[MULTI] Shadow Of The Tomb Raider

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
Hoe lang ben je ongeveer met de dlc The Forge bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
jaaoie17 schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:09:
Hoe lang ben je ongeveer met de dlc The Forge bezig?
De gehele side missie, wat fetch meuk en dan de tomb, in rustig aan modus heeft me dat rond 45 minuten gekost. Ik kan me voorstellen dat sommige er minder dan 30 mee bezig zullen zijn.

Edit: dat was nog incl. de crashes als je naar side missie scherm ging wat met een hotfix gepatcht is.

[ Voor 13% gewijzigd door ReddishRat op 18-11-2018 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Weer een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
En de bijhorende patch notes:
Shadow of the Tomb Raider Update 1.09 Changelog
Added fixes for crashing issues with Shadow of the Tomb Raider update 1.09.
Fixed stuttering and lag issues.
Shadow of the Tomb Raider 1.09 has added stability and performance improvements.
Added various under the hood improvements.
Added various fixes glitches with the Shadow of the Tomb Raider patch 1.09.

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:42
Eindelijk de game via Autumn Steam Sale gekocht, iets langer dan anderhalf uur gespeelt.
Game is verschrikkelijk mooi. En word constant afgeleid door details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Mrjraider schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 20:18:

Kort. Het verhaal is in vergelijking met Rise Of The Tomb Raider en Tomb Raider 2013 ontzettend kort.
Ja, dat gevoel heb ik ook :( Ik ben nu al reeds in The Hidden City, terwijl ik denk ik er een uurtje of 6 in heb zitten.

Heb ook nog maar 1 Tombe gevonden, die moet ik nog clearen. Maar blijkbaar net als in voorgaande delen maakt het clearen van Tombs geen onderdeel uit van de main story.

Beetje jammer dit. Deel 1 en 2 waren echt heel tof vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25

westergas

rikkie_pc

Gisteren een stukje combat gedaan waarbij het (volgens mij) niet mogelijk is om met stealth te clearen. Het geluid en (gebrek aan) impact die de wapens hebben is echt heel slecht uitgevoerd. Zeer hoog pieuw pieuw gehalte.

Hopelijk kan ik de rest met mijn boog en stealth af.

spoiler:
Uuuhhhgg....niet dus...nu een bak met vijanden die schreeuwend op je af komen rennen. Precies waar ik echt een grote hekel aan heb }:| Vinden mensen dit leuk?

[ Voor 24% gewijzigd door westergas op 03-12-2018 09:27 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Weer een redelijk grote update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Is de DLC van deze game het wel waard?
Zo ja dan wacht ik nog wel eens een goeie Steam Sale af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Psyonara schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 17:01:
Is de DLC van deze game het wel waard?
Zo ja dan wacht ik nog wel eens een goeie Steam Sale af.
Het voegt enkele (overbodige) verhaallijnen en tombes toe aan de game. Ik vond de tombes leuk om doorheen te lopen, het extra verhaal zei me niets.

De 2 DLC's zijn wel vrij kort, elk een uur ongeveer. Dus een beetje afwachten is waarschijnlijk een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:22

Lagune

Its time for warp

gaaf die nieuwe DLC, beetje zoals de Rise DLC

wel weer erg kort maar heel gaaf gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://www.gamechannel.hu/pictures/hirblock/hatborzongato-dlct-kap-the-nightmare-neven-a-shadow-of-the-tomb-raider_1.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Lagune op 23-01-2019 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Lagune schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:51:
gaaf die nieuwe DLC, beetje zoals de Rise DLC

wel weer erg kort maar heel gaaf gemaakt

[Afbeelding]
Wat is kort? Zoals de 2 vorige? Daar was ik binnen het uur steeds mee klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Kort ja, de DLC lijkt heel gaaf maar een zeer kort stukje speelt zich af binnen de mansion en de rest is weer een tombe. Intussen uit, vond hem wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Na een periodieke her installatie van Windows dit spel niet meer geinstalleerd. Gok dat ik ongeveer halverwege was. Kleine kans dat ik dit nog verder ga spelen. Jammer, had er erg naar uit gekeken.

Werd op een open stuk bij een tempel massaal aangevallen door Indianen. De combat werkt imo voor geen meter dus toen was ik er wel klaar mee.

[ Voor 26% gewijzigd door westergas op 23-01-2019 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

Aegir81 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:34:
[...]

Wat is kort? Zoals de 2 vorige? Daar was ik binnen het uur steeds mee klaar.
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
De Nightmare DLC was inderdaad erg kort. Het 'verhalende' deel had wel een creatieve insteek al deden de 'horrorbeelden' me toch aan eerdere verhaalsequenties terugdenken. De tombe is leuk maar je bent er erg snel doorheen. Na het spelen van het verhalend deel, speelde ik ook nog de score attack en de time attack. In totaal ongeveer 75-90 minuten speeltijd. Dat is eerder weinig voor de 5 EUR die de mini-uitbreiding kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

klopt kort maar 7uur voor 30 euro (nog goedkoper als je hem later dan release hebt besteld) vindt ik wel meevallen

bij rise of the tomb raider zat maar 1 DLC, iets langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Een stukje gespeeld maar de besturing is nog net zo brak op PC als de twee vorige versies.
Ik vond Rise wel behoorlijk goed.
Maar deze versie voegt mi niets meer toe en dan is dat samen met die brakke besturing voor mij een dealbreaker en ik heb hem dan ook na de zoveelste kansloze klim,grap, rope poging gedeinstalleerd.
Ik vind dit te frustrerend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
MatMich schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 02:10:
Een stukje gespeeld maar de besturing is nog net zo brak op PC als de twee vorige versies.
Maar deze versie voegt mi niets meer toe en dan is dat samen met die brakke besturing voor mij een dealbreaker en ik heb hem dan ook na de zoveelste kansloze klim,grap, rope poging gedeinstalleerd.
Oei, dat is inderdaad wel vervelend. Speel je dan met het toetsenbord of met een controller? Op de PS4 heb ik er geen last van gehad en reageert alles wel vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Dat er dingen mis zijn aan dit spel is een feit maar aan de besturing heb ik me geen moment geërgerd. Alleen met KB+M gespeeld ivm schieten/richten.

• Lagune

Lagune

Its time for warp

besturing is ook precies hetzelfde als rise als ik me niet vergis ? op het tokkelen naar beneden na?

• Psyonara
Jumps en Swings in combinatie e.d. kunnen nog wel eens vervelend zijn met Muis en Keyboard, Tenzij je met controller net zo goed jumps kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman_Craig
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09:32
Game net uitgespeeld. Prachtige graphics, alleen wat te weinig puzzelen... of ik mis wat.
De actie-scenes met trinity rush ik gewoon doorheen, daarna weer meditatief door de mooie omgevingen zwerven :)
Meer games zoals dit graag O+

[ Voor 7% gewijzigd door Roman_Craig op 11-03-2019 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

Roman_Craig schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:11:
Game net uitgespeeld. Prachtige graphics, alleen wat te weinig puzzelen... of ik mis wat.
De actie-scenes met trinity rush ik gewoon doorheen, daarna weer meditatief door de mooie omgevingen zwerven :)
Meer games zoals dit graag O+
niet veel te puzzelen? 9 main tombs, 8 crypts en 5 tombs in de DLC (tot nu toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
Heb sinds de laaste update een lagere framerate meer met dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ook eindelijk uitgespeeld.
Mixed feelings. Qua gameplay vind ik dit erg leuk: beetje klauteren, wat puzzelen, wat schieten. Alle delen met plezier gespeeld. De omgevingen vond ik dit keer veel beter dan het vorige (ijzige) deel. Eindelijk weer veel groen en wat kleur, sowieso vond ik de levels er grafisch prachtig uit zien. Het verhaal gaat weer nergens over, jammer... daar was zoveel meer uit te halen. Bij elke cutscene denk ik: het zal wel. Verder jammer dat dit deel helemaal niks nieuws doet.
spoiler:
Zelfs qua leveldesign zat er best wat gelijkenis in, op het laatst weer die helikopter, weer eenzelfde manier waarop je de eindbaas moet killen, etc.

Vond het leuk, maar ook een beetje een inspiratieloos deel, alsof het een verplicht nummer was. Wat dat betreft goed dat dit het laatste deel is. Al hoop ik op meer games in dit genre, maar dan met wat frisse wind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 16:07
Gisteren uitgespeeld...

Beetje gemengde gevoelens.. Langs de ene kant was het goed.. langs de andere kant vond ik het zoveel farming... De upgrades voor de wapens waren te verwaarlozen.. als je slim speelde moest je amper vechten...

Het verhaal was ca va maar nu niet echt meeslepend.. Het nadeel aan deze games is dat ze te open world zijn.. dus als je de main quest met te veel pauze tussen speelt, verlies je de feeling met het verhaal.. (vind ik).

Voor de rest wel een erg mooie game en interessant van settings.. Al bij al wel geamuseerd.. Maar misschien heb ik hem iets te snel willen uitspelen.. (overaanbod van games en te weinig tijd..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Bump.

Op 5 november komt de Definitive Edition van de game beschikbaar.
Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition includes all available content to date. Experience Shadow of the Tomb Raider featuring the final chapter of Lara Croft’s origin story, the Season Pass containing multiple challenge tombs, missions, weapons, and outfits, Croft Edition bonuses, the all-new Definitive Edition “Croft Fitness” outfit, and additional gameplay adjustments.
Wellicht niet zo interessant voor mensen die de DLC reeds via de Season Pass of Croft Edition hebben.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 21:12
Ik heb de drie Tomb Raider titels gekocht op de PS4 in korting, maar ook RDR2. Aangezien jullie hier de game wel goed vinden, welke moet ik eerst spelen: RDR2 of de drie Tomb Raiders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@.jef

De eerste drie Tomb Raiders eerst spelen vanwege de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:38
.jef schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:04:
Ik heb de drie Tomb Raider titels gekocht op de PS4 in korting, maar ook RDR2. Aangezien jullie hier de game wel goed vinden, welke moet ik eerst spelen: RDR2 of de drie Tomb Raiders?
Sowieso 4 top titels.
Als je die Tomb Raider titels achter elkaar gaat doen dan heb je wel een leuke rit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
Ja, de drie titels horen achter elkaar, zo heb ik ook alle Uncharted games gespeeld. Dat is het mooie aan langer wachten op games die in een serie uitkomen.

The Last of Us ga'k bijv nog eens uitspelen voor ik aan het vervolg start.

Het lijkt er op dat ik eerst de Tomb Raiders ga spelen en dan RDR2 om de overgang van AC Odyssey niet te hard te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
.jef schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:04:
eerst RDR2, daarna wordt de TR-reeks een verademing qua controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Hamazaki schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:09:
[...]

Zo zou je het ook kunnen zien ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

XWB schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:43:
Bump.

Op 5 november komt de Definitive Edition van de game beschikbaar.

[...]

Wellicht niet zo interessant voor mensen die de DLC reeds via de Season Pass of Croft Edition hebben.
Nog een paar dagen, maar nog nergens zie ik de game voorbij komen om te bestellen. Google zegt dat de Definitive Edition zowel als download als fysiek uit wordt gebracht, ik ben toch wel voor het fysieke schijfje.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ben hier vorige week aan begonnen. Ik weet het nog niet. Ik ben een action adventure liefhebber van het eerste uur, maar dit is eigenlijk vrij saai. Het ziet er bij vlagen mooi uit, maar anderzijds voelt het een beetje low budget als ik de vergelijking moet maken met Uncharted 4. Ik vind het verhaal ook totaal niet boeiend en heb eigenlijk geen idee wat de motivatie van Lara nu precies is.

Tot nu toe vind ik Rise denk ik leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Word wel wat beter later, maar het moet het vooral van de Gameplay hebben in plaats van het Narritive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Psyonara schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:09:
Word wel wat beter later, maar het moet het vooral van de Gameplay hebben in plaats van het Narritive.
Aan de map te zien zit ik al bijna op 75% van het gebied. Het is alleen maar dezelfde setting/omgeving ook en ik doe ook voortdurend hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En maar weer verwijderd. Kon het niet meer opbrengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

Even doorzetten bram. Ik heb de game al twee keer uitgespeeld en genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:40:
@bram1984

Even doorzetten bram. Ik heb de game al twee keer uitgespeeld en genoten.
Respect. Had je een weddenschap verloren?

Maar nee, ik heb 'm dus al verwijderd. Echt geen zak meer aan. Gelukkig heb ik hem geleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
Hamazaki schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:09:
[...]

Het is RDR2 geworden. De Tomb Raiders zullen nog even geduld moeten hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

bram1984 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:32:
[...]
... en ik doe ook voortdurend hetzelfde.
Dat begint mij op dit moment ook tegen te staan. Nieuw gebied en heel het riedeltje van alles zoeken en verzamelen begint opnieuw. Ook heel irritant dat ik soms helemaal naar een bepaald deel klim en navigeer om er dan achter te komen dat ik niet verder kan omdat ik een bepaalde skill of wapen nog niet heb. Of je plukt ergens een plantje en meteen een kleine side missie dat je totaal vijf van die plantjes moet plukken. Een beetje verzamelen oké maar speel ik Tomb Raider of Hoarding Simulator...

Mogelijk dat ik al het verzamelen laat voor wat het is en puur de Main Story ga doen, grafisch ziet het er goed uit en de omgevingen laten wel een indruk achter. Of we gaan gewoon voor Gears 5.

[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 06-12-2019 20:06 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 01:18

Animal_X

Rodin

spoiler:
Wie komt hier even langs om die Serpent tempel zombie ambush voor mij af te slaan.......

Inmiddels bij poging 16......

:X ;( 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door Animal_X op 14-12-2019 19:19 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:29

Aight!

'A toy robot...'

Nou heb hem ook eens opgestart omdat deze bij PS+ zat.

Moet me wel aan Uncharted denken, ben benieuwd of hij blijft boeien. Ben net waar het plane is gecrashed, dus heb denk ik nog wel even te gaan. Zolang ik skill mag unlocken vindt ik een spel atlijd wel leuk om te doen. Verhaal zit ik alleen nog niet echt in.

En het is echt een donker spel, in sommige scenes zie ik echt niks hahaha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Deze game start ik net voor op de PS5 op en ik weet dat deze geen next-gen upgrade heeft ontvangen maar de game ziet er nu in 2021 nog geweldig uit [ performance-mode] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:32:
[...]

Aan de map te zien zit ik al bijna op 75% van het gebied. Het is alleen maar dezelfde setting/omgeving ook en ik doe ook voortdurend hetzelfde.
De setting/sfeer van deze game is juist het sterkste punt.Ja verkennen en puzzelen is wat je in Tomb Raider doet. ;)

Waarom ik op dit 2019 bericht reageer:Nu ik een 2de run doe op een PS5 valt het me op dat de game langer houdbaar is dan verwacht.

Sowieso vind ik dat het puzzelen beter is gedaan dan in Rise[Crystal Dynamics]

Denk dat ik bij een officiele aankondeging van de nieuwe Tomb Raider hiet uit m'n dak ga. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:49

Superkiwi

Hoi doei

jori040 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:13:
Deze game start ik net voor op de PS5 op en ik weet dat deze geen next-gen upgrade heeft ontvangen maar de game ziet er nu in 2021 nog geweldig uit [ performance-mode] :)
Om even een oude quote uit de sloot te halen :+
Hoe zijn de laadtijden op de PS5? Op de PS4 Pro zijn de laadtijden wel behoorlijk lang.
Dat is mijn enige issue, verder draait en speelt de game echt wel lekker soepel.

Bijna klaar met de Deadly Obsession run gelukkig. Wat dachten die developers, dat het weghalen van checkpoints zou zorgen voor een hogere moeilijkheid? Het is gewoon luiheid, meer niet.
Ik speel met een hartslag die ik nog ken van toen ik From Software games speelde, omdat je bij Lara nooit weet wanneer ze besluit om een keer een randje mis te grijpen. En gezien er op Deadly Obsession alleen campfires aan het begin en eind van de levels zitten kun je zo 30-40 minuten speeltijd kwijt zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@Superkiwi
Weet het niet precies maar die zijn op de PS5 korter.
De volgende Tomb Raider mag wel wat meer uitdaging bieden.

1.Rise of the Tomb Raider
2.Shadow of the Tomb Raider
3.Tomb Raider

Al met al een geslaagde trilogy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik vind het bij deze wel fijn dat je voor zowel de puzzels als de combat de moeilijkheid apart kunt instellen.
Combat op easy en puzzels op hard is hoe ik het graag zie :)

Rise nog niet gespeeld (staat al wel klaar), de andere twee uit jouw lijstje vond ik ook erg geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Superkiwi
Dat staat je nog een mooie game te wachten.Waarom heb je die niet voor Shadow gespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Goeie vraag...
Ik denk dat ik toendertijd bezig was met andere games waardoor Rise een beetje in de vergetelheid geraakt is. En toen Shadow eenmaal gratis bij de PS+ zat is Rise helemaal naar de achtergrond verschoven.

Na Shadow zal ik er eens aan beginnen.
Als trophy hunter ben ik alleen benieuwd of de online trophies nog te halen zijn...

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 15-11-2021 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Dat zal nu denk lastig worden.Heel het online gebeuren laat ik in dit type game voor wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb de multiplayer gespeeld in Uncharted, Assassin's Creed, Far Cry 5 en Tomb Raider 2013 en het voegt inderdaad erg weinig toe. Om daar dan trophies aan te hangen (vaak ook nog behoorlijk grindy) vind ik niet fijn.
Laat single player games gewoon lekker zijn in waar ze goed in zijn: single player.

• jori040
@Superkiwi
Had je nou ook alles DLC van Shadow gespeeld ?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nee dat niet.
Ik heb de game geclaimd toen ie gratis bij PS Plus zat dus het is gewoon de standaardversie zonder dlc's.

Gisteren de game op Deadly Obsession uitgespeeld. De combat viel echt reuze mee, het zijn vooral de platformsecties die af en toe roet in het eten gooiden.

Rise of the Tomb Raider gelijk gedownload, daar gaan we binnenkort maar eens aan beginnen.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 18-11-2021 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Oke ja ik dacht dat je misschien die Definitive Edition had.

Van mij mogen ze een nieuwe Tomb Raider aankondigen. ;) Zal nog wel even duren gezien Crystal Dynamics[en Xbox studio] met Perfect Dark bezig is en Eidos Montreal net Guardians :) uitgebracht heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 13:42
Gisteren na Rise Of The Tomb Raider deze maar eens gedownload (zat ooit bij PlayStation Plus) en begonnen, het valt mij wel op dat deze toch weer een stukje mooier is en maar drie jaar nieuwer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste