Hoop doet leven, maar helaas nog geen bevestiging, noch in iBood nog in paypal, dus maar wachten op de € 100 box dan.Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:57:
[...]
de "status" is hetzelfde als wat je nu ziet. Dus daar hoef je niet op te klikken.
Waarschijnlijk heb je pech.... maar sommige mensen is het toch gelukt door lang geduld te hebben.
duimen!
* r00tie ziet waah op ibood forum reageren

haha, begrijp ik nou goed dat alles wat ze over hebben bij de dikke deals gooien?
Volgende keer bij het einde van de hunt dan maar daar kijken. Had ik die spark voor de zelfde prijs dus nu kunnen kopen als gisteren tijdens de hunt zelf. En ik zie nog meer leuke dingen voor dezelfde prijs erin staan.
Volgende keer bij het einde van de hunt dan maar daar kijken. Had ik die spark voor de zelfde prijs dus nu kunnen kopen als gisteren tijdens de hunt zelf. En ik zie nog meer leuke dingen voor dezelfde prijs erin staan.
Hey, hou mij eens niet in de gaten.....
* Waah moet misschien maar eens een andere username nemen
Om een of andere reden kan ik niet in de chat op 1DK. Heel irritant
[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 28-02-2018 21:04 ]
waahromWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:03:
[...]
Hey, hou mij eens niet in de gaten.....![]()
* Waah moet misschien maar eens een andere username nemen
Om een of andere reden kan ik niet in de chat op 1DK. Heel irritant
Bij mij heeft het 15 minuten geduurd ongeveer en mijn bestelling was toch geplaatst.IJS-T schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:02:
[...]
Hoop doet leven, maar helaas nog geen bevestiging, noch in iBood nog in paypal, dus maar wachten op de € 100 box dan.
Wel, inmiddels is het leeg lijkt het en ook niets op Paypal. Dus wij gaan maar opnieuw proberen. Heb toch liever de € 100, zullen we maar denken.Suli schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:07:
[...]
Bij mij heeft het 15 minuten geduurd ongeveer en mijn bestelling was toch geplaatst.
http://nl-nl.forum.ibood....t-page-232/#first-commentRyan1981 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:31:
[...]
Ok begrijp ik goed dat als ik nu een dikke doos kan winnen ik de ruimte krijg van iboot om de 50 euro doos te annuleren?
je mag hem gewoon scoren dus.... als je de kleine maar annuleert.
2 mods zeggen het, so it must be true
(vorige hunt waren er ook mensen die dit gedaan hebben. dus ja het kan gewoon)
http://nl-nl.forum.ibood....-page-233/#comment-815173Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:10:
[...]
http://nl-nl.forum.ibood....t-page-232/#first-comment
je mag hem gewoon scoren dus.... als je de kleine maar annuleert.
2 mods zeggen het, so it must be true![]()
(vorige hunt waren er ook mensen die dit gedaan hebben. dus ja het kan gewoon)
Slijmbal
mooi coolertje hierzo. Goede prijs. Zoveel beter als de stock coolers
+1hmartino schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:22:
mooi coolertje hierzo. Goede prijs. Zoveel beter als de stock coolers
en dan nog 7,50 paypal eraf
]
Dat is helemaal vet!!!! En gratis verzenden? dus 12.49?
inderdaad. 12,45
had toevallig een nieuwe coller nodig.
Dus kwam nu helemaal goed uit.
had toevallig een nieuwe coller nodig.
Dus kwam nu helemaal goed uit.
[ Voor 80% gewijzigd door Madman_K op 28-02-2018 21:32 ]
Super nette prijs. En het coolertje is lekker stil.
Verder alleen nog een SSD deze hunt erbij voor een oud PC-tje
In de flash deals toch?Madman_K schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:35:
Verder alleen nog een SSD deze hunt erbij voor een oud PC-tje
Denk dat ze bij ibood vinden dat we teveel in het donker zitten
Niet te lichtzinnig denken over in het donker zitten hoorDeadsy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:45:
Denk dat ze bij ibood vinden dat we teveel in het donker zitten
Insert vies grapje hier
Er is blijkbaar een restpartij opgekocht maar de prijzen zijn iets aan de hoge kant naar mijn mening, wil je overstappen naar Led.
Nou, ik heb vandaag toch bizar vaak het licht gezien.....op iboodBlerp schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:48:
[...]
Niet te lichtzinnig denken over in het donker zitten hoor
Die dozen staan idd wel in de spotlight
Wellicht dat het een schijnvertoning is. Je zou maar opgelicht wordenDeadsy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:49:
[...]
Nou, ik heb vandaag toch bizar vaak het licht gezien.....op ibood
Daar gaan we weer met de licht grappen
Heeft ook iemand het licht gezien....hmartino schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:51:
[...]
Wellicht dat het een schijnvertoning is. Je zou maar opgelicht worden
Here we go again
Volgens mij begon jij ermee gisteren
Je scheen iets hebben geschreven
Ik zie jullie allemaal in een ander daglicht nu
Ik vond je iniatief super leuk
Oké, daar moest ik even hardop om lachenhmartino schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:55:
[...]
Volgens mij begon jij ermee gisteren![]()
Je scheen iets hebben geschreven

