Gefeliciteerd! Jij wint 50 BPT
Ik was verder heel erg onder de indruk van jullie inzendingen, chapeau
Stuur maar een pb dan gaan we het even in orde maken.
Volgende keer doe ik ook maar een koers voorspelling, wel van GET dan lol
Veel makkelijker als zinnen beoordelen
[ Voor 21% gewijzigd door tias86 op 02-05-2018 22:10 ]
Sorry, ben ook even druk met IOST op reddit.
[ Voor 46% gewijzigd door Chris.nl op 03-05-2018 01:02 ]
Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1
Met nummer 101322
YouTube: UPcoin Exchange Live Stream
[ Voor 61% gewijzigd door Tominatie op 02-05-2018 22:11 ]
Was het alle fee's waard?Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:10:
Hahaha jongens, ik heb een powerbank gewonnen!
Met nummer 101322
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Haha, lekker! Hoeveel tickets heb je nu? Als je bij de eerste 1000 traders zit met minimaal 50 tickets, krijg je er nog eentje.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:10:
Hahaha jongens, ik heb een powerbank gewonnen!
Met nummer 101322
Ypuh schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:14:
Bij jullie ook ineens hart van NL door CL heen?

Litecoin is 1% gestegen ??
Verwijderd
Gefeliciteerd @untflanked En @tias86 maar wel even een mooie originele actie. Zo stimuleer je weer even de creativiteit. Leuk gedaantias86 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:04:
Nou het is @untflanked geworden met de fantastische slogan: GET, want Ticketmaster is best wel Sad.
Gefeliciteerd! Jij wint 50 BPT
Ik was verder heel erg onder de indruk van jullie inzendingen, chapeau![]()
Stuur maar een pb dan gaan we het even in orde maken.
Volgende keer doe ik ook maar een koers voorspelling, wel van GET dan lol
Veel makkelijker als zinnen beoordelen
Cardano (ADA) has stated recently that their goal is to become the next coin to be listed on Coinbase. According to them, the announcement from Coinbase which will confirm this is about to come soon.
As of yet, the crypto exchange has not announced anything regarding the plans of introducing any new coins. Still, this will soon change, according to Cardano, which believes that Coinbase is currently targeting various markets around the globe.
The statement from Coinbase itself says that they intend to support the Ethereum’s technical standard called ERC20. Different ERC20 assets regarding the Coinbase products will be supported by this as well, but the exchange does not plan on supporting any specific features or assets at this time.
Cardano’s potential for entering Coinbase
As many already know, Cardano is made in order to allow its users to make different decentralized apps, as well as to make transactions instantly via P2P networks. Since it is a blockchain with a unique nature, it is favorable for those who wish to create dApps and make transactions nearly instantly, and almost for free, at that.
As a coin, it is backed throughout the Americas, South Asia, Europe, and, of course, in its parent country – Japan.
The best platform for smart contracts in the world
The evolution of smart contracts regarding the blockchain tech is advancing rapidly. For now, the leader in this area is definitely Ethereum. However, ADA is seen as a close second, with EOS coming close to this position as well.
Cardano is written in a very complex programming language which is using equally as complex mathematical logic. It is called Haskell, and its coding allows for some of the best security, as well as the fastest transactions. In some ways, this platform can even beat Ethereum itself, and there are those who believe that this is something that will actually happen in the near future.
Still, even though the platform itself is more than excellent, this is not enough for ADA to add its name to Coinbase’s list just yet. In itself, Cardano is more than just a blockchain. Its coins are stored in a very safe platform called The Daedalus Wallet, which is an additional reason why Coinbase might seriously consider adding this currency. The security, obviously, comes first here.
Cardano’s place allows it to influence strategic customers
There are many things that Cardano has in common with Coinbase, especially when we are talking about their available customers. The recent increase in both, Singapore and Europe really stands out here. The increase in Cardano is growing in Europe particularly, and 8 out of 10 strongest countries have been searching this token on Google actively. Top searches of Coinbase come from at least 5 of the same countries that are so interested in Cardano. Those include Slovenia, Cyprus, Switzerland, Croatia, as well as the Netherlands.
Obviously, Cardano is gaining popularity in Europe, and adding it to Coinbase would be a very good strategy since it would provide a lot of influence in this area. The market is prepared, and the customers are there. All that remains now is for the Coinbase to release the announcement.
Goed verhaal, lekker kortSunri5e schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:24:
Cardano (ADA) Wants its Place on Coinbase
Cardano (ADA) has stated recently that their goal is to become the next coin to be listed on Coinbase. According to them, the announcement from Coinbase which will confirm this is about to come soon.
As of yet, the crypto exchange has not announced anything regarding the plans of introducing any new coins. Still, this will soon change, according to Cardano, which believes that Coinbase is currently targeting various markets around the globe.
The statement from Coinbase itself says that they intend to support the Ethereum’s technical standard called ERC20. Different ERC20 assets regarding the Coinbase products will be supported by this as well, but the exchange does not plan on supporting any specific features or assets at this time.
Cardano’s potential for entering Coinbase
As many already know, Cardano is made in order to allow its users to make different decentralized apps, as well as to make transactions instantly via P2P networks. Since it is a blockchain with a unique nature, it is favorable for those who wish to create dApps and make transactions nearly instantly, and almost for free, at that.
As a coin, it is backed throughout the Americas, South Asia, Europe, and, of course, in its parent country – Japan.
The best platform for smart contracts in the world
The evolution of smart contracts regarding the blockchain tech is advancing rapidly. For now, the leader in this area is definitely Ethereum. However, ADA is seen as a close second, with EOS coming close to this position as well.
Cardano is written in a very complex programming language which is using equally as complex mathematical logic. It is called Haskell, and its coding allows for some of the best security, as well as the fastest transactions. In some ways, this platform can even beat Ethereum itself, and there are those who believe that this is something that will actually happen in the near future.
Still, even though the platform itself is more than excellent, this is not enough for ADA to add its name to Coinbase’s list just yet. In itself, Cardano is more than just a blockchain. Its coins are stored in a very safe platform called The Daedalus Wallet, which is an additional reason why Coinbase might seriously consider adding this currency. The security, obviously, comes first here.
Cardano’s place allows it to influence strategic customers
There are many things that Cardano has in common with Coinbase, especially when we are talking about their available customers. The recent increase in both, Singapore and Europe really stands out here. The increase in Cardano is growing in Europe particularly, and 8 out of 10 strongest countries have been searching this token on Google actively. Top searches of Coinbase come from at least 5 of the same countries that are so interested in Cardano. Those include Slovenia, Cyprus, Switzerland, Croatia, as well as the Netherlands.
Obviously, Cardano is gaining popularity in Europe, and adding it to Coinbase would be a very good strategy since it would provide a lot of influence in this area. The market is prepared, and the customers are there. All that remains now is for the Coinbase to release the announcement.
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Alleen jammer genoeg heb ik $12 gegeven aan een verdwaalde knar met een buy order op 0.00000001. Ik ging even te hard en toen pakte ik de market sell.
@Bmfd ja dat denk ik wel, dan weet ik wel wat het volgende airdropje gaat worden hahaha. Nee die geef ik aan me broertje dan ofso, of zet ik op marktplaats.
Top actie van mister @tias86
NEXT! I WANT MORE AIRDROPS. GIVE IT ME
Vergeet niet dat Coinbase ergo GDAX als muntenhandelaar en broker niet alleen daar zijn geld aan verdient, sterker nog ... dat is hun product hetgeen ze niet willen vervuilen met allemaal vage alts. Coinbase gaat eerder uitbreiden in hun huidige PF dan munten en/of tokens toevoegen.
