Die GET ik niet helemaal.Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:41:
[...]
??????..als je wacht op ARK naar de 1000 dan kan ik je verzekeren dat je tegen die tijd op noach lijk
Winnaarhazecase schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:24:
GET rich and buy your GF some new tits
RLC
Prepare for the next ATH
Die gaat elke dag voorzichtig omhoog ja, leuk om te zien!
Voor de long-term een toppertje
Verwijderd
In het wit en het rooddddd
Er was eens een coin..
maar nu is hij dooddddd
lalalalalala
Verwijderd
Ik heb er van de week ook heel sneaky 50 gekocht
Ik ga wat dat betreft heel snel voor de bijl als ik een verstandig persoon met goede arumenten hoor shillen.
Er is ook zoveel moois te koop...
@Verwijderd al van OriginTrail gehoord? Nu nog spotgoedkoop..
Verwijderd
Ik kocht(inmiddels al weer weg)RLC voor 0.002510 twee weken terug en daar zit hij nog steeds onder dus zoveel stijgt het nietVerwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:36:
[...]
Ik heb er van de week ook heel sneaky 50 gekochtdat kwam door @jorisdeket.
Ik ga wat dat betreft heel snel voor de bijl als ik een verstandig persoon met goede arumenten hoor shillen.
Er is ook zoveel moois te koop...
“GET your GUTS out ... NOW!”tias86 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:54:
Ik heb 4 reacties tot op heden mensen voor de 50 BPT giveaway. Dus je kan nog meedoen. Verzin een leuke slagzin over GET. Vanavond horen jullie de uitslag.
Fingers crossed!
SPiET
Tja dat is nu echt heel dicht bij mijn score van 9150 usd. Best dat je toch wat ruimte laat tussen de bedragen niet? Zo kan t nu op 0.01 winst of verlies zijnVerwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:50:
[...]
Haha jij wilt die bitshares he. Ik begrijp dat volkomen na mijn shill. Maar de regels zijn keihard. Het was echt tot half 5.
Aan de andere kan is dit mothafokkin crypto. De meest on gereguleerde madness die op dit moment op aarde doorswalst.
Dus ik zet je erbij voor 9.149,99
SPiET
Weet iemand trouwens hoe dat zit met RDD? Zou die dit jaar nog op Binance verschijnen of is dat gewoon een loos gerucht wat iemand de wereld in heeft geholpen? Zou de coin wel goed doen denk ik. Poloniex had hem ook gelist maar heeft het gedelist van wege het lage volume volgens mij destijds.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Soms neem ik mijzelf serieus... GET IT?
[ Voor 68% gewijzigd door Chris.nl op 02-05-2018 20:15 ]
Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1
Verwijderd
Ik denk dat de enigste redding voor RDD een nieuw team is die er daadwerkelijk wat mee gaan doen.DAMAGE schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:45:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met RDD? Zou die dit jaar nog op Binance verschijnen of is dat gewoon een loos gerucht wat iemand de wereld in heeft geholpen? Zou de coin wel goed doen denk ik. Poloniex had hem ook gelist maar heeft het gedelist van wege het lage volume volgens mij destijds.
Zo niet, dan ben ik bang dat het dood is
Maybe een rebrand van ReddCoin naar DeddCoin?Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:49:
[...]
Ik denk dat de enigste redding voor RDD een nieuw team is die er daadwerkelijk wat mee gaan doen.
Zo niet, dan ben ik bang dat het dood is
Verwijderd
Ik laat me niet meer van de wijs brengen nu.
Ga gewoon door met VEN vergaren voor de juni verdubbellaar
Waar is Ton eigenlijk gebleven? Heb mijn eigen muntje bijna af en hij had beloofd er ook wat van in te slaan maar volgens mij is hij hier al even niet meer geweest?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
LINDA heb het uit gemaaktCrypts schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:59:
Waar is Ton eigenlijk gebleven? Heb mijn eigen muntje bijna af en hij had beloofd er ook wat van in te slaan maar volgens mij is hij hier al even niet meer geweest?
