Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:36
sig69 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 01:12:
Wauw Underworld was goed zeg in de westergas. Echt geweldig. En wat een prachtige locatie toch ook. Het was echt goed d:)b
Is dat nieuw trouwens? Optredens/concerten in de Westergas?
Vorige week zag ik namelijk ook al iets voorbijkomen (Roisin Murphy) volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:03
Stimulate14 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:07:
Afgelopen zaterdag Free Your Mind gehad, net weer een beetje bij kennis :').
Was een goed feest, fijn geluid en alles goed geregeld. Mag ook wel een keer gezegd worden.

Biertje 4,50, groot 5,50. Viel opzich nog wel mee.
Helemaal mee eens. Ik was er ook en vond het knap gedaan in het stadion. Ook met de plateaus die de onderste 1/3 van de tribunes bij de zaal trokken vond ik slim en mooi gedaan.
Alleen voor mij persoonlijk als "ouwe ..." werd de muziek na Benny Rodrigues, Michel de Hey, Chris Liebing en Speedy J toch wel een flink stuk te stevig.
Maar ik denk dat zoiets toch wel nodig is om de jongeren aan te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:44

Stimulate14

⭐⭐⭐

jopie schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:41:
[...]

Helemaal mee eens. Ik was er ook en vond het knap gedaan in het stadion. Ook met de plateaus die de onderste 1/3 van de tribunes bij de zaal trokken vond ik slim en mooi gedaan.
Alleen voor mij persoonlijk als "ouwe ..." werd de muziek na Benny Rodrigues, Michel de Hey, Chris Liebing en Speedy J toch wel een flink stuk te stevig.
Maar ik denk dat zoiets toch wel nodig is om de jongeren aan te spreken.
Eens.
Eerstvolgende voor mij Emporium, hopelijk een droge editie :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:16
Prachtig weer :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppeterr
Het zal wel door de leeftijd komen, maar ik zie steeds minder "bekend" voorbijkomen. Ook niet meer in mijn soundcloud feed. Ik volg toch wat aardig door de jaren heen, maar er is zo een gigantische wildgroei van DJ's die ik niet ken omdat ik mij buiten soundcloud dus niet meer bezighoud met de muziek. Klik trouwens alles aan wat ik hier voorbij zie komen, maar goed. Vaak niet helemaal mijn ding.

Dus ik val even terug in de tijd, niet eens zo lang. Maar Thomas gaat natuurlijk al wat langer mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Morgen weer naar Rather Lost, dat was met oud en nieuw zo goed bevallen dat dit een blijvertje wordt. Wel weer een nachtje doorhalen, wat dan minder is..☠️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:51
WasBak schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 11:28:
Morgen weer naar Rather Lost, dat was met oud en nieuw zo goed bevallen dat dit een blijvertje wordt. Wel weer een nachtje doorhalen, wat dan minder is..☠️
Same! Afgelopen nacht ben ik al Vault Sessions geweest in Warehouse Elementenstraat. Pittig weekendje :P

Morgen wel benieuwd naar set van Luke Slater maar nog even afwachten of ik dat red. Staat al vrij vroeg op het programma..

[ Voor 14% gewijzigd door bal130 op 30-03-2024 18:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
bal130 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 18:11:
[...]

Same! Afgelopen nacht ben ik al Vault Sessions geweest in Warehouse Elementenstraat. Pittig weekendje :P

Morgen wel benieuwd naar set van Luke Slater maar nog even afwachten of ik dat red. Staat al vrij vroeg op het programma..
Ik verwacht er pas rond 8 te zijn, mijn vriendin is al snel moe. Maar dan kunnen we Luke nog wel ff meepikken.

Hoe was VS? Ik ben na COVID niet meer in de Warehouse geweest, dat was altijd mijn favoriet. Zeker met Reaktor avonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:03
Apollonia laatst in de vernieuwde Shelter was fantastisch. Meteen maar kaartjes gekocht voor Raresh in mei. Nu alweer zin in! Wat is en blijft Shelter toch een heerlijke zaak.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bal130
WasBak schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:01:
[...]

Ik verwacht er pas rond 8 te zijn, mijn vriendin is al snel moe. Maar dan kunnen we Luke nog wel ff meepikken.

Hoe was VS? Ik ben na COVID niet meer in de Warehouse geweest, dat was altijd mijn favoriet. Zeker met Reaktor avonden.
Het was voor mij eerste keer Warehouse. Ik heb mij prima vermaakt! Scene is toch een stuk beter dan in het zuiden. Op voorhand vooral tickets gekocht om Oscar Mulero te zien. Uiteindelijk heb ik elke van DJ wel iets meegepikt. Bij Main was de vibe wat minder en geluid leek soms ook niet helemaal top. Tunnel daarentegen was continue volle bak maar ook bloedje heet dus ik was blij met een korte broek.

Aantal mensen gesproken en die bevestigde het ook; het zou niet zo goed zijn geweest als Reaktor vroeger. Daarvoor gaan we morgen Ratherlost })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:22
Mensen!

Ik kreeg net in m’n YouTube feed dit aangeraden:

YouTube: DYEN @ Verknipt Easter Special 08-04-2023 | AFAS Live, Amsterdam

Dyen @ Verknipt

Ik had me nooit zo verdiept in deze sub stroming die best wel populair geworden is. Ik kende wel de Reinier Zonneveld hype die deed me weinig. Maar vind dit wel interessanter ofzo.

Ik heb een flinke historie in de hardstyle en hardcore, maar ook schranz en hardtechno. Voor die laatste twee had je op Q-Base vroeger speciale hangars en bunkers, uren geweest. Op Awakenings festival had je altijd de beruchte Z tent met hardtechno.

Moet daardoor zeggen dat ik dit wel een vette stijl vind, alleen lijkt natuurlijk in niets op techno meer. Je hebt natuurlijk ook populaire acts als 999999999 die je weleens op awakenings ziet, is dat dan vergelijkbaar?

Wat vind men hiervan in dit topic?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:23
HansAnders07 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:22:
Mensen!

Ik kreeg net in m’n YouTube feed dit aangeraden:

YouTube: DYEN @ Verknipt Easter Special 08-04-2023 | AFAS Live, Amsterdam

Dyen @ Verknipt

Ik had me nooit zo verdiept in deze sub stroming die best wel populair geworden is. Ik kende wel de Reinier Zonneveld hype die deed me weinig. Maar vind dit wel interessanter ofzo.

Ik heb een flinke historie in de hardstyle en hardcore, maar ook schranz en hardtechno. Voor die laatste twee had je op Q-Base vroeger speciale hangars en bunkers, uren geweest. Op Awakenings festival had je altijd de beruchte Z tent met hardtechno.

Moet daardoor zeggen dat ik dit wel een vette stijl vind, alleen lijkt natuurlijk in niets op techno meer. Je hebt natuurlijk ook populaire acts als 999999999 die je weleens op awakenings ziet, is dat dan vergelijkbaar?

Wat vind men hiervan in dit topic?
Persoonlijk vind ik het zelf minder, maar ieder zijn/haar smaak. Ik was eerder fan van 999999999, omdat ze in het begin voornamelijk acid combineerden met wat stevigere techno. Nu vind ik het voor mijn smaak te stevig en ook teveel op hardcore lijken. Andere voorbeelden: Cynthia Spiering en Rebekah. Het heeft mij in ieder geval gemotiveerd om ook naar andere dj’s en andere muziekgenres te luisteren.

Nou wilt het niet zeggen dat ik nooit meer naar hen zou luisteren, maar voor mij zijn er andere opties die meer interessant zijn.

Zoals dit setje van No Dolls dat ik zo nu en dan opzet (schranz)

YouTube: No Dolls! @ Awakenings Festival 2015 (Day Two) - Amsterdam, Netherla...

Edit:
Adam Beyer, ook niet meer te vergelijken met wat hij nu draait en vroeger.
https://on.soundcloud.com/qEsugRgmQjsXrGhPA

DJ Rush lijkt ook iets “softer” te zijn geworden, maar ik vind hem nog steeds goed.
YouTube: DJ Rush @ Hafentunnel 2001

[ Voor 12% gewijzigd door Tjesus op 03-04-2024 19:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:56
Na ADE weer een nieuw feestje voor de boeg. Tickets voor Lago Lago in de pocket. Drie dagen lang incl. camping. Kan ik eindelijk Avalon Emerson en Dj Isis live aan het werk zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Nou vooruit! Op mixcloud een setje terug gevonden. Blijkbaar verdwijnen er dingen op soundcloud.

https://www.mixcloud.com/...ion-pal-hamburg-07072018/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PXfy6bW2n96YVfEmXEt11nkbFDg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/67hjCqRylcsImDtSPZUh0BTX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

bRuud83 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:10:
Na ADE weer een nieuw feestje voor de boeg. Tickets voor Lago Lago in de pocket. Drie dagen lang incl. camping. Kan ik eindelijk Avalon Emerson en Dj Isis live aan het werk zien.
Vet. Daar was ik vorig jaar per ongeluk, althans bij het wakeboarden. We waren in het water vergezeld met heerlijke muziek en daarom zijn we ook aan het bekijken om daar heen te gaan dit jaar :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:15
Livestream TimeWarp! Chris Liebing & Speedy J beginnen net, smullen. YouTube: Time Warp 30 Years Anniversary 2024 – ARTE Concert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Zo! Dat rammelt er al lekker op los. Ik ga die later wel even terug kijken, iets te ruig voor in de ochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Zo hey, dat is dus nu een video van 11uur lang geworden :)

[edit] volgens mij klopt er geen ruk van onderstaande, en mist er gewoon 1.5 uur ofzo van ...shzzzzzz

Stream Running Order:
21.00 Boston 168 live
22.00 Âme
23.45 Ben Klock b2b Adiel
01.15 PAN-POT
03.00 Adam Beyer
04.45 Reinier Zonneveld live
06.30 Rødhåd
08.30 Chris Liebing 2b2 Speedy J
10.00 Joseph Capriati

[ Voor 32% gewijzigd door ppeterr op 07-04-2024 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:00
Verkeerde topic.

[ Voor 97% gewijzigd door Fuujii op 10-04-2024 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 22:00
Fuujii schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:29:
Semi off-topic: ik spin inmiddels al een jaar of 10. Voorheen met name techno, maar tegenwoordig veel meer house-y. In het verleden wel kleine huisfeestjes en bedrijfsborrels gedaan, maar het nooit *echt* serieus genomen. Ik ambieer dan ook geen carrière. Inmiddels een redelijke collectie opgebouwd van (ook zeldzamere) platen en doorgaans draai ik 3/4 decks. Wel volledig digitaal met een Traktor en Xone K:2 setup. Nog nooit op CDJ's gedraaid. :+

Toch kriebelt het wel om het nét een stapje serieuzer te nemen. Ik hoef er niets mee te verdienen, maar het lijkt me simpelweg leuk om af en toe voor een publiek(je) te draaien. Hoeft ook niet per se direct een club setting te zijn. Nu is de markt natuurlijk flink verzadigd. ;) M'n omgeving is ook wel redelijk klaar met uitgaan/techno.

Er is vast wel iemand in dit topic die hetzelfde heeft gedaan. Los van het benaderen van events en locaties: iemand tips?
Denk dat je daarvoor beter in dit topic terecht kan: How to become a DJ: Deel XVIII daar kwam laatst dit bericht ook langs: Yalopa in "How to become a DJ: Deel XVIII"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
wmn79 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:36:
[...]

Denk dat je daarvoor beter in dit topic terecht kan: How to become a DJ: Deel XVIII daar kwam laatst dit bericht ook langs: Yalopa in "How to become a DJ: Deel XVIII"
Dank!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:23
ppeterr schreef op zondag 7 april 2024 @ 16:38:
[...]

Zo hey, dat is dus nu een video van 11uur lang geworden :)

[edit] volgens mij klopt er geen ruk van onderstaande, en mist er gewoon 1.5 uur ofzo van ...shzzzzzz

Stream Running Order:
21.00 Boston 168 live
22.00 Âme
23.45 Ben Klock b2b Adiel
01.15 PAN-POT
03.00 Adam Beyer
04.45 Reinier Zonneveld live
06.30 Rødhåd
08.30 Chris Liebing 2b2 Speedy J
10.00 Joseph Capriati
De anderhalf uur van Chris Liebing b2b Speedy J is volledig geplaatst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Dit jaar voor het eerst naar Stone festival in Essen. Ik hoorde hier veel goede verhalen over. Na wat reviews te lezen en video’s op YouTube te kijken definitief kaarten gekocht en een hotel. M’n eerste festival ticket voor dit jaar, zin in!

Anderen die hier zijn geweest of gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 16:10
WasBak schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 16:21:
Dit jaar voor het eerst naar Stone festival in Essen. Ik hoorde hier veel goede verhalen over. Na wat reviews te lezen en video’s op YouTube te kijken definitief kaarten gekocht en een hotel. M’n eerste festival ticket voor dit jaar, zin in!

Anderen die hier zijn geweest of gaan?
Tijd geleden toevallig dit setje gecheckt. De locatie lijkt me heel erg vet! Dikke industriële vibe hangt er.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Tjesus schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:10:
[...]

[YouTube: Chris Liebing B2B Speedy J - Time Warp 2024 - ARTE Concert]
Super tof!!!!

Had wat moeite om een beetje goed geluid uit die youtube video te krijgen.
Hij staat ondertussen ook op soundcloud. Lijkt iets beter
https://soundcloud.com/bo...inset/sets/time-warp-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Tjesus schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:10:
[...]

[YouTube: Chris Liebing B2B Speedy J - Time Warp 2024 - ARTE Concert]
En dan is de set voorbij, echt wel tof met veel foutjes maar boeie!

Volume stond op 40, wat normaal bij 25 hard is..........en dan gaan we door, ik schrok heel even maar vast ook lekker :)

[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 18-04-2024 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:15
Mijn TW24 favoriet tot zover is de set van Ame. Geweldige opbouw en wat een platen zitten ertussen.

YouTube: Âme - Time Warp 2024 - ARTE Concert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Wat een verrassend tof setje:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
En soms is het te stil, ik los dat op met:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HansAnders07
Gister Verknipt bezocht op het Hembrugterrein in Zaandam. 0 verwachtingen omdat ik amper iemand kende van de line up. Laatst hier iets gedeeld van Dyen meen ik, dat stijltje sprak me wel aan vanwege de link naar early hardstyle en hardcore. Vandaar de keuze voor Verknipt gemaakt.

Totaal niet teleurgesteld, hele toffe dag gehad. Muziekaal mooie opbouw van hard naar harder en hardst. Weet nog steeds niet welke dj’s ik nou bekeken heb en dat gaf wel echt een heel chill gevoel, ging gewoon heen waar het vet was ipv een hele planning.

En dikke duim omhoog voor de organisatie. Nergens hoeven wachten, geen rijen, veel ruimte in de binnen zalen. Heel goed geregeld. Alleen wat druk bij de kluisjes en was zeer warm binnen maar goed.

Als ik de verhalen lees van Loveland gister dan was het daar een groot drama, mensen die 2u voor de ingang hebben gestaan.

Toevoeging 2 mei:

Ik stond daar dus op Verknipt bij T78 presents Activator. Ik vond toen al dat ik erg veel Italiaanse hardstyle hoorde. Ben er nu even ingedoken, dat is dus gewoon DJ Activator die gewoon hardstyle draait op een hardtechno event en zichzelf uit 2000-2015 presenteert haha wtf. Best slim eigenlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtG06HHlPBnnI0_UEmyFnAtOy3o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/afrKrAaNRhDRan6MvQr3BCDy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door HansAnders07 op 02-05-2024 10:56 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jantjo
;)
STOOR Live in Paradiso - April 2024

"Dasha Rush x Luke Slater x Polygonia x Rrose x Speedy J Live in Paradiso"

[ Voor 21% gewijzigd door Jantjo op 10-05-2024 00:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Een setje die ik al redelijk grijs heb gedraaid maar nog steeds lekker blijft:

https://on.soundcloud.com/Mj2GSufCs729Ucib6

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:37
Nooit geweten dat dit topic bestond :) Denk dat ik een jaar of 11 geleden voor het eerst warm liep voor techno, vroeger wel een hardstyle fase gehad. Inmiddels tik ik zo langzaam de 40 aan, maar met de gemiddelde leeftijd die ik op festivals zie nog niet het gevoel hiermee te moeten stoppen haha. Merk dat ik wel meer moeite krijg met het uitzoeken van een goede lineup. Voor mij hoeft bijv. een Marlon Hofstadt niet zonodig of hard harder hardst eigenlijk ook niet meer. Ook bij Awakenings heb ik me er nog in verslikt omdat het vanalles was behalve echt techno.
Jantjo schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 00:00:
;)
STOOR Live in Paradiso - April 2024

"Dasha Rush x Luke Slater x Polygonia x Rrose x Speedy J Live in Paradiso"

[YouTube: STOOR Live in Paradiso - April 2024]
Dit blijft voor mij toch het allerleukste, heel gaaf! Denk dat ik m’n feestjes weer wat meer in deze richting ga opzoeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jantjo
Southern Sun schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 19:04:
Nooit geweten dat dit topic bestond :) Denk dat ik een jaar of 11 geleden voor het eerst warm liep voor techno, vroeger wel een hardstyle fase gehad. Inmiddels tik ik zo langzaam de 40 aan, maar met de gemiddelde leeftijd die ik op festivals zie nog niet het gevoel hiermee te moeten stoppen haha. Merk dat ik wel meer moeite krijg met het uitzoeken van een goede lineup. Voor mij hoeft bijv. een Marlon Hofstadt niet zonodig of hard harder hardst eigenlijk ook niet meer. Ook bij Awakenings heb ik me er nog in verslikt omdat het vanalles was behalve echt techno.

[...]
Dit blijft voor mij toch het allerleukste, heel gaaf! Denk dat ik m’n feestjes weer wat meer in deze richting ga opzoeken.
Welkom! :)

Ik denk dat je net als de meeste van ons hier per toeval bent gekomen ;)
Een techno forum op Tweakers?? Ja... dat dacht ik dus ook toen ik die voor het eerst zag.
Maar inmiddels kan ik beamen dat er genoeg Tweakers zijn die zeker weten van Techno houden.

De uitdaging van de line-up komt mij bekend voor. Sinds enkele jaren is het bijna studeren voordat je naar een feest gaat. Puur om erachter te komen wie er draait en tevens wat ze draaien.

Afgelopen donderdag per toeval beland op 'De Hunkering' (Nooit eerder van gehoord). Heel klein feestje randje Amsterdam. Maar wat een sfeer! Voornamelijk mensen van onze leeftijd ;) en iedereen kwam lekker om te dansen. Geen telefoons niks. Lang niet zo een feest meegemaakt! Maar denk dat ik er volgende weer bij ben.

@Southern Sun Ps. al eens live 'Stoor' meegemaakt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Southern Sun
Jantjo schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:47:
[...]

Welkom! :)

Ik denk dat je net als de meeste van ons hier per toeval bent gekomen ;)
Een techno forum op Tweakers?? Ja... dat dacht ik dus ook toen ik die voor het eerst zag.
Maar inmiddels kan ik beamen dat er genoeg Tweakers zijn die zeker weten van Techno houden.

De uitdaging van de line-up komt mij bekend voor. Sinds enkele jaren is het bijna studeren voordat je naar een feest gaat. Puur om erachter te komen wie er draait en tevens wat ze draaien.

Afgelopen donderdag per toeval beland op 'De Hunkering' (Nooit eerder van gehoord). Heel klein feestje randje Amsterdam. Maar wat een sfeer! Voornamelijk mensen van onze leeftijd ;) en iedereen kwam lekker om te dansen. Geen telefoons niks. Lang niet zo een feest meegemaakt! Maar denk dat ik er volgende weer bij ben.

@Southern Sun Ps. al eens live 'Stoor' meegemaakt?
Nee nog niet, toevallig ontdekte ik Stoor onlangs toen ik Speedy J op zocht, maar dat heeft zeker mijn interesse gewekt (ook bevestigd door bovenstaand filmpje). Lijkt me wel een mooie voor ADE dit jaar. Aangezien een feestje 's nachts tegenwoordig haast 2 dagen bijkomen is, moeten die zeker de moeite waard zijn :) Afgelopen editie Bicep voor het eerst live gezien, niet helemaal techno, maar dat was ook wel gaaf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Southern Sun schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:38:
[...]

Nee nog niet, toevallig ontdekte ik Stoor onlangs toen ik Speedy J op zocht, maar dat heeft zeker mijn interesse gewekt (ook bevestigd door bovenstaand filmpje). Lijkt me wel een mooie voor ADE dit jaar. Aangezien een feestje 's nachts tegenwoordig haast 2 dagen bijkomen is, moeten die zeker de moeite waard zijn :) Afgelopen editie Bicep voor het eerst live gezien, niet helemaal techno, maar dat was ook wel gaaf.
Het is zeker een aanrader! Zowel muzikaal als visueel echt een belevenis. Tis wel donkere techno maar als je daarvoor openstaat gaat het zeker goed komen 8) Ik ga zelf dit jaar zeker ook weer!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HansAnders07
Heb ook erg veel zin in Speedy J vs Colin Benders. Lekker 2,5u rammen a.s. zondag op Awakenings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
HansAnders07 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 20:46:
Heb ook erg veel zin in Speedy J vs Colin Benders. Lekker 2,5u rammen a.s. zondag op Awakenings
Is Colin alweer op de been? Zag dat die even uitgeschakeld was om medische redenen. In juli hoop ik hem ook te zien tijdens by the creek.
*edit: ja dus, heeft ook op koningsnacht weer gedraaid. Ook heel benieuwd naar! Veel plezier, kan toch niet anders dan een goede combinatie zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Southern Sun op 15-05-2024 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Over 2 weken draait ie ook op 909! Hoop dat hij zich niet gaat inhouden 8) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Jantjo schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 10:45:
[...]

Over 2 weken draait ie ook op 909! Hoop dat hij zich niet gaat inhouden 8) :9
Haha ik hoop het ook, lijkt me niet. Joris Voorn draait daarna, die komt met juist een hele rustige minimal zweef set zag ik gister. Zal wel ff schakelen zijn 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Ik wacht het weer nog ff af, maar dit lijkt mij ook een prima dagje om te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
WasBak schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:58:
[...]

Ik wacht het weer nog ff af, maar dit lijkt mij ook een prima dagje om te gaan.
Ja de voorspelling op m’n iPhone verandert ongeveer ieder uur.
Moest ook wel lachen om een social post van Awakenings met de weersvoorspelling, gewaagd gezien summer festival afgelopen jaar 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
HansAnders07 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:23:
[...]

Haha ik hoop het ook, lijkt me niet. Joris Voorn draait daarna, die komt met juist een hele rustige minimal zweef set zag ik gister. Zal wel ff schakelen zijn 😂
Benieuwd hoe dat dan gaat uitpakken. Heb Joris Voorn begin dit jaar bij een Awakenings editie gezien, maar ik had meer het gevoel bij A State of Trance te staan. Ben ook 2 keer eerder bij 909 geweest, vond dat echt een fijn opgezet festival, goeie herinneringen aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Misschien voegt dit iets toe ;-)

Zag dit toevallig voorbijkomen.

https://www.instagram.com/reel/C69PaOnMUge/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NZ7H6cbLvm6c9pJe6Rk6XnHJdnE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DNc8uG4KzXdKTi1kP4bL1upy.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
Lots of build ups and breaks, laat maar zitten als laatste set 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
Southern Sun schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:07:
[...]

Benieuwd hoe dat dan gaat uitpakken. Heb Joris Voorn begin dit jaar bij een Awakenings editie gezien, maar ik had meer het gevoel bij A State of Trance te staan. Ben ook 2 keer eerder bij 909 geweest, vond dat echt een fijn opgezet festival, goeie herinneringen aan.
Ik ga dit jaar voor het eerst naar 909. Kan niet wachten om weer in het zonnetje te staan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:49
Hier zijn we met een paar man aan t kijken om tóch morgen naar Awakenings te gaan. Begint toch wel te kriebelen eigenlijk. En ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe opzet

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Blackouts schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 17:37:
Hier zijn we met een paar man aan t kijken om tóch morgen naar Awakenings te gaan. Begint toch wel te kriebelen eigenlijk. En ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe opzet
De muziek is goed, het lijkt droog te blijven, dus waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21
Ik zou zeggen neem voor de zekerheid je regenponcho maar mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ben ook benieuwd, beetje back to basic verwacht ik :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blackouts
Cartman! schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 18:12:
[...]

Ben ook benieuwd, beetje back to basic verwacht ik :)
Back to basic, als mijn eerste Awakefest in 2007? :+

Uyt den ouden doosch:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EVsoWin4grBDnC4-n0J3sfaLpdM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LbhsN8BMO1muilZe9PEnteVL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Blackouts schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 18:55:
[...]

Uyt den ouden doosch:
[Afbeelding]
Hele gave foto!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik zie het morgen wel. Het is Awakenings dus wordt vast top d:)b

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
M'n telefoon zegt volop zon dit weekend bij Awakenings, begint voor mij nu ook wel te kriebelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Geen Awakenings voor mij morgen maar ben toch wel benieuwd naar hun nieuwe concept!
en of het echt back to basic is. Ben benieuwd naar hoe een aantal van jullie het zullen ervaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blackouts
Hier zijn de plannen gewijzigd. We gaan naar Extrema Outdoor 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bal130
Veel plezier aan de Awakenings gangers gewenst vandaag!! Hopelijk delen jullie vanavond of morgen al een aantal ervaringen ;)

Zelf ga ik vandaag naar Draaimolen Island x Sustain-Release. Vorige week op Horst festival (België) Aurora Halal B2B DJ Nobu gezien. Vandaag allebei opnieuw! I-F kijk ik ook erg naar uit maar dat is hier wat meer off topic. De weersvoorspellingen zijn gelukkig al enorm bijgetrokken.

En zojuist goedkoop ticket gefixt via Ticketswap voor Awakenings Upclose zondag. Waarschijnlijk vooral te vinden bij AREA.01.

Iemand nog tips voor parkeren bij Awakenings? Parkeerticket is 25EUR 8)7 Ik rijd alleen dus andere tips zijn welkom. Ik dacht aan parkeren bij Sloterdijk en dan shuttlebus pakken maar dan zit je achteraf ook weer in de drukte. Nog even te bekijken dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Shuttlebus is wel het makkelijkst denk ik. Maar weet het niet zeker, ik wordt elk jaar gebracht en gehaald :Y)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
sig69 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 12:42:
Shuttlebus is wel het makkelijkst denk ik. Maar weet het niet zeker, ik wordt elk jaar gebracht en gehaald :Y)
Shuttlebus is makkelijk idd. ~15 minuten lopen naar terrein toe.
En vertrekt van Station Sloterdijk meestal (waar het hopelijk nog gratis parkeren is naast het station...ps. weet niet of dit nog steeds zo is. Gemeente Amsterdam past deze inkomsten bron overal toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Veel plezier peeps die vandaag naar de festivals gaan!
Als ik zo naar buiten kijk begint het toch wel een beetje te kriebelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Hmm.. Awakenings is Wooferland geworden. Heel klein. Jammer. Voelt een beetje als een cashgrab dit.

[ Voor 25% gewijzigd door sig69 op 18-05-2024 15:27 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
sig69 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:25:
Hmm.. Awakenings is Wooferland geworden. Heel klein. Jammer. Voelt een beetje als een cashgrab dit.
Dat was toch het hele idee, vandaar ook de meer experimentele lineup dan de normale standaard awake lineups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
sig69 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:25:
Ook kwa leeftijd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Dat niet gelukkig :)
Ik vermaak me wel hoor maar vind het een complete aanfluiting vergeleken met wat het was.

[ Voor 22% gewijzigd door sig69 op 18-05-2024 17:16 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z17WbL9NLWY3ZB_D1bUqjiHUgv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CtEi4jCSrnLmiIjF6YBCE9fY.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is wel leuk van het "upclose" concept

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aR_C9CRP70BRSCumagiQBMl6KCc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j5Cp2BIEabuuiFiQXn3xbLxE.jpg?f=fotoalbum_large
Mainstage

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Hardstyle, top 40 shit. Waar ben ik?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 10:25
Hmm, ben benieuwd. Ben morgen van de partij. Ga al sinds het begin en daarna is Awakefest altijd een blijvertje gebleven. Laatste jaren geen Gashouder meer en sinds de verhuizing naar Hilvarenbeek nooit meer geweest. Wel de Spring editie.

Merk dat ik van de dj's die er nu staan, maar een handje vol ken. Rest is me echt totaal onbekend. Vroeger wist je met de soort tent ( X of Y bijv.) wat je kon verwachten. Nu totaal geen idee.

Los daarvan, ga er morgen gewoon naar toe en maak er vast en zeker een mooi dagje van.

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Balboa schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 21:45:
Hmm, ben benieuwd. Ben morgen van de partij. Ga al sinds het begin en daarna is Awakefest altijd een blijvertje gebleven. Laatste jaren geen Gashouder meer en sinds de verhuizing naar Hilvarenbeek nooit meer geweest. Wel de Spring editie.

Merk dat ik van de dj's die er nu staan, maar een handje vol ken. Rest is me echt totaal onbekend. Vroeger wist je met de soort tent ( X of Y bijv.) wat je kon verwachten. Nu totaal geen idee.

Los daarvan, ga er morgen gewoon naar toe en maak er vast en zeker een mooi dagje van.
Heb een beetje hetzelfde hoor. Weinig bekende namen voor mij, wel muzikaal wat onderzoek gedaan dus weet wel een beetje de richting die ik op wil. Maar laat me ook lekker sturen door wat vet is op dat moment. Ben heel nieuwsgierig naar hoe het is morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Balboa schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 21:45:

Ik kijk nooit naar de lineup want Awakenings is Awakenings. Dit was geen Awakenings. Ik heb een leuke dag gehad maar ben echt enorm teleurgesteld.
Awakenings is in tent Y dat je niet meer normaal kan kijken omdat je oogballen in je kop trillen. Lage bas die je niet eens hoort maar alleen voelt, 100 meter verderop nog.

[ Voor 10% gewijzigd door sig69 op 18-05-2024 23:56 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Dit is waar de V normaal was? En nu dus niks op die plek? Zonde....
Bij ons was "de heuvel" toch altijd de favoriete plek om even te chillen met uitzicht over de mensenmassa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Blackouts schreef op zondag 19 mei 2024 @ 11:35:
[...]

Dit is waar de V normaal was? En nu dus niks op die plek? Zonde....
Jup

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
sig69 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:35:
[Afbeelding]
Dit is wel leuk van het "upclose" concept
Is dit backstage? Of lijkt het zo vanuit deze angle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Jantjo schreef op zondag 19 mei 2024 @ 11:57:
[...]

Is dit backstage? Of lijkt het zo vanuit deze angle?
Je kan bij een aantal stages "achterom lopen". Sta je in feite dus backstage ja. Dat hebben ze leuk gedaan.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
sig69 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 12:08:
[...]

Je kan bij een aantal stages "achterom lopen". Sta je in feite dus backstage ja. Dat hebben ze leuk gedaan.
Das opzich wel een leuk detail!
Ik miste zelf al een beetje die verbinding. Soms staan dj’s op ‘eenzame hoogte’ van het publiek. Vind het persoonlijk altijd tof als mensen om/achter de DJ kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Allebei is wel leuk natuurlijk. Een mega tent met videowall, lasers en weet ik wat is ook vet. Ik weet nog goed dat we deze voor het eerst tegen kwamen op Awakenings
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ks9nCSWpYV02h0o6btiKhu6n7hU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rObZg9lHjpYxm5AY6f44EenW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QPG2T_uY8U3IwdF9mhyaSiGczIw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w1M69XoPuy3YQ7nMZFWvaOme.jpg?f=fotoalbum_large
Wat een ding!

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HansAnders07
Zo, terug van Awakenings, lekker met de voetjes omhoog op de bank.

Moet zeggen dat ik echt genoten heb van dit festival. Heerlijk die opzet. Inderdaad hetzelfde als Wooferland met een extra stage, maar niets mis mee in mijn ogen. Alles was dicht op elkaar en zo van de ene plek naar de andere te verplaatsen ipv langs 12 stages.

Ik was een beetje bang voor drukte met een klein aantal plekken met wc’s en leek weinig barren. Maar eigenlijk nergens echt hoeven wachten.

Verder muzikaal ook erg goed, doordat ik weinig kende overal en nergens beland en een hele verrassende dag en avond gehad. Verrassingen waren voor mij Phara live, Dasha Rush & DVS1 en uiteraard Colin en Speedy. Verder top sfeer, heerlijk weertje en goed geluid etc.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja dit was top!
Lekker klein EN nergens echt te druk.

01 Stage was de shit.
Polar Inertia + Donato Dozzy, gingen beide erg hard, niet verwacht van Polar Interia want die moesten al vroeg spelen. Sandwell District, Kangding Ray!
Afsluiten bij Norbak.

Zondag ietsje drukker in de 01.
Phase en Rene Wise hadden ze moeten omdraaien. Daarna nog Speedy J/Benders en Voorn. erg goed.

Enige minpunt was geluid bij 07, waardoor ik Perc/Wallis en SNTS moest skippen.
Oh, en al die vega... :X

Vind zelf de nieuwe summer awake veelste groot (30 minuten lopen van 1 naar andere kant), dus dit is perfect en lekker dicht bij huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Tranzity schreef op maandag 20 mei 2024 @ 13:33:

Enige minpunt was geluid bij 07, waardoor ik Perc/Wallis en SNTS moest skippen.
Oh, en al die vega... :X
Ja geluid bij 7 was matig. Ook in het begin even gestaan met een biertje bij die Bud bar daar. Maar sowieso weinig aan die stijl in deze vorm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 10:25
Gisteren geweest en hink een beetje op twee gedachten. Vond de kleinere opzet echt super. Aankleding geef ik zelf minder om, maar geluid moet goed zijn. Dat vond ik niet overal het geval. Soms was de bas zo heftig, dat deze resoneerde. Heb ook jaren gehad dat er nauwelijks bas was, maar nu waren ze m.i. wel wat doorgeslagen.

Vond zelf area 24 erg leuk gedaan. Klein van opzet en doordat je rondom de DJ's stond had het wel iets bijzonders. Heb daar wel wat mooie sets gehoord. Area 01 vond ik qua muziek toch wel top. Blij verrast door Philippa Pacho. Nooit van gehoord, maar echt dikke techno en dat zo vroeg op de middag...1400 uur.

Area 07 ook paar keer gestaan, maar vond het te druk en vond de sets te hard en niet altijd de techno waar ik naar op zoek ben.

Area 97 ook een paar keer gestaan. Heerlijk zo in de buitenlucht en super met ondergaande zon. Begin van de set van Speedy J en Colin Benders was niet helemaal mijn ding, maar kwam later terug en het einde was super. Joris Voorn - waar ik normaal niet zo graag naar toe ga - was echt dik. Wat een knal set, maar ook hier vond ik de bas echt niet normaal......en dan te bedenken dat er nog best wat zonder gehoor bescherming lopen. Ook hier niet de hele set gestaan en weer even terug in de tent geweest. Helaas hadden ze de zijkanten dicht en vond het te warm en druk.

Begin van MARRØN & RENE WISE in 01 vond ik ook erg lekker en mooie opbouw van de set, maar wilde weer even lekker buiten staan. Naar JUSTINE PERRY gegaan. Heerlijke set. Echt dikke techno. Daarna nog een stukje van BEAU DIDIER & ISAIAH gehoord. Ook prima, zeker op de mooie en zelf bijna wat intieme plek.

Al met al vond ik het een geslaagde opzet. Las het hierboven ook al, maar door de kleinere opzet en minder mensen wandel je makkelijk even naar een andere area. Gelukkig was het echt top weer. Er was feitelijk maar één tent, maar die zou bij regen echt te klein zijn geweest. 07 hing wel een doek over heen, maar geeft bij slecht weer ook niet heel veel ruimte om te schuilen. Kortom, heb me kostelijk vermaakt. Blij verrast door de dikke techno sets. Muzikaal (en dan met name geluidstechnisch) wel eens beter edities gehad, maar ook mindere. Zie dit concept wel slagen.

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Balboa schreef op maandag 20 mei 2024 @ 16:34:
Gisteren geweest en hink een beetje op twee gedachten. Vond de kleinere opzet echt super. Aankleding geef ik zelf minder om, maar geluid moet goed zijn. Dat vond ik niet overal het geval. Soms was de bas zo heftig, dat deze resoneerde. Heb ook jaren gehad dat er nauwelijks bas was, maar nu waren ze m.i. wel wat doorgeslagen.

Vond zelf area 24 erg leuk gedaan. Klein van opzet en doordat je rondom de DJ's stond had het wel iets bijzonders. Heb daar wel wat mooie sets gehoord. Area 01 vond ik qua muziek toch wel top. Blij verrast door Philippa Pacho. Nooit van gehoord, maar echt dikke techno en dat zo vroeg op de middag...1400 uur.

Area 07 ook paar keer gestaan, maar vond het te druk en vond de sets te hard en niet altijd de techno waar ik naar op zoek ben.

Area 97 ook een paar keer gestaan. Heerlijk zo in de buitenlucht en super met ondergaande zon. Begin van de set van Speedy J en Colin Benders was niet helemaal mijn ding, maar kwam later terug en het einde was super. Joris Voorn - waar ik normaal niet zo graag naar toe ga - was echt dik. Wat een knal set, maar ook hier vond ik de bas echt niet normaal......en dan te bedenken dat er nog best wat zonder gehoor bescherming lopen. Ook hier niet de hele set gestaan en weer even terug in de tent geweest. Helaas hadden ze de zijkanten dicht en vond het te warm en druk.

Begin van MARRØN & RENE WISE in 01 vond ik ook erg lekker en mooie opbouw van de set, maar wilde weer even lekker buiten staan. Naar JUSTINE PERRY gegaan. Heerlijke set. Echt dikke techno. Daarna nog een stukje van BEAU DIDIER & ISAIAH gehoord. Ook prima, zeker op de mooie en zelf bijna wat intieme plek.

Al met al vond ik het een geslaagde opzet. Las het hierboven ook al, maar door de kleinere opzet en minder mensen wandel je makkelijk even naar een andere area. Gelukkig was het echt top weer. Er was feitelijk maar één tent, maar die zou bij regen echt te klein zijn geweest. 07 hing wel een doek over heen, maar geeft bij slecht weer ook niet heel veel ruimte om te schuilen. Kortom, heb me kostelijk vermaakt, muzikaal wel eens beter edities gehad, maar ook mindere. Zie dit concept wel slagen.
De bas bij Joris was inderdaad echt gestoord, bijna ieder ander geluid viel weg omdat die lage tonen zo overheersden. Vond het wel echt een hele dikke knaller van een set!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:02
Blackouts schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 18:55:
[...]

Uyt den ouden doosch:
[Afbeelding]
Oef, dat oude terrein met die grote tribune was echt :9~ O+

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Was er wel keuze, of alleen vega?
Ik ga zaterdag naar Emporium, Benny Rod en Michel de Hey.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jantjo
Alvast de time table voor 909 ;)

https://909.nl/timetable/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V6T9qAz8r5X5P__NqYM-Rvw5Q1w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XuyFczQCGqWrqodfeyZguDCw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:12
bal130 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 11:23:
Veel plezier aan de Awakenings gangers gewenst vandaag!! Hopelijk delen jullie vanavond of morgen al een aantal ervaringen ;)

Zelf ga ik vandaag naar Draaimolen Island x Sustain-Release. Vorige week op Horst festival (België) Aurora Halal B2B DJ Nobu gezien. Vandaag allebei opnieuw! I-F kijk ik ook erg naar uit maar dat is hier wat meer off topic. De weersvoorspellingen zijn gelukkig al enorm bijgetrokken.

En zojuist goedkoop ticket gefixt via Ticketswap voor Awakenings Upclose zondag. Waarschijnlijk vooral te vinden bij AREA.01.

Iemand nog tips voor parkeren bij Awakenings? Parkeerticket is 25EUR 8)7 Ik rijd alleen dus andere tips zijn welkom. Ik dacht aan parkeren bij Sloterdijk en dan shuttlebus pakken maar dan zit je achteraf ook weer in de drukte. Nog even te bekijken dus...
I-F als Beverly Hills 808303 daarintegen is dan wel weer meer ontopic. Was je toevallig ook op IFM festival twee weken geleden?

intergalactic.fm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bal130
yrew schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 21:19:
[...]

I-F als Beverly Hills 808303 daarintegen is dan wel weer meer ontopic. Was je toevallig ook op IFM festival twee weken geleden?
Nee, ik ben tijdens Hemelvaart enkel op donderdag naar Horst Festival in België geweest. Het was mijn eerste keer maar ook super goed bevallen. Ze hadden daar ook veel aandacht gestoken in de aankleding. Zowel stages maar ook de rest van de aankleding met hier en daar wat kunstprojecten.

In maart wel op zaterdag naar de Intergalactische 2-daagse geweest bij LandBouwBelang, Maastricht. Dat was ook boven verwachting goed!

PS. Afgelopen weekend zowel zaterdag bij Draaimolen Island x Sustain-Release als zondag bij Awakenings Upclose mij rijkelijk geamuseerd. Twee totaal verschillende dagen. Zaterdag stond ik nog op blote voeten en regenjas op een strandje met 1000 man in de regen te dansen en zondag in een bloedhete tent (AREA.01) te zweten omdat de zon de hele dag scheen.

Ik sla Awakenings Summer wel over. Ik ben geen fan van enorm grote festival stages. De kleinere stages van Upclose zijn wel een beetje de max voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Morgen naar Soenda festival in Utrecht. Vooral benieuwd naar Dax J b2b SPFDJ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:02
Ik heb achteraf een klein beetje spijt dat ik maanden geleden heb besloten om zelf een feestje te geven op 1 juni.. :X

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yrew
bal130 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 09:03:
[...]

In maart wel op zaterdag naar de Intergalactische 2-daagse geweest bij LandBouwBelang, Maastricht. Dat was ook boven verwachting goed!
Ja in LBB dat was echt een vet weekend. Super toffe plek ook en ik hoop echt dat ze daar nog een keer een weekend doen. Het festival in Den Haag was ook weer debiel goed. Zoveel goede muziek gehoord en de sfeer is er ook echt heel fijn. Volgend jaar is het van 29 mei tot 1 juni. Wat mij betreft het beste festival van het jaar.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:34
Stimulate14 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 14:36:
[...]

Was er wel keuze, of alleen vega?
Ik ga zaterdag naar Emporium, Benny Rod en Michel de Hey.
Kroketje smaakte eveneens prima :9

Heerlijke dag gehad, dat sowieso. Ik ging er vrij open in omdat ik nooit bij Awakenings geweest ben. Maar zo een grote festivalnaam en dan zo een vrij kleinschalig gebeuren, ik weet het niet...
Misschien ben ik toch ook minder (hard)techno dan ik dacht _O- Wel vermaakt bij area 22
Geluid knalde lekker door inderdaad, toch vond ik het niet overal even lekker klinken helaas.

Ohja, als ze Joost Klein de mix gaan gooien is het ook wel een beetje klaar :/ (area 7)

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Malfunctions schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 16:51:
[...]

Ik heb achteraf een klein beetje spijt dat ik maanden geleden heb besloten om zelf een feestje te geven op 1 juni.. :X
Ik denk altijd heel praktisch .
Kan je het niet gewoon een weekje verplaatsen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
FSSF schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 03:35:
[...]

Ohja, als ze Joost Klein de mix gaan gooien is het ook wel een beetje klaar :/ (area 7)
Haha, zat op Instagram wat filmpjes te kijken om een indruk te krijgen en tot mijn verbazing zag ik die idd ook voorbij komen, wat een buzz kill 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 25-05-2024 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
Preau schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 11:45:
Morgen naar Soenda festival in Utrecht. Vooral benieuwd naar Dax J b2b SPFDJ!
Wat vond je ervan? Ik ben ook geweest (ik ga al zo'n 10 jaar). De sfeer is altijd goed net als de stages. Al miste ik wel de lasers bij de main. Met name de sets vond ik enorm tegenvallen. Miste diepgang in de sets, het voelde vooral als zo hard mogelijk gas geven. Alsnog lekker dagje gehad, maar hopelijk is het volgend jaar wat minder eentonig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yrew
Ian Martin zijn set op de vrijdag van de IFM 2 daagse van Maastricht. Die stond het hele zooitje bij elkaar te vegen in het Landbouw Belang

https://intergalactic.fm/...-2-daagse-maastricht-2024

intergalactic.fm

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 15:29

Nhz

Zo, morgen eindelijk weer naar 909. Twee keer eerder geweest, volgens mij in 2014 en 2015. Nu al een paar jaar moeten horen hoe vet het (nog steeds) is. Na twee jaar Free Your Mind dit jaar gekozen voor 909. (Free Your Mind kreeg een iets te groot 'ontbloot bovenlichaam' gehalte voor mijn smaak. ;)) Het weer lijkt ook lekker mee te werken, droog en net geen 20 graden. Mega veel zin in!

[ Voor 16% gewijzigd door Nhz op 31-05-2024 13:42 ]

Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Nhz schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 13:40:
Zo, morgen eindelijk weer naar 909. Twee keer eerder geweest, volgens mij in 2014 en 2015. Nu al een paar jaar moeten horen hoe vet het (nog steeds) is. Na twee jaar Free Your Mind dit jaar gekozen voor 909. (Free Your Mind kreeg een iets te groot 'ontbloot bovenlichaam' gehalte voor mijn smaak. ;)) Het weer lijkt ook lekker mee te werken, droog en net geen 20 graden. Mega veel zin in!
Het begint hier ook al te kriebelen voor 909 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
yrew schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 17:59:
Ian Martin zijn set op de vrijdag van de IFM 2 daagse van Maastricht. Die stond het hele zooitje bij elkaar te vegen in het Landbouw Belang

https://intergalactic.fm/...-2-daagse-maastricht-2024
Nog niet volledig kunnen luisteren maar ik baal dat ik enkel op zaterdag ben geweest. ;(
Maar even in de gaten houden als Intergalactic FM terugkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yrew
Ik zal het wel even melden hier als er iets bekend is. Voor 2025 is het festival van 29 mei tot en met 1 juni in Den Haag.

intergalactic.fm

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jantjo
Tot straks peeps! 8)

LIVE from 909 FESTIVAL 2024 in AMSTERDAM | CHANNEL ⓵

LIVE from 909 FESTIVAL 2024 in AMSTERDAM | CHANNEL ⓶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Uhmm...zachtjes uitgedrukt "tis niet helemaal mijn ding" wat die 2 streams laten zien.

Denk dat de line up morgen mij beter zint.
Pagina: 1 ... 42 ... 48 Laatste