The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Waiting on the world to change
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Dat.. Of starten op de racelijn vs vuile kant.DutchCrownNL schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:15:
Die US werken behoorlijk goed zo te zien, wat een verschil met de Softs zeg..
RIC rijdt nog steeds 6e en RAI + HAM zijn terug gevallen.
-
Dat is altijd zo: hoe zachter de band, hoe makkelijker je er warmte in krijgt. De S heeft gewoon ~2 rondjes nodig om op temperatuur te komen. De US blijkbaar minder dan een ronde. Nu smooth rijden en proberen of je de onmogelijke 1-stopper op US-M kunt doen. Ik geloof Pirelli totaal niet met hun "dit is niet mogelijk" voorspellingenDutchCrownNL schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:15:
Die US werken behoorlijk goed zo te zien, wat een verschil met de Softs zeg..
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Max moet eerder pitten natuurlijk op US?
Of blijft hij rustig erachter hangen en gaat hij netzoveel ronden op de us doen als de rest op sAri Gold schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:17:
Meteen op de boordradio bij Max; Settle down, Max.
Max moet eerder pitten natuurlijk op US?
TR featuring Honda weer drama zo te zien.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat gevoel heb ik dus ook, dat ze Max heel vloeiend laten rijden om de banden zo lang mogelijk te rekken.TrekDr0p schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:18:
[...]
Of blijft hij rustig erachter hangen en gaat hij netzoveel ronden op de us doen als de rest op s
Nee hoor, daar zitten allemaal Chinezen met een rood en wit bordje boven hun hoofd om de reclame te laten zien.TheBrut3 schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:19:
Zonde eigenlijk. Zo'n grote tribune bij de lange doordraaier rechte stuk op, maar hij is altijd helemaal leeg.
[fake news]
"When you grow up your heart dies"
De RB kan het tempo van Mercedes en Ferrari niet bijhouden inderdaad.loekf2 schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:20:
BOT en VEt rijden wel snel van Max weg hoor
Flickr PSN ID= cheironnl
RAI kan VER ook net niet volgen. De gaten vergroten tussen de top6. Niemand zit in DRS-range.
[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 15-04-2018 08:23 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Het gat tussen RAI en VER is korter dan VER en BOT.Grrrrrene schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:22:
[...]
RAI kan VER ook net niet volgen. De gaten vergroten tussen de top6. Niemand zit in DRS-range.
Waarom harder gaan met grotere banden slijtage, als je kan volgen en niet word ingehaald en zo lamger met je US doen zodat je misschien wel een US - S kan plannen..
US-M lijkt me waarschijnlijkervliegnerd schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:23:
Laat Max BOT en VET lopen om US -> S (1 stop) strategie te doen? Zou dat kunnen?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik zeg ook niet dat het gat even groot is, maar dat VER van achteren ook nog niet enorm onder druk staat: RAI zit buiten DRS schootsafstand en dat moet hij zo houden. Gewoon op p3 settlen en dan de banden zo lang mogelijk laten meegaan.Ari Gold schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:24:
[...]
Het gat tussen RAI en VER is korter dan VER en BOT.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Dat is ook wat Horner tegen Max zei. P3 en settle down.Grrrrrene schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:25:
[...]
Ik zeg ook niet dat het gat even groot is, maar dat VER van achteren ook nog niet enorm onder druk staat: RAI zit buiten DRS schootsafstand en dat moet hij zo houden. Gewoon op p3 settlen en dan de banden zo lang mogelijk laten meegaan.
Dat zal inderdaad het idee zijn want hij laat het gat nu behoorlijk oplopen. Ben benieuwd naar de tactiek van RB.Grrrrrene schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:25:
[...]
Ik zeg ook niet dat het gat even groot is, maar dat VER van achteren ook nog niet enorm onder druk staat: RAI zit buiten DRS schootsafstand en dat moet hij zo houden. Gewoon op p3 settlen en dan de banden zo lang mogelijk laten meegaan.
Flickr PSN ID= cheironnl
ALO en GRO.cheiron schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:27:
Nou, laat eens wat gevechten rondom plek 11 zien!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Iedereen wil de 1 stopper en Settled ;)!Jackson6 schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:27:
Is wel een flinke optocht zo tot nu toe..
Ik had eigenlijk wel verwacht dat HAM RAI voorbij zou gaan, maar voor Max is het denk ik wel goed dat dat (nog?) niet gebeurd isSpotmatic schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:28:
Ik had ook wat meer actie verwacht omdat China zo'n inhaalciruit is. Maar dat komt vast nog
Weinig acties die ik kan gif'fen

En VAN en PER. Ondertussen alleen aandacht voor de top 4.
Flickr PSN ID= cheironnl
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb het idee dat hij heel constant rijdt.DaniëlWW2 schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:31:
Max zijn banden lijken een beetje op te zijn. Hij zakt helemaal weg.
Toch komt RAI niet echt dichterbij.DaniëlWW2 schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:31:
Max zijn banden lijken een beetje op te zijn. Hij zakt helemaal weg.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wel vervelend dat hij die team radio's zo slecht kan horen, vaak verstaat hij het verkeerd. Is dat de apparatuur van Ziggo die ontoereikend is?
[ Voor 45% gewijzigd door Grrrrrene op 15-04-2018 08:33 ]
Die vindt ik ook vreemd. Misschien was het vorige setje niet goed genoeg?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
23 secondeBasvanS schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:33:
Wat is de totale pitstop tijd? hij zit nu op 17 sec van HUL
van US naar MED hesjaool schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:34:
SAI van Soft naar Medium.
Het lijkt er trouwens op dat als er gegokt wordt op starten op hardere banden, Red Bull altijd de verkeerde keus maakt. Nu lijkt de US band niet echt een nuttige... Jammer Hopelijk komt het allemaal goed.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat moest RAI zijnSpotmatic schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:35:
Wat is dat voor rare infographic onderin beeld... VET 1,8s voor op HAM???
R: Ok Max, settle down.
Ik meende toch echt gele banden van de Renault te zien komen. Ik zal wel een vuiltje in mijn ogen gehad hebben dan.JvS schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:35:
[...]
van US naar MED he
Het lijkt er trouwens op dat als er gegokt wordt op starten op hardere banden, Red Bull altijd de verkeerde keus maakt. Nu lijkt de US band niet echt een nuttige... Jammer Hopelijk komt het allemaal goed.
Hij heeft toch 2 plekken gewonnen bij de start? Ik denk dat dat deels aan de US-band ligt. En je ziet nu mensen op soft binnenkomen voor mediums die het korter volhouden dan Max en RIC op US.JvS schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:35:
[...]
van US naar MED he
@BasvanS en vergeet niet dat het ook 3-5 seconden duurt om van de ingang pitstraat naat uitgang pitstraat te rijden (over de baan) he. Je verliest er dus geen volle 23 seconden mee.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hij rijd daardoor anders nu wel op P3. Als hij was gestart op Softs weet ik niet of hij dat had gered.JvS schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:35:
Nu lijkt de US band niet echt een nuttige... Jammer Hopelijk komt het allemaal goed.
-
Als Max nu zou pitten komt ie vóór MAG de baan op..JvS schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:37:
[...]
@BasvanS en vergeet niet dat het ook 3-5 seconden duurt om van de ingang pitstraat naat uitgang pitstraat te rijden (over de baan) he. Je verliest er dus geen volle 23 seconden mee.
Whatever.
25!Harmen schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:38:
Helaas nog weinig actie tot nu toe. Hopelijk kan Max wat punten pakken vandaag.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Heb ik een spannende start van de race gemist?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
De eerste ronde was de leukste tot nog toe ja.Gekkenhuis schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:39:
Kak, verslapen..![]()
NopeGekkenhuis schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:39:
Kak, verslapen..![]()
Jup.. Het was een GekkenhuisGekkenhuis schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:39:
Kak, verslapen..![]()
-
Zit al iets van 12 ronden op 1.5 seconde.Jackson6 schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:39:
HAM op jacht naar RAI.
Edit: US niet SS
[ Voor 26% gewijzigd door Ari Gold op 15-04-2018 08:42 ]
Ja, inderdaad. Het gat is vrij constant toch? 2s nu zelfs, 0.5s verloren.
[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 15-04-2018 08:41 ]
Die gaan we maar eens terugzoeken dan Is die al voorbi gekomen in dit topic?Joster schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:39:
[...]
De eerste ronde was de leukste tot nog toe ja.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ultra Soft naar Medium.Ari Gold schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:40:
GAS van SS naar mediums gegaan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Edit: RIC ook
[ Voor 33% gewijzigd door DutchCrownNL op 15-04-2018 08:42 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mooi, back to back pitstops bij Red Bull.
[ Voor 58% gewijzigd door sjaool op 15-04-2018 08:42 ]
Er zitten toch M's onder? Gewoon een 1-stop dus.SinergyX schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:41:
Rare gok, VER op 3x ultra? Als hij 3x 18 rondjes kan rijden.
[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 15-04-2018 08:42 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/NOS/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1