GET ready to lamboo
Gasloos
Zou nog even wachten. Don't get me wrong, VEN is mijn grootste (zo niet enige) money cow, maar staat nu vrij hoog (Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:58:
Ik laat me niet meer van de wijs brengen nu.
Gotta GET 'm all
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Wordt het nu TITS ipv LAMBO? Ok dan MOON! TITS! MOONTITS!hazecase schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:24:
GET rich and buy your GF some new tits
Eigen muntje?? Vertel eens wat meerCrypts schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:59:
Hoelaat was die zaadactie alweer afgelopen? 'k Word een beetje lam...
Wat steken ze bij Verge nu weer uit?Chris.nl schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:21:
Hoelaat was die zaadactie alweer afgelopen? 'k Wordt een beetje lam...
Hold your pre-party. De actie is pas afgelopen als de BTC koers een punt van $9168 bereikt heeft.Chris.nl schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:21:
Hoelaat was die zaadactie alweer afgelopen? 'k Word een beetje lam...
* Ypuh ziet regels als richtlijnen.
GET a life
Ik ben vergeten een bericht te sturen en zie het nu gewoon gebeuren dat de koers van 21:00 is wat ik eerder vanmiddag al in gedachten had.Ypuh schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:23:
[...]
Hold your pre-party. De actie is pas afgelopen als de BTC koers een punt van $9168 bereikt heeft.
* Ypuh ziet regels als richtlijnen.
VEN staat nu juist erg hoog (in BTC waarde) zo rond de 54k sats.Ypuh schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:11:
[...]
Zou nog even wachten. Don't get me wrong, VEN is mijn grootste (zo niet enige) money cow, maar staat nu vrij hoog (). Gaat voor juni vast nog wel een keer dalen. Mooie prijs om hem te kopen is zo rond de 55k ETH of 45k BTC. Die gaat ie vast nog wel een keer raken, het zij door een flinke stijging/daling van ETH/BTC.
Deze waarde is alleen in januari een paar dagen hoger geweest tijdens de ATH.
Als de BTC dus niet te vreemd doet zal VEN alleen maar verder oplopen.
Instappen kan altijd alleen wordt de prijs gewoon hoger.
HoppyF schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:25:
VEN staat nu juist erg hoog (in BTC waarde) zo rond de 54k sats.
Deze waarde is alleen in januari een paar dagen hoger geweest tijdens de ATH.
Als de BTC dus niet te vreemd doet zal VEN alleen maar verder oplopen.
Instappen kan altijd alleen wordt de prijs gewoon hoger.
Je zal het niet geloven maar LTC tikte net zijn 24h high aan. Je gaat toch niet menen dat we een run gaan krijgen hé?
Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:37:
Je zal het niet geloven maar LTC tikte net zijn 24h high aan. Je gaat toch niet menen dat we een run gaan krijgen hé?
Denk het ook, dan komt hij exact om 21u uit op $9222. Raad eens wie dat naar Ome Jaapio gestuurd heeft?DJT schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:41:
Ik denk dat de BTC ieder moment kan beginnen aan een klein procentje stijging.
Ow shit.
Ik heb steeds een groot deel van mijn winst afgeroomd. Vooral in het begin toen ik vreesde dat de hele Crypto-wereld elk moment in hele korte tijd compleet in elkaar zou zakken - dat was in december/januari vorig jaar.
Ik heb net even wat zitten rekenen, en als ik dezelfde winsten had gepakt op mijn originele portfolio zonder steeds winst te pakken dan zou ik inmiddels ruim over de 100 Bitcoins gehad hebben.....
Fuck hee.
Als er weer zo'n run komt als ik december dan zit ik klaar deze keer hoor... en ga ik dus zeker NIET meer steeds afromen!
