Haha ik moest even 2 keer lezen... Maar scherp!AtlAntA schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:40:
[...]
Als het maar geen iPhone 6 is. Die schijnen nogal snel te buigen dan.
Mocht iemand hier zich ook mateloos irriteren aan zijn te oude, uiteengevallen telefoon (in m'n geval een iPhone 5s), d'r is een trading competitie op upcoin waarbij je een iPhone X kan winnen. Upcoin is een exchange die recentelijk is geopend, waar er geen kut aan volume is maar ze wel doodleuk als competitie hebben (100$ volume per ticket!)
Dus je moet 100$ aan volume traden om 1 ticket te krijgen en dan gaan ze vanavond live op hun youtube kanaal een random nummer uit de pot toveren. Verwacht een Waltonchain gevalletje, waarbij het een fake giveaway is maar ach. Heb toch even snel 10tickets bij elkaar getrade. MOCHT ik winnen zou mooi zijn.
Dus je moet 100$ aan volume traden om 1 ticket te krijgen en dan gaan ze vanavond live op hun youtube kanaal een random nummer uit de pot toveren. Verwacht een Waltonchain gevalletje, waarbij het een fake giveaway is maar ach. Heb toch even snel 10tickets bij elkaar getrade. MOCHT ik winnen zou mooi zijn.
deze ochtend mijn Poe omgezet naar Zil.. nu al blij met deze keuze en al een klein winstje weten te pakken op mijn Zilliqa 
Huidige PF:
Ven
Ico
Odyssey
Ncash
Zil
RLC
Req
Dbc
Iota
Qash
Trac
Huidige PF:
Ven
Ico
Odyssey
Ncash
Zil
RLC
Req
Dbc
Iota
Qash
Trac
IOTA en VeChain staan officieel genoemd als partnersD-Ed schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:32:
BMW, GM, Ford and Renault launch blockchain research group for automotive industry
https://techcrunch.com/20...tive-bmw-gm-ford-renault/
[afbeelding]
![]()
https://www.newswire.com/...nd-others-launch-20456598
Wel een slimme actie. Zeker voor een beginnende exchange kan het lastig zijn om genoeg volume te genereren, op deze manier lok je toch aardig wat mensen denk ik.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:50:
Mocht iemand hier zich ook mateloos irriteren aan zijn te oude, uiteengevallen telefoon (in m'n geval een iPhone 5s), d'r is een trading competitie op upcoin waarbij je een iPhone X kan winnen. Upcoin is een exchange die recentelijk is geopend, waar er geen kut aan volume is maar ze wel doodleuk als competitie hebben (100$ volume per ticket!)
Voor verdere uitleg van de actie: https://medium.com/@upcoi...on-at-upcoin-60a5cafba754
Pfff, liever een paar leuke coins winnen dan zo'n stomme iPhoneTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:50:
Mocht iemand hier zich ook mateloos irriteren aan zijn te oude, uiteengevallen telefoon (in m'n geval een iPhone 5s), d'r is een trading competitie op upcoin waarbij je een iPhone X kan winnen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ben het met je eens, maar als ik een iPhone X gratis mag ontvangen dan teken ik daar voor.TomTorquay schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:54:
[...]
Pfff, liever een paar leuke coins winnen dan zo'n stomme iPhone
Om 23:00 trouwens de loting op hun youtube kanaal. Ik deel hier mijn ticketnummers, gaan we met z'n alle juichen voor mij.
Ik zal met je mee duimenTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:55:
Om 23:00 trouwens de loting op hun youtube kanaal. Ik deel hier mijn ticketnummers, gaan we met z'n alle juichen voor mij.
Die exchange is trouwens nog steeds zo dood als een pier. Een beetje lachwekkend eigenlijk, daily trading volume:
BTC/ETH: 1,62 BTC
BTC/LTC: 1,91BTC
en als derde in de volume-lijst: een whopping 0,03BTC aan OMG
In dat geval is de kans reëel dat je iets wint
Je moet is kijken naar AION/LTC, ben in m'n eentje zo wat verantwoordelijk voor dat volume #whale.TomTorquay schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:04:
[...]
Ik zal met je mee duimen
Die exchange is trouwens nog steeds zo dood als een pier. Een beetje lachwekkend eigenlijk, daily trading volume:
BTC/ETH: 1,62 BTC
BTC/LTC: 1,91BTC
en als derde in de volume-lijst: een whopping 0,03BTC aan OMG
![]()
![]()
In dat geval is de kans reëel dat je iets wint
Respect man! We hebben een whale op dit forumTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:06:
Je moet is kijken naar AION/LTC, ben in m'n eentje zo wat verantwoordelijk voor dat volume #whale.
