• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:23
Hebben jullie weleens een lens of camera gekocht met cashback? Volgens Sony moet ik de lens registreren op hun site waarna ik een code per email krijg, en die code moet ik dan weer invullen op het cashback formulier. Ik wacht al een week op die code, maar niks. Heb nog maar tot einde van deze maand om het in te vullen, dus lekker handig dit.

Edit: Ik kwam net op een andere pagina voor cashback en daar lukte het wel zonder die code!

[ Voor 12% gewijzigd door DutchEZmoder op 27-05-2026 15:50 ]

www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt Als je een DM stuurt dat je van Tweakers bent volg ik natuurlijk terug. Alleen fotografen.

DutchEZmoder schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:34:
Hebben jullie weleens een lens of camera gekocht met cashback? Volgens Sony moet ik de lens registreren op hun site waarna ik een code per email krijg, en die code moet ik dan weer invullen op het cashback formulier. Ik wacht al een week op die code, maar niks. Heb nog maar tot einde van deze maand om het in te vullen, dus lekker handig dit.

Edit: Ik kwam net op een andere pagina voor cashback en daar lukte het wel zonder die code!
Geen lens, wel ooit een TV dacht ik.

Dat is gewoon veel gedoe, en eerlijk gezegd, ik snap het niet. Dat ze de prijs dan verlagen hé. Ze rekenen er op dat mensen die cashback vergeten aan te vragen eens ze de spullen hebben omdat het proces te moeilijk is...

Sony A7 iv en wat recycled glas

• DutchEZmoder
Tommie12 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:51:
[...]

Geen lens, wel ooit een TV dacht ik.

Dat is gewoon veel gedoe, en eerlijk gezegd, ik snap het niet. Dat ze de prijs dan verlagen hé. Ze rekenen er op dat mensen die cashback vergeten aan te vragen eens ze de spullen hebben omdat het proces te moeilijk is...
Ja hopen dat de klant het vergeet is denk ik wel de reden. Meestal kun je ook pas een paar weken of maand nadat je het hebt gekocht die cashback indienen. Meeste zijn het dan al vergeten, ik ook, en toen opeens dacht ik er weer aan. Meteen maar ingevuld voor ik het weer vergeet.

www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt Als je een DM stuurt dat je van Tweakers bent volg ik natuurlijk terug. Alleen fotografen.

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:18
DutchEZmoder schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 15:34:

Ik zie dat het gelukt is. Zelf al meermaals gedaan en herinner me eigenlijk niet zoiets van een code per email. Goed dat het gelukt is!

• jannus66
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:29
Ik heb cashback gekregen bij de aankoop van mijn A6700 in januari. Was heel simpel, formulier invullen op de website, foto’s erbij van de serienummers, en de factuur erbij uploaden. Stond binnen 4,5 weken op de rekening.

• DutchEZmoder
nokie schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 19:53:
[...]

Ik zie dat het gelukt is. Zelf al meermaals gedaan en herinner me eigenlijk niet zoiets van een code per email. Goed dat het gelukt is!
Kreeg een mail terug dat ik het serienummer moet uitknippen van de doos... Terwijl op de site stond als je geen doos hebt mag je ook het serienummer fotograferen op de lens zelf. Dus weer opnieuw. Knip liever niks uit de doos, maarja gekke Sony regels.

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:18
Ja, dat moest ik ook doen, dat uitknippen. Vond het ook niet leuk, maar goed… Voor een paar honderd euro doe ik het wel ;)
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste