@
TXVH,
Bij betaling via Paypal het shipping address van MyUS ingevuld in Paypal. Gekozen voor Shipping Method: Super Eggsaver (4-7 bus. days). Geen verdere checks of vragen tegengekomen m.b.t. bestelling vanuit NL. Gewoon vanuit NL zonder VPN besteld.
Zodra ik het volgende doe:
1) Bestel de Matebook x pro via newEgg met als shipping address mijn MyUS adres.
2) Betaling via PayPal
--> In het PayPal betaal scherm 'adres toevoegen', zelfde adres als MyUS adres
3) bestellen
Krijg ik de volgende dag de melding (de laptop wordt volgens NewEgg dezelfde dag nog verzonden):
- 'Order has been cancelled, If Paypal was used, either Paypal declined the charge immediately, or we were unable to secure payment from your PayPal account after attempting for 3 - 5 business days.'.
Dit is me nu al 2x overkomen en NewEgg kan niet meer informatie leveren..
Zou je mij kunnen vertellen wat jij anders hebt gedaan dan ik of welke stappen jij exact hebt gevolgd?
Edit:
Net even gechat met NewEgg en PayPal blijkt de transactie te blokkeren. @
TXVH, heb jij iets veranderd aan de instellingen van je PayPal account toevallig of een ander adres opgegeven?
Mijn MyUS Adres (zo heb ik hem opgegeven in PayPal):
Het bovenstaande adres geeft sinds vandaag de onderstaande error bij NewEgg:
The shipping address information we received from PayPal contains non-recognizable
characters. This might cause by the address contains French or Spanish characters.
Unfortunately, Newegg is not able to process this purchase at this time. If you would like to
use PayPal for this purchase, you will need to update your PayPal shipping infomation.
Misschien dat ze hem hebben geblokkeerd (is exact hetzelfde adres als ik bij newEgg heb opgegeven) of doe ik iets verkeerd?
*update* (13-08-2018)
Vandaag gebeld met PayPal en het probleem blijkt bij NewEgg te liggen. Die zet de transactie niet door, waardoor de order faalt. Probleem nu uitgelegd bij NewEgg en die gaan er nu naar kijken. Ik heb binnen 1-2 werkdagen antwoord kreeg ik te horen. Update volgt..
[
Voor 42% gewijzigd door
Oneshot007 op 13-08-2018 09:45
. Reden: Update ]