Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 21:27
WasBak schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:56:
[...]

Hoe was dat nou in zo’n grote hal? Zit daar nog enige beleving in?

Ik ben last-minute naar spectrum geweest. Ik ben zelf niet zo’n fan van Joris Voorn, en ik ga er denk ik ook niet snel nog een keer heen. Ik heb mij wel vermaakt, publiek was goed, van oud naar jong en dat maakte wel een hoop goed. Weinig ravers waaraan ik mij heb hoeven storen.
Kan niet tippen aan de gashouder qua beleving, maar het heeft zeker ook voordelen. Die hele locatie is gericht op evenementen, alle voorzieningen zijn dus ruim voldoende aanwezig. Kluisjes kosten maar 2 euro, eten en drinken is best prima voor een festival en geen munten dus je kan overal pinnen. Ook voldoende ruimte overal en goede doorstroming. Sfeer is natuurlijk wel minder, maar daar staat tegenover dat het geluid heel erg goed was. Dat feest zelf was echt heel chaotisch en de muziek ging van hot naar her. Later op de avond stond de vriendin van Reinier met een microfoon te zingen op de muziek, had weinig meer met techno te maken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bownbreaker schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:01:
[...]

Later op de avond stond de vriendin van Reinier met een microfoon te zingen op de muziek, had weinig meer met techno te maken 8)7
Ik heb ook het idee dat ze samen er een competitie van maken wie het meest kan snuiven. 🥲

Maar dat idee had ik ook wel van de ZD, kan ik dat ook weer links laten liggen. Een gashouder blijft wel leuk, alleen is dat soms ook al aan de grote kant voor mij dan.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 17:37
Voor mij totaal niet gepland maar zat op de bank en zag toevallig dat STOOR op de zondag was!
Kaartje via ticketswap gescoord en daarna richting Paradiso.

Mijn eerste keer STOOR maar wat een ervaring! Zowel het geluid als de visuals waren echt vet.
Ik hou wel van hard geluid en dat was hier zeker het geval! Ook genoeg ruimte om te dansen! Voor een zondag vond ik het toch nog behoorlijk druk. Al met al een echte techno ervaring en erg vermaakt!
Paradiso blijft een mooie locatie om een zo een feest/concert mee te maken.

Een paar kleine impressie video's 8)

.
Voor mij zeker wel voor herhaling vatbaar volgend jaar _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Jantjo op 23-10-2023 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Was er hier nog iemand zaterdag overdag naar de Gashouder geweest voor de party met Joris Voorn, DVS1 en Rodhad b2b Rene Wise? Lees er heel erg veel positieve verhalen over. Benieuwd naar de ervaring van mensen hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
bownbreaker schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:37:
Was er hier nog iemand zaterdag overdag naar de Gashouder geweest voor de party met Joris Voorn, DVS1 en Rodhad b2b Rene Wise? Lees er heel erg veel positieve verhalen over. Benieuwd naar de ervaring van mensen hier.
Ik ben er geweest, persoonlijk vond ik het qua muziek mwa. DVS1 voor zijn doen erg tam, leek maar niet te willen vlammen, dat kan met Spectrum te maken hebben natuurlijk. Zelfde gold eigenlijk voor Rodhad en Wise. Ik ben ook niet echt een Voorn fan dus wellicht biased, maar ik vond dat ook niet zoveel aan. Ik ben ook voornamelijk voor m’n vrienden gegaan, verder wel prima vermaakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:25
Even het setje neerknallen hier die ik momenteel luister, een ouderwetse bak herrie van Rush!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Wel heel fijn :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:40
Net geplaatst door Stoor:

Join us on the 5th and the 12th of November when we broadcast the entire 7 hour sessions of STOOR live in Paradiso during Amsterdam Dance Event 2023. Both of these days there was amazing synergy between all of the artists and the best crowd we could have possibly wished for. We’re excited to share the video and relive the event together. See you in the chat!

Sunday 5 November
YouTube: STOOR Live in Paradiso - ADE 2023 Saturday
JakoJako x Karenn (Blawan & Pariah) x Surgeon x Speedy J Live

Sunday 12 November
YouTube: STOOR Live in Paradiso - ADE 2023 Sunday
Out Of Place Artefacts (Rødhåd & Vril) x Voices From The Lake (Donato Dozzy & Neel) x Speedy J Live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:58
Tjesus schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:25:

Join us on the 5th and the 12th of November when we broadcast the entire 7 hour sessions of STOOR live in Paradiso during Amsterdam Dance Event 2023. Both of these days there was amazing synergy between all of the artists and the best crowd we could have possibly wished for. We’re excited to share the video and relive the event together. See you in the chat!

Sunday 5 November

Sunday 12 November
Out Of Place Artefacts (Rødhåd & Vril) x Voices From The Lake (Donato Dozzy & Neel) x Speedy J Live
Damn wat een artiesten, dat moeten wel good vibes worden :9
De eerste dag misschien its creatiever/steviger, en de 2e dag wat diepere techno vibes gok ik.

Mijn YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Tjesus schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:25:

Sunday 5 November

Sunday 12 November
Wauw, te gek. Ik zit al een aantal dagen te zoeken naar ook maar iets van deze avond. En had bijna hier in het topic getikt dat ik het te lang vind duren.

Helemaal top!!! oOo oOo oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
ppeterr schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:32:
[...]

Wauw, te gek. Ik zit al een aantal dagen te zoeken naar ook maar iets van deze avond. En had bijna hier in het topic getikt dat ik het te lang vind duren.

Helemaal top!!! oOo oOo oOo
Was dit jaar mijn eerste keer, maar zeker een aanrader voor jou/anderen om volgend jaar naar toe te gaan.
Tis echt een belevenis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
Oke, beetje bijkomen van ADE.....ik snap dat.

Maar hallo :) Yo lets go!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
Zo dan, Joris is lekker bezig.!!!

Is al even aan de gang.

YouTube: Joris Voorn | Awakenings x Spectrum ADE 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Deze is lekker zeg! Ben een partijtje lekker aan het gaan in de gym op dit moment :)

Volgende week draait hij weer in het hoge noorden. Ben weer van de partij. Vaak een 3 uur lange set. Krijg er hierdoor extra veel zin in!

[ Voor 15% gewijzigd door bownbreaker op 16-11-2023 19:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Ik heb echt best heel veel DJ's gehoord de afgelopen jaren, maar wat kan die Joris toch van iedere plaat in zijn set iets maken waarvan je denkt. Yo...wtf hoor ik nou. Hij is een gast apart. Wat een topper.

• bownbreaker
ppeterr schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:39:
Ik heb echt best heel veel DJ's gehoord de afgelopen jaren, maar wat kan die Joris toch van iedere plaat in zijn set iets maken waarvan je denkt. Yo...wtf hoor ik nou. Hij is een gast apart. Wat een topper.
Klopt inderdaad. Hoor nummers voorbij komen die ik eerder in hele mellow sets van rond de128bpm heb gehoord. Diezelfde platen komen hier in een veel hardere set heel goed tot hun recht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bram.K
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18-09 14:16
Volgende week ook van de partij in Groningen. Erg fan van Joris, hoop dat hij ook een wat hardere set draait daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Bram.K schreef op donderdag 16 november 2023 @ 20:02:
Volgende week ook van de partij in Groningen. Erg fan van Joris, hoop dat hij ook een wat hardere set draait daar.
Denk dat je wel iets in deze richting kan verwachten. Paradigm is een wat meer underground feest. Reken maar dat hij z’n set daarop gaat aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 13:15
Ik heb weer eens een nieuwe set opgenomen. Het concept erachter was om een wat rustigere, diepe set te doen. Ideaal om met dit regenachtige weer een beetje op de achtergrond aan te houden. Tracks van o.a. Aleksi Perala, Polygonia en Ste Roberts.

https://soundcloud.com/evv-dj/sunday-haze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:58
Ik had de laatste tijd even een detour gemaakt kwa muziek genres, maar ging weer even terug naar techno. Ik zag ik dat ik een tijdje geleden deze al geliked had maar nog niet eens geluisterd, en blijkt gewoon zo'n goede set te zijn. High energy, groovy, vlot ritme, maar niet hard omdat het hard moet ofzo haha.

Svreca 2 uurtjes bij de Monument podcast:

Mijn YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Omdat ik tickets gescoord heb voor de Funk Assault all nighter bij Intercell, maar even een lekker setje van hun delen. Heel benieuwd naar de live versie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bownbreaker
Heb weer zitten genieten bij Paradigm afgelopen zaterdag! Vond wel echt dat Joris z'n set met kop en schouders boven de rest uitstak. Gelukkig konden we 3 uur van z'n set genieten. Was wel echt een stuk rustiger dan vorig jaar, maar dat kwam denk ik vanwege Free Your Mind. Ze hadden ook maar één zaal open in tegenstelling tot vorig jaar. Toen waren er volgens mij 2 of zelfs 3 zalen open. Z'n set was echt heel divers. Van extreme underground platen met af en toe een euforische plaat tussendoor waardoor die heel erg lekker binnenkwamen.

Nadeel van Paradigm vind ik altijd wel de akoestiek van het gebouw. Heb even vooraan gestaan en daar was het geluid best prima, maar achteraan kwam het niet helemaal lekker binnen vond ik. Al met al wel weer een topavondje. Nu een aantal maanden niks tot aan Paradigm X Zeezout straks in februari. Maar eerst een winterslaap :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Mooi setje, iets minder gezellig wat donker en kil. Zit wel strak in elkaar. Tommyfourseven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:04
Kan deze zeer aanbevelen:
Zie dat de preview niet werkt.
Adam Beyer en Layton Giordani

YouTube: YouTube Music

Gewoon lekkere drumcode techno ipv al die andere vage psytrance early hardcore achtige stijlen die je soms hoort.

Ook die set van Bart Skills met ADE is nice! Drumcode maar weer eens overwegen…

[ Voor 8% gewijzigd door HansAnders07 op 06-12-2023 20:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjesus
ppeterr schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:40:
Mooi setje, iets minder gezellig wat donker en kil. Zit wel strak in elkaar. Tommyfourseven.

[Soundcloud: Vault Sessions #166 - Tommy Four Seven by Vault Sessions Collective]
Hier ook eentje gevonden van de Headless Horseman.

Iets rauwer en harder, maar als je eerst Tommy Four Seven en daarna Headless Horseman afspeelt, dan had je zo een "ouderwets" avondje Reaktor oid gehad.

Preau schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:25:
Omdat ik tickets gescoord heb voor de Funk Assault all nighter bij Intercell, maar even een lekker setje van hun delen. Heel benieuwd naar de live versie.

[YouTube: Loopmaster Records - Funk Assault | HÖR - Feb 8 / 2023]
Zag hun ADE set ook voorbij komen. Snel gespoeld en het klinkt prima.

[ Voor 35% gewijzigd door Tjesus op 08-12-2023 14:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 13:15
PWSteal schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:31:
Ik heb weer eens een nieuwe set opgenomen. Het concept erachter was om een wat rustigere, diepe set te doen. Ideaal om met dit regenachtige weer een beetje op de achtergrond aan te houden. Tracks van o.a. Aleksi Perala, Polygonia en Ste Roberts.

https://soundcloud.com/evv-dj/sunday-haze
Voor de liefhebber; heb nog een tweede deel opgenomen. Hetzelfde concept, iets dansbaarder. Enjoy!

https://soundcloud.com/evv-dj/sunday-haze-episode-2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Tjesus schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:45:
[...]

[YouTube: Funk Assault at Intercell x I Hate Models Invites | ADE 2023]
Deze ook geluisterd inmiddels, lekker setje hoor. Ook eindigen met On Request van Karenn is heerlijk, kijk er erg naar uit om 6+ uur lang hun set te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Ik weet dat het een beetje off-topic is maarrrrr hoe was 'Thunderdome'? :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
stages waren drukker, kleinere zalen, barpersoneel weer f(*^& traag en geweldig!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:21
Tjesus schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:45:
[...]

Hier ook eentje gevonden van de Headless Horseman.

Iets rauwer en harder, maar als je eerst Tommy Four Seven en daarna Headless Horseman afspeelt, dan had je zo een "ouderwets" avondje Reaktor oid gehad.

[Soundcloud: Headless Horseman // Headcast 01 by HeadlessHorseman]

[...]

[YouTube: Funk Assault at Intercell x I Hate Models Invites | ADE 2023]
Door beide sets even snel geskipt en ik moet zeggen dat beide sets nog best ok zijn! Ik linkte beide DJ's toch een beetje aan de hard techno scene à la Verknipt maar wat ik zo hoorde valt het nog best mee.

Tijdje terug heb ik hier nog gevraagd naar ervaringen van De School. Inmiddels ben ik zelf daar geweest. Twee keer solo naar Het Weekend geweest in november. Beide keren is me echt super bevallen! Er hangt wel een sfeer die misschien niet voor iedereen is weggelegd maar ik vond het wel prima. :)

Geruchten gaan de ronde dat de laatste keer al is in weekend van 12/13 januari en wil toch proberen daar ook nog bij te zijn.

Maar eerst nog naar Ratherlost op NYD. Kijk ik toch ook wel heel hard naar uit. O.a. super genoten van Quelza op Draaimolen Festival in september en Rodhad in De School in november.

[ Voor 8% gewijzigd door bal130 op 11-12-2023 20:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
bal130 schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:29:
[...]

Maar eerst nog naar Ratherlost op NYD. Kijk ik toch ook wel heel hard naar uit. O.a. super genoten van Quelza op Draaimolen Festival in september en Rodhad in De School in november.
RL ben ik ook! Erg veel zin in. Hoor goede verhalen over het feest zelf, schijnt ook veel oud Reaktor publiek te komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:57
Joris Voorn @ Paradigm nu in première op YouTube!
YouTube: Joris Voorn at Paradigm, Groningen (NL)

Lekkergoings!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Morgen Disturbia in de School, de laatste keer voor mij voordat ze gaan sluiten. Ik wilde toch nog een keer gaan, als een soort vaarwel. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bal130
WasBak schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:33:
Morgen Disturbia in de School, de laatste keer voor mij voordat ze gaan sluiten. Ik wilde toch nog een keer gaan, als een soort vaarwel. ;)
Vet! Op Reddit waren ook al meerdere mensen enthousiast over Disturbia. Enjoy!

Ze hebben deze week officieel bekend gemaakt dat einde is in weekend van 12 januari. Ik wil miss die zondag nog overdag gaan. Mocht de line-up echt sick zijn zou dat ook nog zaterdag overdag kunnen worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
@WasBak hoe was het? Heb je einde nog gehaald? Ik zag net voorbij komen dat Mystral is doorgegaan tot 15h _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
bal130 schreef op zondag 17 december 2023 @ 17:30:
@WasBak hoe was het? Heb je einde nog gehaald? Ik zag net voorbij komen dat Mystral is doorgegaan tot 15h _/-\o_
Ik was om 9.30 weggegaan, dat was al laat genoeg voor mij ;). Ik was er ook al redelijk vroeg, om 12 uur binnen.

Maar het was ouderwets goed! Jammer dat het dicht gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jantjo
Eentje voor de kerstvakantie 8)

ADAM BEYER at LOVELAND FESTIVAL 2023
(staat sinds enkele dagen officieel online)

[ Voor 10% gewijzigd door Jantjo op 23-12-2023 00:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jantjo
Wie heeft er 8 uurtjes de tijd? 8)

8 Hours Joris Voorn at Fabric London 09.12.23

[ Voor 11% gewijzigd door Jantjo op 29-12-2023 13:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HansAnders07
Zo net wakker na een nachtje Awakenings. Wilde eigenlijk geen nachtfeesten meer doen maar toch besloten het weer een kans te geven.

Normaal gesproken kiezen we altijd de wat stevigere line ups maar nu voor de melodieuzere nacht gegaan. Had niet echt een idee wat te verwachten maar ben zeer positief verrast. Wat een muzikale reis.

Toen we binnen kwamen was Colyn net begonnen, hele fijne set met een goede opbouw en behoorlijk stevig. Daarna Ame, was bang dat dit weer rustig zou worden maar die pakte lekker door, verrassing van de avond.
Daarna Kölsch met een knaller van een set, met nog de verplichte hitjes op het eind. Afgesloten met KAS:ST. Kende ze niet maar wat was dit vet zeg. Hele aparte stijl maar zo goed.

Aankleding van de Gashouder was ook heel dik. Die spiegel hing er weer maar nu aangevuld met veel, heel veel led schermen door de hele Gashouder. Die spiegel hing er ook met Pasen toen ik daar was, vond die toen wat matig maar ze hadden hem nu in een 2.0 of zelfs 3.0 versie terug gehangen.

Al met al top nacht, hopelijk binnenkort wat setjes van online. Nu uitrusten en opmaken voor de jaarwisseling

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Vanavond misschien onverwachts naar de School. Twee weken geleden zo goed bevallen en ik zag dat vanavond VTSS op de kaart stond en maar ff snel een ticket gescoord.

Ik heb ook nog een kaartje voor RatherLost maandag, mogelijk dat ik dat niet ga redden. 😬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Free Your Mind 24 feb Gelredome :9~ O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Ik weet niet of mensen hier al vanaf wisten.

Ook op de 24ste Feb zie ik net.. Winter Garden Festival een concept van Mystic Garden

Link: https://www.wintergardenfestival.nl/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9NrMPtMOmU_yOY4qBrdihDrRWj0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N7hzAoNQn8X4KYoJxuvEVBEQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Laatst online: 18-09 15:38
De eerste en de laatste keer dat ik in het Gelredome was, was tijdens Qlimax 2003.
Als je je vrienden niet meer terug kan vinden nadat je je een weg hebt gebaand naar de bar en terug wordt het me toch een beetje te grootschalig.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:48
Ik denk ook dat het te grootschalig is. Stond er in oktober met de Streamers, en nu voor 24-2 toch maar een kaartje gehaald. Met de gedachte dat het erg dichtbij is en ook wel weer een keer zin om een indoor achtig iets mee te maken, en ik overdag feesten tegenwoordig prettiger vind om van bij te komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bal130
WasBak schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 13:16:
Vanavond misschien onverwachts naar de School. Twee weken geleden zo goed bevallen en ik zag dat vanavond VTSS op de kaart stond en maar ff snel een ticket gescoord.

Ik heb ook nog een kaartje voor RatherLost maandag, mogelijk dat ik dat niet ga redden. 😬
Ben je uiteindelijk nog naar RL geweest?

Ik ben zelf van 21h tot 7h daar geweest. Ik ging nog lekker op Woody92 maar maatje van mij was klaar dus zijn we naar huis gegaan.

Geluid en verlichting/sfeer was dik in orde. Rond uurtje of 2 waren beide zalen helemaal volgepompt met rook en die is ook niet meer weggetrokken.

Daarentegen begin van de avond wel even aan het zoeken geweest naar goede plek om te dansen. In begin stond ik net in looproute tussen wat mensen die nog niet in vibe zaten maar rond uurtje of 3 werd vibe over algemeen wel beter.

Hoogtepunten voor mij waren sets van Pariah en Rødhåd. JEANS helaas gemist maar ik heb ergens gelezen dat er nog een kans bestaat dat zijn set online komt.

Volgende Ratherlost event is 31/03 maar die vrijdag is ook Vault Sessions in Hemkade met Oscar Mulero die ik graag zou zien.

Nog maar even kijken waar ik naartoe ga. Hemkade is wat moeilijker bereikbaar met OV en publiek zou daar ook wat minder zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
bal130 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 16:56:
[...]

Ben je uiteindelijk nog naar RL geweest?

Ik ben zelf van 21h tot 7h daar geweest. Ik ging nog lekker op Woody92 maar maatje van mij was klaar dus zijn we naar huis gegaan.
Ja! Was heel erg goed en veel oude bekenden gezien van de Reaktor feestjes.

Wij zijn rond 6.30 weggegaan en waren 20.00 uur binnen. Ik wilde nog wel blijven maar m’n vriendin had het wel gehad.

Voor mij was Pariah ook de topper van de avond. Ik vond Rodhad ook goed maar had ook zo zijn mindere momenten. Maar dat lijkt hij wel vaker te hebben.

Lofi blijft een goede locatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 10:38

Nhz

jopie schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:37:
Ik denk ook dat het te grootschalig is. Stond er in oktober met de Streamers, en nu voor 24-2 toch maar een kaartje gehaald. Met de gedachte dat het erg dichtbij is en ook wel weer een keer zin om een indoor achtig iets mee te maken, en ik overdag feesten tegenwoordig prettiger vind om van bij te komen.
Heb ook kaarten voor FYM, ene kant ben ik erg benieuwd, andere kant ook een beetje huiverig voor de nadelen van de schaal...vond de laatste versie van het festival in Arnhem eigenlijk ook de minste van de laatste jaren daar.

Denk dat ik last minute beslis of ik ga.

[ Voor 7% gewijzigd door Nhz op 06-01-2024 01:43 ]

Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Nhz schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 01:42:
[...]

Heb ook kaarten voor FYM, ene kant ben ik erg benieuwd, andere kant ook een beetje huiverig voor de nadelen van de schaal...vond de laatste versie van het festival in Arnhem eigenlijk ook de minste van de laatste jaren daar.

Denk dat ik last minute beslis of ik ga.
Free Your Mind heeft voor mij de focus de laatste tijd net wat te veel op die nieuwe stroming hardtechno liggen. Trekt daardoor een heel ander publiek wat mij niet echt aanspreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
bownbreaker schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 14:10:
[...]

Free Your Mind heeft voor mij de focus de laatste tijd net wat te veel op die nieuwe stroming hardtechno liggen. Trekt daardoor een heel ander publiek wat mij niet echt aanspreekt.
Precies de reden dat ik nu naar andere festivals kijk, desondanks was het wel leuk geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 10:38

Nhz

bownbreaker schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 14:10:
[...]

Ja eens. Heb de kaarten voor Gelredome (weer eens) in een opwelling gekocht, laten we het maar jeugdige enthousiasme noemen. ;)

Ben wel benieuwd naar de timetable, het loopt nogal uiteen kwa DJs. Van Michel de Hey tot bijvoorbeeld Shlomo b2b met Trym. Of zullen er meerdere stages zijn, lijkt me niet echt haalbaar in zo'n stadion.

Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
Nhz schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 20:26:
[...]

Ja eens. Heb de kaarten voor Gelredome (weer eens) in een opwelling gekocht, laten we het maar jeugdige enthousiasme noemen. ;)

Ben wel benieuwd naar de timetable, het loopt nogal uiteen kwa DJs. Van Michel de Hey tot bijvoorbeeld Shlomo b2b met Trym. Of zullen er meerdere stages zijn, lijkt me niet echt haalbaar in zo'n stadion.
In 2007 was er het feest flockers, ivm het 5 jarig bestaan van partyflock.
Ze hadden daar het veld in 2en gedeeld met een groot dik geluidwerend gordijn. Aan de ene kant hardstyle aan de andere kant techno. Werkende nog verrassend goed ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Setje is inmiddels 2 jaar oud maar blijf met plezier ernaar luisteren!

Als we het hebben over een oude rot dan is dat o.a. Sasha.
Hij is de magic touch nog niet verleerd in ieder geval! Zijn overgangen en zijn keuze qua tracks
blijven fantastisch.

Het is geen 'Techno Techno' maar meer melodische techno en deepHouse.
Veel plezier iig ;-)

SASHA in the Lab LDN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Toch een klein beetje een underdog 'Julian Jeweil'. Hij heeft altijd hele solide sets.
Maar ziet em niet vaak op de mainstage.

Julian Jeweil Live @ Future Frequency Festival 2019

--------

JULIAN JEWEIL at LOVELAND FESTIVAL 2023 | AMSTERDAM

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Die set op Loveland was lekker ja!

Air conditione en Domo, toptracks uit de mimimaal tijd ~2007 alweer <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Tranzity schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 11:53:
Die set op Loveland was lekker ja!

Air conditione en Domo, toptracks uit de mimimaal tijd ~2007 alweer <3

[YouTube: Julian Jeweil - Air Conditionné]
[YouTube: Julian Jeweil - Domo]
Hij heeft zeker wel zijn bijdrage geleverd aan het Minimal tijdperk en het Minus label!
Hij had een behoorlijk unieke sound in zijn producties (zeker in de begin tijden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Niet te veel poespas gewoon lekker Techno zoals het hoort 8)

CHRIS LIEBING at LOVELAND FESTIVAL 2023 | AMSTERDAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Roog Unit - Don't Let Go [MOTE066]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Jantjo schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:08:
Setje is inmiddels 2 jaar oud maar blijf met plezier ernaar luisteren!

Als we het hebben over een oude rot dan is dat o.a. Sasha.
Hij is de magic touch nog niet verleerd in ieder geval! Zijn overgangen en zijn keuze qua tracks
blijven fantastisch.

Het is geen 'Techno Techno' maar meer melodische techno en deepHouse.
Veel plezier iig ;-)

SASHA in the Lab LDN

[YouTube: SASHA in the Lab LDN]
Supper lekker setje inderdaad,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Voor de liefhebbers van wat donkerdere en trippy techno.
Eentje voor het weekend!

Roog Unit (Luke Slater & Ø [Phase]) - HATE Podcast 336

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
* Awakenings 'Spaarnwoude' *

Trouwens even iets heeeeel anders... ik vraag me af of we Awakenings 'Spaarnwoude' nog gaan meemaken.. (en nog iets dramatischer of dat ooit nog gaat komen...)?

Ik heb daar helemaal niks meer van voorbij zien komen. Het Summer festival (Hilvarenbeek)
wordt volop gepromoot bijna wekelijks maar voor de Spaarnwoude editie is het stil...

En ook op FB als mensen daar vragen over stellen.. blijft het ook stil.

Weet iemand misschien meer hierover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
@Jantjo LEKKER!

Iets beter linkje kwa volume.

https://soundcloud.com/ha...m_campaign=social_sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Ahhhh.. ik hoor het ja :P

Thanksss! _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bram.K
Jantjo schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 16:31:

Trouwens even iets heeeeel anders... ik vraag me af of we Awakenings 'Spaarnwoude' nog gaan meemaken.. (en nog iets dramatischer of dat ooit nog gaat komen...)?

Ik heb daar helemaal niks meer van voorbij zien komen. Het Summer festival (Hilvarenbeek)
wordt volop gepromoot bijna wekelijks maar voor de Spaarnwoude editie is het stil...

Zag net een bericht op Instagram: 25 januari line up release en start ticket sale. Nog even geduld dus 🫠

https://www.awakenings.co...lJiXyj4dB3DRpmLzL9LRMebE8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Bram.K schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 17:19:
[...]

Zag net een bericht op Instagram: 25 januari line up release en start ticket sale. Nog even geduld dus 🫠

https://www.awakenings.co...lJiXyj4dB3DRpmLzL9LRMebE8
Ohh nice haha!! Ik begon me al een klein beetje zorgen te maken ..
Maar ik was dus net iets te voorbarig zo te zien. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Zag op de Awakenings site ook een Joris Voorn all night long special op 24 februari in Paradiso. Hij gaat live draaien van 23:00 tot 05:30. Tempting...

[ Voor 4% gewijzigd door bownbreaker op 19-01-2024 23:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Is wel niet goedkoop. :X
Maar denk dat het wel een hele dikke avond wordt met name ook icm met die locatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/glmHjzRN_jOfiwJEmkii4ni2KsA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/owpnNti8EUWczvmMVK6HDrgr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jantjo
Voor de vroege vogels ;)

https://909.nl/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uDCdoDHYX1ZXCYy7D_uZhem_cmU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/41fjFVnbVyZWpdoNHpkLt4H3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
bownbreaker schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 23:36:
Zag op de Awakenings site ook een Joris Voorn all night long special op 24 februari in Paradiso. Hij gaat live draaien van 23:00 tot 05:30. Tempting...
Denk dat ik waarschijnlijk ook ff een kijkje ga nemen die avond :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blackouts
Jantjo schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 16:31:

Ze geven zelf aan:
WHAT YOU'RE USED TO, BUT NOT WHAT YOU EXPECT. - REINVENTING OUR HOLY GROUND

Ik ben benieuwd. Op facebook werd ook gehint dat het intiemer zou zijn of zoiets. Ik denk dat het festival gewoon een stuk kleiner wordt. Vorig jaar was het ook een stuk kleiner dan normaal en nog stond het veld bij de V maar voor 3 kwart vol.
Ik gok dat ze vol voor Hilvarenbeek gaan omdat ze daar kunnen doorgroeien.

Artikel uit 2022 over de eerste Summer editie:
https://3voor12.vpro.nl/a...ein-dromen-waarmaken.html

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HansAnders07
De titel van het event is ook Upclose. Maar denk inderdaad gewoon een kleiner festival met 3/4 stages maar wel met de sloot aan standaard namen. Als ik zie wat voor namen er onder de berichten reageren maak ik me wel weer zorgen 😂 zag zelfs mental Theo reageren op insta onder z’n nieuwe alias op het label van Reinier Zonneveld.

Hoop echt dat Awakenings terug durft te vallen op de echte techno sound en niet die versnelde stijl van 9999999, AnD, of die vage psytrance stijl van sommige artiesten. Trekt mij ook totaal niet en dat hoor je veel. Zijn genoeg organisaties die dat al aanbieden, je kunt juist een ander publiek trekken door dat niet te doen maarja, massa = kassa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Lekkere acid set voor de liefhebbers!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
HansAnders07 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:58:
De titel van het event is ook Upclose. Maar denk inderdaad gewoon een kleiner festival met 3/4 stages maar wel met de sloot aan standaard namen. Als ik zie wat voor namen er onder de berichten reageren maak ik me wel weer zorgen 😂 zag zelfs mental Theo reageren op insta onder z’n nieuwe alias op het label van Reinier Zonneveld.

Hoop echt dat Awakenings terug durft te vallen op de echte techno sound en niet die versnelde stijl van 9999999, AnD, of die vage psytrance stijl van sommige artiesten. Trekt mij ook totaal niet en dat hoor je veel. Zijn genoeg organisaties die dat al aanbieden, je kunt juist een ander publiek trekken door dat niet te doen maarja, massa = kassa
Awakenings heeft voorlopig in ieder geval wel afscheid genomen van Reinier Zonneveld. Zag laatst op een van z'n socials dat hij geen Awakenings resident meer is. Hopelijk een goed teken =)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blackouts
HansAnders07 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:58:

Ik heb sinds 2007 alleen 2013 gemist in Spaarnwoude, maar afgelopen jaar was wat mij betreft muzikaal echt veruit de minste editie. Ik miste de echte techno. De goederentreindoordendertechno. Het was of psytrance achtige muziek of snelle early hardstyle achtige techno.
Nee, ik ik hoop dat ze muzikaal weer een beetje terug gaan, maar na al die jaren ben ik toch meer naar andere festivals aan het kijken. Ook door dingen als dingen als verplicht vega eten. Prima bied het aan, maar laat me zelf kiezen en ga geen vega frikadellen verkopen zonder er bij te zeggen dat ze vega zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HansAnders07
Blackouts schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:14:
[...]

Ik heb sinds 2007 alleen 2013 gemist in Spaarnwoude, maar afgelopen jaar was wat mij betreft muzikaal echt veruit de minste editie. Ik miste de echte techno. De goederentreindoordendertechno. Het was of psytrance achtige muziek of snelle early hardstyle achtige techno.
Nee, ik ik hoop dat ze muzikaal weer een beetje terug gaan, maar na al die jaren ben ik toch meer naar andere festivals aan het kijken. Ook door dingen als dingen als verplicht vega eten. Prima bied het aan, maar laat me zelf kiezen en ga geen vega frikadellen verkopen zonder er bij te zeggen dat ze vega zijn.
Ik ook vanaf die periode denk ik weinig gemist. Pas toen ze voor twee festivals gingen ben ik afgehaakt. Was met Pasen liever in de Gashouder en vorige jaar geen interesse.

Eten is randzaak natuurlijk, en op Duitse festivals waar wij jaarlijks komen is alles vega dus dat is niet zo erg, maar je wilt dan wel weten wat je eet ja 😂.

Ik wil ook de stoomtrein weer lekker terug, beetje drumcode, Speedy J, desnoods doen ze echt een hardtechno tent zoals vroeger maar niet die vage zooi.

Beste Awakenings festival experience was denk ik 3/4u lang Collabs 3000 als afsluiter van een zondag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bal130
Ik ben zelf nog nooit naar Awakenings geweest maar ik zag eerder vandaag wat info voorbij komen over Awakenings Upclose. Awakenings Spring is helemaal weg en ze willen met het nieuwe concept Awakenings Upclose het terug een stuk compacter te maken. Er werd gesproken over 'ode aan dansvloercultuur', terugbrengen van connecties en een intiemere dansvloer. Focus zou ook niet liggen op headliners.

Line-up wordt morgen om 12u bekend gemaakt dus even afwachten maar ze zouden niet hele techno spectrum bedienen zoals ze wel doen bij Awakenings Summer.

In zelfde weekend is ook al Lente Kabinet en mini festivalletje van Draaimolen maar even kijken waar ik naartoe ga.

Dekmantel heeft inmiddels ook al een en ander bekend gemaakt voor de zomer. 27/07 bij Het Hem heeft ook een mooie line-up die ik overweeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
Awakenings spring line up is een erg kort lijstje, of heb ik dat mis?

SATURDAY
ACROSS BOUNDARIES AMORAL & BESTE HIRA AND AZYR BASTIENNE CARISTA CEM & MCMLXXXV DONATO DOZZY ELLI ACULA FJAAK
FUNK ASSAULT FUTURE.666 HÉCTOR OAKS IGNEZ JAKOJAKO JEPHTA JULIE GIGI FM & KANGDING RAY MARIE MONTEXIER MARLON HOFFSTADT NØRBAK & QUELZA PARALLX PARAMIDA PERC & WALLIS (LIVE) POLAR INERTIA (LIVE) REBEKAH ROD & STRANGER RYAN ELLIOTT SANDWELL DISTRICT (LIVE) SOMNIAC ONE SPEKKI WEBU TWIENA YANAMASTE YAZZUS

SUNDAY
999999999 AKUA ALTINBAS & BORDER ONE BEAU DIDIER & ISAIAH BLASHA & ALLATT COLIN BENDERS & SPEEDY J CYBERSEX CYNTHIA SPIERING DASHA RUSH & DVS1 DJ FUCKOFF
FKA.M4A FLITS FRANCESCO DEL GARDA FREDDY K & THE LADY MACHINE HITAM I HATE MODELS JORIS VOORN JUSTINE PERRY KINK & RAREDUB (LIVE) LB AKA LABAT LOBSTER & ROLL DANN MARRØN & RENE WISE MOODY MEHRAN NINA KRAVIZ OGAZÓN Ø [PHASE] & SETAOC MASS OVERMONO PHARA (LIVE) PHILIPPA PACHO REISS SNTS THAM VERA GRACE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Blackouts schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:00:
Awakenings spring line up is een erg kort lijstje, of heb ik dat mis?

SATURDAY
ACROSS BOUNDARIES AMORAL & BESTE HIRA AND AZYR BASTIENNE CARISTA CEM & MCMLXXXV DONATO DOZZY ELLI ACULA FJAAK
FUNK ASSAULT FUTURE.666 HÉCTOR OAKS IGNEZ JAKOJAKO JEPHTA JULIE GIGI FM & KANGDING RAY MARIE MONTEXIER MARLON HOFFSTADT NØRBAK & QUELZA PARALLX PARAMIDA PERC & WALLIS (LIVE) POLAR INERTIA (LIVE) REBEKAH ROD & STRANGER RYAN ELLIOTT SANDWELL DISTRICT (LIVE) SOMNIAC ONE SPEKKI WEBU TWIENA YANAMASTE YAZZUS

SUNDAY
999999999 AKUA ALTINBAS & BORDER ONE BEAU DIDIER & ISAIAH BLASHA & ALLATT COLIN BENDERS & SPEEDY J CYBERSEX CYNTHIA SPIERING DASHA RUSH & DVS1 DJ FUCKOFF
FKA.M4A FLITS FRANCESCO DEL GARDA FREDDY K & THE LADY MACHINE HITAM I HATE MODELS JORIS VOORN JUSTINE PERRY KINK & RAREDUB (LIVE) LB AKA LABAT LOBSTER & ROLL DANN MARRØN & RENE WISE MOODY MEHRAN NINA KRAVIZ OGAZÓN Ø [PHASE] & SETAOC MASS OVERMONO PHARA (LIVE) PHILIPPA PACHO REISS SNTS THAM VERA GRACE
Het zijn er maar '34' voor zowel de zondag/zaterdag ;)
Maar 'minder' artiesten wilt niet altijd zeggen dat het dan perse minder goed is he.

Ik vind dat zelf wel prettig (maar dat kan voor anderen natuurlijk verschillen).
Bij sommige festivals zijn er zoveel stages en artiesten dat ik soms de bomen door het bos niet meer zie. En tevens.. je kan maar op 1 plek te gelijk staan.
Ik vind het jammer als er 2-3 DJ's die je graag wilt zien tegelijk draaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Die zaterdag is nice!
Dozzy, Oaks, Kangding Ray, Perc, Norbak, Polar, Sandwell.. poeheee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Ben benieuwd, staan voor mij ook wel een deel onbekende namen tussen.

Vraag me wel af wat dit moet gaan kosten. Zal wel een ruime 60 euro worden denk ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
HansAnders07 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:38:
Ben benieuwd, staan voor mij ook wel een deel onbekende namen tussen.

Vraag me wel af wat dit moet gaan kosten. Zal wel een ruime 60 euro worden denk ik..
Met 79 euro een erg ruime 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Tis wat, weekender in the pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Blackouts schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:08:
[...]

Met 79 euro een erg ruime 60 euro.
Behoorlijk ruime 60 euro ja, vind dit behoorlijk flink eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Die heilige grond is niet goedkoop 8)7 >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gxsf8YRNv3ynnPIYMmUOFl70fWg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FNHKnxF1l6m5bw7m2cZOgKUk.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Jantjo op 25-01-2024 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Best heel lekker, maar wat zit er veel reclame doorheen :(

Ik speel de audio af naar chromecast op een shieldtv. Beeld loopt op de pc wel door Maar er zitten een stuk of 10 onderbrekingen in.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Wel een hele mooie keuze van awakenings vind ik. Een veel gewaagdere line-up dan ze normaal doen en dat lekker op Spaarnwoude.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
ppeterr schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:42:
[...]

Best heel lekker, maar wat zit er veel reclame doorheen :(

Ik speel de audio af naar chromecast op een shieldtv. Beeld loopt op de pc wel door Maar er zitten een stuk of 10 onderbrekingen in.....
Tip: Smarttube voor Shield, Youtube zonder reclame onderbrekingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
Preau schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 08:42:
[...]

Tip: Smarttube voor Shield, Youtube zonder reclame onderbrekingen.
Of met een VPN in argentinië premium afsluiten. De waarde van de Argentijnse Peso fluctuuert nogal, maar ik heb afgelopen jaar tussen de €0.39 - €1.97 per maand betaald. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jantjo
Voor de STOOR liefhebbers.
Je hoeft dus niet helemaal te wachten meer tot ADE (mocht je het een keer willen meemaken) ;)

Link: https://www.paradiso.nl/e...esents-stoor-live/1426695

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ys2uZrjpilosEfKg7i-BXg78uuE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MuP0Sl6VQ1z7V2xhjhUbMoil.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMES
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08 08:13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakete
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 04:44
Voor de liefhebbers, hier een lekker setje van mij (al zeg ik 't zelf :) )

https://www.mixcloud.com/sakete/sakete-hidden-2024-01-28/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
Kaarten voor de zaterdag in de pocket. Ik heb heel veel twijfelende vrienden, dus in het ergste geval ga ik alleen. Eerder gedaan en dat beviel prima. Ik zie wel of er nog iemand aansluit :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bram.K
Vandaag naar paradigm x zeezout. Was erg onder de indruk van Job Jobse op lowlands afgelopen jaar, die kreeg de hele zaal in extase. Dus zin in!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F0DdLEoz06zbQTp7SHSRGSiv2qs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UlLkla6vV6IuuZfRuVfR6ZMf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
Bram.K schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:50:
Vandaag naar paradigm x zeezout. Was erg onder de indruk van Job Jobse op lowlands afgelopen jaar, die kreeg de hele zaal in extase. Dus zin in!
[Afbeelding]
Ik ben ook geweest! Was heerlijk. Die laatste 5 platen waren echt mega dikke afsluiters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
Esther Dune taking no prisoners

Ik ben enorm fan

[ Voor 183% gewijzigd door yrew op 05-02-2024 17:06 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 09:05
Jummie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:48
Nog Tweakers die morgen Free your Mind gaan bezoeken in Arnhem? Ik ga erheen, woon in de buurt en wil wel weer eens een indoorfeestje meemaken. Ik heb het voorgevoel dat 30.000 man op 1 veld een beetje teveel van het goede is, en ik persoonlijk de techno te hard vindt die gedraaid wordt, maar wil het toch niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:37
jopie schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:08:
Nog Tweakers die morgen Free your Mind gaan bezoeken in Arnhem? Ik ga erheen, woon in de buurt en wil wel weer eens een indoorfeestje meemaken. Ik heb het voorgevoel dat 30.000 man op 1 veld een beetje teveel van het goede is, en ik persoonlijk de techno te hard vindt die gedraaid wordt, maar wil het toch niet missen.
Stond op de planning maar het werd uiteindelijk een coin toss tussen fym (techno) en gashouder waar we uiteindelijk last minute kaartjes voor hebben kunnen regelen (menesix, house)

Fym lijkt me tof, maar afgelopen maanden awakenings en extrema indoors al bijgewoond.

Veel plezier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Afgelopen zaterdag Free Your Mind gehad, net weer een beetje bij kennis :').
Was een goed feest, fijn geluid en alles goed geregeld. Mag ook wel een keer gezegd worden.

Biertje 4,50, groot 5,50. Viel opzich nog wel mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:15
Wauw Underworld was goed zeg in de westergas. Echt geweldig. En wat een prachtige locatie toch ook. Het was echt goed d:)b

Roomba E5 te koop

Pagina: 1 ... 41 ... 48 Laatste