Wooferland ook vaak geweest, lekker om de hoek altijd. Vond dat eigenlijk nooit echt een techno feest, veel oude trance, house en oldschool, early en acid etc. Hele vette sets van Buzz Fuzz en Dano daar genoten.Malfunctions schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:34:
Wooferland was weer gezellig. Heb nog net een kwartier van Angelo mee kunnen krijgen, want die stond zoals ik al vreesde vroeg geprogrammeerd. Hij draaide samen met Cellie en dat klonk wel lekker. Verder was het zaterdag qua techno wat dun bezaaid. Komt natuurlijk omdat ze zondag de techno special hadden.
Heb Lucien Foort nog gezien en dat was prima en ook Isis had best een leuk setje. Verder was het een mooie festivaldag waar ik heel veel lol heb gehad. Ben voor het eerst ooit geen enkele bekende tegengekomen, maar alleen een paar collega's.
Kleine domper richting het einde was dat de muziek bij een stage werd stilgelegd ivm een reanimatie. De ambulance stond er een half uur later nog en is niet met spoed vertrokken. De stage bleef de rest van de avond dicht. Dat gaf weinig hoop, maar hopelijk heb ik het fout.
Wel altijd een leuke sfeer met het wat oudere publiek die lekker een dagje maximaal uit is 👀
:strip_exif()/f/image/SV6hcsu44mZsa0HoNxfP3hQ1.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KEjWnhmpHENfvNrTI3QQm94s.png?f=fotoalbum_large)