Het grote Techno-liefhebberij-topic

Pagina: 1 ... 47 48 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 29-07 17:49
Voor een habbekrats een 909 ticket gescoord voor a.s. zaterdag. Poncho aan en gaan!

Collabs 3000, Hector Oaks, Estella Boersma, Dissolver, Carl Craig Ft. Mike Banks staan op de watchlist.
Ryan Elliot, Nina Kraviz, Pan-Pot, Robert Hood, Daria Kolosova heb ik al meermaals gezien.

Nog tips wie ik moet zien?

[ Voor 3% gewijzigd door Fuujii op 04-06-2025 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
@Fuujii nice, ik zie op de zaterdag Sterac (Steve Rachmad) en Secret Cinema staan, die zou ik meepakken :)
Carl Craig ook tof, zie dat je die al op je lijst hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-07 16:04
Fuujii schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:28:
Voor een habbekrats een 909 ticket gescoord voor a.s. zaterdag. Poncho aan en gaan!

Collabs 3000, Hector Oaks, Estella Boersma, Dissolver, Carl Craig Ft. Mike Banks staan op de watchlist.
Ryan Elliot, Nina Kraviz, Pan-Pot, Robert Hood, Daria Kolosova heb ik al meermaals gezien.

Nog tips wie ik moet zien?
Denk dat je je met die lineup wel vermaakt ;-)
Kan er helaas niks meer aan toevoegen aan die lijst.
Is zo goed als dezelfde lijst die ik had. Denk dat ik merendeel van de dag bij de 'Grove' stage zal staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:26
Komende zaterdag de laatste boom room met gijs. Einde van een tijdperk ;w Gelukkig altijd op soundcloud terug te luisteren en ik heb er 200 ofzo op een usb stick in m'n auto.

[ Voor 40% gewijzigd door sig69 op 05-06-2025 03:15 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Lekker setje was dit, jammer dat de beste artiesten in de enige tent stonden met het lekkere weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joderoo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-07 14:26
Lekker setje was dit, jammer dat de beste artiesten in de enige tent stonden met het lekkere weer!
Was zeker een vette set. Die laatste plaat is niet normaal in het groot (Iruka)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

Stimulate14

⭐⭐⭐

FYM laat ik gaan dit jaar, op naar LIEF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jantjo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:49:
In aanvulling op het bericht gaat het niet alleen om NL DJ's maar ook internationale DJ's.
Vandaag zag ik op Instagram een bericht van Richie Hawtin, waarin hij aangaf voortaan selectiever om te gaan met festivalaanvragen en dus bewust te kiezen waar hij wel of niet optreedt, naar aanleiding van dingen die nu in de wereld spelen. Hij noemde oa. Awakenings..

Meer grote namen kunnen dus gaan volgen
Hij geeft juist aan dat hij gewoon blijft spelen:
I continue to stand by my commitment to play at Sonar, @awakenings and @monegrosfestival (all of who are now owned by KKR) this year, all who have supported my career over the past 30+ years.
bron: https://www.facebook.com/reel/673903745541086

Laten politiek uit de festivals houden, gaat nergens over.

[ Voor 6% gewijzigd door Cartman! op 06-06-2025 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Cartman! schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:30:
[...]

Hij geeft juist aan dat hij gewoon blijft spelen:

[...]

bron: https://www.facebook.com/reel/673903745541086

Dat had ik misschien niet goed aangegeven in mijn tekst. Het klopt dat hij dit jaar nog
op een aantal festivals speelt waar hij al voor was geboekt. Hij geeft wel aan (video van jouw link)
dat dat in de toekomst kan veranderen. Dat geld ook voor de festivals waar hij jaren trouw op de line-up heeft gestaan oa. Awakenings.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:14
Cartman! schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:30:
[...]
Ik denk dat een statement maken uit principe best stoer is maar heel weinig zoden aan de dijk zet. Met een aantal op forums als deze zijn we wat geïnteresseerd in de wereld achter de hekken, maar de gemiddelde bezoeker heeft nog nooit van Superstruct, laat staan KKR gehoord en zal het een zorg zijn. Geloof niet dat er heel veel bezoekers hun kaartje zullen verkopen nu dit speelt. En wat wil men eventueel bereiken? Je raakt er alleen maar je fans mee. Het is niet zo dat organisatoren nu uit welgemeende principes het bedrijf kunnen gaan terugkopen van KKR.

Een paar lokale bandjes die de Zwarte Cross afzeggen ok, maar de belangen op dit niveau in de dancewereld zijn veel te groot. Als je niet meer voor Superstruct wil draaien blijven er niet heel veel 10k+ stages meer over....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:47
Vond Lief beide keren dat ik er was wat lastig qua keuze. Tent was iets te hard en main weer net de andere kant op. Hoewel vorig jaar Bodzin wel weer fijn was. Toen kwam ik eigenlijk alleen teveel bekende gezichten tegen want bijna in de achtertuin. Heb toch liever een iets anoniemere setting :+

[ Voor 12% gewijzigd door Southern Sun op 06-06-2025 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
908 is weer geslaagd hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-07 05:02

Nhz

Wij gaan morgen. Kan je me iets meer vertellen over de hoeveelheid vlonders die her en der liggen, met name rondom/voor mainstage?

We hebben iemand die minder goed te been is en die twijfelt nog steeds enorm om te gaan. Ik zou hem graag wat zekerheid willen geven.

Thanks! :)

Groetjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Nhz schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:17:
[...]

Wij gaan morgen. Kan je me iets meer vertellen over de hoeveelheid vlonders die her en der liggen, met name rondom/voor mainstage?

We hebben iemand die minder goed te been is en die twijfelt nog steeds enorm om te gaan. Ik zou hem graag wat zekerheid willen geven.

Thanks! :)
Bij de stages liggen allemaal metalen platen.
Er is zelfs een rolstoel ingaan.
Ik heb tot nu toe heel weinig modder meegemaaktAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qiwhPZURcrQAKLu2viInM9s-2U8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N4XCzyRkQdUwQ9l5nJ84svMw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TnRCKZTuWlyGAKd6CEuy9QmFtWk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9PT8g1pIUs00bJ552wDBzlJ8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Jantjo op 07-06-2025 20:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-07 05:02

Nhz

Jantjo schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 20:46:
[...]

Bij de stages liggen allemaal metalen platen.
Er is zelfs een rolstoel ingaan.
Ik heb tot nu toe heel weinig modder meegemaakt[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is toch wel het mooie van tweakerz hoor. Haha. O+

Thanks voor de update en geniet er nog even van!

Groetjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blackouts
  • Laatst online: 29-07 17:36
En wat een weertje was het gisteren zeg. Alleen het laatste half uurtje kwam het met bakken uit de lucht. Rest van de dag lekker in het t-shirtje gelopen

Vanmiddag wordt het als het goed is ook droog en krijgen we weer zo'n lekker dagje.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-07 22:17
Blackouts schreef op zondag 8 juni 2025 @ 10:47:
En wat een weertje was het gisteren zeg. Alleen het laatste half uurtje kwam het met bakken uit de lucht. Rest van de dag lekker in het t-shirtje gelopen

Vanmiddag wordt het als het goed is ook droog en krijgen we weer zo'n lekker dagje.
Viel dus toch mee? Ik ga zo die kant op, lijkt vanaf een uurtje of 14:00droog te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:32
Knap hoor, vol in de regen. Met die blonde dame achter de knopjes :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gaargod
  • Nu online
Lekkere dag op 909 gisteren, was er rond 15u en op een paar spetters na was het droog en kwam er zelfs nog vaak een zonnetje door. Eigenlijk hele dag op de Grove stage rondgehangen, alleen na Sandrien even een klein uitstapje naar de main (Field) met Bart Skils. Gauw weer terug naar Grove voor Ben Klock en Dax J, wat een sets waren dat. Ben Klock die als een van z'n afsluiters Surface Noise van Planetary Assault Systems erin gooide... Wat een baas.

Een minpunt vond ik het aantal plaskruizen, zo ontzettend druk bij dat deel van de toiletten. Kan me niet herinneren dat dat voorheen ook zo karig was.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:11
Gisteren was mijn eerste dag 909. We waren er om 13.15, en dat was gezien het weer aan de vroege kant. Flinke regen, en twee keer een kwartier onder een zeil gestaan. Maar wel knap dat het terrein daarna toch goed is en je er geen last van had. Gezellige mensen ontmoet.
Wat beviel goed: Het 2e podium waar Carmen Lisa, Sandrien, Ben Clock en Chlär draaiden. Main stage wel even langsgelopen, maar is in verhouding zo groot dat het voor ons te massaal was. Bart Skills heb ik dus gemist, had ik wel iets van willen horen.
Zelf ben ik 48, en houd blijkbaar van wat "klassiekere" techno. Wat Charlotte de Witte draait hoort daar niet bij, dat viel me dus ook tegen.

WC's waren inderdaad belachelijk geregeld, dat lijkt me een van de makkelijkste dingen om te organiseren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bownbreaker
Gaargod schreef op maandag 9 juni 2025 @ 11:31:
Lekkere dag op 909 gisteren, was er rond 15u en op een paar spetters na was het droog en kwam er zelfs nog vaak een zonnetje door. Eigenlijk hele dag op de Grove stage rondgehangen, alleen na Sandrien even een klein uitstapje naar de main (Field) met Bart Skils. Gauw weer terug naar Grove voor Ben Klock en Dax J, wat een sets waren dat. Ben Klock die als een van z'n afsluiters Surface Noise van Planetary Assault Systems erin gooide... Wat een baas.

Een minpunt vond ik het aantal plaskruizen, zo ontzettend druk bij dat deel van de toiletten. Kan me niet herinneren dat dat voorheen ook zo karig was.
Dax J was goed hé! Heb echt genoten van die set. Voldoende ruimte (iedereen stond natuurlijk bij Charlotte), goed geluid. We waren wat later binnen, dus eerste set die ik heb meegemaakt was Bart Skils, daarna 2 uurtjes rondgekeken en afgesloten bij Dax J. Had echt het gevoel dat hij nog niet wilde stoppen op het eind, tempo zat er nog vol in namelijk.

Weertje zat ook mee. Toen het om 16:00 uur nog regende had ik de hoop eigenlijk opgegeven, aangezien alle weersvoorspellingen zeiden dat het in de middag droog zou worden. Gelukkig kwam het zonnetje er toch nog even door en begon het precies om 23:00 uur weer te regenen, maar dat maakte al niet meer uit :D

[ Voor 12% gewijzigd door bownbreaker op 09-06-2025 15:34 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blackouts
Inderdaad een bijna leegloop bij Dax J. Charlotte even aangehoord, maar zij mixt zo saai (plaatjes laten uitlopen, 20 seconden mixen en het volgende plaatje) en is een beetje overhyped, dus gauw naar Dax J. Wat een energie zit daarin. Niet alleen de platenkeuze maar ook de mixstijl. Echt van genoten. Wat meer plek dus, maar gelukkig nog vol genoeg
Ook Ben Klock was goed. Elke keer weer benieuwd wat voor subtiele veranderingen er weer aankomen in de muziek. Dat is voor mij techno.
Verder was Collabs 3000 zaterdag een hoogtepunt. Vet dat ze Moaner van Underworld er doorheen draaiden. Heerlijke plaat.
Bart Skils vond ik tegenvallen. Trance remakes hoeft voor mij niet zo en veel dezelfde platen die hij al 2 jaar in zijn sets draait, dus uiteindelijk vooral bij de Grove gestaan beide dagen waar toch de beste techno gedraaid werd.

Wij gaan sinds 2007 elk jaar naar Awakenings, maar dat festival is teveel veranderd de laatste jaren. Ander soort publiek, andere muziek. Voel me daar steeds minder op mijn plek. Op 909 krijg een beetje het gevoel van Awakenings in de begintijd. Alleen echte liefhebbers van de muziek, leeftijd is gemiddeld een stuk hoger. Geen spectaculaire podia of eindshow (al stellen die paar vuurpijlen op Awake ook niks voor), maar het draait gewoon om de muziek.
Volgend jaar weer

[ Voor 22% gewijzigd door Blackouts op 10-06-2025 12:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaargod
  • Nu online
@Blackouts eens wat Bart Skils betreft, wij waren daar ook vrij snel weer weg.

Toen draaide Chlar (live) op de Grove stage, maar daar kon ik me niet echt in vinden. Steeds als ik dacht JA dit is lekker, werd die bass weer weggedraaid en werd er weer wat gepingeld. Ik kende Chlar verder niet. Mss zou je het ergens wel een goeie opbouwer voor de later komende kanonnen Ben Klock & Dax J kunnen noemen, beetje plagen en (nog) net niet doordenderen. Oh well, toen maar een hamburger gaan eten :p.

Aankomend weekend naar De Weide festival in Alkmaar. Zin in, oa. Markus Suckut op de lineup. Erg benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:47
Weet niet als het hier mag, maar ik ben eigenlijk opzoek naar de oude stoomtrein techno sets. I.p.v. al die moderne meuk wat er tegenwoordig is.

Had een harde schijf met 10k+ livesets van 2000 tm 2013 maar die is helaas overleden na een val.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaargod
  • Nu online
@Technofreakz er staat denk ik genoeg in dit topic :D
Zoiets?
Listen to Oscar Mulero at
https://soundcloud.com/re...ar-mulero-at-reaktor-2019

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:50
Gaaf om jullie reviews van 909 te lezen! Zeker omwille van het feit dat jullie lekker veel plaats hadden om te dansen bij Dax J omdat iedereen bij Charlotte stond :D

Ik ben niet naar 909 geweest maar ben in plaats daarvan naar Club Laak in Den Haag geweest op zaterdagavond. Daar was een van de twee afters voor The Crave Festival. Ik was op voorhand een beetje bang dat de vibe niet super zou zijn want afterparty maar niets daarvan. Ik was niet de enige die enkel voor de after party kwam. Super gave locatie met twee stages, nog een derde ruimte waar een ambient show was en tot slot nog meer dan genoeg ruimte om gewoon even lekker te zitten. Al met al geslaagde nacht en leuk om eens ergens anders te komen dan Amsterdam :)

@Technofreakz het hangt er een beetje vanaf wat je leuk vindt. Op SoundCloud is tegenwoordig gigantisch veel te vinden. Reaktor (of tegenwoordig Ratherlost) / Reclaim Your City / LoveLand / 909 / Awakenings / Dekmantel posten tegenwoordig allemaal sets online van events die geweest zijn. Daarnaast heeft het merendeel van de DJ's zijn/haar/hen eigen SoundCloud account waar ze zelf op (re)posten.

De School heeft zelfs heel Archief online gezet maar die website vind ik wat minder werken en de sets kan je niet bij je favorieten opslaan in MixCloud.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46
SpeedyJ post de laatste tijd op zijn YouTube kanaal ook wat vaker sets van hem. Soms recent, soms wat ouder. Dat zijn wel lekkere treintjes hoor om op door te denderen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Blackouts schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:36:
Inderdaad een bijna leegloop bij Dax J. Charlotte even aangehoord, maar zij mixt zo saai (plaatjes laten uitlopen, 20 seconden mixen en het volgende plaatje) en is een beetje overhyped, dus gauw naar Dax J. Wat een energie zit daarin. Niet alleen de platenkeuze maar ook de mixstijl. Echt van genoten. Wat meer plek dus, maar gelukkig nog vol genoeg
Ook Ben Klock was goed. Elke keer weer benieuwd wat voor subtiele veranderingen er weer aankomen in de muziek. Dat is voor mij techno.
Verder was Collabs 3000 zaterdag een hoogtepunt. Vet dat ze Moaner van Underworld er doorheen draaiden. Heerlijke plaat.
Bart Skils vond ik tegenvallen. Trance remakes hoeft voor mij niet zo en veel dezelfde platen die hij al 2 jaar in zijn sets draait, dus uiteindelijk vooral bij de Grove gestaan beide dagen waar toch de beste techno gedraaid werd.

Wij gaan sinds 2007 elk jaar naar Awakenings, maar dat festival is teveel veranderd de laatste jaren. Ander soort publiek, andere muziek. Voel me daar steeds minder op mijn plek. Op 909 krijg een beetje het gevoel van Awakenings in de begintijd. Alleen echte liefhebbers van de muziek, leeftijd is gemiddeld een stuk hoger. Geen spectaculaire podia of eindshow (al stellen die paar vuurpijlen op Awake ook niks voor), maar het draait gewoon om de muziek.
Volgend jaar weer
Ik vond Bart ook niet super dit keer. Vind het normaal gesproken wel een lekker inkomertje, maar inderdaad veel platen die hij vorig jaar ook draaide bij 909.

Heb ook wel eens sets van Dax J bijgewoond die ietwat rommelig klonken omdat hij het tempo net wat te hoog had liggen. Dan komen de de kicks niet helemaal goed tot hun recht. Die set van zondag had wat mij betreft de perfecte balans. Was niet te hard, wel lekker snel en klonk gewoon zuiver. Omdat het wat rustiger was kon je vooraan staan, geluid was daar echt prima. Dat was bij Intercell laatst behoorlijk minder. Die had maar 1 of 2 plekken met goed geluid, daar ging direct iedereen staan waardoor het te druk werd op die plekken.

Toffe aan 909 vind ik inderdaad het publiek. Kan me soms nog wel eens ergeren aan bepaalde types die op zo’n feest komen. Met name bij Koningsdag festivals lopen ze veel rond. Hier heb ik echt het idee dat iedereen voor de muziek komt. De sfeer is heel gemoedelijk en iedereen is vriendelijk en heeft er zin in. Nog meer dan bij de meeste andere techno festivals. Vorig jaar voor het eerst geweest, maar deze houd ik er zeker in!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:47
Eindelijk weer een technoliveset gevonden die helemaal in mijn straatje past.

https://on.soundcloud.com/2NYepQIo9QSnDonmqy En dan vooral vanaf 13 min 🔥

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
Technofreakz schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 21:22:
Eindelijk weer een technoliveset gevonden die helemaal in mijn straatje past.

https://on.soundcloud.com/2NYepQIo9QSnDonmqy En dan vooral vanaf 13 min 🔥
oOo oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:04
Technofreakz schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 16:38:
Weet niet als het hier mag, maar ik ben eigenlijk opzoek naar de oude stoomtrein techno sets. I.p.v. al die moderne meuk wat er tegenwoordig is.

