Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Atlas72
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20-03 20:09
getfirefoxnow schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:11:
Heeft iemand ervaringen met het verbinden met openbare wifi in het buitenland van de MediaPad M5 8,4-inch?

En buurvrouw van mij die ik af en toe help met haar tablet, was onlangs in Frankrijk in een hotel en toen zij daar verbinding wilde maken met de openbare wifi van dat hotel, vroeg de mediapad M5 om een QR code of iets dergelijks, wat ik van haar begrepen heb. als zij in Nederland naar een ruimte met openbare wifi gaat, heeft ze geen problemen.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik herken het probleem. Mijn mobiel zat wel op 't WIFI-netwerk van het hotel en de M5 vroeg om een QR-code. Uiteindelijk heb het IP-adres opgezocht in m'n mobiel, vervolgens dat adres ingetypt in de browser van de M5. Probleem opgelost.

• getfirefoxnow
  • Registratie: mei 2005
  • Niet online
Atlas72 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Ik herken het probleem. Mijn mobiel zat wel op 't WIFI-netwerk van het hotel en de M5 vroeg om een QR-code. Uiteindelijk heb het IP-adres opgezocht in m'n mobiel, vervolgens dat adres ingetypt in de browser van de M5. Probleem opgelost.
Oke bedankt hier kom ik weer wat verder mee!

IP adres van je mobiel of van de router in het hotel o.i.d.?
Waar heb je dat adres ingetypt in de browser van de M5.

Eigenlijk wel schandalig dat je zoveel moet uithalen om in de openbare wifi van een hotel te komen? Leken komen hier nooit uit natuurlijk...

Mijn buurvrouw loopt ook permanent te klagen over haar huawei tablet. Maar ja ze was dan ook apple gewend :|

• Atlas72
Het is vaag inderdaad. Als je op de WIFI klikt waarmee je thuis verbonden bent krijg je ook die malle QR-code melding te zien.
Ik denk dat ik het ip-adres van de router heb gevonden op m'n mobiel. Nadat ik dat intypte in de browser kwam ik op de inlogpagina van het hotel terecht en kon ik verbinding maken. Mogelijk stond het hotel slechts 1 apparaatverbinding toe per kamernr. waardoor dit probleem ontstaat.

• Bozevkwa
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 14:37

Bozevkwa

The Falcons have landed

Ik heb miin mediapad al in het buitenland en in hotels gebruikt, maar nog nooit een QR code gezien bij het connecten. Ben wel nieuwsgierig wat ik dan anders/niet doe dan jullie.

"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.

• Ortep
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

getfirefoxnow schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:34:
[...]

Eigenlijk wel schandalig dat je zoveel moet uithalen om in de openbare wifi van een hotel te komen? Leken komen hier nooit uit natuurlijk...
Huh? Ik reis heel wat af. Maar een QR code heb ik nog nooit gezien
Mijn buurvrouw loopt ook permanent te klagen over haar huawei tablet. Maar ja ze was dan ook apple gewend :|
Alle verandering is lastig. Mijn vrouw kreeg een iPad voor haar werk. Ze werd hysterisch van de onlogische opbouw en het gebrek aan aanpassingsmogelijkheden

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Atlas72
Huh? Ik reis heel wat af. Maar een QR code heb ik nog nooit gezien
Klik maar eens op de naam van je WIFI waarmee je verbinding hebt; dan krijg je die QR-code te zien.

• Bozevkwa
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 14:37

Bozevkwa

The Falcons have landed

Ff getest op mijn eigen netwerk. Die QR code lijkt mij meer iets om andere devices te helpen om op dat netwerk te connecten. Niet om de mediapad te connecten op dat netwerk.

"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Atlas72 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 20:57:
[...]

Klik maar eens op de naam van je WIFI waarmee je verbinding hebt; dan krijg je die QR-code te zien.
Maar dan ben je allang verbonden met het netwerk. Dus dat heeft niets te maken met het verbinding maken zelf.

• InflatableMouse
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 30-03 12:37

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Misschien is het iemand anders al eens opgevallen, maar als het scherm 2560x1600 is en ik een plaatje van exact dat formaat op mn achtergrond/lockscreen wil plaatsen, dan wordt het gecropped en ziet het er pixelated uit.

Maar misschien ligt het aan de custom rom hoor, dat zou goed kunnen en dan ga ik dat melden.

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:40
Meer mensen last van niet goed synchroniseren van geluid met Bluetooth headphone (PHILIPS SHB5250)

• Robin Pfeiffer
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 01-04 14:26
.

[Voor 99% gewijzigd door Robin Pfeiffer op 18-12-2018 00:22]

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Albert020 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:47:
Meer mensen last van niet goed synchroniseren van geluid met Bluetooth headphone (PHILIPS SHB5250)
Ik heb nergens last van met mijn goedkope bluetooth oordopjes die ik van AliExpress heb. Het probleem zit dus niet in de Mediapad

• DizzyWeb
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:22

DizzyWeb

Ondertiteld

Albert020 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:47:
Ik heb Philips BT headphones, weet alleen niet zeker of het exact hetzelfde model is. Gebruik ze regelmatig met Plex en Netflix, nergens last van.

• Robin Pfeiffer
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 01-04 14:26
.

[Voor 142% gewijzigd door Robin Pfeiffer op 18-12-2018 00:22]

• Flavio
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-03 21:00
Vorige week vrijdag heb ik mijn SHT-AL09 64GB binnen gekregen. Bij AliExpress besteld en met DHL binnen 6 dagen in huis. Ik moest nog wel €28,50 aan DHL betalen.

Ik ben nu al een paar dagen bezig om mijn bootloader te unlocken maar heb hier nog geen werkende oplossing voor gevonden. Met B172 firmware werkt DC-Unlocker niet meer en downgraden naar een oudere firmware is me nog niet gelukt.

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Flavio schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:41:
Vorige week vrijdag heb ik mijn SHT-AL09 64GB binnen gekregen. Bij AliExpress besteld en met DHL binnen 6 dagen in huis. Ik moest nog wel €28,50 aan DHL betalen.

Ik ben nu al een paar dagen bezig om mijn bootloader te unlocken maar heb hier nog geen werkende oplossing voor gevonden. Met B172 firmware werkt DC-Unlocker niet meer en downgraden naar een oudere firmware is me nog niet gelukt.
Grappig, de M5 staat hoog op het lijstje om aan te schaffen, maar zoals met tot nu toe al mijn telefoons geroot. Los van de discussie of het nog echt nodig is pf niet, vind ik het gewoon makkelijker. Ik had al gelezen dat met de 172 firmware het unlocken van de bootlaoder niet meer mogelijk was. Het downgraden van de firmware middels HuRUpdater zou een oplossing zijn. Maar op XDA zijn er nog geen reacties gepost in hoeverre dit ook daadwerkelijk gelukt is. Maar goed ik lees nu dus jouw bericht dat het jou daarmee ook nog niet gelukt is. Waarom lukt dat downgraden je niet als ik vragen mag?

Als rooten niet mogelijk is, moet ik nog maar eens goed gaan nedenken over welke tablet ik dan wil. De L1 op de M5 gaf namelijk de doorslag. Maar goed dat terzijde.

Te koop: een AKG Y50BT Koptelefoon

• Flavio
Downgraden met Huawei Firmware Finder lukt niet meer met EMUI8 en met HuRUpdater heb je een unlocked bootloader nodig.

Downgraden met de dload methode schijnt wel te werken maar dan heb je een speciale dload versie van de firmware nodig en die heb ik nog niet gevonden.

Ik heb ook altijd root op al mijn toestellen gehd gehad, voornamelijk voor Titanium Backup en DPI veranderen. Na een aantal dagen zoeken naar een oplossing voor de bootloader unlock heb ik dit maar opgegeven en al mijn apps met de hand geinstalleerd (via Google Backup werkte dat niet want de M5 heeft Android 8.0.0. en mijn Xiaomi Mi Max 3 heeft Android 8.0.1 en dan werkt de automatsiche installatie van de apps niet...!).
Gelukkig is het geheugen van de M5 lekker snel en gaat installeren van een heleboel apps achter elkaar snel.

DPI veranderen kan je in Developer Options doen bij de Minimum Width optie. Ik heb hem nu op 320 DPI (800 pixels) staan, standaard is 408 DPI.

Wat ik wel vreemd vond is dat er een aantal apps die op mijn Mi Max 3 stonden niet meer gevonden werden in de App Store (voornamelijk Icon Packs voor Nova Launcher). Die heb ik handmatig uit de Titanium Backup van de Mi Max 3 gehaald en via sideload geinstalleerd.

[Voor 4% gewijzigd door Flavio op 25-10-2018 16:11]

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01-04 22:57

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Flavio schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:10:
Na een aantal dagen zoeken naar een oplossing voor de bootloader unlock heb ik dit maar opgegeven
Dat feest is bij Huawei tablets en smartphones voorbij : nieuws: Huawei stopt met het uitdelen van codes om bootloader vrij te geven -O-

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Flavio
Via Huawei krijg je de code inderdaad niet meer maar met DC-Unlocker kan je de code wel uitlezen, mits de firmware het toelaat. Bij de M5 is dat vanaf B172 niet meer mogelijk.

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:40
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Airpods (Apple) en de M5 ,
en dan vooral met het synchroniseren van geluid met Bluetooth, loopt dit goed ?

• popeye74
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 30-03 15:39
Goedemorgen,
Net een m5 10.8 4gb 32gb wifi besteld bij amazon.it voor 299, plus 6 euri's porto, totaal 303, prijs van het tablet veranderde net tijdens aankoop van 299 naar 297 ? , maar goed, as dinsdag moet ie worden geleverd. Afwachten maar, maar wat me wel opviel, de prijzen fluctueren per halve dag, gisteren nog even op amazon .de gekeken, en er was een 8.4 tab m5 voor 290 in de aan bieding, en nu (10:25) was die alweer verdwenen .
Nu maar hopen dat mijn aanbieding nog even stand houd.

• EdwinB
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 01-04 20:47
popeye74 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:27:
Goedemorgen,
Net een m5 10.8 4gb 32gb wifi besteld bij amazon.it voor 299, plus 6 euri's porto, totaal 303, prijs van het tablet veranderde net tijdens aankoop van 299 naar 297 ? , maar goed, as dinsdag moet ie worden geleverd. Afwachten maar, maar wat me wel opviel, de prijzen fluctueren per halve dag, gisteren nog even op amazon .de gekeken, en er was een 8.4 tab m5 voor 290 in de aan bieding, en nu (10:25) was die alweer verdwenen .
Nu maar hopen dat mijn aanbieding nog even stand houd.
Goed in de gaten houden is de truc inderdaad. Ik heb bij amazon.de een 8.4 inch op 25 juni besteld voor € 263,36. De 10,8 inch was toen € 314. Uiteindelijk de 8,4 inch teruggestuurd omdat het grotere scherm me wel leek te bevallen, maar ik pak soms mijn Z3 Tablet Compact er nog eens bij en dan mis ik dat compacte formaat ook eigenlijk wel..

• popeye74
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 30-03 15:39
Nog een vraag, ik wil mijn geheugen van het tablet uitbreiden, is er iemand die een bepaald soort microSD kaartje aanraad, of zou je elke snelle tussen de 160/100 mbit schrijf//leessnelheid kunnen gebruiken?

Hoor graag.

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01-04 22:57

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

popeye74 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:11:
Nog een vraag, ik wil mijn geheugen van het tablet uitbreiden, is er iemand die een bepaald soort microSD kaartje aanraad, of zou je elke snelle tussen de 160/100 mbit schrijf//leessnelheid kunnen gebruiken?

Hoor graag.
Lees deze Review eens door :
https://nl.hardware.info/...24-microsd-en-sd-megatest

Alles boven de 100 MB/s heeft een UHS-II slot nodig en ik kan nergens vinden welk type slot de Huawei MediaPad M5 heeft... :/

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 01-04 12:03
Op black-friday de Huawei MediaPad M5 gekocht voor 289 euro bij bol.com. Zins maandag in huis en na een paar avonden er mee te hebben gespeeld kan ik zeggen dat ik erg blij mee ben. Mooi scherm, vlotte werking en uitstekend geluid. Alle meuk en programma's verwijderd dan wel stopgezet die ik niet gebruik. Ik gebruik hem puur voor media in landscape mode en dan vind ik de home knop met de fingerprint scanner en gesture ideaal.

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 02:14
@Balance Misschien handig de M5 lite er ook even bij te zetten? Deze is in september uitgekomen. Betreft een 10.1 inch variant. Binnen dezelfde reeks bestaat ook nog de T5, budget tablet van <150 euro.

@homernt
Ik zat ook te twijfelen, had hem voor 299 bij coolblue gezien. Tegen de tijd dat ik eruit was stond hij helaas op uitverkocht. Via amazon nog wel de m5 lite voor 199 kunnen scoren.

Wat ik wel mis is de multi user support. Als ik de KB van Huawei mag geloven zit die functie wel op de M5.

[Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 03-12-2018 00:04]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• jmk
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22-03 18:47
afgelopen black friday nergens een aanbieding gezien voor de Huawei MediaPad M5 (8.4'') onder de € 300,00. Jammer.

Hopelijk gebeurt dit nog de komende twee maanden. Wil hem begin februari in huis hebben.

Yippie kayak, other buckets!

• glade008
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 31-03 11:10
Iemand een idee waar ik de m5 lite 10" 64gb, 4gb ram kan bestellen? Zie hem namelijk nergens staan terwijl ze er in de reviews wel over spreken.
En als ik een tablet uit duitsland (of ander land) laat komen omdat deze goedkoper is, kan ik de taal etc allemaal veranderen? Of is er ergens een catch?

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 01-04 12:03
glade008 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:03:
Iemand een idee waar ik de m5 lite 10" 64gb, 4gb ram kan bestellen? Zie hem namelijk nergens staan terwijl ze er in de reviews wel over spreken.
En als ik een tablet uit duitsland (of ander land) laat komen omdat deze goedkoper is, kan ik de taal etc allemaal veranderen? Of is er ergens een catch?
Je kunt met android de taal kiezen dus het maakt niet uit of hem uit het buitenland haalt. Ik heb Engels voor de systeem taal gekozen en Nederlands nog toegevoegd aan het toetsenbord.

• baco101
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 12:53
Ik krijg net een update binnen met de november security patch

• FlipFlink
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
Ik ben van plan om de M5 Lite te halen of heel misschien de normale M5. Heeft iemand geprobeerd om Kodi te streamen via Miracast/screen mirroring naar TV? Werkt dat een beetje goed?

• sdk1985
FlipFlink schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:28:
Ik ben van plan om de M5 Lite te halen of heel misschien de normale M5. Heeft iemand geprobeerd om Kodi te streamen via Miracast/screen mirroring naar TV? Werkt dat een beetje goed?
Nee, maar waarom zou je dat doen? Een Mibox is dan een stuk goedkopere oplossing. Dan zit je onder de 100 euro.

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 15:36
Heeft iemand hier de M5 Lite ? Ik vind dit op zich een mooie tablet voor €200 (Amazon DE), maar ik zou er o.a. Netflix op willen spelen en wil wel een tablet die Netflix in HD (1080p) kan afspelen.

• Sunrise
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11:37
Haay schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:36:
Heeft iemand hier de M5 Lite ? Ik vind dit op zich een mooie tablet voor €200 (Amazon DE), maar ik zou er o.a. Netflix op willen spelen en wil wel een tablet die Netflix in HD (1080p) kan afspelen.
pricewatch: Huawei MediaPad M5 Lite (3GB ram) Wifi Grijs
Netflix in HD (Samsung blijft op 540p steken)
Heb 'm net nog gekocht op de valreep, 2 weken geleden de m3 lite teruggestuurd, i.v.m. touchscreen problemen. De m3 heeft in ieder geval nog geen netflix HD. Ik weet niet of de reviewer van hierboven het over 720p of 1080p heeft.

[Voor 17% gewijzigd door Sunrise op 15-12-2018 00:00]

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
De tablet heeft via een update Widevine L1 gekregen en ondersteunt dus gewoon Netflix HD, Amazon Prime Video HD etc.

Maar waar vind je hem voor 200 euro? De laagste prijs die ik zie is 239 euro op Amazon DE.

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 15:36
stin00 schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:14:
De tablet heeft via een update Widevine L1 gekregen en ondersteunt dus gewoon Netflix HD, Amazon Prime Video HD etc.

Maar waar vind je hem voor 200 euro? De laagste prijs die ik zie is 239 euro op Amazon DE.
Die prijs gold t/m vrijdag op Amazon DE...

• Sunrise
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11:37
Ik moet mijn M5 LITE 10 nog ontvangen.
Ik lees tegenstrijdige reviews, notebookcheck heeft het over een matig scherm met een contrastratio van ongeveer 500 en een duitse review site spreekt over 1370 (of zoiets). Daarnaast zou de m5 lite 10 volgens notebookcheck slechts 55mbps halen in wifi test. Ook zou het scherm in bovenin 100 nits helderder zijn als onderin (gezien vanuit portret mode). Dat laatste viel mij wel op in 1 review.

Wat zijn jullie ervaringen w.b.t het scherm?
Ik zal mijn vragen dan maar zelf beantwoorden.

Scherm:
Het is niet slecht en de contrastwaarde is gewoon goed te noemen.
In landscape mode is het linker deel iets helderder maar valt alleen op met een egaal vlak en dan nog niet wereldschokkend. Het besproken lcd panel bij notebookcheck is ook een ander panel dan in deze zit, notebookcheck review model 1920x1080 vs 1920x1200 die nu te koop zijn. Hij kan behoorlijk fel, boven de 500 nits (vergeleken met mijn andere mobiele apparaten).

Conclusie: een redelijk tot goed scherm, geen mooi egaal vlak en rechts een iets feller randje van een 0,5 mm kosten helaas punten. Ik heb het idee dat het scherm in de M3 Lite uniformer is, daar waren mij die dingen niet opgevallen. Kijkhoeken zijn redelijk, kan beter, als je flink schuin kijkt licht het zwart op tot grijs.

Geluid is indrukwekkend en mooi (voor een tablet/laptop), het lijkt minder koud dan de M3 Lite, beter gebalanceerd. De lat ligt nu wel hoog qua geluid voor mijn toekomstige laptop/tablet, dat kan voor problemen zorgen. :)

Performance is ook gewoon goed, ik weet dat ie niet kan tippen aan een ipad maar ik merk daar vrij weinig van. Nog geen last gehad van haperingen. Het is geen gamemonster maar dat is ook niet echt mijn ding op een tablet. De meeste games zullen probleemloos gespeeld kunnen worden maar dan niet op de hoogste settings. Ik heb even pubg getest en het draait goed op de laagste instelling maar god wat is het lelijk met die instellingen op een groot scherm, dat is toch wel jammer.

De wifi snelheid is ook in orde, op 6 meter afstand met een muur ertussen haal ik gewoon het maximaal haalbare via mijn internetpakket. 100mb down en 30 up. Verdieping lager en uiterste hoek zakt het naar 30mbps down en 24mbps up. Alle apparaten die ik hebben moeite met die plek dus niks geks.

Sunspider webbrowser test (minder is beter) (Chrome)
Moto G5S Telefoon (1920x1080 snapdragon 430, 3gb): 1911.5 ms
MediaPad M3 Lite (1920x1200 snapdragon 435, 3gb): 2117.4 ms
Asus memopad ME572 (1920x1200, Z3560 2gb) 1553.5 ms
MediaPad M5 Lite (1920x1200 HiSilicon Kirin 659, 3gb): 1169.3 ms
IPad 2018: 195.7 ms
i5 3570k firefox: 218.5ms

MediaPad M5 Lite met Samsung Internet Browser Beta ~850ms (groot verschil)
Op aanraden van iemand op xda forum, die persoon zei dat die browser veel soepeler is, niet dat mijn chrome ervaring met de m5 lite slecht is, presteert de samsung browser wel veel beter.

Al met al tevreden, goede accu, netflix HD, mooi geluid en de performance op gaming na is ook in orde.
Ik heb 'm voor 200 euro gekocht (aanbieding amazon) en dat vind ik 'm ook wel waard. De huidige tweakers pricewatch prijs is ~250 euro, dan ligt ie wat mij betreft te dichtbij de ipad 2018, die natuurlijk superieur is op het geluid na.

[Voor 80% gewijzigd door Sunrise op 20-12-2018 14:55]

• Makster
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 14:23
Sinds vorige week heb ik de Mediapad M5 Lite, maar het scherm lijkt extreem gevoelig te zijn. Wanneer ik op een website wil scrollen gebeurt het regelmatig dat er ongewenst een 'klik' wordt geregistreerd en er een advertentie of link wordt geopend. Op mijn Nexus 10 heb ik dit nog nooit gehad. De hele tablet ook al een keer gereset, maar het probleem blijft.
Is dit iets wat iemand herkent, of ligt dit echt aan mijn exemplaar?

• sdk1985
Scherm van de M5 lite is wat mij betreft superieur aan dat van de Samsung Galaxy Tab A 2016. Echter de pricewatch: Lenovo Tab 2 A10-70F 16GB Blauw is net iets scherper.

Grootste tekortkoming is het ontbreken van multi user. De 5 GHz werkt niet op de hoge kanalen.
Daar heb ik hem voor gekocht, gaat prima.

[Voor 38% gewijzigd door sdk1985 op 24-12-2018 17:08]

• NLF
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 29-03 20:31
Ik heb vandaag de iPad 2018 bekeken maar vond het vrij traag qua reageren, na wat onderzoek gedaan te hebben deze M5 10.8 besteld! Ben benieuwd, morgen in huis via coolblue :)

• Jur gen
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 10:32
Ik heb zojuist de M5 8.4" besteld voor €299,- bij Belsimpel. Heb weinig ervaring met Huawei, hoop dat ik niet teveel last heb van fabrieksapplicaties die ik er feitelijk niet op wil hebben. Dat is de reden waarom ik geen Samsung meer wil hebben. Of is een goede custom rom voor de M5 aan te bevelen?

• Jur gen
En iemand die een goede hoes kan aanbevelen voor de 8.4" variant?

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
NLF schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:06:
Ik heb vandaag de iPad 2018 bekeken maar vond het vrij traag qua reageren, na wat onderzoek gedaan te hebben deze M5 10.8 besteld! Ben benieuwd, morgen in huis via coolblue :)
En bevalt die,twijfel zelf ook om voor deze te gaan of toch voor samsung tab s4.Zal voornamelijk voor netflix en youtube gebruikt worden.

Ben vooral benieuwd naar het scherm icm netflix.

@Jur gen Kon je beter voor 10icnh versie gaan bij amazon.de momenteel €299

[Voor 7% gewijzigd door Amaze86 op 29-12-2018 16:34]

• NLF
Vind de fabrieksapps reuze meevallen nadat het meeste is verwijderd, verder vind ik de 10.8 een lekker snelle tablet.

Accuduur is nog weinig over te zeggen..

Verder werkt Netflix etc goed, alleen vind ik de balken die het geeft onder en bovenaan het scherm wel een beetje vervelend. Zelf gebruik ik het meer om te casten naar de Chromecast.

Speakers klinken erg goed!

[Voor 40% gewijzigd door NLF op 29-12-2018 16:35]

• sdk1985
NLF schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:33:
Vind de fabrieksapps reuze meevallen nadat het meeste is verwijderd, verder vind ik de 10.8 een lekker snelle tablet.

Accuduur is nog weinig over te zeggen..

Verder werkt Netflix etc goed, alleen vind ik de balken die het geeft onder en bovenaan het scherm wel een beetje vervelend. Zelf gebruik ik het meer om te casten naar de Chromecast.

Speakers klinken erg goed!
Balken kun je gewoon permanent verbergen via de opties. Ik bedien hem via de vingerafdruk scanner. Naar links swypen is alt-tab, ingedrukt houden is home, kort is back.

• NLF
sdk1985 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:49:
[...]

Balken kun je gewoon permanent verbergen via de opties. Ik bedien hem via de vingerafdruk scanner. Naar links swypen is alt-tab, ingedrukt houden is home, kort is back.
Die balk had ik direct al uitgeschakeld, gaat meer om de andere zwarte balken die onstaan door het formaat van de serie zelf.

• sdk1985
NLF schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 22:59:
[...]

Die balk had ik direct al uitgeschakeld, gaat meer om de andere zwarte balken die onstaan door het formaat van de serie zelf.
O dat is mij tot heden niet opgevallen. Wellicht zijn de verhoudingen van de M5 10.8 anders dan de M5 10 inch? Ik heb eigenlijk alles gewoon full screen van netflix en videoland.

• NLF
sdk1985 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 23:01:
[...]

O dat is mij tot heden niet opgevallen. Wellicht zijn de verhoudingen van de M5 10.8 anders dan de M5 10 inch? Ik heb eigenlijk alles gewoon full screen van netflix en videoland.
Durf ik niet te zeggen, misschien heeft iemand hier daar een antwoord op. Ben zeker tevreden met de tablet, 3 uur en 3 kwartier sot, nog 70 procent batterij over, kan er ruim het hele weekend mee doen :)

• sdk1985
NLF schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 23:04:
[...]

Durf ik niet te zeggen, misschien heeft iemand hier daar een antwoord op. Ben zeker tevreden met de tablet, 3 uur en 3 kwartier sot, nog 70 procent batterij over, kan er ruim het hele weekend mee doen :)
Huawei lijkt tegenwoordig echt prima spullen te maken. Over mijn P10 Lite heb ik eigenlijk ook geen klachten. Die gaat onderhand een hele week mee (als tweede telefoon).

De M5 lite is nu 4 dagen 3 uur gebruikt met een screen on time van 5h15m en heeft nog 53% lading en zegt nog 4 dagen en 18 uur mee te gaan.

• NLF
sdk1985 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 23:12:
[...]

Huawei lijkt tegenwoordig echt prima spullen te maken. Over mijn P10 Lite heb ik eigenlijk ook geen klachten. Die gaat onderhand een hele week mee (als tweede telefoon).

De M5 lite is nu 4 dagen 3 uur gebruikt met een screen on time van 5h15m en heeft nog 53% lading en zegt nog 4 dagen en 18 uur mee te gaan.
Niet verkeerd! Ik heb overigens de instelling ingeschakeld, resolutie van scherm aanpassen om energie te besparen, nu zijn de balken een stuk kleiner. Een cm ongeveer. Kan wel inzoomen voor full screen maar dan mis ik een beetje aan de zijkanten.

Netflix geeft HD aan, betekent dit full HD?

[Voor 3% gewijzigd door NLF op 29-12-2018 23:19]

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ben eens bij de Mediamarkt gaan kijken naar een tablet en daar was ik heel positief verrast door de Huawei M5. Ik ben van plan er een aan te schaffen bij Amazon DE (€299 momenteel), maar geen idee welk hoesje ik erbij moet nemen. Het officiële hoesje heeft maar 1 stand in 60 graden of plat dus voor een 2 standen hoesje kom ik al meteen op third party uit. Enige aanraders van eigenaren hier?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• rulerraoul
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01-04 19:09
Goede middag deze 1e januari.
Meteen een vraag.

Gisteren een MediaPad m5 binnen gekregen.

Per ongeluk via een onbekende bron een app geïnstalleerd (zocht een app die niet meer binnen de play store verkrijgbaar was) die meteen een flashlight app installeerde. Maar als ik nu op die flashlight druk voor info stuurt ie me door naar SystemUI.

Hoe kan ik deze app verwijderen? Hij is niet te vinden via de normale app lijsten, staat alleen tussen mijn applications. De flashlight doet natuurlijk niks, er zit geen led op de mediapad. De app is ook alleen zichtbaar bij de app drawer van Nova Launcher. Niet in de standaard.

Iemand die me kan helpen?

Factory reset reeds gedaan overigens. Dat hielp niet. App staat er dan weer op.

Of staat die app er bij jullie ook op? En maak ik me druk om niks?

[Voor 16% gewijzigd door rulerraoul op 01-01-2019 13:20]

• bauke1994
  • Laatst online: 31-03 09:41
rulerraoul schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 12:30:
Goede middag deze 1e januari.
Meteen een vraag.

Gisteren een MediaPad m5 binnen gekregen.

Per ongeluk via een onbekende bron een app geïnstalleerd (zocht een app die niet meer binnen de play store verkrijgbaar was) die meteen een flashlight app installeerde. Maar als ik nu op die flashlight druk voor info stuurt ie me door naar SystemUI.

Hoe kan ik deze app verwijderen? Hij is niet te vinden via de normale app lijsten, staat alleen tussen mijn applications. De flashlight doet natuurlijk niks, er zit geen led op de mediapad. De app is ook alleen zichtbaar bij de app drawer van Nova Launcher. Niet in de standaard.

Iemand die me kan helpen?

Factory reset reeds gedaan overigens. Dat hielp niet. App staat er dan weer op.

Of staat die app er bij jullie ook op? En maak ik me druk om niks?
Als je naar system ui wordt doorgestuurd voor meer info zal je de app niet kunnen verwijderen omdat het onderdeel is van system ui.
Je kan het natuurlijk eenvoudig oplossen door de flashlight app te verbergen in nova Launcher.
Die app heeft waarschijnlijk ook altijd al op je m5 gestaan alleen heb je hem niet gezien.

• rulerraoul
bauke1994 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 21:30:
[...]

Als je naar system ui wordt doorgestuurd voor meer info zal je de app niet kunnen verwijderen omdat het onderdeel is van system ui.
Je kan het natuurlijk eenvoudig oplossen door de flashlight app te verbergen in nova Launcher.
Die app heeft waarschijnlijk ook altijd al op je m5 gestaan alleen heb je hem niet gezien.
Kan je bevestigen dat die app er al op stond? Of iemand anders? Als ie er al op stond hoef ik hem ook niet te verwijderen.

Zelf ben ik wat bang dat het zo'n app is die data naar China doorstuurt ofzo. Vandaar mijn vraag.

• Amaze86
  • Nu online
rulerraoul schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 09:44:
[...]

Zelf ben ik wat bang dat het zo'n app is die data naar China doorstuurt ofzo. Vandaar mijn vraag.
Hoef je niet bang te zijn,gebeurt toch.

• rulerraoul
Amaze86 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:31:
[...]

Hoef je niet bang te zijn,gebeurt toch.
Haha, dat is misschien wel zo.
Maar wellicht niet alles wat ook via m'n bank app gaat enzo. Dan heb ik er nog soort van controle over.

Maar bij jou staat die zaklamp app er niet op?

• Evolution
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 31-01-2019
Zaklamp app staat er standaard op!

• rulerraoul
Evolution schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:32:
Zaklamp app staat er standaard op!
Thanks voor het kijken!
En als je bij info kijkt, kom je dan ook bij SystemUI uit?

Wel vreemd, aangezien er geen led op de tablet zit.

• Gondrez
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 01-04 18:01
Op amazon staat de Mediapad M5 10.8 voor 299 maar wat ik me afvraag is of dit de Pro versie is met pen?

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Gondrez schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 23:14:
Op amazon staat de Mediapad M5 10.8 voor 299 maar wat ik me afvraag is of dit de Pro versie is met pen?
Als het er niet bij staat kan je er vanuit gaan dat het niet de Pro versie is.

• rulerraoul
Gondrez schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 23:14:
Deze heb ik gekocht. Uiteindelijk 297 betaald door korting. Geen idee waar die korting vandaan kwam overigens.

Het is inderdaad de normale versie. Zonder pen. Maar op de normale zit ook de desktop modus. Alleen mis je d pen en evt toetsenbord. Kan je ook los erbij kopen.

• baco101
Zojuist de december security update ontvangen, als ze nu ook nog android pie uitbrengen zou dat mooi zijn

• Gondrez
rulerraoul schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 08:46:
[...]

Deze heb ik gekocht. Uiteindelijk 297 betaald door korting. Geen idee waar die korting vandaan kwam overigens.

Het is inderdaad de normale versie. Zonder pen. Maar op de normale zit ook de desktop modus. Alleen mis je d pen en evt toetsenbord. Kan je ook los erbij kopen.
Het staat nu aan 349 euro helaas, zal toch maar even wachten tot de prijs terug daalt denk ik.

• Jur gen
Amaze86 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:33:
[...]

En bevalt die,twijfel zelf ook om voor deze te gaan of toch voor samsung tab s4.Zal voornamelijk voor netflix en youtube gebruikt worden.

Ben vooral benieuwd naar het scherm icm netflix.

@Jur gen Kon je beter voor 10icnh versie gaan bij amazon.de momenteel €299
Qua prijs had ik dan inderdaad meer scherm gehad, maar ik wilde juist een 8 inch tablet.
Inmiddels bevalt de M5 8.4" me prima.

• baco101
De januari security update zojuist ontvangen.

• scrubber
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13:00
baco101 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 00:05:
De januari security update zojuist ontvangen.
Heb ik ook ontvangen.
Heb nu al meer updates ontvangen op de mediapad M5 dan op mijn vorige tablet de samsung galaxy tab S2.

• baco101
scrubber schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:54:
[...]

Heb ik ook ontvangen.
Heb nu al meer updates ontvangen op de mediapad M5 dan op mijn vorige tablet de samsung galaxy tab S2.
lijkt ook of ze de frequentie van security updates hebben verhoogd in het begin kreeg ik om de 2 mnd een security update en nu elke maand. Ik hoop dat ze ook nog pie uitbrengen

• EdwinB
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 01-04 20:47
Erg fijn dat ze zo actief zijn met security patches, maar het zou toch nog fijner zijn als de tablet asap de beschikking krijgt over Android 9. Niet omdat ik het echt echt nodig heb, maar omdat ik vind dat het altijd te lang duurt voordat zulke releases uitgebracht worden op nieuwe apparatuur.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14:51
de pro versie is momenteel bij mediamarkt 439 euro inclusief keyboard tablet case....

https://www.mediamarkt.nl...-tablet-case-1582874.html

weet iemand welke case dit is?
Bij de gewone m5 krijg je deze ook …

op de doos van de keyboard cover staat

Keyboard KH0H
Importer Tech Data bvba/sprl

Fine Triumph Technology Corp
kihitech.com

geen idee, welke dit is...……………..

• Michele_M_
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 27-03 23:31
Aggressor schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:07:
de pro versie is momenteel bij mediamarkt 439 euro inclusief keyboard tablet case....

https://www.mediamarkt.nl...-tablet-case-1582874.html

weet iemand welke case dit is?
Bij de gewone m5 krijg je deze ook …

op de doos van de keyboard cover staat

Keyboard KH0H
Importer Tech Data bvba/sprl

Fine Triumph Technology Corp
kihitech.com

geen idee, welke dit is...……………..
Dat is de keyboard die je er bij het begin gratis bij kreeg. Tenminste volgens het plaatje is het dezelfde.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14:51
Michele_M_ schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:13:
[...]

Dat is de keyboard die je er bij het begin gratis bij kreeg. Tenminste volgens het plaatje is het dezelfde.
Welke is dat dan precies?
Bij Coolblue krijg je deze erbij

https://www.coolblue.nl/p...et-toetsenbord-zwart.html

Deze is best wel duur....

• Michele_M_
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 27-03 23:31
Aggressor schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 23:45:
[...]

Welke is dat dan precies?
Bij Coolblue krijg je deze erbij

https://www.coolblue.nl/p...et-toetsenbord-zwart.html

Deze is best wel duur....
Die heb ik inderdaad en die lijkt ook op het plaatje van de mediamarkt. En er zit een M-pen bij.

[Voor 3% gewijzigd door Michele_M_ op 27-01-2019 00:52]

• Gondrez
Is het de moeite om voor deze tablet nog te gaan of zou er na MWC een nieuwe versie komen?

• Amaze86
  • Nu online
Gondrez schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:29:
Is het de moeite om voor deze tablet nog te gaan of zou er na MWC een nieuwe versie komen?
Gewoon afwachten,je weet het nooit.Mischien kondigen ze nieuwe aan en dan gaan van deze de prijzen omlaag.Als je wilt wachten,anders koop het en geniet ervan.

• Elazz
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 31-03 11:37
Gondrez schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:29:
Ik heb er een uitgebreide review over geschreven dus je kan eens zien of het iets is. Er zit nog een Kirin 960 in wat nu een 2 jaar oude soc is. Natuurlijk nog steeds goed qua performance maar intensieve tablet gamers willen misschien een 970 of zelfs 980. Ik weet niet of Huawei tegen de zomer met een M6 gaat komen. Bouwkwaliteit is wel zeer goed en het scherm is ook mooi.

• Gondrez
Elazz schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 12:24:
[...]

Ik heb er een uitgebreide review over geschreven dus je kan eens zien of het iets is. Er zit nog een Kirin 960 in wat nu een 2 jaar oude soc is. Natuurlijk nog steeds goed qua performance maar intensieve tablet gamers willen misschien een 970 of zelfs 980. Ik weet niet of Huawei tegen de zomer met een M6 gaat komen. Bouwkwaliteit is wel zeer goed en het scherm is ook mooi.
Ik ga nog wachten tot na MWC om te zien of er een nieuwe komt of van een ander merk voor een goede prijs.

• Viper_4111
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:07
Ik heb er net een aangeschaft, hoop dat ie morgen binnenkomt. Ik zat te kijken naar een vervanger voor de Nvidia Shield K1 (werd zo traag de laatste tijd dus retour naar de winkel). Nu, na veel onderzoek, toch nog een van de meer betaalbare snelle android tablets.

Ik zal een trotse bezitter worden van de 8.4" variant. Kan in ieder geval niet wachten tot ie er is :)

Edit:

Mooie tablet maar de standaard 'ik ben een telefoon instelling' zijn wel heel vervelend moet ik zeggen. Even op zoek om dit aan te passen.

Daarnaast moet ik zeggen dat het geluid wel heel erg mooi is hoor.

[Voor 23% gewijzigd door Viper_4111 op 08-02-2019 10:27]

• Trolololo
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 31-03 14:26
Ik zou graag een tablet aanschaffen en ben aan het twijfelen tussen de M5 10.8inch en een iPad 2018 9.7inch.

Op zich 2 uitersten maar voor ons gebruik maakt het niet uit. Is ter vervanging van een laptop op citytrips om dingen op te zoeken, thuis browsen en 2de netflix en RDS naar mijn werk indien nodig.

Bij Apple zit je wel safe (updates en het werkt altijd) maar het grotere scherm, resolutie maakt de M5 interessanter voor mij. Heb altijd Samsung gemeden door de 'lag' en ik heb geen ervaring met Huawei.

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Trolololo schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:29:
Ik zou graag een tablet aanschaffen en ben aan het twijfelen tussen de M5 10.8inch en een iPad 2018 9.7inch.
Ik mis je vraag in je verhaal.
Daarbij als het gaat om een aankoopadvies dan hebben we daar het aankoopadvies gedeelte voor :)

Hier mag/kan je gericht vragen stellen over de M5.

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 01-04 21:30
Is Amazone Prime en Netflix app al HD ondersteunend of werkt dit nog steeds niet.

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Noresponse schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 20:18:
Is Amazone Prime en Netflix app al HD ondersteunend of werkt dit nog steeds niet.
Dat is in april 2018 al gepatched via een OTA update.

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 01-04 21:30
Thanks ik lees in reviews over netflix issues en dat er wellicht in de toekomst mischien een update komt. Ik denk dat ik de LTE versie ga halen via amazone voor 394 inclusief cover. lijkt me een nette deal :)

update: net besteld met LTE en denk dat ik er een 5 euro kaartje in gooi van KPN en dan data delen. Lekker easy op vakantie of onderweg in de auto :)

[Voor 26% gewijzigd door Noresponse op 12-02-2019 21:29]

• Sjors81
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 01-04 22:21
Ik lees hier en daar iets over een beta Android Pie voor de M5(pro). Iemand deze al gebruikt en is er zicht op wanneer de def. versie beschikbaar komt?

• tweakeranoniem
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 13-03-2019
Verkeerde topic..

[Voor 197% gewijzigd door tweakeranoniem op 22-02-2019 10:29]

• Master_S
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 20-04-2019
Ik zit te kijken naar de Mediapad M5 8.4, maar kan er iemand een goeie tempered glass protector aanraden ? Op Amazon vind ik er geen deftige.

• baco101
Zojuist de februari security update gekregen

• InflatableMouse

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Heeft iemand al een update naar EMUI 9 gekregen?

Ik las dat het voor een gesloten beta groepje was of zo maar is het ondertussen nog steeds niet publiek beschikbaar?

• Jur gen
Nee ik nog niet

• Dekspor
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 26-03-2019
Hallo,

Ik wil een nieuwe tablet kopen. Kan iemand mij vertellen wat de beste prijs/kwaliteit verhouding is bij de volgende modellen :

Huawei mediapad M5
Huawei mediapad M5 lite
Huawei mediapad T5

Ik zit sterk te twijfelen, welke raden jullie het meeste aan?

• InflatableMouse

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

InflatableMouse schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:44:
Heeft iemand al een update naar EMUI 9 gekregen?

Ik las dat het voor een gesloten beta groepje was of zo maar is het ondertussen nog steeds niet publiek beschikbaar?
Tof! Krijg net de update 9.0.1.160 (C432E3R1P3) binnen, op beide tablets tegelijk. d:)b

• Amaze86
  • Nu online
Dekspor schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:16:
Hallo,

Ik wil een nieuwe tablet kopen. Kan iemand mij vertellen wat de beste prijs/kwaliteit verhouding is bij de volgende modellen :

Huawei mediapad M5
Huawei mediapad M5 lite
Huawei mediapad T5

Ik zit sterk te twijfelen, welke raden jullie het meeste aan?
Koop de m5 bij bol.com voor 246,na je betaling annuleer je de back cover toetsenbord en kom je uit op 246.Weet niet hoelang het nog geldig is.

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Amaze86 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:31:
[...]

Koop de m5 bij bol.com voor 246,na je betaling annuleer je de back cover toetsenbord en kom je uit op 246.Weet niet hoelang het nog geldig is.
Heb je een link? Ik zie hem zo goedkoop niet staan...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
Sp33dFr34k schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:18:
[...]

Heb je een link? Ik zie hem zo goedkoop niet staan...
https://www.bol.com/nl/p/...ENZMYg.1.2.ProductPageUrl

Betalen en dan de cover annuleren,je krijgt rond 94 euro terug op je rekening.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Amaze86 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:07:
[...]

https://www.bol.com/nl/p/...ENZMYg.1.2.ProductPageUrl

Betalen en dan de cover annuleren,je krijgt rond 94 euro terug op je rekening.
Dankje, ik zag het net in het centraal aanbiedingen topic staan. Instructies gevolgd en lijkt nog te werken ook... geen geld voor deze tablet, thanks voor de tip!

• baco101
InflatableMouse schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:18:
[...]

Tof! Krijg net de update 9.0.1.160 (C432E3R1P3) binnen, op beide tablets tegelijk. d:)b
Hier komt hij nu ook eindelijk binnen

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Trek net de tablet uit de doos, prachtig apparaat en meteen de update naar 9.0.1.160 aan het binnenhalen. Duurt wel even met 3,59GB dus morgen maar verder bekijken :)

• InflatableMouse

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Sp33dFr34k schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:04:
Trek net de tablet uit de doos, prachtig apparaat en meteen de update naar 9.0.1.160 aan het binnenhalen. Duurt wel even met 3,59GB dus morgen maar verder bekijken :)
Was hier minuten werk, ging echt snel.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Heeft er hier iemand een toetsenbord hoes van Huawei? Ik krijg iedere keer de vraag of ik naar desktop mode wil maar als ik anvink dat tie dat niet moet blijven vragen, blijft het toch terugkomen. Heel vervelend, is daar een oplossing voor?

• poes
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 30-03 06:50
Ik heb een M5 pro gekocht met WiFi en 4G. Bij KPN heb ik bij mijn abo een duo-sim aangevraagd. Een Sim voor in mijn telefoon en één voor in mijn tablet. Uiteraard wil ik op mijn tablet alleen data gebruiken.

Maar... omdat de sims in principe precies hetzelfde zijn, rinkelt de ene keer mijn tablet en de andere keer mijn telefoon als ik gebeld word.

Mijn vraag is: kan ik de telefoon uitschakelen op mijn tablet, maar wel gebruik blijven maken van 4G voor de data?

Hapiness starts with Ilyushin IL-96

• asmi
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
poes schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:55:
Bij KPN heb ik bij mijn abo een duo-sim aangevraagd.[...]Mijn vraag is: kan ik de telefoon uitschakelen op mijn tablet, maar wel gebruik blijven maken van 4G voor de data?
Nee dat kan niet. Bij een Duo SIM mag maar een van de SIM's tegelijk actief zijn.
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True