Vorige maand nog een prima toelichting op CNBC waarom ze hun core business model zo sterk beschermen.
Ik ben op dit moment m'n oude NLG wallet aan het syncen, weet alleen niet meer hoeveel NLG ik had laten hangen 30 of 60? Progress 0,91%.... Wanneer ik weet hoeveel, wil ik ze wel in de lucht gooien.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:28:
Gefeliciteerd @untflanked wat een geweldige slogan. Het poëtische vernuft heb je er knap in verwerkt.
Top actie van mister @tias86
NEXT! I WANT MORE AIRDROPS. GIVE IT ME
- edit -
89%... Gaat redelijk vlot!
[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 02-05-2018 23:32 ]
Verwijderd
Als die prijs realiteit wordt... Dan zie ik voor de rest van mijn leven elke keer de Ethereum prijs van 3 weken terug als ik met mijn ogen knipper.jorisdeket schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:07:
https://www.ccn.com/ether...s-year-reddit-co-founder/
Holy crap🙄 We gaan het zien
Het feit dat je dat alleen al moet vragen, zegt genoeg.Chris.nl schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:36:
Praat ik overdreven veel over IOST als ik nog een linkje geef naar een artikel van vandaag?
Verwijderd
Als LTC dan 10000 is dan hoor je mij niet klagen.jorisdeket schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:07:
https://www.ccn.com/ether...s-year-reddit-co-founder/
Holy crap🙄 We gaan het zien
True! Ik ga even in de strafhoek zitten dus...Danny.G schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:38:
[...]
Het feit dat je dat alleen al moet vragen, zegt genoeg.
Nieuw muntje:
EOS
TRX
Of toch extra in XLM of GET steken?
Zero.
Bel me even als het zover is ... zoek ik de eerste de beste winnaar op van de Postcode kanjer om hem te vertellen wat een klote fooitje die gewonnen heeft.Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:40:
[...]
Als LTC dan 10000 is dan hoor je mij niet klagen.
Zou al heel wat zijn als LTC ooit €500 gaat doen in mijn beleving.
NEO, STRAT of XLMPelox schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:42:
Oké ik heb nog wat kleingeld gevonden. Roept u maar!
Nieuw muntje:
EOS
TRX
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
ADA!Pelox schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:42:
Nieuw muntje:
EOS
TRX
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
No brainer, Linda natuurlijk.Pelox schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:42:
Nieuw muntje:
EOS
TRX
Niet over crypto's, wel over LINDATon Hasselt schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:50:
Wie van jullie droomt er wel eens over crypto's?
Held dat je het gewoon meld! Niet alle airdrops vallen op de juiste plek dus...Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:50:
Och och och, ik gooi toch wat geld weg zeg. Vanmiddag nog $12 gratis AION weggeven, nu heb ik perongeluk 2.3 EVX gekocht op 0.05LTC Dus dat is ook weer $7.50 per EVX, terwijl dat ding eigenlijk $1,50 waard is. Achja, ik gooi alles na 12 mei (einde competitie) lekker in TRAC (die gaat wel over de kop, ooit).
Even snel een blik op 12k hoogte werpen en verbergen achter de 9k wall ...TomTorquay schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:53:
Sprintje van BTC...
Ja het is toch wel treurig he, die $12+$14 = $26, had ik hier gewoon met trost kunnen weggeven voor de volgende airdrop. Nu is dat naar één of andere klojo. Hoop dat degene die ze heeft ontvangen ooit in de ETH scams op twitter gaat trappen.Chris.nl schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:52:
[...]
Held dat je het gewoon meld! Niet alle airdrops vallen op de juiste plek dus...
Achja maakt ook niet zoveel uit joh, ik zie dat we aan het moonen zijn en dat zelfs LTC mee gaat!
[ Voor 43% gewijzigd door A87 op 02-05-2018 22:58 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik gun het je van harte. Heb je toevallig een parabolic move gespot?A87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:57:
Ik zit weer 100% in ethereum vannacht, gewoon 2% proberen te halenmet stop loss van 1%
Verwijderd
Zou het dan toch het jaar van de alts worden?
1
2
3
4
5
6
7
8
| <div class="message" data-message-id="all" data-owner-id="192015" data-token=""><div class="messageheader"><hr><div class="date"></div>
div.faq, div.message { //make sure all is invisible//
display: none;
filter: blur 100% !important;
padding right: 100000000px;
overflow: hidden !important;
} |
[ Voor 5% gewijzigd door Turbo-Puppy op 02-05-2018 23:09 ]
paranoide .. ik zat in 1 vandaag snel weer weg voordat alles was ingestortTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:01:
[...]
Ik gun het je van harte. Heb je toevallig een parabolic move gespot?![]()
![]()
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 02-05-2018 23:05 ]
Genieten dit, we gaan moonen.
Ja preciesA87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:03:
[...]
paranoide .. ik zat in 1 vandaag snel weer weg voordat alles was ingestort. van rustige trent tot parabolic terror
Ikke ... ja ik zie het, maar ik raak helemaal van m'n a propos ... moet ik verkopen? kopen? Vannacht in ETH gaan ... zeg het maar.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:06:
@Turbo-Puppy broeder, zie je die mooie groene staaf ook opkomen bij LTC/BTC?
Genieten dit, we gaan moonen.
Het is weer even wennen, maar rijdt het ritje uit. Cash pas iets uit bij $200 en geniet daarna van een welverdiend biertje.Turbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:07:
[...]
Ikke ... ja ik zie het, maar ik raak helemaal van m'n a propos ... moet ik verkopen? kopen? Vannacht in ETH gaan ... zeg het maar.
Ether gaat super langzaam dus ideaal voor snachts, IMO. pas na 6uur ofso zie je of je winst hebtTurbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:07:
[...]
Ikke ... ja ik zie het, maar ik raak helemaal van m'n a propos ... moet ik verkopen? kopen? Vannacht in ETH gaan ... zeg het maar.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 02-05-2018 23:11 ]
Dat moet geen reden zijn, daar zit hij bij Litecoin al een tijdje goed mee.A87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:11:
[...]
Ether gaat super langzaam dus ideaal voor snachts, IMO. pas na 6uur ofso zie je of je winst hebt
Bij €175 begin ik een beetje het idee te krijgen dat we de goede kant op gaan ... maar wie weet, in dit tempo kunnen we er morgenvroeg zijn. Ben bang dat het een maanreis wordt die al afketst op de atmosfeer.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:10:
[...]
Het is weer even wennen, maar rijdt het ritje uit. Cash pas iets uit bij $200 en geniet daarna van een welverdiend biertje.
Litecoin krijgt opeens een PUMP nu dat kan niet goed zijn meer een pump dump ding.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:12:
[...]
Dat moet geen reden zijn, daar zit hij bij Litecoin al een tijdje goed mee.
Ik ga nooit ergens in als ik opeen een lange groene bar zie. Ik vertouw dat niet
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 02-05-2018 23:14 ]
Ja dat zou lullig zijn. Die 0.016500 wall blijkt al een hindernis te zijn. Maar toch al wel 5BTC van afgesnoept, we komen er wel!Turbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:12:
[...]
Bij €175 begin ik een beetje het idee te krijgen dat we de goede kant op gaan ... maar wie weet, in dit tempo kunnen we er morgenvroeg zijn. Ben bang dat het een maanreis wordt die al afketst op de atmosfeer.
Edit: ja we zijn er door.
Wel redelijke buy walls op GDAX nu .. niet echt spannend, maar tenminste 1 iemand die er vertrouwen in heeft.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:13:
[...]
Ja dat zou lullig zijn. Die 0.016500 wall blijkt al een hindernis te zijn. Maar toch al wel 5BTC van afgesnoept, we komen er wel!
Edit: ja we zijn er door.
Lieve schat, Litecoin is verre van een pump&dump coin. Focus je even op de parabolic moves, daar ben jij het beste in op het forum.A87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:13:
[...]
Litecoin krijgt opeens een PUMP nu dat kan niet goed zijn meer een pump dump ding.
Ik ga nooit ergens in als ik opeen een lange groene bar zie
Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:14:
[...]
Lieve schat, Litecoin is verre van een pump&dump coin. Focus je even op de parabolic moves, daar ben jij het beste in op het forum.
Verwijderd
Straks heb ik een pending fortuintje.
Verwijderd
Gekocht op $145 en staat nu op $153
Toch een vette $8 x2=$16 = 16.000 CSC
DOEN !! Al je CSC verkopen en vol op LTC instappen.Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:26:
ik twijfel over LTC om te verkopen
Gekocht op $145 en staat nu op $153
Toch een vette $8 x2=$16 = 16.000 CSC
pump en dumps zitten zo nu en dan in elke coin, dan ga ik zeker niet kopen als ik ineens een grote groene toren zie
Veel plezier dan als je de trade in gaat in een groene manipulatieve toren
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 02-05-2018 23:30 ]
Verwijderd
klop, ik wacht op de pump van CSC,dan doe ik zelf de dump welA87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:29:
[...]
pump en dumps zitten zo nu en dan in elke coin, dan ga ik zeker niet kopen als ik ineens een grote groene toren zie
Waar kan ik jou dumpen?A87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:29:
[...]
Order te hoog ingezet? we hadden net wat micro fluctuaties op €127TweakerVincent schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:31:
Ik heb ltc verkocht op kraken. Dat ging partial. Wat houdt dat in? Waarom niet gelijk alles?
In een snelle stijging pak ik meestal de taker optie, wat grofweg inhoud dat je dan de order 1 of 2 cent lager inzet dan de actuele prijs op een order die de jouwe kan vullen. Op GDAX kost dit wel extra fee, maar doorgaans beter dan op/in een drop verkopen.
[ Voor 31% gewijzigd door Turbo-Puppy op 02-05-2018 23:34 ]
Op 126 euro. Ging in 2 delen leek het. Waarom niet meteen als 126 e aangetikt is? Limited orderTurbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:32:
[...]
Order te hoog ingezet? we hadden net wat micro fluctuaties op €127
Verwijderd
Ik verkoop niet voor de $200Turbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:32:
[...]
Order te hoog ingezet? we hadden net wat micro fluctuaties op €127
Verwijderd
Dat betekend dat de buyorders kleiner waren dan jouw sellorder. Dan verkoop je hem in delen.TweakerVincent schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:31:
Ik heb ltc verkocht op kraken. Dat ging partial. Wat houdt dat in? Waarom niet gelijk alles?
"pump en dumps zitten zo nu en dan in elke coin, dan ga ik zeker niet kopen als ik ineens een grote groene toren zie
Veel plezier dan als je de trade in gaat in een groene manipulatieve toren"
Sindsdien is iedere tweaker cryptomiljonair.
Ok dus houd je hem gedeeltelijk tot hij weer op 126 komt? Of krijg ik voorrang als er buyers zijn?Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:34:
[...]
Dat betekend dat de buyorders kleiner waren dan jouw sellorder. Dan verkoop je hem in delen.
[ Voor 7% gewijzigd door TweakerVincent op 02-05-2018 23:38 ]
Verwijderd
Facedown/Kasteel/Groene toren?..is hij weer gevonden?Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:34:
Een wijs man zei ooit:
"pump en dumps zitten zo nu en dan in elke coin, dan ga ik zeker niet kopen als ik ineens een grote groene toren zie
~ Legend
Maar dit is een parabolic move .. Je weet zelf, die zijn echt anders !Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:37:
Vindt het wel mooi trouwens, @A87 stond laatst nog te verkondigen op EOS te springen nadat die al tig keer over de kop gegaan was en nu pakt LTC na maanden weer een paar procentjes en het is een manipulatieve groene toren.