Moet je nagaan dat ik maar iets van 1 LTC op die exchange heb staan, dan ben je al een super whale daarTomTorquay schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:08:
[...]
Respect man! We hebben een whale op dit forum
Verwijderd
Ik denk al, wie pompt dat volume op livecoinwatch... Ouwe marktmanipulatorTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:08:
Ik speel trouwens een beetje vals, maar ik heb er niks over gelezen (dat het niet zou mogen). Ik koop mezelf de heletijd op en betaal hier dan wel een fee voor. Maar anders krijg je d'r echt geen order doorheen, lol.
maak je dan niet altijd verlies, als je jezelf opkoopt? in ieder geval dikke winst als je die iphone x wint hahaTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:08:
Ik speel trouwens een beetje vals, maar ik heb er niks over gelezen (dat het niet zou mogen). Ik koop mezelf de heletijd op en betaal hier dan wel een fee voor. Maar anders krijg je d'r echt geen order doorheen, lol.
Ja want je betaalt fee's. Maar ik heb het er wel voor over joh. Verkocht perongeluk net ook 2 Aion tegen een sellorder van HELEMAAL niks hahaha. Dus die kerel heeft nu gratis 2 AION van mij gekregen.nemesis2212 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:10:
[...]
maak je dan niet altijd verlies, als je jezelf opkoopt? in ieder geval dikke winst als je die iphone x wint haha
In liefde, oorlog en crypto is alles geoorloofd zei mijn grootvader altijd.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:08:
Die grafiek van ETH/BTC is trouwens ook wel lekker. Gisteren heeft iemand een ETH op de kop kunnen tikken voor 0,022BTC, vandaag schommelt de ETH/BTC koers daar tussen 0,066 en 0,080BTCTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:10:
[...]
Moet je nagaan dat ik maar iets van 1 LTC op die exchange heb staan, dan ben je al een super whale daar
Eindstand: heb fee's betaalt, gratis iemand 2 AION gegeven blijkt het een stuntje te zijn ala Waltonchain en faken ze de heleboel. Want ik bedoel, 12 iPhone X's weggeven over 12 dagen verspreid klinkt te mooi om waar te zijn, dat is toch al 12k. Waar halen ze dat vandaan?
Iedergeval heb je bij 50tickets in 12 dagen een gegarendeerde gratis POWERBANK t.w.v $18, fantastisch!
Iedergeval heb je bij 50tickets in 12 dagen een gegarendeerde gratis POWERBANK t.w.v $18, fantastisch!
Ik mag hopen dat een exchange het kapitaal heeft om een promotie van 12K (zelfs meer dan 12K, omdat ze ook 12X een Nano Ledger S + nogal wat powerbanks weggeven) te organiseren.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:15:
Eindstand: heb fee's betaalt, gratis iemand 2 AION gegeven blijkt het een stuntje te zijn ala Waltonchain en faken ze de heleboel. Want ik bedoel, 12 iPhone X's weggeven over 12 dagen verspreid klinkt te mooi om waar te zijn, dat is toch al 12k. Waar halen ze dat vandaan?![]()
Ik denk dat dit wel legit is, voornamelijk vanwege het feit dat als zou blijken dat een beginnende exchange de boel belazert, het meteen einde verhaal is voor die exchange. Niemand gaat daar dan nog traden.
Zou mooi zijn, als ik het goed zie zijn er nu al 1322 tickets in bezit van mensen. Dat betekent dus dat er 132200$ getrade is vandaag. Er zijn 100% mensen die wat ik doe op grote school doen: dus het opkopen van eigen sellorders en dat keer op keer. Waarschijnlijk is er 1 iemand met de helft van de tickets in bezitBmfd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:20:
[...]
Ik mag hopen dat een exchange het kapitaal heeft om een promotie van 12K (zelfs meer dan 12K, omdat ze ook 12X een Nano Ledger S + nogal wat powerbanks weggeven) te organiseren.
Ik denk dat dit wel legit is, voornamelijk vanwege het feit dat als zou blijken dat een beginnende exchange de boel belazert, het meteen einde verhaal is voor die exchange. Niemand gaat daar dan nog traden.
Zou mooi zijn als ik er dan alsnog mee vandoor ga.
Je hebt goed opgeletTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:08:
Alabama_man schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:59:
[...]
Als de hoeveelheden continu gelijk zijn en elkaar opheffen dan zou het wash trading kunnen zijn.
Een mooi voorbeeld van hoe washtrading er in de praktijk uit ziet. Hier een filmpje van 24 uur wash trading op Kraken (tip zet de muziek uit). Als je af en toe het beeld op pauze zet zie je dat er enorm veel 5.5 USDT sell order worden geplaatst en dito veel 16 USDT buy orders. Wash trading zorgt ervoor dat het handelsvolume toeneemt en geeft daarmee de illusie dat er meer wordt gehandeld in de markt dan dat er daadwerkelijk wordt gehandeld. Om deze reden neem ik de handelsvolumes van crypto's in het algemeen daarom ook met een korrel zout.
