Ik heb een SR607 gehad en een NR609. Deze laatste had idd een kapot HDMI board na oververhitting, hier is door Onkyo netjes onder verruimde garantie een nieuw board in geplaatst. Sindsdien probleemloos. Alhoewel de warmteproductie van het gehele apparaat best wel hoog is.Bundin schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:28:
[...]
Sja, sinds Onkyo in het verleden problemen had met de hdmi-poorten in combinatie met warmte, durf ik dat niet echt meer aan. Dat geeft toch aan dat er beknibbeld wordt op componenten ipv op features. Daarnaast zie ik de Pioneer als net wat meer futureproof voor mij.
Nu nog een sub, want ik heb alleen 2 Boston Acoustics A26jes als fronts momenteelEn daarna langzaam gaan nadenken over een center (en misschien nieuwe fronts).
Moet binnenkort ook op zoek naar andere receiver i.v.m. aankomende overstap naar 4K. Nu kan de NR609 ook wel 4K aan, maar dan geen HDR enzo. Dus toch op zoek gaan naar een andere. Maar wil wel een front HDMI en USB aansluiting en totaal minimaal 6 HDMI ingangen (heeft de NR609 ook).