Ik zag het voorbij komen op Twitter. Bij de bookies steeg de UK flink. Beetje jammer, want ik verwacht nogal wat sympathy votes straks.
Frankrijk in het Frans, hoe..... verrassend
Zo die kerel bij Frankrijk staat zo enorm niet gitaar te spelen.
Zou het overigens de vegan striker zijn? Nederlands tintje.
Zou het overigens de vegan striker zijn? Nederlands tintje.
Ik snap niet dat Frankrijk zo hoog bij de bookies staat... wat een saai nummer.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Frankrijk kunnen we zo weer vergeten... man, man, man... wat saai.
"When you grow up your heart dies"
Blijft toch een geinig deuntje dit.
This beat is, this beat is Technotronic.Veenix schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:13:
oh, leuk terug naar de jaren tachtig!
Nee, dit is niks.
Heb je ooit een Fransman Engels horen praten
Tsjechië heeft wel een leuk liedje, maar ik versta 'm niet zo goed. Engels + z'n moedertaal?
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Verwijderd
Als je op tv kijkt heb je met teletekst 888 songtekstenPD2JK schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:16:
Tsjechië heeft wel een leuk liedje, maar ik versta 'm niet zo goed. Engels + z'n moedertaal?
Ja, al loopt alles in Nederlands achter
Cornal zegt het net. Alleen is dit wel een beetje een gladjakker viking. 

Gouden tip.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:17:
[...]
Als je op tv kijkt heb je met teletekst 888 songteksten
On topic: Denemarken is ook wel aardig.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Waylon laatste. Hongarije en Denemarken in de top 5. Dat is mijn hoop. Helaas onrealistisch
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit is het ook niet hoor. Wat een belachelijk nummer.
Wat heb je tegen Waylon? Beetje supporteren hoor.corset schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:18:
Waylon laatste. Hongarije en Denemarken in de top 5. Dat is mijn hoop. Helaas onrealistisch
Denemarken..... gaap.
En dan nog vals ook...durian schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:19:
Denen zien er enger uit dan ze klinken
Je bedoelt een zanger steunen die zodra hij kritiek krijgt gaat roepen "fuck you ad!"D-e-n schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:20:
[...]
Wat heb je tegen Waylon? Beetje supporteren hoor.
Denemarken..... gaap.
Nee, sorry ik support geen artiest die de ballen niet heeft om kritiek te accepteren.
En dat American country prut is gewoon onzin. Weer van dat "Amerika is zoveel beter" zooi.
Maar goed, als je vrolijk wordt van fake top 40 junk, dan zal het vast leuk zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door corset op 12-05-2018 22:22 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
ik had meer verwacht van Australië. Wat is er toch met die hand?
#AUS, next please!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Het ging niet om de kritiek hè. Er ging een heel verhaal aan vooraf.corset schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:21:
[...]
Je bedoelt een zanger steunen die zodra hij kritiek krijgt gaat roepen "fuck you ad!"
Nee, sorry ik support geen artiest die de ballen niet heeft om kritiek te accepteren.
Verwijderd
Gewoon negeren dit soort reactiessjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:23:
[...]
Het ging niet om de kritiek hè. Er ging een heel verhaal aan vooraf.
Wow, het kon nog valser.
Wel echt een kopie van Bruno Mars - "Just the way you are" op een bepaald moment in het lied.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Als de kinderachtige reactie van het AD achteraf kenmerkend is voor die journalist had Waylon 100% gelijk.
Het maakt me ook geen reet uit of Waylon een eikel is. Het gaat om de prestatie.
Het maakt me ook geen reet uit of Waylon een eikel is. Het gaat om de prestatie.
Tuurlijk.. En Waylon was het slachtoffer. Ik weet het, ik heb het verhaal van elke Songfestival fan moeten horen.sjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:23:
[...]
Het ging niet om de kritiek hè. Er ging een heel verhaal aan vooraf.
Meneer heeft een ego, en hij denkt alles te kunnen doen met z'n fake country junk. Geweldig voor hem. Ik vind het ruk.
Maar goed veel succes met hopen voor een verloren zaak. Hij gaat niet winnen.
En nu hoor je de #metoo beweging natuurlijk niet.
Huh Engeland mag nog een keer optreden op het eind?
Dan nu direct maar en niet op het laatst.Veenix schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:26:
Nee!!! Engeland mag nog een keer
Nou, ze begint me wel een beetje te irriteren eerlijk gezegdVerwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:27:
Wel leuke presentatrices dit jaar

Slechte Euro 2016 herinneringen komen weer naar boven #Portugal, Portugal, Portugal ...'
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 12-05-2018 22:29 ]
Nu pas?eric.1 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:27:
[...]
Nou, ze begint me wel een beetje te irriteren eerlijk gezegd
Ik vind haar veel té.eric.1 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:27:
[...]
Nou, ze begint me wel een beetje te irriteren eerlijk gezegd
Vind het nogal cringe die breaks, maar wie ben ik
En als het Nederland was geweest? Dan had je het wel goed gevonden?Veenix schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:26:
Nee!!! Engeland mag nog een keer
Hier zijn gewoon regels voor. En dat een idioot denkt alles te kunnen onderbreken is er gewoon in meegenomen.
Ik denk dat engeland heel veel pity points gaat krijgen. Maar goed, het is nog nooit om zangtalent gegaan maar puur politiek.
Tja, dat is helaas zo in het leven. Alles ligt heel dicht bij elkaar. Ergens in de wereld gaan kinderen dood door honger en ziektes. Zo zijn er helaas wel meer dingen. Wat dat betreft is het leven ook niet eerlijk.sambalbaj schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:28:
Hm, en ondertussen in Parijs helaas het echte nieuws.
In Nederland wordt zo iemand tegenwoordig al snel een "verwarde" man genoemd.
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 12-05-2018 22:31 ]
Nee, Waylon was prima te pruimen naast Ilse, maar verder ben ik er niet way van...corset schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:29:
[...]
En als het Nederland was geweest? Dan had je het wel goed gevonden?
Hier zijn gewoon regels voor. En dat een idioot denkt alles te kunnen onderbreken is er gewoon in meegenomen.
Ik denk dat engeland heel veel pity points gaat krijgen. Maar goed, het is nog nooit om zangtalent gegaan maar puur politiek.
Dit was dus niks..
Engeland toch niet opnieuw. Grappig dat als je wacht op feiten dat je toch wat anders hoort.
Engeland toch niet opnieuw. Grappig dat als je wacht op feiten dat je toch wat anders hoort.
[ Voor 72% gewijzigd door corset op 12-05-2018 22:33 ]
Serieus die Graham Norton
, vindt Finland een leuk liedje maar pech dat ze na Australië kwamen
Heb je al iets gezien wat meer in je straatje past @corset?
Country is niks en eurodance is niks, blijft er nog wat over? VI op RTL kijk ik voor de helft voor de muziek alleenPD2JK schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:33:

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 12-05-2018 22:35 ]
De muziek van Bulgarije is beter dan de zang. Instrumentaal zit het best goed in elkaar.
inderdaad jasjaool schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:34:
De muziek van Bulgarije is beter dan de zang. Instrumentaal zit het best goed in elkaar.
Leuk Moldavië.
Genoeg. Denemarken concept is leuk. Halve finale was alleen stukken beter.PD2JK schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:33:
Hongarije is wel goed.
Schooljongentje had iets.
Ik zit gewoon te hopen dat we een keer een echte verassing krijgen. Beetje niveau lordi.
Hoeft geen metal te zijn, maar iets wat het gewoon een keer opschud. Helaas is dat dit jaar niet heel veel.
Oh en Moldavië is leuk!
Cornald Maas: Het Moldavische Cocktail Trio
Inderdaad!
Inderdaad!
Dit is misschien wel een kanshebber op de titel, lekker vrolijk.
Verwijderd
Wat een leuk nummer zeg, die ga ik in spotify zetten in mijn favorietenlijst
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2018 22:38 ]
En in de kleuren van de moldavische vlag
I have no special talent. I am only passionately curious.
Nee, ze nemen het eurovisie songfestival niet serieus.Frieda schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:38:
Hahaha, heerlijk als een land zichzelf niet serieus neemt:D
De act is ook gewoon leuk en creatief.
Verwijderd
Er komt zo nog een kipVeenix schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:38:
[...]
Nee, ze nemen het eurovisie songfestival niet serieus.

Het is gewoon leuk en vrolijk. De zang is alleen niet heel erg goed.Veenix schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:39:
Toch mijn favoriet, dit
Wat een mafketel in het publiek met zijn oranje pakkie.
Zweden. lekker nummer !
Ik zou het doen!
corset schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:37:
[...]
Genoeg. Denemarken concept is leuk. Halve finale was alleen stukken beter.
Hongarije is wel goed.
Schooljongentje had iets.
Ik zit gewoon te hopen dat we een keer een echte verassing krijgen. Beetje niveau lordi.
Hoeft geen metal te zijn, maar iets wat het gewoon een keer opschud. Helaas is dat dit jaar niet heel veel.
Oh en Moldavië is leuk!
Lijkt meer op justin timberlake
Hoi.
Eerder TimberlakeVeenix schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:42:
he? Justin Bieber
En we zijn terug in de 90's met Zweden! Het heeft wel iets. Wel duidelijk gericht op een bepaalde doelgroep van het festival
beetje Michael Jackson
Ik zou het doen!
Inderdaad, ben niet zo thuis in dat genre...basdej schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:43:
Lijkt meer op justin timberlake
Meer een jaren '70 Giorgio Moroder.
Bijzonder camerawerk, net een videoclip inderdaad.