~ Legend
Verwijderd
Kopen dan met rode torens zou ik zeggen,veel sucsesTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:37:
Vindt het wel mooi trouwens, @A87 stond laatst nog te verkondigen op EOS te springen nadat die al tig keer over de kop gegaan was en nu pakt LTC na maanden weer een paar procentjes en het is een manipulatieve groene toren.
~ Legend
Iemand moet 'm wel kopen he. Stel je verkoopt voor 20 bitcoins - dan zijn die echt niet in 1 keer weg, anderen moeten dan wel kopen. Met kleinere aantallen is de kans uiteraard groter dat het in 1 keer weg isTweakerVincent schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:35:
[...]
Ok dus houd je hem gedeeltelijk tot hij weer op 126 komt? Of krijg ik voorrang als er buyers zijn?
Het kan ook heel goed gebeuren dat je niet alles kwijtraakt.
Niet helemaal waar, althans...met de kanttekening, als je 20btc hebt op zeg $9000 en jij schiet er 1 in op $9000 daarna, dan gaan die 20 wel voor. Orderbook werkt de orders af in volgorde.Specy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:39:
[...]
Iemand moet 'm wel kopen he. Stel je verkoopt voor 20 bitcoins - dan zijn die echt niet in 1 keer weg, anderen moeten dan wel kopen. Met kleinere aantallen is de kans uiteraard groter dat het in 1 keer weg is
Het kan ook heel goed gebeuren dat je niet alles kwijtraakt.
[ Voor 13% gewijzigd door ggj87 op 02-05-2018 23:42 ]
Ja inderdaad, gaat de goede kant op. BTC stijgt ook met een vaart daar zeg je U tegen. We zien het morgen wel. Goodnightggj87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:41:
LTC gaat goed (nu echt) @Tominatie @Turbo-Puppy Hopelijk worden we morgen goed wakker. Mag wel na zo lang wachten
Dat sowieso ook. Daarom ook altijd verkoop-orders zetten op 8999,99 ipv 9000, en kooporders op 9000,01 ipv 9000. Meer kans dat het lukt en die ene cent maakt ook weinig meer uit.Turbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:41:
[...]
Niet helemaal waar, althans...met de kanttekening, als je 20btc hebt op zeg $9000 en jij schiet er 1 in op $9000 daarna, dan gaan die 20 wel voor. Orderbook werkt de orders af in volgorde.
Ben net even in mijn rode toren geklommen, die staat naast die groene en ik zag de €175 al in de verte.ggj87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:41:
LTC gaat goed (nu echt) @Tominatie @Turbo-Puppy Hopelijk worden we morgen goed wakker. Mag wel na zo lang wachten
Yep .. alleen dat kost je wel fee, want daarmee maak je het dan een "taker" volgens de regels .. vaak een beetje afwegen wat het je waard is om ze kwijt te raken als er een buy order staat op dat moment.Specy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:43:
[...]
Dat sowieso ook. Daarom ook altijd verkoop-orders zetten op 8999,99 ipv 9000, en kooporders op 9000,01 ipv 9000. Meer kans dat het lukt en die ene cent maakt ook weinig meer uit.
Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:34:
Een wijs man zei ooit:

Verwijderd
Stel je hebt 2 litecoin in sell en iemand koopt er 0.5 of het laatste restje van een vorige buyorder wordt gevuld met jouw sellorder dan kan het wel eens in delen gaan. Als je order aangebroken is ben je de eerste in de rij. Als er dan ineens een dikke stijging of daling komt kan het zijn dat ie doorzakt naar een lagere sell.TweakerVincent schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:35:
[...]
Ok dus houd je hem gedeeltelijk tot hij weer op 126 komt? Of krijg ik voorrang als er buyers zijn?
Vooral op lage volume exchanges gebeurd dit vrij vaak. Heb wel eens 10 minuten zitten wachten op bluetrade.com met een doge/html trade. Op gegeven moment was ik het helemaal zat en heb ik de order gecanceld en het resterende bedrag lager te koop gezet.
Ik bedoel natuurlijk niet als de koers daar al is. Maar stel de koers is nu 8950 (brrr... ik durf dit getal al bijna niet meer te noemen. Wacht ff..)Turbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:45:
[...]
Yep .. alleen dat kost je wel fee, want daarmee maak je het dan een "taker" volgens de regels .. vaak een beetje afwegen wat het je waard is om ze kwijt te raken als er een buy order staat op dat moment.
Ok, dus: Stel de koers is 9250 en je wilt verkopen op 9300. Dan kun je 'm op 9299.99 zetten.
Heel de dag door nauwelijks beweging in de koers. Dan is het niet vreemd dat hij opeens weggekatapulteerd wordt. Naar boven. Of naar onder.ggj87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:45:
Maar vanwaar komt deze stijging? Is dat normale groei of nieuws? (Ik houd het nieuws slecht bij..)
YouTube: Nieuw Geld (afl. 1): CryptomiljonairTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:34:
Een wijs man zei ooit:
Ok helder allemaal (en adviezen hierboven). Blijft een exchange natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:45:
[...]
Stel je hebt 2 litecoin in sell en iemand koopt er 0.5 of het laatste restje van een vorige buyorder wordt gevuld met jouw sellorder dan kan het wel eens in delen gaan. Als je order aangebroken is ben je de eerste in de rij. Als er dan ineens een dikke stijging of daling komt kan het zijn dat ie doorzakt naar een lagere sell.
Vooral op lage volume exchanges gebeurd dit vrij vaak. Heb wel eens 10 minuten zitten wachten op bluetrade.com met een doge/html trade. Op gegeven moment was ik het helemaal zat en heb ik de order gecanceld en het resterende bedrag lager te koop gezet.
Dan is het inderdaad altijd een maker. Weet alleen niet hoe bots hiermee omgaan, ik vermoed dat die ook het orderbook wel afspeuren en een keuze maken op basis van volume op die prijs. Beetje lastig inschatten altijd.Specy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:46:
[...]
Ik bedoel natuurlijk niet als de koers daar al is. Maar stel de koers is nu 18900 (brrr... ik durf dit getal al bijna niet meer te noemen. Wacht ff..)
Ok, dus: Stel de koers is 19000 en je wilt verkopen op 19300. Dan kun je 'm op 19299.99 zetten.
(heb je bericht iets aangepast)
@A87 kan jij dit misschien voor mij oplossen, misschien iets met PARABOLIC MOVES?
Regel ik voor jou .. Meet the Parabolic Move CalculatorTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:52:
Ik heb nu 102 tickets op upcoin, er zijn nu ongeveer 5050 tickets in de totale omloop. Dus ik heb ongeveer 2% van het totaal. Er zijn nog 9 dagen om een iPhone X te winnen, hoe groot is dan mijn kans?
@A87 kan jij dit misschien voor mij oplossen, misschien iets met PARABOLIC MOVES?
https://www.omnicalculator.com/physics/projectile-motion
Houdt rekening met E=m2 x/V op de amplitude van 0.67
Verwijderd
Flashback naar middelbare school wiskunde boek.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:52:
Ik heb nu 102 tickets op upcoin, er zijn nu ongeveer 5050 tickets in de totale omloop. Dus ik heb ongeveer 2% van het totaal. Er zijn nog 9 dagen om een iPhone X te winnen, hoe groot is dan mijn kans?
*kijkt halfdood uit raam ziet vogel wormen uit de grond trekken*
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!