GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
https://gamer.nl/artikele...hadow-of-the-tomb-raider/
Day one patch verwijderen dus.
Verwijderd
Wat de een zonde vindt, vindt de ander weer ontspannen. Ik vond het super frustrerend om zonder checkpoints te spelen. Deze aanpak gaf me een fijne spelervaring. Zonder guides maar met visuele hulp zoeken en uitvogelen. Ik vind guides lezen en kijken saai maar heel veel doodgaan ook,zeker als ik hele stukken opnieuw moet doen.swoutr schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:51:
[...]
Ik zou het wel heel sonde vinden om door de game te rushen op easy mode, met veel te veel visuele hulp.
Gister de game begonnen op Hard, maar heb er so far weinig moeite mee, ik heb volgens mij 18 healthpacks als backup haha.
Game ziet er verder schitterend uit. Sinds vorige week ook trotse eigenaar van een OLED 4k tv, en daaaaamn wat ziet dat er schitterend uit! Enige dat ik me afvraag is waarom ik er niet eerder een heb gekocht.
Verder niet echt gerushed overigens. Er staan 40 uur op de teller. Toch best een nette tijdsinvestering. Al zal @uchiha tijntje dat veel te kort vinden. Hij heeft een stuk langer van zijn skills genoten.
Bwa, als je ziet hoelang de animatie al duurt eer ze door zo een spleet door muur kruipt...Ging met DD echt neit sneller gaan. Enkel met meer gekreunBart ® schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:39:
[...]
Oh van mij had ze ook dikkere tetten mogen hebben hoor!
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Dat ging in TR2013 toch ook prima? Toen was het model wat beter gevormd imo. Toen waren de zieltjes nog wat minder teer gok ikazz_kikr schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:10:
[...]
Bwa, als je ziet hoelang de animatie al duurt eer ze door zo een spleet door muur kruipt...Ging met DD echt neit sneller gaan. Enkel met meer gekreun
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hahaha. Ik heb volgens xbox live 47 uur gespeeld voor 1 playthrough en 100%. Jij 43 uur, twee playthroughs en ook 100%...Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:23:
[...]
Wat de een zonde vindt, vindt de ander weer ontspannen. Ik vond het super frustrerend om zonder checkpoints te spelen. Deze aanpak gaf me een fijne spelervaring. Zonder guides maar met visuele hulp zoeken en uitvogelen. Ik vind guides lezen en kijken saai maar heel veel doodgaan ook,zeker als ik hele stukken opnieuw moet doen.
Verder niet echt gerushed overigens. Er staan 40 uur op de teller. Toch best een nette tijdsinvestering. Al zal @uchiha tijntje dat veel te kort vinden. Hij heeft een stuk langer van zijn skills genoten.
Dus zoveel langer is dat niet
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De sfeer in paititi doet me denken aan AC origins + far cry primal + welja tomb raider. Wellicht gewoon door de afgelikte graphics en omgevingen.
En ja sommige npc's zijn misschien wat dated maar dat valt toch in het niks met hoe prachtig de game is?
Game is ook best lang vind ik, zit nog niet aan 50% completion en heb al 24 uur. Toch een beetje zuchten altijd die negatieve reviews op steam .. akkoord ik kan begrijpen dat je je hier en daar wat stoort, maar ik vraag me af wat sommigen eigenlijk verwachten van een game pfff
Jij zit met je tong tegen je scherm?SideShow schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:31:
afgelikte graphics
Cunning linguist.
Leuk dat je erover begint... Ik wilde hem net starten op de XBO en krijg een update van 2.7 GB om m'n orenwestergas schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:58:
Doet Square nog een beetje aan updates/patches? Bijvoorbeeld bij de vorige delen? Die speelde ik pas wat verder na de release dus dat heb ik nooit zo mee gekregen.
Maar Rise heeft zelfs een Xbox One X Enhanced 4K patch gekregen, dus ik denk dat 't wel goed zit met updates.
Niet veel over te vinden. Alleen op de PS4 zo te zien. Wel apart...zo'n grote patch zonder uitleg op maar 1 platform.Sanction schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 01:05:
Zie nu een enrome update klaarstaan (2.5 GB) op de PS4 Pro; iemand enig idee?
[ Voor 90% gewijzigd door Cobiwan op 29-09-2018 12:38 ]
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2018 12:51 ]
Verwijderd
Ik weet niet hoe het normaal op de Ps is. Maar op de xbox krijg je eigenlijk nauwelijks info over patches van MS zelf. Je kunt hier bijvoorbeeld lezen wat er veranderd is (kleine bug fixes, nul gameplay aanpassingen) (ik vind echt tientallen sites met uitleg via Google)westergas schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:17:
[...]
Niet veel over te vinden. Alleen op de PS4 zo te zien. Wel apart...zo'n grote patch zonder uitleg op maar 1 platform.
https://www.gamerevolutio...changed-in-the-new-update
Ja die sites kan ik ook wel vinden. Veel meer dan "various bug fixes"staat er echter niet. Ik zal wel verwend zijn met (bijvoorbeeld) CD Projekt Red die tot in ieder detail melden wat er is aangepast in hun patches.Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:50:
[...]
Ik weet niet hoe het normaal op de Ps is. Maar op de xbox krijg je eigenlijk nauwelijks info over patches van MS zelf. Je kunt hier bijvoorbeeld lezen wat er veranderd is (kleine bug fixes, nul gameplay aanpassingen) (ik vind echt tientallen sites met uitleg via Google)
https://www.gamerevolutio...changed-in-the-new-update
update:
Voor de PC staat er wel wat meer info https://steamcommunity.co...734339624806456837/?ctp=2
Is wel een andere patch uiteraard.
[ Voor 10% gewijzigd door westergas op 29-09-2018 14:48 ]
Voor een afsluiting van een trilogie had ik alleen wel iets spectaculairder verwacht.
Wel een aanrader als je fan bent van TR!
heb hem gister verkocht.. begrijp me niet verkeerd echt geen slechte game maar ik kon het niet volhouden was er klaar mee bij het puzzeltje met de kar in het begin.shakespeare schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:01:
ik ben niet echt onder de indruk.. vondt rise beter tot nu toe. even kijken of ik me kan zetten om verder te spelen.
Rise was echt vernieuwend, ik weet niet wat het is met dit deel... maargoed al met al veel plezier voor degene die hem wel uitgespeeld hebben etc..
Op welke fronten was die beter?s0kkie schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:41:
Vond ook Rise op veel fronten meerdere malen beter
Apart...ik vond Rise meer een 3rd person shooter. Die vond ik weer niet zo bijzonder. Heb veel meer lol met Shadow. En je hebt ook wel erg kort gespeeld maar goed ieder zijn dingshakespeare schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:49:
[...]
heb hem gister verkocht.. begrijp me niet verkeerd echt geen slechte game maar ik kon het niet volhouden was er klaar mee bij het puzzeltje met de kar in het begin.
Rise was echt vernieuwend, ik weet niet wat het is met dit deel... maargoed al met al veel plezier voor degene die hem wel uitgespeeld hebben etc..
Voor mij persoonlijk iets sterker verhaal, het arsenaal aan wapens, epischer eindgevecht, leukere tombs en betere animaties.
Shadow was dan wel weer toffer in het stealth gedeelte en het variatie aan uitschakelen van vijanden en mooiere, grotere omgevingen vond ik
Het gaat om deze:
https://guides.gamepressu...er/gfx/word/546590484.jpg
Iemand enig idee? Of ben ik hier 'te vroeg' aangekomen?
Sanction schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:45:
Volgens mij zit ik vast; of is het een bugje?
spoiler:Ben bezig met 'Head of the Serpent' waar ik die houten muur in de fik moet zetten d.m.v het laten stromen van (hete) olie. Kwam er echt niet uit, dus heb ik maar gegoogled. Daar staat dat je zo'n handel met pijl en boog moet schieten, maar dat ding is in geen velden of wegen te vinden. Gewoonweg niet aanwezig.
Het gaat om deze:
https://guides.gamepressu...er/gfx/word/546590484.jpg
Iemand enig idee? Of ben ik hier 'te vroeg' aangekomen?
Als je hem niet ziet even de game afluiten en opnieuw openen misschien? Ander misschiebn een bug idd.
