Bam, nu gaan we een hele andere race krijgen. VER direct binnen.
Bij, safety car. Ben benieuwd qat dit gaat doen
Flickr PSN ID= cheironnl
Max alles of (n)iets!
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 15-04-2018 09:06 ]
Shit, nu kan Hamilton aanhaken bij Max.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verstappen anticipeert super op de VSC
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Safety car, YES.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De vleugel van GAS moet natuurlijk opgeruimd worden.
"When you grow up your heart dies"
En nu breekt de pleuris uit
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zit er al achter.Lekker Ventje schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:05:
Shit, nu kan Hamilton aanhaken bij Max.
toro rosso - RBR teamwork
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Haha, Safety Car komt te laat voor Kimi, wel zielig voor hem eigenlijk,
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dit zou wel een hele goeie move van RBR kunnen worden
Dit kwam wel op een perfect moment voor RBR zeg
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wel een hele strakking timing. Geen tijd voor overleg. Ben benieuwd nu
- DaniëlWW2
- Niet online
Goed gedaan Red Bull B-team.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ook hoi mevrouw bottas
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
rijden er toch weer eens 2 Mercedes auto's 1-2
Laat de complottheorieën maar komen: RBR betaalde STR om carbon op de baan te gooienDutchCrownNL schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:06:
Dit kwam wel op een perfect moment voor RBR zeg
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
snap niet waarom Red Bull pit eigenlijk. Ik kan me niet voorstellen dat ze de Mercs of Ferrari's voorbij komen zelfs met een zachtere compound....
Nou ere wie ere toekomt. Goed gedaan Red Bull (denk ik).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Waarom is er in 2018 nog steeds geen grote bezemwagen, die het meeste opveegt bij zo'n botsing ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
nou, hup, lewis er ff voorbij bij vettel. om de heer F. Alonso te quoten. KARMA.
RBR is in agressive mode!
Waiting on the world to change
Kijken of BOT een beetje tactisch kan herstarten dadelijk. (Tot nog toe gaat ie wel lekker die BOT.)
Daar is geen budget voorHackus schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:07:
Waarom is er in 2018 nog steeds geen grote bezemwagen, die het meeste opveegt bij zo'n botsing ?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Inhaal actie van VER op gasly (?) in entry pitstraat! XD
De f1 zambonie
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Klopt, maar de onderlinge afstand is nu kleiner.
Max ligt er dus al achter door de pitstop
[ Voor 10% gewijzigd door Lekker Ventje op 15-04-2018 09:09 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zoals 't hoort bij RBRpinda powerrr schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:07:
RBR is in agressive mode!
Weer een mislukte bandenwissel (wielmoer die er niet goed op gaat). Wat is dat toch in 2018? Dat hadden we vorig seizoen toch niet zo vaak?
VerstappenVos schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:08:
Welke RBR haalde daar in in de entry?
Wel echt perfecte timing voor RBR en heel goed geanticipeerd.
VERVos schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:08:
Welke RBR haalde daar in in de entry?
Wauw, die schoonmakers.........

[ Voor 7% gewijzigd door nadroJ op 15-04-2018 09:10 ]
Sowieso schrijf je zo!
Komt ergens nog aardig goed uit voor RAI
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat mag, denk maar aan de bekende inhaalactie van VET? in de pitstraat.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ja, want als ie dezelfde banden had gehouden had ie z'n 3e plek niet gehouden met deze SC denk ik.Franco10 schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:08:
Wel echt perfecte timing voor RBR en heel goed geanticipeerd.
Haha max beukt er ff langs in de pitlane, oprotten prutser 
Nu op gloednieuw rubber en een compound zachter achter Lewis...
Nu op gloednieuw rubber en een compound zachter achter Lewis...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
LOL, wie dat gelooft...Jackson6 schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:09:
Als de rest nog gaat pitten wint Max!!!!!1!11!!!!
Schijnt iets met een maas in de regels te maken te hebben, waardoor de teams meer op de limiets zitten met het schroefdraad. Daarom al die losse banden etc..Grrrrrene schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:08:
Weer een mislukte bandenwissel (wielmoer die er niet goed op gaat). Wat is dat toch in 2018? Dat hadden we vorig seizoen toch niet zo vaak?
Ik heb de vorige tweeënhalve race moeten missen, en ik snap dat dit tijdens een Safety Car niet zo bijster interessant is, maar waar is de rondeteller en waar zijn de individuele tijden op het scherm gebleven
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Als de rest uitvalt ookJackson6 schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:09:
Als de rest nog gaat pitten wint Max!!!!!1!11!!!!
Uiteindelijk een Toro Rossotje geworden
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
De banden van Bottas zagen er ook niet al te fris meer uit, die moet nog een keer pitten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Misschien ook wel, nu is hij de plek zeker kwijt. Zie hem Hamilton nit zomaar voorbij komen, Ik heb heb gevoel dat dit niet goed uitvalt voor MaxJoster schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:09:
[...]
Ja, want als ie dezelfde banden had gehouden had ie z'n 3e plek niet gehouden met deze SC denk ik.
Yep dit is erg veelbelovend.
Top 3 staat op 15 ronden oude mediums, ik denk dat Verstappen met z'n verse softs absoluut voor de overwinning kan gaan.
Men wilde actie toch? Nou, die krijgen we[Roland] schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:11:
[...]
Misschien ook wel, nu is hij de plek zeker kwijt. Zie hem Hamilton nit zomaar voorbij komen, Ik heb heb gevoel dat dit niet goed uitvalt voor Max
PSN: xMaurice93
Zitten gewoon wat marbles op omdat hij rondom dat carbon even van de lijn moet. Ik geloof niet dat hij in 10 (?) rondjes al z'n mediums op rookt.Chiron schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:11:
De banden van Bottas zagen er ook niet al te fris meer uit, die moet nig een keer pitten.
TR doet een haasje, BOT doet een "these tires were DONE" vetteltje. of zoals BOT zou zeggen, "tires worn out"Chiron schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:11:
De banden van Bottas zagen er ook niet al te fris meer uit, die moet nig een keer pitten.
BOT z'n rechter achterband was al half kaas ook, weet niet of die het überhaupt vol houdt.[Roland] schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:11:
[...]
Misschien ook wel, nu is hij de plek zeker kwijt. Zie hem Hamilton nit zomaar voorbij komen, Ik heb heb gevoel dat dit niet goed uitvalt voor Max
Max staat te popelen achter Lewis
Max heeft de beste papiertjes op dit moment.
Klopt, was in een herhaling duidelijk dat er iets niet lekker zit op de band van BOT rechtsachter.Chiron schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:11:
De banden van Bottas zagen er ook niet al te fris meer uit, die moet nog een keer pitten.
Of ze gaan gokken dat alle mediums nu nog een keertje gaan, maar dat betwijfel ik.[Roland] schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:11:
[...]
Mag: there is no lapped car behind me.
R: good point.
R: good point.

Softs zijn veell sneller warm dan medium![Roland] schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:11:
[...]
Waarom gaat Sauber niet inhalen? Olav is iig van mening dat het mag. Weer opdracht van Ferrari om op te houden?
23 Laps op nieuw setje soft moet goed komen voor max
Banden van Lewis zijn superkoud
HAHAHAAAHA
pit aan MAG: "Lapped cars may overtake, watch out"
Mag aan pit: "There are no lapped cars behind me"
Pit aan MAG: "Good point"
pit aan MAG: "Lapped cars may overtake, watch out"
Mag aan pit: "There are no lapped cars behind me"
Pit aan MAG: "Good point"
[ Voor 6% gewijzigd door demonic op 15-04-2018 09:13 ]
Hij kan wel weer naar binnen hoor
Flickr PSN ID= cheironnl
Hehe LOL. Ik vind dit juist veelbelovend[Roland] schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:11:
[...]
Laten we zeggen in elk geval veelbelovend voor de spanning
Zo.. powernap tijdens de safety car. Zat behoorlijk in te kakken.
VER op softs? Klopt het trouwens dat ik zo nu en dan MOL over boordradio hoor die niet op TV gespeeld wordt?
VER op softs? Klopt het trouwens dat ik zo nu en dan MOL over boordradio hoor die niet op TV gespeeld wordt?
En ben benieuwd hoe hard VET zn banden heeft opgerookt in de battle met BOT
Is de SC een AMG GT-R, gaat het nog niet snel genoeg voor HAM
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Sauber ging er toch gewoon voorbij?Saturnus schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:12:
Waarom gaat Sauber niet inhalen? Olav is iig van mening dat het mag. Weer opdracht van Ferrari om op te houden?
- DaniëlWW2
- Niet online
Gaan we.
Lewis zit al te stressen 
"Is it just me or do I have a bunch of cars around me with new tyres?"
Die Ham is toch lachen door de BR
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Lewis beseft dat ie fucked is
Lewis is mentaal al verslagen
Bottas nog een break testje doen?
Mja ik zou dan toch ook niet zo'n goed gevoel hebbenGrrrrrene schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:14:
Lewis zit al te stressen
Welke bocht ?Franco10 schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:14:
Max pakt hem in de eerste bocht
Ricciardo zat een beetje te slapen tijdens de herstart.
Nou DRS aan en dan kan Ham langs Vet
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/NOS/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/NOS/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1