*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
* Blerp zet een aluhoedje op
Insert vies grapje hier
Haha nee hoor, ik kan je garanderen dat de boxen echt bestaan, heb er in de loop der jaren een stuk of 4 à 5 weten te scoren. Maar ging toen vele malen makkelijker dan de afgelopen paar hunts, de laatste 2 jaar of zo niet meer gelukt.Blerp schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:29:
Wat nou als er helemaal geen boxen zijn maar alle unboxings gedaan worden door ibood-medewerkers?
* Blerp zet een aluhoedje op
Hier juist de laatste jaren wel gelukt. Hiervoor waren de scripters te snel voor mijn super fast reflexesPowder Toastman schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:32:
[...]
Haha nee hoor, ik kan je garanderen dat de boxen echt bestaan, heb er in de loop der jaren een stuk of 4 à 5 weten te scoren. Maar ging toen vele malen makkelijker dan de afgelopen paar hunts, de laatste 2 jaar of zo niet meer gelukt.

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
En met twee accounts ga ik dan vanuit?BobV schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:37:
Collega tegenover me heeft inmiddels 2 kleine boxen bemachtigt, allebei vandaag...Wel op twee verschillende adressen, dus hij krijgt ze ook nog eens beiden
JaMaarten2212 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:38:
[...]
En met twee accounts ga ik dan vanuit?
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
de lulBobV schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:37:
Collega tegenover me heeft inmiddels 2 kleine boxen bemachtigt, allebei vandaag...Wel op twee verschillende adressen, dus hij krijgt ze ook nog eens beiden
Het is mij altijd gelukt zonder script, zou niet eens weten hoe ik een script moet maken. Maar is mij ook wel gelukt in de tijd dat scripts nog gebruikt konden worden. En daarna ook. Alleen de laatste twee jaar ofzo niet meer. Maar misschien wordt ik de oud (ben de 40 alweer een jaar of drie geleden gepasseerd), zijn mijn reflexen niet meer wat ze waren...Suli schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:34:
[...]
Hier juist de laatste jaren wel gelukt. Hiervoor waren de scripters te snel voor mijn super fast reflexes![]()
.
[ Voor 10% gewijzigd door Yeebo op 28-02-2018 16:48 ]
En, wat zit er voor moois in?daupie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:47:
Zozo, gisteren op de Hunt gekocht, daarnet een iBOOD doos afgeleverd!
Laat je even weten wat je gescoord hebt en voor hoeveel?daupie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:47:
Zozo, gisteren op de Hunt gekocht, daarnet een iBOOD doos afgeleverd!
Play every day

Pas op bij deze glazen met de vaatwasser. Op het Ibood forum zijn daar klachten over gekomen: http://nl-nl.forum.ibood....wiesel-dubbelwandig-glas/ .daupie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:51:
Deze zaten erin, met PayPal korting en tell-a-friend korting. Totaal twaalf glazen voor dertig euro.
[afbeelding]
Voordat je alle twaalf de glazen erin stopt voor het eerste gebruik...
Ik zag het inderdaad, maar op andere fora en andere keren dat ie er was zeiden ze van niet.... Er staat trouwens onder de deal dat ze vaatwasserbestendig zijn, dus dan gaat het op de kosten van iBOOD!Maarten2212 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:53:
[...]
Pas op bij deze glazen met de vaatwasser. Op het Ibood forum zijn daar klachten over gekomen: http://nl-nl.forum.ibood....wiesel-dubbelwandig-glas/ .
Voordat je alle twaalf de glazen erin stopt voor het eerste gebruik...
Vorige hunts altijd tot bij betaalproces en dan puur geluk of je erdoor geraakt. Nu via 1DK, doos komt erop, instant klik, zo snel mogelijk captcha en telkens direct de nieuwe aanbieding, nooit tot in het betaalscherm.
Hopelijk toch nog wat geluk

[ Voor 39% gewijzigd door Osxy op 28-02-2018 18:13 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Betekend dit dat ik niet meer in aanmerking kan komen voor de dikke doos?
Ja dus:
Let op: Je kunt maar 1 iBOOD BOX per adres en/of 1 BOX per persoon en/of 1 BOX per account per HUNT bestellen. Dit doen we om het zo eerlijk mogelijk te houden. Is het je gelukt om eentje te bemachtigen, dan hoef je het niet nogmaals te proberen. Dubbele bestellingen worden achteraf geannuleerd.
[ Voor 83% gewijzigd door Ryan1981 op 28-02-2018 18:17 ]
Ik hoop dat alle bestellingen zo snel geleverd wordendaupie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:47:
Zozo, gisteren op de Hunt gekocht, daarnet een iBOOD doos afgeleverd (geen dikke doos)!
Wel spannend dit hoor, geweldig concept RNG boxes
Battle.net Spud#2543

Verder helaas ook nog geen interessante deal langs zien komen.
Waarom heb jij geen one-click-payment dan?DDarkForce schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:34:
Het lijkt mij onmogelijk er één te bemachtigen als je geen betaalmethode heb opgeslagen. Zelfs met mijn gegevens & copy paste krijg ik bij de laatste stap standaard dat ik te laat ben![]()
Verder helaas ook nog geen interessante deal langs zien komen.
Is helaas niet meer te activeren, de bestel knop ontbreekt op de pagina.daupie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:35:
[...]
Waarom heb jij geen one-click-payment dan?
Je kan gewoon een willekeurige deal kopen, en dan betaalmogelijkheid opslaan.tumtum100 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:35:
[...]
Is helaas niet meer te activeren, de bestel knop ontbreekt op de pagina.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Gewoon iets van een paar euro uit de flash sale kopen en direct daarna annulerentumtum100 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:35:
[...]
Is helaas niet meer te activeren, de bestel knop ontbreekt op de pagina.
Das ook weer zo wat, maar wel een optiedaupie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:36:
[...]
Gewoon iets van een paar euro uit de flash sale kopen en direct daarna annuleren
Het zou handiger zijn als je gewoon de hele hunt kon shoppen en dat je zelf aan het einde kan klikken op verzenden, dat je dan eenmalig verzendkosten betaald.Deadsy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:51:
De verzend kosten draaien sommige deals voor mij de nek om.
en ja hoor. De Captcha laad nadat de box al 10 seconden weg is... FML
[ Voor 42% gewijzigd door Waah op 28-02-2018 19:58 ]
Hoezo? Gewoon hetzelfde doen als nu maar dan als alles ingepakt is als een pakket aanmelden bij DHL ipv alles los.Bundin schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:57:
En niet te doen, want dan moet iedere bestelling apart gepicked worden. Te duur en te tijdrovend. Apart verzenden is de enige optie.
Moeten ze het nog steeds allemaal bij elkaar verzamelen, dat is juist het probleem. Nu is het gewoon "Artikel, in doos, versturen, volgende".daupie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:59:
[...]
Hoezo? Gewoon hetzelfde doen als nu maar dan als alles ingepakt is als een pakket aanmelden bij DHL ipv alles los.
Insert vies grapje hier
Kartonnen dozen van €50 zijn iets kleiner dan die van €100.Junia schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:01:
Is er nog iets bijzonders met de kartonnen dozen of zijn deze gewoon de goedkopere varianten en zij de blauwe 100 euro?
en het bewijs. De hunt gaat door tot Donderdad 13:00.....
Ze krijgen vast al die lampen niet verkochtWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:02:
https://twitter.com/iBOOD/status/968923773842767872
en het bewijs. De hunt gaat door tot Donderdad 13:00.....
Insert vies grapje hier
zijn meer mensen die dat hebben. Dan is de iBOOD bevestiging al een half uur binnen voordat Paypal wakker wordt....iChaos schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:03:
Als je via die One-Click-betaling afrondt met Paypal, wordt hij dan later van je rekening afgeschreven? Ik heb net met die optie een bestelling geplaatst, maar in mijn Paypal-account zie ik die transactie nog niet langskomen.
Het precies hetzelfde blijven doen, omdat labels die wel worden aangemaakt maar niet worden gescand gewoon vervallen, echter draai je dan aan einde van de hunt een scriptje:Blerp schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:00:
[...]
Moeten ze het nog steeds allemaal bij elkaar verzamelen, dat is juist het probleem. Nu is het gewoon "Artikel, in doos, versturen, volgende".
- Vind dubbel adres in afleveradressen
- Twee of meer adressen? Wijs plek aan in rek.
- Adres komt een keer voor? Verzenden
Mensen die meerdere accounts hebben en hun adres net wat anders hebben getikt, ja, die betalen maar twee keer verzendkosten
Ja, kan soms even duren, had vorige hunt het zelfs zo bizar dat ik na de captcha+plaatsen van bestelling een 404 kreeg en niks in mijn bestelgeschiedenis, uur later stond er opeens een doos en was de betaling pas afgerond via paypaliChaos schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:03:
Als je via die One-Click-betaling afrondt met Paypal, wordt hij dan later van je rekening afgeschreven? Ik heb net met die optie een bestelling geplaatst, maar in mijn Paypal-account zie ik die transactie nog niet langskomen.
Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:04:
[...]
zijn meer mensen die dat hebben. Dan is de iBOOD bevestiging al een half uur binnen voordat Paypal wakker wordt....
Ik snap het, dank heren!Junia schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:04:
[...]
Ja, kan soms even duren, had vorige hunt het zelfs zo bizar dat ik na de captcha+plaatsen van bestelling een 404 kreeg en niks in mijn bestelgeschiedenis, uur later stond er opeens een doos en was de betaling pas afgerond via paypal
Ze verdienen gewoon leuk aan die verzendkosten. Je kan allerlei oplossingen verzinnen, maar het kost ibood echt niet de verzendkosten die daar genoemd staan....daupie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:04:
[...]
Het precies hetzelfde blijven doen, omdat labels die wel worden aangemaakt maar niet worden gescand gewoon vervallen, echter draai je dan aan einde van de hunt een scriptje:
- Vind dubbel adres in afleveradressen
- Twee of meer adressen? Wijs plek aan in rek.
- Adres komt een keer voor? Verzenden
Mensen die meerdere accounts hebben en hun adres net wat anders hebben getikt, ja, die betalen maar twee keer verzendkosten
Nog los van het feit of de spullen uberhaupt bij iBOOD staan, en niet bij een magazijn dat meerdere bedrijven voorziet van hun magazijn. Docdata (is nu bol.com) is ook een bedrijf dat voor allerlei webwinkels het magazijn doet en verstuurd. En die hebben echt geen tijd om dat voor iBOOD allemaal apart te gaan doen.
Heeft ibood uberhaupt een eigen magazijn? of laten ze alles versturen.... Dan zouden de boxxen ook logisch zijn. ALles wat retour gaat komt wel bij iBOOD binnen. En dan alles in een doos flikkeren klinkt best een simpele manier om er vanaf te komen. Inclusief refurbished buttplugs.

TrueWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:07:
[...]
Ze verdienen gewoon leuk aan die verzendkosten. Je kan allerlei oplossingen verzinnen, maar het kost ibood echt niet de verzendkosten die daar genoemd staan....
Nog los van het feit of de spullen uberhaupt bij iBOOD staan, en niet bij een magazijn dat meerdere bedrijven voorziet van hun magazijn. Docdata (is nu bol.com) is ook een bedrijf dat voor allerlei webwinkels het magazijn doet en verstuurd. En die hebben echt geen tijd om dat voor iBOOD allemaal apart te gaan doen.
Heeft ibood uberhaupt een eigen magazijn? of laten ze alles versturen.... Dan zouden de boxxen ook logisch zijn. ALles wat retour gaat komt wel bij iBOOD binnen. En dan alles in een doos flikkeren klinkt best een simpele manier om er vanaf te komen. Inclusief refurbished buttplugs.

this must be what hell is likeFransn schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:11:
Er zit nu zoveel herhaling in dat ik bijna kan voorspellen wat er langs gaat komen. Lampje, pannetje, onderbroekje, sokjes, Altec Lansing speaker, BOX! - baf - te laat...
En dan elke dag, als je denkt dat de hunt bijna voorbij is... wordt die verlengt

Ipad pro 12.4 wifi 4G past in een kleine doosSuli schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:02:
[...]
Kartonnen dozen van €50 zijn iets kleiner dan die van €100.
Leuk prijs inderdaad!Tinusvolkel schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:20:
Zooo SD kaartje besteld64GB voor €15 (- €7,50 Paypal )
net die geannuleerd... ging per ongeluk naar de productpagina en poef, besteld

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Eerste keer 50 euro, hiervoor 3x 100 euro gehad.
Ben benieuwd of het iets is.
Als ik vanavond of morgen ochtend een 100 euro doos te pakken krijg ga ik er voor natuurlijk
why not both?bottR schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:25:
Heb een 50 euro box te pakken!
Als ik vanavond of morgen ochtend een 100 euro doos te pakken krijg ga ik er voor natuurlijk
Gaat de hunt dan nog een 3e dag door?bottR schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:25:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Hoe wil je dat doen dan? Je mag er maar 1 bestellen per adres, kun je er 1 annuleren dan?bottR schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:25:
je geeft 2 oplossingen :-P en beide kan :-PRyan1981 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:29:
[...]
Hoe wil je dat doen dan? Je mag er maar 1 bestellen per adres, kun je er 1 annuleren dan?
tot 13 uur morgen. Net een email ontvangen.
Zie het nu ook staan, ja. http://nl-nl.forum.ibood....-page-227/#comment-815011hmartino schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:30:
[...]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ok begrijp ik goed dat als ik nu een dikke doos kan winnen ik de ruimte krijg van iboot om de 50 euro doos te annuleren?Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:30:
[...]
je geeft 2 oplossingen :-P en beide kan :-P
Ze willen echt van die troep af he.hmartino schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:30:
[...]
vorige hunt wel ja. als je het eerlijk meld doen ze vastniet moeilijkRyan1981 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:31:
[...]
Ok begrijp ik goed dat als ik nu een dikke doos kan winnen ik de ruimte krijg van iboot om de 50 euro doos te annuleren?
vorige keer niet.
na al die jaren moeten ze toch een keer van die Kitchen Aid af. En nog wat Cinderella kussens, dekbedden, etc
Hmm ok dat risico wil ik niet lopen, heb 1.5 dagen zitten klikkenWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:31:
[...]
vorige hunt wel ja. als je het eerlijk meld doen ze vastniet moeilijk
vorige keer niet.
En ik loop al achter op het werk

vraag het ze nu zou ik zeggen :-PRyan1981 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:32:
[...]
Hmm ok dat risico wil ik niet lopen, heb 1.5 dagen zitten klikken
[ Voor 16% gewijzigd door Waah op 28-02-2018 20:35 ]

Insert vies grapje hier
que?Blerp schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:37:
Holy crap die doos ging snel... de automagische refresh+ding! kwam zelfs op een 404 uit
Er zat een doos tussen de appletv en dyson...
Insert vies grapje hier
Nooit gezien XDBlerp schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:39:
[...]
Er zat een doos tussen de appletv en dyson...
Blijkbaar heeft @iChaos hem gekaapt...
Insert vies grapje hier
Lijkt me lachen zo'n ding....r00tie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:40:
De DJI Spark zit nu tussen de Dikke Deals in de Flash Sale
maar echt waterproof zijn ze niet (dus niet handig met wakeboarden)
En tijdens wintersport kan je ze niet gebruiken (dikke doos!... ehh... dikke boete)
Dus tja...
Gefeliciteerd!Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:51:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
BOX!
Heb je hem?Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:51:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
BOX!
Lekker, tsja na 45u hunt gaan mensen rare dingen doen hèWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:52:
[...]
Ja![]()
aankondigen dat die te koop is, is niet zo nuttig hé.
amen to that.r00tie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:54:
[...]
Lekker, tsja na 45u hunt gaan mensen rare dingen doen hè

Ik meende ergens te lezen dat als de bestelling blijft verversen je helaas niets gescoord hebt...IJS-T schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:55:
Hier blijft de bestelling herladen en durf niet op status te drukken![]()
Status in nieuw tabbladIJS-T schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:55:
de "status" is hetzelfde als wat je nu ziet. Dus daar hoef je niet op te klikken.IJS-T schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:55:
Waarschijnlijk heb je pech.... maar sommige mensen is het toch gelukt door lang geduld te hebben.
duimen!
En?IJS-T schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:55:
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod