• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:25
Jantjo schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:37:
[...]

Dat is uiteraard een mooi dienst vanuit die organisatie.
Maar dit laat ook zien dat het probleem niet alleen bij bezoekers ligt, maar ook bij de organisaties. Er zijn immers genoeg organisaties die deze service niet aanbieden. Volgens mij is TicketSwap juist vanuit die behoefte ontstaan*.

* TicketSwap bestaat al sinds 2012, wat betekent dat het platform inmiddels 14 jaar oud is.
Ik sta daar een beetje dubbel in. Ik maak al vanaf zo’n beetje de eerste dag dat ze bestonden gebruik van TicketSwap en heb een boel kaarten via die weg verkocht. Vaak met verlies omdat wij niet meer gaan als het regent ofzo, maar dat is een gok die ik neem.

Maar vanuit de organisaties begrijp ik de weerstand. Ik heb bij FYM meegemaakt dat honderd mensen in de rij werden geweigerd omdat ze valse kaarten hadden via swap. Of de gedachte dat het slechts een techplatform is dat geld verdient over de rug van organisaties en verder geen enkel risico loopt of waarde toevoegt aan het eventlandschap.

• terror-oehoe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:14
Mijn discovery van de week. Heeft een heerlijke eigen stijl!

Napirelly | Protocol Detroit
https://on.soundcloud.com/0O1joCUYqmEMK1XED4

• terror-oehoe
Nog eentje dan.

MindTrip Podcast 118 - P4PS
https://on.soundcloud.com/nbDyT9yCji8gwubvV3

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-08 13:19
Afgelopen weekend de zaterdag van Loveland meegepakt. Hoewel ze nog nooit van het woord innovatie gehoord hebben, blijft het toch een ouderwets gezellig feestje. Het publiek is altijd heel divers, de aankleding is functioneel en de locatie is ook gewoon top. Genoeg mogelijkheden om na afloop nog even op avontuur te gaan in Amsterdam.

Was tegen 17:00 uur pas binnen en dus eigenlijk veel te laat. Daarna een paar uurtjes bij de 909-stage gestaan en afgesloten bij Joris. Hij deelde het eerste uurtje van z'n set ongepland met Kölsch, omdat hij z'n eigen set niet kon halen wegens een vertraagde vlucht. Het laatste uurtje kwamen er behoorlijk wat classics voorbij. Mooie afsluiter voor m'n festivalzomer van dit jaar.

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Loveland vaste prik! (voor mij) lekker dichtbij, vaste setup dus nooit de weg kwijt.

Jammer dat alleen de progressive stage altijd te druk is later op de dag, maar de Fire en 909 stage maken dit meer dan goed.

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-08 13:26

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:48
Première is aan de gang. 5 minuten geleden begonnen
STOOR Live in Paradiso - Aurora Halal x Azu Tiwaline x Barker x Carrier x Speedy J

(ik ken eigenlijk helemaal niemand van de line up, buiten Speedy J ofc.)

[ Voor 11% gewijzigd door ppeterr op 16-08-2026 16:09 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
ppeterr schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 16:07:
Première is aan de gang. 5 minuten geleden begonnen
STOOR Live in Paradiso - Aurora Halal x Azu Tiwaline x Barker x Carrier x Speedy J

(ik ken eigenlijk helemaal niemand van de line up, buiten Speedy J ofc.)

[YouTube: Dekmantel x STOOR Live in Paradiso - Aurora Halal x Azu Tiwaline x Barker x Carrier x Speedy J]
Ik ken de namen Aurora Halal en voornamelijk Azu Tiwaline wel, gok dat dit een diepere set gaat worden :)

Ook deze verscheen vandaag;

YouTube: Ben Klock — HATE Podcast 500

[ Voor 10% gewijzigd door kevz op 16-08-2026 16:14 ]

Mijn YouTube

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:48
kevz schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 16:13:
[...]

Ik ken de namen Aurora Halal en voornamelijk Azu Tiwaline wel, gok dat dit een diepere set gaat worden :)

Ook deze verscheen vandaag;

YouTube: Ben Klock — HATE Podcast 500
Lekker Ben gaat morgen ochtend aan tijdens cardio :) Knallen op de maandag ochtend!

• terror-oehoe

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:32
Een wat oudere set van Dubfire, 2021, maar wel vers geupload. Ik vind 'm fijn!
YouTube: Dubfire - Utopia Festival, France / Mawifamily Prod

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 13:42
Gaargod schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 18:44:
Een wat oudere set van Dubfire, 2021, maar wel vers geupload. Ik vind 'm fijn!
YouTube: Dubfire - Utopia Festival, France / Mawifamily Prod
Leuk om te zien dat er een fles wijn naast de decks staat :+

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-08 14:21

Largo

Donderdraak

Wie waren afgelopen weekend op Lowlands? Prima shows van oa Marron en Afra. Die laatste ook met een sterke lichtshow
Pagina: 1 ... 51 52 Laatste