gratis zomervakantie komt nu wel heel dichtbij!!!

Weliswaar geen Lambo maar dat is ook niet mijn ambitie... Eerst de realistische doelen 8)
TweakerVincent schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:19:
[...]

Ik heb nu niks ingezet. 3050E limit order EOS 13,01. Wil ze 16 a 17 verkopen.

20 euro in NuclearVision gestopt. Was de cheapste die ik kon vinden en die beschouw ik als niet meespelend. Mss zijn ze over 2 jaar opeens iets waard. Wil dat bij nog een paar muntjes doen die niks waard zijn.
*ShillModus ON

PeepCoin (toekomst: DAPS) misschien??? Kost nu geen ene ruk, 100% PoS reward op jaarbasis, dus 2% per week tot hun rebrand/fork naar DAPS en ach, als die ooit eens de 5 sat aantikt is het x5. En verdomd, dat staken werkt als een tierelier, alle "winst" daaruit gaat linea recta richting andere muntjes. Heb daar een tijd geleden heel mijn HTML hebben en houden ingestopt en het verlies van HTML met staken en een redelijke stijging ruim goed gemaakt. Nu is het alleen wachten tot de 1 sat sellwall is opgevreten en dan gaat die skyrocket!

*ShillModus OFF

• A87
  • Niet online

A87

Ik vind die grafiek van bytecoin er zeer tricky uitzien
https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-02 13:47
Eindelijk dan een GOED nieuws over de koers van de Bitcoin.
Crypto miljonair Marc van der Chijs zegt dat de koers van de Bitcoin naar $ 100.000 gaat deze zomer.
Jawel, honderdduizend dollar!
Hij is niet zomaar iemand die wat rond blaat dus ik geloof daar wel in.
Ook al wordt de 100.000 niet gehaald is een aanzienlijke stijging toch ook prima.
https://www.telegraaf.nl/...cht-koersexplosie-bitcoin

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Daar geloof ik niks van, dat is over 1,5 maand :s

• GRV
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-12-2025

GRV

GRV Quality Gaming PC's

Die piek in Januari was gewoon de gouden bergen tijd.
Alles in December ging als een raket, het kon niet op en Bitcoin zou naar de 50K gaan voor het einde van Januari.
Nu iedereen weer met beide benen op de grond staat merk je dat nu het vertrouwen weer een beetje terug is het langzaam opkrabbelt sinds begin april (net als alle andere alts)
Zet hem even op de 3maand chart dan krijg je wat perspectief.

GRV Quality Gaming PC's

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
HoppyF schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:55:
Crypto miljonair Marc van der Chijs zegt dat de koers van de Bitcoin naar $ 100.000 gaat deze zomer.
Ook al wordt de 100.000 niet gehaald is een aanzienlijke stijging toch ook prima.
Waarom is hij niet zomaar iemand die wat rond blaat? Dat is toch juist precies wat hij doet?

• ggj87
Dat zijn beste buy en sellwalls bij LTC/EUR op GDAX.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Hij heeft er natuurlijk ook geen enkel belang bij om deze voorspelling te doen. Ik ben overtuigd.

• Dakillerbean
Dan toch maar de laptop mee op vakantie, just in case :9~

• A87
  • Niet online

A87

had sowieso niets aan bytecoin ik doe alleen aan Binance (staat niet op binance nog). Maar elke coin met een naam die op BITCOIN lijkt geen lange toekomst beschoren , imo. Het klinkt te veel als bitcoin.
Of de kwaliteit nou top is of niet .......
Mischien maar mee traden dan als het op Binance komt :>

[ Voor 97% gewijzigd door A87 op 03-05-2018 14:04 ]

• GRV

GRV

GRV Quality Gaming PC's

Dit soort voorspellingen zijn echt totale onzin.
Je kunt op deze ongereguleerde en (nep)nieuws-gevoelige markten geen ècht betrouwbare analyses en voorspellingen maken.
Dus de miljonair die zijn geld verdient heeft met Bitcoin gelooft in Bitcoin?
Tsja, gevallige wij van WC-Eend lijkt me.
Hij heeft er baat bij om mensen aan te sporen te investeren in een valuta waar hij een gigantisch aandeel in heeft, dat drijft immers de prijs op.
Lijkt me toch vrij transparant dat dit gewoon marketing 101 is?
Bovendien, de telegraaf.... Really?

GRV Quality Gaming PC's

• Rrehorst
  • Laatst online: 31-10-2022
A87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:01:
had sowieso niets aan bytecoin ik doe alleen aan Binance (staat niet op binance nog). Maar elke coin met een naam die op BITCOIN lijkt geen lange toekomst beschoren , imo. Het klinkt te veel als bitcoin.
Of de kwaliteit nou top is of niet .......
Jij kraamt echt alleen maar onzin uit heh 8)7

• A87
  • Niet online

A87

Rrehorst schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:04:
[...]

Jij kraamt echt alleen maar onzin uit heh 8)7
Ik vind litecoin ook een slechte naam qua marketingtechnisch. Dat is toch een belangrijk aspect van een coin.
En er zijn al best veel privacy coins toch :9. Monero, Dash etc

YouTube: Bytecoin in a Nutshell

[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 03-05-2018 14:07 ]

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ok heren, laat ons even onze vriend @A87 met rust laten en focussen op wat anders ;)

Bij deze heet ik jullie van harte welkom bij de volgende Tweakers-airdrop.
Chris.nl was zo vriendelijk om gisterenavond 35,38 NLG ter beschikking te stellen als inzet van deze gokronde. Omdat hij zelf geen zin heeft om de boel te organiseren, neem ik het van hem over. Dat komt goed uit, want ik wou zelf wel eens iets organiseren, maar was te gierig om zelf zo'n airdrop te sponsoren ;)

Bij deze de vraag van 1 miljoen: wat is de waarde van 1 volledige bitcoin op donderdag 3 mei 2018 om 22u00? Inzendingen zijn welkom tot vandaag 17u00.

De prijs wordt afgelezen op Binance en zal de openingswaarde zijn van de candle op 22u00.

Faites vos jeux!

Let op: Slechts een stem per persoon! Het eerste bedrag dat ik ontvang via mail, is het bedrag waar je voor meespeelt. Er worden geen bedragen aangepast!

@spietie Waarde in dollar, niet in euro ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
A87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:05:
[...]

Ik vind litecoin ook een slechte naam qua marketingtechnisch. Dat is toch een belangrijk aspect van een coin.

YouTube: Bytecoin in a Nutshell
Hou eens op man

• Beaulion
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:05:
[...]

Beauty is in the eye of the beholder.

Trouwens, nu ik je toch spreek: Heb je nog gehandeld in ETH vannacht? Die is namelijk eindelijk door het $700 plafond geschoten zoals verwacht oOo .

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-02 10:12
Gisteren in een uurtje 88% winst gemaakt in de BNB market op Binance. Sporadisch komen daar bots voorbij die om de minuut een spike veroorzaken van 10 a 20% en daarna alles terug droppen. Dit gaat enkele minuten verder waarna de bot naar een andere coin in de BNB market gaat.

Zie RDN/BNB , VIA/BNB en RLC/BNB gisteren rond de middag.

• A87
  • Niet online

A87

Beaulion schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:08:
[...]

Beauty is in the eye of the beholder.

Trouwens, nu ik je toch spreek: Heb je nog gehandeld in ETH vannacht? Die is namelijk eindelijk door het $700 plafond geschoten zoals verwacht oOo .
Ik had voor 2500 euro in ether vannacht

• A87
  • Niet online

A87

argon007 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:08:
Gisteren in een uurtje 88% winst gemaakt in de BNB market op Binance. Sporadisch komen daar bots voorbij die om de minuut een spike veroorzaken van 10 a 20% en daarna alles terug droppen. Dit gaat enkele minuten verder waarna de bot naar een andere coin in de BNB market gaat.

Zie RDN/BNB , VIA/BNB en RLC/BNB gisteren rond de middag.
Dit valt mij ook soms op maar te laat, hoe spot je een bot op tijd?

• HoppyF
Bmfd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:58:
[...]

Waarom is hij niet zomaar iemand die wat rond blaat? Dat is toch juist precies wat hij doet?
Hij is crypto miljonair en jij niet. ;)
Blijkbaar heeft de man toch enige visie en gaat hij op feiten af waarmee hij (dik) geld verdiend heeft.
Misschien is het genoemde bedrag wat over de top maar een flinke stijging is winst voor ons allemaal.

• GRV

GRV

GRV Quality Gaming PC's

TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:07:
Ok heren, laat ons even onze vriend @A87 met rust laten en focussen op wat anders ;)

Chris.nl was zo vriendelijk om gisterenavond 35,38 NLG ter beschikking te stellen als inzet van deze gokronde. Omdat hij zelf geen zin heeft om de boel te organiseren, neem ik het van hem over. Dat komt goed uit, want ik wou zelf wel eens iets organiseren, maar was te gierig om zelf zo'n airdrop te sponsoren ;)

Bij deze de vraag van 1 miljoen: wat is de waarde van 1 volledige bitcoin op donderdag 3 mei 2018 om 22u00? Inzendingen zijn welkom tot vandaag 17u00.

De prijs wordt afgelezen op Binance en zal de openingswaarde zijn van de candle op 22u00.

Faites vos jeux!

Let op: Slechts een stem per persoon! Het eerste bedrag dat ik ontvang via mail, is het bedrag waar je voor meespeelt. Er worden geen bedragen aangepast!

Ik gok 9360 USD

GRV Quality Gaming PC's

• Beaulion
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:09:
[...]

Ik had voor 2500 euro in ether vannacht
Mooi man! Ik zal je zo even via DM mijn ether Wallet adres sturen om mijn advies kosten en honorarium op over te maken.

• HoppyF
Funk001 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:03:
[...]

Je kunt op deze ongereguleerde en (nep)nieuws-gevoelige markten geen ècht betrouwbare analyses en voorspellingen maken.
Hij heeft er baat bij om mensen aan te sporen te investeren in een valuta waar hij een gigantisch aandeel in heeft, dat drijft immers de prijs op.
Ik zou ook in Bitcoin geloven als ik er miljonair mee geworden was!
Wat voor baat zou hij nu hebben?
Niets.
Hij is immers al miljonair wat wil je dan nog meer?
Ik weet het, het is de Telegraaf.
Doe er mee wat je wilt.
Instappen of niet blijft toch een keuze die je zelf moet maken maar baseer je die keuze op feiten of fictie?

• A87
  • Niet online

A87

Waarom bytecoin een scam ''kan'' zijn. :
https://btcmanager.com/by...m-resembles-a-black-hole/

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 03-05-2018 14:17 ]

• GRV

GRV

GRV Quality Gaming PC's

HoppyF schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:15:
[...]
Ik zou ook in Bitcoin geloven als ik er miljonair mee geworden was!
Wat voor baat zou hij nu hebben?
Niets.
Hij is immers al miljonair wat wil je dan nog meer?
Ik weet het, het is de Telegraaf.
Doe er mee wat je wilt.
Instappen of niet blijft toch een keuze die je zelf moet maken maar baseer je die keuze op feiten of fictie?
Geld heb je nooit genoeg... Een miljonair wordt graag een miljardair.
Feiten, Fictie? Ik weet niet hoe je echt kunt zeggen of een artikel op het internet een bijdrage kan leveren aan het maken van een weloverwogen beslissing om in te stappen in iets vluchtigs als een cryptovaluta.
Het is zo random.... Ik denk dat voor jan modaal de bitcoin simpelweg te duur is om er echt wat mee te kunnen verdienen wat interessant is. Daar zijn de alts een plek waar nog meer mogelijkheden liggen.

GRV Quality Gaming PC's

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:48
HoppyF schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:10:
[...]

Hij is crypto miljonair en jij niet. ;)
Blijkbaar heeft de man toch enige visie en gaat hij op feiten af waarmee hij (dik) geld verdiend heeft.
Misschien is het genoemde bedrag wat over de top maar een flinke stijging is winst voor ons allemaal.
Tja, Iedereen die er vroeg bij was en de simpele tactiek genaamd HODL heeft toegepast kan zich cryptomiljonair noemen. Betekent niet dat die persoon er ook echt daadwerkelijk veel verstand van heeft

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-02 21:36
TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:21:
[...]

Ok, bedankt voor jouw gokje Funk001, het staat genoteerd.

Mag ik er bij nog overblijvende gokkers wel op aandringen om mij een persoonlijk bericht te sturen en het niet in dit topic te posten. Enerzijds is dat eenvoudiger voor mij, en anderzijds sluit dat ook uit dat je met je 'openbare' gok andere mensen beïnvloed in hun keuze. Het is strategisch gezien immers interessant als je de gekozen waarde van de andere gokkers kent.

Op dit eigenste moment zijn de eerste twintig deelnemers trouwens overschreden.
Woopsie.
@TomTorquay $9274.99 is mijn voorspelling.

[ Voor 88% gewijzigd door untflanked op 03-05-2018 14:22 ]

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• TomTorquay
Ok, bedankt voor jouw gokje Funk001, het staat genoteerd.
@untflanked, ook jouw stem werd geregistreerd :)

Mag ik er bij nog overblijvende gokkers wel op aandringen om mij een persoonlijk bericht te sturen en het niet in dit topic te posten. Enerzijds is dat eenvoudiger voor mij, en anderzijds sluit dat ook uit dat je met je 'openbare' gok andere mensen beïnvloedt in hun keuze. Het is strategisch gezien immers interessant als je de gekozen waarde van de andere gokkers kent.

Op dit eigenste moment zijn de eerste twintig deelnemers trouwens overschreden.

[ Voor 9% gewijzigd door TomTorquay op 03-05-2018 14:23 ]

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:26
Funk001 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:03:
[...]

Lekker boeiend dat het onzin is. Het is wel exposure! Laat de telegraaf maar weer positieve berichten over Bitcoin de wereld inslingeren. Dan pikt andere media het misschien ook op... en stroomt er weer wat geld in.

Nu is Nederland natuurlijk maar klein, maar dit soort berichten worden eventueel ook door buitenlandse media opgepikt etc etc

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Die Byteconnect is wel ff een potje aan het rammelen zeg de laatste dagen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Rrehorst
Zeara schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:21:
[...]

Lekker boeiend dat het onzin is. Het is wel exposure! Laat de telegraaf maar weer positieve berichten over Bitcoin de wereld inslingeren. Dan pikt andere media het misschien ook op... en stroomt er weer wat geld in.

Nu is Nederland natuurlijk maar klein, maar dit soort berichten worden eventueel ook door buitenlandse media opgepikt etc etc
Hier ben ik het wel mee eens... Laatste tijd las je alleen maar negatieve stukken op Telegraaf over Crypto.. Nu eindelijk weer wat positieve berichten. Laat iedereen maar weer instappen _/-\o_

• GRV

GRV

GRV Quality Gaming PC's

Zeara schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:21:
[...]

Kijk, en daar sla je de spijker op zijn kop.
Het maakt dus niet uit of een bericht waar of niet waar is.
Crypto is zo gevoelig voor nieuws, FUD, onzin, spam, propaganda en iedereen met 3 tientjes in bitcoin doet er maar al te graag aan mee.
Dat maakt dat je de markt misschien een beetje kunt lezen en een 'educated guess' kunt maken wat crypto gaat doen de komende uren.
Maar gewoon a la John McAffee wat random shit dat iets over 1 jaar 50K of 100K waard wordt is gebaseerd op een aardappel.

GRV Quality Gaming PC's

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 23:31
Funk001 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:25:
[...]

Kijk, en daar sla je de spijker op zijn kop.
Het maakt dus niet uit of een bericht waar of niet waar is.
Crypto is zo gevoelig voor nieuws, FUD, onzin, spam, propaganda en iedereen met 3 tientjes in bitcoin doet er maar al te graag aan mee.
Dat maakt dat je de markt misschien een beetje kunt lezen en een 'educated guess' kunt maken wat crypto gaat doen de komende uren.
Maar gewoon a la John McAffee wat random shit dat iets over 1 jaar 50K of 100K waard wordt is gebaseerd op een aardappel.
Je zou eens log charts moeten doortrekken. Dat het gebaseerd is op een aardappel vind ik lichtelijk overdreven.

• GRV

GRV

GRV Quality Gaming PC's

Rrehorst schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:24:
[...]
Hier ben ik het wel mee eens... Laatste tijd las je alleen maar negatieve stukken op Telegraaf over Crypto.. Nu eindelijk weer wat positieve berichten. Laat iedereen maar weer instappen _/-\o_
Crypto stijgt: Gouden bergen
Crypto zakt: Alles is kut
Typisch telegraaf en media in het algemeen.
Het ligt allemaal wat genuanceerder.
Aan de andere kant, iedereen met een positie in crypto heeft baat bij positiviteit.
Maar of het gebaseerd is op iets concreets, denk het niet.

GRV Quality Gaming PC's

• GRV

GRV

GRV Quality Gaming PC's

RedHat schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:28:
[...]
Je zou eens log charts moeten doortrekken. Dat het gebaseerd is op een aardappel vind ik lichtelijk overdreven.
Ja okay leuk... charts doortrekken.
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"
Dit zijn glazen bol praktijken, wat als er straks nieuwe wetten komen, nieuwe reguleringen, hacks of bans?
Je kan toch niet in de toekomst kijken of wel?

GRV Quality Gaming PC's

• HoppyF
Voor de VENboys: inmiddels de 57k gepasseerd!
VEN blijft goed presteren ondanks dat de Bitcoin min of meer stil staat.

• Zeara
Funk001 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:28:
[...]

Crypto stijgt: Gouden bergen
Crypto zakt: Alles is kut
Typisch telegraaf en media in het algemeen.
Het ligt allemaal wat genuanceerder.
Aan de andere kant, iedereen met een positie in crypto heeft baat bij positiviteit.
Maar of het gebaseerd is op iets concreets, denk het niet.
Maar wat positief nieuws kan het wel gebruiken.

Daarbij, probeert ie zijn geroep wel te ondersteunen. Of dat waar is, geen idee, lijkt enigzins of ie gewoon het forum hier of reddit napraat met constitutioneel geld etc. Maar het komt slim over, en als daarom meer mensen willen instappen. Dan is dat toch prima.

Daar zijn we zoals je al zei, allemaal gebaat bij :P

• ggj87
HoppyF schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:31:
Voor de VENboys: inmiddels de 57k gepasseerd!
VEN blijft goed presteren ondanks dat de Bitcoin min of meer stil staat.
Ondanks? Dankzij!

[ Voor 87% gewijzigd door ggj87 op 03-05-2018 14:32 ]

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
Manmanman this WAN. Twijfel twijfel.. gaat ie nog inzakken?

• TomTorquay
RmNL90 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:36:
Manmanman this WAN. Twijfel twijfel.. gaat ie nog inzakken?
Ja.
Alles zit nu in een opwaartse flow gedurende het laatste kwartier. Zou nog even wachten.

• GRV

GRV

GRV Quality Gaming PC's

TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:37:
[...]
Ja.
Alles zit nu in een opwaartse flow gedurende het laatste kwartier. Zou nog even wachten.
Alles is aan het uitbreken.
All aboard!!

GRV Quality Gaming PC's

Verwijderd

ETN gaat ook ineens hard jongens. +25% 24hr.

Fuck ik hoop nu toch echt dat ze wel mijn pending balance nog gaat storten. Ik zit in totaal al dik over de 500ETN pending.

Ik weet dat dit een tientje is hoor, maar stel nou dat ie ooit wel naar de 50 cent ofzo gaat. Wat niet eens onrealistisch is als de markt ook zou stijgen over de triljoen komende jaren.

Dan zijn dan toch weer een mooie smak patat shoarma's.

• TomTorquay
Funk001 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:39:
[...]

Alles is aan het uitbreken.
All aboard!!
Juist niet, de terugslag komt er wel bij de meeste coins. Niet bij jouw geprefereerde coin? Helaas pindakaas, dan maar op zoek naar een andere coin of een ander instapmoment. Maar instappen op zo'n raket uit FOMO-gevoelens, dat is meestal geen al te goed idee.

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
aELF wil nog niet echt, houd sterk op de 20k sat. Nieuws is er nog niet maar kan elk moment komen. Down or up, that is question..

• Dakillerbean
Ja ach, die heb ik al eens eerder voorbij zien komen. Dit soort complot theorie zaken heb ik al zo vaak voorbij zien komen, ook voor een bult andere munten/tokens. De FUD om deze munt blijft maar terugkeren met zulke artikelen. En als het toch waar blijkt te zijn, dan zien we het wel. Uiteindelijk pakken mensen de trein naar het mogelijke grote geld toch wel. Paar maanden geleden kon bijvoorbeeld Tron(TRX) niet op, bleek de whitepaper "gejat/gekopieerd" te zijn, nog een berg FUD erbij en werd het weer massaal aan de kant gezet. De afgelopen weken is men dat spontaan "vergeten", en begint het Tron treintje weer te rollen, want er valt geld mee te verdienen.

Het is maar hoe je het bekijkt. Voor geld zetten veel mensen hun principes en idealen al gauw aan de kant. Maar hey that's life, de natuur: Eten of Gegeten worden. En we doen er allemaal net zo hard aan mee, ikzelf ook.

Verwijderd

Dakillerbean schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:45:
[...]

Ja ach, die heb ik al eens eerder voorbij zien komen. Dit soort complot theorie zaken heb ik al zo vaak voorbij zien komen, ook voor een bult andere munten/tokens. De FUD om deze munt blijft maar terugkeren met zulke artikelen. En als het toch waar blijkt te zijn, dan zien we het wel. Uiteindelijk pakken mensen de trein naar het mogelijke grote geld toch wel. Paar maanden geleden kon bijvoorbeeld Tron(TRX) niet op, bleek de whitepaper "gejat/gekopieerd" te zijn, nog een berg FUD erbij en werd het weer massaal aan de kant gezet. De afgelopen weken is men dat spontaan "vergeten", en begint het Tron treintje weer te rollen, want er valt geld mee te verdienen.

Het is maar hoe je het bekijkt. Voor geld zetten veel mensen hun principes en idealen al gauw aan de kant. Maar hey that's life, de natuur: Eten of Gegeten worden. En we doen er allemaal net zo hard aan mee, ikzelf ook.
De natuur is genadeloos. Evenals crypto.

• spietie
Voila, nog effe geinvesteerd in IOST en ook in ONT.

Rocket .... Go!!!!!

SPiET

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 23:31
Funk001 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:30:
[...]

Ja okay leuk... charts doortrekken.
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"
Dit zijn glazen bol praktijken, wat als er straks nieuwe wetten komen, nieuwe reguleringen, hacks of bans?
Je kan toch niet in de toekomst kijken of wel?
Regulatie zal alleen maar impuls geven op de lange termijn. Hoe transparanter hoe aantrekkelijker de markt.

• Adnanos
  • Laatst online: 06-06-2024
Voor de eerste keer deze maand boven de $9300!

• ggj87
En nou doorstoempen!

• jappiejaap
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
Wat Heerlijk wakker worden zo :) Word een top dag ik zie het al gisteravond nog wat GNT LOOM en ZILL gehaald kan niet beter. In 5 uur wss wel om iets janken maar nu even niet.

En @TomTorquay doet mijn gok het nog of heb ik iets verkeerds gedaan ?

[ Voor 17% gewijzigd door jappiejaap op 03-05-2018 15:05 ]

• ggj87
Werk jij met nachtdienst? Gisteren ook al iemand die dat midden op de dag postte :p

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 08:53
Jeetje even als een raket omhoog...

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-01 21:17

_Christiaan_

Master of SOG

(...)
(...)
Ik gok: $9254,78

edit: sorry, zal even PB sturen zoals gevraagd.

[ Voor 7% gewijzigd door _Christiaan_ op 03-05-2018 15:13 ]

NOSIG

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-02 09:44
spietie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:50:
Voila, nog effe geinvesteerd in IOST en ook in ONT.

Rocket .... Go!!!!!
ONT is al verdubbeld in 7 dagen tijd, gaat niet veel verder meer lijkt me.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:58

Snippertje

Light up your life

Faites vos jeux!

$10,015 :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• TomTorquay
Rookert25 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:12:
[...]

Dat dacht ik gisterenavond dus ook :X

@_Christiaan_ @Snippertje Bedankt om mee te doen. Staat genoteerd ;)
@jappiejaap Jij staat in de lijst. Alles komt goed :)

• spietie
Rookert25 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:12:
[...]

Jawel hoor, juist wat fiat erin gepompt en zie ja ... omhoooog! :X

Denk dat deze coin wel nog een heel pak potentieel heeft om nog veel hoger te gaan, zoals NEO. Denk ik hé :-)

SPiET

• spietie
TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:16:
[...]

@TomTorquay

Belgisch gokje, zal er wel vreed naast zitten denk ik 8)

USD 9430

SPiET

• Rrehorst
TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:16:
[...]

Ik gok op een terugvalletje naar: $9.210

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zilliqa blijft ook maar gaan, zit nu op dik 200% winst in 7 weken tijd :D
En VEN herstelt zich nu ook goed, maar sta nog wel in het rood..

HODL blijft toch het leukste. Heb nog nooit wat omgezet naar fiat.. :P

[ Voor 21% gewijzigd door CyBeRSPiN op 03-05-2018 15:23 ]

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:57

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Faites vos jeux!

9354.45 >:)

Do { Ping } while ( LOL )

• TomTorquay
Ok, opnieuw.

Faites vos jeux!

Let op: Slechts een stem per persoon! Het eerste bedrag dat ik ontvang via interne mail, is het bedrag waar je voor meespeelt. Er worden geen bedragen aangepast!
Vanaf nu aanvaard ik enkel nog inzendingen via persoonlijk bericht. Geen gokjes meer posten in deze thread alsjeblieft!

• Rookert25
spietie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:18:
[...]

Jawel hoor, juist wat fiat erin gepompt en zie ja ... omhoooog! :X

Denk dat deze coin wel nog een heel pak potentieel heeft om nog veel hoger te gaan, zoals NEO. Denk ik hé :-)
Ik denk het niet met 1 miljard tokens ten opzicht van de 100 miljoen van NEO. Zodra CMC de supply aanpast zal ie zakken naar 5 dollar max

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:05
Stuur nou in een pm..

Zero.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik ben aan 't werk nu, vanavond rond 22.30 kan/zal ik de winnaar betalen.

Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1

• TomTorquay
Voor de duidelijkheid, iedereen die in dit topic voor mijn bericht van 15u24 een bedrag postte, zal worden meegenomen in de wedstrijd. Wie hierna nog iets post wordt genegeerd, sorry.

• Rrehorst
TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:27:
Voor de duidelijkheid, iedereen die in dit topic voor mijn bericht van 15u24 een bedrag postte, zal worden meegenomen in de wedstrijd. Wie hierna nog iets post wordt genegeerd, sorry.
Had je ook al ff een PM gestuurd :p

• Rookert25
https://medium.com/ontolo...ating-supply-da96d5540827

Ontology zelf zegt dat circulating supply 4.5x hoger is dan momenteel het geval is volgens CMC. Ze horen dus eigenlijk thuis op plaats 12 van CMC ipv plaats 28. Zodra dit wordt gewijzigd ziet iedereen winstpotentieel dalen en wordt er verkocht.