Ik heb steeds een groot deel van mijn winst afgeroomd. Vooral in het begin toen ik vreesde dat de hele Crypto-wereld elk moment in hele korte tijd compleet in elkaar zou zakken - dat was in december/januari vorig jaar.
Ik heb net even wat zitten rekenen, en als ik dezelfde winsten had gepakt op mijn originele portfolio zonder steeds winst te pakken dan zou ik inmiddels ruim over de 100 Bitcoins gehad hebben.....
Fuck hee.
Als er weer zo'n run komt als ik december dan zit ik klaar deze keer hoor... en ga ik dus zeker NIET meer steeds afromen!
[ Voor 12% gewijzigd door Specy op 02-05-2018 20:44 ]
Verwijderd
Dat vind ik ook eigenlijk en jij was netjes binnen de tijd met je score dus heb het andere op de dollar afgerond.spietie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:43:
[...]
Tja dat is nu echt heel dicht bij mijn score van 9150 usd. Best dat je toch wat ruimte laat tussen de bedragen niet? Zo kan t nu op 0.01 winst of verlies zijn![]()
En het is ook overduidelijk dat mijn organisatie skills ruk zijn. Er komt altijd wel iets tussendoor of iemand erbij wat eigenlijk niet meer kan maar wat ik door de vingers zie dat later weer problemen geeft
20:59:59 heb ik gehoord. kaarsrecht, uit het niets.DJT schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:41:
Ik denk dat de BTC ieder moment kan beginnen aan een klein procentje stijging.
Meen je? Hoeveel heb je nu dan wel niet, lol.Specy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:43:
Ow shit.
Ik heb net even wat zitten rekenen, en als ik dezelfde winsten had gepakt op mijn originele portfolio zonder steeds winst te pakken dan zou ik inmiddels ruim over de 100 Bitcoins gehad hebben.....![]()
Fuck hee.
In dat geval maakt het niet zoveel uit, coinmarketcap is altijd een beetje traag met bijwerkenBeaulion schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:44:
[...]
20:59:59 heb ik gehoord. kaarsrecht, uit het niets.
TouchéTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:45:
[...]
In dat geval maakt het niet zoveel uit, coinmarketcap is altijd een beetje traag met bijwerken
Veel minder dusTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:44:
[...]
Meen je? Hoeveel heb je nu dan wel niet, lol.
Dit is als ik de percentages winst zou doortrekken. Rente-op-rente principe, dat gaat heel hard... (1% per dag = x12 per jaar!)
Verwijderd
Goddamn son.Specy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:43:
Ow shit.
Ik heb net even wat zitten rekenen, en als ik dezelfde winsten had gepakt op mijn originele portfolio zonder steeds winst te pakken dan zou ik inmiddels ruim over de 100 Bitcoins gehad hebben.....![]()
Fuck hee.
Jeetje man. 100 btc, dan was je gewoon een whale gek!Specy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:45:
[...]
Veel minder dus
Dit is als ik de percentages winst zou doortrekken. Rente-op-rente principe, dat gaat heel hard... (1% per dag = x12 per jaar!)
I know!!!Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:46:
[...]
Jeetje man. 100 btc, dan was je gewoon een whale gek!
Nou ja, bij de volgende run heb ik dan wel een doel nu: Whale worden
(Bij welk getal ben je eigenlijk een whale? En, is er hier al iemand die dat heeft, of heb ik nog een kans om de eerste Tweakers-whale te worden?
[ Voor 23% gewijzigd door Specy op 02-05-2018 20:48 ]
Ah, ik zie het. Tot 9232 zeker?DJT schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:43:
Nee, hij schiet íetsje verder door.
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:41:
@Pelox - $9.104,10
@cursquidHome - $9.113,33
@TuutjDrie - $9.114
@nemesis2212 - $9.132
@hazecase - $9.147,83
@untflanked - $9.149
@spietie - $9.150
@DJ-Promo - $9.158
@AadDeBaron - $9.163,76
@Ypuh - $9.168
@Schuey - $9.173,82
@Nurksis - $9.177,33
@Chris.nl - $9.211,18
@darkownage - $9.218
@TomTorquay - $9.222,22
@DJT - $9.231,77
@Liberteh - $9.295
@Saitek - $9.295,24
@Beaulion - $9.333,33
@Telefooncal - $9.352
Ja, als ik zo reken en van het beste scenario uitga, dan ben ik volgend jaar ook multimiljonair...Specy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:45:
Rente-op-rente principe, dat gaat heel hard... (1% per dag = x12 per jaar!)
En van alle youtube guru'sTomTorquay schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:49:
[...]
Ja, als ik zo reken en van het beste scenario uitga, dan ben ik volgend jaar ook multimiljonair...
Ik ging uit van mijn daadwerkelijk behaalde percentages, ervan uitgaand dat ik niet steeds afgeroomd had.TomTorquay schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:49:
[...]
Ja, als ik zo reken en van het beste scenario uitga, dan ben ik volgend jaar ook multimiljonair...
Wow fuck. Ik voel je pijn man. De "what ifs" in crypto kunnen je soms steken in je onderbuik geven.Specy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:43:
Ow shit.
Fuck hee.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik lees hier met enige regelmaat rekenmodellen die op de universiteit nog ontdekt moeten worden.TomTorquay schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:49:
[...]
Ik ben wel eens benieuwd naar jouw berekening dan. Als je in de periode januari-maart gemiddeld dagelijks 1% haalde, wel chapeau. Enfin, ik kan - en moet - jouw rekening niet maken, maar ik vind het wel opmerkelijk.Specy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:51:
[...]
Ik ging uit van mijn daadwerkelijk behaalde percentages, ervan uitgaand dat ik niet steeds afgeroomd had.
Wat is een goede buy order voor een bag Ada om daar morgen blij mee wakker te worden?
Zo kun je, en mag je nooit rekenen heh ... Als MtGox niet was gevallen had ik nu nog ... Als ik alle BTC die ik aan drugs uitgegeven heb destijds nog zou hebben dan was ik nu ... Als ik wist dat de concurrent een lading X importeerde dan deed ik wel .. Zo werkt het spelletje dus in ieder geval niet.Specy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:43:
Ow shit.
Fuck hee.
Als iedereen hier met €100 begonnen was in januari en iedere keer op de juiste munt gesprongen was.. en op ATH er uit dan hadden we allemaal een Lambo voor de deur gehad. Je bent verantwoordelijk voor eigen keuzes, strategieën en successen. Een koe in de kont kijken verhaal is flauwekul.
Had je maar staatslot BG 087561 gekocht 9 maart, dan was alles nu anders, maar die had je niet ...
[ Voor 6% gewijzigd door Turbo-Puppy op 02-05-2018 21:06 ]
Van half december - half januari heb ik - in Bitcoins gerekend! - volgens mij gemiddeld zo'n 10% per dag gehad. Daarna minder, in februari/maart in euro's flink verlies (rond de -30% door de Bitcoin-daling en wat stomme paniekverkoop-acties), maar afgelopen maand (april) in euro's gerekend weer +50% of zo.TomTorquay schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:54:
[...]
Ik ben wel eens benieuwd naar jouw berekening dan. Als je in de periode januari-maart gemiddeld dagelijks 1% haalde, wel chapeau. Enfin, ik kan - en moet - jouw rekening niet maken, maar ik vind het wel opmerkelijk.
De afgelopen 2 maanden heb ik vrijwel niks afgeroomd omdat ik de hele tijd lager stond dan mijn ATH tot dat moment. Nu weer wel, dus ik was weer begonnen met afromen... misschien dus toch maar wat minder doen!
Ik kon het niet laten, 100 euro aan Ltc gekocht op Coinbase.🙄
Dan was je nu €15,- lichter geweest.Turbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:58:
[...]
