Gister Verknipt bezocht op het Hembrugterrein in Zaandam. 0 verwachtingen omdat ik amper iemand kende van de line up. Laatst hier iets gedeeld van Dyen meen ik, dat stijltje sprak me wel aan vanwege de link naar early hardstyle en hardcore. Vandaar de keuze voor Verknipt gemaakt.
Totaal niet teleurgesteld, hele toffe dag gehad. Muziekaal mooie opbouw van hard naar harder en hardst. Weet nog steeds niet welke dj’s ik nou bekeken heb en dat gaf wel echt een heel chill gevoel, ging gewoon heen waar het vet was ipv een hele planning.
En dikke duim omhoog voor de organisatie. Nergens hoeven wachten, geen rijen, veel ruimte in de binnen zalen. Heel goed geregeld. Alleen wat druk bij de kluisjes en was zeer warm binnen maar goed.
Als ik de verhalen lees van Loveland gister dan was het daar een groot drama, mensen die 2u voor de ingang hebben gestaan.
Toevoeging 2 mei:
Ik stond daar dus op Verknipt bij T78 presents Activator. Ik vond toen al dat ik erg veel Italiaanse hardstyle hoorde. Ben er nu even ingedoken, dat is dus gewoon DJ Activator die gewoon hardstyle draait op een hardtechno event en zichzelf uit 2000-2015 presenteert haha wtf. Best slim eigenlijk.
[
Voor 28% gewijzigd door
HansAnders07 op 02-05-2024 10:56
]