Had een harde schijf met 10k+ livesets van 2000 tm 2013 maar die is helaas overleden na een val.
Zoiets? Kreeg het laatst als tip op een verjaardag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Nu online

Stimulate14

⭐⭐⭐

Aftellen tot Berlijn *O* !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:11
Ik zit die Laurent Garnier & Jeff Mills set te scannen en luisteren naar bekende platen, en hoor rond 1:09:00 volgens mij Ignacio - Virton. VOlgens Discogs pas gereleased in 2001, grappig dat zo'n plaat dan al 2 jaar eerder gedraaid wordt voor hij gereleased wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

jopie schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 11:40:
Ik zit die Laurent Garnier & Jeff Mills set te scannen en luisteren naar bekende platen, en hoor rond 1:09:00 volgens mij Ignacio - Virton. VOlgens Discogs pas gereleased in 2001, grappig dat zo'n plaat dan al 2 jaar eerder gedraaid wordt voor hij gereleased wordt.
Geweldig nummer van onze eigen Steve Rachmad!

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
Vette set man! De tering!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:50
Zijn er hier nog mensen die dit jaar naar Draaimolen gaan? Organisatie heeft vandaag de line-up bekend gemaakt. Weer gigantisch veel b2b's en livesets. Een verrassend naam voor dit topic is misschien wel Voices from the Sandwell Lake District. Een combinatie van Sandwell District (Function & Regis, RIP Silent Servant) en Voices from the Lake (Donato Dozzy & Neel). Afgelopen twee jaar was iedereen al hyped dat ze apart van elkaar speelden en nu dus samen :D

Maar eerst aankomende zaterdag naar Nous'Klaer Festival in Rotterdam! Heel benieuwd, het was afgelopen jaar vrij kleinschalig maar dit jaar zijn er 7(!) stages.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Uiteraard weer vaste prik. Taakaki draait er, alleen jammer genoeg met Spekki Webu. Had hem liever alleen gezien, hopelijk beïnvloedt het niet teveel de gehele set. Psyk en Orbe ook een hele dikke B2B. Gaat weer een mooi weekend worden!

Voor mij eerst Stone over twee weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:23
Ja, Taakaki, die ga ik ook zien over een paar weken. Ik ben daar heel benieuwd naar. Ik denk dat ik hem pas 1 keer eerder gezien heb. Ergens in 2004 oid? Op reaktor destijds.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
yrew schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 16:42:
Ja, Taakaki, die ga ik ook zien over een paar weken. Ik ben daar heel benieuwd naar. Ik denk dat ik hem pas 1 keer eerder gezien heb. Ergens in 2004 oid? Op reaktor destijds.
Takaaki in Nederland? Z’n eerstvolgende is Draaimolen, daarvoor zit ie volgens mij in de US.

2004, Reaktor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:23
WasBak schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 17:38:
[...]

Takaaki in Nederland? Z’n eerstvolgende is Draaimolen, daarvoor zit ie volgens mij in de US.

2004, Reaktor?
Ik zie hem inderdaad in Amerika op the Great Beyond. En ja, rond 2004 had je ook een reactor of reaktor events. Niet dezelfde organisatie als het latere reaktor van o.a. unpolished

edit: https://partyflock.nl/organization/53:Reactor-Events

Maar geen Taakaki. Dat wordt dan toch een eerste keer denk ik.

Toch wel https://partyflock.nl/party/17168:Reactor

Zie je wel 2004. Dan wordt het toch de tweede keer.

[ Voor 22% gewijzigd door yrew op 05-07-2025 18:37 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:55
Ik was gisteren op By the Creek festival. Was best leuk, gelukkig grotendeels droog en prima publiek. Het eten was goed geregeld en we hebben niet hoeven wachten op de pendelbussen.

Maar mijn hemel, wat is dat tiktok (hard) "techno" een onwijze bak met teringherrie zeg. Dat heeft helemaal niets met techno te maken. Ik zou het een mix tussen hardstyle en hardcore, gemaakt door een adhd goudvis willen noemen. Random harde bass met geluidjes die elke 10-15 seconden weer anders zijn. Ze kunnen er ook niet op dansen, want het gaat te snel. Ik zal wel oud beginnen te worden, maar ik kon er helemaal niets mee.

Heb daar onder de brug (een deel van) sets van Charlie Sparks, Speedy J (als Public Energy) en Ketting meegepakt. Waar de eerste en de laatste van het tiktok genre zijn, draaide Speedy een soort ouderwetse rave, maar dan flink opgepitcht en genadeloos qua breaks. Die waren er namelijk het eerste kwartier niet. Daardoor liep het ook redelijk leeg. En hoewel ik Speedy normaal wel kan waarderen begonnen mijn voeten pijn te doen.

De main stage was wat meer mijn tempo, maar de DJ's waren voor mij onbekend. Ik begreep dat Lammer en Malugi momenteel wel populair zijn, en ze draaiden best aardig. Tussendoor op een andere stage nog een stukje van Benny Rodrigues en Luuk van dijk meegepakt. Zeker Benny was goed bezig.

Al met al een prima dag gehad, maar ook geleerd dat het betere hak en beukwerk aan mij niet echt meer besteed is. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
Gaan er nog mensen Awakenings? Ik was eigenlijk van plan over te slaan omdat vorig jaar (mede door het weer), toch wat tegenviel. Ga straks echter 4 weken naar het buitenland en heb verder niet echt ruimte om nog een festival te pakken deze zomer. Ik zag dat het mooi weer werd en heb toch nog wat vrienden opgetrommeld om die kant op te gaan.

Begin er nu wel zin in te krijgen. Zaterdag staat op de planning. Ideaal festivalweer met 27 graden. Het festival is wat gedownsized als ik naar de kaart kijk. Op zich niet verkeerd, in 2022 was er gewoon te veel aanbod, waardoor een aantal stages zo goed als leeg waren. Nu dus wat compacter en goedkoper. Overdag wordt het wat rondstruinen en het terrein verkennen. Half 7 sowieso even bij Joris kijken en dan zie ik wel waar ik beland. Sowieso area X met Len Faki, Richie Hawtin en Ben Klock nog even pakken en nu Carl Cox er is, ga ik daar ook even spieken verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Nu online

Stimulate14

⭐⭐⭐

Stimulate14 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:40:
On July 12, 2025, Berlin will once again be the epicenter of electronic music, community, transformation, and love! Under the motto “Our Future Is Now”, we’ll celebrate not just electronic music culture but also send a powerful message about unity, diversity, and a sustainable future – for both our culture and the planet.

Join us for an unforgettable mix of rave and political demonstration. Let’s dance, dream, and stand up for a better world on Berlins Straße des 17. Juni, between Brandenburg Gate and Grosser Stern.

https://www.ravetheplanet...e-the-planet-parade-2025/
Nog een paar dagen O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:58
bownbreaker schreef op maandag 7 juli 2025 @ 14:00:
Gaan er nog mensen Awakenings? Ik was eigenlijk van plan over te slaan omdat vorig jaar (mede door het weer), toch wat tegenviel. Ga straks echter 4 weken naar het buitenland en heb verder niet echt ruimte om nog een festival te pakken deze zomer. Ik zag dat het mooi weer werd en heb toch nog wat vrienden opgetrommeld om die kant op te gaan.

Begin er nu wel zin in te krijgen. Zaterdag staat op de planning. Ideaal festivalweer met 27 graden. Het festival is wat gedownsized als ik naar de kaart kijk. Op zich niet verkeerd, in 2022 was er gewoon te veel aanbod, waardoor een aantal stages zo goed als leeg waren. Nu dus wat compacter en goedkoper. Overdag wordt het wat rondstruinen en het terrein verkennen. Half 7 sowieso even bij Joris kijken en dan zie ik wel waar ik beland. Sowieso area X met Len Faki, Richie Hawtin en Ben Klock nog even pakken en nu Carl Cox er is, ga ik daar ook even spieken verwacht ik.
Yep aanwezig, de volle weekend :9 :X
Volgens mij is er niet echt gedownsized. Als je voorgaande jaren bent geweest weet je wat je kunt verwachten, het terrein is huge. Van begin naar andere punt is al gauw 20min lopen dacht ik. En yes, Carl Cox op de zaterdag! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
BigF25 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 15:43:
[...]

Yep aanwezig, de volle weekend :9 :X
Volgens mij is er niet echt gedownsized. Als je voorgaande jaren bent geweest weet je wat je kunt verwachten, het terrein is huge. Van begin naar andere punt is al gauw 20min lopen dacht ik. En yes, Carl Cox op de zaterdag! 8)
Er zijn wel wat minder stages hoor, als ik wat timetables naast elkaar leg van de afgelopen jaren. Ook een grote outdoor stage minder. Vond die vorig jaar ook wel wat aan de lege kant, zelfs rond 20:00 uur nog. Snap het ook wel i.v.m. de stijgende kosten waar ze allemaal mee te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
@bownbreaker
Valt mee. 7 stages dit jaar, vorig jaar 8. Main stage is grootste tot nu toe (bericht via social media)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07 17:30
Nog meer Awake Fest weekendgangers die hun kaarten nog niet gehad hebben? Als ik inlog op de site lijken mijn tickets geannuleerd. Customer service is alleen maar per mail te bereiken, dat schiet ook niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Noxa schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:02:
Nog meer Awake Fest weekendgangers die hun kaarten nog niet gehad hebben? Als ik inlog op de site lijken mijn tickets geannuleerd. Customer service is alleen maar per mail te bereiken, dat schiet ook niet echt op.
Zuur. Ik kon hem vanochtend rond 09:00 uur downloaden. Kreeg een link toegestuurd van Paylogic.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07 17:30
bownbreaker schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:23:
[...]

Zuur. Ik kon hem vanochtend rond 09:00 uur downloaden. Kreeg een link toegestuurd van Paylogic.
Inmiddels contact gehad met Awakenings. Blijkbaar is het mis gegaan met het omzetten van relax resort naar comfort camping. Ze hebben ons guestlist entry gegeven, problem solved dus!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bownbreaker
Besef me net dat ik de hele tijd verkeerd naar die timetable heb gekeken. Ik vond het zo jammer dat Joris maar 1,5 uur hoefde te draaien. Kwam er net pas achter dat 18:30 tot 21:00 2,5 uur is in plaats van 1,5 uur. Nu heb ik er nog meer zin in! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BigF25
Awakenings heeft tegenwoordig ook een app Ter info

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gaargod
  • Nu online
Er waren hier diverse lovende reacties over de set van Dax J @ 909 - ook van ondergetekende. Nu staat ie online!

YouTube: DAX J || 909 FESTIVAL 2025

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:59
Gisteren echt een heerlijke dag gehad op (eerste keer) Awakenings, echt toffe sets gehoord maar wat vooral zo geweldig was was dat het nergens té druk was, overal ruimte om te dansen en te lopen en nergens lang in de rij te staan voor drankjes etc. Snap haast niet waarom zij dat wel voor elkaar krijgen omdat letterlijk elk ander festival waar ik de afgelopen jaren ben geweest echt uit z'n voegen barst. Maar dikke complimenten.

En Carl Cox was echt waanzinnig _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Net terug van Charlotte de Witte, fantastische set. Niet beter dan Carl Cox wat mij betreft, wat een briljante DJ en entertainer. Festival was ook echt top qua stages en sfeer, die midden in t bos, niet normaal zo vet. De X was een soort duistere club, ook heel tof.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
Bij De Oranjezomer die in Beekse Bergen wordt opgenomen zaten ze vrijdag flink te klagen in de uitzending… je kon de muziek ook wel horen, heel grappig. Komen ze over een paar weken nog wel achter als Decibel is :+ >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bownbreaker
Ik heb ook een topdag gehad! Moet wel zeggen dat ik veel heb rondgelopen en vooral rondgekeken. Op het eind bij Mind Against beland bij de Budweiser stage. Die hadden een partij vage tunes. Hele gekke mystieke sfeer hing er daar. Het leek wel een soort jungle. Vond het wel tof.