Maar maak zoveel grappen als jullie willen...
Als jullie grappen willen maken over licht... wat led je
Die batterijen kun je natuurlijk gebruiken voor je zaklamp
of voor de refurb-butplug/analbeads van je boxDigitalError schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:58:
Die batterijen kun je natuurlijk gebruiken voor je zaklamp

5.45 voor 72 batterijen. Komen altijd wel weer een keer van pas!
Heb geen boxWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:00:
[...]
of voor de refurb-butplug/analbeads van je box
Ik heb thuis 24 AA LSD batterijen, en 24 AAA LSD batterijen.Kristian Ruiter schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:00:
5.45 voor 72 batterijen. Komen altijd wel weer een keer van pas!
Ik hoef nooit meer batterijen te kopen.
wacht maar tot je kinderen hebt en speelgoed op batterijenWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:01:
[...]
Ik heb thuis 24 AA LSD batterijen, en 24 AAA LSD batterijen.
Ik hoef nooit meer batterijen te kopen.
Ik heb beidehmartino schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:02:
[...]
wacht maar tot je kinderen hebt en speelgoed op batterijen
24 is best veel heur. Zijn oplaadbaar he
Ah oplaadbaar. Je komt je plicht dus na om de batterijen te vervangenWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:02:
[...]
Ik heb beide![]()
24 is best veel heur. Zijn oplaadbaar he
Die kon je claimen via een link. Maar ik begreep dat het maximum aantal al weer bereikt was. (gisteren)DutchBat_ schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:01:
Hoe pas je die paypal korting toe dan? Of moet je die ergens verdiend hebben?
Nog één lichtgrapje en ik sla je lights outhmartino schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:03:
[...]
Ah oplaadbaar. Je komt je plicht dus na om de batterijen te vervangen
Je hebt eindelijk het licht gezien! Dan schein ik ermee uitWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:04:
[...]
Nog één lichtgrapje en ik sla je lights out
Even dimmen heWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:04:
[...]
Zijn al die boxen niet gewoon een grote oplichterij dan?Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:04:
[...]
Pas maar op hij heeft een verblindende uppercutWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:04:
[...]
rip @hmartino
Je probeer weer eens in de spotlight te staan he
Dikke burnWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:04:
[...]
PSN: stimuli45
Moet je idd niet te lichtzinnig over doen
Licht jij de anderen dan even in? Ze weten dit blijkbaar niet.
Weet niet of het al langs gekomen was, maar het is straks van 0:00 tot 1:00 weer happy hour! m.a.w. gratis verzending.
Door deze grappen staat dit topic in lichterlaaie

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
Zal ik doen, ze zijn vast verkeerd ingelichthmartino schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:07:
[...]
Licht jij de anderen dan even in? Ze weten dit blijkbaar niet.
en veel licht, bedoel lampen.Kristian Ruiter schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:08:
Weet niet of het al langs gekomen was, maar het is straks van 0:00 tot 1:00 weer happy hour! m.a.w. gratis verzending.
Always look on the bright side of lifeWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:07:
Deze humor kan het daglicht niet verdragen.
Dan gaan ze alleen maar lampen verkopenKristian Ruiter schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:08:
Ik zou wel een old-school uurtje willen zien.
Enkel jelly-beans, Dora, Zaklampen, NAS-sen, Spacerails....
Zou me niet verbazen als de 100 euro dozen vol zitten met led lampjes enzo
Chesterfield Brand? Kom op zeg.
Ik heb ooit bij de Trekpleister leuke bureaulampen met Leds (volgens mij rond de 3 watt) kunnen kopen voor rond de 7.50. Geweldige kwaliteit, baal nog steeds dat ik niet meer lampies heb gehaald. Deze mogen wel op Ibood komenDigitalError schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:10:
[...]
Dan gaan ze alleen maar lampen verkopen
[ Voor 3% gewijzigd door hmartino op 28-02-2018 22:12 ]
Ooooh ja! Dat waren goede tijden. En nog wat leuke Hama-gear!Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:11:
Ik zou wel een old-school uurtje willen zien.
Die dozen zijn niet lichtDeadsy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:11:
de IP cameras waarmee je kunt kijken of het led lampje thuis brandWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:12:
Wat waren nog meer echte hunt-producten? kan er ff niet opkomen....
Van die dozen waarvan je niet wist wat er in zatWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:12:
Overigens zou ik het ook niet erg vinden als er nog vesten van Akito Tanaka langs komen, heb een paar maanden geleden zo'n vest gekocht en hij zit echt lekker
Zulke dingen zijn leuk voor in de box. Nooit van gehoord maar kan leuk uitpakkenDJFliX schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:13:
Overigens zou ik het ook niet erg vinden als er nog vesten van Akito Tanaka langs komen, heb een paar maanden geleden zo'n vest gekocht en hij zit echt lekker
Die hebben ze nog :-PDigitalError schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:13:
[...]
Van die dozen waarvan je niet wist wat er in zat
De Jamo-speakers was wel typisch iBOOD. Half Tweakers had die dingen na een tijdje haha.
Was ook wel een topdeal... heb 2 setjes thuis.
pricewatch: Jamo S 426 HCS 3 (Zwart)
Ja die zijn mooi opgelichtDeadsy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:11:
Van die media players van mede8er, dune en Zyxel/Netgear/D-Link. 1-bay NAS'jes met underpowered CPU's.Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:12:
[ Voor 7% gewijzigd door DJFliX op 28-02-2018 22:15 ]
Heb ik ook, Sabatier nogiets messenhmartino schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:16:
en veel messen

best triest eigenlijk
PS3 controller houder ofzo voor 10 euro....
is echt niet triest. Alsof de Blokker zo geweldig is. Deze messen zijn naar mijn idee nog beter ookWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:17:
[...]
Heb ik ook, Sabatier nogiets messen![]()
best triest eigenlijk
Wijnglazen 
Kolere, die wokpan krijg je ook bij een pakje boter zo vaak komt ie voorbij
Kolere, die wokpan krijg je ook bij een pakje boter zo vaak komt ie voorbij
[ Voor 75% gewijzigd door RubenSaurus op 28-02-2018 22:18 ]
Oh de messen zijn superscherp. Zeker na slijpen. Beste messen die ik ooit heb gehad... en heb ze dus nog.hmartino schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:17:
[...]
is echt niet triest. Alsof de Blokker zo geweldig is. Deze messen zijn naar mijn idee nog beter ook
Meer triest dat mijn halve inboedel bij iBOOD weg komt
Dat soort meuk verkopen ze nog steeds bij vakantieveilingen. Vraag me wel af hoe dat zit trouwens. Ik zie op IBood en dergelijke gerelateerde sites toch wel vaak precies dezelfde producten voorbij komen.Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:17:
[...]
Heb ik ook, Sabatier nogiets messen![]()
best triest eigenlijk
Zit hier een zelfde handelaar achter?
Als je vier dingen hebt is dat niet erg hoorWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:18:
[...]
Oh de messen zijn superscherp. Zeker na slijpen. Beste messen die ik ooit heb gehad... en heb ze dus nog.
Dan zul je wel een goed verlicht huis hebben.Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:18:
[...]
Oh de messen zijn superscherp. Zeker na slijpen. Beste messen die ik ooit heb gehad... en heb ze dus nog.
Goede vraag.DutchBat_ schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Dat soort meuk verkopen ze nog steeds bij vakantieveilingen. Vraag me wel af hoe dat zit trouwens. Ik zie op IBood en dergelijke gerelateerde sites toch wel vaak precies dezelfde producten voorbij komen.
Zit hier een zelfde handelaar achter?
Ook zo'n product: Cinderella hoofdkussens. Slaapt ook half tweakers op volgens mij. Vorige hunt wilde ook iedereen die duo-pack kussens
maar buiten iBOOD zie je dat soort shizzle nooit.
Maar slapen ze lekker? Want ik heb ze nog nietWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:20:
[...]
Goede vraag.
Ook zo'n product: Cinderella hoofdkussens. Slaapt ook half tweakers op volgens mij. Vorige hunt wilde ook iedereen die duo-pack kussens
is dat een donkerbruin vermoeden?Stimuli schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:19:
[...]
Dan zul je wel een goed verlicht huis hebben.
Insert vies grapje hier
Ik heb ze nog steedsDigitalError schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:20:
[...]
Maar slapen ze lekker? Want ik heb ze nog niet
liggen prima trouwens.
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 28-02-2018 22:21 ]
Als je naar de vulling kijkt dan is die vrij chemisch bepaald. Ik kies liever voor veren maar dat maakt een en ander heel duurWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:20:
[...]
Goede vraag.
Cinderella wordt ook in half nederland verkocht inmiddels; Wehkamp, Blokker... als ik zo ff snel google.Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:20:
[...]
Goede vraag.
Ah, my bad :-)DutchBat_ schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:21:
[...]
Cinderella wordt ook in half nederland verkocht inmiddels; Wehkamp, Blokker... als ik zo ff snel google.
Kussen met veren is wel chill ja. Maar vormt niet altijd lekker. Die cinderella kussens kan je vulling zelf makkelijk uithalen.
Maar de Jysk heeft ook kussens met veren en dons. Voor niet al te veel geld.
Nog een IBOOD product: TomTom Runner. Alle varianten zo'n beetje
[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 28-02-2018 22:23 ]
Zegt wie? De fabrikant zeker? Die wil wel verkopen. Ken echt niemand die iedere 3 maanden nieuwe kussens koopt. Denk dat de meeste mensen ze niet eens iedere 3 jaar vervangt.Waah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:21:
[...]
Die dingen hoor je elke 3 maanden te vervangen... wist ik veel.
Vast haha.Powder Toastman schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:23:
[...]
Zegt wie? De fabrikant zeker? Die wil wel verkopen. Ken echt niemand die iedere 3 maanden nieuwe kussens koopt. Denk dat de meeste mensen ze niet eens iedere 3 jaar vervangt.
Maar elke 3 maanden wassen is zeker aan te raden... En als je ziet hoe ik met mijn kussens omga is elke 3 maanden geen luxe
* Waah slobbert zijn halve kussen onder

http://www.elle.nl/interi...w-hoofdkussen-nodig-hebt/
[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 28-02-2018 22:27 ]
Je hoeft je nergens schuldig om te voelen. Uiteindelijk moet iedereen zelf bepalen of een kussen lekker is of niet. Veren kunnen steken. Die bollen gaan wellicht niet zo lang mee als veren. Zolang je maar zo licht als een veertje wakker wordtWaah schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:22:
[...]
Ah, my bad :-)
Kussen met veren is wel chill ja. Maar vormt niet altijd lekker. Die cinderella kussens kan je vulling zelf makkelijk uithalen.
Maar de Jysk heeft ook kussens met veren en dons. Voor niet al te veel geld.
Nog een IBOOD product: TomTom Runner. Alle varianten zo'n beetje
Tja ik zou het niet te licht opvattenhmartino schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:27:
[...]
Je hoeft je nergens schuldig om te voelen. Uiteindelijk moet iedereen zelf bepalen of een kussen lekker is of niet. Veren kunnen steken. Die bollen gaan wellicht niet zo lang mee als veren. Zolang je maar zo licht als een veertje wakker wordt

Hij heeft wel de schijn tegen zich nietwaar?
Is het de meesten van jullie gelukt om een doos te scoren? Heb zelf een 50 euro doos, heeft me veel tijd gekost. Jammer dat het geen 100 euro doos is maar goed. Zal de inhoud hier plaatsen.
Is het zichtbaar? Jij voelt je ook weer verplicht iets te zeggenRyan1981 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:30:
[...]
Hij heeft wel de schijn tegen zich nietwaar?
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod