Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Techno-liefhebberij-topic

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07-04 16:15
@Tjesus, jammer te horen. De Intercell Acid Night van vorig jaar bleek voor mij (onverwacht) een van de leukste raves van 2019 te zijn :)

Ik was afgelopen vrijdag in de Shelter bij VBX, vandaar dat ik dit jaar niet bij de Acid Night was. VBX had Reiss samen met Roemeense grootheid Raresh uitgenodigd. Wat een geweldige nacht heb ik gehad zeg, Raresh was beestachtig goed aan het draaien. Technisch foutloos, en dan op dat geluidssysteem wat ze daar hebben hangen... Waanzinnig genoten, en het publiek ging er ook vol voor.

Vandaag komt VBX met hun aankondiging voor de volgende Shelter sessie op 27 Maart, ben benieuwd wie ze binnenhalen dan :)

• bownbreaker
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 07-04 18:15
Iemand nog tips voor een leuk feestje in de maand april? Zit zelf een beetje te twijfelen tussen Paradigm in Groningen met Chris Liebing of DGTL festival, maar misschien is er meer. Awakenings wordt 'm niet omdat ik daar de afgelopen tijd te vaak ben geweest :P.

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Nu online
oOo lekker bezig met de feestjes heren :)

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Best een gezellig setje vol met oldskool rave klappers van de heer Job Jobse alhier;
YouTube: Job Jobse | Boiler Room TEN Brussels x Listen!

@bownbreaker haha, ik ga juist in April wel naar Awakenings, omdat ik er al een tijd niet meer (indoor) ben geweest :) Ik ga op de Zondag.
Maar goed, tips voor April dus...
- Time Warp in Mannheim als je het echt goed wilt doen! Ga ik eindelijk weer eens heen dit jaar.
- Thuishaven heeft meerdere evenementen natuurlijk.
- Reaktor doet een rave in de Elementenstraat op de 25e, met Dax J b2b Kobosil... Echter reeds uitverkocht, maar Ticketswap is natuurlijk je vriend.
- Joris Voorn doet Kingsnight in de Elementenstraat

En zo zal ik er vast nog wat vergeten zijn :)

• BSOD baby
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 06-04 16:14
Tjesus schreef op zondag 2 februari 2020 @ 20:35:
Gisteravond Vault Session V bezocht. Wat was dat tof zeg! Line-up in Room 1 zat heel goed in elkaar. Vooral Body Sushi (VTSS en Randomer) was echt top. De rest deed het er ook niet onder, maar keek al sinds ADE een beetje uit naar dit duo. Tussendoor ook wel langs Room 2 en 3 geweest. Sev Dah, Stef Mendesidis en Endlec b2b Ayarcana sprongen voor mijn smaak toch het meest uit in Room 2.

Enige wat ik wel een beetje jammer vond was het gebeuk van mensen die dan langs willen. Een schouderklopje oid om aan te geven om voorbij te komen was dan ook meer op zijn plaats geweest. Zelfs toen ik tegen een paal stond werd ik nog bijna omver gelopen.
Endlec b2b Ayarcana was heerlijk :) Heb dat gebeuk niet echt gemerkt, weekender geweest en moet zeggen dat het op andere feestjes (veel) erger was. ADD was tevens _/-\o_

Volgende fissa wordt Soenda indoor festival voor mij deze zaterdag 8)7

• bownbreaker
Gaargod schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:06:
Best een gezellig setje vol met oldskool rave klappers van de heer Job Jobse alhier;
YouTube: Job Jobse | Boiler Room TEN Brussels x Listen!

@bownbreaker haha, ik ga juist in April wel naar Awakenings, omdat ik er al een tijd niet meer (indoor) ben geweest :) Ik ga op de Zondag.
Maar goed, tips voor April dus...
- Time Warp in Mannheim als je het echt goed wilt doen! Ga ik eindelijk weer eens heen dit jaar.
- Thuishaven heeft meerdere evenementen natuurlijk.
- Reaktor doet een rave in de Elementenstraat op de 25e, met Dax J b2b Kobosil... Echter reeds uitverkocht, maar Ticketswap is natuurlijk je vriend.
- Joris Voorn doet Kingsnight in de Elementenstraat

En zo zal ik er vast nog wat vergeten zijn :)
Thanks voor de tips! Ben zelf een keer Thuishaven geweest met ADE, maar zie daar toch vooral veel insta-hipsters van 18-19 jaar oud als je begrijpt wat ik bedoel. Zag gisteren een aantal filmpjes op Facebook voorbij komen van die gig van Amelie Lens bij Thuishaven, íedereen was daar aan het filmen leek het wel. Ben zelf nog wel vrij jong (22), maar daar hangt niet echt zo'n rave vibe imo. Meer feelgood shit ofzo.

Die van Dax J b2b Kobosil heb ik gezien. Ga zeker proberen daar iets voor te regelen, is echt wild. Time Warp lijkt me ook nog een keertje leuk om heen te gaan, maar dan moet je wel echt iets van een hotel regelen oid.

• Gaargod
@bownbreaker met je eens wat betreft Thuishaven. Ik heb daar zeker wel een aantal erg goede feestjes gehad de afgelopen jaren, maar de afgelopen maanden trekt het me steeds minder. De party met Amelie Lens van afgelopen weekend spant idd de kroon, als je je best doet kun je via bijv. Raad de Plaat filmpjes op Facebook de hele party reconstrueren. Bizar...

Oh ja, je kunt natuurlijk ook de agenda's van bijv. Shelter, De School of De Marktkantine in de gaten houden... Marktkantine heeft Dubfire staan in April!!

• Tjesus
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:31
@bownbreaker Als je het iets centraler wil opzoeken, dan zou ik Basis in Utrecht in de gaten houden. Headliner of line-up zit vaak ook in orde.
BSOD baby schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:09:
[...]

Endlec b2b Ayarcana was heerlijk :) Heb dat gebeuk niet echt gemerkt, weekender geweest en moet zeggen dat het op andere feestjes (veel) erger was. ADD was tevens _/-\o_

Volgende fissa wordt Soenda indoor festival voor mij deze zaterdag 8)7
Soenda kan ik helaas niet gaan, omdat ik al iets heb staan zaterdag. Daarnaast moet ik het ook rustig aan doen voor mijn portemonnee :p

[Voor 63% gewijzigd door Tjesus op 18-02-2020 07:03]

PSN ID: P1K4NT0

• Gaargod
Oh ja natuurlijk, ik ben nogal Amsterdam focused merk ik :p thanks @Tjesus.
Er is daarbuiten genoeg moois te vinden. Zo zag ik oa. The Crave en Rotterdam Rave festivals ook nog voorbij komen wat er erg dik uitziet...

Gaat er nog iemand naar de Chateau Techno revival party in Zaandam eind deze maand trouwens?
Ik heb daar echt wel een aantal fijne feestjes gehad.

• Tjesus
Gaargod schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 07:59:
Oh ja natuurlijk, ik ben nogal Amsterdam focused merk ik :p thanks @Tjesus.
Niks mis mee.
Ik merk zelf dat ik sinds vorig jaar vaker buiten Apeldoorn te vinden ben, omdat de feestjes in Apeldoorn steeds schaarser beginnen te worden (beleid en problemen poppodium).

Het scheelt dat ik momenteel nog kan uitwijken naar Deventer, anders Arnhem/Nijmegen. Maar de feestjes in Amsterdam spreken mij momenteel meer aan.

• Gaargod
Nieuwe radioshow van Ben Sims online op Soundcloud; Run it Red

En zo dan, de reacties op Facebook op de Thuishaven pagina zijn niet mals... Blijkbaar stond er buiten nog een berg mensen te wachten om de tent waar Amelie draaide binnen te komen, maar was die gewoon vol. Goeie beurt gemaakt daar :p

• bownbreaker
Gaargod schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 19:42:
Nieuwe radioshow van Ben Sims online op Soundcloud; Run it Red

En zo dan, de reacties op Facebook op de Thuishaven pagina zijn niet mals... Blijkbaar stond er buiten nog een berg mensen te wachten om de tent waar Amelie draaide binnen te komen, maar was die gewoon vol. Goeie beurt gemaakt daar :p
Die tent is toch ook veel te klein? :P. Als je ziet hoe populair iemand als Amelie Lens is, kan je wel verwachten dat alles on lockdown moet. Ze hadden gewoon minder kaarten moeten verkopen denk ik. Want een grotere area hebben ze daar niet echt of wel? Was ook zo bij Dockyard toen Charlotte ging draaien. Die tent was binnen vijf minuten overladen met mensen en je kon niet normaal meer bewegen, toen ging die ook on lockdown.

[Voor 3% gewijzigd door bownbreaker op 18-02-2020 21:13]

• Tjesus
Timetable van Unpolished is bekend!

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/87063327_2443101139333959_2973824936159739904_o.jpg?_nc_cat=101&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=Fo0kYfFf6MQAX8P8-XB&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&_nc_tp=14&oh=77e10931ccfc9b163818195fea5bd215&oe=5EFF7BAD

En nog een setje dat echt alle kanten op gaat (hardtrance, acid, oude hardstyle, noem maar op)

Edit: @ppeterr nog meer setjes online https://m.soundcloud.com/...e/sets/vault-sessions-v-3

[Voor 38% gewijzigd door Tjesus op 20-02-2020 00:06]

• Edwin__
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22:42
Tjesus schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 18:35:
Timetable van Unpolished is bekend!

[Afbeelding]

En nog een setje dat echt alle kanten op gaat (hardtrance, acid, oude hardstyle, noem maar op)

[Soundcloud: HARD DANCE 040: TRYM by Boiler Room]
Hellfish & Producer in zaal 2 8)7

Maar ik sla hem over, week erna zie ik die 2 toch al weer.

Discogs

• Gaargod
Ben Klock om het weekend mee in te luiden. YouTube: Ben Klock @ Time Warp 2019 – ARTE Concert

Have a good one!

• Tjesus
Al een tijdje online

Beukerdebeuk met Manni Dee b2b Myler op Vault Session V

[Voor 14% gewijzigd door Tjesus op 25-02-2020 17:18]

• ppeterr
  • Nu online
Dit soort setjes als onderstaande, maakte altijd dat de nachten voorbij vlogen.

Stap maar even in, de stamp trein !!

MENTAL SHUTDOWN

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:29
bownbreaker schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:09:
[...]

Die tent is toch ook veel te klein? :P. Als je ziet hoe populair iemand als Amelie Lens is, kan je wel verwachten dat alles on lockdown moet. Ze hadden gewoon minder kaarten moeten verkopen denk ik. Want een grotere area hebben ze daar niet echt of wel? Was ook zo bij Dockyard toen Charlotte ging draaien. Die tent was binnen vijf minuten overladen met mensen en je kon niet normaal meer bewegen, toen ging die ook on lockdown.
Ik was er en ja het was wel echt druk. Ze hebbemn tegenwoordig die circus tent, de loods en de kas. Amelie draaide in de kas. Duidelijk dat niet iedereen daar in past. Maar goed moet je dan bij de verkoop van de kaarteb alleen rekening houden met de capaciteit van de kas? Ik vind het een lastige.

Ze zouden het alleen anders moeten aanpakken met. Die mensen die naar het toilet moeten, want ook die mochten niet terug de kas in.

Oveirgens was het afgelopen zomer op Tomorrowland ook zo. Aantal mensen dat voor Amelie kwam was veel groter dan de ruimte die er voor was.

• ppeterr
  • Nu online
nine-times-nine-times-nine-times-nine-times-nine-times-nine-times-nine-times-nine-times-nine

[Voor 42% gewijzigd door ppeterr op 27-02-2020 15:46]

MENTAL SHUTDOWN

• AyeAyeCaptain!
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Retro Sale 2019!
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22:29
ppeterr schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:11:
nine-times-nine-times-nine-times-nine-times-nine-times-nine-times-nine-times-nine-times-nine

[Soundcloud: Global Vibe Radio 197 Feat. 999999999 (Nine Times Nine) by 6AM]
Sow ehj goeiemorgen 👍

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Het is wel weer eens tijd voor een ouderwets goed setje. Wat mij betreft zeker een dj die in het rijtje thuis hoort van de "oudere garde" toppers. Dat hoor je ook best wel terug in dit setje vind ik. Lekkere opbouw, geen mainstream plaatjes. Veel energie! :)B

[Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 04-03-2020 15:58]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 07-04 20:10
Overdose, kan ik geen genoeg van krijgen. Niet van zijn producties maar ook niet van zijn sets. Samen met dj Technisian is het helemaal feest. Hopelijk staan ze weer b2b op intergalactic fm festival.

huh?!?!?

• AyeAyeCaptain!
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Retro Sale 2019!
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gaargod
Waren er nog Tweakers op Unpolished? Of nog aan het bijkomen :o :p
Zag op FB wat heftige filmpjes voorbijkomen!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yrew
Yessss! Ik was daar vrijdag en zaterdag. Het was mijn eerste keer en ik heb genoten. Van begin tot eind was het knallen. Mooi ook dat je op een gegeven moment bij Ruffneck staat af te sluiten en je jezelf beseft dat dat helemaal niet meer zo hard klinkt omdat je even daarvoor Pompstation hebt zien sluiten en daarvoor DJ Producer vs Hellfish. Maar Ruffneck zette wel naar mijn mening een weergaloze set neer. Wat een afsluiter voor een heerlijk weekend.

Het was wel ongeloofelijk druk op de pieken. Normaal gesproken ben ik daar wel alergisch voor maar het heeft me nooit echt gestoord. Ik denk dat dat kwam door de fijne sfeer die er overal was. Overal werd gedanst, voor, achter, links rechts. Heel weinig geouwehoer ook, dat is wel een groot verschil met een techno feest, als er een break in de muziek is is het gewoon stil en heb je niet het gevoel dat je op de huishoudbeurs staat.

Laat de setjes maar snel online komen.

oh ja, sta je de tweede nacht ff af te koelen na Jensen Interceptor (die verschrikkelijk goed draaide, afsloot met een Autechre mix, als ik daar neer zou vallen en rest niet meer mee had gekregen was de avond alsnog geslaagd) hoor je wat puppies achter je zeggen dat 1 nacht wel mooi is maar dat twee echt te veel is. :+ Persoonlijk had ik er nog wel een extra nachtje bij gewild

[Voor 17% gewijzigd door yrew op 09-03-2020 11:42]

huh?!?!?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tjesus
@Gaargod
Jazeker. Ik ben alleen de vrijdag geweest.
Eerst helemaal los gegaan bij Viper Diva en ROD. Daarna ronddwalen totdat ik zaal 4 (de oude rookruimte) had gevonden. Tussendoor ook nog naar KRTM geweest, maar zaal 2 was zoals altijd absurd warm dat ik gelijk weer terug ging naar zaal 4. Helaas kon ik niet tot het einde blijven, want een maat van mij was even vergeten te vertellen dat hij om 12uur moest werken zaterdag. Hij was ook diegene die reed :p

@yrew
Kennelijk ben ik een pup. Ik kreeg nog de vraag of ik zaterdag meeging, maar ik was zo kapot dat ik het niet trok om nog een avond te gaan. Misschien dat ik met Katharsis (31 juli en 1 aug) wel twee avonden ga.

Om af te sluiten: twee setjes van Intercell Acid Night 2020 (die wel goed waren).
https://soundcloud.com/in...intercell-acid-night-2020

[Voor 4% gewijzigd door Tjesus op 09-03-2020 14:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
Haha lekker bezig yrew & Tjesus :D

Hoe was Speedy J onder z'n Public Energy alias? Iets van meegekregen ?

Hoe was de nieuwe indeling van de Elementen? Ingang aan andere kant dacht ik te lezen op FB?
Moet (wil) zelf ook maar weer snel een keer heen... Maar doe ff rustig aan deze weken.

Ik spaar m'n krachten voor m'n triple weekender die eraan komt;
27 Maart VBX in Shelter
4 April Time Warp (als coronavirus geen roet in 't eten gooit...)
12 April Awakenings

[Voor 8% gewijzigd door Gaargod op 09-03-2020 15:53]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tjesus
Gaargod schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:52:
Haha lekker bezig yrew & Tjesus :D

Hoe was Speedy J onder z'n Public Energy alias? Iets van meegekregen ?

Hoe was de nieuwe indeling van de Elementen? Ingang aan andere kant dacht ik te lezen op FB?
Moet (wil) zelf ook maar weer snel een keer heen... Maar doe ff rustig aan deze weken.

Ik spaar m'n krachten voor m'n triple weekender die eraan komt;
27 Maart VBX in Shelter
4 April Time Warp (als coronavirus geen roet in 't eten gooit...)
12 April Awakenings
Public Energy had ik niet veel van meegekregen. Lees wisselende verhalen op FB. De een vond het na een uurtje wel genoeg, de ander had zich helemaal vermaakt.

Indeling is wel iets anders.
Ingang zit nu bij de ingang van Radio Nachtlab.
Als je vanuit de kluisjes binnenkwam, dan stond je gelijk bij de ingang van de oude rookruimte. Links heb je dan de main, rechts ballonnen/de gang naar zaal 2 en de toiletten. Oude rookruimte is dan zaal 4, en de grote hal waar de chill/foodcorner eerder zat hadden ze omgetoverd tot zaal 3. Had vrij snel door hoe het in elkaar zat, ondanks dat ik 100x op de plattegrond moest kijken hoe het in elkaar zat :P. Als ik vooraan wilde staan in de main, dan moest ik door zaal 4 lopen, door de deuren naar de chill/foodcorner, en dan links. Dan sta je gelijk rechtsvoor in de main. Smoking Area is buiten, wat voorheen de grote ingang was richting kluisjes/chill/foodcorner.

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/88166258_3461321937229208_1169662075945877504_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=fjjJwEomAPsAX9miT1i&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=4d9edd1befcabcb5956a5d39876d536b&oe=5E97C72F

[Voor 12% gewijzigd door Tjesus op 09-03-2020 16:47]

• yrew
Tjesus schreef op maandag 9 maart 2020 @ 14:27:
@yrew
Kennelijk ben ik een pup. Ik kreeg nog de vraag of ik zaterdag meeging, maar ik was zo kapot dat ik het niet trok om nog een avond te gaan. Misschien dat ik met Katharsis (31 juli en 1 aug) wel twee avonden ga.
Ik bedoel met pup voor mensen met 15 jaar feest ervaring minder en ik vind ze super schattig. Ik bedoel er ook niets negatiefs mee hoor verder.

Speedy J heb ik aan me voorbij laten gaan, ik stond toen eerst bij Volruptus wat erg vet was en daarna bij Somniac One. Begrijp ik trouwens goed dat de rookruimte eerst niet buiten was? Man, wat een vooruit gang dan, ik rook zelf niet maar ff afkoelen was wel lekker soms.

huh?!?!?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjesus
yrew schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:57:
[...]

Ik bedoel met pup voor mensen met 15 jaar feest ervaring minder en ik vind ze super schattig. Ik bedoel er ook niets negatiefs mee hoor verder.

Speedy J heb ik aan me voorbij laten gaan, ik stond toen eerst bij Volruptus wat erg vet was en daarna bij Somniac One. Begrijp ik trouwens goed dat de rookruimte eerst niet buiten was? Man, wat een vooruit gang dan, ik rook zelf niet maar ff afkoelen was wel lekker soms.
Ik voelde mij ook niet beledigd. En ik ging pas vanaf 2017 naar House/Techno feestjes. ;)

De rookruimte was vorig jaar met Katharsis nog binnen. Zo kon je roken, terwijl je in een aparte ruimte nog alles mee kon krijgen van de main. Ze moesten het wel veranderen, omdat tussendoor het beleid op rookruimtes veranderd werd. Ondanks dat ik rook, vind ik dit wel een positieve verandering.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Ik ben ook gegaan en heb echt weer genoten, dit was mijn 4e keer, maar dit jaar weer 1 dag gegaan. Op mijn oude dag is eentje in de nacht echt wel genoeg.

Ik vond Speedy J wel echt heel erg goed, heb nog een stuk van Somniac One meegekregen, maar zaal 2 was vaak gewoon echt te druk. Ik wilde eigenlijk nog Pennik Ettek zien, maar dat is helaas niet gelukt.

• Tjesus
@ppeterr Een van de rare sets op Vault Sessions V. Einde vond ik wel oké. (Ook wel de reden dat ik hem zo leuk vind)

Edit:
Moet zeggen dat dit voor de afwisseling ook een prima setje is. Geen gebeuk, iets meer bliepjesmuziek.

[Voor 48% gewijzigd door Tjesus op 12-03-2020 11:54]

• Gaargod
Public Energy aka Speedy J zn set van Unpolished staat online!
https://soundcloud.com/jo...ic-energy-unpolished-2020

• ppeterr
  • Nu online
Ik zet ze maar even in opbouwende volgorde aan :)

Rene Wise daarne Vault session setje. En dan oeh....die van Jochem is wel erg hard denk ik :)

MENTAL SHUTDOWN

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 04:47
Jochems set is niet persee hard, maar meer zijn subtiele en soepele mix stijl en dan op 150 bpm haha, ik kan er wel naar luisteren in ieder geval :)

Endlec b2b Ayarcana's set kan ik dus in tegenstelling niet hebben, ik vind die stijl vermoeiend ipv energie gevend.

[Voor 36% gewijzigd door kevz op 12-03-2020 17:08]

Mijn YouTube

• ppeterr
  • Nu online
kevz schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:59:
Jochems set is niet persee hard, maar meer zijn stijl en dan op 150 bpm haha, ik kan er wel naar luisteren in ieder geval :)
Ik vast ook wel. Over 2 uurtjes dan. Ik luister eigenlijk altijd de gehele sets. Zeldzaam als ik ergens doorheen klik. Maar 150bpm. daar moet ik stiekem wel een beetje voor in de stemming zijn :) En eigenlijk niet eerder iets van hem gehoord onder die naam.

Van die Rene Wise, heb ik ook nog nooit gehoord. Wel lekker dat ge-rakke-tak-techno.

MENTAL SHUTDOWN

• Totaalgeflipt
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07:27

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik was er ook op de zaterdag. Was nu mijn 2e keer en wat een dik concept is dit. Geweldige locatie, en dat geluid/show O+

Goed begonnen in zaal 2 en toen door naar Producer en Hellfish, wat genieten was dat! Ze gingen zelfs nog een minuut of 20 langer door *O*

Afgesloten bij Ruffneck tot het eind, wat een verschrikkelijk dikke set! Had nog een beetje energie in de benen, dus nog wel wat dansjes kunnen maken :-)

Kijk er naar uit als alle setjes online staan. Ben zelf niet echt van de Techno, meer van de UK, Industrial etc, maar weer prima vermaakt.

• ppeterr
  • Nu online
@Totaalgeflipt Uhhh Ruffneck. Dan hebben we het toch niet meer over techno. Althans in mijn "jonge" jaren was dat zeker geen techno :)

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
ppeterr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:16:
@Totaalgeflipt Uhhh Ruffneck. Dan hebben we het toch niet meer over techno. Althans in mijn "jonge" jaren was dat zeker geen techno :)
offtopic:
Volgens de Volkskrant is zelfs Masters of Hardcore een technofeest :+
https://www.volkskrant.nl...osch-uitgesteld~b31c0070/

@kevz
Dat snap ik wel. Set gaat zowat alle kanten op. Niet iedereen vindt dat leuk.

[Voor 8% gewijzigd door Tjesus op 12-03-2020 17:40]

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Volgens mij begrijpen jullie prima wat ik bedoel :P

[Voor 5% gewijzigd door Totaalgeflipt op 12-03-2020 17:28]

• ppeterr
  • Nu online
Tjesus schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:26:
[...]

offtopic:
Volgens de Volkskrant is zelfs Masters of Hardcore een technofeest :+
https://www.volkskrant.nl...osch-uitgesteld~b31c0070/
Masters of hardcore is toch wel een beetje de Corona onder de Techno, het is iets heftiger en hakt er lekker in!

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
ppeterr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:56:
Ik zet ze maar even in opbouwende volgorde aan :)

Rene Wise daarne Vault session setje. En dan oeh....die van Jochem is wel erg hard denk ik :)
Moet zeggen dat die van Speedy J wel meevalt qua hardheid.
Luistert hoe dan ook wel lekker weg. Volgende keer toch maar andere keuzes maken, als de line-up weer goed in elkaar zit.
ppeterr schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:39:
[...]

Masters of hardcore is toch wel een beetje de Corona onder de Techno, het is iets heftiger en hakt er lekker in!
En dat smaakt hartstikke prima! (en naar meer, behalve uptempo. Daar kan ik echt geen fan van worden)

Edit:
Soundcloud van Possession is trouwens een aanrader!
Setje van SHLØMO (net online)

[Voor 39% gewijzigd door Tjesus op 12-03-2020 19:26]

• bownbreaker
Dus in ieder geval alle events tot 31 maart gecancelled, ook Time Warp gaat niet door. Damn, Corona gooit wel echt roet in het eten hoor. Hoeveel zal dat allemaal wel niet kosten voor die organisaties?

Veel evenementen in april gaan vooralsnog door, maar ik vrees dat het tegen die tijd alleen maar erger zal zijn. Hoop toch wel dat het begin juni, wanneer het weer beter wordt en de buitenfestivals plaats gaan vinden, voorbij zal zijn.

[Voor 36% gewijzigd door bownbreaker op 12-03-2020 19:28]

• yrew
Het vetste feest van het jaar kunnen ze me niet meer af pakken. Als er de komende weken ook nog wat setjes online komen dan bijt ik me op dat vlak wel door het virus heen. Ik begrijp nu ook dat er veel artiesten zonder gigs zitten, zou er binnenkort een spike in het aantal releases zijn?

huh?!?!?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevz
yrew schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 17:17:
Het vetste feest van het jaar kunnen ze me niet meer af pakken. Als er de komende weken ook nog wat setjes online komen dan bijt ik me op dat vlak wel door het virus heen. Ik begrijp nu ook dat er veel artiesten zonder gigs zitten, zou er binnenkort een spike in het aantal releases zijn?
Tja je moet wat. Alle artiesten zitten nu op hun zolder kamertje muziek te maken haha. Inderdaad zie ik overal op Facebook e.d. berichten voorbij komen dat de eerste 2-3 maanden werkelijk alles op entertainment gebied is afgelast.

edit: Kijk dit is dan wel weer geinig:

https://www.facebook.com/...e/posts/10158195078488293

En LIVE: http://www.stoor.net/stayhomesoundsystem

[Voor 10% gewijzigd door kevz op 14-03-2020 21:30]

Mijn YouTube

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yrew
2-3 maanden geen inkomen voor iedereen die je in een club ziet werken met een 0 uren contract. Ik heb wel met ze te doen. Zodra er weer geweest gaat worden hoop ik dat iedereen weer eens een ouderwetse fooi achter laat.

huh?!?!?

• ppeterr
  • Nu online
Tjesus schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:12:
[...]
Soundcloud van Possession is trouwens een aanrader!
Setje van SHLØMO (net online)
[Soundcloud: POSSESSION PODCAST #50 - SHLØMO by Possession]
Ow yes, dit is een lekkere zeg!!!

Nog een online dingetje vanavond:
https://tweakers.net/i/kwfH7DwHD-r6gKCGV7wbOWvPpjk=/800x/filters:strip_icc()/f/image/D0gewq11RKTZRnPfEYJcdAaE.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.facebook.com/kompassklub

De Witte wordt vergezeld door Kompass resident Massimo Mephisto en aanstormend talent One Track Brain en Enrico Sangiuliano. Zaterdagavond 14 maart zal Charlotte haar livestream om 19.00 uur aanvangen.

[Voor 42% gewijzigd door ppeterr op 14-03-2020 17:27]

MENTAL SHUTDOWN

• v1nzent-
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:55
http://www.stoor.net/stayhomesoundsystem

Geen straf om je de aankomende periode met dit soort initiatieven te moeten vermaken _/-\o_

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 07-04 15:58
v1nzent- schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 22:23:
http://www.stoor.net/stayhomesoundsystem

Geen straf om je de aankomende periode met dit soort initiatieven te moeten vermaken _/-\o_
Nice veel inspiratie zo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
Maceo Plex e.a. live vanuit Factory93 ergens in de VS: https://www.facebook.com/MaceoPlex/videos/212226686532697/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Lekker tijdens de arbeid hier!!

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tjesus
Eerste paar setjes van Unpolished staan online! Zo kom ik de vrije weekenden wel door.

https://soundcloud.com/reaktorevents/sets/unpolished-2020

[Voor 17% gewijzigd door Tjesus op 15-03-2020 15:44]

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Tjesus schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:27:
Eerste paar setjes van Unpolished staan online! Zo kom ik de vrije weekenden wel door.

Hoppa!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Kennen jullie ook iemand die draait als YouTube: Awakenings Festival 2018 Saturday - Live set DJ Rush @ Area Y maar dan zonder na elke 16 beats de bass weg te draaien? :X

De tracks zijn echt fantastisch maar dat gepiel met dat high-pass filter irriteert echt gewoon.

[Voor 3% gewijzigd door Evanescent op 16-03-2020 15:04]

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
ROD op met je Corona livestream staat weer aan :D
https://www.facebook.com/...s/videos/208362137069305/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Evanescent schreef op maandag 16 maart 2020 @ 15:03:
Kennen jullie ook iemand die draait als YouTube: Awakenings Festival 2018 Saturday - Live set DJ Rush @ Area Y maar dan zonder na elke 16 beats de bass weg te draaien? :X

De tracks zijn echt fantastisch maar dat gepiel met dat high-pass filter irriteert echt gewoon.
Foei! Rush is king, die mag zo veel pieppepele als hij wilt :)

MENTAL SHUTDOWN

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Deze kerel draait wel lekker. Zie ook de andere video's op zijn channel: YouTube: Techno Emporium Weekend Update - Collector

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjesus

Ik zou eerder zijn Boiler Room in Rotterdam aanraden. Luistert naar mijn mening ook lekkerder weg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Tjesus schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:47:
[...]

Ik zou eerder zijn Boiler Room in Rotterdam aanraden. Luistert naar mijn mening ook lekkerder weg.
Mee eens! Doe ik ook!

YouTube: DJ Rush | Boiler Room Rotterdam

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevz
Jammer dat die geluidskwaliteit zo slecht is, maar de set en het publiek is wel baas 8)

Mijn YouTube

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
kevz schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:06:
[...]

Jammer dat die geluidskwaliteit zo slecht is, maar de set en het publiek is wel baas 8)
Ja dat viel mij net ook weer op, daarom toch even iets anders aan geslingerd.

En wat !!!! Ram de corona uit je hok zou ik zeggen, knetterhard!

MENTAL SHUTDOWN

• ppeterr
  • Nu online
daily update!

Mister 303 Zen Himself!
Niet live, wel leuk.

YouTube: Reinier Zonneveld - Live NOW

[Voor 7% gewijzigd door ppeterr op 17-03-2020 18:05]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjesus

Het schiet mij net weer binnen dat ik daar ook stond in mijn oranje zwembroek :P

Beetje wezen spoelen, maar sommige stukken klinken wel goed.
Later nog even verder luisteren.

[Voor 18% gewijzigd door Tjesus op 17-03-2020 20:17]

• ppeterr
  • Nu online
@Tjesus Oke, binnenkort maar nog eens kijken en de oranje zwembroek spotten dan :P

Meanwhile:

Man man wat een dikke set!

[Voor 7% gewijzigd door ppeterr op 19-03-2020 18:19]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Tjesus
Tweede ronde aan sets die toegevoegd zijn aan de Unpolished 2020 playlist! (AnD, DJ Ruffneck, [KRTM], Hellfish & The DJ Producer, Slave To Society, Rude Awakening, The Mindripper and Nick Moody)

[Voor 30% gewijzigd door Tjesus op 20-03-2020 18:56]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tjesus
Over livestream gesproken: Ik zie op FB nu ineens een hele rits aan livestreams starten.
Soenda, Mall Grab, Sluwe Vos, Bart Skils met Drumcode etc.

Vanavond en morgen is er een luxe probleem.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Hier staat lekker Soenda op✌🏻

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevz
Ook Electric Deluxe gaat dit weekend weer streamen: Stay Home Soundsystem – Live from Rotterdam part 2. Hopelijk dit keer met wat minder problemen. Het zijn vooral copyright strikes waardoor Facebook/Youtube/Twitch streams van DJ's en labels zelf offline gehaald worden, zo jammer dat het zo werkt 8)7

https://www.facebook.com/events/519698382306160/

Mijn YouTube

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tjesus
Gisteravond de livestream van Chris Liebing gemist.
Gelukkig heeft hij het op YouTube gezet (6uur lang!)

YouTube: Chris Liebing #alonetogether 6h live set from Home Isolation March 2...

Hij heeft al op FB gepost dat dit wekelijks wordt, totdat de maatregelen rondom het virus voorbij zijn.

[Voor 17% gewijzigd door Tjesus op 26-03-2020 18:11]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online

MENTAL SHUTDOWN

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yrew
Tjesus schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 18:53:
Tweede ronde aan sets die toegevoegd zijn aan de Unpolished 2020 playlist! (AnD, DJ Ruffneck, [KRTM], Hellfish & The DJ Producer, Slave To Society, Rude Awakening, The Mindripper and Nick Moody)

Ruffneck _/-\o_ :9~ Ik ben wederom aan het genieten.

huh?!?!?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Beste skils.

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 07-04 16:24
Klikte per abuis dit filmpje aan in mijn youtube overzicht, hopelijk u er ook veeeeeel plezier ervan!
(er is ook een live optreden van Cherry Moon Trax op Tomorrowland maar as usual zit er weer een mc (master of cunt) doorheen te bleren)

Cherry Moon Trax - The Tunnel StuBru

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Nog zo'n lekkere energie-bom! Ik ga vooral goed op die track vanaf ongeveer 13:40.

YouTube: Fatima Hajji - MIX250

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevz
En nog een DJ die gaat streamen: Oscar Mulero :)

https://www.facebook.com/...1942280/3727273853981660/
I'll be live streaming a special Old School & Classics set.
Tune in this Saturday 28.03.20

Madrid: 19:00 CET
Buenos Aires: 15:00 UTC-3
New York: 14:00 UTC-4
Tokio: 3:00 UTC+9
En deze zal ik ook meteel maar delen. Een Boiler Room zolderkamer mix van Helena Hauff!
YouTube: Helena Hauff | Boiler Room: Streaming From Isolation #4

[Voor 24% gewijzigd door kevz op 27-03-2020 16:27]

Mijn YouTube

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 07-04 16:24
HVOB live @ Copa del Sol (Careyes)

Dit is een heul rustige set niet voor de bangers dus :D. Heerlijk om tijdens het werk op te zetten imho.

Dacht dat deze nog niet is gepost:

Resident Advisor to stream 42-hour virtual rave, Club Quarantäne

[Voor 37% gewijzigd door Fugitive2008 op 27-03-2020 16:38]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kevz
Nog 1 erbij dan, Beatport gaat vandaag(vrijdag) een 24 uurs stream doen via https://www.twitch.tv/beatportofficial

Zie ook https://twitter.com/beatport voor het tijdschema en de DJ's :)

Mijn YouTube

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod

• Tjesus
kevz schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 16:26:
En nog een DJ die gaat streamen: Oscar Mulero :)

https://www.facebook.com/...1942280/3727273853981660/
I'll be live streaming a special Old School & Classics set.
Tune in this Saturday 28.03.20

Madrid: 19:00 CET
Buenos Aires: 15:00 UTC-3
New York: 14:00 UTC-4
Tokio: 3:00 UTC+9
En deze zal ik ook meteel maar delen. Een Boiler Room zolderkamer mix van Helena Hauff!
YouTube: Helena Hauff | Boiler Room: Streaming From Isolation #4
Tijden zijn inmiddels aangepast.

Madrid: 20:00 CET
Buenos Aires: 16:00 UTC-3
New York: 15:00 UTC-4
Tokio: 4:00 UTC+9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
Vanavond 18:30 Dax J livestream via zijn Facebook page.

Morgen een Time Warp (re)-stream vanaf middernacht, en in TW style gewoon doorgaan tot zondagmiddag!

Awakenings doet een (re-)stream van Awakenings Festival 2019, zaterdag vanaf 14u en zondag vanaf 14:45u, duren beide tot middernacht
https://www.awakenings.co...wakenings-festival/40173/

Wordt weer een druk thuisraveweekend, gewoon non-stop doorknallen :p

EDIT
Oh ja, en Nina gaat om 17u vanmiddag iets nieuws online gooien: YouTube: Nina Kraviz Isolation DJ Set @ Mutabor Moscow

[Voor 16% gewijzigd door Gaargod op 03-04-2020 16:20]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tjesus
Gaargod schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:19:
Vanavond 18:30 Dax J livestream via zijn Facebook page.

Morgen een Time Warp (re)-stream vanaf middernacht, en in TW style gewoon doorgaan tot zondagmiddag!

Awakenings doet een (re-)stream van Awakenings Festival 2019, zaterdag vanaf 14u en zondag vanaf 14:45u, duren beide tot middernacht
https://www.awakenings.co...wakenings-festival/40173/

Wordt weer een druk thuisraveweekend, gewoon non-stop doorknallen :p

EDIT
Oh ja, en Nina gaat om 17u vanmiddag iets nieuws online gooien: YouTube: Nina Kraviz Isolation DJ Set @ Mutabor Moscow
offtopic:
Die van Nina Kraviz heb ik vorige week al gezien, toen het live ging.
:P

Sinds de set van LVTL houd ik Club & Vice wat vaker in de gaten. (Comrade Winston draait nu)
https://www.facebook.com/...d/videos/642032186592176/

Mocht iemand de set van LVTL (nogmaals aanrader btw):
https://www.facebook.com/.../videos/1303856499813816/

Edit:
- Perc gaat de set van Manni Dee van Intercell x Perc Trax ADE 2019 om 20.00uur streamen op Facebook. (link niet beschikbaar)
- Alien Rain ook op Facebook om 21.00uur.
- Voor wie Amelie Lens heeft gemist afgelopen woensdag: YouTube: Amelie Lens lockdown session at home

[Voor 12% gewijzigd door Tjesus op 03-04-2020 17:40]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Uhmmm, geen facebook hier....maar even een nep account aanmaken dan wellicht.

Ondertussen zet ik dit net aan, ik vermoed gewoon modder vet......zal het horen nu :)
Begint wat relaxed dat wel....maar verloop van de mix is wel erg lekker. Eerst relaxed dan wat vaag, daarna wel wat harder denk ik. Uhmmmm......* ppeterr approve's!

[Voor 22% gewijzigd door ppeterr op 03-04-2020 17:55]

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22:46
Amelie Lens met een lockdown session
YouTube: Amelie Lens lockdown session at home

Dit weekend awakenings maar weer herbeleven ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
Awakenings YT link; YouTube: Relive Awakenings Festival 2019 #stayathome - DAY 1

[Voor 28% gewijzigd door Gaargod op 04-04-2020 17:50]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• djerror
Mijn eigen livestreampje..melodieuze techno ..live hardware set

YouTube: GVE - Gerwin van Engelenburg LIVE

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gaargod
Wakker worden met Amelie Lens op Time Warp, hier doe je het: YouTube: TIME WARP Restream w/ Sven Väth, Nina Kraviz, Chris Liebing, Maceo P...

En om 08:00 Maceo Plex op het program.

Edit
10:00 - 12:00 Pan-Pot
12:00 - 14:00 Charlotte de Witte
14:00 - 15:15 Sven Väth

En daarna door met Awakenings dag 2 :+

[Voor 16% gewijzigd door Gaargod op 05-04-2020 09:57]

• Neil CB
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 06-04 10:55
djerror schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 21:10:

Nice hoor, al je sequencing doe je met Digitakt?

• djerror
Yes klopt dat is de master idd..je zou het nu overigens ook kunnen doen met de analogfour met de nieuwe firmware

Acties:
  • +3Henk 'm!

• kevz
Ik zit er nog maar halverwege in, maar gooi hem meteen hier maar neer, heerlijke platen keuze :)

YouTube: TTT X HÖR - Ellen Allien / April 4 / 10pm-11pm

Mijn YouTube

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
djerror schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 21:10:

Best lekker man!

Maar waarom heb je dan die video beelden op je monitor geplakt?

@kevz Ja echt super toffe tracks draait ze, hoe ze dat doet is niet altijd even netjes :) Ik vind de sets die ze doet die ietwat meer electro zijn ook super lekker.

[Voor 18% gewijzigd door ppeterr op 07-04-2020 16:37]

MENTAL SHUTDOWN

• kevz
@ppeterr Het mixen van haar set was inderdaad wat 'hamfisted', maar het mag de pret niet drukken door de trackselectie :D

Verder is het wel een dik kanaal dat HÖR BERLIN YouTube: HÖR BERLIN

Deze is ook erg goed, zeker het mixwerk is soepel :+ YouTube: TTT X HÖR - Pablo Mateo / April 4 / 8pm-9pm

[Voor 55% gewijzigd door kevz op 07-04-2020 16:41]

Mijn YouTube

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Die moest ik even google'n ....dacht er wat anders bij maar je hebt helemaal gelijk.

Fantastische plaat die mij opviel in de Berghain Fünfzehn set die ik even eerder poste hier:

Nou vooruit, dan deze klassieker nog, dan houd ik er over op :)

[Voor 53% gewijzigd door ppeterr op 07-04-2020 18:52]

MENTAL SHUTDOWN

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True