Simpel webspelletje: Clickfarm.nl

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-09 21:23
Als bij mij de kippen doodgaan, terwijl ik vrij zeker weet dat ik voldoende graanproductie heb, helpt het om de pagina te refreshen want dan leven de kippen weer.

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 07:34
Maarten2212 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:59:
Als bij mij de kippen doodgaan, terwijl ik vrij zeker weet dat ik voldoende graanproductie heb, helpt het om de pagina te refreshen want dan leven de kippen weer.
klinkt al een ongewenste eigenschap aka bug :P

maar volgens mij is @Neo_TGP ff druk :P wellicht dat we in het weekend een update kunnen verwachten 8)

tijd voor wat klusjes!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
zojuist mijn chickenfarm uitgebreid van 250 naar 1000 farms. Tot op heden nog nooit dode kippen mee gemaakt.
Althans niet in dit spel. Op me werk is anders :)

Heb gister en vandaag aardig wat van mijn vermogen opgemaakt. De rest van vandaag maar eens kijken of ik dat weer een beetje kan aanvullen.

[ Voor 31% gewijzigd door Xeodopel op 15-02-2018 10:05 ]

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

@Xeodopel Je werkt bij de poelier :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Xeodopel
Off Topic: Nee, maar wij faciliteren wel de dood van de aantallen die bij dit spel bij sommige mensen dood gaan. :)

On Topic: inmiddels mijn cashflow onder de 1 miljard gekregen :'( hopelijk krijg ik dat snel weer een beetje omhoog. Vandaag maar erg veel pasta maken.
Ben echt benieud naar de update voor mijnbouw. Misschien maakt dat alles wat makkelijker om de energie voordeliger te krijgen. Nu weerhoud dat mij een beetje om heel veel te gaan uitbreiden met energie slurpers.

[ Voor 19% gewijzigd door Xeodopel op 15-02-2018 10:10 ]

• s0ulmaster
ik spaar mn pasta maar even op :P heb nu 10 miljoen pasta liggen

tijd voor wat klusjes!

• Xeodopel
s0ulmaster schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:11:
Ja dat probeer ik ook, alleen als er toch een mooie prijs langs komt verpats ik het wel. :P

• bertjuuhh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:39
s0ulmaster schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:11:
Waarom zou je de pasta opsparen en niet verkopen als er een goede prijs langskomt?

• Xeodopel
bertjuuhh schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:17:
[...]

Waarom zou je de pasta opsparen en niet verkopen als er een goede prijs langskomt?
Precies, doe ik dus ook. Ik spaar alleen op als ik net te laat zie dat er een mooie prijs is en ik te bang ben dat hij net omlaag schiet als ik click :)

Pfeew, net op tijd geclickt. 3.2 miljoen pasta kunnen verpatsen voor 432 per doos.

[ Voor 10% gewijzigd door Xeodopel op 15-02-2018 11:24 ]

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:24

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Gisteren al het onderzoek naar mijnbouw gedaan, nu kan ik opeens weer opnieuw beginnen daarmee. Weg miljoenen ;(. Bugje?

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:39
Omdat je hersenloos de knop "maak pasta" kunt spammen, maar voor "verkoop pasta" op moet letten.

Op gegeven moment loopt het zo gesmeerd maar moet je gewoon een hoop geld hebben voor het volgende level. Dan heeft tussentijds verkopen niet zo veel zin omdat je dat geld niet direct nodig hebt; dan is het een stuk eenvoudiger om te sparen en dan één keer opletten of er een mooie prijs langs komt :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0ulmaster
[...]

omdat ik niet weet wat ik met mn geld moet doen.... Ik wil het ook wel omwisselen voor geld, maar dan schiet ik er nog niks mee op.
De enige manier om passief verder te kunnen groeien is door meer bloem opslag te kopen. Hierdoor hoef ik niet meer elke 2 minuten pasta te maken. Het grote probleem hiermee is dat de prijs voor bloemopslag verhogen bij mij de miljard al is gepasseerd voor maar 10.000kg extra...... Ik kan dus alleen groeien door nog actiever te gaan spelen, waar ik momenteel even voor pas.

edit even voor het beeld. Ik heb nu bijna 25 miljoen dozen pasta met een waarden van ongeveer 10 miljard. Hiermee kan ik mijn bloemopslag met wel 8 (schatting) hele levels omhoog brengen waardoor ik dus 80k meer opslag heb. een stijging van 3,2% van m'n opslag wat me minimaal 4 uur kost van actief elke 2/3 minuten pasta maken.

[ Voor 18% gewijzigd door s0ulmaster op 15-02-2018 11:41 ]

tijd voor wat klusjes!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:40
Weet iemand of de export/import functie al werkt? Export kan ik maar ik zie vervolgens op mijn laptop (ander device) nergens een import functie staan?

• s0ulmaster
prekz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:46:
Weet iemand of de export/import functie al werkt? Export kan ik maar ik zie vervolgens op mijn laptop (ander device) nergens een import functie staan?
Waar kan ik de geexporteerde data terug vinden?

tijd voor wat klusjes!

• Xeodopel
prekz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:46:
import was nog niet af
s0ulmaster schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:48:
[...]

Waar kan ik de geexporteerde data terug vinden?
Staat op je clipboard

[ Voor 26% gewijzigd door Xeodopel op 15-02-2018 11:49 ]

• prekz
@Xeodopel thnx, was mij nog niet helemaal bekend.

@s0ulmaster deze wordt automatisch naar je klipboard gekopieerd.

• s0ulmaster
prekz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:49:
@Xeodopel thnx, was mij nog niet helemaal bekend.

@s0ulmaster deze wordt automatisch naar je klipboard gekopieerd.
Doh hoe had ik daar achter moeten komen 8)7

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:21
Energiecentrales worden op een gegeven moment echt wel duur, te duur imho dat het het spel zo hard stremt dat het niet meer leuk is:
Level:
Huidig level is: 9
Drempel voor volgend level: € 1.171.875.000,00

Energie:
Op dit moment zijn er 154 energiecentrales.

Kosten eenvoudige energiecentrale: € 236.870.007,42
8)7
Automatiseer:
Een oliepomp verbruikt 1 energie per tick

Bouw!
Kosten van een pomp: € 41.952.582,89
8)7
Aantal pompen: 160

Energie:
De huidige energieproductie: 1.540

De huidige piekenergievraag: 1.985

Olieverbruik: 154
Dat is echt te hoog, ik zit nu vaak in de problemen met de energiehap die de automatische bloemmolens innemen en dat kan alleen omhoog door energiecentrales te bouwen. Sneller wat cash halen via olie is ook geen optie want die heb je ook bizar duur gemaakt.

Hoe schaal jij die prijzen? Logaritmisch?

[ Voor 19% gewijzigd door HyperBart op 15-02-2018 11:55 ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:38

Oekol

waka waka hey hey

Mijn kippen blijven ook maar dood gaan, heb altijd graan in overvloed. Kan niet snel genoeg omzetten naar bloem. Hoe kan het dan toch dat mijn kippen het loodje leggen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• s0ulmaster
HyperBart schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:54:
Energiecentrales worden op een gegeven moment echt wel duur, te duur imho dat het het spel zo hard stremt dat het niet meer leuk is:

[...]

8)7

[...]

8)7

[...]

Dat is echt te hoog, ik zit nu vaak in de problemen met de energiehap die de automatische bloemmolens innemen en dat kan alleen omhoog door energiecentrales te bouwen. Sneller wat cash halen via olie is ook geen optie want die heb je ook bizar duur gemaakt.

Hoe schaal jij die prijzen? Logaritmisch?
waar heb je zoveel energie voor nodig dan?

Ik heb het wel ietsjes hoger en bij mij kost een contrale ook iets van 700miljoen, maar ik heb ruim energie over en niks om het effectief aan uit te geven.

@prekz
mijn export functie geeft dit:

Hier stond ooit crap

wat kan ik daar nu weer mee?? Ik dacht dat de data in plain txt werd geexporteerd.

[ Voor 42% gewijzigd door s0ulmaster op 15-02-2018 12:08 ]

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemwiseTheBrave
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-07-2024
op het moment dat er een import functie is kan je overdag op je werk spelen en snachts op je thuis pc:P

• prekz
Als de import functie actief is kan je hem inladen op een ander device, voor nu lijkt mij niet handig dat je de tekst kopieerd. Zodra de import functie actief is kan iedereen met jouw "account" aan de haal.

• Xeodopel
s0ulmaster schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:52:
[...]

Doh hoe had ik daar achter moeten komen 8)7
Dat heeft NEO gemeld op het forum toen hij de export functie bekent maakte. Ik heb het ergens gelezen in ieder geval.

• HyperBart
s0ulmaster schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:58:
[...]

Ik heb het wel ietsjes hoger en bij mij kost een contrale ook iets van 700miljoen, maar ik heb ruim energie over en niks om het effectief aan uit te geven.
Voor olie te pompen. Maar ik heb de indruk dat pasta the way to go is om dik geld te verdienen, ik liet het vaak op automagisch via bloem gaan.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:50
@s0ulmaster , jij kunt niets met de Export functie.

Neo_TGP kan hier wel wat mee, omdat hij de plain text decode

• s0ulmaster
CappieL schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:04:
@s0ulmaster , jij kunt niets met de Export functie.

Neo_TGP kan hier wel wat mee, omdat hij de plain text decode
Ik dacht dat de stats in plain txt werden geexporteerd, maar niet dus.
Naja, iemand nog een idee hoe ik ooit lvl 13 kan halen zonder een week te moeten sparen?

tijd voor wat klusjes!

• Xeodopel
s0ulmaster schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:10:
[...]

Ik dacht dat de stats in plain txt werden geexporteerd, maar niet dus.
Naja, iemand nog een idee hoe ik ooit lvl 13 kan halen zonder een week te moeten sparen?
Ik bljjf nu steeds steken op level 11. Geef steeds weer het geld uit. Heb nog maar 45 miljoen over. :'(

XEO, VANAF NU GEEN GELD MEER UITGEVEN. SPAREN, SPAREN, SPAREN.
Level 12 moet makkelijk haalbaar zijn. Is maar 29 miljard. 8)7

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sinds m'n berichtje net al 4 keer opnieuw 34.000 kippen moeten kopen. Waar ligt dit aan?!??

5x... wauw wat is dit :F

Heb gigantisch veel graan, wat niet automatisch verkocht wordt oid. Zet wel automatisch graan om naar bloem maar dit deed ik altijd al?

[ Voor 48% gewijzigd door Oekol op 15-02-2018 12:19 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bertjuuhh
s0ulmaster schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:58:
[...]

@prekz
mijn export functie geeft dit:

Hier stond ooit crap

wat kan ik daar nu weer mee?? Ik dacht dat de data in plain txt werd geexporteerd.
Het wordt in base64 geexporteerd, als je de string op een site als https://www.base64decode.org/ plakt kan je het decoderen en de tekst lezen.

• Xeodopel
Leoon. schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:18:
Sinds m'n berichtje net al 4 keer opnieuw 34.000 kippen moeten kopen. Waar ligt dit aan?!??

5x... wauw wat is dit :F

Heb gigantisch veel graan, wat niet automatisch verkocht wordt oid. Zet wel automatisch graan om naar bloem maar dit deed ik altijd al?
Je moet toch wat liever zijn voor je kippen. ;)

Ik begrijp hier niets van, bij mij nog geen enkele kip overleden. Ik zou toch zeggen dat jij iets niet lekker hebt draaien met de graan voorraad. Ze komen denk ik gewoon eten tekort.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Xeodopel schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:21:
[...]

Je moet toch wat liever zijn voor je kippen. ;)

Ik begrijp hier niets van, bij mij nog geen enkele kip overleden. Ik zou toch zeggen dat jij iets niet lekker hebt draaien met de graan voorraad. Ze komen denk ik gewoon eten tekort.
Maar waarom willen die beesten niet eten dan? :+

Is het graan niet van het goeie merk?

Edit: Kan het zijn dat ik teveel windmolen heb? 750 en mijn graan silo's gaan maar tot 610.000 zie ik. Kan geen windmolens verkopen ;(

[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 15-02-2018 12:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xeodopel
Leoon. schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:22:
[...]

Maar waarom willen die beesten niet eten dan? :+

Is het graan niet van het goeie merk?
Heb je gewoon huismerk, of wat duurders :P
hongerstaking, niet fijne leef omstandigheden, maandag ochtend kip modelletje?

Kan van alles zijn, misschien toch iets met de energie behoefte waardoor niet alles altijd optimaal presteert.

Ik produceer per run, 4.553.740,1kg graan. terwijl mijn opslag maar 800k is. Van wat ik begrijp wordt dan eerst de farm gevuld en dan de silos. Mijn farms hebben 1.000.000kg opslag.

[ Voor 20% gewijzigd door Xeodopel op 15-02-2018 12:26 ]

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:10
Xeodopel schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:13:
[...]

Ik bljjf nu steeds steken op level 11. Geef steeds weer het geld uit. Heb nog maar 45 miljoen over. :'(

Ik spaar nu ook en wel middels een redelijke hoeveelheid pasta dozen. Heb momenteel bijna 20mln en moet naar de 70mln. Daarmee kan ik met een verkoop van deze dozen a 420 euro per stuk, in 1x level 11 afronden.

Dan maar eens bekijken hoe we dit sneller kunnen organiseren. Maar dan komt het punt van bloemopslag naar voren. Een extra silo kost me nu 91mln, voor slechts 10k kg extra. Dat schiet dan niet erg hard op...

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• HyperBart
@Neo_TGP maak ook eens een tellertje van eieren of zet het ergens bij die eieren frame, heel de tijd dat rekenen voor pasta maken schiet ook niet op als je wat rare getalletjes aan eier-opslag hebt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:35
Ik was inderdaad even druk:

Afbeeldingslocatie: https://hermanronk.nl/bezig.png

met de vloer uit mijn huis halen.. Maar goed, dat is klaar.

De prijs van een graansilo en een bloemsilo gaat met iedere stap 5% omhoog, gezien beiden een ander start bedrag hebben zal dat uiteindelijk steeds verder uit elkaar komen te liggen inderdaad.

Ik zal eieren ook even een voorraad balk geven en de waarde duidelijker in het kippenboerderij blok weergeven.

Er is wel een export, maar geen import functionaliteit (die staat wel klaar, ik had alleen simpelweg geen tijd meer om die netjes te implementeren. Dat zal ik zo ook even doen. Het is inderdaad base64, maar dat is meer omdat ik dan gemakkelijker 1x een string kan inlezen.

Dat er bij een aantal van jullie kippen dood blijven gaan snap ik niet helemaal, dat zal ik verder onderzoeken, wel zal ik ook de hoeveelheid voorraad per farm iets verhogen, dat zou de kans dat ze dood gaan aanzienlijk moeten verkleinen.

Mijnbouw onderzoek moet ik ook even naar kijken, daar wist ik al wel van dat het soms wat spotty kon werken, maar daar zijn meer problemen mee dan ik verwacht had.

Dat bij het laden van het spel olie en energie weer op 0 staan zou eigenlijk met de vorige patch opgelost moeten zijn. Heeft iemand dat probleem nog?

• s0ulmaster
Leut schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:26:
[...]

Ik spaar nu ook en wel middels een redelijke hoeveelheid pasta dozen. Heb momenteel bijna 20mln en moet naar de 70mln. Daarmee kan ik met een verkoop van deze dozen a 420 euro per stuk, in 1x level 11 afronden.

Dan maar eens bekijken hoe we dit sneller kunnen organiseren. Maar dan komt het punt van bloemopslag naar voren. Een extra silo kost me nu 91mln, voor slechts 10k kg extra. Dat schiet dan niet erg hard op...
Ik ben net dat punt voorbij. Ben lvl 12 lvl 13 moet ik 250 miljard voor hebben en een graansilo kost 1 miljard......

sad story

tijd voor wat klusjes!

Verwijderd

Ik had hier niet maar 1/4 kippen gekocht van het totaal dat ik kan huisvesten... dus voorraad genoeg zou ik zeggen... toch alle kippen dood

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:10
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:12:
Ik had hier niet maar 1/4 kippen gekocht van het totaal dat ik kan huisvesten... dus voorraad genoeg zou ik zeggen... toch alle kippen dood
Hoeveel graan kan je maximaal opslaan en hoeveel graan wordt bij jou per keer geautomatiseerd omgezet in bloem? Ik vermoed dat hier de bottleneck zit namelijk; het graan verdwijnt uit de silo's richting bloem, voordat het goed en wel in de silo is aangekomen.

Wellicht kun je het geautomatiseerd omzetten van graan naar bloem tijdelijk stoppen of zorgen dat er nog meer graag geoogst wordt (of meer opbrengst organiseren of zorgen voor meer opslag).

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• Neo_TGP
Leut schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:39:
[...]

Hoeveel graan kan je maximaal opslaan en hoeveel graan wordt bij jou per keer geautomatiseerd omgezet in bloem? Ik vermoed dat hier de bottleneck zit namelijk; het graan verdwijnt uit de silo's richting bloem, voordat het goed en wel in de silo is aangekomen.

Wellicht kun je het geautomatiseerd omzetten van graan naar bloem tijdelijk stoppen of zorgen dat er nog meer graag geoogst wordt (of meer opbrengst organiseren of zorgen voor meer opslag).
Dat moet niet eens zo heel veel uit maken (alleen wanneer je voorraden op de kippenboerderij ook al op zijn). Graan wordt eerst naar de kippenboerderijen gestuurd voordat het overschot naar de silo gaat (of verkocht wordt als de silo ook vol zit).

Dat gezegd hebbende, ik zag wel een verbruiksfoutje in de code, dus in de komende update zou het weer minder vaak voor moeten kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul
Leoon. schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:22:
Edit: Kan het zijn dat ik teveel windmolen heb? 750 en mijn graan silo's gaan maar tot 610.000 zie ik. Kan geen windmolens verkopen ;(
Windmolens doen niets totdat jij zelf op het knopje drukt. Windmolencontrollers wel, maar dat is zo duur dat je die toch maar een stuk of 150 hebt en die malen nu ook weer niet zo snel.

Hoeveel graan produceer je per beurt? En hoeveel eten je kippen per beurt? Mijn kippen eten nu 2m kilo per 5 tikken, en ik produceer 4.7m per 10 tikken. Er gaan alleen kippen dood als ik het venster langere tijd niet open (/actief) heb staan.

Ik moet wel zeggen dat ik een stukje JavaScript heb draaien dat regelmatig graan maalt, maar als het venster open staat en focus heeft gaat dat uren goed. Heeft het venster geen focus dan moet ik na 3 kwartier al een miljard kippen kopen.

@Neo_TGP Wel zie ik denk ik in de code een klein foutje waardoor meer kippen dood gaan dan nodig in objChicken.Eat(): Als niet alle voer in de boerderij aanwezig is dan krijg je alle voer uit de boerderij, en vervolgens vraag je het hele benodigde hoeveelheid bij de silo, die stop je in de boerderij, en dan haal je de hele bende nogmaals uit de boerderij. Dit gaat op 2 plekken mis: Als de een deel van het gevraagde heeft dan kun je dat gebruiken, maar dat gebeurt niet, en als er (bijvoorbeeld) maar één graan te weinig was in de boerderij dan gebruik je die ronde (bijna) 2x zo veel graan.
Steps to reproduce (silo heeft te weinig, samen wel genoeg):
asked = 1.000
Boerderij = 500
Silo = 900

Verwachte uitkomst:
gotten = 500
Uit boerderij gehaald = 500
gotten <> asked, dus 900 van silo naar boerderij, haal nog (asked - gotten) uit boerderij
uit boerderij gehaald = 1.000
gotten = 1.000
silo = 0
boerderij = 400
graan verbruikt = 1.000
dode kippen = 0

Werkelijke uitkomst:
gotten = 500
gotten <> asked, silo heeft geen (asked)
gotten = 500
silo = 900
boerderij = 0
graan verbruikt = 500
dode kippen = 50%

Steps to reproduce (silo heeft te weinig, samen nog te weinig):
asked = 1.000
Boerderij = 500
Silo = 400

Verwachte uitkomst:
gotten = 500
gotten <> asked, dus 400 van silo naar boerderij, haal nog (asked - gotten) uit boerderij
uit boerderij gehaald = 900
gotten = 900
silo = 0
boerderij = 0
graan verbruikt = 900
dode kippen = 10%

Werkelijke uitkomst:
gotten = 500
gotten <> asked, silo heeft geen (asked)
gotten = 500
silo = 400
boerderij = 0
graan verbruikt = 500
dode kippen = 50%

Steps to reproduce (silo heeft genoeg):
asked = 1.000
Boerderij = 500
Silo = 1.900

Verwachte uitkomst:
gotten = 500
gotten <> asked, dus 1.000 van silo naar boerderij, haal nog (asked - gotten) uit boerderij
Uit boerderij gehaald = 1.000
gotten = 1.000
silo = 900
boerderij = 500
graan verbruikt = 1.000
dode kippen = 0

Uitkomst:
gotten = 500
gotten <> asked, silo heeft genoeg dus 1.000 van silo naar boerderij, haal (asked) uit boerderij
Uit boerderij gehaald = 1.500
gotten = 1.000
silo = 900
boerderij = 0
graan verbruikt = 1.500
dode kippen = 0%
Fix:
Ik heb hier ook de dubbele call naar objChickenFarm.grain uit gehaald, in de oude versie stond die na uitvoering op "asked", in de nieuwe versie op 0, maar dat stond deze al na de eerste call (buiten de if).
Er zit namelijk ook een bug in objChickenFarm.grain, bij "in" wordt op objChicken en objChickenFarm wel show() aangeroepen, maar bij "out" niet; na een return-statement stopt JavaScript met uitvoeren van die functie
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
eat: function () {
    var asked = (+objChicken.amount * +objChicken.foodIntake);
    var gotten = objChickenFarm.grain(+asked, "Out");
    if (+asked != +gotten) {
        // How much more is needed
        var fromSilo = +asked - +gotten;
        // How much of that can we take from the silo?
        var fromSilo = Math.min(fromSilo, +objGrainSilo.contents);
        // Can we take any from the silo?
        if (+fromSilo != 0) {
            // Take it from the silo
            objGrainSilo.use(+fromSilo);
            // Feed it to the chicken
            gotten = +gotten + +fromSilo
        }
        objChicken.amount = Math.round((+gotten / +objChicken.foodIntake));
    };
    objChickenFarm.show();
},

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neo_TGP
Paul schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:00:
Fix:
Ik heb hier ook de dubbele call naar objChickenFarm.grain uit gehaald, in de oude versie stond die na uitvoering op "asked", in de nieuwe versie op 0, maar dat stond deze al na de eerste call (buiten de if).
Er zit namelijk ook een bug in objChickenFarm.grain, bij "in" wordt op objChicken en objChickenFarm wel show() aangeroepen, maar bij "out" niet; na een return-statement stopt JavaScript met uitvoeren van die functie
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
eat: function () {
    var asked = (+objChicken.amount * +objChicken.foodIntake);
    var gotten = objChickenFarm.grain(+asked, "Out");
    if (+asked != +gotten) {
        // How much more is needed
        var fromSilo = +asked - +gotten;
        // How much of that can we take from the silo?
        var fromSilo = Math.min(fromSilo, +objGrainSilo.contents);
        // Can we take any from the silo?
        if (+fromSilo != 0) {
            // Take it from the silo
            objGrainSilo.use(+fromSilo);
            // Feed it to the chicken
            gotten = +gotten + +fromSilo
        }
        objChicken.amount = Math.round((+gotten / +objChicken.foodIntake));
    };
    objChickenFarm.show();
},
Ik had het in mijn testomgeving ook al opgelost inderdaad, wel een net iets andere aanpak gehanteerd, maar met hetzelfde resultaat :) Ergens in de loop van de middag update ik de game en dan is dit inderdaad ook aangepast.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Paul schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:00:
[...]
Windmolens doen niets totdat jij zelf op het knopje drukt. Windmolencontrollers wel, maar dat is zo duur dat je die toch maar een stuk of 150 hebt en die malen nu ook weer niet zo snel.

Hoeveel graan produceer je per beurt? En hoeveel eten je kippen per beurt? Mijn kippen eten nu 2m kilo per 5 tikken, en ik produceer 4.7m per 10 tikken. Er gaan alleen kippen dood als ik het venster langere tijd niet open (/actief) heb staan.

Ik moet wel zeggen dat ik een stukje JavaScript heb draaien dat regelmatig graan maalt, maar als het venster open staat en focus heeft gaat dat uren goed. Heeft het venster geen focus dan moet ik na 3 kwartier al een miljard kippen kopen.
Ik denk dat het mis gaat dat ik het op mijn mobiel speel en dus vrij vaak het scherm uit doe om later weer terug te gaan kijken. Heb heel veel controllers verkocht (bijna alle, zit nu vrijwel op het energielevel wat ik opwek), ga alles gooien op pasta maken en kipjes niet dood laten gaan.

• Deef_K
  • Laatst online: 14-09 22:14
De bedragen worden vanaf level 8 wel absurd hoog. Zo gaat de fun en snelheid er wel weer een beetje af voor mij gevoel.

• Paul
Komt omdat er dan (ongeveer?) geen nieuwe features meer bij komen zodat je weer wat te doen hebt; Neo is bezig met mijnbouw, wat dit op zou moeten gaan lossen (en meteen ook het energieprobleem als ik het goed gelezen heb) :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

• CappieL
Paul schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:08:
Komt omdat er dan (ongeveer?) geen nieuwe features meer bij komen zodat je weer wat te doen hebt; Neo is bezig met mijnbouw, wat dit op zou moeten gaan lossen (en meteen ook het energieprobleem als ik het goed gelezen heb) :)
Het doel van het spel was een pastafabriek.. die heb je al...
Wellicht kun je ook een diamantenmijn gaan opzetten

• Paul
Nee, het doel is: "Het doel: Zo veel mogelijk automatiseren en geld verdienen" (uit de TS). Een van de opmerkingen daarbij is wel: "Het spel gaat niet verder dan de pastafabriek".

Andere opmerking (ook in de TS):
- Vanaf level 8 kan je beginnen aan de onderzoeken voor mijnbouw
- Vanaf de volgende grote update komt mijnbouw daadwerkelijk beschikbaar

En afgelopen dinsdag ( Neo_TGP in "Simpel webspelletje: Clickfarm.nl" ):
Alle andere verzoeken zijn genoteerd, maar ik ga nu wel proberen even wat aan mijnbouw te doen, in die hoek moet ook een oplossing voor het energieprobleem te vinden zijn :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 18:34

l3p

www.^.nl

Ik heb sinds vanmiddag ineens geen olie verbruik meer maar er wordt ook geen olie meer de grond uitgehaald? Of komt dit omdat verbruik gelijk staat aan pompen?

Ahh dom, verbruik was inderdaad precies gelijk aan aantal pompen, dus zelfs op 0 gaat dat prima 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door l3p op 15-02-2018 17:05 ]

L3p - MK - PV - WP

• Paul
Als je exact evenveel pompen hebt als energiestations dan blijft de hoeveelheid olie die je op voorraad hebt gelijk ja :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 18:34

l3p

www.^.nl

Was dus puur toeval, normaal had ik altijd meer pompen dan verbruik.
Nu keek ik en stond hij netjes op nul maar alles bleef draaien :)

L3p - MK - PV - WP

• Xeodopel
Xeodopel schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:13:
[...]

Zo, werkdag zit erop. Heb mezelf weer opgewerkt van 45 mijoen naar 6 miljard.
Nu gewoon echt niets uitgegeven, alleen vind ik eigenlijk dat ik mijn graan silo moet uitbreiden. Heb eigenlijk net teveel windmolens gekocht voor handmatig malen maar kan die helaas niet verkopen. Misschien er toch een paar kopen. 10 a 20 stuks, kosten minimaal 5 miljoen per stuk en rising. |:(

• Paul
Daar kun je ook 5 boerderijen voor kopen, die eten ook graan :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Xeodopel
Paul schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:12:
Daar kun je ook 5 boerderijen voor kopen, die eten ook graan :P
De boerderijen pakken eerst graan van het veld voordat de silo wordt gevuld.
Silo kan nu 850.000 Kg graan bevatten. En graan oogst is 4.961.300,1kg
Met andere worden, ik oogst al veel meer graan dan nodig is. Daar moet ik dus totaal 5000 boerderijen hebben om dat allemaal kwijt te kunnen. Ja DAAAAAGGGGGG ;w Zolang pasta maken nog handmatig moet gaat dat niet gebeuren.
Verkoop nu gewoon elke keer het overschot automatisch.

• s0ulmaster
Ik heb net ff 25 miljard gecashed aan pasta

tijd voor wat klusjes!

• Paul
Ongeveer hoeveel er bij mij ook binnen komt dus :) Met 13.000 boerderijen krijg je dat redelijk weg en heb je genoeg om bloem mee te maken. Op die schaal wordt energie een probleem; ik heb nu 300 energiecentrales maar produceer (net) te weinig bloem om alle eieren kwijt te kunnen.

spoiler:
En ja, voor die energiecentrales heb ik vals gespeeld, met JavaScript een aantal nulletjes eraf gehaald (objPowerPlant.price = objPowerPlant.price / 1000). Ik begin wel opnieuw zodra mijnbouw erbij komt).

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-09 21:23
Neo_TGP schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:50:

Dat bij het laden van het spel olie en energie weer op 0 staan zou eigenlijk met de vorige patch opgelost moeten zijn. Heeft iemand dat probleem nog?
Ja, zojuist de pagina geopend en had weer 0 olie. Weet niet of ik na de patch het spel gereset heb. Oja en mijn kippen zijn allemaal dood toen ik het spel opnieuw opende, wel nog 3.6 mln kilo graan (=100% denk ik) op voorraad toen ik het opende.. Is trouwens geen grote ramp want de kippen zelf zijn niet zo duur.

EDIT: na refreshen zijn mijn kippen weer terug. Olie is niet meer op het oude niveau maar is wel hetzelfde als vlak voor de refresh.

[ Voor 10% gewijzigd door Maarten2212 op 15-02-2018 17:51 ]

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Het zou fijn zijn als je de CPU voor Olie zou kunnen gebruiken voor de verkoop van pasta :).
Verder ben ik erg aan het klooien met de bloem om alle eieren op te kunnen krijgen :P (lvl 9)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Geweldig spel is dit zeg! Verslavend :)

Twitter

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Dennahz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:47:
Geweldig spel is dit zeg! Verslavend :)
Ik heb de afgelopen 2 dagen mezelf maar even een halt toe geroepen, want het begon een beetje te gek te worden.... :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Neo_TGP
Goed, ik heb weer een update gedaan met een rijtje fixes:
  • Betere verwerking graan voor kippenboerderijen
  • Meer graanvooraad op kippenboerderijen
  • Voorraadbalk eieren toegevoegd in kippenboerderij blok
  • Mining research robuster gemaakt (heeft wel nog issue's)
  • Paypal donatie mogelijkheid toegevoegd (naast bunq, ideal enz.)
  • Savegame export ook mobile ready en duidelijker gemaakt
  • Savegame import toegevoegd aan het menu (nu ook gemakkelijk cross-device)
  • Wat overbodige code opgeruimd
  • Kleine fix voor de windmolencontrollers
  • Nog meer mining research fixes
De update moet met een paar minuten online staan. Ik zal zo de startpost ook even aanvullen met alle updates die gedaan zijn ondertussen.

Vanaf heden zal ik vooral aan de mining uitbreiding werken en dus geen kleine nieuwe features toevoegen aan de rest.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Neo_TGP schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:37:
De update moet met een paar minuten online staan. Ik zal zo de startpost ook even aanvullen met alle updates die gedaan zijn ondertussen.

Vanaf heden zal ik vooral aan de mining uitbreiding werken en dus geen kleine nieuwe features toevoegen aan de rest.
Awesome,

Ik zat overigens te denken (voor de toekomst), het is natuurlijk mogelijk om de Base64 string op te slaan in een database en dit te koppelen aan een inlog, dan ben je helemaal klaar met import/export :).

Verder een kleine donatie voor je harde werk: U heeft 10,00 EUR overgemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neo_TGP
Kecin schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:04:
[...]

Awesome,

Ik zat overigens te denken (voor de toekomst), het is natuurlijk mogelijk om de Base64 string op te slaan in een database en dit te koppelen aan een inlog, dan ben je helemaal klaar met import/export :).

Verder een kleine donatie voor je harde werk: U heeft 10,00 EUR overgemaakt
Thanks! _/-\o_

Voor nu wil ik alles nog even client-side houden, maar ik heb wel al eens gedacht om centraal voortgang op te gaan slaan. Op zich heb ik wel voldoende database kennis om dat netjes te doen, alleen het login gedeelte zou even wat uitzoekwerk zijn. Maar wie weet :)

Verwijderd

Paul schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:24:
Ongeveer hoeveel er bij mij ook binnen komt dus :) Met 13.000 boerderijen krijg je dat redelijk weg en heb je genoeg om bloem mee te maken. Op die schaal wordt energie een probleem; ik heb nu 300 energiecentrales maar produceer (net) te weinig bloem om alle eieren kwijt te kunnen.

spoiler:
En ja, voor die energiecentrales heb ik vals gespeeld, met JavaScript een aantal nulletjes eraf gehaald (objPowerPlant.price = objPowerPlant.price / 1000). Ik begin wel opnieuw zodra mijnbouw erbij komt).
Weet je toevallig ook hoe ik de automatiseerder goedkoper kan krijgen O-)

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:22:
[...]

Weet je toevallig ook hoe ik de automatiseerder goedkoper kan krijgen O-)
Is niet heel moeilijk :) inspecteer de bron, open de console en speel wat met de commando's. Een tweaker heeft het zo gevonden :*)

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Verwijderd

hollandnick schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:43:
[...]

Is niet heel moeilijk :) inspecteer de bron, open de console en speel wat met de commando's. Een tweaker heeft het zo gevonden :*)
Heb al genoeg gevonden nu en ben druk bezig met trail en error :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:44:
[...]

Heb al genoeg gevonden nu en ben druk bezig met trail en error :+
spoiler:
nou vooruit dan :9 objOilPump.price = objOilPump.price / 1000

Verwijderd

hollandnick schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:46:
[...]

spoiler:
nou vooruit dan :9 objOilPump.price = objOilPump.price / 1000
haha ja die had ik al gevonden maar zit nu nu met aantal zelf gecreëerde bugs :X

• hollandnick
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:47:
[...]

haha ja die had ik al gevonden maar zit nu nu met aantal zelf gecreëerde bugs :X
haha ja dacht al. bugs? iets met karma? haha. @Neo_TGP ongelofelijk weer hoe verslavend zo'n simpel spelletje kan zijn. Had een uur geleden gepland om naar bed te gaan eigenlijk |:( |:(

• Neo_TGP
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:47:
[...]

Dat is waar die export/import functie voor is ;) Maak en export, rommel wat met het spel, gaat het fout? importeer je vorige export :)

Verwijderd

Neo_TGP schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:50:
[...]

Dat is waar die export/import functie voor is ;) Maak en export, rommel wat met het spel, gaat het fout? importeer je vorige export :)
Jup zo leer ik er wat van en heb er ook nog lol in en zie nu dat Paypal is toegevoegd zal je morgen gelijk een leuk bedrag overmaken d:)b Geniet hier zo van zo simpel maar beter dan menig tripple A game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Neo_TGP schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:37:

Hey, mijn kippen zijn weer dood. En zoals met alles moet ik dan heel vaak klikken op de mobiel. Wil je een functie maken dat ik 1x kan klikken en dat die dan het maximale koopt voor het geld wat ik heb? Heb nu 1500 boerderijen en geen trek om zovaak te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
Goede morgen allemaal,
@Neo_TGP bedankt voor de nieuwe versie. Ik kijk echt uit naar de mijn bouw. Heb er nu nog niets mee gedaan, ook geen research. Eerst maar eens afwachten wat het straks wordt. Maar zal absoluut weer een goed idee zijn.

Vandaag maar weer eens wat gaan vermogen gaan opbouwen. Gister avond geëindigd op 7,5 miljard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
Paar goeie fixen idd :) goed bezig hoor!

laten we hopen op een leuke mijnbouw update!

ik heb iig 50 miljard klaarliggen

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Thanks voor de fixes!
Ook een leuke:
spoiler:
objFarmland.cost = -1000;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
Xeodopel schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:48:
[...]

import was nog niet af

[...]

Staat op je clipboard
Import werkt ook alleen je moeten weten hoe het werkt ;) hebben het keer bij mij gedaan omdat ik een nan error kreeg die niet weg te krijgen was zonder de settings opnieuw te importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Te weinig eieren?

spoiler:
objChicken.eggProduction = 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBoW
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:06
Leoon. schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:43:
[...]
Hey, mijn kippen zijn weer dood. En zoals met alles moet ik dan heel vaak klikken op de mobiel. Wil je een functie maken dat ik 1x kan klikken en dat die dan het maximale koopt voor het geld wat ik heb? Heb nu 1500 boerderijen en geen trek om zovaak te klikken.
Tip, ik gebruik de Chrome extensie Auto Click voor als ik weer een lading kippenboederijen en kippen wil aanschaffen. Ik zit nu op 20000 boederijen en die heb ik gelukkig niet stuk voor stuk hoeven aanklikken >:)

Ik zit nu op mijn werk, dus de configuratie houd je nog tegoed van mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neo_TGP
badboyqxy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:59:
[...]

Import werkt ook alleen je moeten weten hoe het werkt ;) hebben het keer bij mij gedaan omdat ik een nan error kreeg die niet weg te krijgen was zonder de settings opnieuw te importeren
Inmiddels werkt de import ook via het menu en is de melding bij het exporteren ook duidelijk, beiden werken nu ook op mobile devices.

Ik ben nu grofweg halverwege het schrijven van het mijnbouw stuk :). Er komen 6 typen mijnen met ieder een resource en bijbehorende verwerking. Het verwerken ben ik nu nog aan het maken, alles wat daarvoor komt is af en werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
WoBoW schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:20:
[...]

Tip, ik gebruik de Chrome extensie Auto Click voor als ik weer een lading kippenboederijen en kippen wil aanschaffen. Ik zit nu op 20000 boederijen en die heb ik gelukkig niet stuk voor stuk hoeven aanklikken >:)

Als ik er een keer op klik en vervolgens de enter toets inhoud dan heeft dat het zelfde resultaat. (Chrome) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Met een Excel-macrootje kom je er ook :)
Muispositie onthouden en klikken maar.
Omdat het kan...

[ Voor 17% gewijzigd door CappieL op 16-02-2018 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prekz
allemaal cheaters in dit spel O-) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Dat werkt op een mobiele telefoon ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:53

Oxigeon

En zo is dat!

Eventjes een vraagje, hoe wordt dit spel precies opgeslagen zodat ik verder kan gaan? Gebeurd dit via IP?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Oxigeon schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:53:
Eventjes een vraagje, hoe wordt dit spel precies opgeslagen zodat ik verder kan gaan? Gebeurd dit via IP?
Localstorage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
[...]

wat heb je aan 20.000 boerderijen? Ik heb met 2000 boerderijen al een flinke overschot van eieren tov m'n bloem productie.

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

en is dit over te hevelen naar eventueel andere pc's? Anders moet er snel een inlog-functie komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
Oxigeon schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:01:
[...]

en is dit over te hevelen naar eventueel andere pc's? Anders moet er snel een inlog-functie komen :P
Bovenin het menu heb je een export en import functie. Dus je kan op die manier wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
what the...

Ik zit hier met 1.500.000 bloem, pastafabriek werkt op 400.000 en ik klik op maak pasta en krijg te zien dat ik niet genoeg bloem heb?

EDIT: gevonden, @Neo_TGP je foutmelding is dat er niet genoeg bloem is maar het was mijn energiepeil wat te laag ligt!

[ Voor 29% gewijzigd door HyperBart op 16-02-2018 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBoW
s0ulmaster schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:00:
[...]
wat heb je aan 20.000 boerderijen? Ik heb met 2000 boerderijen al een flinke overschot van eieren tov m'n bloem productie.
Tja je moet wat met je geld. De pastafabriek is (nog) niet te automatiseren en de opslag van bloem is beperkt en kostbaar. De kippen produceren elke 5 clicks een vast inkomen (ook al is het maar 5 cent per ei). Dus als je het tabblad een nachtje open laat staan zijn kippenboederijen een mooie inkomsten bron!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
@WoBoW : je verdient zelfs 2 x zoveel. Een ei brengt maar liefst 10 cent op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ah mên. Ben niet thuis maar wil wel spelen. Wtf is dit voor demonisch spel.

Wat een verslaving haha.

[ Voor 16% gewijzigd door Kecin op 16-02-2018 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjuuhh
CappieL schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:31:
@WoBoW : je verdient zelfs 2 x zoveel. Een ei brengt maar liefst 10 cent op!
Niet als het automatisch verkocht wordt, dan is het de helft van de huidige prijs. Dus 5 cent per ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
bertjuuhh schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:32:
[...]

Niet als het automatisch verkocht wordt, dan is het de helft van de huidige prijs. Dus 5 cent per ei.
Correct..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Kecin schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:32:
Ah mên. Ben niet thuis maar wil wel spelen. Wtf is dit voor demonisch spel.

Wat een verslaving haha.
Chrome Remote Desktop is daar perfect voor en werkt sinds kort via een website, remotedesktop.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Homeland schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:37:
[...]

Chrome Remote Desktop is daar perfect voor en werkt sinds kort via een website, remotedesktop.google.com
Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik snap iets niet. Ik heb nu een 100 robots die 1000 velden bewerken en me eigenlijk 271.620 per run moeten bezorgen. Dit kost me 1500 energie per turn.Ik heb 4000 energie op voorraad.

Waarom krijg ik maar 34k graan ervan af dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:00
[...]

@WoBoW wat is de xPath voor pasta maken?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBoW
Oggy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:03:
[...]

@WoBoW wat is de xPath voor pasta maken?
@Oggy Dat is:

//*[@id="pushOne"]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
22.6 miljard voor mijn 227e oliepomp, is toch wel even sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:00
WoBoW schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:08:
[...]

@Oggy Dat is:

//*[@id="pushOne"]
Bij mij werkt de auto click dan niet :S

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Feature request: Geef, naast bloem, weer hoeveel eieren er gebruikt worden door de pastafabriek, en hoeveel dozen dit oplevert.

Daarnaast een bugfix, ieder recept levert geen (100 / bloem) dozen op (met 10 kilo bloem 10 dozen, met 1 kilo bloem 100 dozen, met 50 kilo bloem 2 dozen?), maar één doos.
objPastaFactory.show():
JavaScript:
1
2
3
4
5
var flour = objPastaFactory.amount * objPastaFactory.cap;
var eggs = flour * (objPasta.recipeEggs / objPasta.recipe);
document.getElementById("PastaInstruction").innerHTML = "<p>Op dit moment kunnen we per run " + FixNumber(flour) + "kg bloem en " + FixNumber(eggs) + 
    " eieren verwerken tot pasta. Iedere run verbruikt " + FixNumber((objPastaFactory.amount * objPastaFactory.energy)) + " energie. Dit levert " + FixNumber(Math.floor(flour / objPasta.recipe)) + " dozen pasta op.</p>Recept: " +
    FixNumber(objPasta.recipe) + "kg bloem gemixt met " + FixNumber(objPasta.recipeEggs) + " eieren levert één doos pasta op.</p>"

Alternatieve weergave:
JavaScript:
1
2
3
4
5
var flour = objPastaFactory.amount * objPastaFactory.cap;
var eggs = flour * (objPasta.recipeEggs / objPasta.recipe);
document.getElementById("PastaInstruction").innerHTML = "<p>Per run produceren we maximaal " + FixNumber(Math.floor(flour / objPasta.recipe)) + " dozen pasta. Dit gebruikt:<br>- " + FixNumber(flour) + "kg bloem<br>- " + FixNumber(eggs) + 
    " eieren<br>- " + FixNumber((objPastaFactory.amount * objPastaFactory.energy)) + " energie</p>Recept: " +
    FixNumber(objPasta.recipe) + "kg bloem gemixt met " + FixNumber(objPasta.recipeEggs) + " eieren levert één doos pasta op.</p>"
HyperBart schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:09:
what the...

Ik zit hier met 1.500.000 bloem, pastafabriek werkt op 400.000 en ik klik op maak pasta en krijg te zien dat ik niet genoeg bloem heb?
Dan heb je te weinig energie.

Ik denk dat er in de berekening van objPastaFactory.activeFactories ook een foutje zit, in de eerste if kom je alleen maar als er minder energie beschikbaar is dan in totaal nodig. Die twee deel je vervolgens op elkaar en rond je af naar beneden -> altijd nul.
Fix:
JavaScript:
1
2
if (+objEnergy.available < (+objPastaFactory.amount * +objPastaFactory.energy)) {
    objPastaFactory.activeFactories = Math.floor(+objEnergy.available / +objPastaFactory.energy);
Oxigeon schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:03:
Ik snap iets niet. Ik heb nu een 100 robots die 1000 velden bewerken en me eigenlijk 271.620 per run moeten bezorgen. Dit kost me 1500 energie per turn.Ik heb 4000 energie op voorraad.

Waarom krijg ik maar 34k graan ervan af dan?
1000 velden :o Hoeveel geld heb je gecheat? :P Het was (legaal dan :P maar kost wel veel tijd) beter om graan te veredelen, je bent nu level 11?

Ik vermoed dat je wel robots hebt voor 1000 velden, maar niet daadwerkelijk 1000 velden hebt :) Of dat, of de rest gaat naar je kippenboerderijen.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste