HansAnders07 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:12:
Techno liefhebbers! Zoals wel meer hier ga ik komende zaterdag met m’n groep naar Dockyard/Mystic Garden. Voor ons de eerste keer, normaal zijn we altijd vaste Awakenings Gashouder gangers maar na twee teleurstellende edities afgelopen jaar eens verder gaan kijken.
We kijken er natuurlijk erg naar uit alleen zie ik net dat het 5 graden wordt zaterdag, en dat het festival wel in tenten is maar verder wel buiten is. Hoe zijn de ervaringen van eerdere jaren? Zijn de afstanden tussen tenten een beetje te doen? Heb een hekel aan overgangen van koud naar warm op feesten.. en wil ook niet continue trui aan trui uit etc. Bij de Gashouder weet je in ieder geval waar je aan toe bent qua temperatuur 😂.
Ben even benieuwd naar de ervaringen en evt tips
Ik vind vind het persoonlijk best koud op dat terrein. Het is een tamelijk open vlakte (grasveld) met een paar bomen. Met name als de zon dan onder gaat kan het dan behoorlijk gaan afkoelen.
Als het gaat om de afstanden van de stages. Dat hangt er vanaf in welke tent je uiteindelijk moet zijn. Maar het is denk ik wel paar minuten lopen van elkaar. Zeker als je van een Mystic garden tent naar dockyard tent moet lopen.
In vergelijking met andere ADE feesten is dit echt wel een ‘festival’, dus kwa indeling en areas ook zo opgezet.
Het eet gedeelte is meer dan een paar minuten lopen. Maar vorig jaar was er in het midden van die area een soort van open haard/vuur korf waar ik Ff ben blijven hangen ;-)
Eenmaal in de tenten is het gewoon warm.
Update: link naar terrein ;-)
Link:
https://www.google.com/ma...FxQIHHYnzDdgQpx96BQiYARAN
Draai op maps kwart slag naar links. Blijf de weg volgen tot je een grijze auto (SEAT) tegekomt.
Klik nog een keer op rechtdoor en draai daarna weer naar rechts ;-)
terrein van Festival.
Het veld wat je als eerste ziet als je op de link klikt is het parkeer terrein
[
Voor 23% gewijzigd door
Jantjo op 18-10-2023 19:32
]