[video]
Dit is tevens ook waarom ik het onderzoek van de attourney general van New York naar 13 grote exchanges ook zo interessant vind. Daar waar 1 van de vragen uit het onderzoek luid:
[...]
Ben benieuwd met wat voor antwoorden de exchanges gaan komen. Bitfinex doet mee, Kraken voelt zich openbaar beledigd en gaat niet meewerken.
@ggj87 hahaha, maar dat lokken zij toch ook uit joh. Als je dat niet doet, komt er echt geen enkele order doorheen zowat. Of je moet zwaar overpriced gaan kopen....
Mocht ik een illegale zijn zie ik morgen de politie wel verschijnen.
Mocht ik een illegale zijn zie ik morgen de politie wel verschijnen.
Het is juist een slecht teken als je het mij vraagt.
De top 10 heeft een marketcap van 331 Miljard op een totale marketcap van 426 miljard.
En van die top 10 zitten er zeker 5 shitcoins tussen.
De overige 1592 cryptos hebben dus ''maar'' een marketcap van nog geen 100 miljard en daar komen bijna wekelijks nieuwe coins bij die waarschijnlijk ook allemaal miljarden coins op de markt brengen, resultaat, de markt is nog verder weg om volwassen te worden, en zullen er alleen maar meer en meer van die pump en dumps komen, nogmaals leuk om aan te verdienen hoor, maar imo slecht voor de adoptie om crypto als echt betaal middel te gaan gebruiken dan wel valuta te vervangen.
ik zou liever alles in bijvoorbeeld LTC willen betalen dan in EUR maar die adoptie is verder weg dan ooit
al is de kans zo ie zo al heel klein dat het ooit zou gebeuren
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 02-05-2018 16:27 ]
Daarom beter geld in tokens steken zoals VEN, IOTA, NEO, ETH etcSlux schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:26:
[...]
De top 10 heeft een marketcap van 331 Miljard op een totale marketcap van 426 miljard.
En van die top 10 zitten er zeker 5 shitcoins tussen.
De overige 1592 cryptos hebben dus ''maar'' een marketcap van nog geen 100 miljard en daar komen bijna wekelijks nieuwe coins bij die waarschijnlijk ook allemaal miljarden coins op de markt brengen, resultaat, de markt is nog verder weg om volwassen te worden, en zullen er alleen maar meer en meer van die pump en dumps komen, nogmaals leuk om aan te verdienen hoor, maar imo slecht voor de adoptie om crypto als echt betaal middel te gaan gebruiken dan wel valuta te vervangen.
ik zou liever alles in bijvoorbeeld LTC willen betalen dan in EUR maar die adoptie is verder weg dan ooit
al is de kans zo ie zo al heel klein dat het ooit zou gebeuren
Ik voel me nu een beetje schuldig dat ik ook een voorspelling heb gedaan, want mijn voorspelling gaat er sowieso het dichtste bijzitten.Pelox schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:40:
Coole actie @Verwijderd !!
Ik wil hierbij alvast op voorhand mijn excuses aan de andere deelnemers aanbieden. Helaas voor jullie zal ik ook deze voorspelling juist hebben..
Nou jongens, heb even me best gedaan en heb nu 70 tickets. Ben er compleet illegaal aangekomen blijkt uit het berichtje dat @Alabama_man had gepost vandaag. Maar gelukkig ben ik niet de enige want als ik de trade history is nakijk zie ik dat heel veel mensen precies hetzelfde doen. Dus mocht ik tegen de regels van upcoin handelen hoor ik dat binnenkort wel.
Persoonlijk denk ik niet dat ze er rouwig om zijn, levert hun fee's op.
Die adoptie gaat toch nooit gebeuren. Dus mij geeft het vooral weer dat het vertrouwen in de markt weer toeneemt, wat ik een goed signaal vind. Adoptie interesseert me niet, ik zie niet in waarom ik met LTC zou willen betalen als het ook al met euro's kan...Slux schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:26:
[...]
[...]
imo slecht voor de adoptie om crypto als echt betaal middel te gaan gebruiken dan wel valuta te vervangen.
Verwijderd
Gasten ik heb de resultaten binnen. Dat de meester voorspeller mag winnen! Ik ben totaal onpartijdig, maar stiekem hoop ik toch wel een beetje dat @Bmfd wint!