Had je maar staatslot BG 087561 gekocht 9 maart, dan was alles nu anders, maar die had je niet ...
[ Voor 14% gewijzigd door Ypuh op 02-05-2018 21:08 ]
heb er een berg gekocht toen ze gelist werden op binance, dat betaald zich nu uitVerwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:31:
GNT gaat ook wel aardig. Hoe denken jullie erover?
mooie munt met prima case wat ze gaan doen.
Prepare for the next ATH
Het officiële twitteraccount van Substratum tweet:
Het lijkt me dat dit om een hack gaat, maar de koers reageert er alsnog aardig op.After months of anticipation, the Substratum team is excited to finally announce we will be the first ERC20 token to be listed on @Coinbase. Substratum buys/sells will be available on 5/8
https://twitter.com/SubstratumNet/status/991753784979320833
[ Voor 8% gewijzigd door Bmfd op 02-05-2018 21:10 ]
Klopt, maar... tot nu toe ging ik ervan uit dat "greed" slecht was om veel winst te maken. Nu, terugkijkend over de afgelopen maanden, zie ik dat als ik meer greedy geweest was ik veel meer winst gemaakt zou hebben. Dat had zomaar andersom kunnen zijn (je kunt ook ineens forse verliezen maken), maar ik kom in ieder geval tot de conclusie (dure les) dat ik meer risico moet nemen.Turbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:58:
[...]
Zo kun je, en mag je nooit rekenen heh ... Als MtGox niet was gevallen had ik nu nog ... Als ik alle BTC die ik aan drugs uitgegeven heb destijds nog zou hebben dan was ik nu ... Als ik wist dat de concurrent een lading X importeerde dan deed ik wel .. Zo werkt het spelletje dus in ieder geval niet.![]()
Als iedereen hier met €100 begonnen was in januari en iedere keer op de juiste munt gesprongen was.. en op ATH er uit dan hadden we allemaal een Lambo voor de deur gehad. Je bent verantwoordelijk voor eigen keuzes, strategieën en successen. Een koe in de kont kijken verhaal is flauwekul.
[afbeelding]
28.05.2018 komt V2 en wordt officieel gereleased tijdens Blockshow BerlinVerwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:40:
[...]
Ik kocht(inmiddels al weer weg)RLC voor 0.002510 twee weken terug en daar zit hij nog steeds onder dus zoveel stijgt het niet
Daarna zal er een roadshow met stops in meerdere landen zijn en er zullen PR-campagnes plaatsvinden voor en na V2 (bijvoorbeeld met onze mediapartner Cointelegraph)
+ ad campaigns + video releases + full documentation for developers/workers + AmA sessions
Na V2 zullen er snelle updates naar v2.x zijn (public workers etc)
Durf geen voorspelling te maken maar denk een mooie bodem verder op een gelegen rode groene heuvel/berg.
Zat er al op te wachten ....
Maar in dat geval had je beter voor €15 LTC kunnen kopen, had je nu een solid €13,50 over gehad.
Ik heb net dus 7 staatsloten gekocht?Turbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:10:
[...]
Zat er al op te wachten ...... het was ter illustratie.
Maar in dat geval had je beter voor €15 LTC kunnen kopen, had je nu een solid €13,50 over gehad.
Verwijderd

@Dionlinn - $8.964,67
@hellsau - $8.990
@Tinusvolkel - $9.027,26
@PHPResource - $9.045
@Rhautvast - $9.047
@Blik1984 - $9.068
@Pelox - $9.104,10
@cursquidHome - $9.113,33
@TuutjDrie - $9.114
@nemesis2212 - $9.132
@hazecase - $9.147,83
@untflanked - $9.149
@spietie - $9.150
@DJ-Promo - $9.158
@AadDeBaron - $9.163,76
@Ypuh - $9.168
@Schuey - $9.173,82
@Nurksis - $9.177,33
@Chris.nl - $9.211,18
@darkownage - $9.218
@TomTorquay - $9.222,22
@DJT - $9.231,77
@Liberteh - $9.295
@Saitek - $9.295,24
@Beaulion - $9.333,33
@Telefooncal - $9.352
@Bmfd - $30.000
Het ging allemaal weer lekker smooth met het uploaden van de screenshot. Mijn prachtige chinaphone liep vast op imgbb en besloot opnieuw op te starten. Prachtig spul, met het onderste uit de kan prijskaartje. Maaaarrrr:
We hebben een winnaar: @nemesis2212 je kan me je bitshares deposit adres sturen in PM, ik zorg ervoor dat ik ze direct even opstuur. Gefeliciteerd!
Van harte @nemesis2212 !
Zero.
Nice @nemesis2212 , jammer van de opzichtig geplaatste sellwalls. Maarja alles voor de winst, ik zou hetzelfde doen.
Heeft gewoon hulp gehad van A78 als ik zo kijk op Bitfinex, want ze zijn nu weer weg.Beaulion schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:17:
Nice @nemesis2212 , jammer van de opzichtig geplaatste sellwalls. Maarja alles voor de winst, ik zou hetzelfde doen.
Goed bezig @nemesis2212! Props naar @Verwijderd Ik zal binnenkort ook eens wat leuks uit mn hoge hoed toveren!
-edit
Betekenis 'props'
Je hebt gezocht op het woord: props.
prop (de; v(m); meervoud: proppen)
1
balletje van papier enz.: met iets op de proppen komen ermee voor de dag komen
-edit
Betekenis 'props'
1
[ Voor 47% gewijzigd door hazecase op 02-05-2018 21:22 ]
Verwijderd
Als ik van af mijn eerste vette winst op ripple en daarna 4x dubbel op ven niet mijn winst in csc was gaan stoppen maar continu alles in alleen de stijgende munten gestopt had dan had ik nu 37 BTC gehad
Maar nu heb ik het geluk dat ik met de csc aankopen natuurlijk ruim daar boven kom te zitten
(alhoewel ik beter de eerste route had kunnen volgen want dan had ik nu voor 37BTC casinocoin kunnen kopen
)
Maar nu heb ik het geluk dat ik met de csc aankopen natuurlijk ruim daar boven kom te zitten
(alhoewel ik beter de eerste route had kunnen volgen want dan had ik nu voor 37BTC casinocoin kunnen kopen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2018 21:26 ]
Verwijderd
Wat een prachtig verwerkte woordspeling! Dit moet helemaal goed gaan komenhazecase schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:19:
Goed bezig @nemesis2212! Props naar @Verwijderd Ik zal binnenkort ook eens wat leuks uit mn hoge hoed toveren!
-edit
Betekenis 'props'
1
Verwijderd
LTC in het groen
SELL SELL SELL SELL SELL
SELL SELL SELL SELL SELL
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2018 21:31 ]
Een p&d lijkt me dat, uitkieken dusdrijfhout schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:32:
Wow golem goes boom!
Ja klopt. Coinbase heeft al eerder aangegeven dat eventuele nieuwe listings (wat echt niet snel zal gebeuren imho) altijd door hun als eerste naar buiten zullen worden gebracht. Dit is jammer genoeg niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.Bmfd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:09:
![]()
Het officiële twitteraccount van Substratum tweet:
[...]
Het lijkt me dat dit om een hack gaat, maar de koers reageert er alsnog aardig op.
https://twitter.com/SubstratumNet/status/991753784979320833
@nemesis2212 gefeliciteerd! Geniet van je rijkdom!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De maan staat relatief dicht op de aarde momenteel, als LTC niet wil moonen, komt de maan wel naar LTC ..
Datum en tijd:2 mei 2018 - 21:31
Maan afstand tot aarde:401.170 km
Leeftijd maan:17,4 dagen
Maan fase:Grootte van maan neemt af
Percentage zichtbaar:92%
Zoals je ziet gaan we nu weer de rode cijfers in tot eind mei.
https://www.kalender-365.nl/maan/maankalender.html
[ Voor 6% gewijzigd door Turbo-Puppy op 02-05-2018 21:36 ]
LCC $0,198852 USD (7,92%)Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:38:
CasinoCoin CasinoCoin (CSC)
$0,001182 USD (17,56%) MOONNNNNNNNNN
https://coinmarketcap.com/currencies/litecoin-cash/
Zullen we er een competitie van maken welke vanaf nu het eerst 100% gaat?
Beide zijn vooral vaag en onvoorspelbaar, dus wellicht wel leuk.
whahah Thanks @Verwijderd en de anderen hier. Altijd leuk als je voor de grap mee doet en dan wint!
[ Voor 24% gewijzigd door nemesis2212 op 02-05-2018 21:43 ]
Argh zat er niet ver van met mijn 9150 maar proficiaat aan de winner @nemesis2212
en nogmaals bedankt @Verwijderd voor de leuke actie!
en nogmaals bedankt @Verwijderd voor de leuke actie!
SPiET
Verwijderd
Die heeft toch aardig wat munten goed waaronder GNT. Misschien toch de moeite waard om voor een maand te betalen voor de tips in zijn groep.
https://twitter.com/ToolFreeCrypto
Mag ik ook meedoen?Turbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:40:
[...]
LCC $0,198852 USD (7,92%)
https://coinmarketcap.com/currencies/litecoin-cash/
Zullen we er een competitie van maken welke vanaf nu het eerst 100% gaat?![]()
Beide zijn vooral vaag en onvoorspelbaar, dus wellicht wel leuk.
Alleen als jij BTC kiest om 100% te gaan.
Ik heb nog wat shitcoins zoals district0x en loopring in m'n pf zitten. Waarschijnlijk gekocht in een dronken bui, maar die zullen ongetwijfeld ook wel in aanmerking komen voor de 100%+moon.
Verwijderd
ik wil de mijne wel op x1000 houden ook
om jullie in ieder geval een eerlijke kans te geven.
om jullie in ieder geval een eerlijke kans te geven.
Top ... doen we nog een inzet of voor de eer?Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:49:
[...]
Doen we, hebben we in ieder geval wat te doen in deze saaie tijd
Wat kies jij @Chris.nl ? Moet wel een vaag duister muntje zijn wat niet op een grote exchange staat nog heh.
Verwijderd
die komt met iostTurbo-Puppy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:55:
[...]
Top ... doen we nog een inzet of voor de eer?
Wat kies jij @Chris.nl ? Moet wel een vaag duister muntje zijn wat niet op een grote exchange staat nog heh.
Die staat al op alle grote exchanges ...
Huobi IOST/USDT € 0.05165906 € 25,126,930
Binance IOST/BTC € 0.05165906 € 21,715,550
OKEX IOST/USDT € 0.05158286 € 11,973,635
Huobi IOST/BTC € 0.05173525 € 7,447,924
OKEX IOST/BTC € 0.05165906 € 6,280,999
Binance IOST/ETH € 0.05165906 € 3,751,319
Huobi IOST/ETH € 0.05173525 € 3,003,601
OKEX IOST/ETH € 0.05150667 € 648,076
Bitfinex IOS/BTC € 0.05158286 € 118,670
Bitfinex IOS/USD € 0.05135428 € 99,115
Kucoin IOST/BTC € 0.05204002 € 61,878
Bitfinex IOS/ETH € 0.05165906 € 25,786
BigONE IOST/BTC € 0.05196383 € 24,843
Kucoin IOST/ETH € 0.05249718
Je bedoelt rekenmodellen die op de gemiddelde middelbare school al worden weggelachenYpuh schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:53:
[...]
Ik lees hier met enige regelmaat rekenmodellen die op de universiteit nog ontdekt moeten worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!