Maakt mij niet uit, je mag ze vasthouden, maar dit zal binnenkort gebeuren en dan valt ie terug, zou zonde zijn van winsten :)

Maar corrigeer me als ik het fout heb, was snel opzoekdingetje dit.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

RLC -> up up up oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

Prepare for the next ATH

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 15:10

BLACKfm

O_o

TomTorquay schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:27:
Mensen doen tegenwoordig alles voor geld, maar waarom zou je voor ~3 euro een waarde van de bitcoin willen raden? Welke privacygevoelige informatie wordt hier allemaal mee verzameld :P, voor niks gaat de zon op :+

[ Voor 10% gewijzigd door BLACKfm op 03-05-2018 15:37 ]

• TomTorquay
BLACKfm schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:37:
[...]

Mensen doen tegenwoordig alles voor geld, maar waarom zou je voor ~3 euro een waarde van de bitcoin willen raden?
Voor de sport, misschien?
En het gevoel om iets te winnen blijft gewoon leuk, of het nu 1 cent is of 100 miljoen...

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

RLC gaat verdubbelen deze maand weet het zeker nu al stilletjes 20 cent erbij zonder poes pas.
Ik heb mij bag nog meer vergroot

Prepare for the next ATH

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-02 21:36
[...]

Mensen doen tegenwoordig alles voor geld, maar waarom zou je voor ~3 euro een waarde van de bitcoin willen raden? Welke privacygevoelige informatie wordt hier allemaal mee verzameld :P, voor niks gaat de zon op :+
Wat?! Ik dacht 35nlg, dat is toch zeker €15... €1 is toch 2 gulden 20?!?!?!

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• Rrehorst
[...]

Is toch leuk man... Waag ook eens een gokje ;)

Verwijderd

Is er informatie bekend wanneer de tokenswap van ICX in werking treedt?

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 15:10

BLACKfm

O_o

untflanked schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:39:
[...]

Wat?! Ik dacht 35nlg, dat is toch zeker €15... €1 is toch 2 gulden 20?!?!?!
Een NLG-coin doet tegenwoordig een €0,09 ofzo (maar dat ligt er aan waar je het verpatst).

• Zeara
Rookert25 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:31:
https://medium.com/ontolo...ating-supply-da96d5540827

Ontology zelf zegt dat circulating supply 4.5x hoger is dan momenteel het geval is volgens CMC. Ze horen dus eigenlijk thuis op plaats 12 van CMC ipv plaats 28. Zodra dit wordt gewijzigd ziet iedereen winstpotentieel dalen en wordt er verkocht.

Maakt mij niet uit, je mag ze vasthouden, maar dit zal binnenkort gebeuren en dan valt ie terug, zou zonde zijn van winsten :)

Maar corrigeer me als ik het fout heb, was snel opzoekdingetje dit.
Maar die circuleerd nu dus nog niet. Die zit nu nog vast en wordt gedeeltelijk los gelaten, zoals bijvoorbeeld met de give-away van upbit of jaarlijks aan het team.

Zolang het niet circuleerd...

Maar het gaat natuurlijk sowieso een effect hebben. Ik zie alleen niet in waarom CMC de circulating supply nu zou moeten aanpassen aan de maximale waarde, als de helft daarvan nog niet circuleerd... Daarbij is nu 54 % in omloop, dus hoe je aan die 4,5 keer hoger komt...??

Woops, had niet bij CMC gekeken....

• TomTorquay
sourcecode schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:39:
RLC gaat verdubbelen deze maand weet het zeker nu al stilletjes 20 cent erbij zonder poes pas.
Ik heb mij bag nog meer vergroot
De sfeer wordt hier licht euforisch. ONT op gelijke hoogte van NEO, RLC gaat verdubbelen.
Tijd om even in USDT te gaan, jongens :P

• Adnanos
  • Laatst online: 06-06-2024
Op naar $9400 :)

• ggj87
Oeh LTC tikt €130 aan! 8)

@Turbo-Puppy @Tominatie @Slux

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:55

knakworst

Get more sats!

Ik gok 9386 USD.
Pagina: 1 ... 140 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!