@Dionlinn - $8.964,67
@hellsau - $8.990
@Tinusvolkel - $9.027,26
@PHPResource - $9.045
@Rhautvast - $9.047
@Blik1984 - $9.068
@Pelox - $9.104,10
@cursquidHome - $9.113,33
@TuutjDrie - $9.114
@nemesis2212 - $9.132
@hazecase - $9.147,83
@untflanked - $9.149
@spietie - $9.150
@DJ-Promo - $9.158
@AadDeBaron - $9.163,76
@Ypuh - $9.168
@Schuey - $9.173,82
@Nurksis - $9.177,33
@Chris.nl - $9.211,18
@darkownage - $9.218
@TomTorquay - $9.222,22
@DJT - $9.231,77
@Liberteh - $9.295
@Saitek - $9.295,24
@Beaulion - $9.333,33
@Telefooncal - $9.352
@Bmfd - $30.000
Volgens mij klopt het zo, maar indien ik iemand ben vergeten hoor ik het graag!
[EDIT] Sorry Ypuh hoe kon ik je vergeten
Die 2 vroege diensten hakken er aardig in. Bij deze.
@Dionlinn - $8.964,67
@hellsau - $8.990
@Tinusvolkel - $9.027,26
@PHPResource - $9.045
@Rhautvast - $9.047
@Blik1984 - $9.068
@Pelox - $9.104,10
@TuutjDrie - $9.114
@nemesis2212 - $9.132
@hazecase - $9.147,83
@untflanked - $9.149
@spietie - $9.150
@DJ-Promo - $9.158
@AadDeBaron - $9.163,76
@Ypuh - $9.168
@Schuey - $9.173,82
@Nurksis - $9.177,33
@Chris.nl - $9.211,18
@darkownage - $9.218
@TomTorquay - $9.222,22
@DJT - $9.231,77
@Liberteh - $9.295
@Saitek - $9.295,24
@Beaulion - $9.333,33
@Telefooncal - $9.352
@Bmfd - $30.000
[EDIT] Sorry Ypuh hoe kon ik je vergeten
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2018 20:35 ]
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:41:
Gasten ik heb de resultaten binnen. Dat de meester voorspeller mag winnen! Ik ben totaal onpartijdig, maar stiekem hoop ik toch wel een beetje dat @Bmfd wint!
@Bmfd - $30.000
Zero.
hahaha de tweakers airdrop wordt steeds populairder zeg. Wat een hoop mensen @Verwijderd
Zolang er geen regulatie is ben je niet strafbaar bezig imo. Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:32:
Nou jongens, heb even me best gedaan en heb nu 70 tickets. Ben er compleet illegaal aangekomen blijkt uit het berichtje dat @Alabama_man had gepost vandaag. Maar gelukkig ben ik niet de enige want als ik de trade history is nakijk zie ik dat heel veel mensen precies hetzelfde doen. Dus mocht ik tegen de regels van upcoin handelen hoor ik dat binnenkort wel.
Wellicht iets om over na te denken. Wat jij hier nu op kleine schaal hebt gedaan doen sommige partijen dus op grote schaal in de gehele cryptomarkt. Want ja zonder regulatie zijn er geen middelen om dit af te straffen en komt iedereen ermee weg. Als we aannemen dat een hoop koersen en volumes worden gemanipuleerd, hoe realistisch kunnen TA's dan nog zijn?
Edit:
Nog even een kleine opmerking op dat het de exchange fee's op levert. Dit is precies waarom wash trading soms ook gebruikt kan worden om geld wit te wassen.
[ Voor 7% gewijzigd door Alabama_man op 02-05-2018 16:46 ]
Aangezien ik toch wel ga winnen en het wachten tot 9 uur slechts een formaliteit is, wil ik je m'n depositadres nu ook al best geven?Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:41:
@Dionlinn - $8.964,67
@hellsau - $8.990
@Tinusvolkel - $9.027,26
@PHPResource - $9.045
@Rhautvast - $9.047
@Blik1984 - $9.068
@Pelox - $9.104,10
@TuutjDrie - $9.114
@nemesis2212 - $9.132
@hazecase - $9.147,83
@spietie - $9.150
@DJ-Promo - $9.158
@AadDeBaron - $9.163,76
@Schuey - $9.173,82
@Nurksis - $9.177,33
@Chris.nl - $9.211,18
@darkownage - $9.218
@TomTorquay - $9.222,22
@DJT - $9.231,77
@Saitek - $9.295,24
@Beaulion - $9.333,33
@Telefooncal - $9.352
@Bmfd - $30.000
Goede vraag, maar waarom zou een normaal mens gaan wash traden zeg maar? Ik bedoel, ik buy een coin en sell als ik tevreden ben met de winst. Maar wat ik nu doe is verliesgevend, ook omdat ik nu godverdomme al $12 gratis heb weggeven aan zo'n knul met een belachelijk lage buyorderAlabama_man schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:43:
[...]
Zolang er geen regulatie is ben je niet strafbaar bezig imo. Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken.
Wellicht iets om over na te denken. Wat jij hier nu op kleine schaal hebt gedaan doen sommige partijen dus op grote schaal in de gehele cryptomarkt. Want ja zonder regulatie zijn er geen middelen om dit af te straffen en komt iedereen ermee weg. Als we aannemen dat een hoop koersen en volumes worden gemanipuleerd, hoe realistisch kunnen TA's dan nog zijn?
Edit:
Nog even een kleine opmerking op dat het de exchange fee's op levert. Dit is precies waarom wash trading soms ook gebruikt kan worden om geld wit te wassen.
Verwijderd
Inderdaad. Ik heb medelijden met de arme ziel die de volgende organiseertTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:42:
hahaha de tweakers airdrop wordt steeds populairder zeg. Wat een hoop mensen @Verwijderd
Verwijderd
Ik heb zo'n gevoel dat je die 50 BTS nu al kunt missen als kiespijn, laat staan indien je voorspelling realiteit wordtBmfd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:46:
[...]
Aangezien ik toch wel ga winnen en het wachten tot 9 uur slechts een formaliteit is, wil ik je m'n depositadres nu ook al best geven?![]()
VEN stijgt gestaag door. Maar met aankopen op ruwweg 4,60, 5,60, 6,60 heb ik nog heel wat nodig..
Ingestapt rond de jaarwisseling. Maar goed, lekker laten staan en we zien het wel bij de volgende jaarwisseling.
Ingestapt rond de jaarwisseling. Maar goed, lekker laten staan en we zien het wel bij de volgende jaarwisseling.
Basement Bios ---- Exo-S
De vorige airdrop won de initiatiefnemer van de airdrop daarvoor. Just saying...
Marstek Venus E v3 | v147 | NoM | HWP1
Vindt hier nou ook inside trading plaats? He he he
Verwijderd
Volgens een amerikaanse waarzegger staat er wat te gebeuren met ltc vanaf morgen 3 mei en 9 mei
Ik heb ergens nog n wallet vol met Silkcoins....die kan ik ook well airdroppen
Ik lul ook zomaar wat
Mooi, dan ligt hij op 1 lijn met mij.Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:03:
Volgens een amerikaanse waarzegger staat er wat te gebeuren met ltc vanaf morgen 3 mei en 9 mei
Maar ik verwacht sowieso dat er iets gaat gebeuren (ook met bitcoin), ik denk dat hij opeens gepompt gaat worden naar de 10k waardoor alts leeglopen. Daarom vind ik het ook wel even fijn om in LTC te zitten, een safe bet zeg maar.
Er gebeurt momenteel vrijwel niks, stilte voor de storm? Beetje saai zelfs, nuTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:06:
Maar ik verwacht sowieso dat er iets gaat gebeuren (ook met bitcoin), ik denk dat hij opeens gepompt gaat worden naar de 10k waardoor alts leeglopen. Daarom vind ik het ook wel even fijn om in LTC te zitten, een safe bet zeg maar.
@Dionlinn zou gewoon een ban moeten krijgen. Negatieveling.
Woow, ICON heeft net hun eerste newsletter gepubliceerd. Als dat geen positief effect heeft op de koers dan weet ik het ook niet meer!
Woow, ICON heeft net hun eerste newsletter gepubliceerd. Als dat geen positief effect heeft op de koers dan weet ik het ook niet meer!
[ Voor 67% gewijzigd door Ypuh op 02-05-2018 17:16 ]
Klopt, normale mensen zullen over het algemeen ook niet washtraden. Zij zullen eerder slachtoffer worden aangezien ze denken te handelen in een markt waar veel trades plaatsvinden, terwijl dit in werkelijkheid een stuk lager ligt. Wash traden is dus vooral een middel om een valse indruk te geven van een actieve markt in de hoop dat dit nieuwe mensen aantrekt.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:49:
[...]
Goede vraag, maar waarom zou een normaal mensen gaan wash traden zeg maar? Ik bedoel, ik buy een coin en sell als ik tevreden ben met de winst. Maar wat ik nu doe is verliesgevend, ook omdat ik nu godverdomme al $12 gratis heb weggeven aan zo'n knul met een belachelijk lage buyorder
Degenen die het meeste baat hebben bij wash trading zijn grote bagholders en exchanges. Daar waar die vaak dermate veel munten in bezit hebben dat elk beetje nieuw geld een groot effect kan hebben op de waarde van hun portfolio. Aanvullend is elke instroom van nieuw geld en handel voor een exchange kassa, daar waar dit hun verdienmodel is.
Ah ja, I understand. Exchanges zie ik dat inderdaad wel doen, hoop dat er wat regulatie gaat komen mbt exchanges. Zij kunnen nu doodleuk hun gang gaan (daar mag best wat toezicht opkomen).Alabama_man schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:20:
[...]
Klopt, normale mensen zullen over het algemeen ook niet washtraden. Zij zullen eerder slachtoffer worden aangezien ze denken te handelen in een markt waar veel trades plaatsvinden, terwijl dit in werkelijkheid een stuk lager ligt. Wash traden is dus vooral een middel om een valse indruk te geven van een actieve markt in de hoop dat dit nieuwe mensen aantrekt.
Degenen die het meeste baat hebben bij wash trading zijn grote bagholders en exchanges. Daar waar die vaak dermate veel munten in bezit hebben dat elk beetje nieuw geld een groot effect kan hebben op de waarde van hun portfolio. Aanvullend is elke instroom van nieuw geld en handel voor een exchange kassa, daar waar dit hun verdienmodel is.
@Verwijderd Ik voorspelde ergens vanochtend 9150 aan de avond, laat die voor de leuk ook even meetellen
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Voor mensen die willen instappen nu is het moment.
ik heb net mijn BTC en LTC verkocht, kan niet fout gaan, gegarandeerd dat ie omhoog schiet
ik heb net mijn BTC en LTC verkocht, kan niet fout gaan, gegarandeerd dat ie omhoog schiet
Why now? You bearish?Slux schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:29:
ik heb net mijn BTC en LTC verkocht, kan niet fout gaan gegarandeerd dat ie omhoog schiet
Ik snap het niet, mij lijkt alles te duiden op een moonshot binnenkort, maar wie ben ik
Verkocht of order gezet? Zie de koers nog niet direct 500 zakken ...Slux schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:29:
Om winst te pakkenTominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:30:
[...]
Why now? You bearish?
Ik snap het niet, mij lijkt alles te duiden op een moonshot binnenkort, maar wie ben ik
Ik doe altijd het tegenovergesteld van iedereen als iedereen roept dat er een moonshot komt dan verkoop ik juist
Stap wel weer in als BTC onder de 9K en LTC onder de 118 komen.
Verwijderd
Ik zou je erop zetten nog maar die exacte waarde heeft spietie ook al.untflanked schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:28:
@Verwijderd Ik voorspelde ergens vanochtend 9150 aan de avond, laat die voor de leuk ook even meetellen
Dus dan was hij eerder en zou hij winnen.
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 15:22:
Spelregels: (schaamteloos gekopieerd van de actie van Chris.nl)
- Iedere Tweaker mag me tot 16:30 vandaag een privébericht sturen met de dollarwaarde die hij/zij denkt dat Bitcoin vanavond om 21:00 heeft. (Beetje vroeg ja, ben een ouwe zak met kinderen, moet rusten.)
- Ik reageer niet op deze priveberichten, na 16:30 zal ik een overzicht posten. (kan ook wat later worden)
- Om 21:00 open ik coinmarketcap en maak ik een screenshot van de Bitcoin stand. Het maakt niet uit op welke seconde ik de screenshot gemaakt hebt, de screenshot is leidend.
- Er kan maar 1 winnaar zijn, mochten meerdere Tweakers onverhoopt hetzelfde bedrag gegokt hebben, of er even ver naast zitten dan is de winnaar wie het eerst zijn bericht stuurde.
He verdorie, dan doen we maar 9149,99.Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:40:
[...]
Ik zou je erop zetten nog maar die exacte waarde heeft spietie ook al.
Dus dan was hij eerder en zou hij winnen.
[...]
Ik zat net trouwens bij VeChain te kijken. Wordt veel verhandeld op LBank, heeft iemand hier daar ooit van gehoord?
Slux schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:36:
[...]
Om winst te pakken![]()
Ik doe altijd het tegenovergesteld van iedereen als iedereen roept dat er een moonshot komt dan verkoop ik juist![]()
Stap wel weer in als BTC onder de 9K en LTC onder de 118 komen.
Ben het met je eens, al 3 weken ben ik positief gestemd over de herstelling van de BTC en dus ook de markt.Tominatie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:30:
[...]
Why now? You bearish?
Na de stijle daling van 6 februari en de de weken die daar op kwamen hebben we de bodem gelegd op rond de 6k. Het goede nieuws van SEC uit Amerika gaf een goede vibe maar was niet genoeg, De FUD won. We zijn langzaam terug gezakt naar de 6k. En de ALTS bloeide leeg. Harder dan de stijle daling van 6 Februari.
De herhaalde terug bounce van rond de 6k was ook een indicatie voor vele beleggers om terug naar boven te gaan.
Laten we het zo houden aub.
Ik zie geen FUD meer komen tot september... en mss stelt het allemaal niet veel voor wat de impact zal zijn.
Vele zullen naar traidingviews hebben gekeken van BTC en hoopte op 4k 5k in te kopen. Dat feestje is van de baan....
Zo, een rustig dagje weer als longtime crypto bezitter.
Niks gekocht of verkocht, heb ook de glazen bol niet
Edit: voor de daghandelaren, veel geluk en hopelijk veel winst!
Niks gekocht of verkocht, heb ook de glazen bol niet
Edit: voor de daghandelaren, veel geluk en hopelijk veel winst!
[ Voor 22% gewijzigd door RaptorXS op 02-05-2018 17:53 ]
Ik heb 4 reacties tot op heden mensen voor de 50 BPT giveaway. Dus je kan nog meedoen. Verzin een leuke slagzin over GET. Vanavond horen jullie de uitslag.
ADA klimt ook weer lekker omhoog. Het lijkt wel vrijdag/zaterdag zo veel stijgende.
GET, gets you intias86 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:54:
Ik heb 4 reacties tot op heden mensen voor de 50 BPT giveaway. Dus je kan nog meedoen. Verzin een leuke slagzin over GET. Vanavond horen jullie de uitslag.
Rare slogan voor GET zeg 
Als ADA nu heel goed gaat zet ik misschien 50% daarvan wel in IOST, want ik waai met alle winden mee.
Als ADA nu heel goed gaat zet ik misschien 50% daarvan wel in IOST, want ik waai met alle winden mee.
wow alles is weer ff los op binance................
)))))))
Prepare for the next ATH
Vandaag ook weinig daghandel-interessants. Beetje stijging, maar bijna niks. 0.36%
Verwijderd
CRISNL zijn all in op IOST betaald zich uit 
denk dat ik ze er zo uit gooi
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2018 18:09 ]
Verwijderd
Als Ven vandaag nou even doorstijgt naar 5.50 kan ik een kwart met leuke winst verkopen en in ltc doen die morgen naar de moon gaat
Ha! Felici!Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:06:
CRISNL zijn all in op IOST betaald zich uit
Zal zo eens even m'n Buzz Lightyear pak gaan strijken dan ... als we gaan, dan in style.Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:10:
Als Ven vandaag nou even doorstijgt naar 5.50 kan ik een kwart met leuke winst verkopen en in ltc doen die morgen naar de moon gaat
Ik ben aan het wachten tot ark 1000 kost !!! per stuk!! BOEM gewoon in 2023 ofso
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
??????..als je wacht op ARK naar de 1000 dan kan ik je verzekeren dat je tegen die tijd op noach lijkA87 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:28:
Ik ben aan het wachten tot ark 1000 kost !!! per stuk!! BOEM gewoon in 2023 ofso
Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:41:
[...]
??????..als je wacht op ARK naar de 1000 dan kan ik je verzekeren dat je tegen die tijd op noach lijk
Verwijderd
Haha jij wilt die bitshares he. Ik begrijp dat volkomen na mijn shill. Maar de regels zijn keihard. Het was echt tot half 5.untflanked schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:42:
[...]
He verdorie, dan doen we maar 9149,99.
Ik zat net trouwens bij VeChain te kijken. Wordt veel verhandeld op LBank, heeft iemand hier daar ooit van gehoord?
Aan de andere kan is dit mothafokkin crypto. De meest on gereguleerde madness die op dit moment op aarde doorswalst.
Dus ik zet je erbij voor 9.149,99
Ik ben aan het wachten totdat ARK gebruikt gaat worden, dan gaat de prijs vanzelf. Niet hetgene waar het mij om gaat. Binnenkort komt v2 uit. De desktop wallet is al fijn, daar kan iedere token iets van leren.
Ik ga er maar even vanuit dat je dividend p/m klopt (en 75% van 2 jaar staken). Maar er zal denk ik wel flink wat moeten gebeuren om een dagelijks volume te krijgen van 500 miljoen. Op dit moment heeft de grootste DEX qua dagelijks volume (IDEX) ca. 17 miljoen. Nu zal het wel helpen dat er ook een fiat gateway komt (+ EU compliant) en zowel nep5 als erc20 tokens, maar alsnog zal er flink wat moeten gebeuren. Denk dat ik het eerst eventjes aankijk op x hoeveel die gaat voordat ik het ga staken. Geloof dat als je het staken ergens tussendoor wilt stopzetten er ook kosten aan verbonden zijn. Daarnaast, waar ga je voor kiezen om je in uit te laten betalen? NEX, NEO, NEP-5 token of combinatie van?muffstuff schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:55:
[...]
Ja ik doe sowieso alleen long term. Ik vind x5 te weinig voor het risico van investering persoonlijk. Ik redeneer dat er ontzettend veel mensen net als ik zijn die eigenlijk meer willen kopen maar dat kan niet. Dus we zijn erg zuinig op die 1000. Meerendeel is overtuigd dat NEX daadwerkelijk een werkbare DEX wordt in tegen stelling tot de concurrentie. Ik zie zelf ook wel dit tot een succes worden. Ik ga uit van minimaal 500 mil volume per dag over twee jaar voor NEX. Dat betaald dan $600 per maand. Maar het zou zo maar eens 1bln per dag kunnen zijn. Maw die 1000 nex betaald dan 7200 tot 14000 dollar per jaar uit. Als ik er vanuit ga dat alles een bepaalde leeftijd heeft zeg ik dat 5 jaar vooruit kijken in ieder geval nog een veilige marge geeft. Minimaal dat die 1000 Nex opleverd is 36000 dollar als het volume over die 5 jaar gelijk blijft mar dta zal ook verder omhoog gaan.. Oftewel er zit behoorlijk veel potentie in. Nex is nou net iets wat de moeite waard is vast te zetten en lekker geld trekken. Ik zie de nex token wel een waarde krijgen van 50-100 dollar per stuk. Maw ik ga echt niet voor 5x de boel verkopen. Zelf 10x niet. Als hij binnen ene maand op 30x staat zal ik wellicht gaan twijfelen.
GET Away!tias86 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:54:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Damn. Mijn portfolio begint nu zo te stijgen dat ik straks misschien voor keuzes kom te staan...
Eigenlijk zit ik daar helemaal niet echt op te wachten. Maar ik ga ook zeker niet meer doorhodlen tot in het oneindige.
Misschien wat meer airdroppen. Ben ik van die stressmeuk af
Eigenlijk zit ik daar helemaal niet echt op te wachten. Maar ik ga ook zeker niet meer doorhodlen tot in het oneindige.
Verwijderd
Niet meer gewent he, dat groene gedoeVerwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:01:
Damn. Mijn portfolio begint nu zo te stijgen dat ik straks misschien voor keuzes kom te staan...
Gooi alles even in LTC, dat doet wonderen. Geen stress, gewoon even relaxen. Zie het als een dagje naar de sauna.Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:01:
Verwijderd
Nee niet echt. Ik raak helemaal van slag joh... Heb nu ook al het gevoel dat het niet klopt en er regen aan zit te komen.
Moet je nagaan hoe brainwashed je wordt van een pittige daling. ATH stond ik vele malen hoger nog. En toen dacht ik dat het gewoon de standaard was.
Ik moet natuurlijk niet zo janken en een pot bier opentrekken en mn vrouwtje bestijgen om het te vieren.
Als in Ltc gaat kan je net zo goed in fiat
LTC moet een keer gaan, zou je zeggen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
In mijn favo lijst staan ze naast elkaar, NEO LTC.
Wat een droevige bende.
Maar gelukkig is het weer tijd om GAS te beuren
Wat een droevige bende.
Verwijderd
En wat levert zo'n scheet op?Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:09:
Wat een droevige bende.![]()
Precies. De komende dagen zie je mij niet switchen, in het ergste geval blijft hij enorm stabiel en verlies of win ik niks.
Geen beweging in NEO?Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:09:
Wat een droevige bende.![]()
Gisteren 6% gestegen en op 29-30/04 20% omhoog...
YouTube: UPcoin Exchange
Dit is de livestream waar straks de iPhone X wordt verloot onder Upcoin gebruikers. Mocht het nummer tussen de 100951 en 101349 liggen is de kans aanwezig dat ik heb gewonnen. Buiten dat je die iphone kan winnen kan je ook een Ledger winnen en dat zou ik ook zeker toejuichen! En zo'n powerbank super leuk natuurlijk.
Dit is de livestream waar straks de iPhone X wordt verloot onder Upcoin gebruikers. Mocht het nummer tussen de 100951 en 101349 liggen is de kans aanwezig dat ik heb gewonnen. Buiten dat je die iphone kan winnen kan je ook een Ledger winnen en dat zou ik ook zeker toejuichen! En zo'n powerbank super leuk natuurlijk.
Niet op 36h , toch? NEO wel. En op enkele weken x2. Niks tegen LTC overigens, zit er zelf ook inPelox schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:20:
Maar ltc is toch ook gewoon 30% gestegen de afgelopen weken? Tenminste bij mij wel.
Weten jullie wel, welke coin op dit moment deze week ook 36.78% is gestegen?
Ja maar tegenover derest is dat niks - zelfs bitcoin is meer gestegen.Pelox schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:20:
Maar ltc is toch ook gewoon 30% gestegen de afgelopen weken? Tenminste bij mij wel.
Verwijderd
Niet veel maar het is iets, je kan het ook in LTC stoppen en scheten laten
heb je ook GAS
GET rich and buy your GF some new tits
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!