[F1 2018] Race 3 - GP van China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste
Acties:
  • 68.922 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Phusebox schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:17:
[...]

Nee. Want als Max een auto heeft waar hij mee kan winnen rijdt ie als vandaag. Maar goed help mee er aan herinneren als hij wel kampioen is. Ik hoop het voor iedereen dat het ooit gebeurd.

Oh en Max. "Zelf de eerste race verprutst." Haha. Gebrek aan zelfkennis.
Hij steekt hand in eigen boezem, maar dat wil je schijnbaar niet zien.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:29
Bart-Willem schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:11:
[...]

Had je dat ook destijds geroepen over Hamilton? Vroeger was het echt áltijd vuurwerk tussen Massa en Hamilton toen die elkaar tegen kwamen.

Liever nu dit soort fouten (alhoewel dat met Hamilton geen fout was: Hamilton deed een Schumachertje), dan wanneer het over een paar jaar echt om de wereldtitels gaat.
Lol, Massa en Hamilton :D
Mooie tijd

Dit is Max zijn 4e complete seizoen in F1?
En zijn 2e complete bij RBR, waarbij dat eerste halve nog verre van half was. Die foutjes mogen niet meer gebeuren, mooi dat je wil racen en inhalen, maar hij heeft gewoon de winst hier weggegooid.

Voor mijn gevoel reed hij eerdere seizoenen zelfs beter. Weet niet of het de druk is, frustratie, leeftijd... Op deze manier ga je af en toe een race pakken, maar nooit WK worden. Hopelijk was dit een goed leermomentje, kop leeg en laten zien dat je het wel kan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:48
talkatoo schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:18:
Even voor het evenwicht in dit topic: Max reedt een foutloze race voor het incident met Vettel. Prachtige start met magnifieke acties. Op tijd naar binnen, gedurfde actie bij HAM (waarbij we het denk ik over eens zijn dat dit er bij hoort?).

Daarna wel een vreemde actie.. ja; er was een gat. Misschien nog een kart instinct waarbij het wel kan?

Hoe dan ook: schade beperkt voor RB. Kan me wel flinke frustratie van Vettel voorstellen..
zeker mooie acties van Max vandaag. Alleen het verschil met Ricciardo is vandaag nogal goed te zien. Ricciardo rijdt behoedzamer, maar ook nog steeds mooie acties, en wordt 1ste. Max rijdt agressiever en wordt 5de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 08:14
Netjes van Max. Hand in eigen boezem. Nu nog een stevig gesprek met RBR. Leermomenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:49
Wel goed om te zien dat Max nu eindelijk volledig de hand in eigen boezem steekt, al was er bijna geen andere mogelijkheid na deze actie natuurlijk.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Daz036JWsAA2R-A.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Eindelijk een keer zeggen dat ie fout zit een dat ie te gretig is. Hulde, nu dit meenemen en op naar en nieuwe overwinning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
JackBol schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:19:
[...]

Hij steekt hand in eigen boezem, maar dat wil je schijnbaar niet zien.
Klopt maar hij ontkracht het door erbij te zeggen eerste keer...

Ach ja Heat of the moment.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Phusebox schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:17:
[...]

Nee. Want als Max een auto heeft waar hij mee kan winnen rijdt ie als vandaag. Maar goed help mee er aan herinneren als hij wel kampioen is. Ik hoop het voor iedereen dat het ooit gebeurd.

Oh en Max. "Zelf de eerste race verprutst." Haha. Gebrek aan zelfkennis.
Misschien is het verstandig als je je even een halfuurtje terug trekt uit dit topic, een beetje stoom afblazen, want er komt gewoon echt stront uit nu.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Dijkstraat schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:20:
[...]

Ricciardo rijdt behoedzamer
Die overtake op Bottas was gewoon een divebomb, dat had nog best in tranen kunnen eindigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:52

Amphiebietje

In de blubber

Kijk, wat er mis is gegaan bij die clash van VER en VET is dat HAM er ongeschonden omheen is gekomen. Het was een uitgelezen kans om te zien hoe goed een Mercedes een Ferrari van voren als springplank kon gebruiken, maar in plaats daarvan moest HAM zonodig uitwijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:51
Nou....we weten nu hoe fout het moest gaan voordat hij gaat inzien dat niet alle acties kunnen :)

Laten we dan hopen dat dit het omslagpunt is en we vanaf nu een agressieve, maar op de juiste momenten minder gretige, Max gaan zien

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:44

Spotmatic

Ken sent me

JackBol schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:21:
[...]

Die overtake op Bottas was gewoon een divebomb, dat had nog best in tranen kunnen eindigen...
Mee eens, ik vond RIC beslist niet minder agressief rijden dan Max. Alleen komt hij er beter mee weg...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
matthijst schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:19:
Bijna traantjes bij Max.
Die is er wel ziek van.
Beetje dure les. Op naar de volgende race.
Dan heeft hij het misschien nu eindelijk geleerd. Dit kan gewoon niet meer. Niet met dit beest van een auto. Hiermee kan je winnen, en dan moet je het ook doen.

Max trapte er bij Hamilton ook gewoon helemaal in. Lewis is uitgekookt en goed genoeg om iemand zo in de val te laten lopen, zeker als je zo gretig bent.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Overigens de beste conclusie van de race; Red Bull, Ferrari en Mercedes liggen op racepace erg dicht bij elkaar.

Hopelijk wordt het daarom geen eentonig seizoen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/NOS/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:19:

Dit is Max zijn 4e complete seizoen in F1?
En zijn 2e complete bij RBR, waarbij dat eerste halve nog verre van half was. Die foutjes mogen niet meer gebeuren, mooi dat je wil racen en inhalen, maar hij heeft gewoon de winst hier weggegooid.
Dit is hoeveelste seizoen van MERC? Hoeveel titels? En dan maken ze zo'n flut actie bij SC?

Mensen slaan hier compleet door, gros had hier max als god gezien als hij deze 2 acties wel goed was door gekomen. Net als het contrast op het podium, zitten er hier ook genoeg contrast in positief/negatief.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

JackBol schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:41:
[...]

En tegen Vettel sorry zegt.
Maar dat gaat nooit gebeuren.
Schijnbaar heeft Max wel apologised bij Vettel.
Knap van hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 13:00
Spotmatic schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:22:
[...]

Mee eens, ik vond RIC beslist niet minder agressief rijden dan Max. Alleen komt hij er beter mee weg...
Dat heet inschattingsvermogen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Phusebox schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:21:
[...]

Klopt maar hij ontkracht het door erbij te zeggen eerste keer...

Ach ja Heat of the moment.
Ach, als of jij altijd de nuance weet te vinden....
Je moet dingen in perspectief zien.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Goede reacties van Vettel en Verstappen. Kan iedereen hier die vindt dat Verstappen geen zelfreflectie heeft weer koffie gaan drinken

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:22

Appie

F1RST Racing

SinergyX schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:17:
[...]

Verbaast me wel hoe 'netjes' VET eigenlijk is, alsof hij hem bijna begrijpt. Ik had echt verwacht dat die helemaal los ging op VER.
Ze hadden voor de interview in de hall al gesproken.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hij heeft een race win weggegooid. Ik zou ook in traantjes zijn omdat je alleen naar jezelf kan kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

SinergyX schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:23:
Net als het contrast op het podium, zitten er hier ook genoeg contrast in positief/negatief.
Het is enkel zwart/wit. Deze race was geweldig, mede dankzij de acties en fouten van Max. Voor het kampioenschap ook goed want alles komt wat dichter bij elkaar.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 08:14
SinergyX schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:23:
[...]

Dit is hoeveelste seizoen van MERC? Hoeveel titels? En dan maken ze zo'n flut actie bij SC?

Mensen slaan hier compleet door, gros had hier max als god gezien als hij deze 2 acties wel goed was door gekomen. Net als het contrast op het podium, zitten er hier ook genoeg contrast in positief/negatief.
Ja maar dat van MERC is dan een tactische fout van het team om die jongens heen. Max verkoopt gewoon zn eigen race en dat mag echt niet gebeuren. Het zijn gewoon kvyat acties en kijk wat daarmee gebeurt is. Maargoed max heeft absoluut het talent. Hiervan leren en je komt er sterker uit. Maar nogmaals RBR mag m ook op de vingers tikken nu. Hij benadeeld RBR ook hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
JackBol schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:21:
[...]

Bottas is nou ook niet de persoon die de deur hard dicht gooit. Maar he, ik heb een prima race gezien op naar Baku d:)b Hopelijk kan Red Bull daar ook voorin meedoen :)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 18:18
De gp topics zijn altijd leuk om te lezen als opwarmertje naar de race, maar man.. man.. man.. wat is het treurig om te lezen na de race. De ene fanboy nog erger dan de andere.. een aantal hier lijken wel voetbalsupporters.
Ik heb een leuke race gezien, waar zeker de 2e helft van alles gebeurde, exact de reden waarom ik vroeg mijn nest uit wil komen en ik de f1 volg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DaniëlWW2 schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:22:
[...]

Dan heeft hij het misschien nu eindelijk geleerd. Dit kan gewoon niet meer. Niet met dit beest van een auto. Hiermee kan je winnen, en dan moet je het ook doen.
Best wel grappig. Als je de reacties hier leest over de vrije training en de kwalificatie dan is de Red Bull maar kansloos, hebben ze weer verloren t.o.v. Ferrari en Mercedes en meer ongenuanceerd gezeik over RBR en dan nu na een win is het klaarblijkelijk weer een team wat mee kan voor de winst. Hoe opportuun kan je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:14:
[...]
Omdat het Max Verstappen is en geen watje.. Daarom misschien en daarom zit Verstappen ook in een F1 en niet jij en/of vele anderen.
Volgens mij begrijp jij niet hoe het e.e.a. werkt in de autosport, dit heeft niets met een watje maar met geduld te maken. Hij kwam er daar nooit langs bij Hamilton, zeker niet toen ie al geknepen werd bij de eerste poging.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
Goede reacties van Max en Seb.

Het kampioenschap wordt ook nog erg spannend. Is nog lang niet weggegooid voor Max ook. Er zijn nog 18 races te gaan!

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:37
Grimmie187 schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:23:
[...]

Dat heet inschattingsvermogen..
Sorry hoor, maar als Bottas gewoon instuurt dan crashen hij en Ricciardo ook. Ik denk dat RIC dan ook een penalty had gekregen. Er was eigenlijk praktisch geen ruimte. Bottas schrikt en stuurt naar buiten. HAM had hem daar gewoon laten staan en dan was het huilen met de pet op voor RIC. Het zit gewoon allemaal erg dicht bij elkaar.

Daarnaast, in de eerste ronde had Max 2 mooie inhaalacties en liet RIC niets zien. Zonder de fout van VER was de race van RIC best kleurloos te noemen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Dijkstraat schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:26:
[...]

Bottas is nou ook niet de persoon die de deur hard dicht gooit. Maar he, ik heb een prima race gezien op naar Baku d:)b Hopelijk kan Red Bull daar ook voorin meedoen :)
Klopt, Ric had zeker wel ingeschat dat Bottas niet zo agressief zou verdedigen als een Vettel, Hamilton of Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:05

vhal

ಠ_ಠ

Uithuilen en hopelijk over 2 weken wel een Well Done Baku :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Phusebox schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:15:
[...]

Hamilton werd kampioen in zijn tweede jaar.
Vettel in zijn vierde (na de p2 in zijn derde jaar).

Max wordt waarschijnlijk vijfde of zesde in zijn vierde jaar.

Come again?
Het aantal of tijdstip van kampioenschappen boeit niet (Hamilton had direct de beste auto), je zou het dan ook anders kunnen zeggen: zou een (ex-) wereldkampioen dan rookiefouten moeten maken om tegen Massa aan te knallen of af te snijden etc? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 22:18
Ik vraag mij nu al een paar weken af: zou de Halo ook debet kunnen zijn aan de "ongelukken" van Max?

In alle gevallen lijkt Max in de "dode" hoek te zitten.

Nu zegt Lewis het ook op Ziggo.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:36
Bullet NL schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:22:
Overigens de beste conclusie van de race; Red Bull, Ferrari en Mercedes liggen op racepace erg dicht bij elkaar.

Hopelijk wordt het daarom geen eentonig seizoen.
Had eigenlijk het idee dat Red Bull er dit weekend wel iets verder vanaf zat, ze hadden echt geluk met die safety car. Ferrari en Mercedes zaten wat dichter op elkaar. Maar goed, heeft vast ook te maken met het lange rechte stuk. Hoewel ze er niet zo makkelijk voorbij kwamen, zag je wel dat Verstappen Bottas en Vettel niet echt bij kon houden, terwijl er achter Verstappen een treintje zat met HAM en RAI en RIC. Het zal op sommige andere circuits wel wat beter gaan voor RB verwacht ik, waar ze echt mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:26:
[...]

Best wel grappig. Als je de reacties hier leest over de vrije training en de kwalificatie dan is de Red Bull maar kansloos, hebben ze weer verloren t.o.v. Ferrari en Mercedes en meer ongenuanceerd gezeik over RBR en dan nu na een win is het klaarblijkelijk weer een team wat mee kan voor de winst. Hoe opportuun kan je zijn.
Dan reageer jij nu op de verkeerde persoon. Ik zag wel dat de racepace van de RB14 uitstekend was. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Nette reactie van HAM bij Ziggo

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Speedpete schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:25:
[...]

Het is enkel zwart/wit. Deze race was geweldig, mede dankzij de acties en fouten van Max. Voor het kampioenschap ook goed want alles komt wat dichter bij elkaar.
We moeten Max daarom ook dankbaar zijn, Hij en RIC zorgen te minste voor wat roering!
Gewoon helemaal niets aan doen, hopen op een krachtiger motor! Zodat RB, Ferrari en Mercedes gewoon erg dicht bij elkaar.

De race is het wel bewijs dat een een pole soms helemaal niets zegt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat me opvalt bij de interviews is dat zowel HAM als VET bijzonder mild zijn over Max. Ze zeggen min of meer allebei dat dit gewoon racen is. Volgens mij zei Lewis zelfs dat hij het ook zou hebben geprobeerd daar. Hij zag VER gewoon niet zitten, hij zat in z'n dode hoek.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wordt tijd voor een dode hoek spiegel op zo'n auto. Anders is het levensgevaarlijk bij kruispunten....

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Grrrrrene schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:28:
Wat me opvalt bij de interviews is dat zowel HAM als VET bijzonder mild zijn over Max. Ze zeggen min of meer allebei dat dit gewoon racen is. Volgens mij zei Lewis zelfs dat hij het ook zou hebben geprobeerd daar. Hij zag VER gewoon niet zitten, hij zat in z'n dode hoek.
Het valt ook allemaal wel mee, zag je RIC op BOT, dat had ook zomaar fout kunnen gaan. Voor de F1 liefhebber was dit gewoon een hele leuke race. Maar je zit hier vooral tussen "goed weer Max" fans volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Volgens mij hebben die geen zin in mediadrama. Verder zouden ze ook wel eens kunnen gokken op Max die het nu zelf kan verwerken en er eens echt wat van kan leren. Beter om dan het vuurtje niet op te stoken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:26:
[...]

Idd wat was het gat van Vettel op een paar ronden jongere banden voordat de safety car kwam?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:27

Vos

AFCA

i-dj schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:27:
Ik vraag mij nu al een paar weken af: zou de Halo ook debet kunnen zijn aan de "ongelukken" van Max?

In alle gevallen lijkt Max in de "dode" hoek te zitten.

Nu zegt Lewis het ook op Ziggo.
Absoluut! Weg met die halo! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Klopt Lewis zei zelfs dat je bij hem er daar niet langs kan, maar hij ook niet bij Max.
Vettel had hem er gewoon voorbijgelaten op een ander punt omdat hij wist dat Verstappen veel sneller was, en hij eigenlijk tegen Lewis aan het racen was.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
HAM had er natuurlijk ook geen last van, VER ging zelf het grind in. Als hij hem geraakt had was het anders geweest en daarnaast had HAM er zelf al een teleurstellende race op zitten, waar hij zich waarschijnlijk meer druk om maakt.

VET was natuurlijk wel pissig, maar VER is er even met hangende pootjes heen gegaan. Dat heeft waarschijnlijk wel geholpen. Als hij niet had toegegeven, dan had er waarschijnlijk een andere VET voor de camera gestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Razr schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:29:
[...]

Het valt ook allemaal wel mee, zag je RIC op BOT, dat had ook zomaar fout kunnen gaan. Voor de F1 liefhebber was dit gewoon een hele leuke race. Maar je zit hier vooral tussen "goed weer Max" fans volgens mij.
Grappig, dat schoot me net bij de recap van Sky ook op: als BOT daar had ingestuurd was Daniel Ricciardo de schlemiel geweest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:26:
[...]

Volgens mij begrijp jij niet hoe het e.e.a. werkt in de autosport, dit heeft niets met een watje maar met geduld te maken. Hij kwam er daar nooit langs bij Hamilton, zeker niet toen ie al geknepen werd bij de eerste poging.
Whahahahah....altijd leuk de echte experts aan het woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaniëlWW2 schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:27:
[...]

Dan reageer jij nu op de verkeerde persoon. Ik zag wel dat de racepace van de RB14 uitstekend was. ;)
Het was ook niet persoonlijk bedoeld maar als algemene reactie omdat jij het aan de orde brengt dat RBR best goed bezig is/was. Vele reageerders hier zijn het in de aanloop naar de race niet met je eens ..vandaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:19:
Bijna traantjes bij Max.
Die is er wel ziek van.
Beetje dure les. Op naar de volgende race.
Dat is ook goed, door dit soort sh*t leer je. Ik neem aan dat hij een volgende keer even bedenkt dat er nog 10-15 rondjes te gaan zijn en hij veel sneller is, dus dat hij gerust de veilige DRS-overtake kan doen. Ergens wel jammer, want dat zijn voor ons als fans de minst interessante en spannende inhaalacties.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grrrrrene schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:30:
[...]

Grappig, dat schoot me net bij de recap van Sky ook op: als BOT daar had ingestuurd was Daniel Ricciardo de schlemiel geweest :)
Maar dat is het verschil dus tussen Ricciardo en Max. Ricciardo weet wanneer er een gat is en pakt het. Max forceert nog wel eens een gat en dat kan zomaar misgaan. Max kan op dat punt nog heel veel leren van Ricciardo.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:25

d0s

sssst

Moeten niet te euforisch worden over red bull.. zonder safetycar was er misschien helemaal geen podium geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:01
Vettel zei net voor de camera iets van: "Ik was niet tegen Max aan het racen, ik keek naar HAM, RB had een veel betere pace door de banden".

Zou het misschien zo kunnen zijn dat Vettel Max er voorbij wilde laten op het rechte stuk? voor zo min mogelijk risico en tijd verlies. Dat Vettel daarom de bocht zo ruim nam.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:41

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VqEXIYCwXbS1J07A89kJgHvz/full.jpg

Heb de race niet helemaal goed kunnen volgen, werd soms een beetje afgeleid :+

Maar knappe race RIC, HAM had duidelijk weer eens zo'n mindere middag. Max veel en veel te gretig en het was resurmerend een zeer leuke race! Reclame voor de sport :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:32:
[...]

Maar dat is het verschil dus tussen Ricciardo en Max. Ricciardo weet wanneer er een gat is en pakt het. Max forceert nog wel eens een gat en dat kan zomaar misgaan. Max kan op dat punt nog heel veel leren van Ricciardo.
Of het verschil tussen BOT en VET?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Maar uiteindelijk een geweldige race.... Ik ben nog helemaal hyper. Er gebeurde ook zoveel!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:21
Man man man, wat een race. Juist toen ik dacht, 'wat is het saai en er gebeurd zo weinig', dacht gasly het even leuk te vinden om tikkertje te doen (waarvoor dank hehe).

Wat een prachtrace! Heerlijk. Riciardo deed hoe Max het had moeten doen. En wat ik ook van Max verwachtte eigenlijk. Heb me daar wel over zitten verbazen. Maar goed, voor de Mic @ziggo deed hij het wel netjes. Eigen schuld inzien, netjes ff gepraat met Vettel en excuus aangeboden.
Dom dom dom. Hopelijk leert hij ervan.

Hulde aan Riciardo. Spannende stand van het WDC. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Wat een leuke race was dit zeg. Veel actie, alles zat dicht bij elkaar mede door die SC natuurlijk. Eindelijk de race pace kunnen zien van de AMRBR, benieuwd wat dit nog voor hen gaat brengen. Zin in de volgende races.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:46
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:32:
[...]

Het was ook niet persoonlijk bedoeld maar als algemene reactie omdat jij het aan de orde brengt dat RBR best goed bezig is/was. Vele reageerders hier zijn het in de aanloop naar de race niet met je eens ..vandaar.
Kom maar met quotes, ben benieuwd. De meesten hier zagen wel degelijk dat het met de racepace wel in orde was. Alleen was wel duidelijk dat de kwalificatie gewoon 5 en 6 zou opleveren. Dus zonder bijzondere events is de kans op een optocht dan vrij groot. Gelukkig faalde Ferrari opzichtelijk met hun pitstrategie, kwam er een SC en maakte Max een fout d:)b .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 22:18
[...]

Het verschil lijkt erop dat bij Max de deur dicht wordt gegooid.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:28
Wát een vette race! Zeker na de SC periode. Ik heb oprecht gewoon genoten! :D

Wat betreft Max: die actie op Vettel was té gretig, maar denk dat iedere coureur (behalve Bottas natuurlijk :+) een poging had gewaagd. Dit willen we toch gewoon zien? In plaats van lekker treintje rijden...

Maar laten we wel zijn: dit is zoiets de F1 moet zijn, gewoon de hele race lang. Echt heerlijk om te zien. En ook die vlammende acties van RIC op BOT, echt ongelofelijk vet! Zelfde geldt voor Alonso op Vettel, wat geniaal. Zo hoort racen te zijn, tot op het gaatje gaan.

Nu alweer zin in de volgende race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 20:44

Spotmatic

Ken sent me

Ik ben benieuwd welke rijders geen fouten hebben gemaakt vandaag? Volgens mij is racen vooral een kwestie van zelf fouten maken en anderen die fouten maken ontwijken. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriz87 schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:36:
[...]

Kom maar met quotes, ben benieuwd.
Dit is een mooi punt om te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Weten we al wat er met ricciardo z'n lip is gebeurd? Ziet er niet uit joh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Shaggie_NB schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:05:
[...]

Dat meende ik ook te zien... Mocht het zo zijn dan 10 sec penalty voor Hamilton!!
Zelfs in de replay tijdens de race was op de onboard van Max duidelijk het witte handschoentje van Hamilton te zien, en die stuurde echt niet naar rechts. Hamilton zelf had overigens niet eens in de gaten waar Max exact zat want zegt Lewis zelf tegen Jack, Max zat daar in zijn blindspot.

Overigens mooie woorden van Vettel bij Jack, hij en Max hebben het bijgelegd, Max heeft zich verontschuldigd. Uiteindelijk heeft die actie hem ook het podium gekost. Als ie nou iets meer geduld had gehad, was Max net zo gemakkelijk Vettel voorbij gegaan als Ricciardo dat deed en had RB een dubbel podium gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:46
i-dj schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:37:
[...]

Het verschil lijkt erop dat bij Max de deur dicht wordt gegooid.
Ik denk dat Ric wat berekender is in deze. Bottas gooit wat minder snel de deur dicht dan Hamilton. Ik denk dat Ricciardo het bij Hamilton niet geprobeerd zou hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Razr schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:33:
[...]

Of het verschil tussen BOT en VET?
Even zeer gechargeerd dan. Bottas is een mank schaap die bijna nooit iets durft. Vettel is bij tijd en wijlen ook een heethoofd.

Nee, Max kan echt wel inhalen, en goed ook, maar soms gaat het mis. Die inhaalacties aan het begin van de race waren ingecalculeerd en gepland. Max dacht er een seconde over en deed het. Prachtige acties.

Bij Lewis en Seb later was het meteen gaan zonder even door te denken hoe de bochten en racelijnen lopen. Dan gaat het mis. Dat moet Max leren en dan maakt hij die fouten niet meer. Hebben we alsnog spektakel, maar geen domme acties meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

MikeyMan schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:38:
:D
Het lijkt mij op koortsuitslag.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
[...]

Deels waar, maar de inhaalactie van RIC had dus ook heel anders kunnen aflopen. Net zoals de start van Lewis vorige race: tussen twee achterblijvers door (bijna geen ruimte) en maar hopen dat ze je zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:11
Wilde nacht in Shanghai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggie_NB
FastFred schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:39:
[...]

Zelfs in de replay tijdens de race was op de onboard van Max duidelijk het witte handschoentje van Hamilton te zien, en die stuurde echt niet naar rechts.
Klopt heb het nu ook terugezien. Meende het de eerste keer wel te zien.. Gaat ook allemaal o snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Lijkt op een mucocele.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

Volgens mij zei hij er iets over op het podium. 1st with a fat lip. Ik denk dat hij die heeft opgelopen tijdens een inhaalactie. De wagen remt natuurlijk behoorlijk hard en als je dan je tanden even verkeerd zet dan heb je zo op je lip gebeten.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:34
Zou hij daar nu een preek van Helmut gekregen hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grrrrrene schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:40:
[...]

Deels waar, maar de inhaalactie van RIC had dus ook heel anders kunnen aflopen. Net zoals de start van Lewis vorige race: tussen twee achterblijvers door (bijna geen ruimte) en maar hopen dat ze je zien.
Min of meer al gereageerd hierop. :P
DaniëlWW2 in "[F1 2018] Race 3 - GP van China"

Verder net Ricciardo bij Ziggo. Hij zegt precies hetzelfde. Hij zag die actie van Max op Hamilton en dacht meteen dat dit link was omdat Lewis hem zo van de baan kan drukken. Dat doet Lewis?

Dat is het verschil, en dat moet Max nu echt gaan leren. Derde seizoen bij RBR en nu hebben ze de auto om te winnen. Dan moet je kapitaliseren, en dat had Max hier moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sjaool schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:45:
[...]

Volgens mij zei hij er iets over op het podium. 1st with a fat lip. Ik denk dat hij die heeft opgelopen tijdens een inhaalactie. De wagen remt natuurlijk behoorlijk hard en als je dan je tanden even verkeerd zet dan heb je zo op je lip gebeten.
Neuh, was gisteren al... Maar Kudos voor de creativiteit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Daz7KVLXkAIZY_h.png

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Daz7r3pX0AAkg_p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

MikeyMan schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:46:
[...]

Neuh, was gisteren al... Maar Kudos voor de creativiteit ;)
Oeps, niet goed op gelet. Trouwens ook geen interviews met hem gezien gisteren. :P
Maar fat lip komt vaak door een klap. Het ziet er in ieder geval niet uit als een infectie.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Humor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vuj6szswzkAZFqqwUnuCfen3/full.png

_O-

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shaggie_NB
Denk dat Max dadelijk hetzelfde heeft (dikke lip)... Als ie zichzelf voor zijn kop heeft gestompt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Shaggie_NB op 15-04-2018 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Max mag wel op gaan passen met deze shit, we hebben gezien hoe snel het is gegaan met ene Kyvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Jackson6 schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:09:
Max mag wel op gaan passen met deze shit, we hebben gezien hoe snel het is gegaan met ene Kyvat.
Let je wel op je hart? :9

En bij Kyvat hadden ze een snelle opvolger die ze nu (nog) niet voor Max hebben.
Dus denk dat ie wel mag blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:36
Die had natuurlijk wel wat minder krediet en was ook lang niet zo snel als Max. Maar goed voor z'n reputatie is dit iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Met dit verschil dat Kvyat niet van hetzelfde kaliber is als Max, en bovendien is hij wel iets ouder.
M.a.w.: appels en peren... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:35
Sow... Gelijk na de finish gaan douchen en boodschappen doen, staan er ineens bijna 300 berichten klaar :+
Maar weinig zinnigs er tussen merk ik, vooral veel azijn en/of gekleurde brillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:19
Dat is natuurlijk onzin. Max is een prima jonge coureur die dit seizoen wat matig begint vanwege fouten. Kvyat had het vaak qua pace ook totaal niet.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
TR kan zichzelf ook wel voor de kop slaan, die setup wijziging van VT2 naar VT3 heeft ze geen goed gedaan en toen was het te laat om het nog aan te passen.
Maar in ieder geval om te zien dat de Honda motoren gewoon heel blijven nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik kan niet wachten op alle reacties in het Engels... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
TheBrut3 schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:14:
Sow... Gelijk na de finish gaan douchen en boodschappen doen, staan er ineens bijna 300 berichten klaar :+
Maar weinig zinnigs er tussen merk ik, vooral veel azijn en/of gekleurde brillen.
Nee, dit voegt veel toe |:(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vlak na de incidenten was ik echt pislink op Max, maar nu wat later moet ik zeggen dat ik blij ben met de reactie van Max en hoop ik dat dit een soort van nieuw begin voor hem is waar hij iets (met de nadruk op iets) berekender gaat rijden. Dus als je veel sneller bent gewoon wachten op een goed moment en in andere situaties er wel op z'n Max voor gaan. Racen is natuurlijk nooit zonder risico, dus die mag ie gerust blijven nemen, alleen een tandje minder.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8bRILBHGd8zAHY4xhAMk1UMO/full.jpg

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 16-09 16:29
Kvyat was totaal anders, die jongen deed het best goed in de TR, Vettel ging ineens weg en die werd zo in de RB gezet, kon daar gewoon niet lekker mee overweg, stond onder druk en maakte echt domme fouten.

Max is nu een paar net iets te gretig geweest, heeft hem in het verleden toffe dingen opgeleverd en nu helaas ging het een paar keer op rij mis, terwijl die inhaalacties in de 1e ronde lieten zien dat hij het echt wel kan.

Max kan gewoon meedoen om overwinningen en hij en Daniel naaien elkaar gewoon lekker op waardoor ze het maximale uit die auto weten te trekken, dat ging gewoon niet met Kvyat daar.

En al zou Max het compleet verprutsen, wie moeten ze dan in die auto zetten? Vorige week was het nog Gasly, omdat ie mede door veel geluk, maar ook kunde ineens 4e werd, deze week reed ie weer achteraan en ramde z'n teamgenoot ook nog eens van de baan... Die jongen komt er ook echt wel, maar heeft nog meer te leren.

Max moet gewoon iets berekender gaan rijden, z'n hoofd leegmaken, dat dons onder zn neus weghalen en gas blijven geven :-) Hij is nog steeds het beste wat we vanuit NL ooit in de f1 hebben gehad.

En ik hoop dat de Senna quotes vandaag ook weer meevallen... waarom gebruikt iedereen dat continue....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

TheBrut3 schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:18:
[...]

Zoals in de topic warning te lezen is mag ik mijn echte mening hier niet geven. Daarom doe ik dat dus vaak ook niet meer.
Duidelijk is dat Max de race had kunnen winnen, duidelijk is ook dat RBR het 3e team is in pace.
Dat mag je zeker wel, als je het maar onderbouwd, en dit (in het algemeen gesproken) gebeurd hier vaak niet.
Sterker nog, menigeen denkt het beter te weten dan de coureur of het team, en maken vaak uitspraken alsof het feiten zijn. Zó fout...

[edit] sorry voor mijn dubbelpost! Ik dacht dat er al weer meer posts tussen zaten :$

[ Voor 7% gewijzigd door KillerBee op 15-04-2018 11:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh kom op zeg. Het valt me op dat de Nederlanders een stuk kritischer zijn dan de buitenlandse pers. Daniel Ricciardo zei het ook in een interview: soms win je door risico's te nemen en soms win je door even je moment af te wachten. Hij gaf letterlijk aan dat je soms door geen risico te nemen je kans verspeelt en dat Max gewoon pech heeft gehad.

Kvyat had bij lange na het talent van Max niet en al zeker niet zoveel fans en exposure. Ik heb hier de hele ochtend al een beetje over zitten denken: hoe erg ik ook vind dat Max rustig moet wachten op het juiste moment, ik zit niet te wachten op een race met alleen maar DRS-overtakes. Laat hij maar eens af en toe een bijzondere overtake maken, dat houdt F1 interessant voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:25
Speedpete schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:18:
[...]

Laten we eerlijk zijn: diepe inhaalacties zoals die overtake-poging op Vettel gaan ook 9 van de 10 keer goed.

[...]

Dat heeft dus echt niks te maken met IQ. Zoals nu op Ziggo: mijn fout, in beide gevallen.

Hij blijft vervolgens achter Bottas en Raikkonen terwijl hij sneller was en P4 veilig had kunnen stellen. Heeft zich niet met dat gevecht bemoeid en dat is volwassen.
Hij had nog maar een halve seconde op Hulk, dus hij had ze eigenlijk voorbij gemoeten. Liefst nog Lewis op 4 meer seconden gereden, die kon ook niks meer.
Arwintju schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:25:
[...]

Ja maar dat van MERC is dan een tactische fout van het team om die jongens heen. Max verkoopt gewoon zn eigen race en dat mag echt niet gebeuren. Het zijn gewoon kvyat acties en kijk wat daarmee gebeurt is. Maargoed max heeft absoluut het talent. Hiervan leren en je komt er sterker uit. Maar nogmaals RBR mag m ook op de vingers tikken nu. Hij benadeeld RBR ook hiermee.
Kvyat was langzamer dan Ric, Verstappen is sneller. De agressie bracht hem P3, na de SC kostte hem dat P1.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 19:11
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DazgkDJXcAAYxro?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/NOS/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1