PWSteal schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 15:01:
[...]
Donato Dozzy b2b Job Jobse vind ik een vrij rare b2b. Op Draaimolen al vaker b2b’s gezien die niet echt uit de verf kwamen. Stylistisch te ver uit elkaar om tot een kloppend geheel te komen.
Het is een hele vreemde combi inderdaad, maar ben erg benieuwd. Hopelijk spelen ze zaterdag (ben er maar één dag), en kan ik het ervaren. Als het niks is, gaan we gewoon naar de andere stage hoor.
Octo Octa vind ik geweldig goed inderdaad, vorig jaar heb ik die gezien. Alleen het groepje waarmee ik ga, vindt dat niet zo. Maar als er niks anders speelt gaan we daarheen. Enige nadeel is de forest rave stage, is echt onhandig. Als het heel druk is, sta je echt niet lekker. Ik ga de andere twee namen zeker even checken! Thanks.
Jantjo schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 18:07:
[...]
Sowieso begrijp ik die hele b2b hype niet echt. En soms echt 2 dj’s met een totaal verschillende stijl..
Ik heb gisteren trouwens een nieuw woord geleerd F2F (Front 2 Front) .. waar de dj’s naar elkaar toe staan met ieder 2 spelers
Ik begrijp wel wat je zegt, maar het is onderdeel van het concept van Draaimolen. Zij hebben eigenlijk altijd veel én verassende B2B's op het affiche. En het is inderdaad hit or miss, maar als de chemie goed is dan ontstaat er wel echt iets unieks.
Dat F2F snap ik ook helemaal niet, het leukste aan B2B is de chemie tussen de DJ's die samen in één booth staan. Dat zede decks van elkaar overnemen, en elkaar versterken. Bij een F2F is er juist veel meer afstand, en ieder zijn eigen booth. Daar snap ik dus echt niks van.