[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 01-10-2018 16:49 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dan zal het een bugje zijn.JSchut schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:48:
[...]
spoiler:Die hendel zit in het bovenste gedeelte. Op het zelfde level als waar de hendel zit om de olie te laten lopen. Als je de hendel overhaalt dan kijk je er eigenlijk recht tegen aan.
Als je hem niet ziet even de game afluiten en opnieuw openen misschien? Ander misschiebn een bug idd.
Opnieuw opgestart, nog niet. Zie screenshot hieronder.

[ Voor 111% gewijzigd door Farabi op 03-10-2018 14:46 ]
Zelf net uitgeprobeerd en het werkt. EINDELIJK
Nu op naar een new game+
https://steamcommunity.co...ns/0/1730963192532643659/
EDIT: Ook toevallig, zojuist een patch uitgekomen waarin ze het hebben opgelost. Andere savegame geladen en idd nu 100%.
[ Voor 13% gewijzigd door ReddishRat op 03-10-2018 23:12 ]
+ tomb,travesal,combat difficulty per stuk handmatig instellen
+ meer stealth, eindelijk kan ik spelen met aim assist off
+ gavere tombs
+ prachtige environments
- tergend lange load times
- teveel outfits gelinked aan skills, waarom moet ik rondlopen met een of andere tijgerprint sjaal

[ Voor 25% gewijzigd door swoutr op 04-10-2018 23:41 ]
Ik gok dat @Lagune niet op de PC speelt. Ik heb ook totaal geen last van load times.Bart ® schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:03:
Geen last van load times.
PS4, en discwestergas schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:10:
[...]
Ik gok dat @Lagune niet op de PC speelt. Ik heb ook totaal geen last van load times.
Verwijderd
🔥𝗧𝗵𝗲 𝗙𝗼𝗿𝗴𝗲 🔥
Brave the lava-flooded Forge of the fallen gods to uncover long-lost secrets. Conquer the challenge tomb, in solo or co-op and gain all-new rewards!
Learn more:
https://tombraider.square...AL&utm_content=1538701797

Hangt van je tv af hè.Hamazaki schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:33:
Hoe is de hdr weergave op de ps4?
Cunning linguist.
youtube.com/@hisrep
Cunning linguist.
TR2013 vond ik geslaagd als reboot maar voelde in wezen veel meer aan als een third-person shooter dan Shadow.Ben er nog niet uit of ik Shadow nou beter vind dan Rise.westergas schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:12:
Ik vind het verschil met TR2013 wel echt heel groot, in het voordeel van Shadow uiteraard.
Foutje.westergas schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:12:
Ik vind het verschil met TR2013 wel echt heel groot, in het voordeel van Shadow uiteraard.
[ Voor 33% gewijzigd door jori040 op 07-10-2018 17:20 ]
Verwijderd
Gewoon fijn lineair met een paar zijsporen. Speelt inderdaad heerlijk weg. Op naar de eerste dlc tomb!giantgiantus schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:44:
Wat een heerlijke game. Speelt heerlijk, ziet er fantastisch uit en het verhaal, zeker ook de side quests zijn leuk en prima voor een dergelijke game.
Hangt ook wel erg af van op welk platform je het speelt. Op de Xbox One X in 4K is het echt wel een stuk mooier dan de 2013 versie. Ook de 60 fps versie is helemaal niet verkeerd!DeNachtwacht schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:58:
Ik heb de originele Tomb Raider (2013) en vraag mij af of de nieuwe er nu echt veel beter uit ziet. In prnicipe is het natuurlijk dezelfde engine en bovendien wordt alles nog steeds voor dezelfde consoles ontwikkeld als basis. Is het qua graphics een grote vooruitgang?
Zie ook de analyses van Digital Foundry:
YouTube: \[4K] Shadow of the Tomb Raider: Every Console Tested - The Complete ...
YouTube: Shadow of the Tomb Raider PC Analysis + Full Xbox One X Comparisons!
ik speel op pc op 60fps op 4K. Ik was dus benieuwd of nieuwere versies er nog overheen konden.Mr Magic schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:21:
[...]
Hangt ook wel erg af van op welk platform je het speelt. Op de Xbox One X in 4K is het echt wel een stuk mooier dan de 2013 versie. Ook de 60 fps versie is helemaal niet verkeerd!
YouTube: \[4K] Shadow of the Tomb Raider: Every Console Tested - The Complete ...
youtube.com/@hisrep
Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
Dat zal grootendeels en voornamelijk komen door de toevoeging van HDR en vanwege de meer kleurrijke omgevingen. Die twee zaken doen zoveel meer voor een game dan een hogere resolutie. Als je aan de 2013 versie HDR toevoegt, komt het alweer een stuk dichter bij elkaar.Mr Magic schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:21:
[...]
Hangt ook wel erg af van op welk platform je het speelt. Op de Xbox One X in 4K is het echt wel een stuk mooier dan de 2013 versie. Ook de 60 fps versie is helemaal niet verkeerd!
Cunning linguist.
Ook eens opgestart vandaag, maar jeetje.. de lipsync. In de cutscenes wordt er een hoop naar lucht gehapt. Ik begrijp dat een patch zou hebben moeten helpen, maar het is nog steeds niets,-SaveMe- schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:44:
Ik ga er vanavond eens aan beginnen... Erg benieuwd. heb er zin in
Qua graphics en HDR op een PS4 Pro geen klagen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik had hetzelfde idee. Vele variatie, en veel leuke puzzels. Het verzamelen van items neemt redelijk wat tijd in, maar mij niet gelatendoesd00 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:49:
Het is wel genieten hoor deze game. Het lijkt alsof hij veel langer duurt dan Rise of the Tomb Raider, die had ik in 17 uur spelen uit. Hier zit al 20-25 uur in en ik ben pas op 40% haha...
En deze setting vind ik persoonlijker een stuk leuker dan het hop around the world concept van Uncharted ...
Ik zal wel wat missen, maar waar zie je dat?Bart ® schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:09:
32 uur over gedaan.
In Steam?Sanction schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 00:04:
[...]
Ik zal wel wat missen, maar waar zie je dat?
In Steam inderdaad.Sanction schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 00:04:
[...]
Ik zal wel wat missen, maar waar zie je dat?
Cunning linguist.
gelukkig had het spel een hele korte singleplayer, want ik trok het op een gegeven moment niet meer.
[ Voor 28% gewijzigd door Farabi op 15-10-2018 09:02 ]
Paar korte clips ...
-rotsen die breken wanneer je net springt
-een stad dat vervalt waardoor je moet wegrennen
-klimmen klimmen en nog eens klimmen
-achterna gezeten worden wanneer alles afbreekt
-een gebouw dat in brand staat waardoor je een vluchtroute moet zoeken
-zwemmend vluchten
-vliegtuig crash
is dit nog allemaal spannend voor actie spellen? de zoveelste herhaling. je kan met het argument komen over sportspellen, maar tjah..
[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 17-10-2018 12:01 ]
Om maar een ding uit je verhaal te halen, Ja dat klimmen blijft leuk. Is zo'n beetje de core van deze games en TR heeft het zowat uitgevonden. Als je dat niet leuk vindt moet je inderdaad wat anders gaan spelen.Hamazaki schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:54:
hoelang gaat dit boeiend blijven bij een action/adventure game?
-zwemmend vluchten
-vliegtuig crash
is dit nog allemaal spannend voor actie spellen? de zoveelste herhaling. je kan met het argument komen over sportspellen, maar tjah..
Ik zou net zo'n post als die van jou kunnen maken over bijvoorbeeld voetbal games; Rennen, schieten, rennen schieten, hoe lang blijft dat leuk. Nou dat is nu net de essentie van dat spelletje en voor mensen die dat leuk vinden (ik niet) blijft dat leuk. Smaken verschillen. Maar om games op dat soort zaken af te schieten is onzinnig imho.
Wel kun je het hebben over de kwaliteit van uitvoering van dergelijke mechanics. En bij TR zitten die wat mij betreft prima in elkaar ...

Klopt, maar gelukkig zitten er ook genoeg momeneten in dat ik denk van 'Wow! Wat mooi/gaaf/vet/etc'/. Een er zijn toch ook wel kiertjes die ik in eerste instantie totaal miste ...doesd00 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:57:
Ik vond het allemaal erg vermakelijk. Het enige wat ik als herhaling storend begon te vinden is hoe Lara telkens door smalle kieren kruipt/zwemt/springt. Dan zie je weer zo'n smalle kier in een rots en weet je al: daar moet ik zijn. Vervolgens komt er een scriptje hoe Lara er doorheen gaat..
[ Voor 18% gewijzigd door -SaveMe- op 17-10-2018 13:41 ]
enige wat ik minpuntjes vindt van deze (tov Rise)
- Zoeken naar Tombes
Ik heb er een zooi overgeslagen, dacht die ga ik later nog doen, sommige zijn niet meer te bereiken? ik kan iig niet vinden hoe ik daar terug kom
- Outfits, "please use the green heron tunic to talk to this NPC", ARGH
Ook wil ik niet met die meuk lopen (e.g. village jurk), tanktop for the win
verders grafisch vindt ik het echt een mooie game, geen ijs ook (vond ik het mindere van Rise, al die ijs shit)
In rise zat er altijd een camp naast, nu zit dat camp veel dieper in de tomb, eerst nog puzzelen hoe je dan erin komt
had ik al aangegeven, hoeft niet nog een keer-SaveMe- schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:39:
[...]Ik zou net zo'n post als die van jou kunnen maken over bijvoorbeeld voetbal games; Rennen, schieten, rennen schieten, hoe lang blijft dat leuk.
bij actiespellen lijkt mij juist dat je er meer kan uithalen, juist omdat er geen regels aan verbonden zijn. Wat kan anders ? tjah, de inspiratie is aan de makers van de spellen, deze TR is qua actie gewoon bijna gelijk aan deel 1. moest beter kunnen.
Kijk eens wat HZD heeft gedaan met de actie/adventure genre.
bij sportspellen heb je spelregels, waar je sowieso niet van af kan wijken. eigenlijk is dat geen vergelijkingsmateriaal.
[ Voor 27% gewijzigd door Farabi op 17-10-2018 15:27 ]
En een goede. Bij mij klopt nu eindelijk het geluid op mijn Surround Headset!Sanction schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:14:
En weer een flinke update.

Maar lekkere game, vond de end sequence wel iets minder, maar verder echt meer dan prima mee vermaakt!
Puzzels waren ook leuk, dit was veruit het leukste naar mijn ervaring. Dan nog de verdere minpunten: game was totaal niet immersive imo, voice acting van zo'n beetje iedereen behalve Jonah / Lara was zeer matig en de scenes waarin je met een ander personage praatte voelde ook heel vreemd aan, ik denk door de combinatie van slechte voice acting en slechte lip sync. Kon de scenes met
De geheime stad was mooi gemaakt, maar de sidequests waren zeer eentonig. De collectibles waren leuk, hoewel ik wel het gevoel had dat Lara ze aan het voorlezen was vanaf haar woonkamer o.i.d en niet vanaf de jungle. Minder combat en meer sneaken was leuk, maar ik moet zeggen dat het steeds sneaken na een tijdje ook wel eentonig werd.
Al met al vond ik deze game vergeleken met de twee voorgaande games zeer matig. TR vond ik wel vet dat ze op dat eiland zat met mysterieuze verschijnselen, ROTTR was het verhaal met die steen imo ook redelijk, hoewel niet spectaculair. Dit verhaal trok me echt totaal niet en er waren ook zeer weinig momenten dat ik in de game zat.
[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 23-10-2018 01:06 ]
Het word weer tijd voor een waardige opvolger voor spellen als The Witcher (hele serie) en Nier:Automata (imo beste spel van de afgelopen jaren) want er is niets wat daar bij in de buurt komt.
Terechte klacht, wie had dat nou verwacht na de vorige twee delen.Sanction schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 01:06:
Ik ben wel klaar met dat gepraat, geren en gezoek.
Cunning linguist.
Daar was het veel minder gelul.Bart ® schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:25:
[...]
Terechte klacht, wie had dat nou verwacht na de vorige twee delen.

Zo ik heb nu dus van alle drie de delen de Collectors Editie
Begon al lekker sterk weer, vermaak me er intussen al prima mee
Ziet er goed uit! Wel een beetje jaloersMrjraider schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:44:
[Afbeelding]
Zo ik heb nu dus van alle drie de delen de Collectors EditieDeze kwam vanmiddag binnen en na mijn werk direct begonnen
![]()
Begon al lekker sterk weer, vermaak me er intussen al prima mee
Hoe vind je de game tot nu toe trouwens? Verbaasde me een beetje over sommige negatieve reacties. Ik heb me namelijk wel vermaakt. Het enige minpuntje vond ik het gebrek aan afwisseling qua omgevingen, dat pakte men in RoTT toch beter aan.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Ik verbaas me erg over de reacties hier. Ook de review vond ik vrij bijzonder, nu net gelezen nadat ik zelf ben begonnen. Ik ben net begonnen maar vind het al een goed verhaal, spel ziet er op een gewone PS4 meer dan prima uit en alles is zoals ik gewend benalexander1685 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:50:
[...]
Ziet er goed uit! Wel een beetje jaloers. Koop zelf altijd de figurines van de AC-serie, kost al genoeg ballen, dus figurines van andere series koop ik doorgaans niet. Dit ziet er echter super uit. Wellicht ook apart te kopen?
Hoe vind je de game tot nu toe trouwens? Verbaasde me een beetje over sommige negatieve reacties. Ik heb me namelijk wel vermaakt. Het enige minpuntje vond ik het gebrek aan afwisseling qua omgevingen, dat pakte men in RoTT toch beter aan.
Ik ben reuze benieuwd. Ik ben een rasechte tomb raider fan dus ik vermaak me sowieso wel met deze game.
Ik vond de Zero Punctuation 'review' vrij treffend over zowel Tomb Raider als nieuwe Assasin's Creed. Lara is een beetje een zeurdame die adem te kort komt.Sanction schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 01:06:
Ik ben wel klaar met dat gepraat, geren en gezoek.
Ooh I MUST get to the other side. Oh no, I MUST help the villagers.
Voor de rest eens met hieronder, nu kennen we het wel.
Ben om die reden ook beetje bang om de nieuwe Metro game. Of die ook zo'n formule troep dreigt te worden.
Hamazaki schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:54:
hoelang gaat dit boeiend blijven bij een action/adventure game?
-zwemmend vluchten
-vliegtuig crash
[ Voor 7% gewijzigd door Jelloz op 02-11-2018 21:08 ]
Net aangekomen in het dorp, daar enkele side missies gedaan, verkent, gezocht naar vanalles en dan weer eens verder. Intussen dus al op zoek naar een van de hoofd items van het verhaal? En dat terwijl pakweg 70% van de map nog “unknown location” is? Moet wel zeggen dat de puzzel tombes een stuk pittiger zijn dan TR en ROTR ik heb er enkele overgeslagen en met een aantal ben ik gewoon even zoet.. die hints helpen dan ook niet

vrij korte main campaign idd, gelukkig zijn er nog wat side-missions en crypts
je kan puzzle difficulty op easy zetten? wordt het wel erg makkelijk van
Version 1.07
# New content added by purchasing “The Force” DLC: The Echoes of the Past Side Mission, the Forge of Destiny Challenge Tomb, new skill, new outfit and new weapons
# Matchmaking & friend invite for the new cooperative gameplay functionality added with Forge of Destiny Challenge Tomb
# New Trophies added with the new DLC content
# New game modes: Score Attack and Time Attack – Replay the challenge tombs you discovered in new challenging ways and get additional rewards
# Various bug fixes
Version 1.08
# Various bug fixes
Kort. Het verhaal is in vergelijking met Rise Of The Tomb Raider en Tomb Raider 2013 ontzettend kort. Pluspunt wel is dat dit deel meer puzzel dan schieten is en dat vind ik erg fijn. ROTTR vond ik soms meer schieten dan puzzelen en dat nam het echte Tomb Raiden weg.
Waar Shadow Of The Tomb Raider wel erg sterk in is zijn dus de puzzels en voornamelijk de tombes en de monoliths. Heerlijk zoeken en uitvogelen.
Hier en daar een bugje meegemaakt maar verder dikke prima. Momenteel bezig met de DLC The Forge. Ga ik van de week mee verder.
Cijfer wat ik geef is 8/10. Punt aftrek vanwege de lengte en een punt aftrek vanwege het eind. Die is in mijn ogen nogal open.