Jazzy schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:30:
[...]
Ik! Wist dat het wel pittig kon zijn in verband met de regen de afgelopen tijd, maar het was echt heel heftig. Inderdaad veel mensen onderuit zien gaan of zo'n beetje tot aan de tank weggezakt staan in de modder.
Ik heb me opperbest vermaakt in ieder geval, wat mij betreft één van de beste OTR's ooit. Paar jaar geleden werden we bij de OTR in Markelo overvallen door onweer en hagel, dat was uiteindelijk ook een hele bijzondere ervaring.
Het lange wachten bij de keuring was enorm kut, snap niet waarom dat nu opeens zo veel slechter ging dan vorige jaren. Uiteindelijk zijn we pas om een paar minuten voor twee gestart met het tweede rondje, eigenlijk bijna geen andere deelnemers meer gezien omdat iedereen al naar huis was.

Ik was ruim op tijd en had een keuringsnummer van 017, dus was echt een van de eersten.Dat ging supersnel, het vertragende bij EEXT is altijd de verplichte veiligheidsvideo. Helaas had ik wel een DB controle, maar geen probleem met akra en db killer.
Toen even omgekleed en een brood gegeten. Vervolgens om 09:25 naar de start gereden, als een van de eerste starten heeft niet echt een voordeel volgens mij behalve dat je veel mensen hebt die competitie drang hebben en een lastige baan
Volgens mij werd er pas echt om 09:50 gestart, ik had gelukkig een fan op mijn KTM die ik handmatig kon schakelen zo kon ik me handen wat warm houden...
De KTM 450 was helemaal in zijn element imho, waar ik met droge omstandigheden misschien liever een 250 had gehad was dit dikke prima. Op de open stukken genieten met het gas vol open in de 4 en 5
Het obstakel terreintje was iets uitgebreid en erg leuk, helaas waren de banden erg glad en ging ik bijna voorover. De plat liggende vrachtwagenbanden was ook erg leuk.
Niet mijn video, maar dit geeft wel een goede impressie imho. Vorig jaar ijs en droog weer gaf een hele andere rit.
[
Voor 12% gewijzigd door
Ghostrider op 08-02-2018 09:59
]