Deze link werkte vanmiddag nogdaupie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 00:11:
[...]
Ongeveer een week terug, kon je via PayPal een voucher van zeveneneenhalveeuro claimen voor iBOOD.
https://www.paypal.com/nl...ils&offerId=H8CJ3CS8AAXEW
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Deze link werkte vanmiddag nogdaupie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 00:11:
[...]
Ongeveer een week terug, kon je via PayPal een voucher van zeveneneenhalveeuro claimen voor iBOOD.
Limiet bereikt helaas.Cheezborger schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 00:12:
[...]
Deze link werkte vanmiddag nog
https://www.paypal.com/nl...ils&offerId=H8CJ3CS8AAXEW
Wederom gemist, maar vandaag staat de pagina de hele dag open, dus laat maar komen!Maarten2212 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:20:
[...]
@Bundin Nu is het jouw beurt. De Pioneer VSX-932 voor €266,00
[...]
En voor @BTFD wellicht.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Vooralsnog is het vanaf vijf uur vanmorgen 1 groot tassen en lampenfeest.....BTFD schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 06:49:
[...]
Wederom gemist, maar vandaag staat de pagina de hele dag open, dus laat maar komen!
Een quote is een gebrek aan originaliteit
[ Voor 29% gewijzigd door Ryan1981 op 28-02-2018 09:14 ]
Die heb je niet echt gemist hoorVIC_TOR schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:21:
kom net aan op werk en zie dat ik net een gopro5 heb gemist. voor de rest niet veel bijzonders gedurende de nacht
ah geen bijzondere prijs dus? heb niet gekeken naar de prijs nog dus geen idee.mvds schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:48:
[...]
Die heb je niet echt gemist hoorOp internet is die voor minder te vinden... Bijvoorbeeld bij Amazon.
Neuh, ze boden hem aan voor 249 dacht ik, zonder zoekwerk zie je hem op internet voor 319 en met zoekwerk kan je hem voor iets van 239 vinden bij Amazon (in Spanje)VIC_TOR schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:52:
[...]
ah geen bijzondere prijs dus? heb niet gekeken naar de prijs nog dus geen idee.
Bovendien kan het wachten tot mooier weer, gisteren die spark drone gekocht dus geld is op.
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
239 is echt goedkoop, ik vind die 249 al scherp. Mooi om te wetenmvds schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:54:
[...]
Neuh, ze boden hem aan voor 249 dacht ik, zonder zoekwerk zie je hem op internet voor 319 en met zoekwerk kan je hem voor iets van 239 vinden bij Amazon (in Spanje)
Die info heb ik trouwens van het iBood forum, heb ik niet op waarheid gecheckt....VIC_TOR schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:59:
[...]
239 is echt goedkoop, ik vind die 249 al scherp. Mooi om te weten
Dat zou best leuk zijn ja, Bose QC ofzo. Hue lampen zouden ook leuk zijn, maar die heb ik nog helemaal niet langs zien komenflanger schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:59:
Ik wacht op nog een mooie Bluetooth hoofdtelefoon, liefst met ANC
[ Voor 12% gewijzigd door imhumannature op 28-02-2018 11:16 ]
Als ik naar de history kijk op de 1dagskoopjes site zie ik geen oleds. Je weet t maar nooit miss hebben ze toch een uitschieter waar je een oled goedkoper krijgt dan het prijzen topic.Powder Toastman schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:59:
Volgens één van de aankondigen van de hunt zouden er ook OLED's voorbij komen. Maar ik verwacht sowieso geen spectaculaire prijzen hiervoor, je kunt ze bij bepaalde winkels waarschijnlijk veel voordeliger aanschaffen. Zie ook topic \[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2
Verwijderd
Gratz, ik kwam tot de captcha...
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Welke?atillicious schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:35:
Enige waar ik naar uitkijk is die Edifier speakerset, en jawel al twee keer misgelopen.
Wel de rest van de zooi al tien keer zien langskomen.
Los van dat het natuurlijk een goede deal is, snap ik dat je die liever niet ontvangt als je geen interesse hebt in deze spatels.BobV schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:58:
Ach, ik heb blijkbaar die olijfhouten troep afgerekend omdat ze ineens dat vanaf de doos pagina in mijn mandje hadden geflikkerd...
Hehe, kan je dat iig op je lijstje van dingen die je gedaan wil hebben voordat je dood bent afvinken!BobV schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:58:
Ach, ik heb blijkbaar die olijfhouten troep afgerekend omdat ze ineens dat vanaf de doos pagina in mijn mandje hadden geflikkerd...
Zitten uberhaupt weinig ECHT goed aanbiedingen tussen. Leuk dat ze alles vergelijken met de adviesprijs, maar wie betaald die nou?Fransn schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:02:
Zo, die Nokia ging snel. En dat terwijl het helemaal geen goeie aanbieding is
Uiteraard al gedaanWebcare iBOOD schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:00:
[...]
Los van dat het natuurlijk een goede deal is, snap ik dat je die liever niet ontvangt als je geen interesse hebt in deze spatels.
Via "Mijn iBOOD" kun je deze bestelling kosteloos weer annuleren.
Good for you! Fijn om te horen dat sommige mensen nog wel een goede aanbieding tegenkomen en mee pakken. Dat is eens wat anders dan de honderden die alleen zitten te wachten op een boxFransn schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:07:
Gisteren had ik de TomTom Spark 3 cardio+music. Dat was een hele goede aanbieding. Maar veel meer dan dat heb ik nog niet gezien. Een goede aanbieding is minstens 20 % onder de laagste prijs elders wat mij betreft: laagste prijs TomTom: € 172,-- Ik had hem voor € 122,-- (incl. verzendkosten). (Y)
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
[ Voor 17% gewijzigd door Wakez op 28-02-2018 12:28 ]
Het is in elk geval nog een voucher voor developmentWakez schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:24:
Haha, gaat goed met de Ibood backend..
Koop ik de coupon (met bevestiging) voor http://www.ibood.com/nl/n...bile-app-development.html
kijk ik in mijn bestellingen heb ik de coupon voor http://www.ibood.com/nl/n...demy-web-development.html.
Andere zat vast vol en deze had nog plekken over...
Hij is er weer... GoPro for it zou ik zeggenTusk schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:14:
die goPro 5 van vanmorgen was wel scherp geprijsd. Maar heb mezelf kunnen weerhouden. De hunt is net als de Action. Je koopt vaak dingen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt, maar omdat het zo lekker goedkoop is
hahaha MUST......RESIST......mvds schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:29:
[...]
Hij is er weer... GoPro for it zou ik zeggen
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Vast wel... De meeste dingen komen vaker langs...r00tie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:31:
Ik hoop dat die Pioneer VSX 932 nog een keer voorbij komt, net toch tot de conclusie gekomen dat die wel interessant is...
Ik ben ook erg tevreden met de snes mini. Scheelt maar een paar euro maar das toch altijd meegenomenZspirit schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:10:
[...]
Good for you! Fijn om te horen dat sommige mensen nog wel een goede aanbieding tegenkomen en mee pakken. Dat is eens wat anders dan de honderden die alleen zitten te wachten op een box
Voor mij zelf is dit een van de eerste hunts waarbij ik waarschijnlijk helemaal niets ga kopen.
Je kunt 'm bij eGlobal central voor 234 euro halen. Nog een betere dealmvds schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:29:
[...]
Hij is er weer... GoPro for it zou ik zeggen
daar zit ik ook op te azen ja, maar mis de 5 euro referer code nog.Bundin schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:34:
[...]
Ik ben ook erg tevreden met de snes mini. Scheelt maar een paar euro maar das toch altijd meegenomen
Ik kreeg vorige week een aanbiedingsmail waarin hij €80 incl. verzn. was. Toch wel spijtig dat ik hem al eens gekocht had toen die net uit kwam.Bundin schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:34:
[...]
Ik ben ook erg tevreden met de snes mini. Scheelt maar een paar euro maar das toch altijd meegenomen
Daar is ie! Snel.r00tie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:31:
Ik hoop dat die Pioneer VSX 932 nog een keer voorbij komt, net toch tot de conclusie gekomen dat die wel interessant is...
Hoplamvds schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:32:
[...]
Vast wel... De meeste dingen komen vaker langs...
Daar heb je hem.r00tie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:31:
[ Voor 8% gewijzigd door Louw Post op 28-02-2018 12:54 ]
Daar is ie! Veel plezierr00tie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:31:
Yay. Gefeliciteerdr00tie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:55:
Ik zat klaar en is besteld! Thanks voor de berichten
Voor jou ook :-)BTFD schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 06:49:
[...]
Wederom gemist, maar vandaag staat de pagina de hele dag open, dus laat maar komen!
... Je hébt soms van die dagen ...
[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 28-02-2018 13:02 ]
Tsja, ik heb zelf een Harman Kardon AVR165, alleen sinds November een nieuwe MacBook Pro en die HK stuurt dus geen 4K door, was dus genoodzaakt om te gaan upgraden en heb getwijfeld of ik niet meer HDMI ins nodig had maar met een Ziggo Horizon Box, MacBook op dit moment is 4 voldoende en wat er eventueel bijkomt is een Apple TV en een mediaspeler waarmee die 4 dus vol zouden zitten maar zie er echt niets meer bijkomen dus vandaar toch voor deze gekozen, alle functionaliteit die ik wil hebben zit eropPowder Toastman schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:56:
Leuke receiver idd voor dit geld, ook al scheelt het maar 30 euro met Correct.
Zou mooie vervanging zijn voor mijn huidige Onkyo, maar helaas te weinig HDMI ingangen voor mij.
In de pocket!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
[ Voor 44% gewijzigd door Suicyder op 28-02-2018 13:09 ]
... Je hébt soms van die dagen ...
Eigenlijk ook raar, als je ziet hoeveel ze weggeven voor die €100 (of €50) zouden ze in plaats daarvan ook wat grotere kortingen op de producten kunnen geven waarbij ze meer zut verkopen en meer mensen de kans geven om iets leuks te kopen. Als je leest dat die boxen soms een waarde hebben van 500-700 maar voor €100 weggaan dan vind ik steeds die paar tientjes korting best wel kromCheezborger schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:06:
Wtf. ZO snel!
Ja ze komen er maar niet vanafflanger schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:09:
De meeste nieuwe flashsales zijn reeds in de hunt voorbijgekomen.
Betekent dit dat we nu eindelijk wat nieuwe zaken in de hunt gaan zien? :-)
Daar was ik al voorbij, maar bij de captcha ging het alsnog fout
Had ik net ook, kun je gewoon online annulerenValandin schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:21:
Wtf? Ik heb net die box gekocht heb ik ineens dit;
[afbeelding]
Ja, maar die spullen die in de box zitten, zijn voor het overgrote deel geretourneerde, eerder geopende of refurbished producten die dus niet meer als nieuw verkocht mogen worden. Zitten ook wel wat nieuwe producten tussen, die ze dan vaak als restpartij o.i.d. opgekocht hebben.mvds schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:10:
[...]
Eigenlijk ook raar, als je ziet hoeveel ze weggeven voor die €100 (of €50) zouden ze in plaats daarvan ook wat grotere kortingen op de producten kunnen geven waarbij ze meer zut verkopen en meer mensen de kans geven om iets leuks te kopen. Als je leest dat die boxen soms een waarde hebben van 500-700 maar voor €100 weggaan dan vind ik steeds die paar tientjes korting best wel krom
Ja maar daar gaat m'n paypal 7,50 korting... kut ibood hahaBobV schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:21:
[...]
Had ik net ook, kun je gewoon online annuleren
Nou, gefeliciteerd met je stoel!Valandin schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:21:
[afbeelding]
Oh ik was voorbij de captcha, ik klik op ik neem er een, dan captcha en dan bestellen. Hij zat in de winkelwagen maar was er weer uit gegooid.mvds schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:21:
[...]
Daar was ik al voorbij, maar bij de captcha ging het alsnog fout
Jep, sameValandin schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:22:
[...]
Ja maar daar gaat m'n paypal 7,50 korting... kut ibood haha
Zit je bij de volgende hunt er wel lekker voorValandin schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:21:
[afbeelding]
Sja, sinds Onkyo in het verleden problemen had met de hdmi-poorten in combinatie met warmte, durf ik dat niet echt meer aan. Dat geeft toch aan dat er beknibbeld wordt op componenten ipv op features. Daarnaast zie ik de Pioneer als net wat meer futureproof voor mij.Powder Toastman schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:04:
In de Flashsale staat ook een Onkyo NR474 voor 299 als evt. alternatief...
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Ik zou dan sowiso de extra 70 euro bijleggen voor deze: pricewatch: Seagate Backup Plus Hub 8TB ZwartPazo schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:29:
Ik vind de hunt ook niet zo bijzonder meer. Boxen doe ik mijn best niet eens meer voor.
Verder zijn de meeste aanbiedingen helemaal geen aanbiedingen. Heb al genoeg producten voorbij zien komen die ergens anders dezelfde prijs hebben of zelfs goedkoper.
Net nog, 4TB Seagate externe HDD, 'afgeprijsd' van €199 naar €112. In de Pricewatch staat ie daar ook voor. Azerty bijvoorbeeld €115,-. Zou ik m liever daar kopen.
Oh bij mij was het omgekeerd, ik moest in twee verschillende schermen drukken op "ik neem er een" en daarna kwam pas de captchaRyan1981 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:22:
[...]
Oh ik was voorbij de captcha, ik klik op ik neem er een, dan captcha en dan bestellen. Hij zat in de winkelwagen maar was er weer uit gegooid.
Dan is hier een gouden tip.mvds schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:32:
[...]
Oh bij mij was het omgekeerd, ik moest in twee verschillende schermen drukken op "ik neem er een" en daarna kwam pas de captcha
Inderdaad! 4TB extra voor €70 heb ik er dan ook wel voor over!Ryan1981 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:32:
[...]
Ik zou dan sowiso de extra 70 euro bijleggen voor deze: pricewatch: Seagate Backup Plus Hub 8TB Zwart
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Nah, ik ga niet (meer) voor die boxen... Heeft toch geen zin.Ryan1981 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:33:
[...]
Dan is hier een gouden tip.
bookmark de volgende link: www.ibood.com/nl/nl/product-specs/current
klik die bookmark totdat je een dikke doos ziet en ga direct naar ik neem er een
en dan captcha
en dan bestellen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq