• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:45
Jantjo schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:37:
[...]

Dat is uiteraard een mooi dienst vanuit die organisatie.
Maar dit laat ook zien dat het probleem niet alleen bij bezoekers ligt, maar ook bij de organisaties. Er zijn immers genoeg organisaties die deze service niet aanbieden. Volgens mij is TicketSwap juist vanuit die behoefte ontstaan*.

* TicketSwap bestaat al sinds 2012, wat betekent dat het platform inmiddels 14 jaar oud is.
Ik sta daar een beetje dubbel in. Ik maak al vanaf zo’n beetje de eerste dag dat ze bestonden gebruik van TicketSwap en heb een boel kaarten via die weg verkocht. Vaak met verlies omdat wij niet meer gaan als het regent ofzo, maar dat is een gok die ik neem.

Maar vanuit de organisaties begrijp ik de weerstand. Ik heb bij FYM meegemaakt dat honderd mensen in de rij werden geweigerd omdat ze valse kaarten hadden via swap. Of de gedachte dat het slechts een techplatform is dat geld verdient over de rug van organisaties en verder geen enkel risico loopt of waarde toevoegt aan het eventlandschap.

• terror-oehoe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:15
Mijn discovery van de week. Heeft een heerlijke eigen stijl!

Napirelly | Protocol Detroit
https://on.soundcloud.com/0O1joCUYqmEMK1XED4

• terror-oehoe
Nog eentje dan.

MindTrip Podcast 118 - P4PS
https://on.soundcloud.com/nbDyT9yCji8gwubvV3

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09 19:58
Afgelopen weekend de zaterdag van Loveland meegepakt. Hoewel ze nog nooit van het woord innovatie gehoord hebben, blijft het toch een ouderwets gezellig feestje. Het publiek is altijd heel divers, de aankleding is functioneel en de locatie is ook gewoon top. Genoeg mogelijkheden om na afloop nog even op avontuur te gaan in Amsterdam.

Was tegen 17:00 uur pas binnen en dus eigenlijk veel te laat. Daarna een paar uurtjes bij de 909-stage gestaan en afgesloten bij Joris. Hij deelde het eerste uurtje van z'n set ongepland met Kölsch, omdat hij z'n eigen set niet kon halen wegens een vertraagde vlucht. Het laatste uurtje kwamen er behoorlijk wat classics voorbij. Mooie afsluiter voor m'n festivalzomer van dit jaar.

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Loveland vaste prik! (voor mij) lekker dichtbij, vaste setup dus nooit de weg kwijt.

Jammer dat alleen de progressive stage altijd te druk is later op de dag, maar de Fire en 909 stage maken dit meer dan goed.

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 15:52

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:16
Première is aan de gang. 5 minuten geleden begonnen
STOOR Live in Paradiso - Aurora Halal x Azu Tiwaline x Barker x Carrier x Speedy J

(ik ken eigenlijk helemaal niemand van de line up, buiten Speedy J ofc.)

[ Voor 11% gewijzigd door ppeterr op 16-08-2026 16:09 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:51
ppeterr schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 16:07:
Première is aan de gang. 5 minuten geleden begonnen
STOOR Live in Paradiso - Aurora Halal x Azu Tiwaline x Barker x Carrier x Speedy J

(ik ken eigenlijk helemaal niemand van de line up, buiten Speedy J ofc.)

[YouTube: Dekmantel x STOOR Live in Paradiso - Aurora Halal x Azu Tiwaline x Barker x Carrier x Speedy J]
Ik ken de namen Aurora Halal en voornamelijk Azu Tiwaline wel, gok dat dit een diepere set gaat worden :)

Ook deze verscheen vandaag;

YouTube: Ben Klock — HATE Podcast 500

[ Voor 10% gewijzigd door kevz op 16-08-2026 16:14 ]

Mijn YouTube

• ppeterr
kevz schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 16:13:
[...]

Ik ken de namen Aurora Halal en voornamelijk Azu Tiwaline wel, gok dat dit een diepere set gaat worden :)

Ook deze verscheen vandaag;

YouTube: Ben Klock — HATE Podcast 500
Lekker Ben gaat morgen ochtend aan tijdens cardio :) Knallen op de maandag ochtend!

• terror-oehoe

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:14
Een wat oudere set van Dubfire, 2021, maar wel vers geupload. Ik vind 'm fijn!
YouTube: Dubfire - Utopia Festival, France / Mawifamily Prod

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:49
Gaargod schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 18:44:
Een wat oudere set van Dubfire, 2021, maar wel vers geupload. Ik vind 'm fijn!
YouTube: Dubfire - Utopia Festival, France / Mawifamily Prod
Leuk om te zien dat er een fles wijn naast de decks staat :+

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:04

Largo

Donderdraak

Wie waren afgelopen weekend op Lowlands? Prima shows van oa Marron en Afra. Die laatste ook met een sterke lichtshow

• ppeterr

STOOR Live at Sónar 2026 - FJAAK x KiNK x Nene H x Speedy J

Première is aan de gang. 15 minuten geleden begonnen

[ Voor 13% gewijzigd door ppeterr op 30-08-2026 16:18 ]

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:47
Gisteren op Nest Nijmegen geweest. Leuk om daar twee oude helden Sterac en DJ Rush aan het werk te zien. Ondanks veel rwgen een leuke dag gehad.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 17:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Was er niemand naar Ahoy zaterdag?

Ondanks dat techno niet mijn primaire muziekstroom is, heb ik me redelijk vermaakt. De B2B's met onder andere Cynthia en later Lammer waren goed te doen maar ook op mainstage best goed kunnen genieten van Boery en Winson. Daarna werd het me toch iets te druk halverwege Onlynumbers en eigenlijk ook te warm (niet gewend van Ahoy).

Nadeeltje; eten & drinken vrij fors aan de prijs (vond ik); 2 grote biertjes en 2 broodje kroket gewoon 24 Euro bij elkaar... :(

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• terror-oehoe
MAX3400 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 11:44:
Was er niemand naar Ahoy zaterdag?

Ondanks dat techno niet mijn primaire muziekstroom is, heb ik me redelijk vermaakt. De B2B's met onder andere Cynthia en later Lammer waren goed te doen maar ook op mainstage best goed kunnen genieten van Boery en Winson. Daarna werd het me toch iets te druk halverwege Onlynumbers en eigenlijk ook te warm (niet gewend van Ahoy).
Nope, maar ben wel geïnteresseerd in de live sets als die er zijn. Ben wel benieuwd hoe Cynthia en Kobosil hebben gedraaid.

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:45
MAX3400 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 11:44:
Nadeeltje; eten & drinken vrij fors aan de prijs (vond ik); 2 grote biertjes en 2 broodje kroket gewoon 24 Euro bij elkaar... :(
In het huidige landschap is dat zelfs nog vrij schappelijk. Een muntje was deze zomer op festivals al snel 4 a 4,5 euro. Een grote bier 2 munten, dan blijft er nog 1 muntje over voor een broodje kroket.... Dat gaat je op de meeste festivals niet lukken....

• MAX3400

MAX3400

DNN!S schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 12:40:
[...]

In het huidige landschap is dat zelfs nog vrij schappelijk.
Ongetwijfeld... Ik ga slechts 5 of 6 keer per jaar naar een "festival" in de orde van grootte paar duizend man tot Defqonische afmetingen. Het voelde in ieder geval prijziger (per uur) maar dat kan ook komen omdat het koeler weer was, er minder bier naar binnen ging, en dus nuchterder de pinpas elke keer moest trekken. :P

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:19
Komend weekend het buitenseizoen toch maar weer eens afsluiten op Lief. 2x eerder geweest en vond toen eigenlijk de main te soft en techno tent wisselend, maar ook een thuiswedstrijd dus we gaan er weer voor. Daarna ADE alweer op de planning met 909xLoveland. Ga met iemand die meer van de hardstyle is, maar ook wou weten waar ik altijd naartoe ging. Aangezien ik ook een keer naar Defqon mee ben geweest doen we het nu een keer andersom, benieuwd of dat gaat bevallen :+

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit weekend twee dagen Draaimolen, super veel zin in en vooral in de secret act Karenn morgen.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:44
WasBak schreef op donderdag 3 september 2026 @ 18:51:
Dit weekend twee dagen Draaimolen, super veel zin in en vooral in de secret act Karenn morgen.
Dat zijn Speedy J en Blawan toch? Die heb ik ook een keer gezien, super dik!

• WasBak
  • Niet online
HansAnders07 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 19:30:
[...]

Dat zijn Speedy J en Blawan toch? Die heb ik ook een keer gezien, super dik!
Pariah en Blawan :)

Mooiste ervaring met Karenn was in de School 2017. Die vergeet ik nooit meer.

[ Voor 15% gewijzigd door WasBak op 03-09-2026 19:42 ]

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:17

Stimulate14

⭐⭐⭐

Southern Sun schreef op donderdag 3 september 2026 @ 18:14:
Komend weekend het buitenseizoen toch maar weer eens afsluiten op Lief. 2x eerder geweest en vond toen eigenlijk de main te soft en techno tent wisselend, maar ook een thuiswedstrijd dus we gaan er weer voor.
+1 en eensch met wat je schrijft. Maar toch te leuk om over te slaan en met een beetje geluk goed weer :). Helsloot checken.

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 15:52

• WasBak
  • Niet online
Hand op mn hart, deze sets zijn overtroffen. Maar nog steeds erg goed.

• WasBak
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door WasBak op 05-09-2026 06:48 ]

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
OK, mega jaloers nu!!

gister Boris Brechja en Basement Jaxx in Breda. ok , ok geen techno, wel lekker ;)

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:49
Weet iemand een goede link of source naar de SlamFM Boom Room? Gisteren een enorm goede set gehoord tijdens het rijden. Op de autoradio ok via DAB+, maar thuis toch iets te min.

Ik luisterde 10 jaar geleden de Boom Room, leuk om te horen dat het nog bestaat!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:47
Via apple podcast zijn ze allemaal terug te luisteren.

En op Soundcloud ook zie ik. Komen meestal maandagochtend online.

[ Voor 38% gewijzigd door jopie op 06-09-2026 15:49 ]

• Largo

Largo

Donderdraak

WasBak schreef op donderdag 3 september 2026 @ 18:51:
Ja het was weer geweldig . Blawan, kangding ray, mari sakurai, isabel&jin, fadi mohem 😅, het was fomo bij elke stage 🥳. het publiek was ook echt next level

edit: en dan vergeet ik secret act Bicep nog

[ Voor 6% gewijzigd door Largo op 07-09-2026 11:41 ]

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:19
Largo schreef op maandag 7 september 2026 @ 11:34:
[...]

:o Verkeerde festival uitgezocht dit weekend blijkbaar. Die wil ik graag nog een keer live zien, goeie herinneringen aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 07-09-2026 15:24 ]

• Largo

Largo

Donderdraak

Southern Sun schreef op maandag 7 september 2026 @ 15:24:
[...]

:o Verkeerde festival uitgezocht dit weekend blijkbaar. Die wil ik graag nog een keer live zien, goeie herinneringen aan.
Ja dat, vlgns mij zijn ze al jaren niet meer in NL geweest. Maar ze hebben nieuw materiaal dus wie weet gaan ze weer touren.

• WasBak
  • Niet online
Largo schreef op maandag 7 september 2026 @ 11:34:
[...]

Ja het was weer geweldig . Blawan, kangding ray, mari sakurai, isabel&jin, fadi mohem 😅, het was fomo bij elke stage 🥳. het publiek was ook echt next level

Mari Sakurai al drie keer gezien dit jaar, blijft telkens een van de betere sets. Ik ben zelf nog bij een oude held geweest, Goth-Trad, dat was echt geweldig om voor het eerst in het echt mee te maken.

Op vrijdag was Doltz ook echt een verrassing voor mij.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-09 07:56
Is inmiddels alweer even geleden, maar ik was 2 weken geleden weer op Wooferland. Dit jaar met een aardige Techno line-up, maar het weer was dat als open podium wat minder gunstig gezind.
Bij binnenkomst waren er problemen met het geluid op de Techno stage, en dat werd pas een kwartier voor het einde van de set van Angelo en Cellie opgelost. Daar heb ik me wel nog prima vermaakt. Later op de dag stonden en nog wat aardige namen, maar helaas was het toen aan het regenen waardoor ik voornamelijk bij de area's heb gestaan waar de overkapping niet -zoals bij de techno- op 50 meter afstand van de dj was.

Qua Techno was het daardoor een mager dagje, ondanks dat ik vooraf heel enthousiast was.

Opvallende noot was dat Mental Theo, draaiend als Theo Nabuurs een hele prima set stond te draaien die alle kanten op ging. Van Techno tot House tot Pop. Daar heb ik me over verbaasd, maar ook heel goed mee vermaakt.

Al met al een gemoedelijk festival, muzikaal niet per se hoogdravend, maar wel erg vermakelijk.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• ppeterr

STOOR Live at Sónar Barcelona 2026
Dasha Rush x Luke Slater x Mathew Jonson x Ø\ Phase] x Speedy J

Première uurtje bezig nu. Dit is er wel een die ik later nog eens ga luisteren :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6APSD6aP5O27J-WJj3oSJ8Rl18=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dhIBtw7paU9VIyheV2pSZ55q.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door ppeterr op 13-09-2026 17:14 ]

• MAX3400

MAX3400

Eerste setje online gezet door Rotterdam Rave; heb me er wel mee vermaakt in Ahoy :)

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste