Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:54
153 pakjes geopend (50 pre-order en 10.000 gold). In totaal 'slechts' 10 legendaries maar dat is inclusief de gratis die je kreeg bij inloggen, de gratis golden bij de bundel en de gratis in de 1e 10.

Het jammere is vooral dat ik echt alle slechte legendaries al heb geopend :p. Ach, de druid quest, shaman quest, siamat etc zal ik wel craften.

Wel kunnen spelen met een zephrys, geweldige kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 10:53
Ik heb tot nu toe 2 decks uitgeprobeerd en met beide leuke games gehad

Quest Pally: Toch redelijk vaak het scenario gehad waarbij ik elke keer een Mechano-egg kon blijven duplicaten als 2/2 (en er dan weer andere mech's aan kon magnetizen). Ook het duplicaten van reborn minions is leuk maar natuurlijk niet zo overpowered (2 mana 2/2 reborn is niet zo heel sterk)

Reno Secret Hunter: Zonder Dinotamer Brann. Komt aardig sterk over al heb ik Zephyrs helaas nog niet kunnen spelen.

Ik heb Siamat gecraft en tot nu toe is die in beide decks Dr. 7 geworden. Volgens mij is er geen een game geweest waarbij ik deze op turn 7 in handen had en niet gespeeld heb.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:00:
Pakjes geswitched op NA. Blizz heeft er wel tien af getrokken. Oplichters! Nog maar weer een ticket maken dan.
Voor een bedrijf dat 60 euro rekent voor simpele switch dingen in Wow valt dit nog reuze mee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 13:25
mijn gouden legendary van de pre-order was......

.... Octosari -O- -O-

verder een behoorlijk gemiddelde legendary drop rate. Bij elkaar ~120 packs geopend:
druid quest (gratis reward)
hunter quest
sir Finley
High priest Amet
rogue quest
Dark Pharao Tekhan

Wel gelijk Zephyrs en Siamat gecraft. Ga de komende weken nog even aankijken welke quests de moeite van het craften waard zijn. Denk dat Octosari ook in de dustbin verdwijnt, tenzij er binninkort nog een een of ander meme-deck met hem opduikt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ruurd v. schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:57:

.... Octosari -O- -O-
Trade for my golden pre-order Colossus?

Oh wacht, die is al gedust O-)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:39
louzy82 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:46:
Quest Pally: Toch redelijk vaak het scenario gehad waarbij ik elke keer een Mechano-egg kon blijven duplicaten als 2/2 (en er dan weer andere mech's aan kon magnetizen). Ook het duplicaten van reborn minions is leuk maar natuurlijk niet zo overpowered (2 mana 2/2 reborn is niet zo heel sterk)
Hier heb ik nog helemaal niet aan gedacht... sterke mechs kun je natuurlijk ook 2/2 copies van maken met die paladin quest :) ga het meteen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:15:
[...]

Hier heb ik nog helemaal niet aan gedacht... sterke mechs kun je natuurlijk ook 2/2 copies van maken met die paladin quest :) ga het meteen proberen.
Alles met een keyword (behalve battlecry) kan een goed target zijn natuurlijk.
Micro mummy bijv. (2/2 met reborn die einde beurt een andere minion + 1 attack geeft.

Misschien dat ik mechanical whelp nog toe kan voegen.

Zilliax is ook een mooie target, voor 2 mana een 2/2 met rush, divine shield, lifesteal en taunt.

[ Voor 15% gewijzigd door louzy82 op 07-08-2019 11:22 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@louzy82 houdt die ook buffs bij de 2/2 copy? Divine shield, lifesteal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:21:
@louzy82 houdt die ook buffs bij de 2/2 copy? Divine shield, lifesteal.
Jep
Mechano egg + zilliax = een 2 mana 2/2 met divine shield, rush, lifesteal, taunt en deathrattle summon 8/8 mech.

Heb nog geen spell buffs geprobeerd, maar magnetic effect in ieder geval dus ik verwacht dat andere ook gewoon.

Je kunt meermaals in een scenario komen dat als de tegenstander geen volledige boardclear heeft maar enkel single target removal dat je dan kunt blijven kopieren.

[ Voor 31% gewijzigd door louzy82 op 07-08-2019 11:25 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@louzy82 thanks ben ineens een stuk blijer met mijn gratis paladin quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:27:
@louzy82 thanks ben ineens een stuk blijer met mijn gratis paladin quest
Ik hoor het graag hoe het gaat. Misschien heb je straks nog wel tips die ik weer kan gebruiken 8)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07:46
Had veel geluk deze keer, 13 legendaries (incl. de 2 bonus kaarten) uit 108 pakjes

Daarbij zaten Siamat, Dark Pharaoh, Zephrys, Corrupt the Waters, en Bazaar Burglary

Goeie haul dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:10:
[...]

Trade for my golden pre-order Colossus?

Oh wacht, die is al gedust O-)
Die moet ik nog dusten, maar met mijn geluk open ik dan op zeker moment een non golden, dus ik durf niet :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Had ook golden Collosus 😭
Verder de Priest Quest en ik heb zelf de Shaman quest gecraft.

Volgende op de wishlist staat Zephyr en de Rogue Quest.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
Voor de mensen met Colossus:

https://www.hearthpwn.com...big-blatant-decoy-paladin

Dit deck zag er wel leuk uit waarbij je hoopt Colossus of andere big minions te cheaten met Duel of Blatant Decoy

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

louzy82 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:50:

Dit deck zag er wel leuk uit waarbij je hoopt Colossus of andere big minions te cheaten met Duel of Blatant Decoy
Thnx, mis nog teveel kaarten, zoals Vargoth.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

louzy82 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 11:50:

Lol dat ziet er wel grappig uit. Helaas mis ik om 1 of andere reden te veel paladin legendaries.

Off-topic: Gefeliciteerd @Nitai

[ Voor 3% gewijzigd door Kasai op 07-08-2019 15:03 ]

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
Kasai schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:00:
[...]

Lol dat ziet er wel grappig uit. Helaas mis ik om 1 of andere reden te veel paladin legendaries.
Volgens mij zijn de legendaries zoals Tirion en Shirvallah geen echte must maar is alles te vervangen, zolang je het maar vervangt door iets groots (of iets met een goede deathrattle/ divine shield etc)

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Eigen geprutst Wild Deathrattle / Quest Paladin. Begin is zwak maar als je de quest hebt kun je telkens 2/2 copies maken (van Sylvanas / Undatakah / Tirion + spikeridge steed en lifesteal), dan is er geen houden meer aan.

### Reborn
# Class: Paladin
# Format: Wild
#
# 1x (1) Getaway Kodo
# 1x (1) Making Mummies
# 1x (1) Murmy
# 1x (1) Redemption
# 1x (2) Micro Mummy
# 1x (2) Temple Berserker
# 1x (2) Zephrys the Great
# 1x (3) Acolyte of Pain
# 1x (3) Bronze Herald
# 1x (3) Candletaker
# 1x (3) Divine Favor
# 1x (3) Zola the Gorgon
# 1x (4) Ancestral Guardian
# 1x (4) Baron Rivendare
# 1x (4) Bone Wraith
# 1x (4) Hecklebot
# 1x (4) Piloted Shredder
# 1x (5) Mechano-Egg
# 1x (5) Rotten Applebaum
# 1x (5) Wasteland Assassin
# 1x (5) Zilliax
# 1x (6) Khartut Defender
# 1x (6) Mechanical Whelp
# 1x (6) Piloted Sky Golem
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Spikeridged Steed
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (8) Da Undatakah
# 1x (8) Tirion Fordring
# 1x (10) N'Zoth, the Corruptor
#
AAEBAZ8FHowBpwX6BvsMuQ37DpAQmRDDFuCsAou9AojHAsPqAsXzArT2ApGAA6CAA4uKA5WUA62UA5qhA6ChA6GhA8WhA/yjA5OlA/ClA/KlA/SnA8qrAwAA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-10 20:12
Tektoon schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 02:19:
Werkt goed zeg, die aggro priest! Geen quest nodig. Vijf quest-Druids op rij eraf voor turn 6. oOo

Shaman is ook leuk maar control Rogue vind ik nog het leukste. Echt absurd hoe lang je mee kan blijven doen met die daggers alleen.

[Afbeelding]
Werkt erg lekker ja, nu 3 van de 3 gewonnen met de tavern Brawl, op ladder volgens mij 4 van de 6 gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 Brawl games, 3x verloren tegen OTK Priest. Ik hoop dat dit geen voorbode voor de meta gaat zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik ben tot nu toe redelijk tevreden over de uitbreiding, maar minder over al het te goede uit de vorige uitbreidingen.
Ik vind het altijd jammer dat Hearthstone op deze manier gebalanceerd moet worden want je merkt echt dat Mage, Warrior en Hunter toch echt een mindere Quest hebben dan Shaman, Druid en Priest.

Nu maar hopen dat we niet binnen 2 weken weer alleen Warrior, Mage, Hunter en Rogue zien.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:28
ruurd v. schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:57:

.... Octosari -O- -O-
Dat is helemaal niet zo'n slechte kaart hoor. Ik heb m al een paar keer gekregen uit een mutate oid. Steeds zie je dat tegenstanders 'm snel willen killen om je te millen, en ook al doen ze dat voor een kaart of vier, vijf, ze geven je heel vaak lethal. Werkt vrij goed in decks met veel goedkope kaarten.
Zarhrezz schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 21:19:
3 Brawl games, 3x verloren tegen OTK Priest. Ik hoop dat dit geen voorbode voor de meta gaat zijn.
Heb je liever overal Giants mages? Je kunt je otk probleem oplossen met een kleine deck aanpassing, maar een antwoord op Giants mages heeft niet iedere class.

EDIT: toch maar even uitgeprobeerd. Zoveel dust, daar kon die Chef ook wel vanaf. 100% winrate. :+ Zie er Kripp nu ook al mee spelen. Sir Finley misschien ook maar craften dan. :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/INwE87I.png

[ Voor 38% gewijzigd door Tektoon op 08-08-2019 03:00 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Wat speelde je zelf?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb in 32 potjes Wild precies 0 kaarten gezien uit de nieuwe set. De Wild smorcers spelen in ieder geval nog exact hetzelfde als altijd :D.

By far de meest gespeelde legendary in Wild: Leeroy Jenkins.
Blizzard heeft wel heel erg gepushed op de OTK Clown Fiesta Priest door echt meerdere kaarten uit te brengen die dit helpen realiseren.

Als het aan Blizzard ligt is OTK dus een essentieel deel van de meta.

[ Voor 69% gewijzigd door xelfer op 08-08-2019 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hoe werkt de nieuwe OTK Priest eigenlijk? Nog niet voorbij zien komen.

[ Voor 26% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 08-08-2019 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Ik ook niet maar ik geloof zoiets?:

High priest amet (4 mana, 2/7 , whenever you summon a minion set its health equal to this minion)
+
Divini spirit
+
Stonetusk Boar
+
Inner fire

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Home-brew control Priest quest rondom Convincing Infiltrator duplication / ressurection.

Net m'n ventje de resterende 40 packs open laten maken. De pity timer stond op 0 en hij trekt gewoon 3 Legendaries; Untaped Potential, Siamat en Phaoris...de volgende keer mag hij alle packs openen :o

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
louzy82 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:58:
Ik ook niet maar ik geloof zoiets?:

High priest amet (4 mana, 2/7 , whenever you summon a minion set its health equal to this minion)
+
Divini spirit
+
Stonetusk Boar
+
Inner fire
Amet (4) + Divine Shield (1) + Divine Spirit (2) + Devine Spirit (2) + Stonestuk Boar (1) + Topsy Turvy (0) voor 36 charge damage.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Zarhrezz schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:08:
[...]

Amet (4) + Divine Shield (1) + Divine Spirit (2) + Devine Spirit (2) + Stonestuk Boar (1) + Topsy Turvy (0) voor 36 charge damage.
Divine shield?

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:48
power word shield? dan kloppen de nummers ook meteen (9x2=18x2=36)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Inderdaad, dat zal het zijn.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:45:
Hoe werkt de nieuwe OTK Priest eigenlijk? Nog niet voorbij zien komen.
Ik een paar keer maar met die nieuwe murloc kaart de ressurect pool verpesten werkt prima >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Deze hele combo bestaat al veel langer, zonder Amet en met Stormwind Knight. Voor het moment is het grappig in zo'n brawl omdat iedereen trage decks speelt. Maar aangezien de combo hiervoor ook niet werd gespeeld, wordt er over het algemeen niet verwacht dat we er ineens veel van gaan zien. Hij is gewoon niet goed genoeg.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:47:
power word shield? dan kloppen de nummers ook meteen (9x2=18x2=36)
Dat ja.
Tektoon schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:05:
Deze hele combo bestaat al veel langer, zonder Amet en met Stormwind Knight. Voor het moment is het grappig in zo'n brawl omdat iedereen trage decks speelt. Maar aangezien de combo hiervoor ook niet werd gespeeld, wordt er over het algemeen niet verwacht dat we er ineens veel van gaan zien. Hij is gewoon niet goed genoeg.
Ik hoop het...we hebben een tijd lang een Warrior OTK meta gehad en die tijd hoef ik niet terug. De Priest tools om dit te doen bestaan op zich al langer, maar de laatste tijd is er een en ander voorbijgekomen dat het versterkt; een 2/14, Tipsy Topsy, nu Amet en sowieso al een paar expansies minions met een hoge base health. De OTK wordt daardoor consistenter en da's niet fijn.

[ Voor 68% gewijzigd door Zarhrezz op 08-08-2019 14:38 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:34:
[...]

Dat ja.

[...]

Ik hoop het...we hebben een tijd lang een Warrior OTK meta gehad en die tijd hoef ik niet terug. De Priest tools om dit te doen bestaan op zich al langer, maar de laatste tijd is er een en ander voorbijgekomen dat het versterkt; een 2/14, Tipsy Topsy, nu Amet en sowieso al een paar expansies minions met een hoge base health. De OTK wordt daardoor consistenter en da's niet fijn.
De voornaamste reden waarom Wild een Smorc fiesta is geworden is omdat de OTK/cheese decks alle traditionele midrange en control decks hebben vernietigd.

De enige manier om van OTK te winnen is door sneller OTK te gaan of face is the place te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Mijn eigen geprutste deck is nog niet optimaal maar probeer hem eens uit in Wild :) heb er schik mee. Veel healing. Als je het begin overleeft red je het vaak wel. Zsm de hero power krijgen en copies blijven maken van sterke deathrattle minions zoals Sylvana. Er zitten 2 dezelfde minions in, maar die trek je er wel uit voor je Reno nodig zou hebben. Bedenk me nu eigenlijk dat Reno misschien niet eens nodig is.

### Reborn
# Class: Paladin
#
# 1x (1) Making Mummies
# 1x (1) Murmy
# 1x (1) Redemption
# 1x (2) Lightforged Blessing
# 2x (2) Micro Mummy
# 2x (2) Temple Berserker
# 1x (3) Acolyte of Pain
# 1x (3) Candletaker
# 1x (3) Divine Favor
# 1x (3) High Priest Thekal
# 1x (4) Ancestral Guardian
# 1x (4) Bone Wraith
# 1x (4) Consecration
# 1x (4) Hecklebot
# 1x (5) Mechano-Egg
# 1x (5) Rotten Applebaum
# 1x (5) Wasteland Assassin
# 1x (5) Zilliax
# 1x (6) Mechanical Whelp
# 1x (6) Piloted Sky Golem
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Spikeridged Steed
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (8) Da Undatakah
# 1x (8) Tirion Fordring
# 1x (10) N'Zoth, the Corruptor
#
AAEBAZ8FGowB3AOnBfoG+wy5DZkQwxbgrAKIxwLF8wK09gKRgAOggAPOhwOLigOVlAOKmgOaoQOgoQOhoQP8owOTpQPwpQPypQPKqwMCxaED9KcDAA==
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
De berichten over de 'perfect cards' die Zephrys je bied zijn wisselend.
Soms lees je over dat mensen geen Fireball aangeboden kregen (maar 5 damage spell of weapons) terwijl de tegenstander op 6 hp staat en ze 4 mana over hebben

Ik heb die paar keer dat ik Zephrys gespeeld heb wel goede opties gekregen.
Tegenstander speelt Giggling Inventor, ik heb een redelijk board maar kan door de Annoyotrons geen face damage pushen --> Blood knight = wat face damage kunnen doen + een 3 mana 9/9 :)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
louzy82 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:22:
De berichten over de 'perfect cards' die Zephrys je bied zijn wisselend.
Soms lees je over dat mensen geen Fireball aangeboden kregen (maar 5 damage spell of weapons) terwijl de tegenstander op 6 hp staat en ze 4 mana over hebben

Ik heb die paar keer dat ik Zephrys gespeeld heb wel goede opties gekregen.
Tegenstander speelt Giggling Inventor, ik heb een redelijk board maar kan door de Annoyotrons geen face damage pushen --> Blood knight = wat face damage kunnen doen + een 3 mana 9/9 :)
Zephrys zal hardcoded zijn met wat RNG erin.

If opponent has weapon offer Acidic Swamp Ooze or Harrison Jones.
If opponent has 7+ attack minion offer Big Game Hunter or Sap, or Shadow Word: Death.
etc.

Je krijgt voor mijn gevoel altijd een setje van dezelfde kaarten met wat variatie daarin.

Zelf speel ik Zephrys in mijn Reno Reno Mage deck in Wild:

### Reno Reno Mage
# Class: Mage
#
# 1x (1) Mistress of Mixtures
# 1x (2) Arcanologist
# 1x (2) Bloodmage Thalnos
# 1x (2) Flamecannon
# 1x (2) Frostbolt
# 1x (2) Mad Scientist
# 1x (2) Primordial Glyph
# 1x (3) Acolyte of Pain
# 1x (3) Brann Bronzebeard
# 1x (3) Duplicate
# 1x (3) Flame Ward
# 1x (3) Ice Block
# 1x (3) Tar Creeper
# 1x (3) Volcanic Potion
# 1x (3) Zola the Gorgon
# 1x (4) Echo of Medivh
# 1x (4) Fireball
# 1x (4) Kazakus
# 1x (4) Polymorph
# 1x (5) Antique Healbot
# 1x (5) Zilliax
# 1x (6) Blizzard
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Reno the Relicologist
# 1x (7) Baron Geddon
# 1x (7) Flamestrike
# 1x (7) Siamat
# 1x (8) Ragnaros the Firelord
# 1x (9) Frost Lich Jaina
#
AAEBAY0WHk3AAbsC0AL2AskDlgXtBewH+wz3DYkOhw+VD/UPwxaFF+m6Ati7AsHBAsrDApjEAt7EApvTAsPqAqCAA/yjA5KkA7+kA4SnAwAA
#

Van rank 10 naar rank 4 met 2 losses. De smorc lords moeten vooral heel erg wennen aan Flame Ward. En Zephrys is wel de MVP omdat deze altijd een goeie oplossing biedt, zolang je hem maar niet op een lege board speelt.

[ Voor 40% gewijzigd door xelfer op 09-08-2019 09:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• louzy82
Schitterend dit.
Iemand had de Linecracker + bees combo uitgevoerd om 2.500 armor te krijgen.
Tegenstander had mindcontrol :-P

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/rfxzurooyaf31.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=e578eda67bf96e8741b088dbb95272e24afda8c3

[ Voor 35% gewijzigd door louzy82 op 09-08-2019 12:44 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Na alle turn-4-lethal decks die ik hier heb gepost, dan nu het deck waar ik het meeste lol mee heb. Geen tier 1, maar tot rank 5-10 is er prima mee te scoren. :)

Quest is hoogste prioriteit, daarna shadow > khartut voor controle.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QCAV5ZT.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Nou ik heb er een berg dust tegenaan gegooid, kan nu Reno mage spelen <3

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kasai schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:25:
Nou ik heb er een berg dust tegenaan gegooid, kan nu Reno mage spelen <3
Heb je een decklist? Ik ben wel benieuwd hoe dat deck er in Standaard uit ziet.

Flame Ward is voor mij wel de MVP van de expansion tot nu toe. Alle koning smorcers trappen er nog steeds in. Op rank 4 in Wild spelen ze nog steeds eerst alle minions voordat ze aanvallen. _O-

[ Voor 27% gewijzigd door xelfer op 10-08-2019 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

Heb je een decklist? Ik ben wel benieuwd hoe dat deck er in Standaard uit ziet.

Flame Ward is voor mij wel de MVP van de expansion tot nu toe. Alle koning smorcers trappen er nog steeds in. Op rank 4 in Wild spelen ze nog steeds eerst alle minions voordat ze aanvallen. _O-
Ik speel de dragon variant, nog niet genoeg mee gespeeld om dingen te tweaken.

### Reno
# Format: Standard
# Year of the Dragon
#
# 1x (2) Doomsayer
# 1x (2) Firetree Witchdoctor
# 1x (2) Frostbolt
# 1x (2) Khadgar
# 1x (2) Novice Engineer
# 1x (3) Acolyte of Pain
# 1x (3) Arcane Intellect
# 1x (3) Conjurer's Calling
# 1x (3) Stargazer Luna
# 1x (3) Vulpera Scoundrel
# 1x (4) Arcane Keysmith
# 1x (4) Polymorph
# 1x (4) Scaleworm
# 1x (4) Twilight Drake
# 1x (5) Luna's Pocket Galaxy
# 1x (5) Naga Sand Witch
# 1x (5) Sunreaver Warmage
# 1x (5) Zilliax
# 1x (6) Blizzard
# 1x (7) Flamestrike
# 1x (7) Siamat
# 1x (8) Power of Creation
# 1x (8) Tortollan Pilgrim
# 1x (9) Alexstrasza
# 1x (10) Kalecgos
# 1x (10) King Phaoris
# 1x (10) Puzzle Box of Yogg-Saron
# 1x (12) Mountain Giant
#
AAECAf0EHk2KAZwCyQOrBMUElgXhB+wHjQj7DL7sAonxAu72Asb4AqCAA+iJA4OWA9OYA5aaA6CbA4qeA9igA6WhA8KhA/yjA4ukA5KkA9alA4SnAwAA
#

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Ik vind de nieuwe expansion eigenlijk best wel leuk :) ik vermaak mij vooral in Wild met mijn Mage Reno Deck en Battlecry Shaman met Seaforium Bomber.

hoe maak ik eigenlijk de decklijst precies aan zodat ik deze kan posten hier? zit te zoeken maar kan op dit moment hier niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

RoricNormannum schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 13:08:
Ik vind de nieuwe expansion eigenlijk best wel leuk :) ik vermaak mij vooral in Wild met mijn Mage Reno Deck en Battlecry Shaman met Seaforium Bomber.

hoe maak ik eigenlijk de decklijst precies aan zodat ik deze kan posten hier? zit te zoeken maar kan op dit moment hier niks over vinden.
In je collection open je deck, dan klik je op je decknaam en dan copy.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:48
ik zie iedereen hier klagen over smorc enzo (volledig terrecht) Maar echt wat een verschrikking heeft blizzard gemaakt genaamd control warrior :D lang lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met control warrior in standard

battlecry shamans voor het ontbijt alleen quest priest is af en toe wat vervelend

### Controll
# Class: Warrior
# Year of the Dragon
#
# 2x (1) Eternium Rover
# 1x (1) Omega Assembly
# 2x (1) Shield Slam
# 2x (1) Town Crier
# 2x (2) Frightened Flunky
# 2x (2) Warpath
# 2x (3) Shield Block
# 1x (3) SN1P-SN4P
# 2x (4) Omega Devastator
# 2x (4) Restless Mummy
# 2x (5) Brawl
# 2x (5) Dyn-o-matic
# 1x (5) Plague of Wrath
# 1x (5) Supercollider
# 1x (5) Zilliax
# 1x (6) Armagedillo
# 1x (7) Dr. Boom, Mad Genius
# 2x (8) Tomb Warden
# 1x (9) Archivist Elysiana
#
AAECAQcIkvgCg/sCjvsCoIADhp0DqKQD8qgDn7cDC0uiBP8HnfACm/MCnvsCs/wCkp8Dn6EDn6QDgqgDAA==
#

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even wat geprobeerd met Quest / Secret Mage....dat is 'em niet voor mij. Untapped Potential Druid gaat me een stuk beter af, erg leuk ook. Homebrew version:

### Some potential
# Class: Druid
# Year of the Dragon
#
# 1x (1) Untapped Potential
# 2x (1) Worthy Expedition
# 2x (2) Crystal Merchant
# 2x (2) Crystalsong Portal
# 2x (2) Power of the Wild
# 2x (2) Wrath
# 2x (3) Blessing of the Ancients
# 2x (3) Druid of the Scythe
# 1x (3) Wardruid Loti
# 2x (4) Keeper of the Grove
# 2x (4) Mark of the Loa
# 2x (4) Swipe
# 2x (5) Oasis Surger
# 1x (5) Starfall
# 1x (6) Hidden Oasis
# 1x (6) Nourish
# 1x (6) Tending Tauren
# 1x (7) Chef Nomi
# 1x (10) Deathwing
#
AAECAaa4AwhWX8IGrtIC4fsC0pkD+KEDyKIDC0D3A9kExAaL7gL6hgPDlAPFlAOpogPcogPZqQMA
#

Deathwing en Nomi zijn nog under consideration. Deathwing is counter op o.a. Nomi decks en Nomi is voor de gevallen dat ik zelf snel door m'n deck ben, hoewel dat nog niet echt voorgekomen is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Kasai schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 13:51:
[...]

In je collection open je deck, dan klik je op je decknaam en dan copy.
Bedankt :)

ok hier mijn decks waar ik het over had:

### Reno
#
# 1x (1) Babbling Book
# 1x (1) Daring Fire-Eater
# 1x (2) Arcanologist
# 1x (2) Doomsayer
# 1x (2) Khadgar
# 1x (2) Medivh's Valet
# 1x (2) Primordial Glyph
# 1x (2) Pyros
# 1x (2) Raven Familiar
# 1x (3) Flame Ward
# 1x (3) Ice Barrier
# 1x (3) Ice Block
# 1x (3) Pyromaniac
# 1x (3) Zola the Gorgon
# 1x (4) Arcane Keysmith
# 1x (4) Kazakus
# 1x (5) Sludge Belcher
# 1x (5) Zilliax
# 1x (6) Blizzard
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (7) Flamestrike
# 1x (8) Sindragosa
# 1x (9) Frost Lich Jaina
# 1x (10) Kalecgos
# 1x (10) Yogg-Saron, Hope's End
#
AAEBAY0WHooBwAHJA6sE7QTsB4EOwxbprAKBsgLXtgLYuwLBwQLKwQKYxAKb0wLy0wLV4QLD6gK+7AKggAOkhwPNiQOWmgOgmwOKngPCoQP8owOSpAO/pAMAAA==
#

het is vooral een lol deck maar rond rank 13 kun je hier prima mee levellen.

mijn bomb shammy:

### bombshammy
# Class: Shaman
#
# 1x (1) Corrupt the Waters
# 2x (1) Sludge Slurper
# 2x (2) EVIL Cable Rat
# 2x (2) EVIL Totem
# 2x (2) Questing Explorer
# 2x (2) Sandstorm Elemental
# 2x (3) Vulpera Scoundrel
# 2x (3) Weaponized Wasp
# 2x (4) Lifedrinker
# 1x (5) Barista Lynchen
# 1x (5) Elise the Trailblazer
# 1x (5) Hagatha's Scheme
# 2x (5) Seaforium Bomber
# 1x (5) Zilliax
# 2x (7) Earthquake
# 2x (7) Giggling Inventor
# 1x (7) Swampqueen Hagatha
# 1x (8) Jepetto Joybuzz
# 1x (9) Shudderwock
#
AAEBAZu1AwjPxwLv9wKggAOtkQO5mQO9mQPanQPhqAML7/EC4vgC8fwCtJEDxpkDpaEDu6UDz6UD1aUD+aUDkKcDAA==
#

coin bewaren voor hero power en shudderwock is insane madness, 8 bombs in totaal erbij :)

kleine edit: Flame ward en Zephrys zijn absoluut geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 104 games in Wild gespeeld dit seizoen.

De top 5 decks die mijn tegenstanders spelen:

1. Smorc Vomit Mage met de pewpewpew fireballs to the face.
2. Odd Paladin.
3. Odd Rogue.
4. Murloc Shaman.
5. Big Priest.

De queue op rank 4 in Wild is trouwens 7 minuten op een zaterdagavond......

[ Voor 14% gewijzigd door xelfer op 10-08-2019 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik speel nu Highlander quest priest, erg leuk, moet nog aardig refinen, maar zephyr en de quest zijn zo goed.

### Highlander
# Class: Priest
# Year of the Dragon
#
# 1x (0) Forbidden Words
# 1x (0) Lazul's Scheme
# 1x (1) Activate the Obelisk
# 1x (1) Chameleos
# 1x (1) Northshire Cleric
# 1x (1) Power Word: Shield
# 1x (2) Divine Hymn
# 1x (2) Extra Arms
# 1x (2) Holy Ripple
# 1x (2) Injured Tol'vir
# 1x (2) Neferset Ritualist
# 1x (2) Penance
# 1x (2) Seance
# 1x (2) Shadow Word: Pain
# 1x (3) Acolyte of Pain
# 1x (3) Injured Blademaster
# 1x (3) Madame Lazul
# 1x (3) Shadow Word: Death
# 1x (4) Mass Dispel
# 1x (5) Mass Hysteria
# 1x (5) Sandhoof Waterbearer
# 1x (5) Zilliax
# 1x (7) Siamat
# 1x (8) Catrina Muerte
# 1x (9) Mass Resurrection
# 1x (9) Plague of Death
# 1x (10) King Phaoris
# 1x (10) Mind Control
#
AAECAZ/HAh4I5QTVCNMK1grXCvIM+wzy7AK98wLl9wKggAOXhwPmiAOwkQOTmwOYmwOZmwPrmwPYoAOhoQP8owPRpQPSpQPTpQOEpwOEqAOZqQOfqQPdqwMAAA==
#

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Kasai schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 16:14:
Ik speel nu Highlander quest priest, erg leuk, moet nog aardig refinen, maar zephyr en de quest zijn zo goed.

### Highlander
# Year of the Dragon
#
# 1x (0) Forbidden Words
# 1x (0) Lazul's Scheme
# 1x (1) Chameleos
# 1x (1) Power Word: Shield
# 1x (2) Divine Hymn
# 1x (2) Extra Arms
# 1x (2) Holy Ripple
# 1x (2) Injured Tol'vir
# 1x (2) Neferset Ritualist
# 1x (2) Penance
# 1x (2) Seance
# 1x (2) Shadow Word: Pain
# 1x (3) Acolyte of Pain
# 1x (3) Injured Blademaster
# 1x (3) Madame Lazul
# 1x (3) Shadow Word: Death
# 1x (4) Mass Dispel
# 1x (5) Mass Hysteria
# 1x (5) Sandhoof Waterbearer
# 1x (5) Zilliax
# 1x (7) Siamat
# 1x (8) Catrina Muerte
# 1x (9) Mass Resurrection
# 1x (9) Plague of Death
# 1x (10) King Phaoris
# 1x (10) Mind Control
#
AAECAZ/HAh4I5QTVCNMK1grXCvIM+wzy7AK98wLl9wKggAOXhwPmiAOwkQOTmwOYmwOZmwPrmwPYoAOhoQP8owPRpQPSpQPTpQOEpwOEqAOZqQOfqQPdqwMAAA==
#
Leuke vondst. Zelf bedacht? Ik speel vooral Highlander mage, echt geen slechte deck! Valt me alles mee, de prognoses waren best matig namelijk.

Control warrior blijft vervelend, maar ik hoop op een nerf de komende weken (alhoewel mage misschien ook geraakt wordt :P).

Ik zie ook steeds meer quest paladins trouwens, sterke deck!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb echt super veel fun met Reno Mage in standaard en inmiddels al weer rank 5 gehaald en gelukkig nog niet te veel Warriors tegen gekomen.

Ik denk ook echt dat Warrior en Conjurer's Calling generfd moeten worden al is dat bij Warrior wel lastig want er zijn zo 3 á 4 kaarten die behoorlijk OP zijn.
Ik denk ook dat men eens kritisch moet kijken naar Zilliax want zoals hij nu is begint eigenlijk elk deck met 29 kaarten + Zilliax en dat begint een beetje saai te worden al is een beetje healing in sommige classes natuurlijk wel fijn met alle aggro decks natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

TheProf82 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 21:24:
[...]

Leuke vondst. Zelf bedacht? Ik speel vooral Highlander mage, echt geen slechte deck! Valt me alles mee, de prognoses waren best matig namelijk.

Control warrior blijft vervelend, maar ik hoop op een nerf de komende weken (alhoewel mage misschien ook geraakt wordt :P).

Ik zie ook steeds meer quest paladins trouwens, sterke deck!
Deze build ja, maar ik zag van de week dat een streamer tegen een soortgelijk deck.

Highlander mage is echt leuk inderdaad!

Quest pala vind ik echt degenerate, on curve reborn minions spelen en dan met je nieuwe hero power oneindig die schijt eieren kopiëren.

Quest druid speelt nu schijnbaar malygos, ik dacht dat we daar vanaf waren |:(
beuker19 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:09:
Ik heb echt super veel fun met Reno Mage in standaard en inmiddels al weer rank 5 gehaald en gelukkig nog niet te veel Warriors tegen gekomen.

Ik denk ook echt dat Warrior en Conjurer's Calling generfd moeten worden al is dat bij Warrior wel lastig want er zijn zo 3 á 4 kaarten die behoorlijk OP zijn.
Ik denk ook dat men eens kritisch moet kijken naar Zilliax want zoals hij nu is begint eigenlijk elk deck met 29 kaarten + Zilliax en dat begint een beetje saai te worden al is een beetje healing in sommige classes natuurlijk wel fijn met alle aggro decks natuurlijk.
28 kaarten + Zilliax en Siamat :+

Hoe zit je reno mage build eruit?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Kasai schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 07:57:
[...]

Deze build ja, maar ik zag van de week dat een streamer tegen een soortgelijk deck.

Highlander mage is echt leuk inderdaad!

Quest pala vind ik echt degenerate, on curve reborn minions spelen en dan met je nieuwe hero power oneindig die schijt eieren kopiëren.

Quest druid speelt nu schijnbaar malygos, ik dacht dat we daar vanaf waren |:(

[...]

28 kaarten + Zilliax en Siamat :+

Hoe zit je reno mage build eruit?
Check de Twitter van Apxvoid voor goede (Reno) decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:09:

Single card infinite value (Dr. Boom) en 3 mana summon 24 attack power is niet heel erg goed voor het spel, zo blijkt. Wie had dat gedacht. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn Reno Mage
### Custom Mage2
# Year of the Dragon
#
# 1x (1) Ray of Frost
# 1x (2) Ancient Mysteries
# 1x (2) Doomsayer
# 1x (2) Frostbolt
# 1x (3) Conjurer's Calling
# 1x (3) Flame Ward
# 1x (3) Frost Nova
# 1x (3) Ice Barrier
# 1x (3) Messenger Raven
# 1x (3) Stargazer Luna
# 1x (4) Arcane Keysmith
# 1x (4) Sandbinder
# 1x (5) Luna's Pocket Galaxy
# 1x (5) Naga Sand Witch
# 1x (5) Zilliax
# 1x (6) Blizzard
# 1x (7) Flamestrike
# 1x (7) Siamat
# 1x (8) Hex Lord Malacrass
# 1x (8) Tortollan Pilgrim
# 1x (9) Alexstrasza
# 1x (10) Kalecgos
# 1x (10) King Phaoris
# 1x (12) Mountain Giant
#
AAECAf0EHooByQOrBMUEywTtBJYF4QfsB77sAp7wAu72Asb4AqCAA6+HA+eVA4OWA5+bA6CbA4qeA9igA6GhA8KhA/yjA4ukA5KkA7+kA9alA4SnA/SrAwAA
#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Gisteren Anka, the buried uit een packje getrokken.
Heeft iemand ervaring ermee?

Ik gok redelijk recht toe - recht aan Deathrattle / Big Rogue?

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Wognummer schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:35:
ik zie iedereen hier klagen over smorc enzo (volledig terrecht) Maar echt wat een verschrikking heeft blizzard gemaakt genaamd control warrior :D lang lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met control warrior in standard

battlecry shamans voor het ontbijt alleen quest priest is af en toe wat vervelend
Control warrior is tof. Speel het deck nu in Brawliseum en sta 8-1 qua wins nu. Veel priest gezien. 1 mirror, 1x battlecry shaman en de eerste potten weet ik zo niet meer.

Ik speel het deck nog zonder Armagedillo, al heb ik die wel een paar keer uit n discover gehaald van een flunky.

Zonder meer sterk, maar niet invincible.. ik heb er echt wel een paar spannende potten tussen gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Even een kleine update want ik ben van Rank 7 naar rank 4 en 3 sterren en heb nog maar 2 matches verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Spelen er meer mensen reborn-quest paladin? Moet zeggen dat het heel goed is. Als je het begin overleeft (vomit/face is killing) en je de hero power krijgt kantelt een potje heel snel jouw kant op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Als je control warriors haat, moet je mijn highlander quest priest spelen.

Gisteren speelde ik tegen zo'n asshole, hij had redelijk mazzel met zijn eerst 15 kaarten; veel removal, 2x brawl etc. Maar het mocht niet baten, uiteindelijk quest gecomplete, wat minions buffen en hij had geen removal meer. gg

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Kasai schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:51:

Gisteren speelde ik tegen zo'n asshole, hij had redelijk mazzel met zijn eerst 15 kaarten; veel removal, 2x brawl etc. Maar het mocht niet baten, uiteindelijk quest gecomplete, wat minions buffen en hij had geen removal meer. gg
Ben druk aan het sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:51:

Die irritante quest Priests sla je dan weer heerlijk tot moes met quest Druid :+

Op het moment heb ik het meest succes met Dragon Warrior (1 kaart vervangen dit season) en quest Druid. Gisteren vooral cyclone Mages en quest Priests gezien. Dragon Warrior tegen Mages is doorgaans win; ze genereren niet genoeg face damage om de armor weg te werken. Tegen Priests meer 50/50. Quest Druid is tegen beide wel goed omdat ze geen early pressure hebben, dus turn 5 quest complete en dan gaat het hard.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:02:
[...]

Die irritante quest Priests sla je dan weer heerlijk tot moes met quest Druid :+

Op het moment heb ik het meest succes met Dragon Warrior (1 kaart vervangen dit season) en quest Druid. Gisteren vooral cyclone Mages en quest Priests gezien. Dragon Warrior tegen Mages is doorgaans win; ze genereren niet genoeg face damage om de armor weg te werken. Tegen Priests meer 50/50. Quest Druid is tegen beide wel goed omdat ze geen early pressure hebben, dus turn 5 quest complete en dan gaat het hard.
quest druid an sich is niet zo'n probleem, wel als ze malygos toevogen :(

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:40:
quest druid an sich is niet zo'n probleem, wel als ze malygos toevogen :(
OTK is altijd irritant (daarom heb ik op het moment een beetje een hekel aan Priest). Op zich is Malygos OTK met quest niet eens zo'n rare combinatie...die mana blijft hier en daar vanzelf over en het kan een combinatie van draw en tempo opleveren. Op zich is 10 damage op enemy minion + 7 damage op alle enemy minions wel aardig toch? Ook 8 damage op een minion + 6 damage met draw 1 is niet onaardig.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:06:
[...]

OTK is altijd irritant (daarom heb ik op het moment een beetje een hekel aan Priest). Op zich is Malygos OTK met quest niet eens zo'n rare combinatie...die mana blijft hier en daar vanzelf over en het kan een combinatie van draw en tempo opleveren. Op zich is 10 damage op enemy minion + 7 damage op alle enemy minions wel aardig toch? Ook 8 damage op een minion + 6 damage met draw 1 is niet onaardig.
Eens! Daarom speel ik een smerig value deck en geen inner fire combo 8)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:16:
Eens! Daarom speel ik een smerig value deck en geen inner fire combo 8)
:Y)

Tja...ik moet zeggen dat traditionele control Warrior niet m'n ding is, maar Dragon Warrior is ook best zwaar control ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:56:
[...]

:Y)

Tja...ik moet zeggen dat traditionele control Warrior niet m'n ding is, maar Dragon Warrior is ook best zwaar control ;)
Welk deck speel je dan? Als in post je deck eens :+

[ Voor 4% gewijzigd door Kasai op 13-08-2019 16:36 ]

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:36:
Welk deck speel je dan? Als in post je deck eens :+
quote: Dragons
### Dragons
# Class: Warrior
# Year of the Dragon
#
# 2x (1) Devastate
# 1x (1) Shield Slam
# 1x (2) Dragon Roar
# 2x (2) Execute
# 2x (2) Firetree Witchdoctor
# 2x (2) Warpath
# 1x (2) Weapons Project
# 1x (3) Acolyte of Pain
# 1x (3) Shield Block
# 2x (3) Smolderthorn Lancer
# 2x (4) Scaleworm
# 1x (4) Twilight Drake
# 2x (5) Dragonmaw Scorcher
# 2x (5) Emberscale Drake
# 1x (5) Harrison Jones
# 1x (5) Plague of Wrath
# 1x (5) Supercollider
# 2x (7) Crowd Roaster
# 1x (7) Wyrmguard
# 1x (9) Ysera
#
quote: To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
AAECAQcMogSQB/8HjQiiCfsMjO8C9PUCjvsCqosDhp0D8qgDCZEGifECm/MC+IYDgYcDi4cD6IkD7IkD6JQDAA==

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drazi
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06:13
Hoeveel mana kost de coin?

5.....

5 Mana.....

Coin

Tegenstander gaf op direct na deze play

Drazi#2341

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik ben 7-3 gegaan met mijn Reno mage. Ik moet even wat dingen kwijt.

Control warrior is prima te doen, maar al die schijt aggro decks ben ik echt klaar mee en als kers op de taart was mijn laatste game tegen een quest paladin, wat een bullshit deck, 30 reborn minions neerleggen welke je uiteraard niet zo maar kan verwijderen. Turn ik EINDELIJK de game around, topdecked die hufter zonder kaarten in zijn handen tirion. ffs.

Maar wel 7-3 gegaan :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Kasai schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:34:
en als kers op de taart was mijn laatste game tegen een quest paladin, wat een bullshit deck
Het is echt een leuk deck om te spelen, sorry :P

Ik word dan weer helemaal gek van de vomit decks. Murloc kotsen op het board tot je wint, wat ik neerleg compleet negeren. Totaal niet leuk. Ook Zoo lock is weer helemaal terug blijkbaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 14-08-2019 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Kasai schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:34:
Ik ben 7-3 gegaan met mijn Reno mage. Ik moet even wat dingen kwijt.

Control warrior is prima te doen, maar al die schijt aggro decks ben ik echt klaar mee en als kers op de taart was mijn laatste game tegen een quest paladin, wat een bullshit deck, 30 reborn minions neerleggen welke je uiteraard niet zo maar kan verwijderen. Turn ik EINDELIJK de game around, topdecked die hufter zonder kaarten in zijn handen tirion. ffs.

Maar wel 7-3 gegaan :+
Control warrior eet die aggro decks dan weer heel hard op.

Ik ben uiteindelijk 10-3 gegaan met Control warrior. Maar ik twijfel nog of ik het wil gaan spelen op de ladder. Misschien toch ook even kijken naar Reno mage.

Grootste frustraties waren inderdaad Quest paladin (niet meer te doen zodra die hero power actief is.. my god wat is die reward broken) en Reno Mage.. al heb ik er daar ook een van verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:31:
Grootste frustraties waren inderdaad Quest paladin (niet meer te doen zodra die hero power actief is.. my god wat is die reward broken)
Ik heb m'n Priest deck wat aangepast...nu met 2x Mass Dispel, 1x Plague of Death. Tegen Paladin hard mulligan op die kaarten en doorgaans win je op de concede die erop volgt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik heb al twee maanden geen Hearthstone meer gespeeld en als ik alle gezeur op reddit lees dan lijkt het wel of Hearthstone over zijn hoogte punt heen is geweest. Ik heb dit keer geen bundel gekocht omdat ik er niet weer geld aan uit wil geven.

Ik heb nog een aantal golden legendaries die ik ga dusten zoals DK Uther, King Toggwaggle en paar anderen. Er is nog wat dust en 4k gold dus de meeste decks zal ik wel kunnen maken, mijn collectie was vorige expansion toch al compleet. Daarna nog even aankijken waar Hearthstone heen gaat maar misschien hou ik het eertijds voor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Frontpage Reddit Hearthstone is dan ook weinig inhoud en vooral veel gezeur, maar ze klagen dan ook overal over en vaak over dezelfde dingen.

4 posts om te zeuren dat Developers niet zo vaak reageren op al hun klachten en wensen
3 posts om te zeuren over een nerf van Dr Boom
2 posts om te klagen over hearthstone economy (te weinig DE, teveel gold)
3 posts waarin over een random deck wordt geklaagd omdat iemand daar 2 x achter elkaar van verloren heeft

etc. etc.

Ik vermaak me uitstekend met deze expansion

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
louzy82 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:41:
Frontpage Reddit Hearthstone is dan ook weinig inhoud en vooral veel gezeur, maar ze klagen dan ook overal over en vaak over dezelfde dingen.

4 posts om te zeuren dat Developers niet zo vaak reageren op al hun klachten en wensen
3 posts om te zeuren over een nerf van Dr Boom
2 posts om te klagen over hearthstone economy (te weinig DE, teveel gold)
3 posts waarin over een random deck wordt geklaagd omdat iemand daar 2 x achter elkaar van verloren heeft

etc. etc.

Ik vermaak me uitstekend met deze expansion
I know, maar ik blijf mij elke expansion wel weer afvragen of ik er geld in moet pompen. Echt veel nieuwe features komen er nu niet bij. Al hoe wel ik moet zeggen dat de Solo content erg leuk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:01:
Ik heb al twee maanden geen Hearthstone meer gespeeld en als ik alle gezeur op reddit lees dan lijkt het wel of Hearthstone over zijn hoogte punt heen is geweest. Ik heb dit keer geen bundel gekocht omdat ik er niet weer geld aan uit wil geven.

Ik heb nog een aantal golden legendaries die ik ga dusten zoals DK Uther, King Toggwaggle en paar anderen. Er is nog wat dust en 4k gold dus de meeste decks zal ik wel kunnen maken, mijn collectie was vorige expansion toch al compleet. Daarna nog even aankijken waar Hearthstone heen gaat maar misschien hou ik het eertijds voor gezien.
Het spel is terrein aan het verliezen qua populariteit. Veel mensen zijn gestopt of spelen veel minder. De harde kern die het spel wel graag leuk zou vinden zit echter te klagen op Reddit.

Wat mij betreft zijn de punten van kritiek op Reddit veelal terecht, maar Bli$$ard gaat er toch niets aan doen, want Activi$ion.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xanthian schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:01:
Ik heb al twee maanden geen <insert game title> meer gespeeld en als ik alle gezeur op reddit lees dan lijkt het wel of <insert game title> over zijn hoogte punt heen is geweest.
FTFY.

Als je echt wil weten hoe het ervoor staat met een bepaald spel, is reddit over het algemeen een slechte raadgever.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:20:
[...]

FTFY.

Als je echt wil weten hoe het ervoor staat met een bepaald spel, is reddit over het algemeen een slechte raadgever.
https://www.reddit.com/r/...ily_viewers_by_expansion/

De neerwaartse spiraal van viewership zegt denk ik wel veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xelfer schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:19:
Het spel is terrein aan het verliezen qua populariteit. Veel mensen zijn gestopt of spelen veel minder.
Bron?

Dit artikel van venturebeat stelt dit:
The report is less specific for each game, just noting that Hearthstone had more MAUs than it did the last quarter, thanks to the release of the Rise of Shadows expansion and Dalaran Heist single-player mode.
Volgens forum posts (reddit, hier, daar, overal) is Hearthstone al jaren spelers aan het verliezen...terwijl de officiële cijfers toch iets anders laten zien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:43:
[...]

Het is echt een leuk deck om te spelen, sorry :P

Ik word dan weer helemaal gek van de vomit decks. Murloc kotsen op het board tot je wint, wat ik neerleg compleet negeren. Totaal niet leuk. Ook Zoo lock is weer helemaal terug blijkbaar.
Ja eens, ik verloor 1x van de prismatic lens murloc pala, high roll is op beurt 5 vol board met murlocs. Geen removal? gg
icemotion schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:31:
[...]

Control warrior eet die aggro decks dan weer heel hard op.

Ik ben uiteindelijk 10-3 gegaan met Control warrior. Maar ik twijfel nog of ik het wil gaan spelen op de ladder. Misschien toch ook even kijken naar Reno mage.

Grootste frustraties waren inderdaad Quest paladin (niet meer te doen zodra die hero power actief is.. my god wat is die reward broken) en Reno Mage.. al heb ik er daar ook een van verslagen.
Yeah ik vond control warrior vroeger wel heel leuk, maar niet meer en ik weet eigenlijk niet waarom :9

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:34:
[...]

Bron?

Dit artikel van venturebeat stelt dit:

[...]

Volgens forum posts (reddit, hier, daar, overal) is Hearthstone al jaren spelers aan het verliezen...terwijl de officiële cijfers toch iets anders laten zien.
https://twitchtracker.com/games/138585

De afname is ook vooral in het aantal kanalen die HS streamen. Veel populaire streamers zijn gestopt met het spelen van HS.

[ Voor 14% gewijzigd door xelfer op 14-08-2019 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die graphs zijn in #k users op een spel waarvan bekend is dat de player count eind 2018 100M was...dus een factor 1000 verschil. De conclusie "het aantal spelers neemt af" baseer je dus op de 0.1% die op een bepaalde streaming site naar het spelen van de game kijkt.

Het allermooiste aan de link die je post is dat de verklaring gewoon in de eerste paar comments te vinden is: een aantal bekende streamers is gestopt. En dat is voor games die een aantal jaar bestaan volkomen logisch; streamers verdienen hun brood met views en die krijgen ze door de nieuwste games te spelen. Zodra er een nieuwe game in een genre beschikbaar komt, zal dit zichtbaar zijn in streaming statistics. De dips in player base van de reeds bestaande games zijn vaak echter minimaal....mensen blijven lekker spelen wat ze gewend zijn, wellicht dat ze de nieuwe titel ernaast spelen. Het is maar zelden dat mensen compleet overstappen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Quest druid is ook wel heel erg sterk zeg. Leuk om tegen te spelen :) mag ook weleens gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:49:
[...]

Die graphs zijn in #k users op een spel waarvan bekend is dat de player count eind 2018 100M was...dus een factor 1000 verschil. De conclusie "het aantal spelers neemt af" baseer je dus op de 0.1% die op een bepaalde streaming site naar het spelen van de game kijkt.

Het allermooiste aan de link die je post is dat de verklaring gewoon in de eerste paar comments te vinden is: een aantal bekende streamers is gestopt. En dat is voor games die een aantal jaar bestaan volkomen logisch; streamers verdienen hun brood met views en die krijgen ze door de nieuwste games te spelen. Zodra er een nieuwe game in een genre beschikbaar komt, zal dit zichtbaar zijn in streaming statistics. De dips in player base van de reeds bestaande games zijn vaak echter minimaal....mensen blijven lekker spelen wat ze gewend zijn, wellicht dat ze de nieuwe titel ernaast spelen. Het is maar zelden dat mensen compleet overstappen.
Ik denk dat 100M player count vnl. gebaseerd is op "alle mensen die ooit ingelogd hebben in HS". Dus ook de mensen die free rewards voor andere games eruit trekken. Of mensen (zoals ik) met meerdere Blizzard.net accounts.

Zelf ben ik wel benieuwd hoeveel spelers er nog over zijn die actief spelen. Aan mijn lange queues en het feit dat ik vaak tegen dezelfde mensen speel (ook op rank 15 in standaard) te zien vrees ik dat het nogal tegen valt.

Ik zou in ieder geval geen aandelen Activision Blizzard kopen.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Grappig, ik merk echt vrij weinig van lange queues of veel tegen dezelfde spelers spelen.

Een sample size van n=1 is echt een heel slechte basis om statistieken op te gaan duiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Net voor het eerst tegen een quest hunter gespeeld, die hebben hun quest reward toch wat sneller dan ik had verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:18:
Net voor het eerst tegen een quest hunter gespeeld, die hebben hun quest reward toch wat sneller dan ik had verwacht
Die ben ik nog niet tegengekomen...ik kan er zelf wel een deck mee bouwen, maar de reward trekt me niet...MOAR FACE! wil ik gewoon niet spelen en dat is toch wat de quest reward is.

Net Priest deck geupdate, nog een Plague of Death erin. Eerder de middag mooi 2 quest Paladin's op rij...na de eerste Mass Dispel zagen ze de bui al hangen, na de eerste Plague of Death hielden ze het voor gezien. Dat terwijl ik de 2e copies en de mass resurrect nog op hand had :'(

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:13:
Ik zou in ieder geval geen aandelen Activision Blizzard kopen.....
https://www.google.nl/sea...d=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Ach...als je even op 'Max' klikt zie je dat er na 2017/2018 een correctie geweest is, maar de long-term is geen reden tot zorg als je die aandelen zou hebben.

Maar je moet het natuurlijk zelf weten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Zarhrezz schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:46:
[...]

Die ben ik nog niet tegengekomen...ik kan er zelf wel een deck mee bouwen, maar de reward trekt me niet...MOAR FACE! wil ik gewoon niet spelen en dat is toch wat de quest reward is.

Net Priest deck geupdate, nog een Plague of Death erin. Eerder de middag mooi 2 quest Paladin's op rij...na de eerste Mass Dispel zagen ze de bui al hangen, na de eerste Plague of Death hielden ze het voor gezien. Dat terwijl ik de 2e copies en de mass resurrect nog op hand had :'(
Decklist?

Ik heb gisteren de Quest uit een pack getrokken en wil er ook eens mee spelen.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
louzy82 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:54:
Decklist?

Ik heb gisteren de Quest uit een pack getrokken en wil er ook eens mee spelen.
quote: Quest Priest

# Year of the Dragon
#
# 1x (1) Chameleos
# 2x (2) Holy Ripple
# 1x (2) Injured Tol'vir
# 1x (2) Lightwell
# 1x (2) Penance
# 2x (2) Shadow Word: Pain
# 2x (3) Shadow Word: Death
# 1x (4) Hecklebot
# 2x (4) Mass Dispel
# 1x (4) Spellbreaker
# 2x (5) Convincing Infiltrator
# 1x (5) Holy Nova
# 2x (5) Mass Hysteria
# 1x (5) Recurring Villain
# 1x (6) Lady in White
# 1x (8) Catrina Muerte
# 2x (9) Mass Resurrection
# 2x (9) Plague of Death
# 1x (10) Mind Control
quote: To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
AAECAZ/HAg4I8gWdBskG8gzy7AKw+wKVlAOTmwOGnQPPnQPSpQOZqQPdqwMI0wrWCtcKl4cDgpQDmZsD06UDn6kDAA==
Aantal kaarten zijn nog flexibel, ik ben beetje op zoek naar wat consistent werkt en wat niet. Hecklebot, Recurring Villain, Lady in White, Archivist Elysiana en 2e Mass Ressurrection zijn ter evaluatie.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
Ik heb al mijn golden kaarten gedust waarvan ik ook al de gewone kaart had. Daarnaast alle nutteloze golden legendaries gedust en toen hadden we 20k dust over. Ook nog 30 packs gekocht en daar twee legendaries uit weten te halen, Reno en Mage quest.

Ik kon meteen de volgende decks maken:

Highlander Mage
Quest Druid (Quest was gratis)
Quest Shaman
Warrior deck geüpdate en dus ook speelbaar.

Nu nog 6k dust over maar daar wacht ik nog mee.

Highlander Mage is in ieder geval erg leuk, meteen een winstreak van 4 potjes, voornamelijk tegen Murlock Shaman.

• TheProf82
Xanthian schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 17:33:
Ik heb al mijn golden kaarten gedust waarvan ik ook al de gewone kaart had. Daarnaast alle nutteloze golden legendaries gedust en toen hadden we 20k dust over. Ook nog 30 packs gekocht en daar twee legendaries uit weten te halen, Reno en Mage quest.

Ik kon meteen de volgende decks maken:

Highlander Mage
Quest Druid (Quest was gratis)
Quest Shaman
Warrior deck geüpdate en dus ook speelbaar.

Nu nog 6k dust over maar daar wacht ik nog mee.

Highlander Mage is in ieder geval erg leuk, meteen een winstreak van 4 potjes, voornamelijk tegen Murlock Shaman.
Ik speel ook HIghlander, geweldige deck inderdaad. Ik ben ook erg succesvol tegen warriors, 71% winrate. Op een of andere manier weet ik gewoon precies hoe ik die matchup moet spelen en warriors zijn ZO voorspelbaar met hun removal en curve.

Zelf heb ik nog 12k dust als ik op 'de button' druk, maar ik doe dat alleen als het echt nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
TheProf82 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:19:
[...]

Ik speel ook HIghlander, geweldige deck inderdaad. Ik ben ook erg succesvol tegen warriors, 71% winrate. Op een of andere manier weet ik gewoon precies hoe ik die matchup moet spelen en warriors zijn ZO voorspelbaar met hun removal en curve.

Zelf heb ik nog 12k dust als ik op 'de button' druk, maar ik doe dat alleen als het echt nodig is.
Zeker als je Pocket Galaxy snel kan spelen is het niet moeilijk. Ik heb Highlander Hunter ook maar gemaakt, eindelijk weer een hunter deck die leuk is om te spelen.

Ik wil ook nog wel een Quest Priest gaan maken, die kaart kreeg ik gisteren nog. Ik heb gewoon een zwak voor decks met gigantisch veel value, ook al gaat dat ten kostte van de winrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hoe gaan jullie om met de vomit in standard? Ik merk dat ik het heel slecht trek. Murloc shaman, zoo/lacky lock, mech hunter.. het is telkens weer toezien hoe de tegenstander zijn board in notime vol heeft en mijn board volledig negeert om face te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:41:
Hoe gaan jullie om met de vomit in standard? Ik merk dat ik het heel slecht trek. Murloc shaman, zoo/lacky lock, mech hunter.. het is telkens weer toezien hoe de tegenstander zijn board in notime vol heeft en mijn board volledig negeert om face te gaan.
Dan moet je gewoon control decks gaan spelen. Vooral Highlander decks zoals hunter en mage doen het best aardig tegen aggro. Ze kunnen namelijk niet altijd om je secrets heen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:46:
Dan moet je gewoon control decks gaan spelen. Vooral Highlander decks zoals hunter en mage doen het best aardig tegen aggro. Ze kunnen namelijk niet altijd om je secrets heen spelen.
Zeker de nieuwe Mage secret is erg sterk; 3 damage is doorgaans genoeg om een board te wipen. Ook is er de '2-damage on enemy minions when you play a secret' minion die in principe turn 2 de eerste blast de deur uit kan doen (met nieuwe 'draw a secret from your deck, cost 0').

Daarnaast: Taunt minions. Voor bv. Priest een 'natural choice', voor Hunter / Mage niet zozeer, maar wat tech is het overwegen waard.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:41:
Ik stop gewoon met spelen als ik teveel vomit tegen mij krijg. Vandaar dat ik ook maar rank 20 ben in standaard. }:O

In Wild speel ik 100% anti aggro varianten van mijn decks. Deathlords, Dirty Rats, alle AOE class removal, taunts, zoveel mogelijk lifegain etc.

Wild is wel echt een uitgestorven landschap. Dat speelt echt bijna niemand meer.

[ Voor 19% gewijzigd door xelfer op 16-08-2019 15:26 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 42 Laatste

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.