Flickr PSN ID= cheironnl

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik zou het doen!

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
PSN: xMaurice93
Jammer van Max, volgende keer beter.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Euh, Max remt gewoon veel te laat?Lekker Ventje schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:31:
Wat een kneuzenreacties hier. Mag je alleen maar inhalen op rechte stukken tegenwoordig? Ricciardo neemt ook risico’s maar dat is geen Nederlander dus daar zeiken we niet op.
Alsjeblieft zeg....Lekker Ventje schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:31:
Wat een kneuzenreacties hier. Mag je alleen maar inhalen op rechte stukken tegenwoordig? Ricciardo neemt ook risico’s maar dat is geen Nederlander dus daar zeiken we niet op.
Yep dit is echt een les. Ik hoop dat hij gaat leren.Spotmatic schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:31:
Ik ben fan van Max maar wat is hij fucking slecht vandaag. Niet normaal meer.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Waarom in godsnaam, iedereen kijkt op tv wsbottom line schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:29:
[afbeelding]
Ik ben enkel nog maar aan het giffen
Ik volg de race zelfs niet meer
Haters everywhere but I don’t really care
Je kan over RIC net zo goed zeggen heb meer geduld.
Ja zou die na >2x niet leren nu wel leren?Chiron schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:31:
Jammer van Max, volgende keer beter.
Het is weten op welke punten je kan en moet inhalen. Dat doet Max hier vandaag gevaarlijker dan Ric.Lekker Ventje schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:31:
Iedereen kan wel gaan lopen schelden op VER maar that's racing.
Bovendien zien we nu eindelijk eens een race die geen saaie optocht is.
"When you grow up your heart dies"
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
RIC leert van Max. Nu tijd dat Max ook wat van RIC gaat leren.Vos schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:31:
Wel superveel risico van RIC.
Beide veel, heel veel risico.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Weg race. Verprutst. 100% aan zichzelf te danken. Echt zeldzaam slecht dit...
Iemand moet even met hem gaan zitten. De engineer misschien in z'n oor tijdens de race: kalm blijven, pak hem op DRS aan het eind, er zijn nog 10+ ronden te gaan...JvS schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:32:
[...]
Yep dit is echt een les. Ik hoop dat hij gaat leren.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verstappen neemt niet alleen risico's. Verstappen neemt gewoon foute beslissingen onder druk in zijn altijd ongeduldige drang om naar voren te willen komen. Hij wil binnen 1 ronde op p1 komen.Lekker Ventje schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:31:
Nee max, dat gaat niet. Gewoon te lomp dit.
Yes. +10 seconde. Helemaal terecht.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is het probleem, Ricciardo mag het doen maar als Max het doet gaan ze zeiken. En als het goed gaat is Max een topper. Wat zijn We lekker hypocriet met zijn allen.Joster schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:32:
Ben hyper en gefrustreerd, maar als RIC hier samen met BOT had gespind (had ook zomaar gekund) vonden we het ook oliedom, nu is het een bazen actie
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Foei. Alle lof voor zijn talent en (onze nationale trots) maar die jongen snapt het echt niet meer.
Zijn rijstijl is goed, hij moet alleen zorgen dat hij meer rust heeft met inhalen..Maurice079 schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:33:
Wie kan Max in godsnaam nog bijbrengen dat ie z'n rijstijl moet veranderen?
Irritanter, arroganter, en gewoon best slecht. Als het niet om Max zou gaan zou iedereen roepen wat een gepruts.Jackson6 schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:33:
Ik begin Max steeds irritanter en arroganter te vinden zo..
Die moet eens even een goed gesprek krijgen, want dit gaat helemaal nergens over wat hij dit seizoen laat zien.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Whatever.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat moet ie niet, hij moet alleen het juiste moment kiezen, en vooral geduldiger zijn/worden.Maurice079 schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:33:
Hierin kan hij echt leren van zijn teamgenoot.
VER heeft deze race veel fouten gemaakt en RIC heeft daarentegen alles goed gedaan. Klaar.
Heel jammer, want het had andersom kunnen zijn. Harde les...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Zou me niks verwonderen met zijn huidige track record...SinergyX schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:34:
Die rijd serieus zo z'n auto kapot op HAM.
En bekijk het nu eens objectief? RIC rijdt niet voor niets nu vooraan waar VER een tijdstraf krijgt. Punt. Hij maakt gewoon (veel) te veel fouten, keer op keer.Lekker Ventje schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:34:
[...]
Dat is het probleem, Ricciardo mag het doen maar als Max het doet gaan ze zeiken. En als het goed gaat is Max een topper. Wat zijn We lekker hypocriet met zijn allen.
Bij RIC zie je overtuiging, bij VER zie je eerder onbesuisdheidLekker Ventje schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:34:
[...]
Dat is het probleem, Ricciardo mag het doen maar als Max het doet gaan ze zeiken. En als het goed gaat is Max een topper. Wat zijn We lekker hypocriet met zijn allen.
Als BOT ballen had gehad had RIC nu ook een penalty te pakken.. Zoveel geduld had RIC daar ook niet.Han schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:34:
Als Verstappen het geduld had gehad van Ricardo dan had hij op pole gereden nu. Lekker voor Red Bull dit, gewoon punten verspeelt door ontactisch racen van Max
Die weet dat ie anders een beuk krijgtsjaool schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:35:
HAM laat VER gewoon gaan.

Beste wat hij kan doen.sjaool schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:35:
Niemand. Want dan gaat hij zeggen:Maurice079 schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:33:
Doe ik niet. Dat heeft me zover gebracht.....
Ja maxxie, maar toen reed je niet voorop in het F1 veld.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Olav zegt terecht dat Bottas hem heeft laten leven idd.. , hadden er allebei af kunnen gaan. Als RIC de move of vettel of hamilton had gedaan was het nu ook huilen (denk ik).Joster schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:35:
[...]
Als BOT ballen had gehad had RIC nu ook een penalty te pakken.. Zoveel geduld had RIC daar ook niet.
Slechtste race Max in de F1
Smiling as the shit comes down...
Gelukkig dat RIC er vlak na zo'n ultieme bazenactie uithaalde.
Zal me nu uit dit topic verwijderen want het wordt natuurlijk weer drama hier met alle 'beste stuurlui'.
Bottas kon niet insturen doordat Ric er half tussen zat, als hij dat toch gedaan had dan lagen ze er beide naastNickThissen schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:35:
Hoe kun je in godsnaam de actie van Max vergelijken met die van Ric op Bottas? Ja Ric nam ook veel risico maar hij zat er volledig naast voordat iemand überhaupt moest insturen. Max rijdt gewoon in de zijkant van Vettel die al halverwege de bocht zit. Volledig terechte penalty.
Jammer dit, Max.
Oké, nu weer positief. Verder een leuke race en nu op naar de finish, RIC!
Ik durf wel te stellen dat Hamilton niet zo naar buiten zou zijn gegaan als t Ricciardo was ipv Max. Iets met oog om oogLekker Ventje schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:34:
[...]
Het is ook zo dat iedereen veel feller op VER reageert om juist zijn agressieve rijstijl af te weren.
En dat gaat helaas dus wat vaker fout voor VER.
Maar ik blijf bij mijn mening dat dit een leuke en enerverende race is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit inderdaad. In de debrief zal d'r vast wel over gesproken gaan worden.Harmen schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:35:
Max had op p1 kunnen staan.... damn!
Het is 200% Max z'n schuld dat hij de winst niet heeft gepakt.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Eens, weet op welke coureur je wat kan flikken...thijszor schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:36:
[...]
Olav zegt terecht dat Bottas hem heeft laten leven idd.. , hadden er allebei af kunnen gaan. Als RIC de move of vettel of hamilton had gedaan was het nu ook huilen (denk ik).
MV33 moet echt eens gaan leren nadenken. Wat een gefrustreerde lomperik. Kvyat is hierdoor gedegradeerd.
Z'n banden he.sjaool schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:35:
Zo jammer

Smiling as the shit comes down...
Ik denk p5... Het gat naar Hulkenberg kan wij wel naar 10 seconden brengen denk ik.Dijkstraat schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:34:
Max heeft talent zat, het zou alleen handig zijn als die ook geduld heeft. Hij komt ergens op p9 uit terwijl RIC gewoon eerste wordt zo
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Liever dat ie zo rijdt dan dat ie zo’n pussy als Bottas wordt.StealthyPeanut schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:36:
[...]
Niemand. Want dan gaat hij zeggen:
Doe ik niet. Dat heeft me zover gebracht.....
Ja maxxie, maar toen reed je niet voorop in het F1 veld.
Nee. 4 totaal verschillende acties die je niet kunt vergelijken.Lekker Ventje schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:34:
[...]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/NOS/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1