De stage in het bos was ook heel vet bedacht. De muziek die er gedraaid is vond ik zelf wat minder (die trance achtige house sound die je nu veel hoort), geluid kwam ook niet overal lekker binnen. Die heb ik dus verder wel geskipt. Mainstage was wel weer een kunstwerk. Heb me ook verbaasd over hoe snoeihard die boten met artiesten steeds langs komen varen. Die hebben er echt een flink tempo in zitten. Lijkt me lachen om een keer een rondje mee te varen :).

Publiek was wel echt anders dan bij 909, daar vond ik het toch net wat gezelliger op dat gebied. Ondanks dat verder alles weer dik in orde, zoals eigenlijk altijd bij Awakenings. Heb de extra outdoor stage niet gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bownbreaker
Gaargod schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 09:18:
Er waren hier diverse lovende reacties over de set van Dax J @ 909 - ook van ondergetekende. Nu staat ie online!

YouTube: DAX J || 909 FESTIVAL 2025
Net even teruggeluisterd in de gym. De set is nog steeds net zo goed als de eerste keer dat ik hem hoorde! Echt een knaller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjesus
Ook een topdag gehad op de zaterdag.

Enige wat ik erg tegen vond vallen was de hitte in stage X. 1 minuut staan en het zweet stond gelijk op je rug. Ze konden beter beide zeikanten en de achterkant openzetten om het door te laten tochten ipv 1 zijkant en de achterkant. Voor de rest was het qua line-up en dergelijke goed.

Ook de Awakenings app was voor mij een verademing.
Paar dj's op Favoriet zetten en je plan was overzichtelijk.
Door de app kwam ik bijv. ook erachter dat ze Kobosil en dj Rush hadden gewisseld qua tijd. Dat vonden mijn vrienden minder leuk, omdat ze ook naar Richie Hawtin wilden gaan. Uiteindelijk hebben ze ook voor Richie Hawtin gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Tjesus schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:34:
Ook een topdag gehad op de zaterdag.

Enige wat ik erg tegen vond vallen was de hitte in stage X. 1 minuut staan en het zweet stond gelijk op je rug. Ze konden beter beide zeikanten en de achterkant openzetten om het door te laten tochten ipv 1 zijkant en de achterkant. Voor de rest was het qua line-up en dergelijke goed.

Ook de Awakenings app was voor mij een verademing.
Paar dj's op Favoriet zetten en je plan was overzichtelijk.
Door de app kwam ik bijv. ook erachter dat ze Kobosil en dj Rush hadden gewisseld qua tijd. Dat vonden mijn vrienden minder leuk, omdat ze ook naar Richie Hawtin wilden gaan. Uiteindelijk hebben ze ook voor Richie Hawtin gekozen.
Ik vind Kobosil tegenwoordig ook niet zo heel goed meer om eerlijk te zijn. Had laatst een setje van hem opgezet en het enige wat ik hoorde waren hele distorted kicks. Mis een beetje wat detail of gekke geluidjes in z’n recente sets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjesus
bownbreaker schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 15:44:
[...]

Ik vind Kobosil tegenwoordig ook niet zo heel goed meer om eerlijk te zijn. Had laatst een setje van hem opgezet en het enige wat ik hoorde waren hele distorted kicks. Mis een beetje wat detail of gekke geluidjes in z’n recente sets.
Ben ik met je mee eens. Niet vergelijkbaar met zijn oude sets. Als ik iets van hem opzet, dan luister ik ook alleen maar naar zijn oude sets ipv de recentere.

Edit:
Beetje vroeg, maar de kaarten voor volgend jaar zijn al in de pocket. *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Tjesus op 16-07-2025 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Benieuwd of Tomorrowland nog door kan gaan. Het terrein is groot maar de hele MainStage populatie verdelen over dat terrein zal vast niet gaan….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bZykMUehz8w2yZ4zJYFJ0rYld8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/teoy2G3hp5HcuJSlvUE11KIm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door Dennisdn op 16-07-2025 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:55
Neeuh, denk het niet. Al vind ik dit wel een gaaf ontwerp voor volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Op de persconferentie zeggen ze dat het festival vooralsnog door gaat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
Ben benieuwd welke DJ's er nog nog een feestje van weten te maken en wie er door de mand vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dennisdn schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 20:03:
Benieuwd of Tomorrowland nog door kan gaan. Het terrein is groot maar de hele MainStage populatie verdelen over dat terrein zal vast niet gaan….

[Afbeelding]
Holy moly. Niet echt lekker brandveilig, dus. |:(

Belgisch nieuws hierover:
- YouTube: Hoofdpodium Tomorrowland gaat in vlammen op: Dit weten we tot hiertoe
- YouTube: Main stage Tomorrowland helemaal afgebrand: de laatste updates

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Ik heb uit een bron dat het net klaar was en ze het daarna nog moesten impregneren.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
sig69 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 21:58:
Ik heb uit een bron dat het net klaar was en ze het daarna nog moesten impregneren.
Ik begreep uit die laatste video dat ze al aan het repeteren waren, dus dan is nu nog impregneren een beetje laat, toch? (Ik bedoel, nu hoeft het helemaal niet meer, maar je snapt wat ik bedoel :+)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Ik heb geen idee, het is maar wat ik hoor.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olympusdenk
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 12:13
Nog iemand die een ticket wil, vanmiddag gingen ze nog voor bijna 1000 nu kun je ticket kopen voor €12.

Had zelf graag nog wel keer heen gewild puur om gekkigheid mee te maken van 400d bezoekers in twee weken maar sla toch deze over, maar wie weet zit er nog onverwachtse compensatie voor volgend jaar voor alle 2025 tickets https://www.ticketswap.nl...8b77-f8b1b2c04342/4947843

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
12 euro voor een tomorrowland ticket, dan zou ik m'n weekendplanning ook wel even omgooien ja 8)7

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
Een paar cijfers die in de liveblogs van Belgische nieuwsdiensten voorbij zijn gekomen...

45 meter hoog, 160 meter breed. 2 jaar aan gebouwd door bedrijven uit 10 landen, 2.120 stukken techniek, 65 waterfonteinen, 2 watervallen, meer dan 1000 m2 aan ledschermen, 2.616 kubieke meter piepschuim, 2.278 vellen multiplex, 2.460 blikken isolerend polyurethaan schuim, 1.440 tubes kit, 225 liter houtlijm, 108 emmers modelleerpasta. 600.000 kaarten verkocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yp6RscDWrE0O5kT8_DxxRjke2bw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9T2JN50WOvEG2Vn4Pp9dkBLm.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:27

Harrie

NederVlaming

olympusdenk schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 23:23:
Nog iemand die een ticket wil, vanmiddag gingen ze nog voor bijna 1000 nu kun je ticket kopen voor €12.

Had zelf graag nog wel keer heen gewild puur om gekkigheid mee te maken van 400d bezoekers in twee weken maar sla toch deze over, maar wie weet zit er nog onverwachtse compensatie voor volgend jaar voor alle 2025 tickets https://www.ticketswap.nl...8b77-f8b1b2c04342/4947843
Hoe werkt dat met bracelets, als je een ticket koopt via ticketswap? Moet je die dan bij de verkoper op gaan halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Harrie schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:46:
[...]

Hoe werkt dat met bracelets, als je een ticket koopt via ticketswap? Moet je die dan bij de verkoper op gaan halen?
Ik weet eigenlijk niet beter dan dat tickets alleen zijn door te verkopen via de officiele exchange van Tomorrowland zelf omdat alles op naam staat en ze daar heel erg veel strenger in zijn dan andere organisaties die dat ook roepen maar aan de poort nooit controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olympusdenk
Harrie schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:46:
[...]

Ik heb Ticketswap erg vaak mogen gebruiken en ze hebben overeenkomsten met de grote partijen die achter TML en andere festivals zitten, werkt ticket niet? Meteen binnen kwartier nieuw toegangsbewijs. Daarmee voorkomen zij zure gezichten bij de ingang met neptickets. Vermoedelijk pakt Ticketswap een acceptabele commissie mee, maar vooral de verkoopprijs mag dacht ik max iets van 50% bovenop aanschafprijs liggen, hiermee voorkomt de organisator met deze samenwerking en dus ticketgaranties dat op Marktplaats scalpers de tickets voor bizarre 500% proberen te verkopen (met risico op nep), maar deze tickets heb ik nooit zo bizar laag qua prijs gezien!

edit ik heb dit niet zelf geverifieerd specifiek voor Tomorrowland trouwens, zie net reactie onder mij die aangeeft dat het niet mogelijk zou zijn

[ Voor 15% gewijzigd door olympusdenk op 17-07-2025 14:55 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
olympusdenk schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 13:30:
[...]
ze hebben overeenkomsten met de grote partijen die achter TML … zitten
Weet je dat zeker? Want Tomorrowland zegt zelf op hun site dat er geen andere verkoopkanalen zijn en het verboden is tickets door te verkopen buiten hun eigen Exchange om en zie ze ook niet tussen de partners van TicketSwap staan.

Natuurlijk kan het dan nog steeds goed gaan via TicketSwap maar je loopt de kans dat het A nep tickets zijn omdat er geen nieuw serienummer aangemaakt wordt zoals het bij echte partners wel gebeurd en B dat Tomorrowland de kaarten ongeldig maakt vanwege illegale doorverkoop. In beide gevallen zal TicketSwap het wel netjes oplossen met geld terug geven, maar daar heb je niet zoveel aan als je vol goede moed voor de poort van TML staat.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 17-07-2025 13:44 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:33

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Afgelopen zaterdag echt heerlijk genoten van Ellen Alien op de X stage op Awakenings. Ook Richie Hawtin, Adam Beyer en Len Faki vond ik heerlijke sets droppen. Alweer mijn 22ste editie. Zeer goed vermaakt.

Ben ik de enige die de "techno" op de Y stage zwaar kut vind? Vroegah had je Schranz en dat was de harde techno. Nu is het hardstyle techno. Hoe harder, hoe beter lijkt het wel. Ik heb er helemaal niets mee en ik vind er geen fuck aan. Beuken en oppervlakkige bass zonder enig gevoel en wéér voor die 100duizendste keer die oude samples erdoorheen die iedereen al kent. Saai en inhoudsloos. Sorry voor deze rant maar moest er even uit.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-07 23:07
TicketSwap is niet geldig voor Tomorrowland, je heb zowizo de bracelet ook nodig om binnen te geraken. Dus enkel tickets die je nog moet ophalen werken - denk aan een VIP ticket.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Als er bij Ticketswap geen "SecureSwap" bij staat is het geheel op eigen risico en Tomorrowland heeft bij mijn weten geen SecureSwap dus ik zou t risico niet lopen.
Techno Overlord schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 13:48:
Ben ik de enige die de "techno" op de Y stage zwaar kut vind? Vroegah had je Schranz en dat was de harde techno. Nu is het hardstyle techno. Hoe harder, hoe beter lijkt het wel. Ik heb er helemaal niets mee en ik vind er geen fuck aan. Beuken en oppervlakkige bass zonder enig gevoel en wéér voor die 100duizendste keer die oude samples erdoorheen die iedereen al kent. Saai en inhoudsloos. Sorry voor deze rant maar moest er even uit.
Opa spreekt? ;) Het was er enorm druk dus denk dat je gewoon moet accepteren dat het niet jouw stijl is en lekker naar een andere stage gaan om te genieten.

[ Voor 68% gewijzigd door Cartman! op 17-07-2025 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olympusdenk
Dat is trouwens dan ook nieuws voor mij! Bedankt voor aangeven, ondanks trouwens zelf in decennia de enkele problemen die ik had snel waren opgelost heb bericht ook voor zekerheid toch nog even aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 29-07 08:44

Absoluut niet. Ik vind de zogenaamde hard(style) Techno ook echt helemaal niets aan. Is meer een ding voor de wat jongere feestgangers. Ik zou die stage ook gewoon lekker overslaan en de techno veteranen blijven opzoeken. Is Dekmantel geen leuk feestje of Komm Schon Alter waar meer de wat oudere feestgangers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Tomorrowland gaat definitief door.
Zojuist bekendgemaakt tijdens de persco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
_Bailey_ schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 18:21:
Tomorrowland gaat definitief door.
Zojuist bekendgemaakt tijdens de persco
Wat zal dat een eindeloos moeilijk overleg zijn geweest vandaag… Hoe ga je dit veilig doen… maar als je het niét doet en ook maar 5% van de mensen komt toch omdat ze het nieuws niet meekrijgen in het vliegtuig, het niet wil geloven of simpelweg door reist voor een project X voor de ingang dan zijn de problemen ook niet te overzien…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:08
Vind opzich de oplossing die ze nu bieden ook best keurig gezien de omstandigheden. Ja er zullen mensen teleurgesteld zijn die bijvoorbeeld alleen tickets voor vrijdag gekocht hebben maar ik zou echt onwijs blij zijn dat het überhaupt door gaat. Maar er is natuurlijk een bepaald slag publiek wat alleen maar voor de MainStage artiesten komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Afgelopen zaterdag echt heerlijk genoten van Ellen Alien op de X stage op Awakenings. Ook Richie Hawtin, Adam Beyer en Len Faki vond ik heerlijke sets droppen. Alweer mijn 22ste editie. Zeer goed vermaakt.

Gelijk heb je hoor! Vind het ook niks. Zo’n set van Dax J vind ik nog heerlijk, maar veel gekker hoeft het van mij niet. Je zag ook dat Awakenings met die stage in het bos wat insprong op de hype rondom die hardere house/trance achtige sound aan het inspringen was. Begrijp ik in commercieel opzicht wel, het publiek was ook aanzienlijk jonger daar. Het is mij allemaal net wat te snel, iedereen staat daar ook te springen. Is voor mij wat te veel gevraagd zo vroeg op de dag.

Ik moet zeggen dat die Area V wel weer een kunstwerkje was. Vond wel dat het geluid iets te stevig was op de lagere tonen. Hoorde tijdens de intro van Adam Beyer alleen maar gedreun, dacht even dat er iets fout ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
jadjong schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 20:28:
Neeuh, denk het niet. Al vind ik dit wel een gaaf ontwerp voor volgend jaar.
Het is met wat kunst en vliegwerk toch gelukt. Nog geen livestream, maar het veld staat vol en er is een DJ. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
bRuud83 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 15:49:
[...]

Absoluut niet. Ik vind de zogenaamde hard(style) Techno ook echt helemaal niets aan. Is meer een ding voor de wat jongere feestgangers. Ik zou die stage ook gewoon lekker overslaan en de techno veteranen blijven opzoeken. Is Dekmantel geen leuk feestje of Komm Schon Alter waar meer de wat oudere feestgangers komen.
Ik vind het juist wel leuk. Heeft wat mij betreft vrij weinig met techno te maken maar geeft wel het gevoel van de eerdere hardstyle(TNT, Arome, Technology) voordat ze er complete symfonie orkesten bij gingen produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
Na afscheid van de Q-Dance stage niet meer uitverkocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
jadjong schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 17:11:
[...]

Het is met wat kunst en vliegwerk toch gelukt. Nog geen livestream, maar het veld staat vol en er is een DJ. *O*
Ik vond het nogal ambitieus toen ze aankondigde een nieuwe te bouwen. Maar het is alleen een heel groot ledscherm. Maar toch tof dat het ze gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
jadjong schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 17:16:
[...]

Ik kan het ook niet goed schatten wat er aan de hand is, uit het artikel lijkt het een echte reorganisatie alsof het niet meer zo goed liep. Maar had vorig jaar niet het idee dat er minder bezoekers waren en dacht dat het altijd zonder veel moeite wel steady uitverkocht was… En het hele concept omgooien begrijp ik ook niet zo.. wát moet je dan omgooien?

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 18-07-2025 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong

Deze is van wat maanden geleden en een klein inzage hoe ID&T er zelf over denkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 29-07 17:49
Ik ben afgelopen weekend voor het eerst naar Wildeburg geweest (in plaats van Awakenings). Ik ben redelijk wat festivals geweest, maar dit festival steekt er met vlag en wimpel bovenuit. Nog nooit zo'n goed festival meegemaakt. Prachtig terrein, bijzondere sfeer en er zaten steengoede (niche) boekingen tussen.

Geen echte main stage, maar intieme stages die allemaal volwaardig voelen. Ik heb gelijk kaarten voor volgend jaar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
jadjong schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 17:16:
[...]

Daarvoor ook niet hoor. Denk dat t goed is als ze even pauze nemen om daarna sterk terug te komen. Persoonlijk hoop ik wel dat de Q-dance stage terugkeert, dat hoort er wel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Cartman! schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 00:05:
[...]

Daarvoor ook niet hoor. Denk dat t goed is als ze even pauze nemen om daarna sterk terug te komen. Persoonlijk hoop ik wel dat de Q-dance stage terugkeert, dat hoort er wel bij.
Ik snap wel dat de Q-stage een beetje een probleem was voor ID-T want ook wij stonden 80% van de dag bij Q en de rest zagen we alleen bij 2 of 3 “grote rondjes lopen” op een dag.

Ik snap ook wel een beetje dat ze de richting kwijt zijn, want waarin is Mysteryland nog onderscheidend? Voor mij eigenlijk alleen dik op één de locatie die gewoon heel tof is. Maar de kwaliteit en aankleding waar ze 10 jaar geleden nog onderscheidend mee waren is inmiddels door alle andere organisaties wel gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong

Iemand hier naar Fusion geweest dit jaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:08
Nee dit jaar helaas niet, vriendin was hoogzwanger 😊. Volgend jaar weer.

Zijn wel weer mooie setjes vandaan gekomen o.a. die set van Bart Skills, Teenage Mutants, Sahra Wild. En hoop mooie dingen van het Sonnendeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Cartman! schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 00:05:
[...]

Het is dit jaar juist al 1,5 maand van tevoren uitverkocht.. volgens mij al voordat dit nieuws naar buiten kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Blackouts schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:04:
[...]

Het is dit jaar juist al 1,5 maand van tevoren uitverkocht.. volgens mij al voordat dit nieuws naar buiten kwam
Hoe kom je daarbij? Je kunt voor elke dag gewoon nog tickets kopen in de officiële shop dus uitverkocht is het zeker niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
Cartman! schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:24:
[...]

Hoe kom je daarbij? Je kunt voor elke dag gewoon nog tickets kopen in de officiële shop dus uitverkocht is het zeker niet.
Ah ja ik zie het nu. Alleen de weekendkaarten zijn uitverkocht

Pagina: 1 ... 47 48 Laatste