We gaan hier toch geen abstract van een liveblog bijhouden hoop ik?
Er is verder weinig anders te discussiëren vrees ik
Ik heb nog wel een mooie stelling voor een discussie:DaMarcus schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:08:
Er is verder weinig anders te discussiëren vrees ik
F1 teams vertonen diva gedrag, door de testdagen te verplaatsen naar een dag met beter weer.
En zouden moeten roeien met de riemen die ze hebben. Data van een slecht weer dag, is ook data.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En dan de eerste races gaan verkloten waarbij het publiek begint te zeuren dat er niks aan is? Lijkt me niet handig.Jasphur schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:11:
[...]
Ik heb nog wel een mooie stelling voor een discussie:
F1 teams vertonen diva gedrag, door de testdagen te verplaatsen naar een dag met beter weer.
En zouden moeten roeien met de riemen die ze hebben. Data van een slecht weer dag, is ook data.
Zulke stellingen mag je niet posten.... Ik zie pirelli in 2019 alweer aankomen met nog 3 extra compounds voor lage temperaturenJasphur schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:11:
[...]
Ik heb nog wel een mooie stelling voor een discussie:
https://f1manager.info/ranking/4605
Testen met sneeuw lijkt mij niet de data waar een team op zit te wachten. Testen kost ook veel geld, dan begrijp ik wel dat zij liever een andere dag testen.
En inderdaad, zoals MuddyMagical al aangeeft, het testen is ook ter voorbereiding op het nieuwe seizoen, dus als fans hebben wij ook baat bij goeie test dagen. Waarbij een goeie dag niet 30 graden celsius en blauwe lucht hoeft te zijn, maar ook geen sneeuw of asfalttemp van 2 graden.
En inderdaad, zoals MuddyMagical al aangeeft, het testen is ook ter voorbereiding op het nieuwe seizoen, dus als fans hebben wij ook baat bij goeie test dagen. Waarbij een goeie dag niet 30 graden celsius en blauwe lucht hoeft te zijn, maar ook geen sneeuw of asfalttemp van 2 graden.
Ken je dat verhaal van Max Verstappen die naar buiten ging?IkWilbert schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:04:
Max tot nu toe drie rondjes gereden, nog geen tijd en weer terug in de pits.
Hopelijk kan ie wat rondes maken vanmiddag.
...Hij ging niet
@powah33 Ik zie ze al voor me; de cold, supercold en ultracold
Made my day therepowah33 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:14:
[...]
Zulke stellingen mag je niet posten.... Ik zie pirelli in 2019 alweer aankomen met nog 3 extra compounds voor lage temperaturen
Het is wat hé, hyper, ultra, supersoft en soft. Klinkt echt voor geen meter allemaal, beter kappen ze hier een keer mee. Doe gewoon Soft Medium Hard en kap met die enorme onzin.
Toch weer welbvbal79 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:16:
[...]
Ken je dat verhaal van Max Verstappen die naar buiten ging?
...Hij ging niet
Volgens mij gaat Max weer naar buiten.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Zou wel tof zijn. Dan kunnen we ook gaan racen in de omgeving van de Noord-Kaappowah33 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:14:
[...]
Zulke stellingen mag je niet posten.... Ik zie pirelli in 2019 alweer aankomen met nog 3 extra compounds voor lage temperaturen
Klopt!Smarron schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:18:
Volgens mij gaat Max weer naar buiten.
I intend to live forever. So far, so good.
livestream van ene Bas...
https://www.facebook.com/.../videos/1911764729136532/
https://www.facebook.com/.../videos/1911764729136532/
[ Voor 19% gewijzigd door albino71 op 27-02-2018 13:20 ]
Live stream op zwart?
Bastaard weer goed bezig!
Bastaard weer goed bezig!
[ Voor 40% gewijzigd door Speedster op 27-02-2018 13:21 ]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Andere stream : YouTube: F1 2018 TESTING LIVE - FORMULA 1 2018 BARCELONA DAY 2
"F1 2018 Test Day 2 Live - F..." This video is no longer available due to a copyright claim by Sky Sports.Speedster schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:19:
Live stream op zwart?
Eerste geklokte ronde van Max: 1:35.176
Het is een begin
Het is een begin
Thx man
Bandjes van Max piepte behoorlijk, geen temperatuur in te krijgen denk ik...
[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 27-02-2018 13:22 ]
Wat mij betreft gaat Max nu lekker z'n tientallen rondjes draaien om feeling te krijgen met de auto.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Geen idee hoe of wat maar het lijkt erop dat die streams er allemaal afgeknikkerd worden?
Nou het begin is er, Max kwam net in de stream over de finish

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Met een paar donuts krijg je je banden wel warmSpotmatic schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:22:
Wat mij betreft gaat Max nu lekker z'n tientallen rondjes draaien om feeling te krijgen met de auto.
Jah eigenlijk wel heel erg .. al die verhalen dat alles voor de fans word gedaan ....maar er is geen stabiel beeld van de test te vinden.De_Bastaard schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:22:
Geen idee hoe of wat maar het lijkt erop dat die streams er allemaal afgeknikkerd worden?
Op de medium band nu, geen grip...
Ze hebben met deze temperaturen een ronde of 5 nodig om de banden een beetje op temperatuur te krijgen.albino71 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:22:
Bandjes van Max piepte behoorlijk, geen temperatuur in te krijgen denk ik...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Renault heeft de motor gesaboteerdJackson6 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:25:
1.30 dat wordt helemaal niks met die RB dit jaar.
Jackson6 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:25:
De rondjes worden wel steeds sneller
Pffttt ga jij maar in de bitcoins...Jackson6 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:25:
Oh, we dachten even te maken te hebben met een successupporter.
wat een /s allemaal niet kan doen he /sJackson6 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:26:
[...]
Enige gevoel voor sarcasme is ook ver te zoeken hier..
Hij is sneller dan de Haas!
Op naar de Sauber Romeo

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
En naar binnen lijkt het, hij nam even de buitenbocht (oude circuit).
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
"Unexpected halo consequence #113: Bottas just tried to remove a tear-off from his visor coming down the pit lane, and it got stuck on the halo as he tried to discard it"
#113Celluiar schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:30:
"Unexpected halo consequence #113: Bottas just tried to remove a tear-off from his visor coming down the pit lane, and it got stuck on the halo as he tried to discard it"
heb je ook de andere 112 voor ons?
Gokje: Max gaat naar zachtere bandjes? Ik weet niet wat je trouwens met mediums moet op deze koude baan, kan iemand dat uitleggen?
Ugh wat een muziek daar op de tribune. Hopelijk krijg je dat niet te horen bij de nieuwe format.
Ik denk checken met de data van gisteren. Ric heeft zo'n beetje de hele dag op mediums gereden.Spotmatic schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:34:
Gokje: Max gaat naar zachtere bandjes? Ik weet niet wat je trouwens met mediums moet op deze koude baan, kan iemand dat uitleggen?
Je zult toch overal wel info van moeten krijgen. Wie weet werken medium in tegenstelling tot wat je zou denken beter onder de RB met koud weer. Je weet het niet. Je kunt niets uitsluiten voordat je het daadwerkelijk getest heb.Spotmatic schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:34:
Ik heb al onze vertegenwoordigers verantwoordelijk gesteld voor het weinig aantal rondjes dat Max heeft gereden. Als ze nou gewoon weer een Diesel zonder Cat gaan rijden, zou het wellicht deze week een stuk warmer zijn geweest.
FreeReef.nl
Ik stop ook per direct met afvalscheiden en de ramen sluiten tijdens het verwarmen van mijn huis! Alle beetjes helpen.World Citizen schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:35:
Ik heb al onze vertegenwoordigers verantwoordelijk gesteld voor het weinig aantal rondjes dat Max heeft gereden. Als ze nou gewoon weer een Diesel zonder Cat gaan rijden, zou het wellicht deze week een stuk warmer zijn geweest.
Yep.. Charles Leclerc staat stil in bocht 4.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Ik zal mijn koelkast even dichtdoen. Ik zag dat deze nog open stond.World Citizen schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:35:

Nou lekker dan, wordt weer een jaartje achter de Benzjes aanhobbelen. Het is ook duidelijk dat Ricciardo een veel betere coureur is dan Verstappen, meer dan 5 seconden verschil!
Je vergeet de /sMalt007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:40:
Nou lekker dan, wordt weer een jaartje achter de Benzjes aanhobbelen. Het is ook duidelijk dat Ricciardo een veel betere coureur is dan Verstappen, meer dan 5 seconden verschil!
Hoe weten we nou of dit sarcastisch is of niet..Malt007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:40:

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Dat moet wel... of hij heeft er de ballen verstand vanSmithNL schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:41:
[...]
Hoe weten we nou of dit sarcastisch is of niet..
Ik denk dat we eerder kunnen werken met een /ns ipv /s
Met een verschil namelijk dat de problemen eens niet bij RBR en Renault lijken liggen, maar alleen bij Renault. Dan kom je weer niet aan Vettel of Hamilton, maar Bottas of Kimi kan je wel verslaan op een goede racedag. Kimi wordt toch vrijwel elke race geofferd door Ferrari en Bottas lijkt me nu ook geen echte topper.LopendeVogel schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:28:
Dat niet alleen, volgens mij test oa Mercedes kijkend naar afgelopen jaren vooral met een geknepen motor. Mij lijkt dat ze met een geknepen motor al veel informatie krijgen. Tijdens de eerste race (q3 vooral) gaat de motor open.
Afgelopen jaar en het jaar daarvoor scoorde RBR bijv ook helemaal niet slecht qua rondetijden, in vergelijking met de andere teams tijdens de wintertest. Totdat we in Australië zaten, toen dacht je van hu
Enige wat opviel waren de ronde aantallen die waren van Renault(blok) niet zo goed als nu.
Als je nu al de berichten van Renault leest dan lijkt dit op hetzelfde zoals in 2016 en 2017. RBR ging ook als een speer aan het einde van 2016, toen 2017 begon waren ze weer 10x niks. Aan het einde van 2017 waren ze weer redelijk aanwezig.
Ik ben benieuwd, vooral omdat ze aangeven met geknepen motoren de eerste race te zullen beginnen heb je natuurlijk al direct een achterstand te pakken die je wederom ergens halverwege of aan het einde van het seizoen moet inhalen (wat dus duidelijk onmogelijk is..).
Als je ''fan'' van RBR/Max bent is het nu dus hopen op (betrouwbaarheids-) fouten bij Ferrari en Mercedes wilt Renault nog iets kunnen doen.
Maar we gingen er al maanden vanuit dat RBR er niet aan zou komen vanwege de PU. Ik heb nog geen reden om anders te geloven. Maleisië en Mexico waren ondanks, niet dankzij Renault. Als RBR nu mee kan doen voor de winst in races, en al helemaal WDC en WCC dan is die RB14 een bizar goede auto. Ik zou niet verbaast zijn als die beter is dan de W08 of zelfs de SF71H, maar we lijken weer tegen een gat van 50pk of meer aan te kijken wat je niet zomaar dicht.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In ieder geval ligt er wel extra sterk Renault blok in de Mclaren, zelfs ruim sneller dan de Ferrari van Vettel. Jammer dan RBR niet de sterke versie van het blok krijgt, of zou Verstappen echt zoveel minder zijn dan Vandoorne?
Die Honda blijft maar ronden draaien!
Grapje toch zeker? Max is amper de baan op geweest om een goed rondje neer te zetten.Malt007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:46:
In ieder geval ligt er wel extra sterk Renault blok in de Mclaren, zelfs ruim sneller dan de Ferrari van Vettel. Jammer dan RBR niet de sterke versie van het blok krijgt, of zou Verstappen echt zoveel minder zijn dan Vandoorne?
Hoe kom je daarbij? Werk je voor McLaren soms?Malt007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:46:

Malt007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:46:
Zijn mensen het echt verleerd om sarcasme te herkennen?
Misschien moet je een andere sport gaan kijken...Malt007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:46:

-= Very annoying forum person =-
McLaren heeft de Renault stiekem op de turbostand gezet. Zag vanmiddag ook al een foto van McLaren op twitter voorbij komen, waar de zwarte aanslag van de warmte op de motorkap was te zienMalt007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:46:
-
Zahariac schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:48:
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Don't feed the trolls...Brummetje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:47:
[...]
Grapje toch zeker? Max is amper de baan op geweest om een goed rondje neer te zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door Celluiar op 27-02-2018 13:50 ]
Trolling much?Malt007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:40:
Des te eerder Max weer z'n rondjes draait, des te eerder het gezeur hier verstomt.
Niet alleen sarcasme ben ik bangZahariac schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:48:
Testing, one, two ...
Als dit als 'grapje' bedoeld is, hou daar dan alsjeblieft mee op. Grappig 0, irritant 100.Malt007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:46:
En als het wel serieus bedoeld is, dan hou er ook maar mee op... Dan heb je het spelletje echt niet begrepen.
De lunch is overgeslagen dus mensen hebben honger...frankpaul1 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:49:
Mensen, hap, hap, hap...
Goed nieuws! Hier moet het voor Red Bull vandaan komen in 2019 en 2020.Speedster schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:47:
Die Honda blijft maar ronden draaien!
PS Wat is die Alfa Romeo letterlijk bloedmooi geworden!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Baan is weer groen!
HUH volgens mij nog steeds zwart /sIkWilbert schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:51:
Baan is weer groen!
Denk dat ze in mei toch wel al een beeld hebben of de Honda de Renault al dan niet benaderd.
Vandaag geen test voor HAM. Te koud zeker.. "die moet effe op vakantie, ouwe".
Max weer naar buiten, hopelijk nu voor wat langer.
Max gaat beetje bij beetje sneller. Nog steeds op de medium band
1:22.240 +1.970
[ Voor 6% gewijzigd door IkWilbert op 27-02-2018 14:01 ]
YouTube: F1 2018 TESTING LIVE - FORMULA 1 2018 BARCELONA DAY 2tluijf schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:01:
Heeft iemand een werkende stream? De facebook link van zojuist is niet meer online.
Met dank aan Bastaard
[ Voor 3% gewijzigd door Speedster op 27-02-2018 14:02 ]
Bedoel je die van de Max fanclub? Hij had gezegd als Max weer op de baan is begint die weer met streamentluijf schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:01:
Heeft iemand een werkende stream? De facebook link van zojuist is niet meer online.

Heb je daar een link van?Leoon. schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:01:
[...]
Bedoel je die van de Max fanclub? Hij had gezegd als Max weer op de baan is begint die weer met streamen
Thanks!Speedster schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:01:
[...]
YouTube: F1 2018 TESTING LIVE - FORMULA 1 2018 BARCELONA DAY 2
Met dank aan Bastaard
Ja die, maar ik zie hem nog niet online. Hopelijk zometeen. Die op Youtube met de live timing enz vind ik persoonlijk wat minder om te volgen.Leoon. schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:01:
[...]
Bedoel je die van de Max fanclub? Hij had gezegd als Max weer op de baan is begint die weer met streamen
https://www.facebook.com/gomax33news/
Maar op dit moment (nog) niet online.
[ Voor 15% gewijzigd door coop op 27-02-2018 14:06 ]
Het is deze facebook pagina, maar ik denk dat hij op de pot zit of zo.. Hij komt maar niet meer online
https://www.facebook.com/...videos/?ref=page_internal
Thx Leoon / tluijfLeoon. schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:08:
[...]
Het is deze facebook pagina, maar ik denk dat hij op de pot zit of zo.. Hij komt maar niet meer online
https://www.facebook.com/...videos/?ref=page_internal
en weer sneller, 1.21.072 nu op plekje 4IkWilbert schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:00:
Max gaat beetje bij beetje sneller. Nog steeds op de medium band
mijn signature is bewust leeg :-)
Max inmiddels 4 tienden achter Vettel. De enige andere coureur die op mediums zijn snelste tijd heeft staan.
Vettel zet even de snelste tijd neer op mediums: 1:20.168Zahariac schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:10:
Max inmiddels 4 tienden achter Vettel. De enige andere coureur die op mediums zijn snelste tijd heeft staan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Live-blogs:
https://nl.motorsport.com.../barcelona-f1-test-dag-8/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2018
https://www.f1today.net/n...-van-de-tweede-wintertest
Live-blogs:
https://nl.motorsport.com.../barcelona-f1-test-dag-8/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2018
https://www.f1today.net/n...-van-de-tweede-wintertest