😆 - Denk ook eens om ;)
Average Joe kijkt hoogstens alleen samenvattingen en wil crashes zien. De die-hard fans willen mooie gevechten zien die ronde na ronde duren. Of zoals bij rally, bocht na bocht die dwars driftend genomen word.Chiron schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:08:
[...]
Maar het is wel typisch amerikaans weer dat alles voorgekauwd moet gaan worden omdat de 'average joe' er niks van snapt.
In essentie is er niets moeilijk aan racen. Gewoon als eerste over de streep komen. Het zijn juist de complexe motoren, het hele "lift and coast" geneuzel, belachelijke gridstraffen en de ingewikkelde aerodynamica die het
lastiger te volgen maken.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Gewoon kitten. Werkte vorig seizoen ook, toch?Pierre schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:28:
Max schijn een brandstof lek te hebben
Tape werkte goed.alex3305 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:29:
[...]
Gewoon kitten. Werkte vorig seizoen ook, toch?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Waar haal je die snelle info vandaan?Pierre schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:28:
https://f1manager.info/ranking/4605
Er is niemand op de baan, ownee, Bottas net naar buitenDe_Bastaard schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:28:
Vroeg me al af waarom hij nog niet de baan op is
Er is nog maar 1 tijd gezet

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
omg, sabotage!Pierre schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:28:
Grand Prix Radio
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Thx man
We've just been informed there will be no lunch break today. Perhaps 1-2pm is when we're going to get the best of the weather. #F1
https://twitter.com/arjanschouten/status/968419408027836417
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
3 dagen? We zijn pas 1,5 dag aan het testen?roda_djavulen schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:43:
Das geen goed teken als je op 3 dagen 2 keer een brandstoflek hebt. Maarja nog meerdere testdagen om het op te lossen.
It’s tough, we’re using wets this morning as they’re softer and therefore easier to get heat into. It’s why you saw us using wets at Silverstone for the launch as well 🤓
1x op de filmdag. Gisteren niet. Vandaag (dag 3) weer een lek.Zahariac schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:47:
[...]
3 dagen? We zijn pas 1,5 dag aan het testen?
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Het ging over de nieuwe graphics van F1 en met name de mensen + twitters die erachter zaten, met name ging het over een ... Turner (?) als ik het goed herinner. Weten jullie deze toevallig nog?
nvm heb het al!
https://twitter.com/mr_turley
[ Voor 8% gewijzigd door Roybs op 27-02-2018 11:00 ]
En er is er altijd wel eentje die met het vriezen altijd korte mouwen heeft.
Ging over de mensen van de nieuwe graphics in F1. Gister postte iemand er de makers/bedenkers/het bureau dat er achter zat, en één ervan had nogal een rare twitterfeed. Ik wilde even zijn twitter opnieuw bekijken maar kon even niet meer herinneren wie 't was.Jasphur schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:12:
@Roybs geen idee wat je bedoelt haha. Ook met je Twitterlink niet.
En er is er altijd wel eentje die met het vriezen altijd korte mouwen heeft.
Excuses ^_^
Offtopic voor dit topic, maar hier: Cranzai in "[F1] Seizoen 2017 - deel 2"Roybs schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:14:
[...]
Ging over de mensen van de nieuwe graphics in F1. Gister postte iemand er de makers/bedenkers/het bureau dat er achter zat, en één ervan had nogal een rare twitterfeed. Ik wilde even zijn twitter opnieuw bekijken maar kon even niet meer herinneren wie 't was.
Excuses ^_^
Het ziet er niet naar uit dat Red Bull Racing op korte termijn weer de baan op kan. Max Verstappen heeft het circuit zelfs verlaten in een van de auto's van partner Aston Martin.
Erg balen na zo'n goeie eerste dag.powah33 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:27:
VERSTAPPEN HEEFT CIRCUIT VERLATEN
Het ziet er niet naar uit dat Red Bull Racing op korte termijn weer de baan op kan. Max Verstappen heeft het circuit zelfs verlaten in een van de auto's van partner Aston Martin.

En de RB14 gaat voorlopig blijkbaar niet meer de baan op.
Verstappen heeft circuit verlaten
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Ik heb geen verstand van techniek van auto`s, Maar het herstellen zal toch niet een hele dag duren..
Ik denk dat het meer met het weer te maken heeft.. Misschien komt hij vanmiddag nog terug..
Of even naar de locale auto shop voor een nieuw slangetje..??
edit: typos
[ Voor 12% gewijzigd door serienummer op 27-02-2018 11:31 ]
En denkt nu klaar voor vandaag.. geen kampioen geen test voor mij

PSN: McMillan0984
Dat zie je wel meer in de UK. Is volgens mij niet zo heel spannend.Jasphur schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:35:
Is dat serieus een custom nummerplaat ja?
Dat hebben ze in heel veel landen. Zelfs in België.Jasphur schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:35:
Is dat serieus een custom nummerplaat ja?
Kost wat, maar dan heb je ook wat.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
meen 1200 pond'ish.Rivanov schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:41:
[...]
Dat hebben ze in heel veel landen. Zelfs in België.
Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zal het niet een combinatie van zijn?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:49:
Tja, is de auto nu echt kapot of is het weer dusdanig dramatisch dat testen geen zin heeft?
Als dit weer aanblijft dan komt het er op neer wie het beste om kan gaan met weinig informatie voor de eerste race. Tijd om nieuwe dingen te ontwikkelen zal er dan ook niet echt bij zijn als je niet weet wat je moet veranderen.
Als het weer dusdanig dramatisch zou zijn waardoor testen geen zin zou hebben, dan zou Mercedes en etc ook niet gewoon aan het testen zijn.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:49:
Tja, is de auto nu echt kapot of is het weer dusdanig dramatisch dat testen geen zin heeft?
Ik denk dat we het vooral bij de auto kunnen zoeken
Echter zoals op de hier bovenstaande foto's te zien is en de liveblogs zou Max alweer terug zijn? xd
In de Aston zal het ook wel iets warmer zijn verwacht ik zo..
[ Voor 17% gewijzigd door LopendeVogel op 27-02-2018 11:53 ]
Of is die snel langs de halfords ... benzineleiding klemmetjes halenRobsta86 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:52:
Misschien doet Max een "Alonsootje" en gaat hij even een potje tennissen
Verstappen is gespot. Blijkbaar was de jonge Nederlander even iets aan het ophalen, of heeft hij een dubbelganger.
hij is dus toch niet weg
Haha gpupdate hé xdhjvg schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:54:
11:50
Verstappen is gespot. Blijkbaar was de jonge Nederlander even iets aan het ophalen, of heeft hij een dubbelganger.
hij is dus toch niet weg
Bij Red Bull geen bezorgde gezichten. Het probleem met de brandstoftoevoer zou zijn opgelost, wordt gezegd. Men ziet het nut er momenteel gewoonweg niet van in om te rijden, in deze kou.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 22% gewijzigd door Zahariac op 27-02-2018 11:56 ]
Live broadcast vanaf de test (geen gare peroscope)
nvm was van gisteren
[ Voor 9% gewijzigd door DRaakje op 27-02-2018 11:59 ]
Verwijderd
is dit niet die van gister?DRaakje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:58:
https://www.facebook.com/...305288¬if_t=live_video
nvm was van gisteren
"Was live".. Dus alweer afgelopenDRaakje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:58:
van gister staat namelijk was live 20 uur geledenDRaakje schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:58:
Lekker binnen blijven, de auto (en driver) heel houden en samen naar de lokale koek & zopie kraam
Ik blijf er dus bij dat tijden hier gezet weinig zeggen. We weten niet of teams sandbaggen, bepaalde upgrades meebrengen die prestaties verbeteren. Het weer helpt al helemaal niet mee nu. Ook zijn teams zaken aan het testen. Gisteren werkte de RB14 bijna perfect, vandaag hadden ze een brandstof lek. Hier kan je gewoon geen conclusies aan verbinden tenzij het echt dramatisch een kant op gaat. Als Mercedes nu even doodleuk 1:18 rondjes gaat noteren dan weet je dat dit seizoen doodsaai gaat worden. Als je nu al ploffende motoren hebt dan weet je dat all auto's met die PU een miserabel seizoen gaan hebben. Voor de rest leer je maar erg weinig.
goh...dat licht hebben de meeste al 10 jaar geleden gezien dat tijden niks zeggen tijdens testsDaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:05:
Tja pole vorig jaar was 1:19.149 voor Hamilton. Dit seizoen zou het nog sneller moeten zijn omdat de auto's betere aero zouden moeten krijgen en de banden nog zachter.
Ik blijf er dus bij dat tijden hier gezet weinig zeggen. We weten niet of teams sandbaggen, bepaalde upgrades meebrengen die prestaties verbeteren. Het weer helpt al helemaal niet mee nu. Ook zijn teams zaken aan het testen. Gisteren werkte de RB14 bijna perfect, vandaag hadden ze een brandstof lek. Hier kan je gewoon geen conclusies aan verbinden tenzij het echt dramatisch een kant op gaat. Als Mercedes nu even doodleuk 1:18 rondjes gaat noteren dan weet je dat dit seizoen doodsaai gaat worden. Als je nu al ploffende motoren hebt dan weet je dat all auto's met die PU een miserabel seizoen gaan hebben. Voor de rest leer je maar erg weinig.
Voor het gemak laat je buiten beschouwing dat het hele circuit nieuw asfalt heeft en je sowieso de tijden niet echt kan vergelijken met vorig jaar?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:05:
Tja pole vorig jaar was 1:19.149 voor Hamilton. Dit seizoen zou het nog sneller moeten zijn omdat de auto's betere aero zouden moeten krijgen en de banden nog zachter.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Morgen en overmorgen is het ook prut
[ Voor 24% gewijzigd door powah33 op 27-02-2018 12:12 ]
Eventueel a.s. vrijdag.powah33 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:11:
Teams in gesprek over verplaatsen testdag wegens slecht weer.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bovendien zijn de tijden, in vergelijking met gisteren, nog niet eens zo gek.
Wel handig als ze dit ook aan Max vertellen, dit aangezien een teamlid van Max net gezegd heeft dat Max straks weer de baan op komt (zoals jullie ondertussen ook al gelezen zullen hebben denk ik haha).powah33 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:11:
Teams in gesprek over verplaatsen testdag wegens slecht weer.
Niet dat Max straks terug in de pit komt en iedereen is naar huis

Edit:
Ah ik denk dat je doelt op een bericht van gisteren waarbij gesproken (geruchten of feiten weet ik niet?) werd over het verplaatsen naar vrijdag of komend weekend. Wat je nu aangeeft is niet iets recentst toch?
[ Voor 18% gewijzigd door LopendeVogel op 27-02-2018 12:20 ]
Ik zou als ik hun was lekker zaterdag en zondag gaan testen. Hier in NL wordt het dan ook 4 en 8 graden. Is beter dan die barre koude omstandigheden komende dagen. Daarbij heb ik dan weekend en kan ik gewoon 24/7 bezig zijn met F1 ipv nu door de weeks
Oh jee, Stoffel zette even aan voor de snelste tijd en direct een donkere plek op de wagen haha

[ Voor 16% gewijzigd door Oekol op 27-02-2018 12:21 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vandoorne 1:20.3Zahariac schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:56:
Bottas is lekker onderweg. Zit nu op de 1:20.806 en is sneller dan gisteren.
En vanaf vrijdag wordt het een stuk warmer: hopelijk meer en beter te testen voor de teams.
We zullen een petitie starten om te zorgen dat je 24/7 een test kunt volgenLeoon. schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:19:
[...]
Ik zou als ik hun was lekker zaterdag en zondag gaan testen. Hier in NL wordt het dan ook 4 en 8 graden. Is beter dan die barre koude omstandigheden komende dagen. Daarbij heb ik dan weekend en kan ik gewoon 24/7 bezig zijn met F1 ipv nu door de weeks
12/2, dan is dat ook goed?bvbal79 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:20:
[...]
We zullen een petitie starten om te zorgen dat je 24/7 een test kunt volgen
Komt nog bij dat ze tijdens de tests beschikken over alle compounds, terwijl tijdens de race vorig jaar de zachtste compounds niet gebruikt zijn als ik het me goed herinner.YakuzA schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:07:
[...]
Voor het gemak laat je buiten beschouwing dat het hele circuit nieuw asfalt heeft en je sowieso de tijden niet echt kan vergelijken met vorig jaar?
De pole tijd van vorig jaar is dus niet echt een goede graadmeter voor wat nu mogelijk is.
De beste analyses tijdens de tests komen meestal van de mensen langs de kant van de baan; die zien aan een bepaalde bochtencombinatie tijdens de tests of een auto een goed wegligging heeft.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dit forum bijvoorbeeldXyritZz schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:21:
[...]
Komt nog bij dat ze tijdens de tests beschikken over alle compounds, terwijl tijdens de race vorig jaar de zachtste compounds niet gebruikt zijn als ik het me goed herinner.
De pole tijd van vorig jaar is dus niet echt een goede graadmeter voor wat nu mogelijk is.
De beste analyses tijdens de tests komen meestal van de mensen langs de kant van de baan; die zien aan een bepaalde bochtencombinatie tijdens de tests of een auto een goed wegligging heeft.
Tja, ik kreeg gisteren te horen dat het zo relevant was. Nee, dat is het dus niet. Het is testen wat ze hebben en kijken wat beter moet. Snelle rondjes zetten is hooguit een onderdeel van de test.bvbal79 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:07:
[...]
goh...dat licht hebben de meeste al 10 jaar geleden gezien dat tijden niks zeggen tijdens tests
Oh dan kan er ook nog wel bij.YakuzA schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:07:
[...]
Voor het gemak laat je buiten beschouwing dat het hele circuit nieuw asfalt heeft en je sowieso de tijden niet echt kan vergelijken met vorig jaar?
[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-02-2018 12:24 ]
Bericht was van 34 min geleden... dus de besprekingen zullen nog aan de gang zijn.LopendeVogel schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:19:
[...]
Wel handig als ze dit ook aan Max vertellen, dit aangezien een teamlid van Max net gezegd heeft dat Max straks weer de baan op komt (zoals jullie ondertussen ook al gelezen zullen hebben denk ik haha).
Niet dat Max straks terug in de pit komt en iedereen is naar huis
Edit:
Ah ik denk dat je doelt op een bericht van gisteren waarbij gesproken (geruchten of feiten weet ik niet?) werd over het verplaatsen naar vrijdag of komend weekend. Wat je nu aangeeft is niet iets recentst toch?
We zullen het zien ...... of ze het zaakje doorschuiven naar vrijdag/zaterdag/zondag
Wel op 3 compounds zachter dan Bottas.Remy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:19:
[...]
Vandoorne 1:20.3nice going voor McLaren
En vanaf vrijdag wordt het een stuk warmer: hopelijk meer en beter te testen voor de teams.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Dat niet alleen, volgens mij test oa Mercedes kijkend naar afgelopen jaren vooral met een geknepen motor. Mij lijkt dat ze met een geknepen motor al veel informatie krijgen. Tijdens de eerste race (q3 vooral) gaat de motor open.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:23:
[...]
Tja, ik kreeg gisteren te horen dat het zo relevant was. Nee, dat is het dus niet. Het is testen wat ze hebben en kijken wat beter moet. Snelle rondjes zetten is hooguit een onderdeel van de test.
Afgelopen jaar en het jaar daarvoor scoorde RBR bijv ook helemaal niet slecht qua rondetijden, in vergelijking met de andere teams tijdens de wintertest. Totdat we in Australië zaten, toen dacht je van hu
Enige wat opviel waren de ronde aantallen die waren van Renault(blok) niet zo goed als nu.
Als je nu al de berichten van Renault leest dan lijkt dit op hetzelfde zoals in 2016 en 2017. RBR ging ook als een speer aan het einde van 2016, toen 2017 begon waren ze weer 10x niks. Aan het einde van 2017 waren ze weer redelijk aanwezig.
Ik ben benieuwd, vooral omdat ze aangeven met geknepen motoren de eerste race te zullen beginnen heb je natuurlijk al direct een achterstand te pakken die je wederom ergens halverwege of aan het einde van het seizoen moet inhalen (wat dus duidelijk onmogelijk is..).
Als je ''fan'' van RBR/Max bent is het nu dus hopen op (betrouwbaarheids-) fouten bij Ferrari en Mercedes wilt Renault nog iets kunnen doen.
Edit: ook Williams geeft aan dat Kubica vanmiddag gewoon zal rijden, mij lijkt niet dat ze dit soort dingen online gooien indien de kans aanwezig is dat ze helemaal niet meer gaan rijden?
[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 27-02-2018 12:31 ]
Geknepen motor cq geknepen voetGreencap schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:31:
Niet dat ik denk dat test tijden erg relevant zijn (in vergelijkingen tussen teams), maar een geknepen motor zou je natuurlijk wel op de speedtraps herkennen en zowel vandaag als gister zitten de mercedes motoren ruim boven de rest op de speed traps.
Volgens mij haal je wel de motor en het chassis een beetje door elkaar. Van 2016 naar 2017 kwamen er nieuwe regels die RBR niet goed verwerkt heeft: correlatieproblemen. Tijdens het jaar hebben ze hun chassis/aerodynamisch platform enorm goed verwerkt. De ontwikkeling in het seizoen gaat bij RBR altijd wel vrij goed, over de winter heen wat minder.LopendeVogel schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:28:
[...]
Dat niet alleen, volgens mij test oa Mercedes kijkend naar afgelopen jaren vooral met een geknepen motor. Mij lijkt dat ze met een geknepen motor al veel informatie krijgen. Tijdens de eerste race (q3 vooral) gaat de motor open.
Afgelopen jaar en het jaar daarvoor scoorde RBR bijv ook helemaal niet slecht qua rondetijden, in vergelijking met de andere teams tijdens de wintertest. Totdat we in Australië zaten, toen dacht je van hu
Enige wat opviel waren de ronde aantallen die waren van Renault(blok) niet zo goed als nu.
Als je nu al de berichten van Renault leest dan lijkt dit op hetzelfde zoals in 2016 en 2017. RBR ging ook als een speer aan het einde van 2016, toen 2017 begon waren ze weer 10x niks. Aan het einde van 2017 waren ze weer redelijk aanwezig.
Ik ben benieuwd, vooral omdat ze aangeven met geknepen motoren de eerste race te zullen beginnen heb je natuurlijk al direct een achterstand te pakken die je wederom ergens halverwege of aan het einde van het seizoen moet inhalen (wat dus duidelijk onmogelijk is..).
Als je ''fan'' van RBR/Max bent is het nu dus hopen op (betrouwbaarheids-) fouten bij Ferrari en Mercedes wilt Renault nog iets kunnen doen.
Ja, Mercedes is altijd wel aan het sandbaggen tijdens de testen, maar het lijkt me minstens zo belangrijk dat je aero in orde is, en dat zijn ze nu veelvuldig aan het testen.
Het chassis speelde ook een rol, echter het chassis zorgde er niet voor dat hun motor uitviel (motorische problemen, althans, de eerste race van 2017 begon volgens mij al met falende remmen bij Ricciardo). Het chassis was ondanks hun problemen alsnog goed vergeleken TR en Renault zelf, ging om het motorische probleem, net als in 2016 zo ook in 2017. Oftewel, het chassis kon in 2016 en/of 2017 nog zo goed zijn, als je motor ermee stopt na 12 rondjes dan kan je zoveel veranderen aan je chassis als je wilt, dat stopt niet het falen van de motor.ArnevdS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:33:
[...]
Volgens mij haal je wel de motor en het chassis een beetje door elkaar. Van 2016 naar 2017 kwamen er nieuwe regels die RBR niet goed verwerkt heeft: correlatieproblemen. Tijdens het jaar hebben ze hun chassis/aerodynamisch platform enorm goed verwerkt. De ontwikkeling in het seizoen gaat bij RBR altijd wel vrij goed, over de winter heen wat minder.
Ja, Mercedes is altijd wel aan het sandbaggen tijdens de testen, maar het lijkt me minstens zo belangrijk dat je aero in orde is, en dat zijn ze nu veelvuldig aan het testen.
Ik ben allang blij dat Ricciardo gisteren flink wat rondes heeft kunnen knallen, dat was vorig jaar duidelijk niet aan de orde
[ Voor 11% gewijzigd door LopendeVogel op 27-02-2018 12:37 ]
Hartelijk dank Bastaard!
[ Voor 19% gewijzigd door Speedster op 27-02-2018 12:42 ]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Het heeft even geduurd, maar Max Verstappen zou binnen enkele minuten weer in actie moeten komen. Volgens berichten vanuit Red Bull Racing heeft de jonge Nederlander een vervroegde lunch genoten en gaat hij rond 12.45 uur weer de baan op.
Vorig jaar reed Kimi al 1:18 tijdens wintertestDaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:05:
https://www.formula1.com/...astest-and-furthest-.html
Best gek achteraf dat ze in qualifying een paar maanden later een halve seconde langzamer waren dan in de wintertests.
Ze hadden:
- beter weer
- beter asfalt(tijdens kwali sessie)
- extra ontwikkeling gehad gedurende het seizoen.
Grootste reden: Kimi reed dat met een 2 stappen zachtere band, dan de band van de kwalificatie.kevlar01 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:52:
[...]
Vorig jaar reed Kimi al 1:18 tijdens wintertest
https://www.formula1.com/...astest-and-furthest-.html
Best gek achteraf dat ze in qualifying een paar maanden later een halve seconde langzamer waren dan in de wintertests.
Ze hadden:
- beter weer
- beter asfalt(tijdens kwali sessie)
- extra ontwikkeling gehad gedurende het seizoen.
I intend to live forever. So far, so good.
bedankt... wat is hij gaan doen?IkWilbert schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:54:
Verstappen is weer naar buiten
Rondjes rijden hopelijk
goh...post weer even als hij weer binnen is ok
Hij is weer binnen.bvbal79 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:55:
[...]
goh...post weer even als hij weer binnen is ok
goh...post weer even als hij weer buiten is ok
Verwijderd
Mercedes en Honda hebben ook aangegeven voor betrouwbaarheid te gaan ipv extra vermogen omdat de motoren langer mee moeten gaan, dus waarschijnlijk valt het allemaal wel mee.LopendeVogel schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:28:
[...]
Dat niet alleen, volgens mij test oa Mercedes kijkend naar afgelopen jaren vooral met een geknepen motor. Mij lijkt dat ze met een geknepen motor al veel informatie krijgen. Tijdens de eerste race (q3 vooral) gaat de motor open.
Edit: ook Williams geeft aan dat Kubica vanmiddag gewoon zal rijden, mij lijkt niet dat ze dit soort dingen online gooien indien de kans aanwezig is dat ze helemaal niet meer gaan rijden?
Dit is toch de foto van het moment toen die wegging, ondertussen is die weer terug. Tenzij de liveblog niet klopt die ik volg, maar deze foto werd geplaatst op het moment toen Max eindelijk weer naar buiten mocht, 1-2 minuten later keerde hij terug en daarna geen nieuws meer.
Hier, gpupdate liveblog
13:01 Vandoorne, Vettel, Sainz, Sirotkin, Gasly en Leclerc op de baan.
12:59 Vettel is overtuigend bezig op stokoude mediums.
12:58 Magnussen zet zowaar een tijd op de klokken, Verstappen is na twee rondjes weer teruggekeerd in de Red Bull-garage.
12:55 toen reed max naar buiten en kwam bovenstaande foto.
[ Voor 26% gewijzigd door LopendeVogel op 27-02-2018 13:04 ]
Hopelijk kan ie wat rondes maken vanmiddag.
Dit topic is gesloten.
Live-blogs:
https://nl.motorsport.com.../barcelona-f1-test-dag-8/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2018
https://www.f1today.net/n...-van-de-tweede-wintertest